با من حرف بزن

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند .... گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را

با من حرف بزن

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند .... گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را

سلام من یه انسان آزادم .آزاد از قید و بند احزاب گروهها ..نه ببخشید من یه اسیرم ..اسیرعشق مولام امام سید علی همه دنیا رو به شوخی میگیرم چیزی زیبا تر از عشق ندیدم. این وبلاگ وبلاگ دلدادگیست .جایی برای بیان بی قراریهای من .

چهارشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۱، ۰۹:۵۵ ق.ظ

اقا جون حلالم کن



دلم خیلی گرفته تو این روز به این خوبی این جمله امام بد جوری ذهنمو مشغول کرده

فتح خرمشهر فتح خاک نیست فتح ارزشهای اسلامیست

کی میدونه عمق این جمله تا چه حده اصلا نمیفهمم اما یه چیزی رو میفهمم که ایرانی

هر وقت اختلاف رو کنار گذاشته فاتح بوده فتح خرمشهر نتیجه اتحاد اراده هاست وقتی

که رهبرش بهش میگه خرمشهر باید آزاد شه واون دیگه به هیچی فکر نمیکنه دیگه

اختلاف معنی نداره کمبود امکانات در برابر اراده انسان جایی برا حرف زدن نداره وقتی

خون تو رگ یه ایرانی میجوشه وقتی باورش میشه میتونه وقتی عاشقانه دل به کلام

رهبرش بده وقتی دهانهای بغض آلود دشمن روش اثر نذاره وقتی خود ومنیت ها رو

فراموش کنه نتیجش میشه فتح همه ارزشها دلم میخواد یه شکم سیر گریه کنم

دلم میخواد از رهبرم معذرت بخوام آقا سید علی متاسفم بسیجیای امام خیلی از ما

جلوتر بودند میخوام بگم اگه عیبی هست تو وجود منه نه در فرماندهی تو که فرمانده

فقط تا حدی میتونه تنبلی سرباز رو جبران کنه

چه امثال من که کاهلیم وچه اونی که بعد از فتح ارزشها به فتح غنائم بلند شده همه

مسئولیم خدا تو این ماه طلائی از گناهامون بگذر وما رو در راه ارزشهای خودت قرار بده

چون اینجوری یک گام به ظهور نزدیک میشیم

راستی حتما تو طرح زیر شرکت کنید خصوصا که ماه رجبه


        

یه چیز دیگه تو نظر سنجی خلیج فارس یا عربی شرکت کنید تا رای ما بره بالارولینک زیر کلیک کنید ورای بدین به خلیج فارس




                                    خلیج همیشه فاااااااااارس




                              
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۳/۰۳
درد سر

نظرات  (۲۶)

ممنون از نظر متفاوتتوون
مر30 ازتوون
پاسخ:
خواهش
پیام جمعه

از فراقت به جوانی همگی پیر شدیم
بی تو از وادی دنیا همگی سیر شدیم

بی خود از حادثه ی عشق تو دیوانه و مست
عاشق کوی تو گشتیم و زمین گیر شدیم

تا که وصفی ز کمان و خم ابروی تو رفت...
در پی دیدن رویت همگی تیر شدیم

از کمان خانه ی زلفت همه بالا رفتیم
در سراشیبی ابروت سرازیر شدیم

گو گدایان در این خانه بیایند که ما
از گدایی به در تو همگی میر شدیم

عاشقان گرچه رها در گرو بند تو اند...
جمله در حلقه ی تو در غل و زنجیر شدیم

اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
اللهم عجل لولیک الفرج
با سلام منظور این است که به فرض اگر ترس از جهنم و هشدارهای انبیا هم نبود سزاوار است که ما برای تشکر از خدا به خاطر نعمت هایش ، نافرمانی او را نکنیم
پاسخ:
اهااااا
وبلاگ شما را لینک کردم
پاسخ:
لطف کردی منمم لینکتون میکنم
بالاتری ز مدح و ثنا أیها النقی

ابن الرضای دوم ما أیها النقی

با حبّ تو عبادت ما عین بندگی ست

هادی آل فاطمه یا أیها النقی

دارم "ولی" شناسی خود را ز نور تو

مولای من ولیِ خدا أیها النقی

با آن نقاوت نقوی یک نگاه کن

پاکیزه کن وجود مرا أیها النقی

سلام
شهادت امام علی النقی علیه السلام را خدمت شما تسلیت عرض می کنم. التماس دعا
پاسخ:
سلام وهمچنین..... ممنون
۰۵ خرداد ۹۱ ، ۱۸:۵۲ محب اهل بیت
سسسسلام
خوبی؟ عزیزم بو بلاگ خودت بیا وبا نظراتت به بهتر شدن وب کمکم کن
بیااااااااااااااااs
سلام وبلاگ جذاب بود والبته نظراتت تو وبلاگ مهرداد خوشحال که با وبلاگت اشنا شدم ومشعوف میشم اگه وبلاگ محقر بنده رو منور کنی بنور حضورت
پاسخ:
سلام ...مهرداد خوشحال... ههههههههههههه
۰۵ خرداد ۹۱ ، ۲۲:۰۳ پشت هیچستان
سلام علیکم
دیشب فصول پنج تا یازده رو لاجرعه سر کشیدم و لبخند گرمی لب دلم رو تصاحب کرد.
بعضی فیلما، بعضی داستانا، بعضی عکسا مثل شعر میمونن، وقتی درکشون میکنی یه احساس خاصی داره، یه جوری روحتو نوازش میدن و این داستان شما هم همینجوریه(البته جاهایی که تو اوجه)
خلاصه قلمتون گرم هرچند این آقا حمید یه جاهایی رفتاری نشون میده که از شخصیتش دوره ولی در کل من لذت بردم تا اینجا و فکر کنم که قراره یه اتفاق غیر منتظره ای پیش بیاد یعنی اینکه داستان قرار نیست طوری پیش بره که همه دوست دارن و فکر می کنن
یا علی التماس دعا سلام
پاسخ:
سلام ممنون از شما شاید اینکه حمید گاهی غیر منظره میشه مربوط میشه به شخصیت خودم بهر حال اون تو ذهن منه ممنون از حضورتون ونظر انرژی بخشتون
۰۶ خرداد ۹۱ ، ۰۰:۰۴ محب اهل بیت
سسسسلام
خوبی؟ عزیزم بو بلاگ خودت بیا وبا نظراتت به بهتر شدن وب کمکم کن
بیااااااااااااااااا
۰۶ خرداد ۹۱ ، ۰۰:۰۵ محب اهل بیت
سلام بوبلاگم بیا بانظراتت به بهتر شدنش کمک کن
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
چون دیشب شهادت بود قراره فردا شب ساعت 11 تو وبم همه بیان یعنی شنبه ساعت 11 تو وبم منتظرتم خوشحال میشم بیایی
پاسخ:
اگه بتونم حتما میام.........
هرگز از بی کسی خویش مرنج!
هرگز از دوری این راه مگو
و از این فاصله ای که میان من وتوست
و هر انگه که دلت تنگ من است
بهترین شعر مرا قاب کن و پشت نگاهت بگذار
تا که تنهاییت از دیدن من جا بخورد!
و بداند که دل من با توست و همین نزدیکی ست .
سلام دوست عزیز
وب خبلی خوبی دارید استفاده کردم شهادت امام هادی را به شما تسلیت گفته انشاا... از رجبیون باشیم مارا هم در این ماه در دعاهایتان از یاد نبرید
در پناه حق
موفق باشید
پاسخ:
سلام ممنون لطف دارید....
۰۶ خرداد ۹۱ ، ۱۰:۳۶ نرجس خاتون ،مامان طهورا بانو
سلام عزیزدل.
ممنونم که سر زدید به من و مادرانه هام.
ممنونم.
می رم که پستاتونو بخونم خانومی.
خوشحالم از آشناییتون.
پاسخ:
سلاااااااااام خوبی شما طهورا کوچولو خوبه از طرف من یه ماچ گنده از لپش بکن.....ممنون عزیز بهم سر سزدی
سلام ممنون که به وبلاگم تشریف آوردید . با تبادل لینک موافقم. بفرمایید وبلاگتان را به چه اسمی لینک کنم؟
nice my flower
پاسخ:
tanks a lot my dear
۰۶ خرداد ۹۱ ، ۱۵:۱۶ ساندیس خور نظام
سلا با مطلب
همه ما مقصریم به روزم
پاسخ:
سلام چشم
ببخشید تو طرح قرائت جامعه نشد شرکت کنم اما چون امام هادیمون خیلی غریبن صبح جمعه با شوهرم واسشون یه دعا ندبه ی کوچکولو گرفتیمو به خونواده هامون صبحانه(آش) دادیم خیلی لذت داشت ایشالا که ازمون بقبولن البته تف تو ریا.....
پاسخ:
قبول باشه ابجی جون اما هنوز دیر نشده ها هر عملی خاصیت خودش رو داره الان رو طرح زیارت جامعه کلیک کن ویه بار شرکت کن نیم ساعت بیشتر طول نمیکشه
با مطلب جدید درباره ی دکتر جلیلی و عکس های جالب از ایشان در خدمتم .
۰۷ خرداد ۹۱ ، ۱۲:۲۱ زهره مهدوی
سلام
ممنون از حضورت وبا افتخار به وبلاگ قشنگتون اومدم انشالله سر فرصت مطالبشو بخونم فعلا رای به خلیج فارس
دادم راستی خدا لعنت کنه جمال عبدالناصرو که اولین کسی بود که گفت خلیج عربی او از بنیان گذاران پان عربیسمه قبل از اون هیچکس نگفته بود
خلیج عربی.یه سوسیالیست متعصب عرب
پاسخ:
سلام ممنون از حضورت ونظر مفیدت عزیزم
چشم عزیزم حتما شرکت میکنم
راسی واسه اون آشناییم یه فکری میکنم
پاسخ:
ممنووووووووووووووون
۰۸ خرداد ۹۱ ، ۲۳:۳۷ ๑۩۞۩๑ گفتگو ๑۩۞۩๑
ترسم را می خورم!
تو همیشه کنارمی نه؟

.
.
.


۰۸ خرداد ۹۱ ، ۲۳:۳۷ ๑۩۞۩๑ گفتگو ๑۩۞۩๑
سلام بر دوست عزیز
همون روزی که تذکر دادین
نظرتون تایید شد قربان
۰۹ خرداد ۹۱ ، ۰۰:۴۲ ๑۩۞۩๑ گفتگو ๑۩۞۩๑
اگه گفتی دوستت دارم چند حرفه ؟
دیدی اشتباه کردی ! دوستت دارم حرف نیست یه زندگیه
اما زندگی دو حرف بیشتر نیست : تو
سلام وب خوب وپرمحتوای روداری خوشحال میشم به وبم سری بزنی ونظرت رو بگی وبه سوالی که درکتاروبم گذاشتم جواب بدی.
پاسخ:
سلام چشم
۰۳ تیر ۹۱ ، ۱۱:۲۲ ادریس دلشادتنیانی منتظر الظهور
سلام اجی مهربونم؟؟

وبت چقد بزرگ شده تبدیلش به سایت کن خو
پاسخ:
سلام بلد نیستم هههههههههههههههههههههه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی