با من حرف بزن

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند .... گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را

با من حرف بزن

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند .... گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را

سلام من یه انسان آزادم .آزاد از قید و بند احزاب گروهها ..نه ببخشید من یه اسیرم ..اسیرعشق مولام امام سید علی همه دنیا رو به شوخی میگیرم چیزی زیبا تر از عشق ندیدم. این وبلاگ وبلاگ دلدادگیست .جایی برای بیان بی قراریهای من .

سه شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۱، ۰۸:۰۰ ق.ظ

درباره رمان قسمت دوم

سلام
خب تا کجا گفتم؟ اها بعد از شهادت نیلوفر وشوکی که به حمید وارد شد حمید

 مث بعضی از ما در مواجهه با این مصیبت خدا رو محکوم نکرد درد دوری از نیلوفر

 اگر چه براش خیلی سخت بود اما اون میدونست دلیل هر حادثه ای رو باید در درون

خودش جستجو کنه داغ نیلوفر به کنار درد اینکه نیلوفر فدای او شده وزخم زبانهای

خونوادش همه میتونه زبان هر انسانی رو به ناشکری باز کنه که چرا من؟ من که

 سالها عمرم رو وقف تو کردم خدا!!!! در واقعا کارهای خوبش اگه حجابش میشدند

 واونا رو به رخ خدا می کشید شاید برا همیشه از فیض رسیدن به این مقام محروم

میشد اما حمید بعد حادثه بازم تفکر کرد برای نیلوفر گریه میکرد وسوگواری اما

همچنان تسلیم تقدیر خدا بود وسعی میکرد حال روحیش روی کارهای مهم اثر نذاره

 اون فهمیده بود که هر کاری که برای رضای خدا انجام بشه مهمه هر کاری وبا جدیت

ادامه داد اما رویای شیرین کاریهای نیلوفر تنهاش نمیذاشت هر چیز کوچیکی یاد نیلوفر

رو براش تداعی میکرد اما اون باید از نیلوفر بگذره ونباید توی این رویاها متوقف بشه

شب زنده داریهاش بیشتر شده بود وارتباطش با خدا عمیق تر شد وخدا یاری خودش

رو شامل حالش کرد وقتی استقامت مثال زدنی اونو دید بله نصرت خدا همیشه بعد

از استقامت ما میرسه وحمید در یک لحظه که اخرین شب زندگیش به حساب میومد

اون حس انقطاع از همه چیز رو تجربه کرد جوری که دیگه هیچی تو دنیا اهمیتی نداره

جز خود خدا وهر چی که خدا میخواد وروزی که این حس رو تجربه کرد روزی بود که

دیگه وقت رفتنه واون ترکش کوچولو که سالها کنار رگ قلبش زندگی کرده بود رگ

 حیات دنیوی او رو برید واو به دیدار محبوب شتافت

من دلم میخواست روند تبدیل عشق مجازی رو به حقیقی به تصویر بکشم نمیدونم

 تا چه حد موفق شدم

البته تو زمینه زندگی حمید با نیلوفر هم حرف زیاده من تمام اون جملات رو بین اون

دو رو حساب شده انتخاب کردم واین سبک زندگی فقط وقتی محقق میشه که هر

دو یعنی زن ومرد هر دو همراه وهمدل وهمنفس باشند و فداکاری رو یاد گرفته

 باشندواما چرا با من حرف بزن  ؟ اول قصه نیلوفر از حمید میخواد با من حرف بزن

تا از راز درونت اگاه بشم واز معارفی که در سینت پنهان کردی وحمید ارام ارام حس

میکنه که به این گفتن نیاز داره ودلش میخواد با اون حرف بزنه وبعد یه مدت حس

 میکنه این کافی نیست باید بشنوه درد این نسل رو درد نسلی که واقعا خدا رو

 دوست داره اما راه واقعی رو بلد نیست واین باید یه رابطه دوطرفه باشه واینکه

 در عین حال هر دوی انها به حرف زدن با قدرت بلایتناهی الله نیاز دارند خدا به همه

 بنده هاش میگه با من حرف بزن وبنده از خداش انتظار داره سکوت خودش رو بشکنه

ره ما همه به هم محتاجیم وبه ارتباط با همدیگه نیاز داریم و توی همین ارتباطات هست

که رشد میکنیم

پس معتلش نکن وبا من حرف بزن


پی نوشت اول : وبلاگ دومم قانون زندگی رو فراموش نکنین لطفا وتوی بحثای قرانی ما شرکت کنید
                                                       کلیک کن ( قانون زندگی)

پی نوشت بعدی: این متن رو قبل سفرم به مشهد نوشتم وتنظیمش کردم برا امروز

 تا منتشر بشه شما نظراتتون رو بذارید من اگه بتونم اونجا برم کافی نت که جواب

میدم اگرم نشد برمیگردم ان شالله جوابتونرو میدم همهتون  
رو بخدا میسپرم از حالا
دلم براهمتون تنگ شده
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۵/۰۳
درد سر

نظرات  (۲۷)

با سلام
منتظر حضورتون هستم
التماس دعا
با سلام
منتظر حضورتون هستم
التماس دعا
با سلام
منتظر حضورتون هستم
التماس دعا
حرف هایی با مسئولین ریزمیزه: کجایی که یادت بخیر
پاسخ:
کی یادش بخیر

بسم رب الشهدا و الصدیقین
با سلام
ممنون از وبلاگ خوبتون.
چند روزی است وبلاگی رو برای شهدا زدم البته هنوز تکمیلش نکردم ولی خواهشمندم برای هرچه بهتر شدن به این وبلاگ مراجعه و اعلام نظر فرمایید در ضمن سیستم نظر سنجی هم برای سربازی امام خامنه ای و شهادت وجود دارد حتما شرکت کنید
منتظر نظرات شما هستم
التماس دعا
یاعلی
سلام زهراجون

خییییییییییییییییلی وبلاگت قشنگه

عاشق اون سلیقتم
پاسخ:
سلام ممنووووون
۰۶ مرداد ۹۱ ، ۱۸:۳۱ محـــــــــ/مد
مرا نه سر نه سامان آفریدند
پریشانم پریشان آفریدند

پریشان خاطران رفتند در خاک
مرا از خاک ایشان آفریدند

برای ما دعا کنید البته اگه مشهد رفتین کافی نت
پاسخ:
الان کافی نتم حتما دعا میکنم
با سلام
چگونه با عث شادی دل امام زمان عج ا......بشویم
منتظر حضورتون هستم
التماس دعای فرج
salam
پاسخ:
سلام به روی ماهت
۰۶ مرداد ۹۱ ، ۲۱:۴۲ سجاد علی پور
سلام خواهر جون خوبی خواهر،ایشالا سالم باشی همیشه و عاقبت به خیر
یک شعری هست،اا وقتی اومدی اگه وقت داشتی و قابل می‌دونستی بخون، عنوانش از غیبت تا غیبت هست،مظلومیت مردم میانمار،دعا کن خواهر جون دعا کن دعا یادت نره کی میای پس
پاسخ:
سلام ممنون چشششششم
رفتی ورفتن توآتش نهاد بردل ازکاروان چه ماند جز آتشی به منزل///التماس دعا مارو فراموش نکنی خوش به حالت سوغاتی ما دعای شما/روزه ات قبول
پاسخ:
چششششششششششششششم
سلام طاعات وعبادات قبول
پاسخ:
سلام ممنون شما هم قبول
salam ashisham

khobi ????

omadam begam

apam

forsat kardi

sari bezan

bash
سلام دوست عزیز...
با آرزوی قبولی طاعات و عبادت شما
با پست آیا امام خامنه ای از مواضع خود کوتاه آمده اند؟؟؟ به روزم

پاسخ:
بلا نگیری تو ....ببین الان وقت ندارم بذار بیام میام بهت سر میزنم
سلام

ایام به کام و ضمن قبولی عبادت وبندگی به درگاه حق . این شعر تقدیم به دوست عزیزم

امشب طلب عشق زِدلدار کنیم

شیطان رجیم را سر دار کنیم

امر فرجش اگر مهیا باشد

این ماه کنار یار افطار کنیم(انشاالله)

یا علی
با سلام

سایت شهید کلیپ مرجع آثار شهدا از تصویر شهدا و خاطرات گرفته تا کلیپ های صوتی و تصویری
لیاقت پیدا کردی تا به کمک و عنایت حضرت صدیقه و شهدا و لطف خدای منان مرجعی بشود برای دوست داران شهدا تا مطالب خود را به راحتی پیدا کنند
لذا چون تنهایی قادر به جمع اوری همه اثار نیستیم
از دوستانی که می توانند ما را یاری کنند دعوت به همکاری کردیم برای اطلاعات بیشتر به سایت مراجع کنید و نظر خودتان را در مورد سایت بدهید(مشتاق خواندن انتقادات و پیشنهادات شما هستیم)

مشتاق دیدار...

باحق تاحق یاحق
پاسخ:
میام میسرم حتما
الهی!
نه من آنم که ز فیض نگهت چشم بپوشم ، نه تو آنی که گدا را ننوازی به نگاهی.
در اگر باز نگردد ، نروم باز به جایی. پشت دیوار نشینم ، چو گدا بر سر راهی. کس به غیر از تو نخواهم. چه بخواهی چه نخواهی. باز کن در که جز این خانه مرا نیست پناهی.
سلام زیارت قبول.
ممنون که ستاد حمایت از مردم میانمار رو لینک کردی. رفتم دیدم.
پاسخ:
سلام خواهش
آپم عزیزم بیا

گاهی گمان نمی کنی و می شود،
گاهی نمی شود که نمی شود
گاهی هزار دوره دعا بی اجابت است،
گاهی نگفته قرعه به نام تو می شود
گاهی گدای گدایی و بخت نیست،
گاهی تمام شهر گدای تو می شود.
پاسخ:
ممنون عزیزم چشم
زندگی زیباست اما این زیبائی مانند گلهای بهاری حدود داره وصغور و ابتدا وانتها بدون شک حداکثر هرخوشی به نا خوشی و هر ناخوشی به خوشی ختم خواهدشد این قانون طبیعته ما برای اینکه این قانون طبیعت رو برهم بزنیم باید ایثارگر باشیم هردوتا هم مرد وهم زن اما این ایثار تاکیادامه داره عرض کردم اکثریت نگفتم مطلق مثلا شما نمی توانید نام زن ومردی رو ببرید که تا آخر برای هم وباهم بوده اند ؟!!!!
میدونی زنی که خوبه زود میمیره یاشوهرش میمیره یا انتقالی میگیرن ویکیشون راضی نیست و.... من خودم شاهدبوده ام زن وشوهری که الگوی اخلاق وایثار و محبت بودن در سن 63سالکی آنچنان ازهم متنفرشدند که تا حد حدائی رسید وبعد از اون دیگه روی خوشبختی و صفا رو ندیدند .........ادامه داره
۰۸ مرداد ۹۱ ، ۱۳:۱۵ نجم الثاقب
سلام
میتونین کل رمانتون رو برام بفرستین؟
پاسخ:
چشم
ماشاء الله این چشمی که نوشی بزرگه نمی دونم یادی هم ازماکردی یانه
پاسخ:
من همیشه به یادتونم
سلام استفاده کردیم مطالب جالبی بود موفق باشین
۱۷ مرداد ۹۱ ، ۱۶:۰۰ پاسدارنسل سوم سبزپوش ولایت
سلام علیکم
◘◘◘◘◘◘
السَّـلامُ عَلَیــک اَیّتُــها الصِّـــدیقَةُ الشَّهــیده
◘◘◘◘◘◘
عرض ادب
وقت بخیر
...!
سه نقطه...
تنها سه نقطه...
برای آن چه که می خواهی بشنوی...
و آنچه که نمی توانم گفت...!
...
سه نقطه...
تنها سه نقطه...
برای آنچه که باید بشنوی...
و آنچه که نباید گفت...!
...
سه نقطه...
تنها سه نقطه ی بی دردِ سر...
...!
منتظر نیم نگاه پر مهرتون...

لبک یاحسین.
مارادعا....
یازهرا
سلام خانومی
انصافا مشکل خاصی نداشت اما به حامد حق دادم،سر پیشنهاد خودم هستم یه وبلاگ خاص خانوما بزن مطالعاتتو زیاد کن فرزاد جمشیدی رو دیدی ؟ خوذش میگه 11ماه مطالعه میکنم تا یه ماه بتونم حرف واسه گفتن داشته باشم اما بازم کم میارم . حرفای خودت با خدا رو عمومی نکن حرفایی رو توی وبلاگت بذار که خوندنش به بقیه کمک کنه نه اینکه خودت جایی واسه درد دل و خالی کردن خودت پیدا کرده باشی
مراقب خودت باش
یاعلی
هی ...



سروری سزاوار توست و بزرگی برازنده تو .


هر که بزرگی اش به تو پیوسته است، بزرگ است و

هر که چنین نیست ، گمان می کند که بزرگ است .

از بنده مدام شکستن و از تو پیوسته بستن .


از بنده مستمر گسستن و از تو باز پیوستن .
پاسخ:
هی ..... ادرستم که ناقصه یا عاشقی یا گرفتار وام ههههههههههههههههه
خسته نباشی عزیزم
پاسخ:
هااااااااا؟؟؟ شما؟؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی