با من حرف بزن

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند .... گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را

با من حرف بزن

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند .... گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را

سلام من یه انسان آزادم .آزاد از قید و بند احزاب گروهها ..نه ببخشید من یه اسیرم ..اسیرعشق مولام امام سید علی همه دنیا رو به شوخی میگیرم چیزی زیبا تر از عشق ندیدم. این وبلاگ وبلاگ دلدادگیست .جایی برای بیان بی قراریهای من .

سه شنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۹:۵۸ ق.ظ

ایا زن طفیل مرده؟

بسم الله الرحمن الرحیم 

تولد هدف خلقت خدا رو به همه کائنات تبریک میگم به ویژه پیامبر که بابا شدنحضر خدیجه که مامان شدنو امیرالمومنین که عشقشون پا به عرصه وجود گذاشت و به مولامون صاحب الزمان عید همه مبارک امیدوارم شادی امروز با تعجیل در فرج مولامون تکمیل بشه 


به این بهانه دلم خواست که این سئوال که دل خانومها رو میررنجونه رو برای همین جمعی که مخاطب من هستن اقلا حل کنیم ....
آیا زن طفیل مرده؟
واقعیت اینه: هیچ کس طفیل اون یکی نیست واین دو هر یک وظایفی دارن تا در کنار هم به هدف خلقت که انسان کامل شدن هست برسن پس مقام زن چیه؟
زن مقام انسان سازی و فرهنگ سازی داره و در حقیقت مرد خدمتکار این مکتب هست. مرد باید همه دغدغه های زن رو برطرف کنه، از مایحتاج بگیر تا تصمیم گرفتن برای امورات خانواده چرا؟ چون زن با خیال راحت به این وظیفش برسه وظیفه سخت انسانسازی 
اگر به خلقت زن وخلقت مرد و وظایف هر کدوم و ویژگیهای روحی واخلاقی وجسمی این دو نگاه کنیم وبی طرف بیاندیشیم حتما با من هم عقیده میشید. 
چیزی که تو جامعه ما نادیده گرفته میشه ارزش واقعی زن هست حتی خیلی از مذهبی های ما هم ازش غافل هستند ..هیچ وقت صفات مردانه را در وجود یک زن تقدیر نکنید این زنه!!! زن رو بخاطر عفت وحیا و صبر و ایثار ودرک بالا و صفات عالی انسانی تقدیر کنید نه زیبایی وطنازی ودلبری از نامحرمان .
ای مردان جامعه من، ارزش ومقام زن رو بفهمید و به همسران و خواهران و  دختران خود یاداوری کنید که زن باشند و با انها مهربان وخوش رفتار باشید که اینها امانتند دست شما .
ای دختران وزنان عزیز ارزش خودتون رو بفهمید شما فرهنگ ساز وانساز هستید هر کار دیگری که جایگزین این امر مهم بشه منجر میشه به ایجاد فرهنگهای غلط. واین  باعث میشه بجای ما ماهواره ها و تلویزیونها فرزندان ما رو تربیت کنند 
اگر ما در جامعه اینهمه مشکل داریم برای اینه که نه زنها مقام خودشون رو درک کردند ونه مردها به مقام واقعی زن احترام گذاشتند بیاید در کنار هم با مهر جامعه رو بسازیم .

پی نوشت: تو نظرسنجی که اون پایین پایینه شرکت کنید خواهشا نفذی یه رای بیشتر نده تادرست دربیاد نتیجه

نظرات  (۲۶)

۱۵ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۳:۵۰ سلحشوران اریا
زندگی بافتن یک قالیست

نه همان نقش ونگاری که خودت میخواهی

نقشه را اوست که تعیین کرده

نقشه را خوب ببین

نکند آخرِ کار، قالیِ زندگیت را نخرند

حالا شوما خودت به کی رای میدی خواهرجان؟
پاسخ:
هنوز دقیقا معلوم نی خاهررر جان بین لنکرانی و ولایتی مردد هستم هنوز تازه بذار تایید صلاحیتا بیاد تو تی وی بشینن با هم حرف بزنن سنگاشون وا بکنن ببینیم چی میشه
چرا اهل سنت و وهابیت به شیعیان رافضی می گویند؟

رافضی به چه معنا است؟


همچنان منتظر حضور گرمتان و دیدگاهای ارزشمندتان هستیم...

اجر شما با حضرت زهرا(س)

پاسخ:
چشم
سلام خواهر عزیزززم .
متن زیبایی بود ، حالا درمورد همین مسئله ی مقام زن سوال دارم که وقت شد ، انشاالله ازتون می پرسم .
حضرت علی (ع) یارت .
پاسخ:
سلااام کجااایی تو بابا دلمون تنگ شده بود برااات ..من در خدمتم
سلام یه وب جدید داریم خوشحال میشم سر بزنی
jamema1392.blogfa.com
پاسخ:
سلام چشم
مجنون شبیه طفل تو شیدا نمی شود

زین پس کسی بقدر تو لیلا نمی شود

درد رقیه تو پدر جان یتیمی است

درد سه ساله تو مداوا نمی شود

شأن نزول رأس تو ویرانه من است

دیگر مگرد شأن تو پیدا نمی شود


وهابیت ظالم حرم بی بی جانمون رو محاصره کردند...

برای نابودی اون حرومزاده ها و برافراشته شدن پرچم اسلام و مهدویت در سراسر جهان سوره ی:
«حـــــشـــــر»
را قرائت کنید...

پاسخ:
چشم حتما
سلام زهراخانوم
این خبرای داغ وبلاگت کشته من و خیلی جالب بود عزیزم
برای سلامتی مولا صلوات
پاسخ:
سلام خدا نکنه شما کشته شی عزیزم
۱۵ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۱:۲۸ مهرداد- بی رودروایسی
گذار آرد مه من گاهگاه از اشتباه اینجا

فدای اشتباهی کآرد او را گاهگاه اینجا

مگر ره گم کند کو را گذار افتد به ما یارب

فراوان کن گذار آن مه گم کرده راه اینجا
آپم.

بروزم با:
حتی مطهری اول را هم می توان نقد کرد
ایشالله...
تو نطر سنجیت هم شرکت می کنم خانومی, شما هم اگر تو نظر سنجی من شرکت نکردی; شرکت کن...
مرسی.
پاسخ:
ممنون چشم
آپ هستم.
شبتون پر ستاره و آرام...
۱۷ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۴:۲۷ سلحشوران اریا
خدایا !

خدایا مرا به ابتذال آرامش و خوشبختی مکشان ، اضطرابهای بزرگ، غمهای ارجمند و حیرتهای عظیم را به روحم عطا کن . لذت ها را به بندگان حقیرت بخش و دردهای عزیز را بر جانم ریز . خدایا به من توفیق تلاش در شکست ، صبر در ناامیدی ، رفتن بی هموار، جهاد بی سلاح ، کار بی پاداش ، فداکاری در سکوت ، دین بی دنیا، مذهب بی عـوام، عـظمت بی نام، خدمت بی منان، ایمان بی ریا، تنهایی در انبوه جمعیت و دولت . داشتن بی آنکه دوستم بدارند ، عطا کن
پاسخ:
این حرفا بوی چمران میده
بسیار زیبا بود.
متشکر
پاسخ:
لطف دارید.....
عزیزم حرفاتو قبول دارم ولی به چه قیمتی؟!
پاسخ:
چی به چه قیمتی؟
صبح بخیر.
آپ هستم... [رضایت]
پاسخ:
صبح شما هم بخیر
سلااااااااااااااام چگونه ای؟
حوصلم سر رفته
هیشکی خونه نیست خیلی زندگیم کسل کننده شده
چیکار کنم؟!میخوام یه ذره آتیش بسوزونم
پاسخ:
سلاامم انلاین شدم دیدم عکس العمل ندادی فک کردم کاری نداری دیگه ...خب بیا کامنت بازی کنیم ...حالا بذار این اق معلم بیااد قول میدم یه اتیش پاره ای بشی که نگووو ههههههه
واقعا...
منظورم این بود که حرفای شما درست ولی حتی به قیمت عذاب کشیدن ما؟!
پاسخ:
میاام میگم بهت
سلام
وب خوبی دارید
به ما هم سربزنید
یاعلی
پاسخ:
سلام چشم
آپم.
سلام دوست عزیز
ممنون از حضورتون
با افتخار لینک شدین.

ما هم اصالتمان نزدیکی های شماست...
پاسخ:
سلام ممنون ..جدی ؟ چه جالب
با سلام- موفق و بر صراط مستقیم باشید
آیا نامه 6 نهج البلاغه بر رضایت حضرت علی علیه السلام از خلافت خلفا حکایت دارد؟
پاسخ به این شبهه را در وبلاگ ما بخوانید و نظر خود را بیان کنید
پاسخ:
سلام ممنون چشم
این روزها…

انسان ها تنهایی ات را پر نمیکنند..

فقط خلوتت را میشکنند…
۲۱ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۵:۱۹ سیدمسیب ابراهیم زاده مشگینی
باعرض سلام خیلی ممنون که سرزدین وبلاگ بنده
مطالب شما واقعا مفید هست من خیلی سرمیزنم
پاسخ:
ممنون سلام ممنون لطف دارید
باسلام و عرض خسته نباشید؛
حلول ماه مبارک رجب و میلاد باسعادت امام محمد باقر(ع) را به پیشگاه امام زمان (عج) وشما خواهر گرامی تبریک عرض می کنم.
با آرزوی توفیق روز افزون از خداوند منان
پاسخ:
سلام منم تبریک میگم ممنون از شما موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی