با من حرف بزن

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند .... گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را

با من حرف بزن

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند .... گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را

سلام من یه انسان آزادم .آزاد از قید و بند احزاب گروهها ..نه ببخشید من یه اسیرم ..اسیرعشق مولام امام سید علی همه دنیا رو به شوخی میگیرم چیزی زیبا تر از عشق ندیدم. این وبلاگ وبلاگ دلدادگیست .جایی برای بیان بی قراریهای من .

دوشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۱، ۰۱:۴۹ ب.ظ

رقص چنین میانه میدانم آرزوست

دلم گرفته بود داشتم تو دلنوشته های اقا مصطفی قدم میزدم (شهید چمران) رسیدم به این کتاب قشنگش: *رقص چنین میانه میدانم آرزوست*که شرح عملیاتی برای آزادسازی سوسنگرد است  دیدم فوق العادست حیفم اومد از این کتاب چیزی نگم خودتون برید بخونین من فقط یه قسمت از اون رو براتون میزنم اما بذارین یه کم با آقا مصطفی حرف بزنم اقا مصطفای عزیز هرچی بیشتر ازت میدونم بیشتر دلمو میبری لذت رقصیدن رو فقط تو چشیدی وهمه کسایی که مث تو در میدان به ساز خدا رقصیدند چقدر لذت بردی وقتی مستانه رقصیدی ویک لحظه به ناگاه خدا تو را در اغوش گرفت وتو غرق این مستی شدی و به دیدار او  رفتی وبه همه فریبها خندیدی جملات زیر قسمتی از این کتاب زیباست اقا مصطفی برام دعا کن
                  

                                             
تاسوعا بود و تصور عاشورا؛ و لشکریان یزید که مرا محاصره کرده بودند، و دیوار آهنین تانک‏ها که اطراف مرا سد کرده، و آتش بار شدید آنها که مرا می‏کوبید، و هجوم بعد هجوم که مرا قطعه‏قطعه کنند و به خاک بیندازند…

و من تصمیم گرفته بودم که پیروزی حتمی ایمان را بر آهن به ثبوت برسانم، و برتری قاطع خون را بر آتش نشان دهم، و برّندگی اسلحه شهادت را در میان سیل دشمنان بنمایانم، و ذلت و زبونی صدها کماندوی صدام یزیدی را عملاً ثابت کنم.

احساس می‏کردم که عاشوراست، و در رکاب حسین(ع) می‏جنگم، و هیچ قدرتی قادر نیست که مرا از مبارزه باز دارد، مرگ، دوست و آشنای همیشگی من، در کنارم بود و راستی که از مصاحبتش لذت می‏بردم.

احساس می‏کردم که حسین(ع) مرا به جنگ کفّار فرستاده و از پشت سر مراقبت من است، حرکات مرا می‏بیند، سرعت عمل مرا تمجید می‏کند، فداکاری مرا می‏ستاید، و از زخم‏های خونین بدنم آگاهی دارد؛ و براستی که زخم و درد در راه او و خدای او چقدر لذت‏بخش است.

با پای مجروح خود راز و نیاز می‏کردم: ای پای عزیزم، ای آنکه همه عمر وزن مرا متحمل کرده‏ای، و مرا از کوه‏ها و بیابان‏ها و راه‏های دور گذرانده‏ای، ای پای چابک و توانا، که در همه مسابقات مرا پیروز کرده‏ای، اکنون که ساعت آخر حیات من است از تو می‏خواهم که با جراحت و درد مدارا کنی، مثل همیشه چابک و توانا باشی، و مرا در صحنه نبرد ذلیل و خوار نکنی و براستی که پای من، مرا لنگ نگذاشت، و هر چه خواستم و اراده کردم به سهولت انجام داد، و در همه جست و خیزها و حرکاتم وقفه‏ای به وجود نیاورد.

به خون نیز نهیب زدم: آرام باش، این چنین به خارج جاری مشو، من اکنون با تو کار دارم و می‏خواهم که به وظیفه‏ای درست عمل کنی

یه لحظه دقت کردی چی گفت؟ به خون خودش نهیب زد آرام باش این چنین جاری مشو چون من اکنون با تو کار دارم  نمیدونم تا چه حد یک انسان میتونه بزرگ شه که بتونه به اعضا و جوارح خودش دستور بده واونا اطاعت کنن تا او به نبرد خودش برسه تا فرمان معبود خودش رو اجرا کنه اقا مصطفی ببخشید به حریم شما وارد شدم الان دارم فک میکنم بسه زهرا چقدر لاف میزنی تا کی میخوای خودت رو فریب بدی چشماتو باز کن ای کسی که داری برا رقصیدن اون کف میزنی واز مستی او لذت میبری وجملات او قلبتو به طپش میندازه تلاش مصطفی رو هم ببین درد ها وبیدار خوابی هاشم ببین بی قراری درد کشیدنش رو هم ببین خجالت بکش ولاف عشقبازی نزن اقا مصطفا چشم اما اجازه بده بازم بیام سراغت درسته من ضعیفم گناهکارم حقیرم اما بالاخره باید از یه جایی شروع کنم بذار دلتنگیهامو با تو پر کنم چون تو دوست خدایی ادامشو بخونین:

رقصی چنین میانه میدانم آرزوست

آسمان شاهد باشد که در زیر سقف بلند تو

یک‏تنه با انبوهی کثیر از تانک‏ها و زره‏پوش‏ها و سربازان کفر

روبرو شدم، لحظه‏ای تردید به دل راه ندادم

ذره‏ای از فعالیت شدید دست برنداشتم مثل ماهی

در حال سرخ‏شدن از نقطه‏ای به نقطه دیگر می‏غلطیدم

و رگبار گلوله در اطراف من می‏بارید و من نیز به چهار طرف

تیراندازی می‏کردم، و سربازان کفر را بر خاک می‏ریختم

ای‏زمین تو شاهدی که خون از بدنم جاری بود و با خاک‏های پاک تو

گلی گلگون بوجود آورده بود، و من ابا نداشتم که تا آخرین

قطره خون، خود را تسلیم کنم

احساس می‏کردم که عاشور است و در حضور حسین(ع) می‏جنگم

و او چابکی و زبردستی مرا تحسین می‏کند، و تپش بی‏پایان من

و از قربانی شدن در بارگاه عشق آگاهی دارد

او می‏داند که چقدر به او عاشقم و چگونه حاضرم که در راهش جان ببازم

شیشه را در بغل سنگ نگه می‏دارد

من بازیافته‏ام- من رفته بودم- من متعلق به خدایم

من دیگر وجود ندارم منی و منیتی دیگر نیست

دیگر به کسی عصبانی نخواهم شد، دیگر بنام خود و برای خود

قدمی برنخواهم داشت، دیگر هوا و هوس در دل خود

نخواهم پرورد، آرزو را فراموش خواهم کرد

دنیا را سه‏طلاقه خواهم نمود، همه دردها و شکنجه‏ها

و زخم‏زبان‏ها را خواهم پذیرفت.

یه ویدئو در رابطه با همین عملیات گذاشتم جالبه ببینید( سمت راست)

نظرات  (۲۸)

mamanonam az mohebat shoma
پاسخ:
خواهش میکنم
مطلبتون چون عالی بود با ذکر منبع نوشتم
اشکالی داره تا انجام ندم
اینجوری من دارم براتون تبلیغمجانی میکنم
پاسخ:
نه اشکالی نداره اقا امید مجانی رو خوب اومدی[خنده]

اگر تمام شب برای از دست دادن خورشید گریه کنی لذت دیدن ستاره ها را از دست خواهی داد
پاسخ:
اینم حرفیه ها باید مواظب فرصتا مون باشیم ممنون
دوست داشتن هنر است و نفرت بی هنری ؟
پاسخ:
بستگی داره از کی نفرت داشته باشی
سلام
ممنون که سر زدین
وبلاگ شما خیلی زیباتر و قشنگ تره
انشاء الله در پناه حق تعالی پیروز باشید
وبلاگ ((بیل))
پاسخ:
ممنون لطف دارید
ممنونم از لطف شما
بفرمائید باچه نامی شمارو لینک کنم
پاسخ:
با من حرف بزن
سلام خدا قوت

ممنون از حضورتون انشالله موفق باشی

یا علی



پاسخ:
سلام خواهش
دعایت می‌کنم، عاشق شوی روزی
بفهمی زندگی، بی‌عشق نازیباست
دعایت می‌کنم، با این نگاه خسته، گاهی مهربان باشی
به لبخندی، تبسم را به لب‌های عزیزی، هدیه فرمایی
بیابی، کهکشانی را درون آسمان تیره شب‌ها
بخوانی نغمه‌ای با مهر
دعایت می‌کنم، در آسمان سینه‌ات
خورشید مهری، رخ بتاباند
دعایت می‌کنم‌، روزی زلال قطره اشکی
بیابد راه چشمت را
سلامی از لبان بسته‌ات، جاری شود با مهر
دعایت می‌کنم، یک شب تو راه خانه خود، گم کنی
با دل بکوبی، کوبه مهمانسرای خالق خود را
دعایت می‌کنم، روزی بفهمی با خدا
تنها به قدر یک رگ گردن، و حتی کمتر از آن
فاصله داری
....
پاسخ:
خیلی قشنگ بود ممنون
خیلی خیلی دل نوشته های زیبایی بود از شهید چمران...هنوز که هنوز است به انداره قطره ای از دریای معرفت و عشق بازی امثال چمرانها و همت ها و باکری ها برام مبرهن نشده...
ای کاش بشویم...
یا علی
پاسخ:
واقعا
۲۳ فروردين ۹۱ ، ۲۳:۴۵ شـمـشـیـر ولـایـت
شهادت حضرت فاطمه زهراء (س) واقعیتى است که منابع حدیثى و تاریخ شیعه و سنّى بر آن گواه است.برخى به علت عدم آشنائى با حدیث و تاریخ، در این واقعیت تردید نموده‏ اند. از این رو گوشه‏اى از شواهد این مصیبت بزرگ را تنها از منابع معتبر اهل‏ سنّت تقدیم پویندگان حق و حقیقت می نمائیم.
پاسخ:
متاسفم
سلام.به روز هستم با مطلب مهمی تحت عنوان:"خطر مذهبی های بی خطر"
حتما حتما سربزنید و تا آخر بخوانید. منتظر نظرتان هستم.
یازهرا(س)
پاسخ:
سلام چشم میام حتما
سلام زهرا جان

نمیدانم شما زمان جنگ را یادتون میاد یا نه؟
اما من در جبه ها بودم
غرب کشور . سر پل ذهاب و قصر شیرین.
دوران خوبی بود
همه با عشق و علاقه و خالصانه میجنگیدند
و جانفشانیها میکردند.
اما هنوز هم نمیدانم آیا اون عزیزان به خواسته های خودشون رسیدند یا نه؟
پاسخ:
سلام نه من زمان جنگ کوچولو بودم خوب به بعضیاش رسیدیم به بعضیاشم هنوز خیلی کار داره که برسیم اما مهم اینه که ادم ارمانهاشو فراموش نکنه
سلام. ممنون از حضورتون
پاسخ:
سلام ممنون ابجی
با گوشه ای دلتنگی هام به روزم..

منتظرم

پاسخ:
حتما میام
سلام بزرگوار...
ممنون از تمجیدتون...
بی هیچ چشمداشتی و با عنوان کلبه عاشقی در وبلاگ حقیرانه ی ما لینک شدین...
موفق باشید در پناه حق
پاسخ:
سلام ممنون
خورشید، شرمناک از روی محجوب علی ست؛ شرمگین خیبرشکنی که به پیامبر قول داده است برابر تمام غم های عالم شکیبایی کند؛ حتی مصیبتِ زهرا . خورشید، هر روز به نیابت از شیعیان، به تربت پنهان زهرا سلام می کند و گرمای حضور خویش را از آستانه کبریایی او می طلبد.مادر... تنها نشان من از تو همین چادر خاکی است و در نیم سوخته که اگر چه ندیده ام آن را، اما آنقدر وصفش را شنیده ام که بتوانم تصور کنم، وقتی دری آتش می گیرد، مسمار در چه گداخته می شود و ...
سلام بر تو ای دختر عواطف نبوی ، مهربان ترین بانو، یگانه هر دو گیتی.بانو ؛ نامت بلند در نهان خانه تمام گنبدها؛ نامت بشکوه در زلال تمام آب ها و آیینه ها؛ داغت را بهانه ای جز زلال اشک ها نیست...
....................................................
حضرت امام رضا )ع) :
نخستین کسى که پیش از مرگش براى او تابوت ساخته شد، فاطمه (ع) دختر رسول خدا صلى الله علیه و آله بود؛ درود و صلوات خدا بر او و پدر و شوهر و فرزندانش باد...
....................................................
ام الائمه :
مادر امامان ،فاطمه زهرا مادر یازده ستار ه آسمان امامت و ولایت است... . یکی دیگر از القاب حضرت فاطمه زهراست...
...................................................
اللهم عجل لولیک الفرج مولانا صاحب العصر و الزمان...
دلهایتان شوریده نینوا ... یازهرا...
پاسخ:
ممنون خیلی زیبا بود
افسوس که عمری پی اغیار دویدیم

از یار بماندیم و به مقصد نرسیدیم

سرمایه ز کف رفت و تجارت ننمودیم

جز حسرت و اندوه متاعی نخریدیم

یا ابا صالح المهدی
پاسخ:
ممنون زیبا بود

سلام زهرا جان

خانم شیرزاد همون سریال تلویزیونی را میگی
که ای کیوش اندازه یه جلبک بلکه هم کمتر بود؟
پاسخ:
اره دقیقا
سلام:
آیا میدانستید که دندان تنها بخش از بدن انسان است که ترمیم نمی شود ؟
آیا میدانستید که شواهد نشان داده است که انسان از هفتاد هزار سال پیش لباس بر تن می کرده است ؟
آیا میدانستید که عمر مفید انسانها در کف دستشان اینگونه (۸۱ – ۱۸ = ۶۳) نوشته شده است ؟
آیا میدانستید که ضریب هوشی انسان های معمولی بین ۸۵ تا ۱۰۵ است ؟
آیا میدانستید که هر تار موی انسان میتواند تا وزن ۱۰۰ گرم رشد کند ؟
....آیا میدانستید که یک انسان نهایتا میتواند با سرعت ۳۵ کیلومتر در ساعت بدود ؟
آیا میدانستید که کالبد شکافی انسانهای جدید بسیار بیشتر از انسانهای قدیمی طول میکشد ؟
آیا میدانستید که انسان با خوردن ۲۰ نیش از زنبور عسل در آن واحد خواهد مرد ؟
آیا میدانستید که هر انسان میتواند ۱ دقیقه نفس خود را حبس کند و رکوردش در جهان ۸۵ دقیقه است ؟
آیا میدانستید که وزن اسکلت انسان بالغ ۱۳ تا ۱۵ کیلوگرم است ؟
آیا میدانستید که پیشانی انسان مرکز دمای انسان است یعنی اگر شما دمای پیشانیتان را تغییر دهید دمای بدنتان هم به همان انداره تغییر میکند این یکی از دلایلی است که وقتی ما می خواهیم ببینیم که آیا تب داریم یا نه دستمان را روی پیشانی میگذاریم
پاسخ:
جالب بود
۲۶ فروردين ۹۱ ، ۰۲:۴۴ ارتفاعات انار
اى که بعشقت اسیر،خیل بنى آدمند
سوختگان غمت با غم دل خرمند
هر که غمت را خرید،عشرت عالم فروخت‏
باخبران غمت بى خبر از عالمند
تاج سربوالبشر،خاک شهیدان تست
کاین شهدا تا ابد فخر بنى آدمند

سلام و خداقوت .
من دیگر وجود ندارم –منی و منیتی دیگر نیست

دیگر به کسی عصبانی نخواهم شد، دیگر بنام خود و برای خود

قدمی برنخواهم داشت، دیگر هوا و هوس در دل خود

نخواهم پرورد،
چقدر عاشقانه و عارفانه نوشته اند این آقا مصطفی . کاش می تونستم اینطور باشم ...
به روزم با "نامعادله" و منتظر حضورتان .
یا حق .
پاسخ:
سلام چشم میام
salam
be nazaram romane khobie...ama kamel nakhondam ...1 rozi mikhonam ama
etemase doa
ya zahra
پاسخ:
سلام لطف میکنی خوشحالم خوشت اومده از رمان
سلام.من دیوانه شخصیت شهید چمرانم... مرد واقعی بود
پاسخ:
سلام منم دیوونشم
سلام اللهم ارزقنا توفیق الشهاده فی سبیلک
شما رو با چه عنوانی لینک کنم؟
یامهدی
پاسخ:
سلام شما؟ بامن حرف بزن
شهید .... شهادت .... پرواز ..... رسیدن...
انشاالله
پاسخ:
انشاالله
سلام
عزیز اول آیه راجب زنان و فرزندان یتیم خوب جمله رو نخوندی اخر آیه به پرهیزکاران ونیکوکاران سفارش به یتیم وفقیر و گدا و مسکین و حتی رهگذری که در راه مانده... تفسیر به رای نکنیم .شما لطفا خود آیه رو با معنی بنویس به کتاب این اون کشورای غربی کار نداشته باش من مگه دیوانه ام از قانون امریکا سرم داغ کنه وقتی بخونم ببینم .من وقتی قرآن رو میخونم با معنیش حظ میکنم مغز سرم سوت میکشه وداغ میکنه من وقتی نهج البلاغه علی رو بخونم نهج الفصاحه رو کتابهای دررالکلم وغررالحکم مغز سرم داغ میکنه و سوت میکشه عزیز جون نه با قانونها کشورهای غربی و خارجی نه عزیز داغ نمیکنم .عزیز از دشمنت هر جا بنفعته تعریف تمجید و به به چه چه نکن و هر جا به ضررته بخوای با فریاد جنگ وخونریزی کمر بقتل ببندی بد همه چیزش بده هر جا و همه جا باشه بده.از دید من امریکا منفوره حالا اگه بالاترین و برترین قانون رو بخواد برای سیاست مملکت و ملتش در سطح جهانی اجرا کنه.عزیز جون شیطان همیشه شیطانه .در زیباترین وجه ظاهر میشه حالا این شیطان در قالب کشور آمریکا به شیوه برترین قانون که بعضیها میبینند و میشنوند کله شون داغ میکنه چند صد سال ظهور کرده .نه جیگر کله من با دیدن قانوناشون داغ نمیکنه این قانونها نقشه های شیطانی و سیاست کلی اون کشور برای فریب جامعه های مسلمونه که سر درگم و گیجشون کنند از دینشون کتاب قرانشون.من وقتی قدرت خدا رو دست کمکش در زندگی حس و لمس میکنم مغزم داغ میکنه و میگم چرا نمیتونم اون بنده شاکری باشم که خدای من از من میخواد .آمریکائیها قانونشون از قانون خدا جامعتر و کاملتر نیست که عزیز دل سعی کنیم از دیدن آیات و نشانه های الهی مغز سرمون داغ کنه ولاغیر و انگاه زبان شکر برای حق باز کنیم و شکر نعمت کنیم عزیز دلم زهرا جان.
پاسخ:
سلام خوب منم همینوگفتم خطاب به پرهیزکارانه فاطیما جان پرهیزکاران شامل هر کسی میتونه بشه شامل هرکسی که تقوا پیشه کنه این حکم حکومتی که نیست فدات شم ببین دستورات فقهی واحکام حکومتی مشخصن اونایی که راجع به حقوق وقضاست اگه دقت کنی زمان حضرت علی حضرت علی خودش شبانه غذا میبرد در خونه های فقرا ویتیمان نه از طرف حکومت که این کار الان سخته چون جامعه کوچیک کوفه کجا وجامعه بزرگ هفتاد میلیونی کجا در ضمن کمیته امداد به افراد یتیم مستحق تا جایی که شناسایی کنه کمک میکنه انجمن های خیریه که خودجشن جشنهای نیکوکاری وغیره همه در جهت عمل به این ایست در ضمن الان بعضی از یتیمها هستن که تمکن مالیشون خیلی زیاده ارث زیادی بهشون رسیده پس باید استنباط کرد طبق این ایه به همشون کمک مالی کرد؟ معلومه این ایه از همه لحاظ میگه حتی محبت کردن و خیر خواهی رو هم شامل میشه وعادلانه برخورد کردن نسبت به یتیم مد نظره در مورد امریکا باید بگم دمت گرم بابا من کم اوردم حق با توهه اونا اصلا عددی نیستن که من اونا رو مثال بزنم از تذکرت ممنون اما ابجی اگه من برا تو یا خونوادت به یه سفر برم ویه بچه داشته باشم مثلا تو اخلاقا به بچه من سر نمیزنی؟ براش هدیه نمیخری؟ اونایی که در راه خدا میرن خونواده هاشون چکار کنن؟ اونی تو خود قران میگه فضل الله مجاهدین علی القاعدین منظور از قاعدین نشستگان است یعنی کسایی که نرفتن جهاد موندن خونه بعدم گفتم که زمانی که پیامبر میرفتن جهاد یه عده رو میذاشتن تا به خونواده های مجاهدین رسیدگی کنه از بیت المال هزینه میکردن براشون غذا تهیه میکرده این کاملا عقلانیه بابا جون ادم هرچی برا خدا کار کنه نیاز مادی هم داره ادم خونواده هاشون باد هوا که نمیخورن؟ شوهرش رفته جنگ سه تا بچه مونده رو دستش اون داره میجنگه برا این مملکت انگار که داره تو خط مقدم کار میکنه خوب خونوادش چکار کنن ؟ ممکنه کسایی که باباشون میمیره هم خونوادشون نیاز داره اره اما اون ادمم اگه رفته بود جبهه شهید شده بود الان وضعش فرق داشت ببین مرده با شهید فرق داره خانومم برا خدا فرق داره امام علی هم به خونواده شهدا رسیدگی میکرد وبه یتیمان فقیر تو جامعه خودمون هم اگه کسی از یتیمان اگه فقیر باشه به کمیته اطلاع بدن رسیدگی میشه اما یتیم مرده با یتیم شهید فرق داره همونطور که شهید با مرده فرق داره این چیزیه که خدا قرار داده این برا ایثاریه که شهدا کردن به اون مقام برسن الان نگاه کن همه امامان ما شهید شدن اما خدا میگه حسین فرق داره اگه یه قطره براش اشک بریزی همه گناهات بخشیده میشه این برا ایثار فراوونی بود که امام حسین کرد متوجه میشی؟ درسته همه یتیما به محبت نیاز دارن اما کاری که شهید میکنه باعث میشه خونوادش هم بهره ببرن مث کاری که امام حسین کرد جوری ایثار کرد که همه ما بهره میبریم بازم با من حرف بزن من همیشه میشنوم
سلام

اومدم بگم به روزما

حتما بیا
پاسخ:
چشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی