با من حرف بزن

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند .... گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را

با من حرف بزن

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند .... گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را

سلام من یه انسان آزادم .آزاد از قید و بند احزاب گروهها ..نه ببخشید من یه اسیرم ..اسیرعشق مولام امام سید علی همه دنیا رو به شوخی میگیرم چیزی زیبا تر از عشق ندیدم. این وبلاگ وبلاگ دلدادگیست .جایی برای بیان بی قراریهای من .

چهارشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۲، ۱۰:۲۲ ق.ظ

وبگردی

پست ثابت 

یه بخش جدید به وبم اضافه کردم به اسم وبگردی هر چیز جالبی که در گشت وگذارام در این دهکده جهانی دیدم لینکش رو میذارم اینجا اگه خواستید بخونید این پست ثابته و وپستای اصلی خودم زیر این پست به نمایش در میاد پس هرروز با ما همراه باشید
خبرهای جدید قرمز وخبرهای قدیمیتر قهوه ای هستند

31--آیت‌الله مصباح یزدی در جمع اعضای کانون طلوع:
آقای جلیلی در مواردی مانند پایبندی به دین، عشق به ولایت، جدیت در اجرای احکام و اهتمام به ارزشهای اسلامی، بیش از حد نصاب را دارد

اقتصاد مقاومتی پاسخ صحیح به فشارهاست/ الان 70 هزار میلیارد تومان معوقات بانکی در کشور داریم/ 5+1 در مقابل ایران عقب نشینی کرده است




اشتباهاتی که در دوره روزنامه‌نگاری کردم/ مسؤولان کشور پس از دیدن رسوایی چه گفتند؟/ چه کسانی مانع اکران رسوایی در قم شدند/ برخی منتقدانم اگر شهرت مرا داشتند برای خدایی کاندیدا می‌شدند

مهمترین ویژگی کاندیدای اصلح در شرایط حاضر، 'مقاومت در برابر استکبار' است


16-یا غریب القربا، پس أین عمار؟!

15- صحبتهایی بسیار ارزشمند از اقای بهجت روحی فداه 

14-سرداران سازندگی چگونه کشور را مدیریت می کردند؟

12-چگونه انحراف سیاسی در دولت رفسنجانی شکل گرفت؟/ حجاریان: با زیرکی لباس توسعه سیاسی را به قامت هاشمی پوشاندیم + فیلم

11ولایتی: حاضریم از جلیلی حمایت کنیم/ حمله شدید به هاشمی( بابا گلی به گوشه جمالت)


10-از جامعه جهانی رهبر انقلاب تا جامعه جهانی 1+2



7_ ۱۱ نقطه قوت و ۱۱ نقطه ضعف احمدی‌نژاد

6-هاشمی رفسنجانی؛ کارگردان یا بازیگر؟
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۲۸
درد سر