با من حرف بزن

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند .... گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را

با من حرف بزن

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند .... گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را

سلام من یه انسان آزادم .آزاد از قید و بند احزاب گروهها ..نه ببخشید من یه اسیرم ..اسیرعشق مولام امام سید علی همه دنیا رو به شوخی میگیرم چیزی زیبا تر از عشق ندیدم. این وبلاگ وبلاگ دلدادگیست .جایی برای بیان بی قراریهای من .

جمعه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۷:۵۵ ق.ظ

ختم دست جمعی قران

کی دوس داره تو ختم دست جمعی قران شرکت کنه؟

                            
      
به نیت تعجیل در فرج هر کی دوس داره رو لینک پایین کلیک کنه

در ضمن اگه میخواین  این لینک رو تو وبلاگتون بذارین تا عده

بیشتری تو این ختم شرکت کنن
یادتون نره برا من دعا کنین


                                                                
                     
                                                                                   

            ختم دست جمعی قرآن

    


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۲/۰۸
درد سر

نظرات  (۲۵)

نه بابا ، دیگه اینقدر ها هم هول نمیشم.

ای وایـــــــــــــــــــــــــــــــــــی ، گفتم کنکور، یاد اون مداحی کریمی افتادم که میخونه:
یادگرفتاریم میافتم
یاد اون لحظه ای که میبرنم
به یاد غسل و کفنم
و........


حالا میبینی داخل چه چاله ی فضایی گیر افتادم؟؟؟




راستی ، حالا میخوام یکمی حال و هوای وبلاگتو عوض کنم:




همه دست ها بالا










دست ها بالا












چرا فکر بد میکنید؟؟




حالا برای قبول بنده در کنکور 10 مرتبه یاالله...........





خب ، حال کردی آبجی ؟؟
فضای وبلاگت نورانی شد
پاسخ:
ههههههههههههه ببین چه میکنه این کنکور با مخ جوونای ما حالا من دستامو میارم بالا برا شفای مخ این جوونا دعا میکنم عم یجیب الدعائ ویکشف السوء
بازم سلام

باشه

خیلی ممنون

راستی ، مسخرم که نکردی؟؟


فقط در حد یک دعای معمولی

دعا برای دیوونه ها نکنی ها


فعلا
یاعلی
پاسخ:
بازم علیک سلام برادر من کسی رو مسخره نمیکنم این همیشه یادت بمونه من برا عاقلایی مث تو دعا میکنم اما تو دیوونه ای مث منو از دعای خودت فراموش نکن
وب من عاشقانست ، ولی وب تو...



مگه تو هم این شعرارو میفهمی...؟؟؟؟








پاسخ:
وب منم عاشقانست از همه سطراش عشق داره موج میزنه بستگی داره چجوری بهش نگاه کنی اقا اشکان یه بار دیگه بیا بخونش شاید نظرت عوض شد
سلام دوست خوب:
ممنون از حضورسبزتون!
راستی به من گفتی : بسیجی!
مگه ما لیاقت بسیجی بودن رو داریم بسیج یعنی لشکر مخلص خدا!
راستی منتظر قسمت هشتم رمانتون هستم!
در پناه یگانه ی بی همتا!
یاعلی
پاسخ:
سلام ایشالله که هستی چشم دارم تایپش میکنم
۱۲ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۰:۳۷ دختری در انتظار مهدی
باز هم آدینه ای آمد ولی مهدی کجاست؟
یک نفر می گفت مهدی جمعه ها در کربلاست
روبه سوی کربلا کردم فریادش زدم باز هم ندبه ای ازهجر مولا دم زدم
آمد از سوی ندایی ای اهل انتظار!اندکی دیگر صبوری میرسد از ره نگار...

سلام علیکم با مطلبی در مورد «پرچمِ قیامِ حضرت» در خدمتتون هستم خوشحال میشم قدم رنج کنید و تشریف بیارید
مهدوی باشید
پاسخ:
سلام زیبا بود چشم میام ابجی
سلام زهرا جون
خوبی؟
بابا تو خیلی ما رو دست کم گرفتی
پاسخ:
اختیار داری ابجی
من عاشق این اهنگ وبت شدم زهرا جون
خیلی قشنگه
پاسخ:
ممنون دریا جون مال پویا بیاتیه از البوم کشتی نوح
سلام.
سپاس از حضور و گذر و نظرتان.
به همان آدرس سایت صالحین مراجعه کنید برایتان توضیح می دهند ممکنه من حق مطلب رواداء نکنم.
سلام

دور از جون

اتفاقا برعکس

باید بگم که شما عاقل هستی و ما دیوونه ها را دعا کن
(چه نونی به هم قرض میدیما)

خب ، خدا را شکر

پس دعا کنیا

(اه ، چقدر گفتما ، خودم بدم اومد که اینقدر گفتم)



فعلا
یا علــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی
پاسخ:
سلام اما باید بگم در پی اجرای طرح هدفمندی یارانه ها اینجانب به کسی نون قرض نمیدم حتی شما
سلام

چرا جدیدا چیزی رو آپ نمیکنی

من هر روز بهت سر میزنم

مطالبتو میخونم
پاسخ:
پنجشنبه ایشالله میزنم الان دارم تایپش میکنم ممنون از لطفت واز اینکه بهم سر میزنی
سلام
ممنون که سر زدی، در حال مطالعه وبلاگت هستم.
موفق باشی.
پاسخ:
سلام لطف دارید
سلام.
بابت راهنمایی برای ختم قرآن سپاس فراوان.
ما که رمان شما را نخوانده ایم لطفا تا این چند قسمت را pdfکن بذار برای دانلود تا با حوصله بخوانیم بعد نظر بدهیم....
رمان می نویسی حوصله داری هااااااااااااااااااااااااااا!
داستان کوتاه بنویس مزه اش بیشتره و زودتر تمام میشه تازه دروغ هایش هم کمتر می شه
پاسخ:
سلام فک کنم با دیالاپ میای که نگران وقتی حالا ببینم چی میشه بعدم اره حوصله دارم برا کارایی که دوسشون دارم داستان کوتاه هم گاهی مینویسم نگران دروغای من نباش بعدم این آدرست غلطه وگرنه میومدم تو وبت
۱۲ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۸:۱۲ ๑۩۞۩๑ گفتگو ๑۩۞۩๑
من توی درباره وبلاگ
توضیح دادم
لطفا بخون
۱۲ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۸:۱۳ ๑۩۞۩๑ گفتگو ๑۩۞۩๑
وبلاگت دو تا آهنگ داره
یکیشو بردار
پاسخ:
واقعا؟؟؟؟ ای بابا!!من فقط یه اهنگ روش گذاشتم که مطمئنی مال منه شاید دوتا وب باز کردی اون یکی مال یه وب دیگه بوده ها
۱۲ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۸:۱۳ ๑۩۞۩๑ گفتگو ๑۩۞۩๑
تنهایی من، همان انتظارم است

و انتظارم، همان عشق!

و عشق تنها بهانه ی بودنم!

بی بهانه ام نکن!
پاسخ:
قشنگ بود اره امیدوارم هممون با این بهانه زنده باشیم
۱۲ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۸:۱۴ ๑۩۞۩๑ گفتگو ๑۩۞۩๑
از اینکه تشریف میارین
و محفل مارو گرم میکنین
ممنونم
پاسخ:
خواهش
سلام.
سپاس از حضور و نظرتان
آدرس که اشتباه نیست!کافی بود COM .اضافه می کردید!
با ADSL 512 وصل می شوم!که به همه کس هم نمی دهند چون همسرم مخابراتیه پارتی بازی کرده!!
وقت می گذارم اما چشمهایم خیلی اذیت می شه نمره اش رفته بالا
شوخی هم نکرده بودم یا باید حقیقت را کامل بنویسی و یا از تخیل استفاده کنی در هردوصو رت چاشنی لازم دارد که ممکنه وارد وادی تو بخوانش چاخان بشی یا هر لغت دیگری که منظور را برساند..حالا PDF را هم بذار تا بخوانم این قضیه حمید و نیلوفر از کجا شروع شده....خوب البته چون از آخرخواندم یک خورده خوشم نیامد..فضای خوردن قهوه و...بعد روایت جنگ تو ذوقم خورد!!
آدرس دیگه:http://niliofareabi.e72.ir
پاسخ:
علیک سلام اقای معلم کلاستان مرا کشته بنده بدون پارتی هم با همان adsl512وصل میشوم نقطه سرخط باید به عرض حضرت عالی برسانم بنده نرم افزار لازم را ندارم اما جهت رفاه حال شما پیشنهادی چند خدمت شما عارض میشوم: 1- به چشم پزشک مراجعه فرموده وبیش از این چشمان خود را آزار ندهید 2_ در سمت راست وبلاگ من فهرست موضوعی قرار دارد که تمامی قسمتهای رمان در آن امده است به آن مراجعه کرده وبا کوپی پست از همه قسمتها نسخه برداری فرمایید 3_ میتوانید از همسر عزیز تر از جانتان تقاضا کنید که شبها در کنار شما نشسته وایشان برای شما بخوانند تا اینجوری با یک تیر دونشان زده و از لذت همراهی با همسرتان هم بهرمند شوید درضمن برامن مخلص بازی در نیاورید اول رمان را بخوانید تا متوجه بشوید که اشکالی ندارد گاهی آأم قهوه بخورد وبه حرفهای یک دختر زیبا رو گوش دهد (شکلک خنده) در پایان روز معلم را به شما تبریک میگویم واز حضور شما وانتقادتان صمیمانه تشکر میکنم باز هم وبلاگ ما را منور بفرمایید
۱۲ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۸:۵۴ فرمانده صالحین
با سلام . اول بگم که آهنگتون خیلی قشنگه لذت بردم .
رمز ادامه مطلب ثبت دامنه : 4253
شما اول ببینید می تونید یه دامنه برای خودتون وصل کنید . چون برای میهن بلاگ رو امتحان نکردیم نمی دونیم میشه وصل بشه یا نه . اگر شد به ما خبر بدید یه توضیحاتی هم در ادامه مطلب قرار دادیم . فعلا یا علی
سکان عرش و رشته خلقت به دست اوست
ترسی نداشت در دل خود از جدال ها

... نفرین اگر نکرد به امر امام بود
او فاطمه است، مظهر این امتثال ها
* * * *

ممنون از حضور نظر ارزشمندتون اگه اشکالم هم بهم هدیه کنی خوشحال می شم
بازهم سربزن سربلند باشی
یاعلی
یازهرا

پاسخ:
خواهش میکنم من که از شعر زیاد سر درنمیارم برادر اما چشم همیشه بهت سرمیزنم
رای من ... رای تو . . . رای ما

به روزم . . .
پاسخ:
بله بله در استانه انتخابات میان دوره ایه ما که نداریم تو شهرمون اما اونایی که دارن حتما شرکت میکنن وبا بصیرت رای میدن
۱۳ ارديبهشت ۹۱ ، ۰۶:۵۶ ❃☼عاشق یک❤ لحظه ❤نگاهت ❃
زندگی یعنی چه؟

شب آرامی بود
می روم در ایوان، تا بپرسم از خود
زندگی یعنی چه؟
مادرم سینی چایی در دست
گل لبخندی چید ،هدیه اش داد به من
خواهرم تکه نانی آورد ، آمد آنجا
لب پاشویه نشست
پدرم دفتر شعری آورد، تکیه بر پشتی داد
شعر زیبایی خواند ، و مرا برد، به آرامش زیبای یقین
:با خودم می گفتم
زندگی، راز بزرگی است که در ما جاریست
زندگی فاصله آمدن و رفتن ماست
رود دنیا جاریست
زندگی ، آبتنی کردن در این رود است
وقت رفتن به همان عریانی؛ که به هنگام ورود آمده ایم
دست ما در کف این رود به دنبال چه می گردد؟
هیچ !!!
زندگی ، وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند
شاید این حسرت بیهوده که بر دل داری
شعله گرمی امید تو را، خواهد کشت
زندگی درک همین اکنون است
زندگی شوق رسیدن به همان
فردایی است، که نخواهد آمد
تو نه در دیروزی، و نه در فردایی
ظرف امروز، پر از بودن توست
شاید این خنده که امروز، دریغش کردی
آخرین فرصت همراهی با، امید است
زندگی یاد غریبی است که در سینه خاک
به جا می ماند
زندگی ، سبزترین آیه ، در اندیشه برگ
زندگی، خاطر دریایی یک قطره، در آرامش رود
زندگی، حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر
زندگی، باور دریاست در اندیشه ماهی، در تنگ
زندگی، ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق
زندگی، فهم نفهمیدن هاست
زندگی، پنجره ای باز، به دنیای وجود
تا که این پنجره باز است، جهانی با ماست
آسمان، نور، خدا، عشق، سعادت با ماست
فرصت بازی این پنجره را دریابیم
در نبندیم به نور، در نبندیم به آرامش پر مهر نسیم
پرده از ساحت دل برگیریم
رو به این پنجره، با شوق، سلامی بکنیم
زندگی، رسم پذیرایی از تقدیر است
وزن خوشبختی من، وزن رضایتمندی ست
زندگی، شاید شعر پدرم بود که خواند
چای مادر، که مرا گرم نمود
نان خواهر، که به ماهی ها داد
زندگی شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم
زندگی زمزمه پاک حیات ست ، میان دو سکوت
زندگی ، خاطره آمدن و رفتن ماست
لحظه آمدن و رفتن ما ، تنهایی ست
من دلم می خواهد
قدر این خاطره را دریابیم.

زنده یاد سهراب سپهری
پاسخ:
فوق العاده بود خیلی ...بیخود نیست اینقد سهراب رو دوس دارم چه قشنگه نگاهش خیلی زیبا بود ممنون از لطفت
............................
پاسخ:
.....................
سلام.
زهرا جان من خانوم هستم به نام برادر شهیدم قلم می زنم یعنی مطلب می گذارم.( ویدئو هم که گذاشتم مربوط به یادواره جام شهداء بود که به اتفاق خانواده شهدای دیگر این یادواره برگزار گریده بود)از تبریک روز معلم هم که برایم فرستادی بی نهایت سپاس.
اون مورد هم جدی گفتم اینجا در بندرعباس خط 512 نمی دهند! البته برادرم که ساکن شیراز هست با خط128 هیچ مشکلی نداره!
بهترین ها را برایت آرزومندم
پاسخ:
ای جاااااااااااانم زودتر بگو خب پس یه ابجی خوب پیدا کردم امیدوارم تو هم مث داداشت شهید شی من لینکت میکنم عزیزم
عکس اقا خیلی قشنگه
سلام
شهادت امام هادی ع بر همه ی شیعیان ان حضرت و همچنین شما تسلیت باد .
ان شاالله که لیله الرغائب به ارزوهای تان برسید . اللهم عجل لولیک الفرج
با مطلبی در مورد رشد جمعیت شیعه به روزم .


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی