با من حرف بزن

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند .... گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را

با من حرف بزن

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند .... گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را

سلام من یه انسان آزادم .آزاد از قید و بند احزاب گروهها ..نه ببخشید من یه اسیرم ..اسیرعشق مولام امام سید علی همه دنیا رو به شوخی میگیرم چیزی زیبا تر از عشق ندیدم. این وبلاگ وبلاگ دلدادگیست .جایی برای بیان بی قراریهای من .

چهارشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۵۴ ق.ظ

اغاز رقابت....



امشب کعبه آذین نور میبندد وسینه اش را برای عشق پدر زیبایی ها چاک میدهد . امشب کعبه به خود میبالد که میزبان هدف خلقت شده است. امشب نورباران معنویت است. امشب ماه جلوه گری میکند .امشب میلاد امید پیامبر است. میلاد عشق، فاطمه میلاد پشتیبان حسنین، میلاد یل همه میادین جهاد، میلاد علم و معرفتو یقین ،میلاد خلاصه عدل و جوانمردی و کرامت،  میلاد نور دیده خدا، میلاد اسدالله، میلاد مقتدری مظلوم که قربانی جهل امتش شد. 

امشب شوری دیگر در سر دارم .مستم کن ای ساقی کوثر، زنده ام کن که مرده گناهانم ، طاقتم را بستان و شور عشقت را در جانم بینداز که  درد بی عشقی امانم را بریده . حجابهای گناه را از دیدگانم بردار تا تجلی نور ولایت را به نظاره بنشینم ....مرا دریاب مرا دریاب  که از محبتت لبریزم  چشمه اشک از چشمانم میجوشد  و عشق تو در رگهایم جاری میشود اخ دیوانه دیوانگی هایت هستم ای حضرت عشق ای علی ای اغاز همه معارف  بی نیازم کن ...بی نیازمم کن 

این عید بزرگ رو به همه تبریک میگم برام دعا کنید برای انتخاب اصلح هم دعا کنید 














بالاخره نتایج تایید صلاحیت معلوم شد . از دوستان خودم که وب من رو میخونن تقاضا میکنم که واقعا مواظب زبونها و قلمهامون باشیم عزیزانم بار کج به منزل نمیرسه وتنها راه پیروزی ما در همه عرصه ها  رعایت تقوا و قانون هست ...علاوه بر اون جوانمردی هم خیلی مهمه الان که اقای مشایی و هاشمی تایید نشدن خواهشا به هوادارانشون نیش و کنایه نزنین ..بهر حال اونا الان ناراحتن و طبیعی هم هست ..نمک به زخم کسی نپاشید وکمک کنیم همه فضا سالم و با نشاط بمونهدر ضمن همه هوشیار باشیم شبکه های بیگانه دوباره با جانبداری از یکی واختلاف افکنی سعی در بهم زدن فضای جامعه دارند ما  باید همه تلاشمون رو بکنیم تا تعداد ریزشهای انقلاب به حداقل ممکن برسه  ...راهکار همه ما روشنگری و بیان کردن صحیح ویژگیهای کاندید مورد نظرمونه واگه نقدی بر عملکرد دیگران هست اون هم باید بسیار منطقی وبدور از قیل وقال گفته بشه ....ابرو نبریم تهمت نزنیم وصبور باشیم و حقیقت رو بیان کنیم ..العاقبة للمتقین
پینوشت: به نوای وبلاگ هم گوش بدید

پینوشت دیوم: کلا همه مجبورید در نظر سنجی من شرکت کنید اش کشک خالتونه  اما فقط یه بار هااا
نظر سنجی اخر اخر وبه 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۰۱
درد سر

نظرات  (۲۹)

سلام
ضمن عرض تبریک ایام باسعادت
دعوتیدبه شعر
پاسخ:
سلام چشم منم تبریک میگم
دل هر چه نظر به وسعت عالم تافت
جز نور تو در عرصه ی آفاق نیافت

هنگام نهادن قدم بر سر خاک
دیوار حرم به احترام تو شکافت . . .

میلاد امام علی(ع) آغازگر اشاعه عدالت و مردانگی و معرفت

والاترین الگوی شهامت و دیانت، بر عاشقانش مبارک باد . . .

با مطلبی به روزم
منتظرم.
یاعلی.
پاسخ:
سلام بر شما هم مبارک ...چشم
سلام ابجی.
خوبین؟
میبینم حسابی سرتون شلوغه.
خداروشکر مشغولین خدا اجرتون بده.
من نظرمو دادم امیدوارم تو انتخابات هم شرایط به همین شرایطی باشه کهالان تو نظرسنجی های شما هست.
انشالل هم همینجوری میشه.
خدابزرگه.
راستی خوشحال میشدم مطلبی که نوشته بودم رومیخوندین.
یاعلی.
پاسخ:
سلام خوندم بابا ... من معمولا نخونده نظر نمیدم .. ممنون ازت
بععععله
همینطوره که فرمودید...
ممنون از حضورتون ابجی.
سعادتی بود حضورتون تو وبلاگم
پاسخ:
نفرمااایید جنااااب
۰۳ خرداد ۹۲ ، ۱۸:۲۳ مهرداد - بی رودروایسی
سلام

وای خدا چقدر با پبنوشت2 کیف کردم و لذت بردم!
خوشم میاد خوب میدونی همه جا اجبار و زورگویی حاکمه!
و تو هم اینجا اجبار رو گریبانگیر همه میکنی تا از بقیه جاهای دیگع عقب نمونه و فرقی نداشته باشه!

همه مجبورن!
همه باید تن به زور بدن!
مگه کشک است که احساس آدمیت داشته باشیم و فکر کنیم آزاد هستیم !؟
پاسخ:
سلام ....وقتی ادم منطق نداره فک میکنه همه چی اجباریه ....یاد کودکی افتادم که با مشت پدر خودش رو میزنه تا نبردش امپولش بزنه ....نه جناب شما ازاد نیستی هر کسی ررو دلتون خواست بیارید بذارید اقا بالا سر بقیه این قانون به رای اکثریت گذاشته شده واکثریتم طبقش حرکت میکنن شما اگه دموکراسی بلد نیستی تقصیر بقیه نیست
۰۳ خرداد ۹۲ ، ۱۸:۳۸ اقای صورتی
روز مرد بر همه مردان و نامردان(!) مبارک
برای صحبت های اغاق ده نمکی هم فقط میتوانیم بگوییم شیشکی!!!
پاسخ:
من مرد نیستم نامردم نیستم پس تبریک گفتن روز مرد به من توجیهی نداششت عید شما هم مبارک ادرس بذارید خدمت برسیم
۰۳ خرداد ۹۲ ، ۱۸:۴۳ اقای صورتی
در مورد تایید صلحت ها دیگه ی خرم میفهمه ک همه چیز باند بازی بود سلیقه شورای نگهبان بود!
جالبه ک حداد عادل و جلیلی ک سابقه اداره بقالی رو هم ندارن مدیر و مدبر بودنشون تایید میشه ریییس تشخیص مصلحت نظام کسی که 8سال سابقه ریاست جمهوری داشته مدیر و مدبر بودنش میره زیر سوال!
جلیلی با یا پای لنگ سلامتش تایید میشه اکبر بخاطر سنش(!)زیر سوال میره!
تازه بماند وقتی مجلس طرح75 سال رو تصویب کرد شورای نگهبان اونو خلاف شرع دونست!!
همه چیز کاملا عیان شده دیگه!دقیقا همان حدسی ک خودمان زده بودیم
در مورد نظر سنجی هم ی گزینه بهش اضافه کن ما رای نمیدهیم تا منم برم اون زیر ی رای بدم!عقده نشه برام
پاسخ:
اقای مصلحت مدیر مدبر بودنش زیر سئوال نرفت جناب، دو دلیل داشته یکی تاثیر ایشون در اتفاق سال 88 و دوم کهولت سن ایشون ..خود هاشمی قبلا گفته بود اومدن یکی مث من تو جای سختی مث ریاست جمهوری حرامه ...منتهی بچه هاش و دوستانش یه جور دیگه تصمیم گرفتن .... میدونی شعار اخلاق گراییتون گوش فلک رو کر کرده اما نمیدونی وقتی میخوای راجع به مردی که جونش رو برا وطنش ومردمش کف دست گذاشته وجانباز شده نگی لنگ!!!!! بحث سن نیست بحث توانایی اون فرده اگه یکی سنش بالا باشه اما تواناییش بیش از سنش باشه در این صورت ظلمه به اون فرده در ضمن اگه قحط الرجال شد اونوقت پیرتر ها میتونن وارد شن شما میدونی اقای واعظ زاده که رد صلاحیت شد پسر خاله رهبری هست؟؟؟ یا همین لنکرانی که کاندید مورد نظر خود من بود والان که رفت مجبورم کلی دوباره تحقیق کنم ...یا اقای زاکانی ... منتایید این اقای هاشمی ومشایی رو خیانت به نظام میدونستم حرفای شما هم برام جالبه چون شک ندارم به هیچ کدوم از اینا اعتقاد نداری بحث اینه که باید تشکیک کنید که میکنید...مطمئن باشیدما هم بی کار نمیشینیم ...
۰۳ خرداد ۹۲ ، ۲۲:۳۵ مهرداد - بی رودروایسی
سلام

آفرین !!! شما با واژه دموکراسی هم آشنایی؟!!!
ما که توی این چند روز بعد ازینکه 6نفر برای 60میلیون تصمیم گرفتن با این واژه آشنا شدیم !!
پاسخ:
خواهش میکنم با این قضیه منطقی برخورد کنید ریاست جمهوری یه تیم ورزشی نیست که فقط ملاک در نظر گرفتن سلیقه باشه و باقی چیزا رو تحت شعاع قرار بده ...ببین تمام ارکان این نظام مستقیم وغیر مستقیم توسط مردم انتخاب شده واین قانون هم با رای مردم به اجرا دراومده حتی نوع حکومت رو هم مردم انتخاب کردن ...وجود شورای نگهبلن هم کاملا منطقیه اگر نه هر کسی با هر دیدگاهی میتونه بیاد و با فریب افکار عمومی رای بیاره تازه این شورا هم کاملا نمیتونه بیمه کنه سلامت افراد رو چون اونا معصوم نیستن ومیشه فردی که هیچ سابقه ای نداره و خیلی هم خوب عمل کرده بعد یه مدت تحت تاثیر قدرت تغییر کنه و بر خلاف امنیت ومنافع ملی عمل کنه نمونه هاش خیلی زیاده و من نمیگم ..اما بهر حال افراد معلوم الحال یا افرادی که احمتمال خطر ازشون میره دیگه باید رد شن ..ببین این دو نفری که رد شدن با اومدنشون دامنه ختلافات و نزاعهای جناحی هر روز بیشتر میشد این یکسال اخر دوره احمدی نژاد دعواهای سیاسی بین مسئولین چرا اینقدر زیاد بود؟ اینا به دشمنای ما کمک میکنه تا فرصتی برای ضربه زدن پیدا کنن ما کم مشکل نداریم تو مملکت رئیس جمهور باید کار عمرانی واقتصادی و فرهنگی بکنه نه مکتب سازی و ایجاد عرفان و... در ضمن اقای هاشمی هم نشون داده هر جا قدرتی دستش بوده به چه افرادی پر وبال داده ایشون از پس فرزندانش که پرونده های کاملا مشخصی دارن و بر هیچ ایرانی هم پوشیده نیست بر نمیاد ( این حداقلشه) ایشون هر جا بید با کلامش کاری میکرد مرم اروم بشن دلش خواسته نظام نقش پدر خواهنده رو بده به اون و فراتر از چارچوب قانون و وظایف خودش رهبری معنوی داشته باشه ایشون جایی که میتونسته مردم رو اروم کنه تا نظام اسیب نبینه برعکس اب به اسیاب دشمن ریخته ...وقتی نظام ما تا این حد با مخالفین ومعاندین مدارا میکنه که اونا به خودشون اجازه حضور در عرصه انتخابلت میدن شما ما رو محکوم به اجبار و نبود ازادی میکنید ...ریاست جمهوری جایگاهی نیست که افرادی که ثابت کردن یه پای تشنج افرینی هستن حضور پیدا کنه ...من تو رفسنجانم الان اینجا رای هاشمی بالا بود اما بعد رد صلاحیت همه راحت پذیرفتن منظورم اعتراض خیابونی نیستا که بگی از حکومت میترسن نه حتی تو جمعای خودمونی میبینی زیاد تنش ایجاد نمیشه دیگه کلا جو ارومه درحالی که قبل رد صلاحیت ایشون من خودم کلی با فک وفامیل مشکل داشتم فضا ملتهب بود بخدا راست میگم اونقدر که من عمیقا میترسیدم با اومدن اینا چه خواهد شد ؟؟ اما بعد رد صلاحیت همه خاطرشون جمع شد خخخخ من فک میکردم اقلا باید چارتا فحش به شورا بدن اما میبینم خیلییییی راحت پذیرفتن نتیجه شورا رو این یعنی مردم شورای نگهبان رو قبول دارن نظام رو قبول دارن والا مردم ما اینقد ترسو نیستن که از دو تا باتوم بترسن ... اگه حرفای منو قبول نداری کاری نداره یه ماه صبر کن انتخابات که برگزار شد من قول میدم مشارکت بالای 60 درصد باشه اگه نبود بیا بزن تو گوش من
عجب پس تحقیق کردی در مورد لنکرانی؟؟؟بابا اون که والدینش مقیم آمریکا هستن...اگه کنار نمیرفت رد صلاحیت بود
حالا چرا نظر قبلیمو نذاشتی ها؟؟چون طرف شمارو پیش اون حمیده بود فکر کنم نگه داشتم...؟
پاسخ:
من کاری به باباش ندارم خودش کاملا ادم درستیه ...بهر حال که گناه پدر مانع حضورش شد ومنم نظر شورای نگهبان رو میپذیرم هنوز کاندید مورد نظرم رو صد درصد انتخاب نکردم در مورد نظرت باید بگم مومن باید زیرک باشه اخوی خخخخخخخخ فک کردی من تا یکی ازم تعریف کرد ذوق مرگ میشم نظرش رو تایید میکنم؟؟؟؟ خخخخخخخخخ حواسم هست شما هم حواست باشه ابجی زهرا به این راحتیا سرش کلا نمیره هههههههه
۰۳ خرداد ۹۲ ، ۲۳:۲۷ ساندیس خور
سلام
بروزم با:
عقب نشینی تانک های ارتش و شهادت علم الهدی
----
ماجرا از این قرار است که ‌در لابلای خاطرات این کتاب، به عقب‌نشینی تانک‌های لشگر 16 زرهی ارتش از میدان نبرد اشاره شده که این عقب نشینی در نهایت به محاصره‌ی حسین علم الهدی و شهادت مظلومانه او و یارانش منجر شده بود.
پاسخ:
سلام بله دست گلای اقای بنی صدر بود خدا لعنتش کنه
۰۴ خرداد ۹۲ ، ۱۱:۵۰ مهرداد - بی رودروایسی
سلام
خاهرجان ما هم توی همین مردم زندگی میکنیم! چرا فکر میکنی کسی چیزی نمیدونه و اگه میدونه اشتباه میکنه! ولی شما درست میدونید !؟!
چرا گفتی مشارکت 60درصدی ؟!!!
بنظرت 40درصد مخالفت آمار کمیه ؟!!!!!

یخورده هم کلاهت رو قاضی کن ! دلیل نمیشه چون اشخاص مورد علاقه تو قدرت دارن حق با اونهاست و دیگر مردم مخالف تو یا اشتباه میکنن یا حقی ندارن !!
پاسخ:
سلام من کی چنین حرفی زدم؟ مردم ایران هفتاد و چند میلیون نفرن قطعا قاطبه مردم نه اطرافیان من هستن نه اطرافیان تو من میگم صبر کن تا بعد انتخابات مشارکت بالای شصت درصد خواهد بود تازه من دست کمش رو گفتم ضایع نشم خخخخخ اما قطعا خیلی بیشتر هست و من اصلا اون چهل درصد رو نادیده نمیگیرم اما طبق اصول دمموکراسی اون اقلیت باید تابع اون اکثریت باشه حتی اگر تفاوت یک درصد باشه هرچند که ما به عقیده اون اقلیت احترام میذاریم اما اقلیت نباید توهم بزنه بخواد رای اکثریت رو هم خدشه دار کنه من و همفکرانم زمان اقای خاتمی در اقلیت بودیم ایا باید نتیجه انتخابات رو نمیپذیرفتیم؟ درحای که ما به راحتی رای مردم رو پذیرفتیم و جالب اینجاست که اونا اصلا به ما احترام نذاشتن به روح بابام قسم دوستان منو تو اتاقاشون راه نمیدادن!!!! به جرم محجبه بودن به جرم بسیجی بودن .. دوستان من چندین روز تو نمازخونه خوابگاه زندگی کردند تا مسئول خوابگاه اونا رو پخش کرد تو اتاقای بچه های سال اولی!!!!! جواب سلام ما رو نمیدادن این بچه های انجمن تو چی داری میگی مهرداد؟؟؟ من خیلی چیزا رو اگه بگم شانیت بچه هامون میریزه برا همین اصلا بذار سکوت کنم ...اما این قومی که الان دارن پشت سر اقای مصلحت سینه میزنن به والله وسط دانشگاه فریاد میزدن مرگ بر شاه اکبر شاه ... براش کتاب عالیجناب سرخپوش نوشتن میدونی چرا؟ چون میخواستن مجبورش کنن به خواسته هاشون تن بده اونا میدونستن هاشمی محبوبیت رو دوس داره و موفق هم شدن ..کاش هاشمی میدونست اگه حکومت دست این جماعت بیفته اولین کسی که به جرم خشونت علیه ضد انقلاب اعدام میشه خودشه !!!! من اگر امسال طوری بشه که یکی از اون دوتا یعنی عارف و روحانی رای بیاره بازم تمکین میکنم ورای اکثریت رو میپذیرم و به زندگی عادیم ادامه میدم این حضرات هیچ کدوم اومدن و رفتنشون رو زندگی شخصی من یکی اثر چندانی نداره چون من نه کارفرمای حضراتم نه روزیم رو اونا میدن سی وچند سال از خدا عمر گرفتم همیشه با عزت و عافیت زندگی کردم واین رو از خدای خودم میدونم منتها این کاری که میکنم ببرا بهتر شدن شرایط جامعست ....همه حق دارن وهمه باید تابع رای اکثریت باشن البته تا زمانی که امام عزیزمون ظهور کنه اونوقت دیگه ما هم از رای دادنها راحت میشیم
۰۴ خرداد ۹۲ ، ۱۲:۰۱ من یک مسافرم
در جایی نوشتید که "بهر حال که گناه پدر مانع حضورش شد ومنم نظر شورای نگهبان رو میپذیرم"
مگه آقای لنکرانی رد صلاحیت شده؟!! ایشون خودشون کناره گیری کردند
در مورد لینک شماره 30 هم شما یک نکته رو بهش دقت نکردید، علی مطهری احمق با دعوت کردن سعید جلیلی به مسابقه "دو" در واقع جانباز بودن سعید جلیلی رو مسخره کرده، پیشنهاد میکنم ضمن حذف اراجیف علی مطهری از وبلاگ، از هر گونه نقل قول از این احمق، خودداری کنید
پاسخ:
در مورد ایراد اولتون وارد بحث نمیشم اما در مورد حرف احمقانه اقای مطهری بذارید مردم بی ادبی و وقاحت این ادما رو ببینند جامعه ما شعورش در حدی رفته بالا که وقتی ادمها اقدام به تخریب کنند تازه متوجه ذات اون ادم مخرب میشن اتفاقا باید به گوش همه برسونیم که این ادمی که تا دیروز مدام فریاد میزد قانون قانون امروز با چه وقاحتی شورای نگهبان و ایثارگری عزیزان ما رو به تمسخر میگیره چرا حذفش کنم بذارید خودشون رو رسوا کنن
۰۴ خرداد ۹۲ ، ۱۵:۳۲ اقای صورتی
اولا هاشمی سکوت کرد از هیچکسی ب طور علنی حمایت نکرد و بارها در نماز جمعه مردم رو ب ارامش دعوت کرد کاری ک امثال شما ها نکردین و به موضوع دامن زدین!
من تعجب میکنم شما هرکسی ک توی این نظام بوده رو با نظرش مخالفت کردین میگین دزد!لیبرال!جانی!منافق!واقعا بایدگریه کرد ب حال مملکتی ک رییس خبرگانش رییس مجمع تشخیص مصلحتش دزده!بایدگریه کرد ب حال اون مملکتی ک
شورای نگهبانش میگه کروبی پرونده داره توی قوه قضاییه ولی تایید صلاحیتش میکنه!!!دوم خود شورای نگهبان ب صراحت گفت اینکه بخوایم برای انتخبات سن بذاریم خلاف شرع اسلامه خیلی خنده داره بخاطر این موضوع رد صلاحت بشه هاشمی!!!حس نمیکنید شما خودتون هم با خودتون مورد دارین؟!!؟!؟
شما ب من بگو اون اقای واعظ زاده و اون اقای لنکرانی چکار کردن ک باید تایید صلاحیت بشن؟!؟!!؟!؟
سپاه ارتش تمام تلاش خودشو داره میکنه با این انتخابات تشریفاتی قالیباف رو بیاره سر کار حرفی ک من 3 سال پیش گفتم میگی نه!ی ماه دیگه وایسا!!
راستی ی سوال دارم از شما ک میگی مردم زوری نمیان رای بدن!جسارتا اون عده ای ک معمولا 300تا500هزار نفر در هر انتخابات میان رای باطله میندازن!(من خودم ریییس صندوق بودم!زیزی گولو و جومونگ خدا را سر شاهده از توی صندوق ما امد بیرون!!!)اینا ب چ علت میان رای میدن؟!خدایی نکرده از جایی ک تحت فشار نیسند؟!!!؟
حرف زیاده ولش کن
ارزو ب دل موندم ی بار بحث سیاسی بکنم ب ی نکته مشترکی برسیم!
ادرسم هم توی اون نظر خصوصی ک گذاشتم بود
مطمینم!
پاسخ:
اقای صورتی گرامی این که هاشمی چه کرد کاملا مستندش در وزارت اطلاعات هست و ارائه شده به شورای نگهبان شما راضی نباشید ابروی ایشون بیش از این برده بشه ...برادر جان شما چقدر منو میشناسید؟؟؟ ایا میدونید اون زمان اصلا کجا بودم که جو رو متشنج یا اروم کنم؟ اصلا این اشوبگران تا چه حد به حرفای امثال من گوش میدادن خخخخخخ اونا اگه یکی مث من رو تو خیابون میدیدن که به جرم حجابی که دارم چه میکردند ؟؟؟ مخالفین نظام ما هم خودشون حالشون معلومه مردم عملکرد همشون رو دیدن و میبینن ...شورای نگهبان یه زمانی خیلی کوتاه میومد در برابر شانتازهای رسانه ای این حضرات چون اون زمان ماهیت اینا رو هنوز مردم نمیشناختن و اوضاع مملکت به هم میریخت اما الان دستشون رو شده دلیلی نداره که بازم با همه کارایی که کردن برگردن به حساسترین پست اجرایی ...نخیر جناب عملکرد شورا کاملا منطقی بوده اونا وظایف خودشون رو میدونن ...هر کی اعتراض داره کتبا به شورا ابلاغ کنه ....در مورد تایید اقای واعظ زاده و لنکرانی هم باید بگم بنده فقیه و مجتهد نیستم که حکم بدم البته بگم لنکرانی بهر حال خودش انصراف داد ..اما شما گفتید جناح بازی شد من گفتم نخیر بر اساس قانون بوده من سه سال پیش شما رو نمیشناختم برادر اما اینکه کی رای بیاره هم مردم معلوم میکنن و این مناظره ها خیلی اثر خواهد داشت من خودم هنوز فرد مورد نظرم رو انتخاب نکردم خخخخخ درمورد زیزی گولو وجومونگ هم نمیخواد قسم بخوری برادر من خودم سر صندوق بودم یکی نوشته بود ننجون کروبی ههههههههههه خب بعضیا خیلی جوکن دیگه تعدادشون هم زیاد نیست بعضی از جوونا زیادم انتخابات رو جدی نمیگیرن اونم برا تفریح میان یه چیزی بنویسن خوشمزگی کنن خخخخ یکی هم نوشته بود رای من امام زمان ...من چی بگم بعضیا اینجورین دیگه ....اما خداییش کی رو زوری اوردن رای بده؟؟؟ ... خب چون ایدئولوزیمون فرق داره از پایه برادر جان حالا چه اصراریه حتما به تفاهم برسیم خخخخخ میدونی چیه؟ همین که یاد بگیریم کنار هم بدون تنش و منطقی واحترام به افکار مقابل زندگی کنیم هم دیگه رو مسخره نکنیم یا بفهمیم طبق قانون حرف بزنیم و یا عمل کنیم زندگی خوبی خواهیم داشت ...باور کن ادرس نذاشتی برام اون اویل یه بار گذاشتی که منم اومدم دوبار حوصله ندارم برم دویست تا نظر رو زیر و رو کنم نظر تو رو پیدا کنم ادرس بذار خدمت میرسم
سلام؛از نظراتون معلومه هنوز کاندیدتان را انتخاب نکردید؛در مورد جلیلی باید بگم ایشان کاملا مستقل آمده ؛به دو دلیل کاملا واضح ؛یکی عدم قبول کردن دعوت پایداری ها و دوم فحش و ناسزا گفتن های ناموسی ‏(ببخشید)‏ علیه ایشان در روز ثبت نام نامزدها که بیشترشان طرفدار مشایی بودند ؛ کسانی که میگویند ایشان سابقه ی اجرایی ندارد خبر ندارند که ۷ سال است امنیت کشور که مربوط به همه ی وزارت خانه هاست ایشان طراحی کردند ؛چون طرح امنیت ملی یکی از وظایف دبیر شورای امنیت است؛ و ...
پاسخ:
سلام خب دوست دارم بدونم چرا ایشون دعوت پایداری رو نپذیرفت؟ ببین اقا علیرضا من دیگه دلم میخواد به کسی که معلوم نیست بعدش چه عملی رو نشون بده اعتماد کنم من سر احمدی نزاد فهمیدم میشه یه ادم تمام قد از ارزشها بگه اما بعد یه مدت تغییر نظر بده اما اقای ولایتی یه ویزگی داره اونم اینه که در طول این سالها به جناح خاصی رویکرد نداشته ملاکش عملکرد اقایون بوده دنبال قدرت نبوده وهنوزم بیشتر از بقیه این رویکرد رو نشون داده من دلم به سمت ایشون متمایله نمیدونم چرا هر چند هنوز به یک نتیجه مشخص نرسیدم وصبر میکنم تا مناظرات رو ببینم
سلام خواهر
به عنوان برادر کوچکتر خواهش می کنم شما و دوستان بزرگوار با دقت مواضع آقایون کاندیدا رو بررسی کنن نکنه آرمانهامون یادمون بره
پاسخ:
سلام خدا نکنه ما ارمانهامون یادمون بره بنده با ارمانهام میخوابم با ارمانهاکم بیدار میشم وبا ارمانهام زندگی میکنم
سلام
فکر کنم نظر شما آقای جلیلی باشد .
آقای جلیلی مردی مؤمن است ولی هندوانه سربسته است .
ایشان قبلا کارمند وزارت خارجه بودند و بعد نزدیک8سال در بیت رهبری کار کردند و بعد مسئولیت الان را دارا می باشند
هرچند دیانت ایشان روشن است ولی کار اجرایی و سابقه چندان روشنی از مسئولیت هایشان در دسترس نیست . مثلا آقای مصباح هنوز از ایشان حمایت نکرده ، چرا ؟ چون ایشان مانند رئیس جمهور فعلی ناشناخته است و ریسکش زیاد است .
بقیه کاندیدها هم شانس چندانی ندارد ( مثلا حداد و ولایتی و قالیباف هنوز تصمیم بر اجماع نگرفتند ) و غرضی هم که رأی خاصی ندارد و رضایی هم که حضور دائمی دارد ولی پیروز نیست .
می مامند عارف و حسن روحانی . عارف را صد در صد آیت الله هاشمی و خیلی از مراجع قبول ندارند و آقای خاتمی هم بعید است از ایشان دفاع کند .
حسن روحانی علاوه بر مجتهد بودن یک حقوق دان و دیپلمات و سیاستمدار و تقریباً اقتصاد دان و جامعه شناسی مذهبی است که می تواند نظر خیلی از روحانی ها را به خود جلب کند .
مثلا آقای جوادی آملی به احتمال زیاد نظرشان بر روحانی می باشد و آیت الله گرامی هم همینطور .
مؤمن بودن شرط اصلی نیست بلکه دیانت همراه با سیاست ( علمی و اجرایی ) شرط است .
کاندیداهای دیگر فقط دیانت و سیاست علمی را دارا می باشند ولی آقای روحانی دیانت و سیاست علمی و اجرائی را دارا هستند .
امیدوارم لحظه ننگین سال84تکرار نشود
در ضمن یک نکته از فقیه قرآنی : « رأی دادن کسی که متخصص نیست حرام می باشد » البته متخصص بودن را می شود به معنای کامل آشنا بودن گرفت
پاسخ:
سلام بله با نظرتون درباره اقای جلیلی کاملا موافقم برای همین بین ایشون و اقای ولایتی مردد هستم درباره اقای ولایتی باید بگم اشتباه میکنید هنوز زوده قضاوت کنیم مناظرات تلویزیون وحرفیا همشون میتونه خیلی چیزا رو عوض کنه من یکی که منتظر مناظرات هستم تا موشکافانه به حرفاشون فک کنم در مورد علمل هم بذارید خودشون زبون دارن از هر کی خواستن حمایت میکنن در مورد اون تدبر و وکارکردهای عملی هم کارنامشون معلومه اقای روحانی در زمان خودش از نظر من موفق نبود ...حالا از نظر شما جور دیگست به خودتون مربوطه ....شما ازادید به هر کی میخواید رای بدید ...موفق باشید
۰۴ خرداد ۹۲ ، ۱۸:۴۵ من یک مسافرم
مگه قرار نشده بود که از شایعات بپرهیزید!
"بعد از اینکه لنکرانی فهمید قطعاتوسط شورای نگهبان رد میشه کنار کشید و الا لنکرانی به هیچ عنوان چنین کاری نمیکرد …"
۰۴ خرداد ۹۲ ، ۱۹:۳۱ شلحشوران اریا
ضرورت ایجاد همبستگی از منظر قرآن

قرآن کریم به عنوان یکی از دو ثقل اکبر در آیات متعددی مسلمانان را از تقرفه، نهی کرده است و به آن‌ها دستور صبر در برابر هم‌دیگر را داده است. خداوند در سوره‌ی انفال، آیه‌ی 46 می‏فرماید: «... وَ لا تَنازَعُوا فَتَفْشَلُوا وَ تَذْهَبَ ریحُکُم وَاصْبِرُوا أِنَّ الله مَعَ الصَّابِرین؛ و همه با روح وحدت ایمانی پیرو فرمان خدا و رسول باشید و هرگز راه تفرقه را نپیمایید که در اثر آن ضعیف شده و قدرت و عظمت شما نابود می‏شود و یک دل و صبور باشید که خدا با صابران است.» در اثر اختلاف، شیرازه‌ی یک جامعه از هم می‌پاشد و مولود شوم اختلاف حالت ضعف و عقب ماندگی فرسایشی است. زمانی که بذر تفرقه در افراد و گروه‌ها پاشیده شود، آنان در برابر حوادث آن چنان سست و ضعیف می‌شوند که امید هیچ پایداری آنان در برابر مشکلات نیست و این دقیقاً همان چیزی است که دشمن هر جمعیتی به دنبال آن است.

در جای دیگر قرآن کریم می‌فرماید: «وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمیعاً وَ لا تَفَرَّقُوا؛[4]همگى به ریسمان (دین) خدا چنگ بزنید و پراکنده و گروه گروه نشوید.» در این آیه به دو چیز امر شده است، یکی اعتصام و چنگ زدن به ریسمان الهی و دوم اجتماع بر این کار. مقام معظم رهبری در شرح این آیه می‌فرمایند: «اعتصام به حبل‏اللَّه براى هر مسلمان یک وظیفه است؛ اما قرآن اکتفا نمى‏کند به این که ما را به اعتصام به حبل‏اللَّه امر کند، بلکه به ما مى‏گوید که اعتصام به حبل‏اللَّه را در هیأت اجتماع انجام بدهید؛ «جمیعاً»، همه با هم اعتصام کنید و این اجتماع و این اتحاد، یک واجب دیگر است. بنابراین، علاوه بر این که مسلمان باید معتصم به حبل‏اللَّه باشد، باید این اعتصام را به همراه دیگرِ مسلمان‌ها و هم دست با آن‌ها انجام دهد.»
پاسخ:
اون ایه اولی خیلی درس اموزه اون تذهب ریحکم ...امروز با همه وجود حسش میکنم .اینکه این بد اخلاقی ها و بیصبریها نگاه خدا رو از ما برمیگردونه
این که چرا جلیلی دعوت پایداری ها را قبول نکرده ! دو دلیل اصلی دارد !
دلیل اول : شاید شروطی که جبهه ی پایداری گذاشته مورد قبول وی نبوده است !!!
دلیل دوم و اصلی :
وقتی کسی دعوت جبهه ایی یا حزبی را قبول می کند یعنی این که تمامی معایب و محسنات آن جبهه را قبول دارد و در پیشگاه مردم باید به تمامی عمکرد هر یک از اعضای جبهه به مردم جواب دهد !
ولی وقتی که یک نفر مستقل میاد تنها جواب گوی عملکرد خودش خواهد خواهد !
واین این بهتر است !
پاسخ:
اره اینکه بوله شایدم ایشون دلش خواسته خودش رو وامدار کسی نکنه من به ایشون سوظن ندارم منتها دلم نمیخواد بر اساس احساسات جمعی تصمیم بگیرم یکمم این احمدی نژاد ذهنم رو بهم ریخته .....
ادامه:
دکتر ولایتی شخصیتی کاملا تئوریک دارند ! بیشتر کارشان نظریه پردازی است تا اجرایی !
سن شان کم از اون بنده خدا که رد صلاحیت شد ندارد !
رهبری بارا فرمودند که رئیس جمهور باید نشاط جوانی داشته باشد ! آیا یک فردی که بالای 60 سال سن دارد ! می تواند نشاط جوانی داشته باشد !
در آینده اگر عمری باقی بود ! دلایل این که چرا به جلیلی رای خواهم داد را خواهم نوشت ! با استناد به حرف بزرگان !
درضمن ! اظهار نظر حاج حسین شریعتمداری (کیهان ) را خوانده ایی ؟
ایشان گفته اند که لنکرانی و ولایتی هر دو حزب اللهی اند ! ولی سعید جلیلی سوپر حزب اللهی است !
پاسخ:
اره قبول دارم ...جدی؟ کی شریعتمداری این رو نوشته؟؟؟؟؟ ولی لنکرانی حیف شدااااا خعیلی با عرضه بود
ای خدایا که نگاهت عشق به ماست، به تو می اندیشم

چند وقتیست که همه روز و شبان به تو می اندیشم

به تو ای رب کریمم ، به همان عشق در سیر نماز

به همان عشق صمیمی ، به همان مهر تو می اندیشم



گاهى خدا انقدر صدایت را دوست دارد که سکوت میکند تا دوباره بگویى خدایا!
پاسخ:
ممنون عزیزم ...یه چند روزه دیگه کلا وبلاگهای پرشین بلاگ برام باز نمیشه والا برا هردوی شما بزرگواران پیام تبریک میذاشتم شرمندم خواهری
به احتمال زیاد ایشون یا به نفع جلیلی و یا به نفع قالیباف کنار می روند
ولی خواهر بزرگوار به نظر شما سن وسال،طراوت و سرزندگی و نشاط نباید از روحیات یک رئیس جمهور باشه
اینکه جایی خوندم آقای ولایتی گفته بودن اگه آقای هاشمی بیان کنار می روند چی؟
من مطمئنم افراد بزرگواری مثل شما با آرمانهازندگی می کنید منظور من از عدم فراموشی آرمانها همینه که نکنه به خاطر برخی عملکرد های اشتباه احمدی نژاد مهمترین دلیلمون برای انتخابمون بشه معلوم بودن عملکرد آقایون بعد از ریاست جمهوری
اینو هم در نظر بگیرین که قدرت( بالاترین مقام پس از رهبری) هست که خیلی جاذبه داره و می تونه آدما رو عوض کنه که هیچ کدوم از این آقایون تا حالا بالاترین مقام پس از رهبری نبودنداز کجا مطمئنید که آقای ولایتی وقتی به همچین مقامی رسید بدتر از احمدی نژاد نشه؟
پاسخ:
بله سن وسال خیلی مهمه حتی المقدور جوان باشه بهتره ....من حمایت نکردم هنوز اقای ولایتی که بزرگوار من فقط داشتم بررسی میکردم این دو تا گزینه رو دباره اقای جلیلی ابهاماتی دارم مثلا اینکه موضعش با گروه انحرافی شفاف چیه منظورش از اسلام ناب چیه دیشب یه توضیحاتی داد ولی قضیه رو خوب باز نمیکنه تو حرفاش بیشتر از امام خمینی حرف میزنه که البته قبوله اما من یادمه زمان احمدی احمدی با همه این ژستهای عدالت محوریش زیاد این قضیه ولایت رو باز نکرد و ما چون ارمانهاش رو میدیدیم اصلا متوجه نشدیم ایشون یه پای ولایتش میلنگه من حاضرم به کسی رای بدم که یکمی توان کاریش شاید کمتر باشه اما یهو وسط کار جا نزنه اقاقی ولایتی یه ثبات فکری داره یعنی شما اگه دقت کنید ایشون هیچ وقت با باد اینور اونور نشده همیشه خطش ولایت بوده وافراد رو با ولایت سنجیده اون به نفع هاشمی اونزمان رفته کنار اون زمان چهره هاشمی به این واضحی روشن نبود و اینکه امروز میتونست یکمی به سمت ایشون شل باشه اما محکم میگه هاشمی حمایت نکرد ضمن اینکه جانب تقوا رو نسبت به همه رعایت میکنه مث یه عده بی محابا هر حرفی میرسه از دهنش نمیپره بیرون من تاحالا از ایشون تخریب ندیدم حتی تبلیغ هم ندیدم ....البته این خطر که میگید درسته همه رو تهدید میکنه ...خدا دلهای ما وهمه مردم رو به سمت اصلح واون کسی که واقعا برامون پیشرفت دنیا یی واخرتی میاره متمایل کنه ان شالله بعد انتخابات لبخند رضایت رو هم ازنظر حضور وهم از نظر انتخاب اصلح روی لبهای رهبر عزیزتر از جانمون ببینیم
دیشب حرفای حلیلی پخش شد،که خیلی هم شبیه همین دولت در هشت سال پیش بود،واقعا میتونه درد وگرفتاری مردم را کم کنه؟ دوباره همون اش وهمون کاسه؟
فکر کنم همون ولایتی ویا قالیباف بهترن،حداقل کار احرایی داشتند وپخته ترن واین حرفهای همین دولت را تکرار نمیکنند
اقای حلیلی ادم خوبیه ولی برای رییسجمهوری هنوز خیلی زود براشون
پاسخ:
اتفاقا حرفای دیشبش خیلی خوب امشب منتظر حرفای اقای ولایتی میمونم ... تازه اینکه مخالفانش چی میگن هم مهمه برام اگر ببینم مخالفینش از همین هوادارای هاشمی هستن وهمه دارن تخریبش میکنن اونوقت یه نشونه های دیگری برام معلوم میشه تا دو روز دیگه تصمیمم قطعی خواهد شد فک کنم
درست می فرمایید.
من هم مثل شما از برخی کارهای غلط احمدی نژاد دل خوشی ندارم که هیچ زده هم شدم اما من جدیدا به یه سایتی برخوردم و دیدم وقایع مبهم درباره احمدی نژاد رو تقریبا بدون جانبداری بازگو کرده و البته به همراه مواضع خودش،اطرافیانش و مخالفانش و صد البته مواضع حضرت آقا ( چون برا بچه حزب اللهی اون چیزی که اول از همه مهمه مواضع ولایت هست بعد از اون مواضع اشخاص موجه جامعه)
من وقتی مطالب اون سایتو خوندم با خودم گفتم احمدی نژاد این غول بی شاخ و دمی که ازش ساخته شده نیست همانطور که اون قدیسی که سال 84 ازش ساخته شده بود نبودنمی دونم شما شاید این سایتو دیده باشید ولی بهتون توصیه می کنم بی طرفانه یه بار دیگه مطالبش رو بخونید
brotoush.com
بگذریم،
شاید تو ذهنتون باشه نظر من برای انتخابات کیه شایدم اصلا براتون مهم نباشه ولی
باید بگم تا به این لحظه کسی جز دکتر جلیلی اصلح نیست البته باید دید روزهای آینده چه خواهد شد و به قول شما باید مناظره ها رو دید
امیدوارم اون کسی که به صلاح دین و دنیای این انقلابه و یار حقیقی حضرت آقا خواهد شد رئیس جمهور بشه
ان شاءالله
پاسخ:
بله دقیقا همینه که میگید من گاهی اصلا حس میکنم یه عده اصلا کمر همت بستن احمدی رو نابود کنن ومدام از طرفش شایعه سازی میکنن که میخواد این کار رو بکنه اون کار رو بکنه ....اما میینیم کاریم نمیکنه هااا نمیدونم شایدم اینا شایعات دشمنان ما باشه که به ذهن ضعیفتر ها میندازه تا بندازن بین ماها بین ماها رو اختلاف بندازن باید هوشیار باشیم ممنون ازتون امیدوارم منو از نظرات خوبتون محروم نکنید ...
سلام سلام زهراجانم .
ببخشید اینقدر دیر به دیر میام خدمتت .
خیلی دوست دارم بخونم پستاتو ، امّا تا این حد وقت ندارم ، فقط اومدم حالتو بپرسم خواهرخوبم .
یا علی (ع) .
پاسخ:
سلام قربونت برم اتفاقا یادت بودم گفتم این دختر کجاست سری به ما میزنه نگفتی که چی شداینقد وقت کم میاری نکنه نی نی دار شدی؟؟؟؟
حداقل شیرینی این انتخابات ارامش که که فعلا درجامعه وجود داره امید وارم تا آخرش اینطور باشه هرچند بعضی از دسیسه گران بازم دارن مهیا میشن تا زمینه تفرقه وتنش رو درجامعه زیاد کنند ولی خب باید همه بهوش باشن .متشکرم
پاسخ:
احتمالا زمان ابستن حوادث است نمیدونم خدا بخیر بگذرونه
وایییی نه عزیزم ، من هنوز مجردم .
مگه نگفتم ، یکی از اعضای خانوادم کمی کسالت داره ، خیلی نمیومدم نت .
انشاءالله بهتره .
پاسخ:
جدی؟ من فک کردم متاهلی...ایشالله بهتر باشه براش دعا میکنم
اره خب










































آره مییییییییییییییییدونم این یه دکلمه هستش آجی

پاسخ:
فدااااات

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی