با من حرف بزن

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند .... گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را

با من حرف بزن

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند .... گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را

سلام من یه انسان آزادم .آزاد از قید و بند احزاب گروهها ..نه ببخشید من یه اسیرم ..اسیرعشق مولام امام سید علی همه دنیا رو به شوخی میگیرم چیزی زیبا تر از عشق ندیدم. این وبلاگ وبلاگ دلدادگیست .جایی برای بیان بی قراریهای من .

پنجشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۱۲:۱۵ ق.ظ

سلام مادر همه خوبیها



سلام مادر همه خوبیها تولدشما یعنی تولد امید برای رسول الله تولدتون یعنی تولد

پشتیبان برای مولا علی دلم میخواست بودم و چهره رسول الله رو میدیدم وقتی

شما رو برا اولین بار میدید تو ای بهانه خلقت ،نه تنها پیامبر بدون شما ابتر بود بلکه

 همه خلقت ، فقط شما معنی مادر را تمام کردی و زن بودن را تفسیر کردی در هر

کاری وارد شدی آنرا به تمام معنی انجام دادی تولد تو همه را به یاد مادر می اندازد

وفداکاریهایش اما من روز تولدت با خود میگویم امروز تولد اولین شهید ولایت است

                                      ای فدایی علی تولدت مبارک




راستی شرکت تو ختم قرآن فراموش نشه یه کم برو پایین میبینیش

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۲/۲۱

نظرات  (۲۶)

۲۴ ارديبهشت ۹۱ ، ۰۲:۲۳ ๑۩۞۩๑ گفتگو ๑۩۞۩๑
داشتم از این شهر می رفتم

صدایم کردی

جا ماندم

از کشتی که رفت و غرق شد

البته این می تواند یک قصه باشد

در این شهر دود و آهن

دریا کجا بود

که من بخواهم سوار کشتی شوم

و تو صدایم کنی

فقط می توانم بگویم :

تونجاتم دادی

تا اسیرم کنی ...
۲۴ ارديبهشت ۹۱ ، ۰۲:۲۴ ๑۩۞۩๑ گفتگو ๑۩۞۩๑
صبرت که تمام شد

نرو...

معرفت تازه از آن لحظه آغاز میشود...
سلام دوست خوب:
ممنون از حضورت و ببخشید که دیر بهتون سر میزنم راستش دارم دیر کامنت میزارم متن تبریک رو خونده بودم! ببخشید حسابی سرم شلوغه!
من هم با تاخیر تولد یگانه دخت ختم رسولان رو بهتون تبریک میگم!
در پناه یگانه ی بی همتا!
یاعلی
پاسخ:
خواهش اشکالی نداره پیشششششش میاد دیگه
۲۴ ارديبهشت ۹۱ ، ۰۹:۵۲ قطعه اصحاب شهدا
ممنونم آبجی
پاسخ:
خواهش باران خانوم فدات
سلام زهرا

بله آدمها را بطور کامل نمیشه شناخت
اینها تنها راههای هستند
که به کمک میکنه کمی شناخت ازشون بدست بیتریم.
کدام عید؟
پاسخ:
عید تولد حضرت زهرا دیگه ...
رنجنامه(1)


وقتی که تو 1 ساله بودی، اون (مادر) بهت غذا میداد و تو رو می شست و به اصطلاح تر و خشک می کرد تو هم با گریه کردن و اذیت کردن در تمام شب از اون تشکر می کردی

وقتی که تو 2 ساله بودی، اون، بهت یاد داد تا چه جوری راه بری تو هم این طوری ازش تشکر می کردی که، وقتی صدات می زد، محل نمیگذاشتی و فرار می کردی

وقتی که 3 ساله بودی، اون، با عشق تمام غذایت را آماده می کرد تو هم با ریختن ظرف غذا، کف اتاق، ازش تشکر می کردی

وقتی 4 ساله بودی، اون برات مداد رنگی خرید تو هم، با رنگ کردن میز و دیوار ازش تشکر می کردی تا نشون بدی چقدر هنرمندی !

وقتی که 5 ساله بودی، اون لباس شیک به تنت کرد تا به تعطیلات بری تو هم، با انداختن خودت تو گِل، ازش تشکر کردی

وقتی که 6 ساله بودی، اون، تو رو تا مدرسه ات همراهی می کرد تو هم، با فریاد زدنِ : من نمی خوام برم!، ازش تشکر کردی
وقتی که 7 ساله بودی، اون، برات وسائل بازی خرید تو هم، با پرت کردن توپ به پنجره همسایه کناری، ازش تشکر کردی

وقتی که 8 ساله بودی، اون، برات بستنی میخرید تو هم، با چکوندن (بستنی) به تمام لباست، ازش تشکر میکردی

وقتی که 9 ساله بودی، اون، هزینه کلاس های اضافی تو رو پرداخت تو هم، بدون زحمت دادن به خودت برای یاد گیری ازش تشکر کردی و بجاش فقط فکر مسخره بازی بودی

وقتی که 10 ساله بودی، اون، تمام روز رو معطل تو بود و رانندگی کرد تا تو رو از تمرین فوتبال به کلاس تقویتی و از اونجا به جشن تولد دوستانت ببره تو هم، با بیرون پریدن از ماشین، بدون اینکه پشت سرت رو هم نگاه کنی ازش تشکر کردی

وقتی که 11 ساله بودی اون، تو و دوستت رو برای دیدن فیلم به سینما برد تو هم ازش خواستی که در یه ردیف دیگه بشینه و بگذاره که راحت باشین و اینجوری ازش تشکر کردی که زحمت کشیده !

وقتی که 12 ساله بودی، اون، تو رو از تماشای بعضی برنامه های تلویزیون و ماهواره بر حذر داشت تو هم، صبر کردی تا از خونه بیرون بره و کار خودت را بکنی و اینجوری ازش تشکر کردی

وقتی که 13 ساله بودی، اون، بهت پیشنهاد داد که موهاتو اصلاح کنی تو هم، اینجوری ازش تشکر کردی: تو سلیقه ای نداری، من هر جور راحتم زندگی میکنم، قیافم مثل این بچه بسیجی ها باشه خوبه !
پاسخ:
حرف حساب جواب نداره....

آهان
اون که بله
اما چون تعطیل نبود
فکر کردم عیدی در راه داریم که
پیشاپیش تبریک گفتی.
پاسخ:
امان از دست این تعطیلیا........
سلام.
سپاس از گذرونظر و اظهار لطف بی مثالت
خوشبختانه به فیس بوک آمد و رفت نداریم آنهم به دلایل کاملا شخصی
یکی از دوستان خواستند که این صفحه را معرفی کنم.اگر می توانی یک سر برو ولی مواظب باش تو هم منحرف نشی ها
ضمنا فیلتر شکن هم نداریم چون غیر قانونی است ،فتوی مقام معظم رهبری هم شرعا اشکال دارد
پاسخ:
بدون فیلتر شکن نمیشه رفت خانم معلم
سلام
ممنون از حضورت
امیدوارم دائم در پناه حضرت باشیدلت دریایی
پاسخ:
سلام ممنون لوتی
۲۴ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۸:۱۰ ๑۩۞۩๑ گفتگو ๑۩۞۩๑
دلتنگی
تنها نصیب من بود
از تمام زیبایی هایت . . .
زهرا جون وبلاگ گفتکو برو
جواب کامنتتو دادم
سلام دوست خوب:
ببخشیدا ولی چرا تو لینکهات وب جدیدمنو نذاشتی؟؟؟؟؟
یاعلی
پاسخ:
تو پیوندهامی
۲۴ ارديبهشت ۹۱ ، ۲۱:۱۴ ๑۩۞۩๑ گفتگو ๑۩۞۩๑
تکرار اسم تو ..
این روزها ..
حادثه ی تکراری زندگی من است !
هیچ دیوانه ای از این همه تکرار ..
به اندازه ی من لذت نخواهد برد !!
۲۴ ارديبهشت ۹۱ ، ۲۱:۳۸ ارتفاعات انار
شیعیان دیگر هوای نینوا دارد حسین
روی دل با کاروان کربلا دارد حسین
از حریم کعبه ی جدش به اشکی شست دست
مروه پشت سر نهاد، اما صفا دارد حسین
می برد در کربلا هفتاد و دو ذبح عظیم
بیش ازین ها حرمت کوی منا دارد حسین...
عرض سلام و خداقوت و تبریک میلاد فرخنده ریحانه رسول خدا و دردانه هستی.
به روزم با " خوب توجیه شو ما رو به کشتن ندهی ! " و منتظر حضورتان .
یاحق .
پاسخ:
سلام ممنون چشم
سلام
خیلی ممنون از حضورتان
عید شما نیز مبارک

یاعلی
پاسخ:
سلام ممنان ههههههه
آجی خوشکلم سلام..

آجی من همش مینویسم واست اما

نمیدونم چرا نمیاد

آجی نازم رمانت عالیه هر وقت

میخونمش یک بسته دستمال تمام

میکنم از بس اشک میریزم

آجی دلم واسه ....

هیچی آجی بیخیال بازم میام پیشت
پاسخ:
سلام آرامم چرا نمیمونی چند لحظه با هم حرف بزنیم منم دلم برات تنگ شده بود کجایی ....فک کنم تو ایام امتحاناتی عزیزم زیاد به روابط اون رمان فک نکن من هدفی داشتم از نوشتنش نمیخوام فقط با ظاهر رمان حال کنی سعی کن زیاد احساسلتی نشی عزیزم
۲۵ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۱:۳۷ چشم انتظار ...
بســــــــم رب المهـــــــــدی

سلام خدمت شما بزرگوار
ممنونم از لطف و حضورتون
در جوار حضرت علی ابن موسی الرضا (ع)دعاگو هستیم
شما هم ما رو از دعا فراموش نکنید
بنده رو حلال کنید.
ان شاء الله با همسر عزیزم مسافر قبله هستیم
امکان داره به دلیل فرصت کمی که دارم نتونم مطلب جدیدی بنویسم و یا به وبلاگم سر بزنم و نوشته های زیبای شما رو بخونم.
به بزرگواری خودتون ببخشید.
نایب الزیاره و دعاگوی همه ی دوستان در فضای مجازی هستیم.
در پناه امام زمان باشین ان شاء الله
التماس دعاااااااااا
یا زهرا
پاسخ:
سلام ممنون خوش به سعادتتون برا منم دعا کنین خیلی
سلام
وبلاگ خوب و جالبی داری

مطالبش خوندنی و جالبه

به منم سری بزن دوس داشتی
پاسخ:
سلام ممنون چشم حتما میام
آقا نگاهت سوی آهوهاست، می دانم

دستان پاکت مثل من تنهاست، می دانم

آقا اگر تو بر نمی گردی، دلیل آن

در چشم های پر گناه ما است، می دانم

التماس دعا...یامهدی*

منتظز نگاهتونم.....
پاسخ:
چشم


اسم مستعار توی وبلاگ قبلم تنهاترین بود....

خوب برای حل این مشکل که توضیح دادی راه

حل پیشنهاد کن....بیان مشکلات که سهله

پاسخ:
راه حلش در درون ماست ...
اول من منظورم مشکل سو استفاده از بسیج بود....

اما در مورد اون مشکل من نیشخند و تحقیر نیست...من توی این مسیر کتک هم خوردم...مشکل من این که پر از هدف و آرمانم....زیر کوله باری از هدف دارم خم میشم...نمیدونم شاید بقول دوستم, هدفهام بزرگتر از خودمه....
پاسخ:
اووووه چارش اینه که مردم بصیرت پیدا کنن وبتونن ادم نما ها رو تشخیص بدن اونوقت این ادما خود بخود حذف میشن
سلام عزیزم
دشمنت شرمنده
من منتظر میمونم تا خبرم کنی...
ایشالا کاراتم باموفقیت به پایان برسونی
پاسخ:
ممنون عزیز
سلام آبجی خانم
با تاخیر آمدم اما آمدم .
ولادت حضرت زهرا (س) بر شما مبارک.

موفق باشید
التماس دعا
سلام دوست عزیز
ممنون که سر زدین
در رابطه با سوال اولت باید بگم (سوال که چرا یخی) که هر کسی یه اسم مستعار داره و اسم ما هم پسر یخیه بنا به فلسفه ای که یخ داره. یخ چندین فلسفه متفاوت داره و هر کدومشم برای انسان های متفاوت متفاوته!
در مورد سوال دومتونم که پرسیده بودین من جواب دادم نه بنده نبودم
پاسخ:
ممنون از جوابتون
سلام
وب تو خیلی دوس دارم.
عکساش ادمو یاد حال و هوای شلمچه میندازه!!
ممنون عزیزم
خسته نباشی.
امیدوارم بازم افتخار بدی و بیا وبم.
پاسخ:
سلام ممنون چشم حتما میام
۰۶ تیر ۹۱ ، ۱۳:۴۶ مهندس محمدجواد میرزابیگی
سلام خانوم.
شما به ما لطف دارین.

افتخار بدین در 5 سایت و وبلاگمون باهاتون تبادل لینک کنیم :

لطفا به آدرس :
http://mirzabeigi.com/page/5link
تشریف بیارید.
منتظریم...
پاسخ:
چشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی