با من حرف بزن

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند .... گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را

با من حرف بزن

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند .... گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را

سلام من یه انسان آزادم .آزاد از قید و بند احزاب گروهها ..نه ببخشید من یه اسیرم ..اسیرعشق مولام امام سید علی همه دنیا رو به شوخی میگیرم چیزی زیبا تر از عشق ندیدم. این وبلاگ وبلاگ دلدادگیست .جایی برای بیان بی قراریهای من .

پنجشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۰، ۰۱:۳۱ ب.ظ

تا حالا فک کردی؟

میدونیم هممون این دنیا موقتیه اما تا حالا فک کردی چرا خدا برا یه دنیای موقتی اینهمه ظرافت به خرج داده؟ نظرتونو بگین














موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۲/۱۸
درد سر

نظرات  (۳)

سلام دلیلشو تو همون پست اول نوشتی. بزرگبشیم بشناسیمش.
پاسخ:
ممنون 111
اعوذ بالله من الشیطان الرجیم

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ فِی خَلْقِ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضِ وَاخْتِلاَفِ اللَّیْلِ وَالنَّهَارِ لآیَاتٍ لِّأُوْلِی الألْبَابِ * الَّذِینَ یَذْکُرُونَ اللّهَ قِیَامًا وَقُعُودًا وَعَلَىَ جُنُوبِهِمْ وَیَتَفَکَّرُونَ فِی خَلْقِ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضِ رَبَّنَا مَا خَلَقْتَ هَذا بَاطِلاً سُبْحَانَکَ فَقِنَا عَذَابَ النَّارِ (آل عمران/190و191)؛ « مسلماً در آفرینش آسمانها و زمین و رفت و آمد شب و روز عبرتی برای خردمندان است؛ آنان که ایستاده و نشسته و به پهلو خفته، خدا را یاد می کنند ودرآفرینش آسمـانها و زمین می اندیشند؛ پروردگارا! این جهان را بیهوده نیافریده ای. تو منزهی، پس ما را از عذاب آتش نگهدار».

سلام خانم زهرا

اول اینکه این دنیا بیهوده نیست .من نمی گم خود خدا گفته.

دوم اینکه ممنون که به خانه ی دل نوشته هایی به رنگ خدا سر زدید .

ما قصدمان ایجاد تلنگر برای آنان که از خدا دور شده اند است . نوشته های شما برای کسانی است که حداقل یه رنگی از خدا دارند . بعد نوشته های این خانه باید کوتاه و اثر گذار باشد ، تا وقت کمی برای خواندن بگیرد.

قصد داریم آدرس این خانه را تا جایی که می توانیم پخش نمائیم .
در صورت تمایل ، جهت شرکت در این امر خیر ما را با
نام دلنوشته هایی به رنگ خدا ........
لینک و به دوستان خود معرفی کنید.

و درصورت موافق بودن با این کار خیر ، نام لینک خود را برای ما ارسال ، تا بر دیواره ای این خانه ثبت نمائیم.


ای کسی که خواندی چهـل بار دعای عهد را
گر رسیدی به گل محمدی برسـان سـلام ما

یا علی مدد..................

دست حق نگهدارتون.
پاسخ:
سلام علی یارت
سلام خانم زهرا

اول و دومش مهم نیست

ممنون از اینکه در این امر خیر شرکت کردید

بعد من در مورد این پست شما که نوشته بودید این دنیای موقتی نظر دادم .

با عرض معذرت، در صورت تمایل ما را به نام دلنوشته هایی به رنگ خدا.....
ثبت نمائید.

شما با نام

با من حرف بزن

لینک می شوید.


یا علی مدد ..............

دست حق نگهدارتون.
پاسخ:
سلام باشه چشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی