با من حرف بزن

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند .... گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را

با من حرف بزن

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند .... گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را

سلام من یه انسان آزادم .آزاد از قید و بند احزاب گروهها ..نه ببخشید من یه اسیرم ..اسیرعشق مولام امام سید علی همه دنیا رو به شوخی میگیرم چیزی زیبا تر از عشق ندیدم. این وبلاگ وبلاگ دلدادگیست .جایی برای بیان بی قراریهای من .

دوشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۱، ۰۶:۳۴ ب.ظ

مدینه با تو سخن میگویم

  ای مدینه دلم پر از درد است بعض دردناکی راه گلویم را بسته سایه رسوالله بر سرت است والا با تو میگفتم چقدر از تو گله دارم چه کدورتی از اهل تو در دل من است کوچه های سرد تو مادر زمین خورده مرا رها کرد تاریکی مردمانت مولای مرا خانه نشین کرد جهل مردمت دل مادرم را خون کرد مدینه خودت را آماده کن دیگر صدای مادر خوبیها را نمیشنوی راحت باش که تا چندی دیگر ، دیگر ملکه هستی در کوچه هایت گام نخاهد گذاشت دیگر نفسهای نفس رسولالله فضایت را معطر نخواهد کرد تو محکومی تا ابد دلگیر بمانی تو محکومی تا ابد دیگر صدای گریه های بلند هیچ عاشقی را نشنوی تو لیاقت مادر ما را نداشتی خودت را آماده کن که مرغ عشق حیدر از آسمان تو پر میکشد
یا رسوالله به ملائکه بگو عرش را ۀب وجارو کنند یکی یکدانه ات بسوی تو می آید پهلو شکسته،نیلگون،ودلخسته فقط نمیدانم مولایم علی از این پس چه میکند علی جان خودت را آماده کن که دیگر محرمی بر غمهایت نداری دیگر کسی قدر عشق تو را نخواهد دانست مولا چقدر تنها میشوی چقدر غریب می شوی ای چاه تو هم آماده باش که مولایم علی از این پس دردهایش را با تو میگوید اخر دیگر کسی نیست که با نگاه محبت آمیزش غم از دلش پاک کند وروح اورا به جریان در آورد ای مردم ...تاچندی دیگر علی تنها میشود ....تنهای تنها
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۱/۱۴
درد سر

نظرات  (۱۳)

سلام دوست خوب:
من هم ایام غمبار فاطمیه رو بهتون تسلیت میگم!
رمان قشنگی هست! این رمانتون هر چند روز در میون آپ میشه؟؟
خوشحال میشم موقعی که آپ کردین خبرم کنید!
در پناه یگانه ی بی همتا!
یاعلی
پاسخ:
سلام ممنون ازت باشه خبرت میکنم
سلام زهرا

ممنونم از حضورت و نظرت
انشالله که این مشکلات و بحرانها کم و کمتر شوند.
پاسخ:
سلام ایشالله با همت همه حل میشه
مدینه شهر عشقه
خوش به حال اونایی که تونستند برن و روح خودشون را صسقل بدن
پاسخ:
اره خوشبحالشون
۱۶ فروردين ۹۱ ، ۱۷:۲۴ ارتفاعات انار
سلام و تسلیت به مناسبت شهادت مادر سادات .
چقدر زیبا نوشتید ...
نمی دانم کوفه رفته اید یا نه ...
اگر بروید شاید هزار هزار بار بیشتر گله داشته باشید ...
خیلی دلگیر است ...
زیبا بود . به روز شدید ما رو هم فراموش نکنید .
یا حق .
پاسخ:
سلام ممنون چشم حتما وهمچنین شما هم ما رو فراموش نکنید
شهادت حضرت زهرا تسلیت باد.

شعری در بچگی می خواندیم : یه توپ دارم قلقلیه ... این توپ قلقلی همان دنیاست ... در آخر می گی مشق هامو خوب نوشتم بابام بهم عیدی داد! ... اگر مشق هایت را خوب بنویسی خدا به تو عیدی می دهد. شهادت عیدی خداست به تو !

بابت حضورتان در وبلاگ شهید گمنام ممنون.
به روزم...
التماس دعا
پاسخ:
مشگل همینه دیگه مشقامونو خوب نمینویسمچشم حتما میام
سلام
ببخشید من هنوز رمان را دنبال نکردم... اثر خودتان است؟
پاسخ:
سلام بله اثر خودمه بخون شاید برات جالب باشه
سلام زهرا

ممنون از نظرت
اما منظور از عشق چی بود؟
عشق زمینی یا آسمانی؟
پاسخ:
سلام عشق زمینی اگه ناب و واقعی باشه کم کم به آسمون میپیونده

سلام زهرا

تصور نمیکنم در دنیای واقعی چنین عشقی وجود داشته باشه
آنهایی هم که بودند فقط در حد افسانه هستند.
مثل لیلی و مجنون. شیرین و فرهاد. وامق و عذرا.و......
دنیای این روزهای ما پر شده از بی مهریو بی وفایی.
پر شده از مشکلات و دغدغه های ذهنی.
پاسخ:
سلام متاسفانه تا حدی حرفات درسته اما میدونی چرا؟ چون ما فقط دور و بر مون رو میبینیم اصلا بذار اول ببینیم عشق با ادم چکار میکنه یه خورده فک کن ببین به چه ادمی میگن عاشق ادم عاشق چه ویژگیهایی داره؟
۲۰ فروردين ۹۱ ، ۲۳:۰۹ مخلص بچه هیئتی ها
کاش دلم پنجره ای دیگر داشت
ای کاش خدا فقط شقایق می کاشت
ای کاش یکی می امد و غم ها را
از قلب اهالی زمین بر میداشت
*اللهم عجل لولیک الفرج*
یا علی مدد
در پناه حضرت مادر(س)
التماس دعا
پاسخ:
ما هم مخلص بچه هیئتی ها هستیم البته گفتن نداره
سلام
وب خیلی خوبی دارین
خواهشا دعا یادتون نره
پاسخ:
سلام محتاجم ممنون
سلام:
چشم حتما استفاده خواهم کرد
پاسخ:
سلام لطف میکنین
سلام بسیار زیبا بود
منم به نام خودتون تو وبلاگم آوردمش
پاسخ:
سلام لطف کردید
سلام دوست عزیز...
آدرس وبتون رو یکی از دوستان بهم داد...
حقیقتا وبتون عالیه...
خوش حال میشم به من هم سر بزنید...
راستی با چه اسمی لینکت کنم عزیزم؟!
پاسخ:
سلام ممنون لطف دارید شما ودوستتون با اسم با من حرف بزن منم شما رو لینک میکنم ممنون از شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی