با من حرف بزن

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند .... گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را

با من حرف بزن

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند .... گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را

سلام من یه انسان آزادم .آزاد از قید و بند احزاب گروهها ..نه ببخشید من یه اسیرم ..اسیرعشق مولام امام سید علی همه دنیا رو به شوخی میگیرم چیزی زیبا تر از عشق ندیدم. این وبلاگ وبلاگ دلدادگیست .جایی برای بیان بی قراریهای من .

جمعه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۴۰ ب.ظ

در دیزی بازه.......( به بهانه مناظره افروغ وسلیمی)

بسم الله الرحمن الرحیم


  
اشتباهات اخیر احمدی نژاد وحمایت عجیب غریب اون از مشایی باعث شد جمع کثیری از هواداران ایشون شروع به انتقاد از ایشون کنند واین عرصه رو برای اصلاح طلبان وبعضی از رقبای ایشون که از هر فرصتی برای ضربه زدن به ایشون وگاها حتی نظام استفاده میکردند فرصت رو مغتنم بشمردند وکارهای خوب احمدی رو وشعارهای ارزشمند ایشون رو هم زیر سئوال ببرند این یاد داشت به بهانه مناظره دیشب اقای عماد افروغ واقای سلیمی نمین است که من متاسفانه فقط بخش پایانیش رو دیدم اما لینک مشروح این مناظره رو بعدابراتون میذارم
اما در قسمت پایانی مناظره اقای افروغ با کوچک نمایی خدمات دولت در این مدت سعی کرد اینطور بیان کند که  بد اخلاقی های سیاسی فقط مخصوص این دوره بود ..ایون گفتن درسته خدماتی انجام شده اما هدف نظام ما از تشکیلش رسیدن به اخلاق بوده البته شنیدن این حرفا از زبان ایشون برام جالب بود ما هم معتقدیم هدف جمهوری اسلامی رسیدن به مکارم اخلاق واخلاق اسلامی هست اما اقای افروغ این شمایید دارید این حرفا رو میزنید؟؟؟!!! واقعا بد اخلاقی های سیاسی از کجا آغاز شد سر کشی دربرابر فرمان رهبری کلیدش از کجا خورده شد؟؟؟!!!! من دانشجوی زمان دولت شما بودم بد اخلاقی هایی که من در زمان دولت اصلاحات دیدم هنوز وهنوز نظیرش رو ندیدم اهانتها تهمتها دروغ پراکنی ها. مگه ملت ما فراموشی دارن؟؟؟ ما الزایمر نداریم اقای افروغ !!!! ایا شما ودوستانتو اخلاق رو رعایت میکردید؟؟؟!!! ایستادگی مجلس ششم در برابر احکام حکومتی رهبری تحصنشون ، اردو کشی های خیابانی علیه نظام ،شعارهای توهین امیز خطاب به مسئولین نظامم، اهانت به اصول قانون اساسی، سر پیجی و عدم تمکین در برابر قانون اینا دستاوردهای ننگین اصلاحطلبان دیکتاتوریست  که اصول اولیه دموکراسی رو رو هم زیر پا میگذارند و رای اکثریت مردم رو نمیپذیرند و فریاد ابطال چهل میلیون رای مردم رو سعی می دهند این یعنی اخلاااااق؟؟؟؟؟؟
شما در قسمت دیگه ای از حرفتون خدمات گسترده نظام رو کمرنگ جلوه دادید وگفتید این کارا که زمان شاه هم میشد!!!!!!!! وچه خوب اقای نمین جواب شما رو داد که ایا واقعا میشد؟؟؟؟!!!! شماها جوری حرف میزنید انگار کشور ایران یک ابر قدرت بوده وما پیشرفته ترین کشور صنعتی دنیا بودیم واین دولت همه  این بلا ها  رو به تنهایی سر این مملکت اورد!!!! کاش واقعا به اخلاق پایبند بودید اقای افروغ چون اولین اصل اخلاق منصف بودنه وشما با بی انصافی خدمات بسیار بسیار زیاد دولت رو بخاطر اشتباهاتش که البته ما هم به اونها انتقاد داریم نادیده میگیرید
شما در بخش دیگری گفتید با کاخ نشینی نمیشه عدالت رو بین اقشار مردم اجرا کرد عجب!!!! این حرفا رو شما دارید میزنید؟؟؟؟؟؟ خود ملت قضاوت خواهند کرد چه کسانی بنای تجمل گرایی مسئولین و ساخت وسازهای انچنانی برای بنای ادارات ریخت وپاش در مجالس و سمینارها واسراف در  همه زمینه ها رو باب کردند این دولت که شعارش همین بود که از کاخهاتون بیاین بیرون ومردم رو ببینید و سفرهای استانی همین هدف رو دنبال میکرد بگذریم از اینکه امروز متاسفانه  دولت با این شعار خودش در حال فاصله گرفتنه اما شنیدن این حرفا از زبان کسانی که خودشون نماد این فرهنگ غلط هستند کمی دردناکه 
در پایان میگم حضرات بیشتر از این ابروی خودتون رو نبرید به بهانه اشتباهات احمدی نژاد  خطاهای خودتون رو تطهیر نکنید این ملت هر کسی رو سر جایش خواهند نشاند ان شا لله 

نظرات  (۲۶)

۰۸ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۳:۵۴ سلحشوران اریا
بعضی حرف ها را نباید زد! بعضی حرف ها را نباید خورد! بیچاره دل. چه می کشد بین این ” زد” و “خورد”!
پاسخ:
آه هیچی له میشه ...میشکنه ...واقعا بیچاره دل
پس احتمالا آقایان خاتمی،کروبی،موسوی هم اصولگرا هستندو فقط دارند امثال من رو گول می زنند و آقایان علی مطهری،احمد توکلی،علی لاریجانی و غیره هم اصلاح طلبند چون منتقد هستند، مشکل شما اینه که احمدی نژاد را شاخص اصول گرایی قرار دادین خواهر، همین اشتباه را اصلاح طلبان در مورد خاتمی دارند میکنند..
ظاهرا شما هم متوجه عرائض بنده نشدید،بنده نیز به بعضی نظرات افروغ نقددارم ولی شما با فرض اصلاح طلب بودن ایشون تمام افتضاحات دولت قبل را به پای ایشان نوشتید، قبول کنید فرضتان اشتباه بود پس حکمتان نیز به انتفای مقدم غلط می شود..
برنامه پارک ملت را نیز دیدم،با دیدگاه شما موافق نیستم.. خود حضرت آقا میفرمایند مرا نقد کنید،نمیدانم چرا بعضی ها دچار سوء تفاهم می شوند همیشه.. در هرصورت بنده به شخصه فقط با همان تیکه از فرمایشات شما مشکل داشتم که عرض کردم،وگرنه در خدمت رسانی و زنده کردن گفتمان عدالت در این دولت شکی نیست ولی اشتباهاتش نیز کمرشکن بود.. برقرار باشید..
پاسخ:
مگه احمدی نژاد اصولگراست؟؟؟؟؟؟؟ نه ببین برادر خوبم من اصلا کلا مدلم اینه که در بند واژه ها نیستم ..بنظر من احمدی نژاد اصولگرا نیست کلا ادمی که منافع ملی رو در اختیار شخص یا گروهی قرار مییده اصولگرا نیست احمدی نژاد هم یه همچین اشتباهی مرتکب شده همونطور که خاتمی هاشمی کروبی وموسوی انجام دادن اما من میگم یه عده دارن از اشتباهات احمدی استفاده میکنند تا گفتمانها وکارهای صحیحش رو بزنن من تو تیترم نوشتم به بهانه این مناظره درسته؟ من دارم با چشمام میبینم که الان نه فقط اقای افروغ بلکه همه رسانه های دوم خردادی و اصولگراهایی از قبیل علی مطهری و.... که البته با زبان میگن اصولگرا هستن همه کارهای احمدی رو زیر سئوال میبرن سفرهای استانی رو هم سیاست مقابله با اسرائیل رو هم و.... کلا دارن کاری میکنن که اگه تو بیای از کارای خوب رئیس جمهورم تقدیر کنی باید هزینه بدی!!! من معتقدم احمدی در شرایط خیلی خیلی سخت تر از بقیه قرار گرفت احمدی نژاد قابلیتهای زیادی داره منتها حمایت از مشایی باعث شد پشت خودش رو خالی کرد الان کسی حاضر نیست از احمدی حمایت کنه چون فوری برجکش رو با خاک یکسان میکنن بعضی از کاراش هم واقعا قابل دفاع نیست .. اینکه شما میگید من چرا اقای افروغ رو با اصلاحطلبا یکی میدونم این حرفای ایشون و نقد کردنهای یک طرفش که فقط داره جریان اصولگرایی رو نقد میکنه برا من جالبه شما دقت کردی بعد طرح این بحث نقد درون سازمانی اصولگرا ها با این نام خوشکل چه بلایی سر اصولگراها اومد؟؟؟ به نام نقد هست ونیست هم رو به باد دادن و زمینه اختلافات خیلی خوب میسر شد ادم نباید ساده بگیره این جریانات رو چرا این اقای افروغ که معتقده الان بی اخلاقی زیاد شده در باره فجایعی که در 88 اتفاق افتاد سکوت کرد؟؟؟ ایا اتفاقات 88 اخلاقی بود؟؟؟ ببین اینا همش بوداره قطعا رهبری رو هم میشه نقد کرد منتها اینا همه ظریفکاریایی داره اولا این موضوع که هر ام قمری به خودش اجازه نقد میده خودش خنده داره کسی که از مملکت داری مدریت کلان سیاست خارجی وفقه واصول اسلامی خبر داشته باشه واشراف داشته باشه اجازه داره به این حیطه وارد شه شما نامه های سرگشاده صد من یه غازی که این واون مینویسن خوندین؟؟؟ به اسم نقد گاها ریشه رو میزنن ونقد های این چنینی هم دلیلی نداره به میان مردم کشیده بشه چون مرم اصلا خبر ندارن از جزئیات که بخوان قضاوت کنن رهبری هم اینهمه فرصت نداره بنده خدا از خودش دفاع کنه واین میشه یه فضایی که چند میلیون ادم فقط میشینن مینویسن راست ودروغ رو قطی میکنن وفضا رو برا پذیرش حق غبار الود میکنند میدونی کی داره باب نقد رو تو این مملکت میبنده؟؟ همینایی که فریاااد میزنن باید نقد بشه ...خییلی نکات ظریفه برادر من من از این حرفای شیک زیاد شنیدم که پشت هر کدوم دوباره دنیایی از تزویر خوابیده بهر حال منم از شما متشکرم شما هم پیروز وسربلند باشید
سلام.
ممنون که اومدید.
وب خوبی دارید.
چه شاخه ایی خوندید؟!
من هم از آشنایی با شما خرسند شدم...
من لینکتون کردم, شما هم اگر مایل بودید بنده لینک کنید.
ممنون.
پاسخ:
سلام خواهش عزیزم حتما لینک میکنم ..چشمبا افتخار لینکتون میکنم
۰۸ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۴:۴۱ سلحشوران اریا
کسی که خود را ارزان می فروشد بهای غیرت را نمی داند.
ممنون عزیزم.
شاخه زراعت و اصلاح نباتات هم خودش دو تا شاخه می شه: 1 - اصلاح نباتات - 2 - زراعت. شما کدومو خوندی؟!
پاسخ:
خب من لیسانسم فوق نخوندم که دو شاخه بشه عزیزم تو مدرکم نوشته زراعت واصلاح نباتات حالا اگه جدیدا جدا شده نمیدونم
سلام،وقت بخیر
پیشاپیش تولدتون مبارک
تولد بنده هم سه روز بعد از تولد شماست!
خداوند توفیق روز افزون عنایت فرمایند تا همیشه پیرو ولایت باقی بمانیم.
یاعلی
پاسخ:
ممنون منم بهتون تبریک میگم
خواهرگرامی شما که با همین واژه ها به نقد افروغ پرداختید،چطور در بند واژه ها نیستید ولی کاملا و واضح افروغ رو اصلاح طلب میدونید، تلکیف رو مشخص کنید...!!!!!!!!
وظیفه ما قضاوت از ظاهره، حال اینکه طرف درباطنش چپی است ولی ادعای راستی دارد که نمی شود، ظاهرا کلا تعاریف در وبلاگ شما تغییر می کند، اتفاقا احمدی نژاد اصول گرایی رادیکال است، کسی که در پی اجرای گفتمان عدالت،تحقق آرمانهای انقلاب،تثبیت وضع موجود است، اصول گرا نیست؟؟؟؟ اصول گرا هست خواهر ولی شاخص نیست؟ چرا میگید:"اصولگراهایی از قبیل علی مطهری و.... که البته با زبان میگن اصولگرا هستن همه کارهای احمدی رو زیر سئوال میبرن"؟ هرکی منتقد احمدی نژاده اصول گرا نیست؟
این نقد بر افروغ وارد است که خیلی وقت ها هم عملکرد درستی نداشته، همین آقای افروغ سال 84 حامی سینه چاک احمدی نژاد بود ولی الان منتقد سینه چاک است..
اختلاف بنده با شما اینست که باید مرزبندی بین جناح ها بر اساس تعاریف موجود شکل گیرد نه بر اساس اشخاص موجود..
حرف بسیار است بزرگوار، ضمنا تمام این ها نظرشخصی بنده بوده و مطمئنا نیز مصون از خطا نیست.. در پناه حق..
پاسخ:
خب پس اول باید اصولگرایی رو تعریف کنیم اصولگرایی یعنی گرایش به اصول اسلام وانقلاب ..اصول انقلاب چیه؟ یکی تبعیت از اسلام یکی تبعیت از قانون اساسی وتبعیت از اخلاق اسلامی حالا خودت ببین کی چقدر اصولگراست احمدی نژاد از اول به عنوان کاندید مستقل اومد برید سرچ کنید احتمالا متوجه شید منتها از نظر من بین اون کاندیدا هایی که تو هر دو دور بودند بیشترین پایبندی به اصول رو داشت ...احمدی نژاد بعضی از اصول رو زیر پا میذاره تا به بعضی از اهداف برسه من به این نمیگم اصولگرایی ....اقای افروغ هم ممکنه اسم خودش رو در جرگه اصولگرا ها بنویسه اما ادما رو نمیشه از رو اسم شناخت که من تو حرفای این اقا دارم میبینم گرایشش به کدوم سمته حالا ایشون اسمش باشه اصولگرا برا من اهمیتی نداره ....شما به من بگو ایا محتوای متن من درش بی انصافی دیده میشه؟؟ حالا شما میخوای از من اعتراف بگیری من اشتباها اسم ایشون رو جزو اصلاح طلبا اوردم باشه من پایین متنم توضیح میدم که ایشون خودش رو اصولگرا میدونه اینجوری مشگل شما حل میشه؟؟؟ ببین با اسم اصولگرایی راحت تر میشه اصول رو زد شما برید تعریف امام خامنه ای رو از اصولگرایی سرچ کنید اگه من رو قبول ندارید ببنید تعریف ایشون چیه بعد با عملکردشون مقایسه کنید ...تازه من این دوم خردادیها رو اصلاح طلب نمیدونم !!! اصلاح طلب واقعی قطعا باید اصولگرا باشه اینا همه واژه هستند برادر که این ادما پشتش پنهان شدن جدیدا کواکبیان گفتته من خودم رو اصولگرا میدونم !!! و علی مطهری بود (الان دقیق یادم نیست) گفتن من یک اصولگرای اصلاح طلبم!!!! من اینا رو بازی با واژ] میدونم عملکرد این اقایون به اونور بیشتر گرایش داره این حضرات وقتی امام خامنه ای گفتن دعواهاتون رو با دولت بذارید کنار تو حرف گفتن چشم اما تو عمل باز ادامه دادن از همون ابتدای دولت دهم که فتنه 88 شکل گرفت این افراد کمر بستن به زدن احمدی من اوضاع رو رصد میکردم برادر رو هوا نمیگم اینا همش با برنامس عملا به اصول انقلاب پایبند نبودند به عرایض رهبری بی توجه بودند همشون مقصرن برا پدید اومدن این وضع منتها الان اونا قصر در رفتن و همه احمدی رو کردن سیبل من دلم میرنجه این بی انصافیه حالا شما چرا فک میکنید من با اشخاص مرزبندی میکنم؟؟؟ من کسی رو محور قرار دادم؟؟؟ بحث من واضحه وظاهرا داریم به تفاهم میرسیم
سلام
من نگاه نکردم و دوست ندارم نگاه کنم ، سیاست به بهای اذیت کردن مردم نه ، ای کاش یه کم سید علی مثل امام دستور می داد نه راهنمایی .

دیدم تولدتون دهم هستش
تولدتون پیشاپیش مبارک ، شب تولد حضرت زهرا سلام الله علیه
چه شبی.

یا علی مدد
دست حق نگهدار شما
پاسخ:
سلام بزرگوار عملکرد ولایت باید بر مبنای تحمل مردم باشه حضرت امام هم میذاشتن وقتی یکی کاملا رسوای مردم میشد دستورات لازم رو میداد امام سید علی هم هر جا ببینند لازمه از حکم حکومت استفاده میکنن نمونش همین پارسال بود ..منتها نمیشه هر رو حکم حکومتی داد همینجوریش دارن بنده خدا رو به دیکتاتوری متهم میکنن ... ممنون ازتون لطف دارید
سلام خواهرم
من نظرات رو خوندم پاسخ های شما رو هم خوندم من واقعا این حوصله و سعی در تفهیم یک عقیده رو که از جانب شما دیدم تحسین می کنم
نمی دونم من جای شما بودم اعصابم بهم می ریخت.
بالاخره نظر سیاسی دادن همینه دیگه نظرا مختلفه.
ای خدا بگم این احمدی رو چی کار کنه که با چند اشتباه بر و بجه های سوم تیری رو از هم جدا کرد نتیجه اش این شده که 20 نفر گفتن کاندیدا می شن 20 نفر دیگه هم هنوز نگفتن هر کس هم سبد رای مخصوص خودشو داره ای خدا بگم چی کارش کنه؟
صد در صدمی گم خدا هدایتش کنه
واسش دعا کنیم همه واسش دعا کنیم این آدم بچه انقلاب بوده و هست انقلاب خیلی واسش هزینه کرده و زحمتشو کشیده دعا کنیم از دستمون نره
پاسخ:
سلام ازتون ممنون این اقای پارسا ازبچه های خودمونه بهر حال این بحثا اینجا هم مطرح نشه تو جامعه مطرح میشه وباید براش جواب باشه این برا خودمونم تمرین خوبیه .....ذر مورد احمدی که باید بگم از چند تا اشتباه گذشته نمیدونم دیگه دعا جواب میده یا نه اما من مدتهاست دارم دعا میکنم هنز که افاقه نکرده ....این یه درس برای همه ما گاهی دعای فرج میشه حجاب راهمون گاهی حرص و ولع برا خدمت میشه حجاب راهمون احمدی انسان کوچکی نبود به این راحتی از پا در بیاد نقشه ها براش کشیدن واونم با توهمی کهه زده داره خودش رو فدا میکنه حس میکنه زمینه ساز ظهوره .....
سلام ممنون که سر زدین
پاسخ:
سلام خواهش
نه عزیزم جدا شده, خود این شاخه 2رشته شده: اصلاح نباتات و اون یکی زراعت که من زراعت می خونم...
چرا فوق نخوندی عزیزم؟!
پاسخ:
عجب نمیدونستم ....بعد ازدواج نشد دیگه اما هنوزم دلم میخواد تا ببینم چی میشه
مرسی گلم.
پاسخ:
خواهش
آپ کردم... [خونسرد]
پاسخ:
اوکی
۰۹ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۸:۳۵ سلحشوران اریا
درخیابانهای بی عفتی جولان ندهید
که چاله هرزگی در انتظار شماست .
پاسخ:
نظر متفاوتی دارم
۰۹ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۰:۲۲ محمد فرضی پوریان(گروه خدا شناسی)
با سلام خدمت شما و عرض خسته نباشید.
من این صفحه از وبلاگتون رو دیدم و مطالبتون رو اجمالا خوندم بیشتر به مباحث اجتماعی پداختید البته خوبه اما کافی نیست. لذا نکاتی به عنوان پیشنهاد به ذهنم رسید که براتون می نویسم: 1. می توانید قسمتی از وبلاگتون رو به نشر معارف اسلامی و مبانی ناب شیعی اختصاص بدید. 2.اگر در وبلاگتون احادیث و سخنان اهل بیت(علیهم السلام) رو هم قرار بدید خیلی عالی میشه. 3. اگه مطالب علمی و درس آموز رو هم به وبلاگتون اضافه کنید دیگه کامل میشه. آخه ما باید مبلغی برای دینمون باشیم راه شهدا امروز جنگ فرهنگیه دشمن تمام تلاشش رو می کنه که اعتقادات جوانان ما رو نابود کنه که ما نیز باید با تقویت بنیه های علمی و اعتقادی با اونا مبارزه کنیم. مباحثی مثل اثبات خدا نبوت اسلام امامت مهدویت و.... .
برای این کار حقیر در خدمتتون هستم و از سایت ما هم می تونید استفاده کنید.
من الله التوفیق. موفق باشید.
پاسخ:
سلام میام تو سایتتون توضیح میدم
۰۹ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۲:۳۵ سیدمسیب ابراهیم زاده مشگینی
بله هردووبلاگ مال بنده هست
پاسخ:
افرین چه فعالید ماشالله
۰۹ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۵:۴۰ سلحشوران اریا
پرونده گناه مرا کم مرور کن . .

آقـا خودم به جای شما غصه میخورم
پاسخ:
روم سیاااااااااه
سلام
میدونید انصاف یک صفت عالی انسانی هست که همه اون رو ندارند اگر انصاف رعایت بشه دیگه افراط و تفریط معنا نداره!
پاسخ:
سلام بله ...کاش همه منصف بودیم
ممنون از شما.
پاسخ:
خواهش عزیزم
۰۹ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۳:۰۹ محمد فرضی پوریان(گروه خدا شناسی)
با سلام مجدد و ممنون از این که به سایت ما سر زدید.در پاسخ به شما خواهر بزرگوار عرض کنم که منظور حقیر این نبود که خودمون اون مطالب رو بنویسیم بلکه می توانیم از جاهای مختلف مطالب رو جمع کرد و در وبلاگ قرار داد. مطنئن باشید ثواب تبلیغ دین خدا را خواهید برد می توانید از همین سایت ما استفاده کنید حتی بدون ذکر منبع. حرف شما درسته هر کسی باید به شیوه ای تلاش کنه ولی تلاش باید در راه تبلیغ باشه ولی با شیوه و روش خودمون. مثلا نوشتن حدیث که دیگه مشکلی نداره. خلاصه اگر خواستید حقیر در خدمتتون هستم. حقیر و دوستان من در این گروه برای شناخت خدا و اوصاف او مزالب بسیار ی نوشتیم اگر مایل بودید همه اونا رو کپی کنید یا لینک بدید تا اگر دوستانتون خواستند مطالعه کنند. باز از حضورتون تشکر میکنم. واگر با حزفام شما رو رنجوندم از شما عذر خواهی می کنم.
پاسخ:
سلام چشم حتما از مطالبتون استفاده خواهم کرد
سلام
خسته نباشی
ولادت با سعادت حضرت فاطمه و روز مادر مبارک باد
پاسخ:
سلام ممنون اسم ادرس؟
××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
مردم ایران همه هم پزشکند وهم سیاستمدار ونمونه اش هم تویی،آخه تو که اصلاح نباتات خوندی برو همون کارتو انجام بده وثوابش بیشتره واقلا یه سودی به مردم میرسونی ،نشستی پشت لپ تاپ ونه کاری ونه باری هی این حرفها را میزنی البته همه تون همینطورینا
پاسخ:
اوه اوه ببین کی اینجاست؟؟؟ ههههه ثریه خانوم قبلا هم افتخار کل انداختن با شما رو داشتم نه؟؟؟ اولا من لپ تاپ ندارم ...دوما خوش ندارم شغل بیرون داشته باشم تحصیلاتم رو هم به منظور اشتغال نگرفتم البته اشتباه کردم این رشته ها من هنر دوس دارم اون موقع بچه بودم بد انتخاب رشته کردم...بعدم عزیز دلم چرا اینقد خودت رو ازار میدی اینجا یه وبلاگ شخصیه منم از عقایدم میگم..شما اگه تحمل شنیدن نداری نیا عزیزم تا ازرده خاطر نشی البته من دوس دارم بیای اما برا خودت میگم گناه داری اذیت میشی ههههه
۱۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۱:۴۸ حی علی الجهاد
پس نظر من کو؟!
پاسخ:
صفحه دوم نظراته عزیزم
۱۵ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۲:۲۵ حی علی الجهاد
آووووووووه! شرمنده اصلا حواسم به صفحه دوم نبود! یعنی چون کامنتا زیر متن باز می‌شه، فکر می‌کردم سایت هستی نه وبلاگ! آخه میهن هم قبلا مثل بلاگفا بود تقریبا... خلاصه یادم رفته بود!

ممنون از توضیحاتت...

نیز عید گذشته شما هم مبارک زهرا جان.
پاسخ:
خواهش عزیزم فداااات
میگم تو برا خودت یه پا جوکری ها!!؟
همش ههههههه میکنی تا ازتک وتا خودتو نندازی
خوب هنر دوست داری برو دنبال هنر، اصلا تو ازسیاست چی میدونی آبجی جان؟که اینهمه افاضات در میکنی
خیلی سن بالا وپخته ای داری؟درسشو خوندی؟کار توسیاست کردی؟که اینو رد میکنی واونو قبول!وبعدش من اصلا اذیت نمیشم وتو غصه خودتو بخور که بیشتر اذیت میشی با این بار معلوماتت! وبعدش پول این ملت راهزینه تحصیل بدون فایده ات کردی که چی؟؟
پاسخ:
پس چی خیال کردی ابجی... ابجیت تو هر کاری که پا میذاره موفق میشه ههههههه هر انسانی باید نسبت به مسائل دور وبرش در هر زمینه حساس باشه عزیزم اینجا هم صدا سیما یا ارگان دولتی نیست این یک وبلاگ شخصی هست که همه میتونن از این امکانات بهره ببرن واز دیدگاهاشون حرف بزنن تو هم یه وب بزن با هم رفیق شیم ....شما نگگران مفید بودن من هم نباش قربونت شک نکن منم به موقعش وارد میدون میشم البته اگه وارد شم احتمالا شماها زیاد خوشحال نشین هاااا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی