با من حرف بزن

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند .... گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را

با من حرف بزن

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند .... گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را

سلام من یه انسان آزادم .آزاد از قید و بند احزاب گروهها ..نه ببخشید من یه اسیرم ..اسیرعشق مولام امام سید علی همه دنیا رو به شوخی میگیرم چیزی زیبا تر از عشق ندیدم. این وبلاگ وبلاگ دلدادگیست .جایی برای بیان بی قراریهای من .

سه شنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۲، ۰۹:۵۱ ق.ظ

چرا انقلاب کردیم؟

بسم الله الرحمن الرحیم 

این بحث رو ادامه دار ولی شاید با عناوین مختلف ادامه میدم این بحث پیش نیازیست برای انتخاب اصلح (در انتخابات) وخلق حماسه سیاسی انشالله

وقتی یه روز پیامبر شعب ابیطالب رو تحمل میکنن و وقتی یه روز مولا علی سیلی خوردن عشقش رو به نظاره می نشینه  وقتی علی خیبر شکن تن به سکوت میده وقاتلین سیده نساء عالم رو کمک میکنه تا حکومت داری کنن وقتی امام حسن مظلوم تن به صلح با جرسومه فساد میده وروزی دگر حسین بن علی فریاد هیهات من الذله سر میدهد من به فکر فرو میروم اینهمه تنوع در انتخاب عمل درست نشون دهنده چیست؟؟؟؟ نمیخوام بحث رو کش بدم تنها وتنها حفظ اسلام اما هدف اسلام چیست؟ پیامبر ما در یک جمله طلایی تمام هدف اسلام رو بیان کردند :
« انّی بُعثت لأتمّم مکارم الاخلاق.»  مکارم اخلاق دنیایی است بحری عمیق که هر چی درونش غواصی کنی هنوز به تهش نمیرسی در تمام طول دوران از پیامبر تا امام زمان هیچ گاه در هیچ شرایط بحرانی ائمه وپیامبر اخلاقیات رو زیر پا نگذاشتن حتی اگه شکست ظاهری بخورن همیشه به پیمانها پایبند موندن هیچ گاه ابروی کسی رو نبرند هیچ گاه منافقین رو رسوا نکردند ..وهمیشه وهمیشه فقط به یک چیز اندیشیدند وهمه چیزشون رو حتی ناموسشون رو فدای اسلام کردند .
هدف حکومت اسلامی پرورش انسانها برای رسیدن  به بالاترین درجه مکارم اخلاقه

عملکرد ائمه:  زدو بند؟ نداریم ...ابروبردن؟ نداریم...افشاگری ؟ نداریم.....تهمت زدن وترور شخصیت؟ نداریم.....

عملکرد دشمنان ائمه : زدو بند؟ هرچه قدر بتونن ...ابروبردن؟ هرچی دلت بخواد؟.... افشاگری ؟ فرااااوون....تهمت وترور شخصیت؟ اصلا جزو شگرداشونه (  حالا عملکرد خودمونو بسنجیم به ائمه شبیه تریم یا دشمنان اونا)
چه جنگ نابرابری نه؟  
میدونید چرا  ائمه ما اینهمه مظلوم شدن؟ 

برای اینکه همشون میخواستن اونجوری عمل کنن که خدا میخواد ودشمناننشون هر جور که توووونستن  ضربه زدن 
 
میدونید چرا امام زمان ما تا حالا تو اسارت مونده؟؟؟

چون ما هنوز نفهمیدیم برای جلو بردن حرف حق باید وباید وباید تقوای شخصی وجمعی داشته باشیم  هر وقت این رو فهمیدیم هر وقت تحت هر شرایطی اصول رو زیر پا نگذاشتیم مطمئن باشید ظهور تحقق پیدا خواهد کرد .

والسلام
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۲۷
درد سر

نظرات  (۲۶)

ﻧﮕﺮاﻥ ﻓﺮﺩاﻳﺖ ﻧﺒﺎﺵ

ﺧﺪاﻱ ﺩﻳﺮﻭﺯ و اﻣﺮﻭﺯﺕ , ﻓﺮﺩا ﻫﻢ ﻫﺴﺖ

ﺧﻮﺷﺒﺨﺘﻲ ﻳﻌﻨﻲ ﻧﮕﺎﻩ ﺧﺪا .
پاسخ:
واقعاااا همیطوره البته خوشبختی یه احساسه احساس رضایت از زندگی
با سلام. مطلب مهم و مفیدی بود.
ان شاالله شاهد انتخاباتی پرشور و در عین حال انتخابی از روی بصیرت خواهیم بود.
التماس دعا.
پاسخ:
سلام انشالله
ﻧﮕﺮاﻥ ﻓﺮﺩاﻳﺖ ﻧﺒﺎﺵ

ﺧﺪاﻱ ﺩﻳﺮﻭﺯ و اﻣﺮﻭﺯﺕ , ﻓﺮﺩا ﻫﻢ ﻫﺴﺖ

ﺧﻮﺷﺒﺨﺘﻲ ﻳﻌﻨﻲ ﻧﮕﺎﻩ ﺧﺪ
۰۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۰:۳۵ مهرداد- بی رودروایسی
سلام
چرا کم توجهی و عدم دقت خودت رو حمل بر مرض و اشتباه دیدگاه من میکنی ؟!

من توی پستم کاملن واضح اشاره شده کسانی و کسب و کارشون مداحی هست
نه کسانی که بقول خودت سالی ماهی یبار این کارو میکنن
پاسخ:
ادم عاقل کدوم مداحی کل سال برنامه داره؟؟؟؟؟؟؟ یه محرم هست یه فاطمیه بقیش چی؟؟؟
السلام علیکم
کلا دین اسلام مداحی و عزاداری را حرام اعلام کرده به هر نیتی که باشد. خیلی ها با نیت های خیلی خوب کارهای خیلی زشتی رو انجام میدن اما مگر الله از آنها قبول خواهد کرد؟
جهت مطالعه بیشتر تشریف بیارید
پاسخ:
کی چنین چیزی گفته؟؟؟؟؟؟ ائمه ما کلی برای مداحان هدیه میدادند اینهمه ما مداح داشتیم که در حضور خود ائمه این کار رو میکردند و امام به ایشان هدایایی میدادند خود ائمه کلی عزاداری میکردند برا امام حسین این حرفا چیه ؟؟؟؟؟اول برید تحقیق کنید بعد بیاین شبهه بندازید
خیلی عالی بود عزیزم مث همیشه
پاسخ:
ممنون کجاییی چن وقت پیدات نیسس؟
با سلام
اگر در کامنتهای این پست نگاه کنید مناظره ای بین من و حسین صورت گرفته و مبانی او مورد نقد قرار گرفته و سوالاتی مطرح کردم که از جواب طفره می رود
اگر در وبش هم بروید می بینید مثل شبکه های ماهواره شان و کتابها و سایتهایشان مطالب را بدون سند پشت سر هم می کنند
پاسخ:
سلام بله بنیانهای فکریشون به اندازه تار عنکبوت سسته خدا خیرتون بده
سلام چطوری؟
بالاخره این ویدئوی شما رو دارم دانلود میکنم
ولی یه چیزی بگم کلا سیاست چیز مزخرفیه
معلوم نیست چی به چیه از هرجاش میخوای سردربیاری یه جا دیگش لنگه
پاسخ:
سلام اره موافقم عززیزم یه عده به گننننند کشیدن سیاست رو...اما سیاست واقعی همونی بود که امیرالمومنین و پیامبر داشتن
یه سوال این ائتلاف که میگن یعنی چی؟توی اون مطلبی که گذاشتی هم بود..ائتلاف اون سه نفرو..
پاسخ:
ائتلاف سه نفره هموون قالیباف و ولایتی وحداد عادل هستن که قراره از بین خودشون یک نفر رو معرفی کنن اما در واقع هیچکدوم از اینا هفکر نیستن اینکه چطوری اینا با هم ائتلاف کردند خودش جالبه یه ائتلاف دیگه هم هست پنج نفره متکی و ال اسحاق وپورمحمدی ودوتای دیگه که اونا هم باید یکی رو معرفی کنن گزینه های این ائتلاف هیچکدوم مد نظر من یکی نیستن ...حالا ببینیم چی میشه
سلام زهرا جانم .
خوبی ؟ دلتنگتون بودم خواهر .
ببخشید که نمیام ، یه مانعی درست شده ، فعلا کمتر میام نت ، البته انشاالله که خیره .
یا علی (ع) مدد .
پاسخ:
سلام عزیزم چی شده؟ ایشالله که خیره
سلام /با توصیه امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف به روزم تشریف بیاورید/
پاسخ:
سلام چشم
چه مسخره وقتی همفکر نیستن مریضن اومدن باهم شدن؟!
زهرا دیشب یک اتفاقاتی افتاد اعصابم بهم ریختس
پاسخ:
سیاست پدر مادر نداره عزیزم خصوصا تو کشور ما ....چی شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
با سلام
با مطلب قضاوت با شما بروز هستیم
موضوع این مطلب : وحدت وجود چیست ؟ و نظر شما درباره آن چه می باشد ؟
شما می توانید نظرات خویش را درباره این موضوع بیان نمایید .
پایگاه علوم قرآنی الفرقان
نشرآثار فقیه قرآنی آیت الله العظمی دکتر صادقی تهرانی ره
به امید انتخاباتی حماسی..
پاسخ:
انشالله
سلام آجی گلم خوبی؟
یک سوال دارم
میخوام بدونم هدفت توی زندگی چیه؟همه ی تلاش هایی که میکنی واسه رسیدن به چیه؟
پاسخ:
سلام عزیزم ببین ما یه هدف نهایی داریم یه اهداف کوتاه مدت ویه چیزایی هم هست تو وجود ادم که ممکنه ادم رو فریب بده نمیدونم تا چه حد متوجه میشی ...مثلا من الان هدفم ایجاد مکارم اخلاق در وجود خودم هست چرا؟ چون رسیدن به اون لذت های کثیر مثل چشیدن رضای خدا همنشین شدن با اولیاء خدا لازمش همینه .....منتها یه وقت من فک میکنم هدفم رضای خدا هست اما در عمل میبینم نه هنوز خیلییییی با هاش فاصله دارم یعنی با اینکه میدونم هدفم باید رضای خدا باشه وسط کار حواس ادم پرت میشه وحب وبغضهای دنیوی روش اثر میذاره واز هدف فاصله میگیره منتها ادم باید تمرین کنه و مدام خودش رو بسنجه تا این بیماریهای روحی خودش رو تشخیص بده ودرمان کنه به این میگن جهاد با نفس به این میگن خودسازی حالا اگه چیزی برات مبهم بود بگو
سلام زهرا بانو
" بی حجابی هم عالمی دارد"
برای سلامتی مولا صلوات
پاسخ:
سلام اره والا الهم صل علی محمد وال محمد


سلام. بگذارید مثالی بزنم
هیچ با خود فکر کرده اید چرا نماز شب بر پیغمبر واجب بود بر ما نه؟ چرا خطا کردن بر پیغمبر حرام بود و بر ما جایز؟ چرا اینقدر به ظاهر بر پیغمبر سخت گرفته میشد؟ چرا بر دیوانه هیچ تکلیفی نیست؟ و ....

چون خداوند از هرکس به اندازه میزان درک و فهمش انتظار دارد.
و من به میزانی که درک و فهم دارم مسئولیت دارم

و در همین حد هم از من بازخواست میشود
پس من باید از قدرت درک و فهم و تشخیص خودم استفاده کنم تا بتوانم از پس مسئولیتهایم بر بیایم

و همه چیز درباره من و دنیای من بر میگردد به میزان درک و فهم من
که با توجه به معیارهایی که در اختیار دارم حق را از باظل تشخیص بدهم

و تمام تلاشم را بکنم اما اگر در تشخیصم خطا کردم توبیخ نخواهم شد و خسرالدنیا و الآخره نخواهم بود چرا که آدمی جایز الخطاست.

خلاصه حرفم اینست که حق و باطل بستگی به سطح درک آدمی دارد و برای هرکس میتواند متفاوت باشد.
پاسخ:
کاملا باهاتون موافقم حرفای درستی زدید اما منظور من این نبود که کار شما اشتباه هست هااا فقط خواستم با احتیاط این کار رو انجام بدید من یک مثال میزنم همون طور که ما با غذا خوردن جسم خودمون رو قوی میکنیم با مطالعه وتفکر ذهن وروح خودمون رو قوی میکنیم منتها همونطور که غذای فاسد انسان رو بیمار میکنه اطلاعات غلط ونادرست هم اگه برای ذهن من ناشناخته باشه روح وذهن ما رو بیمار میکنه فقط کسانی که بسیار قوی هستند واز بنیه قوی برخوردار هستند تاثیرات منفی رو پس میزنند و حتی پاسخ شبهات رو رو هم میدن اما ایا ما چون ممکنه در معرض خطر باشیم پس نباید مطالعه کنیم به هیچ وجه اما باید سپر دفاعی داشته باشیم ضربه گیر داشته باشیم ...ممکنه شما بگید من بر اساس عقل خودم تشخیص دادم وخدا منو بر همون اساس بازخواست میکنه کاملا درسته ...اما چند تا نکته رو توجه کن اولا از بازخواست خدا هم بگذریم از اثار مخربی که روی روح وذهن من نا خود اگاه داشته چجوری میخوای بگذری چون عمل من بعد از اون تحت تاثیر فکریست که در من شکل گرفته حالا منظور من این کتاب نیست ها من این کتاب رو نخوندم تا ببینم اصلا مشکل داره یا نه من کلیت رو گفتم که ادم باید محتاط باشه
سلام،
فتنه 92 رو چجوری دانلود کنم؟
لینکش رو برام تو وبم میذاری؟
پاسخ:
تو همون اپارات لینک دانلودش هست برو رو اون شکل دایره که کنار دکمه play هست میری تو سایت اپارات از اوجا دانلود کن
سلام،
فتنه 92 رو چجوری دانلود کنم؟
لینکش رو برام تو وبم میذاری؟
سلام..خوبی؟؟؟وبلاگ زیبایی داری....من به وبلاگت سرمیزنم وخوشحال میشم شماهم به من سربزنیدونظرتون روبگید
درصورت امکان منولینک کن ولوگوی منوبذاربه وبلاگت مهربون
درضمن خبربده لینکت کنم واگه لوگوداری بده بذارم بع وبلاگم
منتظرتماااااااااا...ممنون

اینم کدلوگوی من:



پاسخ:
سلامم ممنون
۰۶ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۸:۴۹ سیدمسیب ابراهیم زاده مشگینی
سلام واقعا مفیدبودالتماس دعا
مخصوصا سخنرنی آقا که خیلی عالییییییییییییییهههههههههههه
پاسخ:
سلام ممنون لطف دارید
سلام خوبی؟؟
من که لینک چهارمت بودم چراکلا منوحذف کردی ازلینکات؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
سلام سیستم میهن اینه که هرکی رو جدید لینک کنی میره لینک اول حتما به مرور رفتی پایین پنهان نشده لینکت
اگر تنهاترین تنهاها شوم باز خدا هست.او جانشین همه نداشتن هاست.نفرین و آفرین ها
بی ثمر است.اگر تمامی خلق گرگ های هار شوند و از آسمان هول و کینه بر سرم بارد تو
تنهای مهربان و جاوید و آسیب ناپذیر من هستی.ای پناهگاه ابدی !
تو میتوانی جانشین همه بی پناهی ها شوی...

خیلی ممنون آپتون واقعا" جالب بود.
پاسخ:
منم ممنون
۰۸ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۳:۱۱ سیدمسیب ابراهیم زاده مشگینی
سلام.....رمان روخودتون نوشتید؟
پاسخ:
سلام بله خودم نوشتم چطور؟
۰۹ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۷:۵۵ سیدمسیب ابراهیم زاده مشگینی
ممنون ارادتمندم
پاسخ:
لطف دارید
زیباااااااااااااااااا
پاسخ:
ممنووون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی