با من حرف بزن

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند .... گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را

با من حرف بزن

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند .... گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را

سلام من یه انسان آزادم .آزاد از قید و بند احزاب گروهها ..نه ببخشید من یه اسیرم ..اسیرعشق مولام امام سید علی همه دنیا رو به شوخی میگیرم چیزی زیبا تر از عشق ندیدم. این وبلاگ وبلاگ دلدادگیست .جایی برای بیان بی قراریهای من .

چهارشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۱، ۱۱:۱۵ ق.ظ

یه موضوع حساس



سلام میخوام امروز درباره موضوعی حرف بزنم که خیلی بحث حساسیه راستش

دست ودلم داره میلرزه چون چند تا گروه درگیر این متن میشن :


یک- یه عده ادم مغرض که میتونن به حرفای من استناد کنن و دوباره نظام رو بکوبن


دو- یه عده از خونواده های محترم ایثارگران اعم از خانواده شهدا جانبازان وازادگان

 که مخلصن وهنوز تو راه انقلابند


سه- یه عده از خوانواده ایثارگران که از ارمانهای خود جدا شدند واز عنوان ایثارگری خودشون سوءاستفاده میکنن


بی خیال دسته اول که همیشه هستند واگه بخوایم برا حرف اونا حرف نزنیم این

 دردا همینجور میمونه اما دسته دوم که مخلصشونم وارادت شدید بهشون دارم

 خواهش میکنم این متن رو تا اخر وبا دقت بخونید تا سوءتفاهم براتون پیش نیاد چون

 من خیلی به شما احترام میذارم وحقیقتا خودم رو محتاج دعای شما عزیزان میدونم

ودسته سوم که امثال حاجی گرینوفها هستند توصیه میکنم شمشیرتون رو بردارید

 بیارید که جنگ سختی در پیش داریم


واما بحث من : یادتونه امام خامنه ای (اللهم صل علی محمد وال محمد) یه بار تو یه

بحثی مطرح کردند که خیلی جاها افراطها باعث میشه بدنبالش تفریط به وجود بیاد ؟

بعد از جنگ روحیه قدرشناس مردم ویه عده از مسئولین باعث شد گرایش مردم بره به

سمت تقدیر از خوانواده ایثارگران که خیلی هم خوبه همه میدونیم که این عده حقشونه

که بهشون رسیدگی بشه اما این وسط سوءاستفاده هایی صورت گرفت یه عده بیش
ازحقشون استفاده بردند
ویه عده سرشون بی کلاه موند وهنوزم درگیر فقر
 

هستندوبه سختی روزگار میگذرونن ودم هم نمیزنن وعلاوه براون یه عده پشت 

عنوان خودشون پنهان شدند وسعی کردند خودشون رو مقدس جلوه بدند عزیزان این 

اشتباهه اسم هیچ وقت تقدس نمیاره بلکه عمل ادم باید درست باشه  این عده

خودشون رو از بازرسی مصون کردند خودشون رو طلبکار نظام دونستن وهی گفتن

که ما جنگیدیم وحقمونه وبچه هاشون هر کار کردند به خاطر عنوان باباشون بخشیده

شدند نتیجش این شد که مردم از این عده بدشون اومد و اون عده مخلص هم به پای

 این حاجی گرینوفها سوختند
بعد از اون دوره افراط دوره بعدی اومد به خرابکاریهای

همون حاجی گرینوفها استناد کردند وگفتند ای بابا جنگ سالهاست تموم شده شما

چرا دهنتون رو نمیبندید امثال حاجی گرینوفها که ککشون نمیگزید اونا حسابی

 جیباشون رو پر کرده بودند دوباره هوار شدن رو سر همون مخلصها که شدند اش نخورده ودهن سوخته
بعد اون دوره دوباره اصولگراها اومدن سرکار ودوباره گفتن

 نه جانبازان مقامشون بالاست واز قضا دوباره حاجی گرینوفها پریدن وسط
اما

الان وقتش رسیده که افکارمون رو اصلاح کنیم وهر کسی رو سرجاش بنشونیم همه

 در برابر قانون مساویند با هر عنوانی واگه قراره رسیدگی بشه باید عادلانه باشه

 مردم باید بین جانباز دلسوز نظام ومخلص واونی که داره از عنوانش سوءاستفاده

 میبره تفکیک قائل بشن ومجال رو برای فرصت طلبا با هر عنوانی ببندن این شجاعت

میخواد اما اگه بشه جلوی خیلی از مشکلات گرفته میشه و حق خیلی ها که ضایع شده بهشون برگردونده میشه


به امید روزی که عدالت واقعی اجرا بشه


پی نوشت : البته باید بگم یه عده هم بودن که هم ادمای خوبی بودند وبه ارمانهاشون

پایبندند وهم بنیاد بهشون رسیدگی کرده الحمدالله دست مسئولینی که با تقوا هستند

وتلاش خستگی ناپذیر دارن برا حل مشکلات درد نکنه خدا قوت  امیدوارم یه روز همه

 ما وظیفه شناس بشیم


پی نوشت بعدی: هنوز مشکل جانباز اعتدالی حل نشده فقط گفتم بدونیدالبته بعضی مسئولین قول دادن حل بشه خدا خیرشون بده ببینیم چی میشه  ودیگر هیچ

نظرات  (۲۳)

۲۲ تیر ۹۱ ، ۱۹:۵۲ انجمن فرزانگان کویر
با سلام

در خبرست از خواجه عالم – صلی الله علیه و سلم – که گفت:

بزرگترین حسرتی روز قیامت ........





انجمن فرزانگان کویر

پاسخ:
سلام
۲۲ تیر ۹۱ ، ۲۰:۲۹ لیلی جی اچ
عکست عالی بود
یه جوری شدم
یه حال عجیب
پاسخ:
متنم چی/ نخوندیش؟
۲۲ تیر ۹۱ ، ۲۱:۵۱ شاید یک عاشق
عنوان خوبی واسه همچین متنی انتخاب کردی : یه موضوع حساس !
علی یارت بانو جان
پاسخ:
ممنون عزیزجان بوووس
۲۲ تیر ۹۱ ، ۲۳:۱۲ عابرپیاده
سلام راجعه این پست فعلا نظری ندارم ولی راجع کامنتی که وبلاگ هشت سال شهادت درمورد اون دو دختر که داشتند دست عراقی ها میافتادند براتون گذاشته بودند وشما گفتی من مخالف کار اونا بودم دوست دارم بپرسم اگر شما جای اون دخترا بودین چیکار میکردین!؟
پاسخ:
نمیدونم واقعا شرایط سختیه خیلی وحشتناکه حتی نمیشه بهش فک کرد اما چیزی که برام واضحه خودکشی کار حرامیخ وبه هیچ وجه جایز نیست نمیدونم این شناخت من از دینمه که تو شرایط سخت هم امیدم به خدا باشه ببین حرف زدن در بارش ازارم میده چون اصلا دلم نمیخواد تو اون شرایط قرار بگیرم اما با خودم میگم اگه خودکشی درست بود پس اولاد امام حسینم خودشونو میکشتن خیلی از خانوما زمان جنگ اسیر شدن میدونی؟ الانم ازاد شدن دارن زندگی میکنن تحمل این تحقیر وتن دادن به خواست خدا وبنظرم تو این جور مواقع سخت ترین کاره حالا شما از یه ادم واقعا کار درست حکمش رو بپرس شاید من اشتباه کنم این عقیده شخصیم بود واز کسی تا حالا نپرسیدم
۲۲ تیر ۹۱ ، ۲۳:۳۲ بی رودروایسی-مهرداد
شده تاحالا 14000تا صلوات بفرستی بدون چشم داشت و درخاست .!. فقط بعنوان درود بر صالحان خدا ؟؟؟
شده هروز برای تمام اموات /چه بشناسی چه نشناسی/فاتتحه بفرستی؟؟؟
شده نماز تمام امامن و پیخمبر رو بخونی/حتی واسه امتحان!/؟؟؟
شده از توی قرآن دنبال سوال بگردی و برای جوابش از هیچ آخوندی حرف قانع کننده نشنوی؟؟؟
شده هر چندوقت یبار قرآن خونه رو عوض کنی بخاطر اینکه تمام صفحاتش با مارکر لایت شده و رنگ رنگیه؟؟؟
اگه حوصلت گرفت و عزم کردی این کارو انجام دادی به خودت غره نشو! بدون نفر دوم هستی!

ولی نشده که من چیزی برام توجیه نشده ازش طبعیت کنم !
و
مقدسات رو از اولیا تنزل بدم به عوام


پاسخ:
منظورت از عوام کیه مهرداد یه چیزایی تو دین ما اگه پنهانی باشه بهتره ویه چیزایی اشکارا ویه چیزایی هردوجورش هست مث انفاق اگه بتونی درونت رو از ریا تهی کنی وگاهی اشکارا خوبی کنی این میشه نشر خوبی ها به من بگو امر به معروف عملی چیه؟ ببین من میدونم تو ممکنه خیلی بچه مومن وقران خون و معنی گرایی باشی اما این صلوات برا سلامتی رهبری یه جور اعلام حمایت از ایشونه مهرداد تو چه بدونی چه ندونی چه بخوای چه نخوای ایشون الان سکاندار کشتی انقلابن وامسال من هم خیلی زیادن که از ایشون تا سر حد مرگ دفاع میکنن من که خاک پاشونم نیستم خیلی از اولیا خدا به ایشون ارادت دارن از علما طراز اول که همه به تقوا معروفن وایشون هم فوقالعاده با تقوان یه بار دیگه هم گفتم ایشون دشمن زیاد دارن اگه حتی یه نقطه خاکستری تو زندگیش بود اونا شانتاژخبری میکردند بیا وببین در مورد ارادت قلبی که گفتی باید پنهانی باشه البته در لفافه باید بگم ایشون الان مقامشون ولایت فقیهه و ارادت قلبی کافی نیست باید بین مردم وایشون مودت وجود داشته باشه یعنی محبتی که بیان میشه مهرداد ما الان داریم تمرین ولایت پذیری میکنیم تا اگه روزی امامون خواستن ظهور کنن اماده اطاعت از ایشون باشیم ویادمون باشه هر کاری که اماممون امر کردند مو به مو انجام بدیم
                                بسم الله الرحمن الرحیم
این پست ثابته

هیچ چیز بی دلیل و هدف نیست و برای بنیانٍ هر چیزی راهٍ مشخصی تعیین شده

لازمه بهتر و مفید زندگی کردن  درک و فهم قانون زندگیه

اینجا سعی داریم در هفته 2 آیه از قرآن رو برای فهم و درک بهتر و بیشتر  به طریقی و

  البته با کمک شما تفسیر کنیم به این صورت که یه آیه رو برای تفسیر تعیین میکنیم و دو 

روز بعد تفسیر رو با کمک شماکه تفسیرتون رو به صورت کامنت برامون ارسال میکنید         

امیدوارم که بتونیم به بهترین نحو به هدفمون برسیم

پس اگر هستی 

یا علی
پاسخ:
سلام خیلی جالبه ایشالله میام وتو برنامتون شرکت خواهم کرد
سلام.....به کوری چشم بعضی هااااا.....امام خامنه ای(اللهم صل علی محمد وآل محمد)....آخی راحت شدم تو دلم مونده بود...!!!!!!
پاسخ:
سلام هههههههه خب خدا رو شکر راحت شدی هیچ وقت نذار چیزی تو دلت بمونه عزیزم ههههههههههههههههه
سلام.....

نائب الزیاره تان بودم...
درحد یک چشم برهم زدن هم نبود..

به امیدظهور یار
یاعلی
پاسخ:
وای سلام زیارت قبول الان میام وبت دیدن زوار
۲۳ تیر ۹۱ ، ۰۲:۱۲ زهراسادات
زهراجان بنظرم خیلی لفظ های قشنگتری هست تابگی:"خادم کشور"....
آیت الله بهاءالدینی خطاب به حضرت آقا:"السلام علیک یاودیعه الله"
پاسخ:
ببین لفظ خادم بهترینه ایشون به اندازه خادم کشور فروتن هستند وخدمت در این کشور خدمت برای امام زمونه هرکس تو حکومت اسلامی خدمت خالصانه کنه اجرش رو فقط خدا میتونه محاسبه کنه ولاغیر
سلـــــــــــــــــــــــــــــــــام آجی
چطوری
خوشی؟
پاسخ:
سلام عزیز خدا روشکر

هر هفته یک پیام به امید ظهور


نامدگان و رفتگان از دو کرانه ی زمان
سوی تو می‌دوند هان! ای تو همیشه در میان

در چمن تو می‌چرد آهوی دشت ِ آسمان
گرد ِ سر ِ تو می‌پرد باز ِ سپیدِ کهکشان

هر چه به گردِ خویشتن می‌نگرم در این چمن
آینه ی ضمیر ِ من جز تو نمی‌دهد نشان

ای گل ِ بوستان سرا ، از پس ِ پرده‌ها درآ
بوی تو می‌کشد مرا ، وقتِ سحر به بوستان

ای که نهان نشسته‌ای باغ ِ درون ِ هسته‌ای
هسته فرو شکسته‌ای کاین همه باغ شد روان

آه که می‌زند برون ، از سر و سینه موج ِ خون
من چه کنم که از درون دستِ تو می‌کشد کمان

پیش وجودت از عدم، زنده و مرده را چه غم؟
کز نفس ِ تو دم به دم می‌شنویم بوی جان

پیش ِتو جامه در برم نعره زند که بر دَرم!
آمدنت که بنگرم، گریه نمی‌دهد امان...

اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
اللهم عجل لولیک الفرج
سلام زهرا جان قشنگ نوشتی
پاسخ:
سلام ممنون
روزها کار دلم لحظه شماری شده بود

طفلک از دست تو هر شب متواری شده بود

جایگاهی که به زیبایی اسمت سوگند

باتو از روز ازل نامگذاری شده بود

نیمه شبها من وتنهایی و بغضی که شکست

اشکهایی که بدنبال تو جاری شده بود

روزهایی که نبودی دل بابونه شکست

کار مریم پس از ان گریه و زاری شده بود

نرگس از رفتن تو پای به بیراهه گذاشت

یاسمین از شب اغاز فراری شده بود

در حیاط از غم فقدان تو محبوبه شب

مست در باغچه ام خاکسپاری شده بود

تو که یکرنگ نبودی و دلت تنگ نبود

من همانم که دلم دانه اناری شده بود

بی تو هرشب من و تنهایی و لالایی شب

شاه غم در شب من تاجگذاری شده بود

اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
اللهم عجل لولیک الفرج
اجرشون با خدا
خدا قوت
پاسخ:
ممنون برادر
نه بابا!!!
اخراجی ها؟؟؟؟
مگه تو دیدی؟؟؟
سلام

ممنون از حضورت در وبلاگم. گیر سه پیچ گاهی برای عده ای لازم است
پاسخ:
اره خداییش رفتن رو اعصاب بعضیا سرگرمی خوبی هم هست
سلام بروزم و منتظر حضور گرمتم!
پاسخ:
سلام چشم
1
پاسخ:
هااااااااااااااااا
۲۳ تیر ۹۱ ، ۱۲:۰۴ بی رودروایسی-مهرداد
سلام
فکر میکنم ما دوتا از بنیان با هم اختلاف داریما !!!
ما فقط به ائمه میگیم اولیاء
ولی
از قرار معلوم شما خیلی از ما جلوتری و به خیلیا میگی اولیا!!!! که حالا همون اولیاء شما دارن از شخص مورد نظر حمایت میکنن !!


(/(((مهم )))))
زهراخانوم من منکر موقعیت و جایگاه ایشون نیستم و همیشه به همه میگم که بعد انقلاب رهبری مثل ستون اصلی یک خیمه است که وسط قرار گرفته! اگه همه ستونهای فرعی هم خراب بشه باز اون خیمه سرپاست ولی برعکس اگه همه ستونها سرپا باشن ولی اون ستون اصلی فرو بریزه خیمه هم فرو ریخته! و مطمئنن دشمن هم هدف اصلیشون اون ستون اصلیه!


باید بین واقعیت نظام و اعتقادات دینی تمایز قائل شد.
خوب میدونی که سیاست ما عین دیانتمون نیست!
مگر اینکه دیانتمون سراسر کذب و دروغ و ریا و ........ باشه!!!!!!!!!!!!!! / که نیست/
پاسخ:
سلام اره منو تو اختلافمون اساسیه یعنی سر اصل قضیه اختلاف داریم تو اینجور مواقع دو طرف باید به چیزی استناد کنن که هر دو بهش اعتقاد دارن من فقط به قران واهل بیت استناد میکنم احادیث وقران نظرت چیه؟ یه حدیثی هست که میگه اولیاء خدا بین مردم گم هستند مهرداد اولیا؟ء خدا فقط ائمه نیستن چرا دین رو اینقدر نا ملموس میکنید تنها مقام عصمت به چهارده معصوم محصور میشه تازه امکان نزدیگ شدن به این مقام هم هست نمونش حضرت زینب وحضرت عباس ببین مهرداد این دوبزرگوار هم نه امامن نه معصوم اما از اولیا خدا هستند یعنی از دوستان خدا این مقام هم درجه بندی داره این دو بزرگوار در درجه بالاترین هستند وپایین تر از اینها هم هست نمونش همه کسانی که خودشون رو در راه خدا وقف کردند واز گناهان دوری کردند مثل شیخ مفید که با امام زمان ارتباط داشتند ایتالله بهادالدینی مرحوم شاه ابادی اقای نخودکی امام خمینی واقای بهجت وهمین اقا سید علی خودمون که البته هر کدوم در یه مرتبه از این مقام قرار دارند ببین صد بار بهت گفتم اصل این نظام بر مبنای اسلامه اما متاسفانه مجریان ما اونو درست اجرا نمیکنن چون مجریان معصوم نیستند به سیاست زدگی یه عده نگاه کنی میبینی دیانتشونم همون جوریه در واقع سیاستمداران ما بر اساس میزان تقواشون به سیاست واقعی که همون سیاست اسلامیه نزدیک میشن سیاست اسلامی سیاست امیرالمومنینه سیاست پیامبره که ما بر اساس تقوامون میتونیم بهش نزدیک بشیم هر چه ما باتقوا تر باشیم به هدف نزدیکتریم به من بگو چرا میگن گناهان ما جلوی ظهور رو میگیره دقیقا برا همینه چون ما هرچی تقوا داشته باشیم به حکومت اسلامی همه جانبه نزدیکتر میشیم
۲۳ تیر ۹۱ ، ۱۲:۱۳ بی رودروایسی-مهرداد
در جواب زهرا (نوکر133)

درود بر امام احمدی نژاد (علیه السلام-رضی الله عنه-سلام الله علیه)
/من شر الوسواس الخناس-الذی یوسوس فی صدور الناس-من الجنه و الناس و الزهرا !!! /انشاءالله

پاسخ:
چرا به خودت گرفتی مهرداد ههههههههه میگن چوبو برداری گربه دزده حساب کار خودشو میکنه هههههههههه منظور زهرا دشمناش بود اقا مهرداد نه شما تو چرا احمدی نژاد واامام خامنه ای رو روبروی هم قرار میدی؟ احمدی نژاد همیشه ارادت خودش رو نسبت به ایشون بیان کردند ویکی از دلایل حمایت ما از اقای احمدی نژاد همین بود احمدی نژاد بارها گفتن رابطشون با رهبر فقط رسمی نیست بلکه ایشون حکم پدر منو دارن ویه رابطه عاطفی هم بین ما برقراره حالا تو چرا شدی کاسه داغتر از آش الله اعلم
واما صحبتی با (بی رودروایسی-مهرداد)
1- اولا که زهرا جوابهای خوبی همراه بااستدلال مطابق علم شما نوشته که اگه خوب بخونی دیگه مشکلی نمی مونه
2- دوجمله درآخر نوشتی
(باید بین واقعیت نظام و اعتقادات دینی تمایز قائل شد.)
(خوب میدونی که سیاست ما عین دیانتمون نیست!
اگه این دوجمله رو خوب تحلیل کنی شاید خیلی ازمشکلات ما حل می شد.
منظور شما که گفتید باید بین واقعیت نظام واعتقادات نظام افتراق قایل شدچیست (هرچند زهراخوب جواب داده پس یا باید متوجه شده باشی یا حرفی مونده حرفت چیه)- دوم اینکه گفتی سیاست ما عین دیانت مانیست مبنا خودت رو گرفتی یا دیگران رو یا جامعه رو یا مسئولین رو و.... منظورت کیه من که سیاستم با دیانتم یکی هست شما نیز اینطورید لطفا خوب توضیح دهید تا دیگران باخواندن پیامتان منحرف نشند ویا فکرشون منحرف نشه
یاشبهه ایجاد نشه/البته این بحث ها نیاز به کار داره وحجم وبلاگ کم هست براهمین اگر دوست داشتی مباحثه ای کنبم برام ایمیل بزنmaya758@gmail.com
پاسخ:
ممنون از توضیحتون
۲۳ تیر ۹۱ ، ۱۶:۳۹ منتظرالمهدی(عج)

سلام بر مهدی(عج)فاطمه(س) و سلام بر منتظرانش
لطفا در اطلاع رسانی این طرح ما را یاری رسانید
طرح قرائت دسته جمعی سوره ی مبارکه فجر
http://janbazandefaemogadas.blogfa.com/post/5
با تشکر
اجرکم عندلله
از درگاه الهی برای شما توفیق روزافزون برای خدمت خالصانه به اسلام را خواهانم.
اللهم عجل لولیک الفرج
به امید ظهورش صلوات
و حفظ لنا سیدنا امام الخامنه ای حتی یصل فرج مولانا المهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف)
اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم و احشرنا معهم و لعن اعدائهم اجمعین و جعلنا من شیعتهم
پاسخ:
سلام انشالله دوستان در این طرح شرکت میکنن
۰۶ مرداد ۹۱ ، ۱۵:۵۸ سرباز 110 ولایت
سلام علیکم
از خواهر عزیز و بزرگوارم بینهایت سپاسگزارم.
همین که یاد این عزیزان و این عباسان انقلاب حضرت روح الله را زندئه کردیدید خدا شما را شادمان کند.
آرزوی اوقات خوب و عالی برای ما عزیز بزرگوار را از درگاه حق تعالی خواهانم.
سایه رهبری مستدام- سرباز سید علی
پاسخ:
سلام ممنون اخوی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی