با من حرف بزن

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند .... گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را

با من حرف بزن

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند .... گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را

سلام من یه انسان آزادم .آزاد از قید و بند احزاب گروهها ..نه ببخشید من یه اسیرم ..اسیرعشق مولام امام سید علی همه دنیا رو به شوخی میگیرم چیزی زیبا تر از عشق ندیدم. این وبلاگ وبلاگ دلدادگیست .جایی برای بیان بی قراریهای من .

پنجشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۴:۱۳ ب.ظ

هل من مبارز؟!!!



امروز میخوام هنجار وبلاگ خودمم رو بشکنماخه امروز با یکی از دوستان بحث

سیاسی کردیم نظر منو تایید نکرد منم جوااان الان دچار سرخورد
گی شدم رگ

گردنمم قلمبه زده بیرون فدای سر همتون میخوام امروز سیاسی شم
عرضم

به حضور انورتون برسه که هرچی عینک میندازم
تو تاریخ اسلام تاببینم چی باعث

 میشه که تو هر جامعه ای امامای ما مظلوم بشن فقط یه چیز قلمبه میزنه بیرون

اونم بی بصیرتیه خواص واطاعت مردم از این خواص بی بصیرته والسلام ختم کلام


توضیح بدم؟ چشم اگه خواص بصیرت داشتن دور اولی جمع نمیشدن ومردم

 دنبال اونا راه نمی افتادن بی بی مون شهید نمیشدطناب به گردن اماممون

 نمینداختن از جیگر امام حسن  تا سر بریده امام حسین وهمه مظلومتها

گرفته تا غیبت الان امام زمان همش مال همینه بحث اینه که اگه مردم نفهمن

 امامشون تو دردسر میفته اخه خدا برا شعور بنده هاش ارزش قائله اونقدر صبر

میکنه تا اکثریت بصیرت پیدا کنن حالا جامعه امروز رو ببینید
اگه خواص ما

اکثرن بصیرت داشتن الان اقا سید علی خامنه ای مجبور نبود خیلی ها رو

 سر جاشون ابقا کنه زمان بنی صدرم همینجور شد امام مجبور شد برای اینکه

 چهره جبهه ملی معلوم بشه وهمه دست بنی صدر رو بخونن به قیمت ادامه

 پیدا کردن جنگ صبر کنه تا همه از خواص گرفته تا عوام بفهمن بنی صدر چجور

 آدمیه
do you underestant الانم اگه دقت کنیم خیلی ها چهره شون تو

 سال 88 معلوم شد   همه میدونیم که تهمت زدن کار بدیه درسته؟ اما

 اگه یه آدم از خودش بی بصیرتی نشون بده چجوری میشه دوباره بهش اعتماد

 کرد من میخوام سئوال کنم کی به همه قبل انتخابات گفت میخواد  تو انتخابات

تقلب بشه؟
کی گفت احتمال فتنه هست؟ بعد که انتخابات تموم شدو

 موسوی
نتیجه رو نپذیرفت کی با سکوتش حمایت کرد؟بیت امام اونروز کجا

 بودن تا از کارای زشت آشوبگرا اعلام انزجار کنن مگه رهبری نگفت بشینین

خودتون هرصندوقی رو که شک دارین با نماینده هاتون ونماینده های شورای

نگهبان باز کنین تا شکتون بر طرف بشه چرا قبول نکردن؟ اونروز که امید

 پیروزی داشتن اونایی که باید سکوت میکردن کردن واونایی که باید شیشه

 میشکستن شکستن و
بعد رسید به عاشورا بازم آقایون بیت امام واون
 
خواص بی بصیرت اصل کاری باز ساکت موندن
چرا؟ مردم افتادن جلوتر از اون

 خواص آقایون باورشون نمیشد وقتی نا امید شدن گفتن ای بابا حالا چیکار کنیم

 بد شد که
اومدن گفتن ای بابا جامعه الان به اتحاد نیاز داره چرا ما باید با هم

 دعوا کنیم
رفتن تو مایه های ماست مالیزیشن یه عده هم از آب گل آلود

 ماهی گرقتن وتا سر همه گرم بود یه ریش گذاشتن دووجب که بگن ما

حزب اللهی هستیم بعد خلاصه خر رو با بارش خوردن
(ببخشید خرا رو

 خورده بودن گاو براتون نمایش دادم
) خدا رحمت کنه امام رو میگفتن

 اگه دیدی یه عمامه به سر دزدی کرده نگو یه اخوند دزدی کرد بگو یه دزد

 رفته تو لباس آخوند خلاصه دلبندانم بصیرت از نون شبم واجب تره اگه

 وحدته باید سر اصول باشه اگه آزادی بیانه باید در چارچوب قانون باشه
 والسلام


نتیجه: اگه بصیرت داشته باشیم چهره منافق رو میشه نمیتونه پشت

 روشنفکری یا حزب اللهی گری یا اخوندی یا هرچی قایم شه بعد رهبرمون

 دستش باز میشه تا هر کیو بشونه سر جاش .....اونوقت جامعه آماده ست

براظهوووووووووور



ادامه مطلب رو هم ببینید بد نیست



بعدا نوشت:ظاهرا پرونده این پست هنوز بازه یه دوستی نظر خصوصی گذاشته که حرفای تو رهبر رو ترسو جلوه میده نعوذبالله ببین برادر من یه سئوال دارم امام علی که ایستاد تا همسر عزیزش سیلی بخوره ترسو بودن؟ نعوذبالله یا امام حسن که صلح رو پذیرفتند؟
شک ندارم میگی نه اما چرا اونا این کار رو کردند این همون بحث منه چون اگه خواص بصیرت نداشته باشند وعوام دنبال اینجور خواص راه بیفتند نتیجش مظلوم شدن امام میشه من تو متن بالا نوشتم امام تو درد سر میفته متن بالا کمی طنز داره بابا گیر ندین به ظواهر از دست شما


                                    



                                



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۲/۱۴
درد سر

نظرات  (۲۴)

زهرا جونی پس قسمته نهم رووومانت چی شد.منتظریما
ندیده دوست دارم
پاسخ:
ممنون عزیزم امروز فردا اماده میشه بخشید واقعا منو
اگه خواص بصیرت داشتن دور اولی جمع نمیشدن ومردم

دنبال اونا راه نمی افتادن
شما حرف های خودتون رو هم نمی فهمید.
پاسخ:
فهمیدنش زیاد سخت نیست خواص اون زمان بجای اینکه دور علی رو بگیرن وبه بیعتی که تو غدیر بسته بودند پایبند باشند خام دلایل واهی که اصحاب سقیفه آوردن شدند دنیازدگی وترس از خیلی چیزا باعث شد چشمشون رو به حق ببندند وقتی حضرت زهرا توی مسجد خطبه میخوندن همه گزیه می کردند میدونستند داره حق میگه اما حمایت نکردند مردم هم افسارشون رو دادند دست اونا بجای اینکه بیاد حرفای پیامبر بیفتند به حق پشت کردند اینا اسمش چیه برادر من دنیا طلبی و گناهان ریز ودرشت قدرت تشخیص رو از ادم میگیره اسم قرانی بصیرت فرقانه هر چچیزی که مار واز خدا دور کنه بصیرت رو هم به همون اندازه از ما میگیره ممکنه متن شتابزده باشه من نمیخواستن یه متن بزرگ بنویسم اخه معمولا جوونای امروز حوصله خوندن ندارن بهر حال از اینکه به من سر زدی ونظرتون رو اعلام کردین ممنون
۱۹ ارديبهشت ۹۱ ، ۰۶:۳۲ فرداد آزاداندیش
آفرین زهرا خانم همه آنچه میباید در این باب بنویسید مجزی نوشته اید و به زیبائی تحریر کردید انشاءالله همانگونه که نامت نام بزرگ بانوی اسلام بی بی دوعالم است همچون او در مسیر روشنگری موفق باشید ایدک الله فی الدارین
پاسخ:
ممنون از شما لطف دارین
سلام


خدا قوت


با مطلب سرنوشت دنیا طلبان... در خدمتتون هستم.


مدد مولا

پاسخ:
سلام ....مولا یارت
ادامه مطلب جالب بود
پاسخ:
خودش چیییییییییی؟؟؟؟
۱۹ ارديبهشت ۹۱ ، ۰۹:۲۷ بی رودروایسی-مهرداد
سلام
اونجاهایی که به اون موجود دریایی خطرناک اشاره میکردی کاملن کاملن باهات موافقم و بسی مسرور از ازین دید برزخی که داری

ولی اینکه بخای جمع بندی مطلبت رو فلش کنی بسمت شخص مورد حمایتت قبول ندارم
یکی از 3 خصیصه ی ملاک در انتخاب رهبری شجاعت
ساکت نشستن و نگاه کردن و صبر کردن همچین بفهمی نفهمی با شجاعت همخونی نداره

//اصحاب شنبه هم درگوشی بیا بهم بگو بیزحمت/
پاسخ:
موجود دریایییی؟؟؟؟؟؟؟ چرا گاهی باید ساکت نشست مث امام علی بنده خدا بیست وپنج یاااال ساکت نشست میدونی که تو شجاعتش حرفی نیست ...اما خدایییش من اخرش نفهمیدم تو چی گفتی ...
ایول
پاسخ:
ایول هههههه
آجی سلام آجی خوشکلم من امروز خیلی

خوشحالم آجی امروز تونستم کنار بیام

با واقعیت با بودن در کنارش اما نداشتنش

آجی توی دلم طوفانه...

اما اجی آرومم

دیگه اشک نمیریزم...

آجی آرومم...

آجی توام توی این آرامش من هستی...

پاسخ:
سلام آرام کجایی دلم برات تنگ شده بود دلم میخواست مفصل برام تعریف کنی بهم بگو ماجرا چیه ؟ باشه..؟
بی تو بودن،

در کنار این خاطرات نشستن،

دل می خواهد...
پاسخ:
دلم میدم بهت دیگه چی میخوای...؟
سلام آجی،برای بار دوم اودم تو وبلاگت و نظر گذاشتم،دو بر یک به نفع من!
بیاییا منتظرم
پاسخ:
سلام چشم حتما میام
سلام زهرا جان. اول تو هم دختری کامنت گذاشتی. دوما یادم رفته و سوما خیلی خوندم این پستت رو بعد یادم رفت کدوم طرفی هستی چهارمن ما جواب همون ادمای قدیمی رو بدیم کافیه! ادمای جدید رو بیخی
سلام بحث خوب و بجایی بود

پاسخ:
سلام ..ممنون
جالب بود...
پاسخ:
ممنون
سلام خوبید
نظر لطف شماست
بابا وبلاگتون کولاکه افرین نوشته های توپی دارید منکه لینکتون کردم شما هم قبول زحمت کنید هم لوگو وهم لینک کنید خیلی ممنونم امیدوارم لینک مجسمه نباشم
بیام مطالبتونو بخونم
پاسخ:
ممنون توپ رو خوب اومدی .....منم لینکتون میکنم برادر
سلام آجی خوشکلم...

منم دلم واست اندازه ی گریه مورچه

شایدم گنجشک تنگ شده

آجی یه روز از دلتنگیام مفصل برات

تعریف میکنم...

آجی مهربونم...

اصلا فرصت نکردم وبلاگ بسازم اما توی

اولین فرصت بهت خبر میدم.

دوستت دارم آجی

یا علی
پاسخ:
سلام ارام عزیز منتظرت میمونم عزیزم
امروز عصر روی زمین دراز کشیدم، آسمون رو دیدم. آسمون ابری بسیار زیبا. تمام وجودم لرزید.با خودم گفتم:
خدایا، تو چه قدر بزرگی، اما من چی؟ از من کوچیک تر پیدا نمیشه.
خدایا، آسمون رو آفریدی که من با دیدنش یاد تو بیافتم.
خدایا، آسمون نیست، مطمئنم که نیست، اما می بینمش.
خدایا، تو هستی، مطمئنم که هستی، اما نمی بینمت.
خدایا، آسمونی که نیست رو بیشتر نشونم بده تا تویی که هستی رو بیشتر یاد کنم.
خدایا، هیچ وقت منو فراموش نمی کنی، توفیقی بده که من هم هیچ وقت تو رو فراموش نکنم.
خدایا، قلب من رو از عشق خودت پر کن، که اگر نکنی عشق غیر تو اون رو ویرانه می کنه.
خدایا،شکـــــــــــــــــــــــــرت،
خدایا،صدها هزار مرتبه
شکـــــــــــــــــــــــــــــــــــرت.

پاسخ:
اره منم از این حرفا زیاد به خدا میزنم اما رسیدن به عشقش همت بلند میخواد برادر
سلام آجی

کجایی آجی امشب بیقرارم

میخوام برم اما رضا

دارم خفه میشم از این بیقراری

آجی خواهش میکنم بیا امشب...
پاسخ:
من هستم خوشبحالت داری میری مشهد؟
فدات بشم آجی خوشکلم من کیم که

امام رضا بطلبم...

ای بابا ما کجا و حرم دیه ها کجا...

بیقراری همنشینمه..

چرا تا حالا نخوابیدی آجی؟
پاسخ:
بیرون بودم الان اومدم پس چی میگی تو گفتی میخوای بری امام رضا که...
وقتی شب میخوابی و ساعتت رو کوک میکنی رو 7 صبح،وقتی 6:59 دقیقه از خواب پا شدی...
خوبه بذاری ساعتت کار خودش رو بکنه،دلش رو نشکون،بذار زنگشو بزنه،کی میدونه،شاید تمام
شب رو انتظار کشیده واسه ساعت 7که بهت بگه به یادت بودم...

پاسخ:
اخییییییییییی چه ساعت با احساسی
آموخته ام که:
با پول می شود خانه خرید ولی آشیانه نه،رختخواب خرید ولی خواب نه،ساعت خرید ولی زمان نه،می توان مقام خرید ولی احترام نه،می توان کتاب خرید ولی دانش نه،میتوان دارو خرید ولی سلامتی نه، خانه خرید ولی زندگی نه و بالاخره ، می توان قلب خرید،ولی عشق را هرگز...


پاسخ:
خوب اموخته ای برادر
سلام
شرمنده عزیزم زیاد حوصله خواندن مطالب طولانی را ندارم
برات ارزوی موفقیت دارم
پاسخ:
ممنون
۰۳ خرداد ۹۱ ، ۱۲:۳۷ زهرا( خودم)
اقا یحیی شما نظرتون رو خصوصی میذارید من چطور تاییدش کنم برادر ادرسی هم که نمیذاری برات اونجا بیام توضیح بدم من از نقد همیشه استقبال میکنم شما رو نمیشناسم ونمیدونم چطور از نوشته های من به این راحتی پی به شخصیت من بردید من سخت ترین نقد ها رو تایید میکنم مگر توهین به شخص خاصی باشه
کلا تو مرامم نیست نظرات خصوصی رو علنی کنم اما اون چیزی هم که گفتی تو چشم حضرت علی نبود که کتک بخورن
باید بگم تو مرام مولا نیست که بشینه وخانومش بره جواب یه مشت مرد رو بده تو مرام مولا نیست وایسه وبازوی خیبر شکنش رو به بند بکشن مولای من زیر بار جهل خواص وعوام امت رسول الله کمر خم کرد ومجبور شد سکوت کنه این از ترس علی نبود این از قدر ملتهاست که اگر به چیزی اراده کنه بدست میاره که مردم اونزمان فلاکت رو انتخاب کردند من تا اخرین نفسم فریاد میزنم آآآآآآآآآی ادمها بیدار شین وبا تقوا ودر صحنه بودن مولامون رو یاری کنید
ما نظر خصوصی دادیم نه برای خودمون گفتیم شما شاید ناراحت بشید...وگرنه مشکلی نیست اگر خواستید علنیش کنید اتفاقا آخری رو یادم نمیومد خصوصی گفتم یا علنی ممنون که گفتید
و بعد این که ما مثل شما توفیق نداریم وبلاگ داشته باشیم اگر فرصت بشه و یکی بسازیم حتما بهتون اطلاع می دیم و آدرس هم می گذاریم
پاسخ:
ممنون از لطفتون
علت این که شما ما رو نمی شناسید اینه که ما ترجیح میدیم در سکوت وبلاگ شما و البته دیگران رو بخونیم مگر این که واقعا لازم باشه نظر گذاشت مثل این جا
یک دلیل دیگش هم اینه که وبلاگ نداریم خودمان بعد هنگام نظر دادن این مشکل پیش میاد
پاسخ:
یکی بساز کاری نداره که شنیدم تعداد وبلاگا دوبرابر ادماست هههههههه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی