با من حرف بزن

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند .... گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را

با من حرف بزن

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند .... گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را

سلام من یه انسان آزادم .آزاد از قید و بند احزاب گروهها ..نه ببخشید من یه اسیرم ..اسیرعشق مولام امام سید علی همه دنیا رو به شوخی میگیرم چیزی زیبا تر از عشق ندیدم. این وبلاگ وبلاگ دلدادگیست .جایی برای بیان بی قراریهای من .

سه شنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۱، ۰۳:۱۹ ب.ظ

مولا جان مرا ببخش



امسال سال نو رو  یه جای خوب بودم امسال موقع سال تحویل مهمون نگین افرینش بودم فقط خدا میدونه چقدر لذت بخش بود جای همتون خالی بود باورم نمیشد مولام منو دعوت کنه منو با این همه گناه با این همه ناسپاسی اما اونا کریمن اونا مهربونن این چند خط رو مینویسم وتقدیم میکنم به مولام علی که امسال منو حسابی شرمنده خودش کرد و خیلی مهربانانه ازم پذیرایی کرد :
                                                                 
مولای مهربونم دلم میخواد تو زمونه شما بودم دلم میخواست سر راهتون بشینم مولا جان دلم تنگه دست نوازشت رو بر سرم بکش  وقتی تو حرمت قدم گذاشتم با همه وجود حس کردم کنارمی حس کردم نگاهم میکنی چقد نگاهت سنگینه مولا وچقد لذت بخشه. تومسجد کوفه حس غرور همه وجودم رو گرفته بود. این مولای منه کسی که یک تاریخ حرف در موردش هست. از باب الثعبان ( در اژدها ) تا تمام مقامها در مسجد کوفه ردی ازتو هست مولای من ای دردانه هستی تو از اغاز تولدت در اغوش خدا بودی ودر خانه اش وخدا تو را به رخ همه کشید انگاه که دیوار کعبه شکافت وتو میهمانش گشتی خاک بر سر حسودانی که این عشق دلشان را به شور نینداخت و بجایش تخم کینه را در دلشان کاشت مولایماز قدرت بینظیرت در جنگ خیبر بگویم یا ... اما میدانی من فکر میکنم اگر خوب نگاه کنیم  قدرت واقعی تو وقتی نشون دادی که بخاطر اسلام اجازه دادی دستت رو ببندند و عشقت رو جلوی چشمت پر پر کنند تنها یلی چون تو میتواند در اوج قدرت برای رضای خدا سکوت کند مولایم تودر ان زمان نهایت قدرتت را نشان دادی لحظاتی برای ما مصیبت بار است اما حتما برای خدا زیباست چون تسلیم شدن تو را در برار خودش دید که این هدف خلقت اوست  من به وجودت افتخار میکنم اما شرمنده ام چون تو از داشتن محبی چون من سر افکنده ای مولا جان مرا ببخش
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۱/۰۸
درد سر

نظرات  (۸)

سلام عزیزم خوش به سعادتت برام دعا کن ما که لیاقت نداریم
پاسخ:
سلام ممنون محتاجم
سلام...
پاسخ:
علیک سلام...
۱۲ فروردين ۹۱ ، ۱۲:۴۷ سیدمحمدانجوی‌نژاد
سلام. لینک شدید. یاعلی.
پاسخ:
سلام آقا سید دیدم وبلاگم داره نوربالا میزنه نگو شما تشریف آوردین ممنون از حضورتون نظرتون و اینکه قابل دونستید منو لینک کردین علی نگهدارتون
سلام

با دلنوشته ای در مورد سنت های فراموش شده به روزم !

التماس دعا
پاسخ:
سلام از اینکه خبرم کردی ممنونم حتما میام
سلام دوست خوب:
ممنون از حضورتون!
خوشا به سعادتتون که سال تحویل همچنین جای باصفایی بودین!
ببخشید که دیر بهتون سر زدم مسافرت بودم همین امروز برگشتم!
در پناه یگانه ی بی همتا!یاعلی
پاسخ:
سلام منم از شما تشکر میکنم علی نگهدارتون
سلام خوشبحالتون ابجی ...چه سعادتی داشتی ...برامون دعا کن ....التماس دعای فراوان توی این روزهای بی مادری
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
سلام محتاجم به دعای شما لطف دارین
سلام عزیزم
با اجازه من این عکس رو با خودم بردم
پاسخ:
بله منزل خودتونه هرچی دوس دارید ببرید
در جوار مولای مهربانی دعاگویتان هستم
پاسخ:
سلام وای خوش بحالتون دلم خیلی تنگ شده براش ممنون برام دعا میکنید خیلی ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی