با من حرف بزن

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند .... گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را

با من حرف بزن

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند .... گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را

سلام من یه انسان آزادم .آزاد از قید و بند احزاب گروهها ..نه ببخشید من یه اسیرم ..اسیرعشق مولام امام سید علی همه دنیا رو به شوخی میگیرم چیزی زیبا تر از عشق ندیدم. این وبلاگ وبلاگ دلدادگیست .جایی برای بیان بی قراریهای من .

دوشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۰، ۰۹:۳۵ ب.ظ

به نام خالق من

به نام کسی که منو خلق کرد وبه خلقت من افتخار کرد
به نام کسی که همیشه مواظبمه و کارای بد من اونو هنوز از من ناامید نکرده
به نام اون کسی که سالها منتظرم مونده تا قد بکشم تا یه روز بشناسمش
به نام اون کسی که خودش تنهاست اما هیچ قت منو تنها نذاشته
 خدای مهربانم این جملات رو به تو تقدیم میکنم این اولین خطوط وبلاگ منه از من راضی باش ای کریم
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۲/۰۱
درد سر

نظرات  (۱۱)

سلام زهرا

ممنونم که آمدی
چشم حتما" میام پیشت.
پاسخ:
سلام ممنون مزین میفرمایید

سلام

بوتیک لباس و شیرینی فروشی و کتاب فروشی.
خیلی خوبه
ورودت را به فضای مجازی تبریک میگم
امیدوارم به اون هدفی که داری برسی
چشم حتما" میام.
پاسخ:
سلام ممنون اقای نابخشوده امیدوارم بزودی بخشوده بشی
سلام زهرا جون... ممنون از حضور گرمت ...وب خوشکل و نازی داری خوشحال میشم باز بهم سر بزنی گلم..
پاسخ:
سلام نیلوفر جون ممنون ازت حتما
سلام دوست خوب:
ممنون از حضورتون!
جمع ما برای همه اونهایی که به خدا فکر میکنن آزاد هست از جمله شما دوست خوب!
خوشحال میشم بازم بهم سر بزنید !
در پناه یگانه ی بی همتا!
یاعلی
پاسخ:
سلام ممنون لطف دارین
سلام دوست گلم ممنون از حضورت تو وبلاگ پرنده ها

امیدوارم همیشه موفق و موید باشی
بازم بهم سر بزن و اگر مایل به تبادل لینک بودی من رو به اسم
*پرواز را به خاطر بسپار پرنده مردنی است*
لینک کن و بهم بگو با چه اسمی بلینکمت...

سحـــــــــــــــــــــــــر268
پاسخ:
سلام سحر جون لینکت کردم عزیزم بازم به من سر بزن
سلام دوست خوب:
متشکرم من هم شما را لینک کردم!
در پناه یگانه ی بی همتا!
یاعلی
پاسخ:
سلام ممنون ازتون دنیا اینه خوشیهاش زود میگذره
سلام عزیزم

مرسی
به لیست پرنده هام اضافه شدی

سحر268
سلام
الان هر سه موزیک داره در وبلاگتون پخش میشه ...
مشکل خاصی بنظر نمیرسه
از یک رایانه ی دیگر هم تست کنید لطفا
اگر مشکل ادامه داشت مجدد پیغام دهید
با احترام
پیچک
۲۷ اسفند ۹۰ ، ۱۷:۳۴ سید محمد انجوی نژاد
سلام . خیلی خوب شروع کردید . ایشالا خوب هم بمونید . یا علی
پاسخ:
سلام خیلی خیلی لطف کردید به کلبه درویشی من سر زدید ممنون اقا سید
سلام

من بعد از شهدا چه کردم ؟

وبلاگ شهید گمنام به روز شد

التماس دعا
پاسخ:
سلام تو رو نمیدونم اما خودم شرمنده ام
سلا
با نام " با من حرف بزن " لینک شدید.
التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی