با من حرف بزن

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند .... گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را

با من حرف بزن

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند .... گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را

سلام من یه انسان آزادم .آزاد از قید و بند احزاب گروهها ..نه ببخشید من یه اسیرم ..اسیرعشق مولام امام سید علی همه دنیا رو به شوخی میگیرم چیزی زیبا تر از عشق ندیدم. این وبلاگ وبلاگ دلدادگیست .جایی برای بیان بی قراریهای من .

جمعه, ۲۳ تیر ۱۳۹۱، ۱۲:۳۰ ب.ظ

مظلومی اما...



تاریخ قمری صحیح تولّد رهبر حکیم انقلاب، 28 صفر 1358 هجری قمری است و با پیگیری از مرکز تقویم مؤسسه فیزیک دانشگاه تهران، آن تاریخ را با تقویم شمسی تطبیق داده و در می‌یابد ایشان چهارشنبه 29 فروردین 1318 متولد گردیده‌اند... پیشتر هم شنیده می شد که امام خامنه‌ای، تاریخ تولّدی که برایشان نقل می‌شود را نادرست خوانده بودند، اما درشناسنامه ایشان همان تاریخ قید شده بود.

بهر حال تو شناسنامشون 24 تیر ماه تولدشونه ومن به این بهانه تصمیم گرفتم قدری ایشون رو از منظر بزرگان به معرفی کنم اولش دلم میخواست مث همیشه یه متن روان بنویسم اما دیدم در حدی نیستم تا درباره ایشون از زبون خودم نظر بدم شرح حال بزرگان را بزرگان بهتر میتوانندجون مادرتون تا اخرش بخونید تنبلی نکنید


 

علامه عظیم‌الشأن حضرت آیت‌الله حسن‌زاده آملی، جلوی حضرت آقا دو زانو نشسته و ایشان را مولا خطاب می‌کنند. حضرت آقا ناراحت شده و به علامه می‌فرمایند این کار را نکنید. علامه حسن‌زاده می‌فرمایند: اگر یک مکروه از شما سراغ داشتم این کار را نمی‌کردم.

ایشان در جای دیگر فرموده‌اند: گوش‌تان به دهان رهبر باشد. چون ایشان گوششان به دهان حجت‌بن‌الحسن(عج) است. این جملات وقتی بیشتر معنا پیدا می‌کند که بدانیم صاحب تفسیر المیزان، علامه عارف آیت‌الله طباطبایی درباره شاگردش علامه حسن‌زاده فرموده‌اند: حسن‌زاده را کسی نشناخت جز امام زمان(عج). راهی که حسن‌زاده در پیش دارد، خاک آن توتیای چشم طباطبایی

در سال 69 بنده به حاج احمدآقا خمینی گفتم که شما طی یک سخنرانی اعلام کردید که "هر کس بین اطاعت از مقام معظم رهبری و امام راحل(ره) تفاوت قائل باشد، در خط آمریکاست " که ایشان با تأیید دوباره این سخن گفتند، بنده از روی اعتقاد این حرف را زده‌ام. بعد ایشان فرمودند: برخی از این افراد دور من را گرفته‌اند که بنده را در مقابل حضرت آیت‌الله خامنه‌ای قرار دهند که من متوجه شدم و توی دهن‌شان زدم.

حاج احمدآقا در ادامه فرمود: باید به این احمق‌هایی که می‌گویند آقای خامنه‌ای نباید رهبر شود، گفت "پس چه کسی؟ " اگر نظر آن‌ها بر روی فلانی است، او که حتی توانایی اداره خانواده خود را ندارد چه برسد به یک مملکت.

همچنین ایشان فرمودند: سه سال قبل از عزل منتظری، یعنی سال 1365، سران قوای سه‌گانه کشور در جماران جلسه داشتند که آن روز آقای منتظری نیز با امام راحل(ره) ملاقاتی داشت، آن‌ها مشغول بحث و گفت‌وگو بودند که یک‌دفعه امام خمینی برخلاف معمول بدون زدن در، با ناراحتی وارد اتاق می‌شود.

بنا به گفته حاج‌احمدآقا، در این جلسه خود ایشان، میرحسین موسوی با منصب نخست‌وزیری، موسوی اردبیلی رئیس قوه قضاییه، هاشمی رفسنجانی رئیس مجلس و آیت‌الله خامنه‌ای نیز با سمت ریاست جمهوری حضور داشتند.

امام(ره) با ناراحتی تمام گفتند: بنده از اول گفتم منتظری به درد رهبری نمی‌خورد، مجلس خبرگان رأی بر شایستگی او داد و بنده به خاطر التزام به قانون پذیرفتم، ولی امروز به صورت صریح این سخن را تکرار می‌کنم.

در آن وضعیت سکوت عمیقی در جلسه حاکم شد که آیت‌الله خامنه‌ای با طرح این سئوال که پس چه کسی عهده‌دار رهبری شود؟ سکوت را شکستند که در همین لحظه امام بدون کوچک‌ترین مکثی انگشت اشاره را به سوی حضرت خامنه‌ای گرفتند و گفتند: "خود شما، مگر شما از دیگران چه کم دارید؟ "

وی گفت: سکوت بیشتر شد تا حدی که نفس‌ها به شماره افتاد. خود مقام معظم رهبری خطاب به امام گفتند: "این مسئله که شما می‌فرمایید موضوع جدیدی است، بنده می‌خواستم شما به اعضای این جلسه حکم ولایی کنید که ما حق دم زدن از این جلسه را نداریم تا زمانی که خود شما حکم بفرمایید. " امام نیز این حکم را کردند. (به نقل از آیت‌الله خزعلی)

در نامه‌ای که شهید آیت‌الله مصطفی خمینی برای یکی از آشنایان نوشته بودند، آمده است: آقایان خامنه‌ای را خصوصاً سیدنا علی را سلام برسانید. شهید محراب آیت‌الله العظمی صدوقی قبل از انقلاب به آقای خامنه‌ای می‌گفتند: آیت‌الله.


روزی بعد از ملاقات حضرت آقا با آیت‌الله بهاءالدینی از ایشان می‌پرسند که آیا دیروز مقام معظم رهبری به اینجا آمده بود؟ ایشان در جواب می‌فرمایند: بله چند دقیقه خورشید اینجا تابید و رفت، او چون خورشید دارای خیر و برکات است.

زمانی برای امضای قائم مقامی رهبری، خدمت حضرت آیت‌الله بهاءالدینی می‌رسند، ایشان امضا نمی‌کنند. هر چه از فرستادگان آقای منتظری اصرار از ایشان انکار، تا آنجا که خود آقای منتظری شخصاً خدمت ایشان می‌رسد و تمام کتاب‌هایی را که درباره ولایت فقیه نوشته است، جلوی روی آقای بهاءالدینی می‌چیند. آیت‌الله بهاءالدینی تمام کتب را جمع می‌کنند و به آقای منتظری می‌گویند: "ولایت‌فقیه نوشتنی نیست، فهمیدنی است. " بعد که از ایشان می‌پرسند: آقا چرا ایشان را تأیید نکردید، مگر شخص دیگری هم می‌تواند؟ می‌فرمایند: نظر ما سیدعلی خامنه‌ای است. آقای بهاءالدینی فرموده است: "البته هیچ کس حاج‌آقا روح‌الله نمی‌شود، ولی آقا سیدعلی خامنه‌ای حقیقت ولایت‌فقیه هستند و رهبر.

* ختم صلوات برای سلامتی

 

فرزند آیت‌الله العظمی بهجت با اشاره به همزمانی روزهای پایانی عمر پدر بزرگوارشان با سفر رهبر انقلاب به استان کردستان، در بیان حالت روحی ایشان، به حساسیت این مرجع تقلید نسبت به سلامت رهبری اشاره می‌کند و می‌گوید: این موضوع سبب شد تا معظم‌له برای سلامتی رهبر انقلاب چندین ختم ویژه صلوات و ذکر را گرفتند و مداومت بر این ختم‌ها که برای سلامتی رهبر انقلاب بوده است تا آخرین ساعت عمر حضرت آیت‌الله بهجت ادامه داشته است. برخی نیز از پیش‌بینی رهبری آقا چند سال پیش از رهبری توسط ایشان خبر داده‌اند.


 من میدونم شماها تنبلید حوصله خوندن ندارید برا همین لینک منبا این متن رو که خیلی خیلی بیشتره براتون میذارم هر کی خواست بیشتر بدونه رو ادرس زیر کلیک کنه


                                به بهانه سالروز تولد امام خامنه ای


خب حالا برا هدیه تولد به اقامون هر کی هر چی میتونه صلوات هدیه کنه من پایه

رو میذارم پونصد تا کمتر یا بیشترش با خودتون تو نظرات برام بذارید تا ببینم در کل

چند تا میشه

 

مولای من مظلومی اما به خون شهدا قسم این مظلومیت ادامه نخواهد یافت

روزی با خون خود این جمله را خواهم نوشت




نظرات  (۳۰)

حیف که حالم خراب اندر خرابه و رو به موت و حتی در خطر خودکشی ام...
پاسخ:
دیونه دیگه اگه از این حرفا بزنی یه سیلی محکم از من دریافت خواهی کرد خودکشی ؟؟؟؟؟ دلم میخواد لهت کنم دیگه از این حرفا نزنی هااا
۲۸ تیر ۹۱ ، ۱۲:۳۵ هادی وصال
سلام به روزم با مناجاتی از علی اکبر لطیفیان
پاسخ:
سلام چشم
۲۸ تیر ۹۱ ، ۱۷:۴۴ سیده چفیه دوش
اگر از سرهامان کوه ها بسازند نخواهیم گذاشت در تاریخ بنویسند "خامنه ای تنها ماند" ...

سایه اش مستدام...
پاسخ:
ممنون ابجی جون خیلی زیباااابود
به نکته خوبی اشاره کردی منم برام سوال بود
ولی چرا نوشتی مظلومی !؟ منم میگم ولی میخوام بدونم تو چرا میگی دلیلت برا مظلومیت آقا چیه ؟
پاسخ:
میدونی که اقامون چه زهدی داره امام کسی باور نمیکنه میدونی چقدر مخلصه اما کسی باور نمیکنه میدونی چقدر درد محرومین رو داره اما کسی باور نمیکنه اون بین ما هم مظلومه اون گاهی چوب ندونم کاریای ما که دوسش داریم رو میخوره ما اشتباه میکنیم میذارن به حساب اون تنهاست ویاور درست حسابی نداره حتی کسی رو که فریاد بزنهتاچیزایی رو که اون نمیتونه بگه ،بگه رو نداره برا چی اقامون باید بگه این عمااااااااارر ؟؟؟؟
همین امامی که میگه چرا همیشه ساکته
چرا هیچ وقت کاری نمیکنه
این همه فقر و فلاکت مردم بدبخت
گرونی ، فساد کثافت و....
بازم بگید امام خامنه ای
یه کم واقع بین باشید و...
حیف امام خمینی و انقلاب و فرشته هایی که رفتن جبهه
پاسخ:
ببین اخوی من مشهدم سه چار روز یه بار میام نت ما فحش خورمون ملسه برو بقیه کامنتای من تو پستای جنجالی بخون کلا اهل سانسور نیستم اما جوابت اگه امام و هم بودن اخوی همین راه رو میرفتن ممنتها اگه شهدا زنده بودن یه مشت ادم عوضی دزد فرصت پیدا نمیکردند تا گند بزنن به ابروی نظام ما خیلی از مهره های کاری مون رو از دت دادی م امام خامنه ای تقریبا دست تنهاست ما با این حال اضاع اینجوری نخواهد موند حالا خواهی دید
خاک تو سرتون که فقط نظرای موافق رو ثبت میکنید
من از این به بعد این وبلاگ مضخرف را تحریم میکنم
صلواتم میفرستم برای سلامتی امام زمان ، نه کسی که معلوم نیست کی مجتهد شد
اگه میدونی منم آگاه کن
پاسخ:
ببین اصلا فرصت جواب دادن ندارم برادرم ببخش اما برا همون امام زمان صلوات بفرست شما ایشالله حق پایدار بمونه وظلم ریشه کن بشه درست شد؟؟؟؟/
البته هر چقدر که از لحاظ مذهبی با هم تفاهم داریم از نظر سیاسی با هم حسابی تفاوت عقیده داریم.
من به این شخصیت هیچ اعتقادی ندارم...
پاسخ:
تفاوت عقیده بد نیست عزیز جان باعث نشاط جامعه میشه من اهل فرار نیستم وخوشحال میشم از عقاید شما بدونم کاش میگفتی چرا قبول نداری ایشون رو؟
به همون دلیلی که شاه رو دوست ندارم.به نظر من او همون شاهه فقط جنس تاجش عوض شده.
وقتی تمام قوانین کشور به جای خواست عموم بر محوریت خواسته یک نفر بچرخه اسم اون یک نفر میشه شاه.
حالا ممکنه اسم مستعار بگیره ولی هویت همونه...
تمام رنجی که دارن مردم مملکتم میکشن به خاطر سیاست غلطه این آقاست.
شما تا به حال دنبال دارویی که تحریم شده دویدید؟؟
تا حالا شده مجبور باشید از یک روش درمانی استفاده کنید ولی تکنولوژیش توی ایران نباشه و بهتون بگن برین پاکستان؟؟
ولی من دیدم!!زهرا خانم به جای اینکه به اخبار ایران و خارج و بی بی سی و صدای آمریکا و شبکه 1 و 2 و 3 و...گوش بدی فقط کافیه یه سر بری بیرون و با مردم به گفتگو بشینی تا بفهمین سیاست غلط و چسبیدن به تقدسها فقط برای حفظ قدرت یعنی چی؟؟
پاسخ:
قوانین کشور ما توسط همین مردم رای اورده عزیزجان من فک میکنم تو خیلی دلت پره نمیدونم شاید بقول خودت بعضی از کسایی که خودشون رو هوادار ایشون میدونن خیلی بد عمل میکنن شما رنجیدی دلم میخواد پریشانیهای درونیت رو بذاری کنار وبه حرفام گوش کنی ببین خواهر گلم مگه ما همه به خدا اعتقاد نداریم؟ خدا دستوراتی به نام اسلام اورده وااین دستورات رو به پیامبر ابلاغ کرده وپیامبر درذ مقام سرپرست جامعه وحاکم مجری اون بودند وبعد اون حضرت علی که اون مسائل پیش اومد وعلی نشد که حاکم باشه و رسیده به الان که اما زمانمون غایبه ببین دین ما بر مبنای حکومت طراحی شده یعنی اگر بخوایم اجراش کنیم باید حکومت اسلامی باشه الان که امامون نیست نباید خودمون رو از حکومت اسلامی محروم کنیمما مجبوریم به یک فقیه جامع شرایط بسنده کنیم تو که تحصیل کرده ای عزیزجان به من بگو چرا دارن ما رو تحریم میکنن؟ اونا میخوان دست از عقایدمون برداریم تو اگه امام حسین رو قبول داری باید متوجه بشی که وجود اسرائیل نامشروعه وما نباید سکوت کنیم واون اسرائیل تا همه دین ما رو از ما نگیره تا همه منافع ما رو به چنگ نیاره دست بر نمیداره مگه پیامبر سه سال تحریم شعب ابیطالب رو تحمل نکرد ؟ چرا؟؟؟ بخاطر عقیدش بخاطر خدا میدونی چقدر بچه در اون زمان بر اثر گرسنگی وبیماری مردن؟ ایا پیامبر باید کوتاه بیاد ایا حسین باید بخاطر اسارت ناموسش کوتاه بیاد؟ زهرا جان به من بگو اون چیه خدا حاضره عزیزترین خلقش رو جلوش ذبح کنن وساکت بشینه اون هدف چیه زهرا؟ اون چیه که مادرمکون زهرا که هدف خلقته بخاطرش کشته میشه؟؟؟ جز اسلامه؟ جز ولایته؟ پس اروم باش خواهرم اگه تو جامعه نقص میبینی باید کمک کنیم همه بر طرف بشه همه ما مسئولیم عزیزم
کی به قانون عمل میکنه؟؟
قانونی که رای آورد سالهاست توی کتابخونه ها خاک میخوره.فعلا قانون حرف آقاست و نمایندگان مجلسمون هم میگن فقط حرف آقا...
پاسخ:
این نماینده هایی که میگی از کجا اومدن؟ مگه مردذم انتخاب نکردن بعدم این اقا فقط در چارچوب این قانون نظراتشون رو اعمال میکنن وظایف واختیارات ایشون تو همین قانون ذکر شده وایشون فراتر از قانون عمل نمیکنن وهوادارنشون هم بیش از حدیست که تصور میشه
دیگه واقعا عصبانیم کردین؟؟
شما این مرد رو که سرتا پا تقصیره با پیغمبر یکی میدونید؟؟
حدیث در ومورد فقها:
لازم است که از جمع شما افرادی به دنبال یاد گرفتن تعالیم دینی برن.
حدیث دیگه:در مورد مسائل روز به چه کسانی مراجعه کنیم؟؟
امام معصوم:به راویان حدیث!
کاش نوشته فقها برن حکومت داری کننند؟
کجاش نوشته که معصوم هستند و هر چی گفتند سر سپرده دنبالشون بدوین؟؟
اصلا مگه ابوبکر و عمر و عثمان هم فقیه زمان خود نبودند؟؟
معاویه هم حاکم بود؟؟
چرا شیعیان اونو قبول نداشتند؟؟
اگر شما او رو علی میبینید من شبیه معاویه میبینمش
پاسخ:
دهن منو با گل بگیرن اگکه ایشون رو با پیغمبر یکی بدونم ببین عزیزجون کتاب ولایت فقیه امام خمینی رو بخون به همه سئوالاتت جواب داده میشه تو الان میخوای بگی حکومت ما باید لائیک باشه؟ ایا مشکلات اقتصادی ما اینجوری حل خواهد شد؟ پس چرا این مشکلات تو همه کشورها هست؟ فقر فساد گرفتاری همه جا هست مخصوص ما نیست حتی دشمنان ایشون هم قدرت مقابله به تدبیر ایشون رو ندارن میدونی اگه اونا دستشون به من وتو برسه تیکه تیکمون میکنن؟ نمونه هاش همه جا هست از عراق بگیر تا هر جا من سید علی رو مساوی با امام علی نمیدونم اون رو در راه امام علی میدونم البته شاید جایی ایشون هم خطا کنند که معصوم نیستن ولی من یه چیزی برام خیلی جالبه که دشمنان ایشون بجای اینکه کارهای ایشون رو نقد کنن وایرادات ایشون رو بگن فقط فحش میدن وبد وبیراه میگن تو میدونی چرا؟
کار از یک نقص کوچیک گذشته دختر
مردم از دین گریزون شدند.چون دینی که این آقایون سردمدارشن به دلشون نمیشینه
پاسخ:
من قبول ندارم مردم از دین گریزون شدن شاید اطراف شما اینجوریه مردمی که من میبینم هر سال گرایششون به نماز دعا حرم ائمه اعتکاف بیشتر میشه خودت که داری میبینی
هواداراش خیلی کمتر از حدیه که تصور میشه.
اگر واقعا اینوطره که شما میگین چرا یک رفراندم آزاد برگزار نمیکنه ببینه هنوز هم توی ایران اکثریت خواهان بودن شخصی ماورای قانون هستند یا نه؟؟
قانو به ای آن آقا قدرت ماورای قانون داده و این خواست اکثریت نیست.
پاسخ:
تو همه انتخاباتهایی که انجام میشه مردم به کسی رای میدن که فکر میکنن افکارش به افکار ایشون نزدیکه وقتی خواست عمومی برای برگزاری رفراندوم نیست دلیلی برای تحمیل چنین هزینه ای به نظام نیست اکثریت مردم شاید از گرونی ها ناراضی باشن یکیش خود من منم ادمم بابا سخته بخدا این شرایط اما قرار نیست از عقیدم دست بردارم مردم از گرونی ناراحت اما هیچ کدوم در عمل راضی نیستن نظام عوض شه اگر نه مث همون سال پنجاه وهفت از باتون وهیچ چیز نمیترسیدن ابجی خیلی زشته این ملت به ترس محکوم بشه ما که به مرگ میخندیم من اگه این اقا رو اینجوری که تو میگی میدونستم یک لحظه برا قیام درنگ نمیکردم وهزینش رو هم میدادم اما موضوع اینه که ایشون سالمترین وبا تقواترین مسئول این کشوره
نقد می کنند شما نقدها رو نمی شنوین.
چون فقط یک معصوم از ایشون ساختین و بهش چنگ میزنید.
ایشون به زور در قدت موندند..
تعدا زندانیان سیاسی در ایران مساوی با تعداد زندانیان سیاسی در نظامهای دیکتاتوری مثل صدام حسین و معمر قذافی شده.
فرار مغزها به خاطر بیشتر محدودیتهای اجتماعیه نه امکانات کشورهای غربی.
اونها با همین اقتصاد نصفه و نیمه از ما اقتصادشون بهتره.
ما یک کشور متکی به نفت هستیم و حتی این نظام نتونست یک کارخانه خودکار بیک رای خودش نگه داره.
پاسخ:
دلایل زیادی برا این چیزایی که میگی هست ابجی واینکه توقع نداشته باش یه نظام کلا بذاره از درون عوضش کنن بهر حال شنا کردن بر خلاف اب هزینه داره چرا توقع داری ما در عرض سی سال با وجود هشت سال جنگ وتحریمهای مختلف پیشرفت چند صد ساله اونا رو داشته باشیم ؟ ابجی مشکلات ما محصول یک دو عامل نیست عوامل زیادی دخیله یکیش تنبلی ماست سر سری گرفت کارها توسط ماست سودجویی یه عده تحریم سوئمدریت وخیلی چیزای دیگه که ربطی به نوع حکومت نداره
ای وای عنی شما دین گریزی رو نی بینید؟؟
توی فامیل مذهبی ما تعدا زیادی از بچه ها به خاطر آقایون از دین زده شدند.
توی همین فضای مجازی هم تعدا زیادی از این آدمها هستند.
پاسخ:
بله هستن اما تعداد کسایی هم دیندارن خیلی زیاده خیلی همیشه ادمها متفاوت تو جامعه هست من یه اخوند دزد میبینم از کارش تبری میجویم یکی دیگه میبینه از اخوندا بدش میاد بستگی به ادمش داره تو اگه یه چادری ببینی که بد اخلاقه نباید بگی همه چادری ها بد اخلاقن اینا اون چیزهاییه که ما باید اصلاح کنیم چشمها را باید شست جور دیگر باید دید
چی میگین شما؟کلا مگه کسی که افکارش از ایشون دور باشه صلاحیتش تایید میشه.
یعنی واقعا کر کر خنده است حرفتون!!!!
پاسخ:
ببین ابجی من دانجوی زمان خاتمیم زمانی که اقای خاتمی رئیس جمهور بود نظارت شورای نگهبان خیلی شل شد شورای شهر تهران که بود انقلابی وضد انقلاب تایید شدن یه ادمایی اومدن که باور نمیتونی بکنی بعد مهندس چمران یه دفه در زمان خود اقای خاتمی که خودشون مسئول ستاد انتخابات بودن اومد بیرون از صندوق احمدی نژاد در برابر معین وهاشمی رای اورد اونم در زمانی که رئیس جمهور خاتمی بود مگه کواکبیان کاندید نبود امسال چرا رای نیاورد؟ خیلی دیگه هم بودن مردم از این ادما جدا شدن باور کن هیچ ربطی هم به نظارت نداره
سال 57 سر مردم کلاه شرعی نمیگذاشتند الان میگذارند.
والا من که در تمام کشور دوست و رفیق دارم و هیچ کس دیگه دلش با این آقا نیست.
رفراندم خواست عمومیه ولی خوب خواست آقایون نیست...
پاسخ:
ببین عزیزجون مردم دارن زندگیشون رو میکنن برا مردم این مهمه که دینشون سر جاش باشه گرونی هم کم بشه اونا همین حکومت رو میخوان اگرم گاهی نق میزنن را این گنداییه که یه عده ادم بی شئور به نام دین دارن به بار میارن مردم اصلا به بازیها وزد وبندای سیاسی علاقه ندارن این حرفا چیه بابا چجوری دیگه ثابت کنن این حکومت رو میخوان مگه تو هر انتخابات شصت هفتاد درصد شرکت نمیکنن نه دی اینایی که تو خیابون بودن کی بودن تعداشون با مخالفان قابل قیاس نبود
همه دلایلش به وجود نظامی اینچنین برمیگرده.من فکر می کنم توی نظام حکومتی باید نفر اول با رای مستقیم مردم انتخاب بشه.اونم بدون اینکه حکومت روی رد یا تایید شدن کاندیداها تاثیر داشته باشه.
پاسخ:
خب در این صورت تکلیف اجرای احکام دینی چی میشه ؟ مگه دین تو دین پیغمبر نیست؟ عزیزمن اسلام دین حکومتیه وبرای اجرای اون باید حکومت اسلامی باشه وگر نه بعد یه مدت تمام دستورات دینی کمرنگ وکمرنگ تر میشه
آخه تعداد آقایون دیندار خائن به دین زیاده.من به اونها بگم کدومشون رو ازش تبری بجویند.
اینقدر حرفهای بدون پایه و بنیاین علمی گفتند که نمیشه حرف درستشون رو از خرافات تشخیص داد.
امام جمعه شهر ما آشکارا داره پول کمک به مسجد رو برای خودش برمیداره و پسرش توی انگلستان داره خش میگذرونه.اتفاقا به موسوی هم می گفت بی دین!!
البته مستحضر هستید که امام جمعه به صورت مستقیم توسط چه کسی منصوب میشه؟؟
ببخشید دیگه دلم نمیخواد بحث کنم.
چون شما حاضر نیستید اینها رو به عنوان همون نقطه خاکستری بپذیرید و اینها به همه ربط داره به جز کسی که مسئول همه این بدبختیهاست..
پاسخ:
حق داری ابجی جون منم از این موارد کم نمیبینم اگر میبینی دارم تحمل میکنم فقط بخاطر اصل حکومت دینیه ماینجا محیط عمومیه نمیشه زیاد این چیزا رو باز کرد اما رهبر ما تعداد زیادی از مخالفین خودشون رو هم دور خودشون نگه میدارن به مخالفین خودشون هم در مقام مشاور یا هر چی پست میدن
عزیزم خیلی از مردم اصلا در این اتخابات سوری شرکت نکردند!!
حوزه های انتخاباتی به حدی خلوت بود که من باورم نمیشد اونجا حوزه باشه.
از اصفهان حرف میزنما نه از شهرهای پشت کوه با 100 نفر جمعیت...
پاسخ:
توی شهر من که پشت کوهم نیست مشارکت هفتاد وهشت درصد بود خود من گیج شده بودم من از نزدیک در جریان شمارش ارا بودم وچون برای یه کاندید خاص کار میکردم امار همه صندوقها رو خودم دستی از دوستام تو صندوقای دیگه تلفنی میگرفتم وحقیقتا این امار درست بود وجالب وخوشحال کننده هرچند کاندید مورد نظر من رای نیاورد متاسفانه
اون موقع خیلیها احمدی نژاد رو نمیشناختن.من تهران بودم و میدونستم او شهردار تهرانه ولی میدیدم گلی به سر شهرش نزده برای همین به قالیباف رای دادم.
خانواده ام هم فقط دور دوم به احمدی نژاد رای دادند.اون موقعها هاشمی با خاتمی یکی محسوب نمی شد واسه همین رای نیاورد.
پاسخ:
چه حرفا میزنی ابجی ؟ هاشمی کسی بود که تمام قد از خاتمی حمایت کرد وتا رای بیاره
کدوم شصتاد و هفتاد؟؟؟؟؟
کی این درصدها رو قبول داره؟؟؟؟؟
عزیزم شما مثل اینکه نمی بینید مردم دیگه به این درصدها اعتماد ندارند.
اینم مثل نرخ تورمشونه واللا
پاسخ:
دارم میگم من خودم از سر صندوقا امار رای رو از دوستام میگرفتم از همه صندوقها بیشتر از سالهای قبل رای داشتن صندوق خود ما هم همینجور بود باور کن ادم متعصبی نیستم خودم تا چیزی رو نبینم باور نمیکنم اما من خودم تو رای گیری پای صندوقم امکان تقلب در حدی که بشه یه ادم رو جا زد جای دیگه مطلقا نیست اخه برگذار کننده ها دارای عقاید مختلفن تو همون صندوق ما هر کسی به یکی رای داد هممون هم کنار هم نشستیم خوش خرم مشکلی هم نبود دموکراسی یعنی همیین
جمهوری اسلامی به معنی ولایت فقیه و بودن شخصی ماورای قانون نیست.
باید قوانین اساس کشور بر اسا دین نوشته بشه و بعد توسط رییس جمهور اجرا بشه.
پاسخ:
دقیقا افرین عزیزجون شهید بهشتی ومطهری وبقیه علما مدتها برای نوشتن این قانون بر اساس اسلام وقت گذاشتن ممکنه جاهایی خلا باشه اما کلیت کاملا اسلامیه عزیزجون واقا سید علی هم هیچ کاری فراتر از قانون نکرده دخالتها گاه به گاه ایشون در متن قانونه وقانون این اجازه رو به ایشون داده
خانم خاتمی 20 میلیون رای داشت.وقتی که توی کشور جو ضد هاشمی بود اینقدر رای داشت.
این حرفها رو برای خاج نشینها بگین باور میکنند ولی من که تو این کشور بودم و اون موقع دانشجوی دانشگاه تهران نه!!
هاشمی توی سال 88 از موسوی حمایت کرد و خاتمی هم از موسوی حمایت کرد...
پاسخ:
فک یکنی هزینه نجومی تبلیغات خاتمی از کجا اومد هاشمی مرد پیر سیاست ماست یک سیاستمداریه که نگو همون موقع هاشمی از خاتمی حمایت میکرد ویه عده از درون حکومت خاتمی بر علیهش حرف میزند نمیدونم بازیشون بود یا میخواستن بهش فشار بیارن که کاملا از قالب نظام بیاد بیرون از نوع تبلیغاتش در زمان کاندیدا شدنش معلوم شد چه فکری داره ببین ابجی این عیال بنده داره صدام میکنه اگه نظر دیگه ای بود بنویس اومدم جواب میدم قربونت برم بوووس
یه چیزی بگم
من وقتی هنوز سن رایم نبود چندین بار به جای بابام رای دادم.
پس امکانش هست.
تازه شاید حوزه شما اونجور بوده.حوزه های اصفهان که خیلی خلوت بود.اونم حوزه هایی که خرداد 88 مملو از جمعیت بود.
نرخ مشارکت کمتر از50 در صد بود.به جز شهرهای کوچیک همه جا مشارکت کم بود.خیلیهاشون مثل دوستان من به زور توسط والدینشون فقط به خاطر مهر رای شرکت کرده بودند
پاسخ:
گرفتمت با مدرک هههههههههه فک میکنی چند درصد میتونن اینجوری تقلب کنن همه ایت تخلفات شاید به چند صد تا رای برسه اختلافات میلیونی که با این تخلفات پر نمیشه بعدم ظاهرا شما بقیه مردم تو شهرای کوچیک یا روستاها رو ادم حساب نمیکنید من اهل کرمانم اینجا همه جا مشارکت بالای هفتاد بود کرمان استان بزرگیه از رشت ومشهد و کردستان وچند شهر دیگه هم خبر دارم مشارکت عالی بوده قانون این کشور رو همه مردم ایران معلوم میکنن نه یه عده خاص
کلا وجود شخصی به اسم ولایت فقیه اشتباهه محضه
وجود شخصی که معصوم نیست بالا سر قانون مفسده است...
ولایت فقیه یک تئوری من درآوردی بود که در هیچ دوره ایی از اسلام نبوده...
از هیچ حدیثی استنباط نمیشه و قران هم باهاش سازگار نیست.
در تمام دوره ها ما مرجع داشتیم...
پاسخ:
نه عزیز جان شما متخصص دین نیستی که چنین ادعایی کنی شما واقعا برای روشن شدن ذهن خودتم که شده کتاب ولایت فقیه امام خمینی رو بخون این اصل از متن دین خودمون بلند شده وتازگی هم نداره
رهبرتون و نظامتون مال خودتون.
من بعد از اتمام تحصیلاتم میدمش تحویل شما و میرم به اجانب خدمت کنم.
چون فکر می کنم اونجا هیچ کس مقدس نیست.آدمها خطا میکنند حتی رییس جمهورا دادگاهی میشن.
شبکه های تلویزیونی ضد سردمداران حرف میزنه و مردمش آزادند که اعتراض کنند ولی وقتی که اعتراضشون چند روزه شد خوب صدای بانیان حفظ نظم بلند میشه ولی همون روز اول با باتوم دادن دست بچها ی16-17 سالشون مردمو به باد کتک نمی گیرند و حتی یک سیاهپوستش وارد کاخ ریاست جمهوریش میشه و مسلمونش راحت تر به اعمالش میرسه...
یا حق زهرا خانم
من که به حق نبودن حرفهای شما با دلایل کاملا مستدل و علمی رسیدم.کاش شما هم لایه تعصب رو از روی چشاتون میزدین کنار و میدیدن آیا واقعا این آقا همونه که میگین
به خدا نیست...
این مرد همون شاهه فقط جنس تاجش عوض شده...
داره نقش بازی میکنه.همه چیزو داره خودش میگردونه.حتی به جون هم افتادن ملتو و سرگرم کردنشون به گرونی و تحریم و مرغ و...
یا حق
پاسخ:
میل خودته عزیزم برو ببین مرغ همسایه همچین غازم نیست این دلایلی که برای من اوردی مستدل بود؟؟؟؟؟؟؟؟ یه چیزی بگم وبحث تموم اون پست اول منو که خوندی وتایید کردی توش نوشتم که ایمان به غیب یعنی ایمان به سنتهای الهی یکی از سنتهای خدا اینه که ظالم تو همین دنیا رسوا میشه و هیچ ظالمی نیست که نامش در تاریخ به خوبی برده بشه سرانجام ماه پشت ابر نمیمونه اگر ایم امام سید علی که جونم رو فداش میکنم ذره ای حب دنیا تو وجودش باشه شک نکن خدا خودش رسواش میکنه وتو خواهی دید که یک روز ایشون پرچم این انقلاب رو به دست امام زمان خواهد رسوند خدا کنه من اونروز زنده باشم
من امام خمینی رو عقل کل نمی دونم.کتابش خوندم عزیزم.من تعداد زیای کتاب از امام خمینی خوندم و به این نتیجه رسیدم.من حتی کتب رهبر شما رو هم خودنم.
به هیچ عنوان این فرضیه ولایت فقیه رو قبول ندارم.این یک تئوری شکست خورده است...
و اما رسوا شدن سید علی به نظر من همین الانم رسوا شده.شما نمی بینید.
صدای مرگی که 3سال پیش تو خیابون بود رو نشنیدین...
ایمان به غیب فرق میکنه این غیب نیست.کاملا آشکاره!!
بحث تمام دیگه وبلاگتون نمیام...
و درباره شما هم ترجیح میدم فقط برای صحبت در مورد محتوای پستم به وبلاگم بیاین و صحبت از این منش سیاسیتون نکنید.
اگر براتون سخته که مواضعتون رو مشخص نکنید و دوست دارید همینطوری که کامنت گذاشتید بذارید من متاسفانه پذیرای شما نخواهم بود.
وبلاگ من یک وبلاگ خاطره ایی هستش و شما هم توی جامعه به اندازه کافی تریبون دارید و من تریبون وبلاگم رو ترجیح میدم به هم مسلکان شما ندم.
والسلام...
پاسخ:
گمون نکنم قبول نداشتن شما واقعیت رو عوض کنه منم از اول بهتون گفتم نیومدم بحث کنم باهاتون شما خودتون ادامه دادید من همون اول گفتم ما در مورد مشترکات زیادی که داریم حرف بزنیم در ضمن این رسوایی که گفتی عزیز جان فقط در خیال یه عده معدوده توده مردم پاکی ایشون رو باور دارن اگه باور نداشتن ازش حمایت نمیکردن عزیزجان من تو وبلاگت اگه بیام حرف سیاسی نمیزنم اما تو هر وقت دلت گرفت وخواستی لگدی به کسی بکوبی با کمال میل پذیرایم در پناه حق باشی
سلام
آیا شهادت ثالثه" اشهد ان علی ولی الله " جزء اذان است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برای دریافت پاسخ خود به سایت ما بیایید و مقاله مرتبط را بخوانید .
۱۵ شهریور ۹۱ ، ۰۲:۰۳ مدیر وبلاگ نشر افکار سید صادق شیرازی
سلام علیکم.

خدا قوت.

متن خیلی زیبایی بود. خدا رهبرمون رو حفظ کنه

به ما هم سر بزنید - منتظر حضور گرمتون هستیم.

و من الله توفیق - همیشه موفق باشید
پاسخ:
سلام ممنون چشم
سلام به خواهر گلم .
وبلاگت خیلی زیباست.
احسنت به شما موفق باشی.
اگر با تبادل لینک موافق باشی باعث افتخارمه.
یاعلی
پاسخ:
سلام ممنون چشم من لینکتون میکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی