با من حرف بزن

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند .... گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را

با من حرف بزن

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند .... گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را

سلام من یه انسان آزادم .آزاد از قید و بند احزاب گروهها ..نه ببخشید من یه اسیرم ..اسیرعشق مولام امام سید علی همه دنیا رو به شوخی میگیرم چیزی زیبا تر از عشق ندیدم. این وبلاگ وبلاگ دلدادگیست .جایی برای بیان بی قراریهای من .

دوشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۹:۱۸ ق.ظ

منجی مملکت کیست؟



بسم الله الرحمن الرحیم 

چیزایی که مینویسم حاصل همه بررسی هایی هست که از چند سال پیش تا امروز کردم  وهر نگاه بی طرفی قبول خواهد کرد ممکنه این پست خیلی بلند بشه اما خیلی مهمه  حتما بخونید.  از ابتدای دولت دهم که بحث فتنه ها بود دو جریان به آرامی طوری که مردم عادی متوجه اون نشن شکل گرفت ویا خودش رو کم کم نشون داد یک جریان موسوم به انحرافی که در درون خود دولت بود با سرکردگی اقای مشایی. وجریان دیگر افرادی به ظاهر اصولگرا اما در واقع نزدیک به اصلاحطلبان  که هم در مجلس بودند وهم در جاهای دیگر این دوجریان سعی کردند سناریوی پدر خوانده رو که در قالب پیشگویی بیان شده بود پیش ببرند .تا فشار روی مردم به حدی برسه که همه بگن ما غلط کردیم به احمدی رای دادیم!!! بر کسی پوشیده نیست که اقای مشایی نفوذ عجیب وغریبی روی احمدی نژاد داره و چه  همون زمان مناظره ها وچه بعد از اون نقش بهانه دهنده دست اصلاحطلبان رو ایفا کرد .شاید خود احمدی هم ندونه چجوری الت دست واقع شده همونطور که خیلی از ما در زمان مناظره ها متوجه نبودیم که چه اتفاقاتی در حال شکل گرفتنه( انگار خود شیطان داره این طراحی ها رو میکنه ) 
جالب اینجاست که این اقای مشایی هیچ جا موضعی در برابر قانون شکنی فتنه گران نگرفته وهمه جا احمدی نژاد رو جلو انداخته تا به قول معروف دوباره بهانه بده دست اونا واونا هم به خوبی این بهانه ها رو تو بوق میکردند که انگار عمل رئیس جمهور باعث این وقایع میشه . کم کم اقای مشایی شروع میکنه به حرفای عجیب غریب زدن حرفای که عکس العمل علما و اصولگرایان رو در پی داشته باشه و این کار باعث بشه اصولگراها به اقای احمدی نژاد فشار بیارن در حالیکه از درون به شدت اعتماد احمدی رو بدست اورده و این احساسات اونا رو حمل بر قشری گری و حتی انجام وظیفه بذاره و در برابر احمدی مظلوم نمایی کنه و احمدی که انسانی شجاع است  دلش میخواد در برابر این افراد بایسته وبه اصطلاح خودش از مظلوم دفاع کنه احمدی نژاد نگاه فرازمینی به مشایی داره و حاضره برای بالا رفتن مشایی که الان از نظر احمدی گمتمان امام زمان هست خودش رو نابود کنه وایثار گری کنه( توهم تا این حد قابل فهم نیست) بعد از فشار اصولگراها به دولت رهبری حکمی نوشت مبنی بر برکناری مشایی وجالبه که در این نامه رهبرمون یک کد مهم داد هم به احمدی هم به ما  که نصب این اقا هواداران شما رو کاهش میده ما اون موقع باید میگرفتیم که هواداری احمدی نباید ریزش میکرد. اما نه احمدی ونه اصولگراها طاقت این امتحان رو نداشتن  وهر کدوم ساز خودشون رو کوک کردند  قطعا مشایی میدونست خونه نشینی احمدی هیچ تاثیری نداره اما کاری کردن که احمدی این کار رو بکنه چرا؟ چون باید بین احمدی واصولگراها اختلافات حاد تر بشه  و این بهانه دیگری به دست اون طیف اصولگرا نمایی نفوذی باشه  تا بین خود اصولگراها هم اختلاف بندازه بین کسانی که اشارات رهبری رو میگیرن با اونایی که بصیرت کمتری دارن  و انجام وظیفه ظاهری خودش حجاب راهشون شده واین اختلافات مجلس و دولت رو کلید زد با اجرای طرح هدفمندی یارانه ها ابتدا دولت خوب تونست قضیه رو جمع کنه اما با اشتباهاتی که از روز هم روشنتره اشتباه هست ومن خودم کاملا بهشون مشکوکم زمینه دیگری پدید امد زمینه بروز گرانیها که تحریمها هم مزید بر علت شد والبته دنیاطلبی بعضی از مردم هم بهش دامن زد وهمه همه برای خراب کردن فضا کمک کرد چرا؟ چون قراره بخش دوم پروژه شکل بگیره اینکه مردم هم از احمدی و در نتیجه از نظام دور بشن . در واقع چون جریان اصولگرایی از همه ظرفیتش برای پیروزی احمدی نژاد هزینه کرده ورهبر هم حمایت کرده بنابر این میشه همزمان با زدن احمدی نژاد ارمانها و ارزشهایی رو هم که شعار داده بود زد. میشه کارای خوبش رو هم زیر سئوال برد میشه اونقدر  به مردم فشار اقتصادی اورد واونقدر بی نظمی اقتصادی ایجاد کرد تا مردم دوباره به هاشمی پناه ببرن . میبینید که هاشمی بی پرده و با شجاعت تمام میگه ما با اسرائیل سر جنگ نداریم !!! او میخواد مردم کلافه شده از گرانی را به یک امنیت اقتصادی وعده بده  تا دوباره بتونه بر کرسی قدرت بشینه و دوباره همه گلوگاههای اقتصادی را در اختیار بگیره وفردا حتما برای بدست اوردن جایگاه رهبری هم تلاش خواهد کرد . در این میان صحبتهای وزیر اطلاعات قابل تامل هست :کسی که مدعی پیشگویی حوادث ۸۸ شده، نقش اصلی در ایجاد فتنه داشت  اقای هاشمی شما پیشگو نیستید بلکه خود وخانوادتان هر کاری که از دستتان بر می امد انجام دادید تا مردم را از امانگرایی خسته کنید وروحیه دنیا طلبی و تجمل گرایی را در مردم زنده کنید تا مردم دیگر پروای مبارزه را نداشته باشند . ننگ بر این دنیا ...ننگ بر این دنیا ...
در این شرایط وظیفه همه ما  روشنگری اما با حفظ ارامش ونظم عمومیست اینکه عصبانی نباشیم ودر کمال ارامش برای مردم حقایق را اشکار سازیم . وهمه در برابر قانون مطیع باشیم .

نظرات  (۲۵)

چرا به امریکا پناه نبرن وقتی دوستان شما حاضر به شنیدن حرفهای خلاف میلشون نیستند؟
در حالی که امریکا با توجه به بازیهای هوشیارانه رسانه ایش از خودش چهره پناهگاه اندیشه های رانده شده رو ساخته تا همه کسایی که می تونن منافعش رو به خطر بندازن از سر ناچاری زیر چتر حمایت خودش باشن
اینجا تاوان حرف زدن گاهی مرگه و اونجا تا دلت بخواد می تونی حرف بزنی چون رسانه های اونا استادانه مدیریت می کنن حرف زدن تو رو تا منافعشون به خطر نیفته و در عین حال تو احساس آزاد بودن کنی
چرا دوستان من باید بمونن و به دست دوستان تو شکنجه و کشته بشن یا در بهترین حالت حبس و حصر بشن؟
وقتی حتی مراجع تقلید حتی به حرمت عالم بودنشون حاشیه امنیت ندارن از دست نیروهای خودسری!!! که هیچ ارگانی حاضر به پیگیری و پاسخگویی در قبالشون نیست به نظر شما چاره ای برای کسی که تحمل شنیدن حرف زور و بی منطق نداره می مونه؟ آیا وجود نیروهای خودسر نشانگر بی کفایتی و یا کمی مشکوک نیست؟
کدوم تریبون رسمی حمله به دفاتر مراجع تقلید از حضرات آیات بیات زنجانی و صافی و صانعی و ... رو اعلام وپیگیری کرد؟
چطور باید به این تریبونها اعتماد کرد؟
زهی انصاف و صداقت...
پاسخ:
قسمتی از حرفات درسته اما راه گفتن حرفا جنجال کردن نیست ببین ما در اسلام ازادی اندیشه داریم اما ازادی بیان به اوون معنی غربی نداریم یه حرف خیلی درستی زدی که :رسانه های اونا استادانه مدیریت می کنن حرف زدن تو رو تا منافعشون به خطر نیفته و در عین حال تو احساس آزاد بودن کنی اونجا ازادی بیان واقعی وجود نداره وازادی بیان یه دروغ رسانه ایه منتها جوری عمل میکنن که اول اندیشه ها رو به بند میکشند با بمباران تبلیغاتی واطلاعاتی بعد ازادی میدن و از دور مواظبن اگه یکی زیر ابی رفت پنهانی سرش میره زیر اب ... اما اینجا چه جوریه همه چی بلبشویه این یه اسیبه ..هر کی حاکم میشه گفتمان خودش رو میکنه تو بوق کارای هواداراش رو توجیه میکنه ومخالفینش رو خفه میکنه این کاملا دیده میشه مخصوص یه دوره هم نیست این یک فرهنگ غلطه که برا ما از زمان شاه میراث مونده حالا راه اصلاحش چیه؟؟ یه بار رهبری یه دستوری داد یادته؟ راه انداختن کرسی های ازاد اندیشی کرسی ازاد اندیشی رو تو خیابون راه نمیندازن تو پارک یا مجامع خیلی عمومی راه نمیندازن کرسی ازاداندیشی جاش توی دانشگاست دانشجوها واساتید از همه تفکرات جمع شن دور هم وافکار خودشون رو بیان کنن درست نقد کنند تحمل مخالف داشته باشن و ممکنه اولش به تنش بکشه اما به مرور اگه اون ادما بی طرف باشن و واقعا قصدشون دونستن باشه نه نابود کردن رقیب نتایج خوبی داره ...اما اینکه ما راه بیفتیم بخوایم برا مردم عادی که هنوز خیلی مباحث دین رو نمیدونن همه دینش رو زیر سئوال ببریم فضا رو سم پاشی کنیم یه غوغای مطبوعاتی راه بندازیم اسمش ازادی بیان نیست چون در دین ما اصلا چنین چیزی نداریم که یکی ازاد باشه هر چی بخواد بگه حتی اون ادم مومن هم ازاد نیست رقیب خودش رو اینجوری از میدون در کنه ....
دکتر جان شما با تمام تفکرات انقلابی و شعارهای تند و قشنگش کدوم بخش از منافع امریکا رو به خطر انداخت؟
هنوز بعد از سالیان دراز یک کشور کوچولو همین چایین مدعی تملیک بخشی از خاک سرزمین ماست و نام خلیج همیشه فارس رو هم از ما گرفتن نتیجه این اقدامات و شعاهای خیلی انقلابی هشت ساله واقعا کجا مشخصه؟
اینکه جناب دکتر بعد از هشت سال دهن کجی بی نتیجه به امریکا به این نتیجه می رسه که باید راهی برای مذاکره با امریکا رو پیدا کرد همه دنیای توسعه نیافته رو متقاعد نمی کنه که امریکا هنز قدرت شماره یک دنیاست و راه گریزی از اون نیست؟
تورمی که در اثر بی کفایتی یک تیم اجرایی که اتفاقا شیوه های نزدیک به نظر امام شما دارند وقتی از کمتر از 11 درصد به حدود سی درصد (در خوش بینانه ترین حالت و با وجود آمار سازی البته)
و بعدش عدم پذیرش عدم کفایت اقتصادی و انداختنش به گردن تحریمها زنگ خطری نیست برای کشورهایی که احتمالا قصد رویایی با امریکا رو دارن؟
عبور از خطوط اخلاقی مدعیان هاله های نور و گفتمان مهدویت و نایبان برحق معصومین چهره این دیدگاه رو در نگاههای جهانیان و مردم خودمون مخدوش نمی کنه؟
کدوم تفکر منافع امریکا رو بیشتر تامین کرد و منافع ملی رو از بین برد؟
دکتر شما از روز اول با همین ادبیاتی دارند وارد سیاست شدند و اتفاقا به خاطر هیجانی که به خورد طبقه معتقد به کمال! مورد حمایت قرار گرفت و هنوز چیزی به جز پشت پرده ها عوض نشده و مردم هنوز نا اهل و نامحرمند!

پاسخ:
ادعا رو خیلی ها دارن اخوی مهم اینه که هر چی هم یاوه ببافن این قسمت الان دست ماست توی جزایر سه گانه پرچم کی در اهتزازه؟؟ حالا تا صبح بیان ور بزنن بی مایه فتیره...تغییرات اقای دکتر برای ما هم تعجب انگیزه وموضوع پست منم همینه نخیر امریکا مدتهاست داره از این قدرت شماره یک بودن فاصله میگیره هر روز بیشتر از دیروز امروز کشورهایی مث روسیه وچین به راحتی معادلات اونو بهم میزنن امروز برای حل منازعات در خاورمیانه این ایرانه که نقش کلیدی داره اگه ما منافع امریکا رو تامین میکردیم که اینهمه دشمنی باهامون نمیکرد..ببین بحث مشکلات اقتصادی محصول مشترک همه موارده زیره هم عمکلکرد دوره هاشمی هم خاتمی هم تحریمها هم تصمیمات عجیب غریب ذولت که من شدیدا بهش مشکوکم وهم اخلالگرای اقتصادی امیدوارم بعدا وزیر اطلاعات دست همشون رو رو کنه من شخصا وهمه مردم و دلسوزان منافع ملی و دینیمون رو به منافع هیچ گروهی گره نزدیم ....ببین اون هاله نور رو به هیچ وجه با نیابت امام زمان پیوند نزن اگر میخوای منصف باشی بحث نیابت عام یه بحث کاملا فقهی وعلمیه نه من فقیهم نه تو اما اون خرافاتی که برا منم به شدت خنده داره به اندازه یه بال مگس ارزش نداره برام ادمایی که اولیات دین رو زیر پا بذارن چجوری میتونن ادعا کنن با امام زمان ارتباط دارن؟؟ این هم خیلی بده که شما صرف وجود اشکالات در احمدی نژاد همه گفتمان انقلاب رو همه دستاوردهاش رو زیر سئوال ببری ..حالا بذار یه چیزی بهت بگم من خودم طرفدار سخت احمدی بودم اما این رفتارای اخیر احمدی ابرو برا یکی مث من هم نذاشته کجای کاری؟؟ من براهمین مشکوکم به این رفتارا یعنی این مردم چجوری داره فک میکنه من عقلم به کلی قد نمیده !!!! اما شک نکن ماه زیاد پشت ابر نخواهد موند خدا حق رو به حقدار میرسونه حتی اگر من ظلمی در حق هر کی بکنم عاقبت دامن خودم رو خواهد گرفت ... درمورد اینکه کذوم تفکر بیشتر منافع امریکا رو تامین کرده : فقط یک چیزه که منافع غرب رو تامین میکنه اونم بی تقوایی ما والسلام ببین تفکر مهدوی چی میگه : میگه هر گناه ما رو از ظهور دور میکنه حالا تو ببین کی گناهانش سنگین تره همون منافع شیطان بزرگ رو بیشتر تامین کرده تک تک ما مسئول غیبت اقامونیم هر کی میخواد خوشش بیاد میخواد بدش بیاد ..من گاهی خودمم با هوای نفسم کار میکنم من اعتراف میکنم منم ادم شیش دانگی نیستم ...اما میدونی ادم خوبه چجوری باشه ؟ اگه حرف حقی شنید بپذیره واین روحیه در این مملکت به شدت داره تقویت میشه همین من شاید ده سال پیش تا این حد حق پذیر نبودم ...ماها همه مردم داریم رشد فکری وفرهنگی میکنیم اگه خودمون رو با قبل محک بزنیم کاملا حس میکنیم اینو ..
اگر شورای نگهبان را حفظ نکنید سرنوشت شما مثل زمان مشروطه خواهد شد"امام خمینی(ره)"(صحیفه نور،ج15،ص233)
پاسخ:
ممنون از شما
در مورد زعفرانیه و ونک هم توهم خنده داری زدی
البته انتظار دیگه ای هم از این تفکر شما نمی ره چون شما کلا عادت به محکوم کردن و مرگ بر... گفتن دارید و گریزی از این ادبیات برای شما نیست چون هویت شما رو با دشمن تعریف کردند و بدون دشمن شما وجود خارجی ندارید
اتفاقا غرب به وقتش از هر عالمی که با تفکر تند شما یکدست نباشه برای از وجهه انداختنش حمایت کرده و می کنه شما خیالت راحت!
اساسا این دشمن تخصص داره در بهانه دادن به دست هیجانات شما
خیلی جالبه سالهاست که اونا دارن حماقت می کنن و ما حماسه آفرینی
اما ما هنوز بر سر بدیهی ترین موضوعات اخلاقی از جمله دروووووووووووغ اختلاف نظر داریم و هر وقت صلاح دونستیم تقیه و توقیه می کنیم آبرو می بریم و تهمت می زنیم و حبس و شکنجه می کنیم و هنوز هاله های نور دور سرمون داریم...
بگذریم از اختلاف در مادیات...!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
دستتون درد نکنه بزرگترین تهمت تاریخ رو به نسانهای پاک شریف زدی کسانی که جونشون مالشون وزندگیشون رو در طبق اخلاص گذاشتن تا این انقلاب پیروز شه شما به انسانهای شریفی مثل حضرت امام امام خامنه ای روحی له الفداه شهید بهشتی شهید مطهری شهید چران وهمه وهمه که غرب تا بن دندان باهاشون دشمنی کرده زدی اونا رو اسرائیلی خوندی و لابد گروههای ترووریستی که الان تو سوریه هستن تکفیری ها و وهابی ها که حمایت غرب رو به دنبال دارن دلسوزان جامعه بشیری هستند ...افرین مرحبا منطق وانصافت ....شیر مادرت حلالت
دعوت نامه:
شنیدید که میگن دانشجو موذن جامعه است؟
ما بر آن هستیم که اگر دانشجو خواب بماند، نماز امت قضا می شود.
فرمودند: تحلیل کنید هرچندغلط.
عرض کردیم :تحلیل می کنیم هرچندغلط آن هم با قلم خودمان.
و این شد:تحلیل انتخاباتی از نظرگاه دانشجویی
Jomhouryat.blogfa.com
ما:تحلیل می کنیم،قلم می زنیم.
جنابتان: بخوانید،نظر دهید
همه روزه به روزیم.
(راستی مهم تر از همه ی حرف هایم این که یادداشت های شما را به قلم خودتان در زمینه ی تحلیل انتخاباتی با جان و دل پذیراییم. برایمان ایمیل کنید تا در وبمان استفاده کنیم. فقط نام و نام خانوادگی واگر دانشجو هستید، رشته تان را برایمان بفرستید.mosafer_113@yahoo.com)
این وبلاگ متعلق به هیچ کس نیست. لابی مابی هم نداریم پس مطالبتان را برایمان بفرستید.
همه روزه منتظر حضورتان هستیم.
دوستمان داشتید،خوب چی کارکنیم تقصیر خودتان است!
ما که راضی نیستیم ولی بهرحال این لوگوی ماست:


...........
http://www.yjc.ir/fa/news/4389680/%D9%BE%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D9%85-%D9%85%D8%AD%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%AC%D8%A7%D9%86-%DA%A9%D8%B1%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D8%A2%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D9%84%D9%84%D9%87-%D8%B1%D9%81%D8%B3%D9%86%D8%AC%D8%A7%D9%86%DB%8C

پاسخ:
ممنون ازتون میذارمش تو وبگردی
سلام
با مطلبی با عنوان : تناقض گفتاری و رفتاری حامیان رسانه ایی قالیباف بروز هستم !
باتشکر....
http://farhangeparvaz.blog.ir/1392/02/26/tanaghoz3423423
فرهنگ پرواز
پاسخ:
اوکی
سلام سخنرانی استاد پناهیان رو شنیدم
اما باید بگم که حجت الاسلام ابوترابی از کاندیداتوری انصراف داده
پاسخ:
سلام بله این مال قبل بود
سلام ما شیعه علی هستیم با اشاره سرمیدهیم وبت عالیه یه سر بمن بزن
پاسخ:
ادرستون ناقصه
۳۰ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۲:۱۳ همسنگر بسیجی
سلام

دوست عزیز خیلی بده برای یک آدم ولایی و حزب اللهی؛ الفاظی چون اوکی!!! مگه خودتون زبان ندارید کلمه ندارید؟ لعنت بر پدر پیر استعمار. تا حالا یکبار دیدید حضرت آقا کلمه لاتین بکار ببره؟ یعنی چی اوکی؟ واقعا یعنی چی؟ یعنی انقدر ما خودباخته ایم که نیاز به استفاده از زبان دشمن داریم. قرار هست انگلیسی یاد بگیریم اما قرار نیست اونو جایگزین زبان خود کنیم. شهید متوسلیان در پاسخ کسی که گفت مرسی، گفت در جمهوری اسلامی مرسی نداریم. خیلی هم برآشفت.

یاعلی
پاسخ:
خخخخخخ چشم خاهر جان حالا شما بر نیاشوب
درود
به نظرم تا وقتی یک طرف بحث یک علاقه خارج از حد معمول به یه طرف موضوع داره و حاضر به استدلال در مورد نیک و بد علاقه ش نیست بحث نمی تونه به نتیجه برسه
چرا روضه می خونی شلوغش می کنی مگه نگفتی شلوغ کردن راهش نیست؟
با دقت بخون کامنتها رو تهمت چی؟ کشک چی؟ هیجانات انقلابی شما در مبارزه با دشمنتون مهمترین ابزار سوء استفاده غرب هست که شما و همفکرانتون به خاطر حب و بغض بیش از حد نمی تونید قبولش کنید
البته کم هم نیستن کسانی که در سایه این هیجانات شما به نون و نوا رسیدن...
پیروز
پاسخ:
شما خودت خوب میدینی معنی حرفت چی بود اقا یاسر شما عملا میگید هر کس که غرب ازش حمایت میکنه در واقع قصد تخریبش رو داره وکسانی که باهاشون دشمنی میکنه دلیلش اینه که میخواد از طریق اونا به اون جامعه تسلط پیدا کنه شما فکر نکن بنده احمقم شما بگید ف بنده تا فرحزاد میرم من حتی گفتم به شما که چرا غرب از این علما و از این انسانهای شریفی مثل امام حمایت نمیکنه ولی شما باز نپذیرفتید هم کامنتای شما هست هم پاسخهای من برید یه بار دیگه این سناریوی جالبی که نوشتی مطالعه کن خواهی فهمید من تنها کاری که کردم عریانش کردم تا حتی خود تو پی به زشتی حرفی که میزنی ببری ....ببین اقا پارسا مسئله اینه که اگه من ازادی مطلق به معنی واقعی کلمه داشته باشم همینطور عمل خواهم کرد یعنی چیزی که من رو محدود میکنه حکومت نیست حکم خداست اما جمع زیادی از همفکرای شما اگه ازادی پیدا کنن هر کاری تو فکرش رو بکنی میکنن الان خود تو اگه بهت ازادی مطلق بدن بین ایا کارت به فحاشی وتهمتهای ناجوری از این قبیل میرسه یا نه؟؟اگه نمیرسه خدا خیرت بده اما اگه رسید بدن ظرفیت ازادی نداشتی ...
۳۰ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۲:۲۶ علیرضا زیبائی نژاد
سلام
با پست "چرا به هاشمی رأی نخواهم داد؟" به روزم!

در پناه خدا باشید
۳۰ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۲:۲۹ علیرضا زیبائی نژاد
سلام
با پست "چرا به هاشمی رأی نخواهم داد؟" به روزم!

در پناه خدا باشید
پاسخ:
سلام چشم
۳۰ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۲:۴۴ سید محمد امین تقوی
سلام
تولدت جدم بزرگوارم مبارک

هورا هلوی دوست داشتنی به خاطر یه هلوی دوست داشتنیه دیگه کنار رفت ایشالا همه باهم متحد بشیم برای پیروزی دکتر جلیلی عزیز
پاسخ:
برا شما هم مبارک ایشالله هر چه صلاح هست همون بشه
البته اینم اضافه کنم که من شک ندارم در بین تندروترین انقلابیهای امروزی که حتی سنشون هم قد نمی ده که دستی بر آتیش داشته باشن و همچنین تجدد گراهایی که از خود غرب متمدن تر هستن!!!!هستند کسانی که خودشون رو فروختن و به اختلافات دامن می زنن
مهمترین مشکل اینه که تریبون های مهم هم داره میفته دست همینا...
پاسخ:
بین بچه های جوون خیلی کمتره تعداد این ادما الان جوونا اکثرا دارن به اون سمت تفکر و تدبر پیش میرن البته اینم مهمه که یه جوون بتونه وقتی دیگران احساسش رو به شدت تحریک میکنن عقلانی عمل کنه خداییش سخته ...عقیده من اینه که این رفتارها به تربیت خونوادگی واجتماع خیلی بستگی داره ...اینم بگم خدا جای حق نشته ما اگه نقش خدا رو از معدلاتمون حذف کنیم حتما براوردهامون درست در نمیاد ...موضوع اینه که همه ما به اندازه خودمون یه خوبیها ویه بدیهایی داریم من اگه خودم رو خفه کنم نمیتونم تو رو حذف کنم چون خدا نمیخواد اکثر جوونای هم فکر شما بر اثر اشتباهات بزرگترامون در قدیم دچار سوتفاهم شدید شدند خدا صبرش زیاده برادر جان اونقدر صبر میکنه تا من اگه تندروی وکندوری دارم درست شم وشما هم از این سو تفاهمات دربیای فقط عده خیلی کمی هستند که به دشمنان واقعی ما میپیوندن خدا میدونه این جملات رو از عمق وجودم گفتم وقصد تاثیر گذاری رو هیچ کس رو ندارم اینا واقعیته
شلام -
از شنیدن خبر انصراف دکتر لنکرانی, در حمایت از دکتر جلیلی بسیار خوشحال شدم...
مبارک باد بر مردم ایران این صداقت در رفتار و نیت خیر برای خدمت به مردم.
پاسخ:
بله منم خوشحال شدم ایشالله هر چی خیر باشه پیش بیاد
وقتی می گم حب و بغض زیادی مانعت می شه می گی نه
من گفتم غرب و مخصوصا امریکا با ذکاوت بسیار در حال برنامه ریزی هستن برای ملتهایی که می تونن منافعش رو به خطر بندازن
به خاطر همین همیشه برای دامن زدن به نفرت بین ایدئولوژی های داخل اون کشورها از شیعه و سنی و مقدس مآب و تجددگرا و از همه مهمتر اصولگرا و اصلاح طلب! تلاشی کاملا زیرکانه داره
تو کشور ما هم وقتی تریبون دست اصلاح طلبا بوده از سمت تجدد و تبلیغ یه طرفه و جنگ با مذهب به این اختلاف دامن زدن
تا وقتی هم تریبون دست اصولگراهاست از طریق تحریک احساسات تفکر معتقد به حذف منتقد و نسبت دادنشون به دشمنی با اصالت دین این کار رو می کنه
اتفاقا دوستان شما هم کم به آتیش این اختلاف دامن نمی زنن
حالا شما خواه از سخنم پند گیر خواه ملال...
پاسخ:
شما برید بخونید نظرات خودتون رو دقیقا همین نتیجه ازش برمیاد اما من اهل این نیستم که هی جدل کنم بخوام حرف تو دهن شما بذارم ...این چیزی که الان گفتید زمین تا اسمون با اون حرف قبلیتون فرق داره اما من یه توضیحیم بدم دعوای ما با اصولرا ها سر این نیست که چون غرب از شما حمایت میکنه پس بزنید به چاک دعوا سر اینه که شما که مردم بهتون رای دادن مگه قسم نخورید در جهتن تحکیم دین مردم کار کنید پس چرا در جهت بی دین کردن مردم کار کردید ؟؟ برید محتوای حرفای همین حضرات ملی مذهبی رو برید بینید احکام دین رو اقایون زیر سئوال بردن یا نه؟ ما داریم میگیم اینکه غرب داره برا شما کف میزنه دلیلش اینه که شما دارید مطابق میل اونا بازی میکنید در طول دولت خاتمی یکسره یا دعوا بود تو دانشگاه یا یا تو مجلس یا منازعات رو یکشوندن به خیابون مملکت روی ارامش نمیدید!! مگه رهبری مجبور نشد دستور بسته شدن اون روزنامه های زرد رو بده؟ اشتباه کردند اشتباه ... حالا من یه سئوال دارم؟ شما ما رو عملا متحجر خوندید دیگه منکر این حرف خودت که نیستی؟ من گیرم متحجر اما این حضرات چرا نمیان بگن ما با غرب منافعی نداریم غرب غلط میکنه از ما حمایت میکنن؟؟ تو همون دولت خاتمی که کسی کارشون نداشت میدیدن اوضاع داره بهم میریزه میگفتند ما با غرب نیستیم ما ولایت رو قبول داریم اما چیکار کردند؟ تو خیابونا روزه خواری کردن اغتشاش کردند شعائر دین رو به مسخره گرفتند به مسئولین فحاشی کردند وسران اصلاحات نگفتند ای هواداران ما ما برای اخلاق اومدیم این حرکات غیر اخلاقیه ؟ کارای این ادما اصلا قابل توجیه نیست این دعوا ها میدونی کی حل میشه؟ وقتی همه به حق خودشون قانع بشن این حضرات سران فتنه همین که زنده بمونن باید کلاهشون رو بندازن اسمون هفتم چون عملا با نظام وارد جنگ شدن واونایی که حمایت کردند دیگه نمیشه بهشون اعتماد کرد و اونا رو در پستای حساس گذاشت و بقیه ادمای عادی مث شما هم باید به رای اکثریت تن بدید و واقعا فراتر از منازعات فعالیتهای اجتماعی رو انجام بدید و هممون تابع قانون باشیم وهر کاری از دستمون بر بیاد برا رشد کشورمون از نظر علمی واقتصادی وفذهنگی بکنیم اگر اختلاف نظر بود اونو به چالش تبدیل نکنیم وبذاریم همه چی سیر عادیش رو طی کنه .. من الان اگه هاشمی تایید بشه و به فرض محال رای هم بیاره هیچ اعتراضی ندارم میزان رای مردمه ....اما اینکه میبینی این بقول تو اختلافاتی که غرب داره میندازه توسط یه عده خیلی بیشتر پی گیری میشه نشون میده اینا دنبال اعتلای واقعی مملکت نیستن بلکه اهداف حزبی براشون مهمتره حالا هر کی هست حالا خودت قضاوت کن ببین کی مدام دنبال اغتشاش بوده کی دنبال دامن زدن به اختلافات بوده همون به دشمن ما کمک بیشتری کرده
۳۱ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۸:۰۹ سید محمد امین تقوی
سلام سلام
اقا حامد خوبن؟ :)
بله بله ممون بینهایت فایل دریافت شد عجب شخصیتی بود این اقای ابوترابی ما خبر نداشتیم :)ولی چه خوب که انصراف داد
ایشالا دکتر جلیلی رای بیاره
پاسخ:
سلام ... بله خدا رو شکر خوبن .....خواهش میکنم.... ایشالله
این خیلی عجیبه که شما و دوستانتون هیچ احتیاجی به اعلام برائت در تریبونهای رسمی و غیر رسمی و پیگیری خلافهای طرفداران دو آتیشه تون حتی وقتی به منازل مراجع تقلید تعرض می کنن ندارید و فقط کافیه قلبا اونا رو محکوم کنید
اما در طرف مقابلتون وقتی اکثریت اصلاح طلبان درون کشور التزام به قانون رو -البته کل قانون رو- روش تاکید می کنن ضمن اینکه آقای خاتمی بارها در همون دوره ریاست جمهوریشون سخنرانی پشت سخنرانی کردن که ولایت فقیه بخشی از همین قانونه و باید بهش تمکین کرد قبول نیست؟
زهی انصاف!
وقتی تمام ابزارهای امنیتی و رسانه ای دست دوستان شماست غیر منصفانه ست که انتظار داشته باشید سالی نیم ساعت به اصلاح طلبا تریبون بدید تا فقط اعلام برائت کنن از کسایی که شما ازشون خوشتون نمیاد
کدوم اصلاح طلب که الان داخل مملکت تشریف داره تریبونی در اختیار داره تا ضمن تبیین مواضعش اعلام برائت کنه از دسیسه های غرب؟
مگه آقای خاتمی کم این کار رو کرده
چون تریبون عمومی ندارن و دوستان شما به جاشون حرف می زنن باید انگ مفسد فی الارضی و خیانت و وطن فروشی بهشون بخوره؟
شما شک نکن اگر کلامی خلاف قانون از دهان خاتمی در میومد تا حالا دوستان برادر حسین نابودش کرده بودند...
عکس العمل دوستان شما در مقابل افترا ها به منتقدان داخل نظام چی بوده که انتظار همراهی از منتقدانتون رو دارید؟
پاسخ:
نخیر جناب این خیلی عجیبه که شما اصلا تلویزیون نمیبینید ..امروز کاراهای غیر اخلاقی در همه تریبونهایی که دست اصولگراها هست محکوم میشه از شخص اول مملکت بگیر تا نمایندگان مجلس تا تلویزیون تا وبسایتها و وبلاگهامون ... کسی اون زمان اقای خاتمی رو متهم نکرد (زمان ریاست جمهوریش) البتهبرای همین خیلی از اصلاحطلبا قائل به این بودند که باید به همین دلایل از خاتمی عبور کرد چون اونا میخواستند اصل ولایت فقیه رو با خدشه روبرو کنند و ما با جارچی هاشون با اخلالگری هاشون با روزنامه های زردشون با تخریبهاشون علیه اسلام مشکل داشتییم واقای خاتمی هی سخنرانی میکرد اما اقدام به عوض کردن عوامل این کارا نکرد که تازه نظام از همه اینا گذشت رهبری با همه این چیزا جوری عمل کرد و جوری از خاتمی حمایت کرد که دولت خاتمی به طور عادی به پایان برسه بعدشم کسی باهاشون مشکل نداشت اما مردم جور دیگری تصمیم گرفتند رای دادن به احمدی نژاد چون تحمل اون فضای پر اشوب وهرز واقعا رقتبار شده بود بعدش چی شد؟ اگر سال 88 خاتمی میومد حتما تایید میشد چون هنوز اقدام واضح علیه نظام که نکرده بودن ..اون چیزی که این اقایون رو حذف کرد وایسادن جلوی نظام بود بیانه دادن عملا مردم رو کشوندن تو خیابون به نظام تهمت زدند و بدون ارائه سند خواستار ابطال چهل میلیون رای شدند!!!! اینا منطقیه؟؟؟ در مورد رسانهباید بگم خیلی هم بی رسانه نیستید اینهمه روزنامه اینهمه سایت اگر شما مطالب سایتهاتون توهین امیز نباشه اگه خلاف قانون وشرع نباشه که کسی نمیتونه ببنده همین الان اقای کواکبیان هم سایت داره هم روزنامه راحتم انتشار میده چر کسی کارش نداره؟؟ شما برو مطالب رو بخون ببین چیا مینویسن اصلا مینویسن که ببندنشون بعد جنجال راه بندازن ...بعضیا اون زمان میومدن تا رد صلاحیت شن این اقایون جنجال راه بندازن چرا اخه؟؟؟؟ بعدم مگه اقای موسوی چجوری مردم رو میکشوند تو خیابون؟ اینهمه بیانیه داد تو یکیش مینوشت ما با اغتشاشگرا نیستیم ایا گفت؟؟؟ مگه تو همون روزا محسن رضایی تو برنامه مستقیم شرکت نکرد؟؟ خب اگه اینا ندا میدادن ما میخوایم ماعلام برائت کنیم که تلویزیون از خداش بود شما میدونی چقدر برا حضرات پیغام فرستادند؟ هم موسوی هم هاشمی ...مگه تریبوون نماز جمعه دست هاشمی نیفتاد ؟؟ چیکار کرد در جهت اروم شدن اوضاع؟؟جز اینکه به اشوبها دامن زدن کاری نکردند اینم نتیجه عمل خودشونه ....همه اصلاحطلبا میتونن سایت بزنن روزنامه بنویسن اگه منطقی ودر چاچوب نظام فقط منتقد باشن بخدا هیچ اشکالی براشون پیش نمیاد در سالهای اخیر این مقداری که من دیدم اقای کواکبیان اقای اصغرزاده وچندین نفر دیگه که الان اسماشون هر چی فک میکنم تو ذهنم نمیاد تو مناظرات زنده تلویزیون شرکت کردند اما هیچکدوم اعلام برائت نکردند اخرش ..اگر اونا بگن ما میوخایم اعلام برائت کنیم شک نکن تریبون زیاده اونا نمیخوان ....دوستان من مثل اقای صفارهرندی همین چند وقت پیش از هاشمی یه حمایتایی کرده مبنی براینکه بیش از حد بر ایشون جفا نشه و تو بلویزیون هم شما ندیدید جایی به کسی بیش از جرمش سخت بگیرن تلویزیون همچین در اختیار بچه های ما هم نیست هااا اشتباه نشه بچه های تلویزیون خیلی متنوعه افکارشون برایندش میشه این چیزی که ما میبینیم
در پایان از نظر من خنده داره که غرب دست از دشمنی با کشور ما برداره حتی در صورت تغییر ساختار حاکمیت چون اساسا سیاستهای غرب منافع محور هست و با برقراری ثبات در خاور میانه غرب بزرگترین بازنده خواهد بود
چون هم بزرگترین بازار سلاحش رو از دست می ده هم مواد خامی که به بهانه های مختلف به قیمت و مقدار دلخواه می خره دیگه براش قابل مدیریت نیست...
اشاره به ثبات نسبی در خاور میانه در دولت اصلاحات (البته همه اون شرایط به ایران بر نمی گشت) و افتضاح های سیاست خارجی جرج بوش فکر کنم به اندازه کافی گویا باشه بگذریم از 11 سپتامبر ساختکی و القاعده و سایر بهانه هایی که با بالاترین هزینه ساخته دست امریکا بودن برای ناامن کردن مناطق مختلف جهان...
تمام حرف آقای خاتمی و اصلاحات هم بازنگری در شیوه های برخورد با مشکلات مختلف اعم از سیاست داخلی و خارجی ایجاد فضای کم تنشه
منتها چون عیار "برخی" دوستان شما پایینه و قطعا در گفتگو در فضای سالم چیزی برای گفتن نخواهند داشت هیچ ابایی از تهمت و دروغ و تخریب کارآمدهایی که می تونن مفید باشن برای کشور ندارن
در ضمن کامنتهام رو هم طبق عادت خوندم ابدا اونجوری که شما اصرار داری نیست تفاوت هست بین دشمنی عمدی و سهوا از روی هیجانات انقلابی تحت تاثیر تبلیغات رسانه ای زیرکانه غرب ایجاد مشکل و مانع در راه پیشرفت کشور اما نتیجه همین فضای پر تنش هست
از حوصله شما سپاسگزار
پاسخ:
خب پس من استناد میکنم به دوران شاه ایا اونا با ما سر جنگ داشتن؟ الان مگه با عربستان سر جنگ دارن؟؟اونا نفت ومنابع خاورمیانه براشون مهمه اگه نفت بی دردسر بره تو جیبشون مطمئن باش جا برا جنگ انداختن تو این دنیا کم نیست ..اما این خیلی خوبه که تو متجه شدی اونا دشمن مان اما خیلی از کسایی که بهشون اعتقاد داری منافع اونا رو دنبال میکنن میبینی؟ اکثزیت نزدیک به اتفاق سیاهه نظام اصلاحات قائل به وطن فروشی نیستن اما به ادمایی که وقتی میان دقیقا حرفای همین غربیها رو تکرار میکنن ارادت دارن دلیلش هم واضحه یکیش اینه که نگاه به پیشرفت غرب شماها رو به وجد میاره و میخواین دقیقا از همون راهی برید که اونا رفتن واین غلطه من چند تا پست پایین تر یه پست زدم به اسم به سوی توسعه برو بخون یه دلیل دیگش هوای نفس ماست چون بعضی از شماها دلتون میخواد راحت باشین روابط ازاد زن ومرد هر کاری خواستین بکنین هر جوری خواتین بگردین کلا ازادی مطلق دوس دارید و این با قوانین اسلامی جور در نمیاد یه دلیل دیگش هم چون رفتار بعضی از مذهبی ها بد بوده تامیم میدن به همه حتی رفتار هواداران رهبری رو نمیشه به رهبری تامیم داد به رهبری!! چون رهبر ما در سطح بسیار بالایی از تقوا قرارداره من جوجه مسلمون که اندازه اون نمیتونم خوب عمل کنم نه صبرم در اون حده نه ایمانم نه اخلاقم منتها در عین حال عاشقانه دوسش دارم از پدرم بیشتر جونم رو فداش میکنم شما وقتی این سوز وگداز منو میبینید چون عمق این محبت هم براتون عجیبه از طرفی بعضی بی تقوایی های منم میبینید کلا بدتون میاد خخخخخ خب اینا هم به عیوب من برمیگرده هم عیوب شما اینا فقط با گذشت زمان حل میشه واینکه ما به این نتیجه برسیم به احساس هم احترام بذاریم هر جوری به قضیه نگاه کنیم بهترین فرم برای ما حکومت اسلامیه چون اکثر مردم ما دلداده اسلامن حتی خیلی از اونایی که ظاهر اسلامی هم ندارن هااا اما دینشون رو دوس دارن روحانیون رو دوس دارن ممکنه از لجشون دوتا فحشم بدن بهشون خخخخ من پدر شوهرم از این ادماست فحش میده چه جووور اما دوروز منو نبینه دلتنگ میشه اگه یه اخوند ببینه تا چن دقه پیش فحش داده ها اما دستش رو میذاره رو سینش احترام میکنه خخخخ ... شما دعا کن خدا به هممون سعه صدر بده ...ایشالله مشکلات رو هم با هم مرتفع میکنیم البته اگه بپذیریم اختلاف نظرها طبیعیه اما همصدایی با دشمن نه
لنگرانی انصراف نداد بهش رسوندند رد صلاحیت شده!
ب علت عدم مدیر و مدبر بودن
پاسخ:
همیشه حرف و حدیث زیاده بهر حال که ایشون انصراف دادن .....
۳۱ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۱:۵۶ مهرداد - بی رودروایسی
سلام
http://www.shahrekhabar.com/political/1369147200070327



راستی کاندیدای انتخاب شده مبارکتون باشه!!!
پاسخ:
سلام ....این لینکت باز نشد انتخاب شده نه تایید شده یادت باشه برگذار کننده انتخابات خود احمدی نژاده ها البته نظارت هم میشه
۰۱ خرداد ۹۲ ، ۲۱:۰۴ نجاردزفولی
سلام ودرود بر شما با دو غزل در مدح حضرت علی (ع) ویک دل نوشته به موضوع (امشب دلم برای کسی تنگ شده که تا ابد هم اگه واسه دیدنش اشک بریزم) بروز هستم منتظر حضور سبزتان هستم نظر شما برای من سیاهی لشکر نیست دوست گرامی بلکه نقد و انگیزه برای شعری بدی میتواند باشد

پس امیدوارم مثل همیشه نظر زیبای شما را ببینم

خدانگهدار
پاسخ:
سلام ممنون چشم
میدونی ابجی جون یاحسین گفتن کجا و با حسین بودن کجا؟ولایت شعار تا ولایت مدار چقد فاصله است...
ولایت مدار یعنی قدمت رو جا پای ولی بگذاری....
نه تند تر گام برداری نه کندتر...
کاش بتوتیم به حرفای سید علی حفظه الله گوش بدیم و تدبر کنیم و از همه مهمتر عمل کنیم...نه فقط فریاد نه فقط شور ولایی بلکه شور همراه با شعور..
پاسخ:
درسته اما یه اما هم این وسط هست که نمیخوام بگم ...

شمشیری علیه مهربانی وجود ندارد.

ضرب المثل ژاپنی
منتظر نظرماااااااااا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی