با من حرف بزن

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند .... گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را

با من حرف بزن

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند .... گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را

سلام من یه انسان آزادم .آزاد از قید و بند احزاب گروهها ..نه ببخشید من یه اسیرم ..اسیرعشق مولام امام سید علی همه دنیا رو به شوخی میگیرم چیزی زیبا تر از عشق ندیدم. این وبلاگ وبلاگ دلدادگیست .جایی برای بیان بی قراریهای من .

چهارشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۰، ۰۹:۵۸ ب.ظ

هوای دلم بارانیست



امشب هوای دلم ابریه بد جوری حالم گرفته  خدایا تو تنها کسی هستی که مرا درک میکنی خدایادو ستت دارم  این دلنوشته شهید چمران رو بخونید اقا مصطفی دعا کنید  منم حس شما رو پیدا کنم:
                                                             
                                                                            
هر گاه دلم رفت تا محبت کسی را به دل بگیرد، تو او را خراب کردی، خدایا، به هر که و به هرچه دل بستم، تو دلم را شکستی، عشق هر کسی را که به دل گرفتم، تو قرار از من گرفتی، هر کجا خواستم دل مضطرب و دردمندم را آرامش دهم، در سایه امیدی، و به خاطر آرزویی، برای دلم امنیتی به وجود آورم، تو یکباره همه را برهم زدی، و در طوفان های وحشتزای حوادث رهایم کردی، تا هیچ آرزویی در دل نپرورم و هیچ خیری نداشته باشم و هیچ وقت آرامش و امنیتی در دل خود احساس نکنم... تو این چنین کردی تا به غیر از تو محبوبی نگیرم و به جز تو آرزویی نداشته باشم، و جز تو به چیزی یا به کسی امید نبندم، و جز در سایه توکل به تو، آرامش و امنیت احساس نکنم... خدایا ترا بر همه این نعمتها شکر می کنم."(از دستنوشته های شهید چمران)
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۲/۲۴
درد سر

نظرات  (۶)

پس شما خودتون رو با ایشون مقایسه می کنید
پاسخ:
نه من غلط بکنم فقط وقتی نوشته ایشون رو دیدم با همه وجود پذیرفتم هرچند که خیلی غم انگیزه
منم هوای دلم بارونیه بیا این قای چمران خیلی حرفش قشنگ بود ممنون زهرا
پاسخ:
خواهش سارا جون موافقم این اقای چمران بی نظیره
قا مصطفی منم حس شما رو دارم ؟؟؟؟؟
دیگران هم به سوظن متهم نکنید
فکر کنم این آخرین نظرم بود
یا حق
مطلب طاعت و پیمان و صلاح از من مست که به دردیکشی شهره شدم روز الست
سلام دوست خوب:
ممنون از دعوتتون!
واقعا که حسی شبیه به حس شهید چمران در دلم نهفته است چون هروقت به یکی دل میبندم یا میخواهم دل ببندم راحتر از آنچه که فکرش رو بکنم از دست دادم!
واقعاازت ممنونم خداکه نمیزاری کسی جای تو رو تو دلم بگیره!
در پناه یگانه ی بی همتا!
یاعلی
پاسخ:
سلام ممنون از شما از خدا میخوام که منم بتونم به اینجا برسم
یکی از دوستان انتقاد کردن به جمله آخر من توی این متن حق با شماست دوست عزیز من کوچیکتر از اونم که حسم شبیه اون بزرگوار باشه برای همین متن بالا رو تصحیح کردم از حضورتون سپاسگذارم منو از نظرات سازندهتون محروم نکنید
سلام
خییییییییییییییییییییییلی عالی بود
پاسخ:
سلام ممنون لطف دارین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی