با من حرف بزن

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند .... گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را

با من حرف بزن

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند .... گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را

سلام من یه انسان آزادم .آزاد از قید و بند احزاب گروهها ..نه ببخشید من یه اسیرم ..اسیرعشق مولام امام سید علی همه دنیا رو به شوخی میگیرم چیزی زیبا تر از عشق ندیدم. این وبلاگ وبلاگ دلدادگیست .جایی برای بیان بی قراریهای من .

يكشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۱، ۱۰:۱۳ ق.ظ

جشن نفس

شنیدین امسال برا کسایی که اهدای عضو کردن جشن گرفتن؟ جشن نفس

واقعا خیلی عالیه که ادم با بعد مرگش بتونه به سه چهار نفر زندگی ببخشه


این عکس ها رو ببینید:
        
                       
                         

                   


                        

                            
 اما من امروز میخوام برا یکی دیگه جشن نفس بگیرم برا کسی که هیچ وقت دیده

 نشد وتو غم تنهایی خودش میسوزه برا کسی که نه بعد مرگش بلکه تو حیاتش نفس

خودش رو تقدیم کرد اونم نه به یک نفر بلکه به میلیونها نفر کسی که سالها درد

رو با اختیار خودش برا خودش انتخاب کرد تا ناموس وطنش بتونه آزادانه حجاب

داشته باشه تا فرزندان وطنش در امنیت زندگی کنن تا اسلام زنده بمونه اینا شعار

نیستا اینا حقیقت محضه باور نداری؟ پس این عکسا رو هم ببین:

                      

                        

                         

                               


                                       

سردار میخوام امروز برات جشن نفس بگیرم من حرف تو رو نمیفهمم سردار

درد تو رو نمیفهمم من سالمم ودرد نمیکشم من به اندازه همه نفسهای دردناکت

مستانه دویدم واز کنار تو گذشتم ومتوجه نشدم بی توجهی من چه دردی بر دلت

مینشونه دیدن تصاویر زنهای بی حجاب شنیدن خبر اختلاسهای کلان نفس او رو

بیشتر میبره اما سردار این همه قصه نیست من امروز حجابم رو مدیون تو ام

 این عزاداریها این اعتکافها این نماز خوندن هااین امنیت وپیشرفتهایی که توی این

مملکت میشه کم یا زیاد مدیون تو وامثال توست تو شهید زنده ای فقط کمی تا پایان

 راه مانده مقاومت کن

سردار الان که این متن رو مینویسم غم سنگینی رو قلبمه وچشام اشکیه از خودم

 بدم میاد منو ببخش بخاطر کم کاریهام بخاطر بی توجهی هام بخاطر.....

                                  حلالم کن

هرکی میخواد تو جشن نفس شریک باشه رو لینک زیر کلیک کنه وارادت خودشو

 نسبت به همه سرداران بی نشان اعلام کنه این کمترین کاره

                           
  
وبلاگ جانبازان شیمیایی



پی نوشت: وقتی میخواستم عکس بازیگرا رو پیدا کنم صد تا صفحه برام باز شد اما تمام صفحات برا جانبازای شیمیایی باز نمیشه وخطا میده کسی هست به من بگه تو این مملکت چه خبره
ای خدااااااااااااااا این درد رو باید به کی گفت الان که دارم چک میکنم میبینم اون وبلاگ هم باز نمیشه خیر سرتون نمیخواد فرهنگ ایثار رو ترویج کنید نفسشون رو نبرید شما فقط

دومین پینوشت: یکی از دوستان گفت اون عکس اولیا رو گذاشتی که بگی اینا ادمای بدین؟

نه منظور من این نبود همه کسایی که برا همنوع خودشون ارزش قائلن مورد احترام

منن اما اونا نمیدونن با نوع پوششون چه دردی به درد کسایی که برا این مملکت

 جانبازی کردن میذارن من میدونم اگه اونا این موضوع رو متوجه میشدن امروز یه

جور دیگه تو انظار عمومی ظاهر میشدن چون به پاکی دل همه زنهای ایرانی اعتقاد

دارم اما ظاهرم خیلی مهمه اینم بگم اگه منم تهران بودم حتما تو این جشن شرکت

میکردم
برداشت بد نکین که اون جشن رو دارم تخطئه میکنم هاااااااااا     


 

نظرات  (۲۴)

لینک هستید
یاعلی
پاسخ:
یا علی
۲۴ خرداد ۹۱ ، ۱۸:۵۰ به راه روح الله

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
درطرح1000000صلوات از میلاد امام علی (ع) تا میلاد امام مهدی(عج) جهت تعجیل در فرج مولا(عج)، در وبلاگ "به راه روح الله" شرکت فرمایید.
پاسخ:
چشم
گفتم که در ِ کلیساها رو یه 200 سالی هست گِل گرفتند ...
اعتراف متراف رو نداریم دیگه ...
تعطیله ...
همیشه خنده بر لبانت باشد دخترم ...
در ضمن چیزی نگشتم . عکسشو داشتم !!!!!
ما خیلی وقته منحرف هستیم ....
باید بشماری...
پاسخ:
چی بشمرم......
سلام و خداقوت
واقعا عالی بود نوشته تون
پاسخ:
سلام ممنون
۲۴ خرداد ۹۱ ، ۲۰:۱۶ رنگ خدایی ...
سلام ....

خواهر من این چیزا جای عصبانیت نداره....

بعدش هم یه بحثه داریم میکنیم ....

من فقط اعصابم از این خورد شد که چرا بعضیا مسخره میکنن ....

به خودم بیش از چیزی که باید و شاید مسلطم ....

یا علی ....
پاسخ:
سلام بله حق با شماست
۲۴ خرداد ۹۱ ، ۲۰:۲۴ یا فاطمه(س)
مطلبتون خیلی زیبا بود
ممنونم ازتون

وفقط شرمنده ایم
شرمنده ایم از روی این بزرگان

البته شما خیلی بی معرفتی
100بار گفتم یه خلاصه از این رمانتون برا ما بگید، و تا کنون خبری نیست


مامنتظر منتقم فاطمه هستیم...
یا زهرا (س)
پاسخ:
کار سختیه اخه باور کنید وقت نمیکنم اصلا هدف من نقل قصه نبود مهم جزئیات این قصست
۲۴ خرداد ۹۱ ، ۲۰:۵۷ همسفر با قافله منتظران
سلام این بار با یه بهونه دیگه منتظر قدمهای همیشه سبزتون هستم

یا علی.
پاسخ:
بله
۲۴ خرداد ۹۱ ، ۲۲:۲۵ -:¦:- دریا -:¦:-


دوست دارم
پاسخ:
فداااااااااااااااااات
سلام خوبی زهرا خانم ممنون تلنگر خیلی خوبی بود من خودم فرزند جانبازم جنس حرفاتو میفهمم خیلی دردناکه که بعد از این همه زحمت توی دانشگاه بهت متلک بندارن که سهمیه ای ها اومدن
پاسخ:
سلام میدونم قربونت
سلام خیلی مطلب نفس گیری بود !
پاسخ:
سلام ...بله درسته
۲۵ خرداد ۹۱ ، ۰۹:۱۱ خداحافظ رفیق
سلام خوشم میاد اولین باری که اومدید وبلاگ من اومدن و دعواتون کردن به دل نگیر اینا همه آتیشاش از گور همون عکسیه که من زدم تو وبم
حلال کن خانمی
بیا بازم اونورا
یا علی نقی مدد
پاسخ:
کی دعوام کرده؟........
سلام عزیز...چون گفتی هرروز که میام کامنتارومیخونم نظربزارم.،اومدم نطربذارم...موففق باشی
پاسخ:
ممنووووووووون عزییزم فدااااااات
سلام
ای ول! جالب به نظر میاد. چشم. سر فرصت میام و میخونم.
ممنون که دعوتم کردی.
پاسخ:
خواهش
سلام عزیزم!وب جالبی داری!واقعا اینا حقیقتای زندگیه ک کسی بش توجه نمیکنه!خوشحال شدم!اگه مایل ب تبادل لینکی بگو با چ اسمی لینکت کنم! منو با فقط خدای من(فاطیما جووون)
پاسخ:
سلام چشم لینکتون میکنم
لینک شدی زهرا جونم!این پستت واقعا جالبه!محوش شدم...
پاسخ:
ممنون عزیزم لطف داری
سلام زهرا عزیز ببخشید دیرآمدیم

این روز هادارم از دیر شدن می ترسم
ازاین که برای دیدنشان دیر کنم،دیر کنیم
باید بگویم پست جالبی بود زیبا بودو...وشاید نه این ها واژه های مناسبی نبود باید بگوییم سرداران بزرگ به خدا شرمنده شماییم خیلی هم شرمنده شماییم...واین شرمندگی کافی نیست...تقصیر ماست بااین همه قریب بودن هم غریبید ،
پاسخ:
سلام ممنون بله تقصیر ماست...باید کاری کرد

زندگی پیچیده شده در پوست تلخ ِخشم،حسادت ،وابستگی به دنیا و...
پس پوست آن را بردار دور بینداز ،تا مزه شیرین زندگی را بفهمی

پایدار باشید
پاسخ:
ممنون
سلام
جالب نوشتی. اما با عکسای اول فک کردم بازیگره عضوشو اهدا کرده! یه کوچولو ایهام داشت.
پاسخ:
سلام ممنون هههههه
سلام زهرا خانم ...
لطف کن عکسای بالایی رو پاک کن ...
طاقت تحمل دیدن این همه جفا به آرمان امام و شهدا رو ندارم ...
با تشکر
پاسخ:
سلام منم ناراحت مسشم برا همین نگاهشون نمیکنم
۲۹ خرداد ۹۱ ، ۱۱:۳۵ جامانده از قافله
با سلام و خسته نباشید واقعا وبلاگ جالبی دارید این که یاوران شهداء همچنان پشت خاکریزند خوشحالم امیدوارم موفق باشید
پاسخ:
سلام ممنون
سلام عزیز
اشک منو در آوردی با این متن و این عکس و این آهنگ

خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم
واقعا ما این هارا فراموش کردیم یا اینها دریادند و زمانه ما را با خود برده است

در مورد اون عکسهای اول هم هیچ اظهار نظر نمی کنم چون تکلیفشون معلومه ....براشون متاسفم

وب خیلی خوبی داری
خیلی فعالی
از درگاه خداوند برایت موفقیت آرزومندم
پاسخ:
سلام ممنون عزیز
شما می دونین وهمه هم می دونن اونها فقط اومدن خودشونوبه مردم نشون بدن آره اونا هرچه درتلویزیون وسینما باشن با یه چیزی کم دارن برای جبران کمبودشون اومن نه برای اهداء/هنوز که جدی نشده /اهداء که چیزی نیست بعد مرگ دیگه اگه راست می گن بااین قیافه ها دین مردم رو ندزدن
پاسخ:
چی بگم خدا هممون رو هدایت کنه ایشالله
اشک فقط همین
پاسخ:
بلــــــــــــــه
عالی بود زهرا خانم
پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی