با من حرف بزن

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند .... گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را

با من حرف بزن

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند .... گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را

سلام من یه انسان آزادم .آزاد از قید و بند احزاب گروهها ..نه ببخشید من یه اسیرم ..اسیرعشق مولام امام سید علی همه دنیا رو به شوخی میگیرم چیزی زیبا تر از عشق ندیدم. این وبلاگ وبلاگ دلدادگیست .جایی برای بیان بی قراریهای من .

دوشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۱، ۰۱:۴۷ ب.ظ

کلید واژه های کلیدی

تو وبلاگ یکی از دوستان یه مطلبی دیدم که خیلی برام جالب بود ازش اجازه گرفتم

بعد انجام تغییرات کوچیک منم ازش استفاده کنم تنبلی رو بذار کنار وتا آخرش بخون

حیفه خیلی جالبه حالا از ما گفتن بود میل خودته


• غربی‌ها با سه کلیدواژه‌ی آزادی، دموکراسی، و حقوق بشر افکار عمومی را اداره می‌کردند. شرقی‌ها با دو کلیدواژه‌ی مبارزه‌ی پرولتاریا با امپریالیسم و برابری.

امام پنج کلیدواژه‌ی قرآنی را در مقابل آن پنج کلیدواژه قرار دادند
:امامت‌محوری، امّت‌گرایی، عدالت‌گستری، و دوقطبی مستکبرین-مستضعفین که این کلید واژه ها اساس تئوری امام خمینی بود.

ده سال هر کاری کردیم، یک رسانه‌ی غربی پیدا شود که بگوید «امام خمینی»، نشد! همه می‌گفتند «آیت‌الله خمینی».

سال 59 به یکی از اساتید یهودی آلمان گفتم «استاد! چرا رسانه‌های شما نمی‌گویند امام خمینی؟».
. گفت «آقای خمینی یک تئوری جهانی دارد. وقتی ما بگوییم "امام"، ایشان بین کشورهای دنیا شاخص می‌شود. چون کلمه‌ی "امام" قابل ترجمه نیست. ولی وقتی بگوییم "رهبر"، این کلمه در فرهنگ غرب بار منفی دارد. دیگر ما ایشان را کنار استالین و موسیلینی و هیتلر قرار می‌دهیم. کلمه‌ی "رهبر" به نفع ما و کلمه‌ی "امام" به نفع آقای خمینی است. از طرف دیگر اگر ایشان یک جایگاه دینی دارد، ما به ایشان می‌گوییم "آیت‌الله"، اما "امام" یک بار معنوی دارد! از طرفی ایشان آن طور می‌شود امام امت اسلامی که مسلمان‌های دنیا را دور خودش جمع بکند!». با این صراحت این را به من گفت.خیلی جالبه نه؟ حالا بقیش جالبتره بخون

وقتی شهید بهشتی آمد اصل پنجم را مطرح کند که ولی فقیه نائب امام زمان و امام امت اسلامی است، کشور ریخت به هم. بازرگان اعلام استعفای دسته‌جمعی دولت را کرد. امیرانتظام اعلام کرد که مجلس خبرگان قانون اساسی باید منحل شود. سر یک کلمه کشور ریخت به هم!

امام خمینی از دنیا رفتند. آقای هاشمی رفسنجانی آمدند پنج روز بعد از رحلت امام خمینی در دومین خطبه‌ی اولین نمازجمعه‌ی بعد از رحلت امام، راجع به ولایت فقیه دو جمله گفتند. یک : «ما نمی‌خواهیم بعد از رحلت امام خمینی به جانشی ایشان "امام" بگوییم».
به همین راحتی

این همه شهید بهشتی ودیگران برا این تئوری زحمت کشیده بودنا بایه سخنرانی

 دخل همه اومد
خلاصه کار به همینجا تموم نشد: وقتی ایشان جای «امام» گذاشت «رهبر»، «امّت» شد «ملّت». یعنی عملاً سیستم ملت-رهبر انگلیسی‌ها را پذیرفتیم و سیستم امت-امامت امام خمینی را کنار گذاشتیم. وقتی «امّت» شد «ملّت»، عناصر امّت یعنی «خواهران و برادران قرآنی» -که وظایفی مثل امر به معروف و نهی از منکر نسبت به هم دارند، تبدیل شدند به عناصر ملت یعنی «شهروند» و « هموطن».اما باز کار همینجا تموم نشد بقیه داره هنوز

• اما کلمه‌ی سوم یعنی «عدالت»؛ زین پس بجای این واژه اقای هاشمی « توسعه» رو بکار بردن
فرق عدالت و توسعه این بود که «عدالت» را خدا و پیغمبر (ص) و علی مرتضی (ع) تعریف می‌کنند، اما «توسعه» را صندوق بین‌المللی پول و بانک جهانی و صهیونیست‌های عالَم.

هنوز تموم نشده بابا ادامه داره یه کم طاقت بیار

• در عرصه‌ی بین‌الملل هم دو کلیدواژه‌ی قرآنی «مستکبرین» و «مستضعفین» را ایشان اصلاح کردند و گفتند «مستکبرین» فحش و توهین‌آمیز است! به جایش بگوییم «قدرت‌های جهانی»! خب وقتی گفتی «مستکبرین» باید با آن‌ها «مبارزه» کنی، اما وقتی گفتی «قدرت‌های جهانی» باید با آن‌ها «تعامل» کنی. «مستضعفین» را هم کردند «قشر آسیب‌پذیر»؛ یعنی آدم‌های بی‌عرضه‌ای که خودشان پذیرای آسیب‌اند! به به ...به به خداییش مخشون کار میکنه هاااا ایول داره

• پنج کلیدواژه‌ی قرآنی امام خمینی که اساس گفتمان نهضت اسلامی بود، توسط ایشان تغییر پیدا کرد به همان کلیدواژه‌هایی که دشمنان می‌خواستند. البته ایشالله عمدی نبوده دیگهایشون
همواره خدمت کردند اما حالا این که چیزی نیست فقط پنج تا کلمه ئناقابل بود که عوض شد مگه به کجا بر میخوره

والااا چه ایرادایی میگرن بعضیا

حالا قراره هممون از این به بعد به اقا سید علی بگیم امام خامنه ای( اللهم صل علی محمد وال محمد)

• آیت‌الله سید محمدباقر حکیم پا می‌شود می‌رود نجف. از آن‌جا نامه می‌نویسد به «حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای». یک هفته بعد شهیدش می‌کنند. آن مرد بزرگ می‌فهمد که باید از آن‌جا پیغام دهد «امام خامنه‌ای». سید حسن نصرالله می‌فهمد در سخت‌ترین شرایطی که دارد، باید بگوید امام خامنه‌ای! ما اینجا نشسته‌ایم و نمی‌گوییم!

خب الان داداشا وابجیای گلم دلم میخواد نظر بذارید وهمتون یه لبیک یا امام خامنه ای بگید تا این جیگر هممون حال بیاد


راستی شنیدید :

هرکی بیاد تو وب من نظر نذاره بعد از سه روز یه خبر بد میشنوهباور نمیکنی؟

واای یکی باور نکرد سوسک شد


در پایان جانباز اعتدالی رو فراموش نکنید هرکی نمیدونه چند پست بره پایین

پی نوشت:
امروز ششم تیر سالروز سوءقصد به جان امام خامنه ای هست برای طول عمر با عزت ایشون
                                     
                                         ده تا صلوات بفرست

نظرات  (۲۷)

چشم آلوده کجا ؛ دیدن دلدار کجا؟

دل سرگشته کجا؛ وصف رخ یار کجا؟

قصه عشق من و زلف تو دیدن دارد..

نرگس مست کجا ؛ همدمی خار کجا؟

سر عاشق شدنم لطف طبیبانه توست..

ورنه عشق تو کجا ؛ این دل بیمار کجا؟

هر که را تو بپسندی بشود خادم تو..

خدمت عشق کجا ؛ نوکر سربار کجا؟

کاش در نافله ات نام مرا هم ببری..

که دعای تو کجا ؛ عبد گنهکار کجا؟

یا یوسف زهرا.......
پاسخ:
یا یوسف زهرا
۰۹ تیر ۹۱ ، ۱۱:۳۸ ابراهیم آخوندی
با سلام
بعضی از حوابهایتان را به کامنتها دیدیم خیلی جالب و منطقی حواب داده شده لذت بردم ببینید در جریان و اتفاقاتی که در دهه اخیر افتاد برای عده ایی توهم بوجود آمده بود که این انقلاب به دست آنها آمد است و بدست انها می چرخد و می خواستند خودی نشان دهند که با مقاومت امام خامنه ای به توهم بودن خود پی بردند الان اگر ریز به مسائل نگاه کنید می بینید که همه انها جایگاهشان در جامعه کجاست و مردم هم در همه حال ثابت کردند که پشت ولایت و امام زمان خویش هستند تا به این پرچم ولایت را به دست صاحبش اصلیش بدهیم انشالله

اندکی صبر سحر نزدیک است...
ادامه بده موفق باشید
پاسخ:
سلام ممنون از حمایتت بهم انرژی دادی خدا خیرت بده بله مردم تا پای جونشون وایسادن اما یه عده هم هستن که هنوز تکلیفشون معلوم نیست دلم میخواد اونا هم راهشون رو پیدا کنن
۰۹ تیر ۹۱ ، ۱۲:۱۹ پرواز آسمانی
سلام

با قسمت آخر رمانم در خدمتتون هستم .


خوشحال میشم بیایی و نظر بدی.
نظر نقادانه میخوام ها.
منتظرت هستم.
پاسخ:
سلام چشم
سلام. خسته نباشید.
راجع به پست اخیرم، نظر شما و چند نفر از هم سنگرای دیگه واسم بیش از بقیه، مهمه.
اگه دیدین که نظرتونو جزئی تر ازش بگین. احساسی که با این ویدئو بهتون دست داد رو بگین. و اگه جایی از اثر به نظرتون باید بیشتر کار می شد روش یا...
کلاً نظرتونو مفصل راجع بهش بهم بگین.
---
راستی واسه تشییع جنازه پیکر مطهر نیلوفر هم اومدیما!

یا علی.
پاسخ:
سلام چشم شنبه تشییع جنازست ههههههه
کـــاش مـــی شـــد ســـحـــری طـــواف مـــدیـــنـــه
آنـــگـــاه........
نـــجـــف و کـــرب و بـــلا و حـــرم ثـــارالـــلـــه...

❤الــتــماســ دعــا...یــامــهــدے❤


یک سر بزن
پاسخ:
چشم
۰۹ تیر ۹۱ ، ۱۳:۲۸ سیدعبدالله عابدین مطلق
مُردم به خدا از غم هجران و جدایی/ ای دلبر دور از نظرم پس تو کجایی
بر حال دل زار، تو خود خوب گواهی/ جز عشق تو ما را نبود هیچ گناهی . . .

پاسخ:
ممنون زیبا بود
تا حالا شده عاشق یکی شی بعدا حس کنی که اون اصلا فکر تو نیست من خیلی اقامو دوست دارم ولی حس می کنم اون بهم نزدیک نمیشه چرا چرا ؟؟؟
پاسخ:
عاشق اقا یه نشونه داره ببین داریش ؟ عاشق اقا کاری نمیکنه که اقاش ناراحت بشه عاشق اقا بین خودش وگناه یه سد محکم میکشه عاشق اقا بی تابه وبی قرار طوری که هیچی جز اون ارومش نمیکنه برا دیدنش اروم نداره عاشق اقا..... من خیلی با این عشق فاصله دارم اما خیلی دلم میخواد عاشق شم اخخخخ که درد بی عشقی ز جانم برده طاقت
گفتن وقتی گناها زیاد شه اقا میاد وقتی پسرا شبیه دخترا و دخترا شبیه پسرا شن میای
میگن از بس گناه کردید اقا ناراحته حالا که این قدر گناه کردیم چرا نمیای اقا چرا ؟؟؟
حالا که این قدر ظلم زیاد شده چرا نمیای
تا کی باید صبر کنیم بگیم اللهم عجل لولیک الفرج
تا کی باید بد وبی راه بشنویم بگن شما ما رو کشتید با این اقای خیالیتون
تا کی اقا صبرمون تموم شده اقا بیا
پاسخ:
فک کنم یه اشتباهی تو برداشت از این روایت شده عزیز ببین این نیست که وقتی گناه زیاد شد اقا میاد میگن یکی از نشانه ها زیاد شدن گناهه فرقش اینه که اگه اونحوری که شما میگین باشه همه اگه گناه کنن اقا زودتر میاد در حالی که بر عکس گناه جلوی ظهور رو میگیره خب حالا چطور میشه هم گناه کم بشه هم علامت ظهور این باشه جواب اینه که همینطور که گناه زیاد میشه یه عده زیادی از مردم به یک بینش عمیق از دین میرسند وبه اصطلاح بصیرت تو جامعه زیاد میشه ومردم پذیرش عدالت رو خواهند داشت وپذیرش احکام دین رو به طور کامل باید اون عده اماده باشند تا امام رو یاری کنند دقیقا اون موقع هست که اقامون میاد وقتی کسانی باشند که یار واقعی اقا باشند وتعدادشون به حدی باشه که همه جهان رو پوشش بدن
جوانی ام فدای امام خامنه ای...
پاسخ:
ای جاااااااااااااااااااااان درود بر تو عزیزم
سلام و اخترام
ختم قران جهت سلامتی و تعجیل در فرج حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و هدیه به پیشگاه امامین همامین امام هادی و امام عسگری سلام الله علیها
تا غروب نیمه شعبان
شرکت میکنید؟
در صورت تمایل به وبلاگم سری بزنید و اعلام بفرمایید
حاجت روا بشید
پاسخ:
سلام چشم
هیچ وقت تهمت نزنید ای مردم

یکبار توی دوران راهنمایی یکی از وسایل همشاگردی هایم گم شده بود. می گفتند دزدیده شده. زنگ بعد من سکسکه ام گرفته بود. بند نمی آمد. دلم دردگرفته بود. بغل دستی پچپچه کرد توی گوشم: فلانی گفته که تو اون وسیله ش رو برداشتی.راست گفته؟

دلم هری ریخت پایین. باورم نمی شد چنین تهمت زشتی به من زده باشند. من و دزدی؟ قلبم داشت کنده می شد.دیدم بغل دستی دارد می خندد. گفت: چرت گفتم بابا! فقط گفتم که بترسی سکسکه ت بند بیاد.

سکسکه ام بند آمده بود ولی هول تهمت آنقدر عظیم بود که هنوز که هنوز است یادش می افتم بند دلم می خواهد پاره شود.
پاسخ:
اره تهمت سخته واینکه یه حرف حق بزنی وبقیه فک کنن داری تهمت میزنی اینم سخته
طعم تلخ تهمت از زیر دندان هیچ کس نمی رود. مراقب حدس و گمان هایمان باشیم که مبادا آه کسی دامان ما را بگیرد.
پاسخ:
نمیدونم چرا از تهمت حرف میزنی اما اگه داری به در میگی دیوار بشنوه باید بهتون بگم من مسئولیت حرفام رو به عهده میگیرم من به کسی تهمت نزدم مگه شما تو این کشور زندگی نمیکنید و عوض شدن الفاظ رو توسط اشخاص نمیبینید مگه شما عملکرد ادمها رو نمیبینید مگه نمیبینید دشمنامون دارن از کی حمایت میکنن من به عمدی بودن این اتفاقات شک دارم نمیدونم خدا عالمه اما به اشتباه بودنش شک ندارم وبهر حال چه عمدی چه غیر عمدی اثر بدش رو رو حامعه میذاره
۰۹ تیر ۹۱ ، ۱۹:۴۹ سربازان گمنام امام زمان

بیا که صبر برایم چه خوب معنا شد / در انتظار ظهورت دلم شکیبا شد
تمام دفترعمرم سیاه شد اما / امید دیدن رویت دوباره پیدا شد . . .
یا صاحب الزمان ادرکنی

سلام همسنگر
خوشحال میشیم به وب ماتشریف بیاری و نظر بدی
منتظرتان هستیم

التماس الدعا
http://yadegareshohada.blogfa.com/

پاسخ:
سلام چشم
۰۹ تیر ۹۱ ، ۲۳:۱۶ پشت هیچستان
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!باورم نمیشه نیلوفرو کشتین؟
چجور دلتون اومد؟
حالا زود بود


خیلی یهویی شد آخه!!!!!!!!!!!!!
امیدوارم در ادامه قانع بشم

پاسخ:
اره همیشه مرگ عزیزان یهوییه مگه ندیدی تا حالا؟
سلام عزیزم لینکشو گذاشتم که نمی تونی دانلود کنی یا پیداش نکردی؟
"(لینکش:) به اینجا سری بزن." تو متن این عبارت رو پیدا و روش کلیک کن. نشد بگو چک کنم دوباره لینکشو.
پاسخ:
سلام الان دوباره میام
آره اینم ایده ی جالبیه. البته ایشون گرافیک اثرشون به نظرم بر اساس متن بوده؛ یعنی هرچی می گفتن، همزمان، از نظر گرافیکی هم تصویر متناسب با اون رو کار می کردن.

خوشحالم که خوشت اومد آبجی جون.
پس انشاالله فردا که امروز باشه خدمت می رسیم واسه خاکسپاری شهیده نیلوفر(چشمک)
پاسخ:
ایشالله الان دارم تایپ میکنم خدا کنه بتونم تا صبح امادش کنم
سلام
امیدوارم سلامت باشید
با احترام دعوتید ب غزل-قهوه خانه
ممنون
پاسخ:
سلام خوبید؟ چشم
پیامبر من همان است که وقتی از توحید میگفت دستخوش استهزاء دیگران بود،

در زمان جاهلیت...

و امروز هم هستند کسانی که باورهایت را به سخره میگیرند

در عصری که آن را مدرن می نامیم...

و اکنون گرفتار جاهلیت مدرنیم!!
پاسخ:
دقیقا ...دمت گرم خیلی درست بود این حرف
ولی فکر نکنم اینقدری که رهبری در این دوره و توسط این دولت تضعیف شدن در هیچ دولتی این اتفاق تیفتاده فراموش کردید که در ان نماز جمعه بعد انتخابات اقا فرمودن نظرات من به اقای احمدی نزاد نزدیک است و بعد ایشون چه سو استفاده ای از این قضیه کردن هاله ای از نور... و دستگیری رمال ها از دم و دستگاههای دولت و بعد بیگانگان همین را بهانه ای برای نشانه دفتن قرار دادن اینها همش بهانه است نگو نمیدونستی که اصلا باور نمیکنم دوست نداشتم این حدفها را بزنم ولی وقتی دیدم اینقدر رک حرف میزنید گفتم بد نیست بقیه قضایا را هم مطرح کنید البته اگه نمیترسید !!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
معلومه که قبول دارم حرفتو تو راجع بع من چی فک کردی؟ فک کردی با هاشمی پدر کشتگی دارم؟ اون ده روزی که اقا محمود به فول خودش دورکاری کرد کلی بار اضافی رو دوش خودش انداخت البته یه چجیزی بهت بگم الان اگه کسی در مقابل حرف امالم خامنه ای وایسه این خودشه که محکوم به نابودی میشه من از قا محمود سر این کاراش انتقاد شدید دارم منتها ایشون الان رئیس دولته وفشار زیادی روشه خیلی تو میدونی سر جریان مشایی چقدر از بچه های ولایی از ایشون دلخورن؟ خیلی کار بدی کرد ومن مدام دعا میکنم که این احمدی نژاد با این همه زحمتی که میکشه جزو ریزشهای ما نباشه اون خیلی کار کرده واز هر طرف فشار روشه عده ای که اصلا زیادم ولایی نیستن قاطی اون ولایی ها تو این دولت بر خوردن واینا دارن ضربه شدیدی میزنن البته در ظاهر هیچ فرقی با ولایی ها ندارن وحرف دفاع از ولایت رو هم میزنن اما در عمل دارن ریشه میزنن ابجی جون اره من این چیزا رو میدونم وسر این قضیه از احمدی نژاد دفاع نمیکنم بلکه من معتقدم نباید خودمون رو در انسانها متوقف کنیم منی که دو دوره به احمدی رای دادم واز پول وجون وابروم براش مایه گذاشتم اگه الان با ولایت در بیفته اولین کسی هستم که جلوش وایمیسم بازم ازت ممنون ابجی جون که نسبت به اوضاع دور وبرت حساسی این خیلی مهمه وارزشمند همیشه با من حرف بزن
سلام میگم ازت دلخورم چند روزه دعوتت کردم بیایی پست جدیدم را بخونی
پاسخ:
سلام ببخشید اشتبایی فک کردم هنوز پست قبلیته
۱۰ تیر ۹۱ ، ۱۰:۵۷ رهجوی ولایت
سلام اللهم ارزقنا توفیق الشهاده فی سبیلک
دوست عزیز واقعا معذرت میخوام که نمی تونم وبلاگمو بروز کنم.
فعلا مشکلی برایم پیش آمده
ان شاءالله که بزودی به جبهه جنگ نرم باز خواهم گشت
یامهدی
پاسخ:
سلام ان شاءالله
سلام

زندگی مثل یه دیکته است، هی می نویسی، هی پاک می کنی. هی غلط می نویسی، هی پاک می کنی. غافل از اینکه… ازرائیل داد می زنه برگه ها بالاااااا
پاسخ:
ما که در هر حال گند میزنیم به امتحان فرقی نداره
با اینکه باهات اختلاف نطر دارم ولی وبتو خیلی دوست دارم موفق باشی
پاسخ:
ممنون یثنا جون یادت باشه اختلاف سلیقه باعث پیشرفت میشه ممنون که اینقدر منطقی هستی عزیزم
سلام...ببخشید اهل کجا هستید؟؟؟از کجا با اقای انجوی اشنا شدید؟؟؟؟
پاسخ:
سلام من تو دانشگاه با ایشون اشنا شدم گاهی به دانشگاه ما سری میزدن ایشون ولی شیرازی نیستم
۱۵ تیر ۹۱ ، ۰۰:۴۴ هفت آسمانه


بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ‏

اللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ

فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً

وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَک َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً



از نو شکفت نرگس چشم انتظاری ام
گل کرد خار خار شب بی قراری ام

تا شد هزار پاره دل از یک نگاه تو
دیدم هزار چشم در آیینه کاری ام

گر من به شوق دیدنت از خویش می روم
از خویش می روم که تو با خود بیاری ام

بود و نبود من همه از دست رفته است
باری مگر تو دست بر آری به یاری ام

کاری به کار غیر ندارم که عاقبت
مرهم نهاد نام تو بر زخم کاری ام

تا ساحل نگاه تو چون موج بی قرار
با رود رو به سوی تو دارم که جاری ام

با ناخنم به سنگ نوشتم : بیا , بیا
زان پیشتر که پاک شود یادگاری ام

قیصر امین پور


سلام و عرض ادب

روز ولادت گل خـــلاق سرمـــد است
او از تبار حیـدر و از نـسل احمد است
در آسمـان و زمین می رسـد به گـوش
میـــــلاد قـــــائم آل محــــــــمد است

امروز پانزدهم شعبان سال 1433 هجری قمری و تولد 1178 سالگی حضرت مهدی (عج) است ،
مولای من ، تولدت مبارک .............

بر جلوه ی پاک و دلربای مهدی صلوات

عیدتون مبارک


●●●▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬●●●
★•♥♥*اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وآلِ مُحَمَّدٍ وعَجِّلْ فَرَجَهُمْ* ♥♥ •
●●●▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬●●●


پاسخ:
ممنون بر شما هم مبارک
نظرات یثنا وجواب شما رو خوندم هردو جالب بود نظرات باید اینطور باشه که چیز های الکی عمر تلف کن
پاسخ:
ممنون حدیث اقا نظر لطفتونه
شما لینک شدین دوست خوبم
پاسخ:
ممنون منم شما رو لینک میکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی