با من حرف بزن

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند .... گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را

با من حرف بزن

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند .... گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را

سلام من یه انسان آزادم .آزاد از قید و بند احزاب گروهها ..نه ببخشید من یه اسیرم ..اسیرعشق مولام امام سید علی همه دنیا رو به شوخی میگیرم چیزی زیبا تر از عشق ندیدم. این وبلاگ وبلاگ دلدادگیست .جایی برای بیان بی قراریهای من .

يكشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۰، ۰۸:۲۲ ب.ظ

ایا تو بشر هستی؟

                                              
هر وقت دست نوشته های چمران رو میخونم حس میکنم خیلی کوچیکم واقعا این ادم کی بود شاید بشریت دیگه نظیرش رو نبینه صد افسوس نوشته های زیر رو بخونید  نظرتون رو بدین
” من اینقدر احساس بی نیازی می کنم که در زیر شدیدترین حملات هم از کسی تقاضای کمک نمی کنم ، حتی فریاد بر نمی آورم حتی آه نمی کشم در دنیای فقر آنقدر پیش می روم که به غنای مطلق برسم و اکنون اگر این کلمات دردآلود را از قلب مجروحم بیرون می ریزم برای آنست که دوران خطر سپری شده است و امتحان به سر آمده و کمر فقر شکسته و همت و اراده پیروز شده است.”

اخه ادم چطوری میتونه اینقدرروح بزرگی پیدا کنه ای خداااااااااااااااا جای این مرد چقدر خالیه  این یکی رو ببینید:

” فقر و بی چیزی بزرگترین ثروتی بود که خدای بزرگ به من ارزانی داشت. همت و اراده مرا آنقدر بلند کرد که زمین و آسمان ها نیز در نظرم ناچیز شدند.

*

هنگامی که شهیدی خون پاکش را در اختیارم می گذارد و فقر اجازه نمی دهد که یتیمانش را نگهبانی کنم.

*

هنگامی که مجروحی در آخرین لحظات حیات به من نگاه می کند و با نگاه خود از من تقاضای کمک دارد ، من می سوزم، آب می شوم و قدرت ندارم کمکش کنم.

*

هنگامی که در سنگر خونین ترین قتالها و جنگ آوری، از گرسنگی شکمش خشک شده و نمی تواند آب را از گلو فرو بدهد من که اینها را می بینم و صبر می کنم دیگر ترس و وحشتی از فقر ندارم.

*

این قفس آهنین را شکسته ام و آنقدر احساس بی نیازی می کنم که زیر سخت ترین ضربه ها و کوبنده ترین هجوم ها از هیچ کس تقاضای کمک نمی کنم. “



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۲/۲۱
درد سر

نظرات  (۲)

سلام
من احساس میکنم که شما خیلی احساساتی و لوس هستین خیلی ببخشینا .........
اما خوب از نوشنه هاتون اینطور حس میکنم
پاسخ:
سلام شنیدی حرف حساب جواب نداره ههههههههه
سلام
من احساس میکنم که شما خییییییلی احساساتی و لوس هستین اهل شعار دادنین.......
خیلی ببخشینا ولی از نوشته هاتون اینطور برداشت کردم
پاسخ:
اره بابام لوسم کرده خدا رحمتش کنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی