با من حرف بزن

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند .... گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را

با من حرف بزن

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند .... گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را

سلام من یه انسان آزادم .آزاد از قید و بند احزاب گروهها ..نه ببخشید من یه اسیرم ..اسیرعشق مولام امام سید علی همه دنیا رو به شوخی میگیرم چیزی زیبا تر از عشق ندیدم. این وبلاگ وبلاگ دلدادگیست .جایی برای بیان بی قراریهای من .

چهارشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۰، ۰۸:۵۱ ب.ظ

تنهایی

این تصویر نقاشی شهید چمران است که زیر ان نوشته است من ممکن است نتوانم این تاریکی را از بین ببرم ولی با این روشنایی کوچک فرق ظلمت ونور و حق وباطل نشان میدهم وکسیکه بدنبال نور است این نور هر قدر کوچک باشد در قلب او بزرگ می شود.

   
                 ...
صدای باد وبارونه            
 صدای شر شر اروم ناودونه
یکی داره تو تنهایی           
یه شعر تازه میخونه
صداش غمگین خودش تنها
دلش کوچیک غمش اندازه دنیا:
دلم غمگین وبی تابه
مث ماهی توی یک تنگ بی آبه
دلم گنجشک پر بستست
تک وتنها از این بی همدمی خستست
دلم یک همزبون می خواد
یه دوست مهربون می خواد
یکی باشه دلم واشه
مث یک نقطه روشن توی تاریکی پیداشه

 

نظرات  (۴)

بعید میدونم اون نقطه روشن رو تو این تاریکی پیدا کنی من گشتم نبود تو هم نگرد نیست
پاسخ:
ر نا امیدی بسی امید است علی اقا
سلام اجی زهرا بیا بغلم تنها نمونی اجی
پاسخ:
فدات اجی ایلار
شهید چمران یا شهید چران
دقت کن چی می نویسی
پاسخ:
ممنون از توجهتون اصلاح کردم از انتقادات سازندتون استقبال میکنم
با این عکسات حال هوا مون رو عوض کردی ممنون ازت چاکرم
پاسخ:
ما بیشتر سارا خانوم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی