با من حرف بزن

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند .... گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را

با من حرف بزن

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند .... گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را

سلام من یه انسان آزادم .آزاد از قید و بند احزاب گروهها ..نه ببخشید من یه اسیرم ..اسیرعشق مولام امام سید علی همه دنیا رو به شوخی میگیرم چیزی زیبا تر از عشق ندیدم. این وبلاگ وبلاگ دلدادگیست .جایی برای بیان بی قراریهای من .

سه شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۱، ۰۲:۳۹ ق.ظ

چقدر فاصله داریم تا ظهور؟

سلام تا حالا با اسکرین کیبرد تایپ کردین واقعا سخته کیبردم خراب شده

تا درست شدنش نمیتونم رمانم رو بزنم خیلی خیلی ببخشید
در اولین فرصت

 این کار رو میکنم برا ابجیتون دعا کنین هاااااا


        

شنیدین میگن گناهان شیعیان مانع ظهوره؟ اره گناهای ما فقط به خودمون

 برنمیگرده همه رو درگیر میکنه یه چیزی شبیه الودگی محیط زیسته
طبق

 قانون بقای ماده وانرژی هیچ ماده وانرژی از بین نمیره فقط از شکلی به شکل  دیگه

 تبدیل میشه گناهان ما هم همینه از بین نمیره ومحیط زندگی ما رو الوده

 میکنه هر چی غلظت گناهان ما بالا میره نعمتهای خدا کم میشه درست

مث الودگی محیط زیست که جلوی خیلی چیزا رو میگیره مث رشد گیاه


 بلـــــــــــه


حالا بذار یه کم از جامعه ای بگم که داره به ظهور نزدیک میشه


اولا تو اون جامعه بمن چه وبه تو چه نداریم یعنی ادما بار هم رو بر میدارن

 درداشون رو با هم تقسیم میکنن واگه گناهی انجام بشه دلسوزانه امر به

 معروف میکنن امر به معروف تو اون جامعه خریدار داره مردم انتقاد پذیرن

توی اون جامعه مردم از کشور خودشون فراتر میرن ودوس دارن جامعه

جهانی رو اصلاح کنن ودرد انسانهای دیگه اونا رو ناراحت میکنه
تو اون

 جامعه  مردم ولایت پذیرند واز امامشون جلوتر یا عقب تر حرکت نمیکنن و

خودشون رو اماده میکنن برا پذیرش حکومت اسلامی اونم چه حکومتی در

 واقع مردم اماده پذیرش عدالت هستن اخه میدونین گاهی پذیرش عدالت

سخت میشه ها همه چی تو حرف اسونه تو عمل خداییش سحته

 اکثر مردم دنبال دونستنن
ووقتاشونو براشون مهمه در حق هم نامردی نمیکنن

 زیر اب همو نمیزنن تازه بچه هاشون رو جوری بار میارن تا به درد مردم برسن مث

مادرای الان نیستن که بچه شون میگن ذلیل مرده درس بخون برا خودت کسی بشی


اینجوریه دیگه همه روحیه ایثار گری دارن خدا هم برا گل روشون اون شاه شاهان 

خسرو خوبان دلبر دلبران رو از قید غیبت آزاد میکنه حالا شما بگین جامعه ما چقدر

 تا این جامعه فاصله داره؟


         تولد مولامون امام زمان زمان رو از حالا تبریک میگم
                 
                     
از کلیه ائمه اطهار وپیامبران الهی از همین وب فسقلی تقاضا دارم به من مسکین

کمک کنید اجرتون با حضرت ابالفضل


        
      تو ختم قرآن برا ظهور امام زمان شرکت کنید

تو ادامه مطلب نامه جانباز اعتدالی رو خطاب به جامعه اینترنتی
 وجانباز دلشاد گذاشتم این غمنامه مردیه که سالها داره درد میکشه
 اما همچنان سر ارمانهاش مونده بخدا دیگه طاقت ندارم بشنوم هنوز مشکلات این عزیز حل نشده اگه یه مسئول این وب رو خوند به همه مقدساتتون قسمتون میدم به فکر حل مشکل ایشون باشید

رو ادامه مطلب کلیک کن

///به نام یاور بی پناهان:برادرم سردارم قهرمان اسطوره ای من سلامی با کمال خشوع وخضوع وسرتعظیم بخاطر اینهمه لطفتان به حقیر وامثال حقیر
با عرض ادب وارادت به رهبرم وبه شما وخواهر همسنگر بسیجی و خواهرم کوثر و برادرم ملائکه وبرادرانم مصطفوی ورفیعی نزاد همدردوهمصدایم وخواهرانم وصال وصبا وتمام کاربران معزز وافسران سایبری وعده ای عزیز دیگر که ذهنم یاری گر بیاد اوردن نامشان نیست خصوصا ملت شریف و فهیم وشهیدپرور وجانباز پرور وبا درک ودرایت که به هرصورت ممکن که توانسته اند ابا اظهار لطف وهمدردی خود وهمصدایی شان مرا دلداری ودلجویی نموده اندودراین شرایط بحرانی تسکین بخش روح وروانم بوده اند.آری برادرم من که با افتخار گفته ومیگویم و خواهم گفت که  جان فدای رهبرم وامامم علی (ع) است وفرزندانش و میدانم و میدانیم که او را که معصوم بود از زخم زبان وتهمت افترا مصون نداشتند من که بنده کمترینم و گنهکاری در درگاه خدا بیش نیستم چگونه در امان باشم؟چگونه دوستان عزیزی که دلسوزم هستند در امان باشند؟اگر این طعنه وگلایه ها نبود باید بمن وامثال من شک کرد . اری مگر من به شخصه به تو عزیزم وهمدردم خط دادم؟گفتم چه میخواهم؟ یا برایم چه کنید؟شما را بخدا و وجدانتن قسم ایا اعتدالی از کسی (دوستان ومردم باغیرتم)درخواستی کرد؟اما این همت والا همنوع دوستی وتعصب مسلمانی وشیعه بودن شما ودوستانم بود که بفریادم رسید انهم هرکسی به نوعی و مقدوراتش وهمین اظهارلطف شماست که خوار چشم کسانیست که به حمدالله و کمک افسران باهوش وزبده سایبری شناسایی شدند ومعلوم شد که کسانی هستند که مانند موشی در لانه خزیده و هرگز قدمی برای حفظ نظام برنداشته اند که هیچ بلکه میخواهند به این جریان هدف داده و کاری کنند که بجای حل مسئله  صورت مسئله را پاک کنند.اری بزودی انها هم به سزای عملشان اول بدست خدا بعد وجدان اگاه وبیدار مردم شریف میرسند.برادرم دلشادجان تو که میدانی پس بگذار بگویم تا مردم بدانند که من فریادم ازاین مشکلاتم بجایی نرسید وناچارا با شما درد دلی کردم تا سبک شوم تا بلکه بعدها اگر بریدم و به زندگیم خاتمه دادم لاقل تو که همدردی  دلسوخته ای  بدانی که من تلاشم را کردم به کوری چشم ان کوردلان منافق  سالم هم زیستم وظیفه ام را بجای خودش بجا اوردم  اما فشار مشکلات و بیکسی و نرسیدن صدایم بجایی مرا وادار کرد تا بیش ازین بار گناه شرمندگی اهل وعیالم را به دوش نکشم  و اتش جهنم را با انتحار بجان بخرم و پیشنهاد شما این بود که اینگونه مطرح کنید وجدان اگاه وبیدار مردم قدرشناسم تنهایم نمیگذارد وخودت وخدایت شاهدید که حتی یکبار به زبان نیاوردم که مردمم بمن کمک مالی کنند ددردمن بی مهری وناحقی کردن مسئولین بود که به اینجا کشاند مرا... و  ای تو  ....با توام بی وجدان خدا نشناسی که قلب برادرم ودوستان عزیزم را به درد اوردی با تهمت وافترا. اری تو بی وجدان ....تو چه کردی برای نظام وانقلابت؟ میدانم ومیدانی که هیچ !! چون خوب میشناسمت کافیست به همرزمانم که در اطرافت هستند کمی فقط کمی گلایه ات را بکنم انگاه بنشین ومنتظر باش که با تو چه خواهند کرد مطمئن باش اعتدالی انقدر از خود وعملکرد خود مطمئن هست که حالا از ناراحت شدن دوستانش غمگین است نه به خاطر خود. اما سربلند است که حسابش پاک است وصدها برابر تو همرزمانی دارد که به سرش قسم بخورند وبخاطر ابرویش امثال تورا افشا کنند و از... که هیچ ! از ... هم بیرونت کنند یا تحویل ....دهند. من فقط ازبابت شکسته شدن دل دوستانم شرمنده ام وخجل و الا ازخودم مطمئن و بتو وامثال تو مژده میدهم که منتظر عواقب کارهایت باش ای خائن به مملکت و قشر جانباز وبسیجی.
از سردار اسطوره ایم دلشاد ودوستان دیگر که به نوعی سپر حرفهای نامربوط شدند شرمنده ام  وپوزش میطلبم وهمینطور همه مردمم که با این حرفها ودرد دل هایم واحیانا تندوتیز نوشتنم ناراحت شده اند عذرخواهی مینکم و دست وپای همه تان را مبیبوسم وبه این بوسیدن افتخار میکنم وگفته ام وخواهم گفت بارها با همین تن وروان رنجور کافیست تا رهبرم حکم جهادم دهد در هر گوشه دنیا با هر خصم دین و وطن وناموس ملتم  برمیخیزم واماده ام.
با یکدنیا شرمندگی سرباز12ساله دیروز جانباز کوچک امروز اعتدالی/////توضیحات وب مظلومین شیمیایی ایران:همسنگربسیجی:وبلاگ کجایی سبزترین بابای دنیا2-کوثرخواهری از نروژ3-ملائکه برادری خیرازمشهدمقدس4-برادرمصطفوی وبلاگ پایگاه مقاومت شهیدعلی غلامپورمقدم5-وصال:مدیریت وبلاگ روزشماربازگشت امام موسی صدر6-صبا:مدیریت وبلاگ کودکان سرزمین سرخ7-برادرستاریان:مدیریت وبلاگ مصطفی ستاریان8-برادرامیرعباس:مدیریت وبلاگ عابروسایر وبلاگهای همسوکه نهایت تلاش وابراز احساسات به جامعه ایثار گر نموده اند را ارج می نهیم.

نظرات  (۲۲)

عزیزم پستات خیلی طولانیه
باور کن اصلاحوصلم نمیگیره بخونم

چه دجوری میشه تو ختم قران سهیم شد؟

راست حسینی بگم نخوندم
پاسخ:
تنبل بلا اگه اولش رو بخونی تااخر میری خب رو لینش کلیک کن بعد ببین چه سوره هایی مونده اونا رو انتخاب وبه نام خودت تو وبش نظر بذار بگو همین


سلام

یه

روزم

منتظر

حضور

همه دوستان

آخه همه همین جا جمعند


پاسخ:
هههههههههه دوستان همه متوجه شدید؟برید یه سری بزنین ههههههه دوستان؟ تنهاترین تنها ترین؟ دوستان ههههههه
سلام.وبلاگ زیبایی دارید.به وب من هم سری بزنید.
پاسخ:
سلام چشم ممنون
سلام
قشنگ ترسیم کردین...
پاسخ:
سلام ممنون
سلام...
کو رمانت؟؟؟
پاسخ:
میذارمش عزیز در اولین فرصت
۱۷ تیر ۹۱ ، ۲۰:۱۴ شبکه من وتو
سلام
زیبا بود
شما هم نظری مرقوم میکردی!
پاسخ:
سلام ممنون چشم
۱۷ تیر ۹۱ ، ۲۰:۱۷ شبکه من وتو
راستی شعر زیبایی روی وبت گذاشتی
پاسخ:
ممنون
ذهنیتت جالبه. موفق باشی
پاسخ:
لطف دارید
سلام دوست جونی. الهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم برای ظهور آقا
آپم از رمان چه خبر؟
پاسخ:
سلام الان اپیدم دیگه ههههههههههههه
۱۷ تیر ۹۱ ، ۲۲:۵۱ بی رودروایسی-مهرداد
اوه خدای من!!!!!!
چقدر بدشانسی!!!!
این فاجعه است که کیبردت خراب شده!!!!
یعنی!
دیگه به این زودی انشاءالله داستانهاتو نمیخونیم؟!؟!؟
ای خدا! منو اینهمه خوشبختی محاله محاله محاله
پاسخ:
باشه حالا خوشبختی رو در اغوش بگیر من که میدونم تو یواشکی میای رمان منو میخونی ههههههههههه حالا صب کن داااااااارم برااااات.... هههههههههههههه
سلام.....وای تو رو خدا من اگه رمانت رو نخونم امشب خواب نمیرم
پاسخ:
الان اپ کردم تا امشب خوابت ببره هههههههه در ضمن نگفتم درست بخند
سلام . وبمو حذف کردم . ولی انشاالله حتما سر میزنم به وبت خواهرجان .
پاسخ:
سلام چراااااا؟ ای واااای چرا این کار رو کردی ابجی وبت قشنگ بود که الان کجا بیام برات نظر بذارم عزیز
سلام امیدوارم یک رور وقتی خیلی نزدیک به این جامعه آرمانی برسیم وچشممون به جمال خسرو خوبان روشن بشه.با تاخیر فراوان آمدم .
راستی برام دعوا درست کردی موجی کچلم کرده میگه زهرا خانم سین جیمم کرده وگفته دست از سر اکام بردار وگرنه بد میبینی
پاسخ:
ههههههههههه بگو توان رقابت با منو نداره هههههههه
۱۸ تیر ۹۱ ، ۰۸:۴۶ پرواز آسمانی
گر سر برود ز سر هوایت نرود

تاثیر طلسم چشم هایت نرود

فرشی ز دل شکسته انداخته ایم

آهسته بیا شیشه به پایت نرود
پاسخ:
زیبا بود ممنون
چرخ یک گاری در حسرت واماندن اسب
اسب در حسرت خوابیدن گاریچی
مرد گاریچی در حسرت مرگ
پاسخ:
چه تلخخخخخخخ
من اعتقادی فعلا ندارم .
پاسخ:
بعدا چی؟
سلام وبلاگ جالبی داری.خوشحال میشم به وب منم سر بزنین
پاسخ:
سلام چشم
خب خب خب
پاسخ:
هااااا؟؟؟
باسلام وب خوبی راه اندازی کرده ای
خداقوت
فرج آقامون صلوات
پاسخ:
سلام ممنون اللهم صل علی محمد وال محمد
زنان دیارمافقط سرنمازچادرسرشان میکنندگویی فقط خداوندباآنها نامحرم است
روزملی حجاب برهمه ی باحجابان مبارک
پاسخ:
ممنون بر شما هم مبارک
یا رب تو برسان مهدی غائب را/فرزند علی ابن ابی طالب را/تا اخر عمر فریاد زنم/همچون سگی که گم کند صاحب را/(بهم سر بزن)
پاسخ:
ممنون زیبا بود
سلام
خیلی وبلاگتون جامع وپرمحتواست.
من سعی کردم بیشترمطالبشوبخونم ولی نشد.انشاالله میام وبقیه شومیخونم،خدااجرتون بده،
ممنونم ازتون.
پاسخ:
سلام ممنون لطف کردین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی