با من حرف بزن

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند .... گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را

با من حرف بزن

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند .... گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را

سلام من یه انسان آزادم .آزاد از قید و بند احزاب گروهها ..نه ببخشید من یه اسیرم ..اسیرعشق مولام امام سید علی همه دنیا رو به شوخی میگیرم چیزی زیبا تر از عشق ندیدم. این وبلاگ وبلاگ دلدادگیست .جایی برای بیان بی قراریهای من .

يكشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۱، ۰۸:۰۵ ق.ظ

جنگ اقتصادی

سلام هنوز مشهدم دلم برا همتون تنگ شده دلم میخواست برا مولام علی یه پست

اساسی بزنم اما نشد دلم بد جوری هواییه نمیدونید حرم امام رضا تو این روزها

چه قدر با صفاست جای همتون خالی از حالا عزای برگشتنم رو گرفتم میدونم دوباره

باید روزها دلتنگی بکشم واین ضیافت تا اخر ماه رمضون تموم میشه فک کنم تا اخر

ماه مبارک اینجا بمونم اگه بیام یه سفر نامه براتون میزنم خالی از لطف نیست برا

ههموتون دعا میکنم شما هم برام دعا کنید این ایام سراسر غم واندوه رو هم به همه تسلیت میگم

از همهتون معذرت میخوام که نتونستم به وبلاگتون ر بزنم یا جواب ایمیلاتون رو بدم ایشالله میام جبران میکنم

....................................................................................................

دیدید چه گرونی ها زیاد شده؟ خداییش قیمتا صعودی شده هر روز گرونتر از دیروز  

این گرونیها فقط دلیلش بی کفایتی دولت نیست چند روز پیش تو برنامه دیروز امروز

 فردا مهمونش محسن رضایی بود میشناسینش که هر چند من به خیلی از کاری

 ایشون انتقاد دارم اما این حرفش درست بود و برام جالب بود

اشاره کرد به اینکه فک میکنید چرا الان چند ساله امام خامنه ای روی سالها اسامی اقتصادی میگذارن؟وتاکیدشون روی جهاد اقتصادیه؟ چون ایشون نگران امروز بودند

اگه دیروز دشمن یه جنگ برابر با ماداشت وتحریم اقتصادی کمک کننده برا اون جنگ

به حساب میومد امروز دشمن با هم قوا کمر همت بسته یک جنگ اقتصادی تمام عیار

 به راه بندازه البته باید گفت که دولت مردان ما هم بعضی جاها دچار اشتباه شدند

وعملکردشون قابل قبول نبودهاما این تورم شدید دلیلش فراتر از این اشتباهاته

واضافه کردند که امروز ما باید همینجور که در سالهای جنگ هممون با هم متحد بودیم

دوباره هممون دست به هم بدیم واز خود مردم برای حل این مشکل کمک بگیریم .

ویه جهاد تمام عیار اقتصادی راه بندازیم

حالا حرف من اول با مسئولین : با همه توانتون کار کنید وبدونید هر کار نفسانی

شما کمک به دشمنه توی این شرایط خودخواهی ها وحزب بازی ها ونزاعها رو

 کنار بذارید وبجشسبید به خدمت به مردم


وحرف من با خودمون : باید تحمل کنیم وصبر پیشه کنیم از خرجای اضافی بزنیم

واسرافها رو کنار بگذاریم وفرهنگ صرفه جویی رو توسعه بدیم واز کالاهای ایرانی

استفاده کنیم

وحرف من با دشمن : فک نکن با این فشارها از جا رد میریم وروبروی نظاممون قرار

میگیریم ما برای مرغ وتخم مرغ انقلاب نکردیم تا برای گرونیش از دستش بدیم هر

 چه به ما فشار بیارید ما محکمتر وبالنده تر خواهیم شد ویک روز شما رو نابود

 خواهیم کرد شک نکنیدتا کور شود هر انکه نتواند دید

حالا یه کلیپ براتون گذاشتم که با صدای خواننده بسیار خوبمون اقای حامد زمانیه
 دمت گرم اقا حامد که گل کاشتی راستی اول صدای پخش کننده اهنگ وبلاگ
رو ببندید


            [http://www.aparat.com/v/1081ad446b594d204d7955c2804f5939264134]


گمونم هنوز مشهد باشمنظر بذارین هااااااااا هرکی نظر بذاره براش سوغاتی میارم

              
  وبلاگ قرانیم یادتون نره هاااااا( قانون زندگی)

 

سلام از مشهد دارم براتون مینویسم از همتون معذرت میخوام که وبلاگاتون سر نزدنم اومدن به کافی نت برام خیلی سخته شاید ...شاید تا اخر شبای قدر مشهد بمونم برا همتون دعا میکنم بذارین بیام از دل همتون در میارم خیلی دلم برا همتون تنگ شده  ...درپناه حق باشید



نظرات  (۲۶)

سلام وبلاگ جالب بودبماهم سربزن
پاسخ:
سلام ممنون چشم
۲۴ مرداد ۹۱ ، ۱۸:۲۵ محب اهل بیت
سلام منتظر حضور سبزت هستم
پاسخ:
سلام ممنون
۲۵ مرداد ۹۱ ، ۱۴:۰۴ محب اهل بیت
سلام قبلا لینکتون کردم اما یاد نبود بهتون خبر بدم!
منتظر حضورتون هستم.
پاسخ:
سلام ممنون
سلام
اگر کسی داعیه دار عدالتخواهی باشد این حق برای وی ایجاد نمی گرددکه به هر کس و هر چیز برچسپ ضدیت با عدالت را بزند. آیا مفهوم عدالتخواهی فقط به افشای مسئولین‚ نام بردن از افراد مختلف و برچسپ زدن به همه از بالا تا پایین محدود میشود؟؟

آیا این غیر از بدبین کردن جامعه به اصل نظام نتیجه ای دیگر دارد وقتی از صدر تا ذیل را متهم به فساد می نمائیم؟؟
پاسخ:
درسته حرف حساب جواب نداره
وحدت ما باعث شکست دشمن بُوَد/ همبستگی، موجب عزّتِ میهن بُوَد

شکوه ایمان ما،‌ ولایت فقیه است/ سلسله جنبان ما، ولایت فقیه است

همبستگی،‌ اتّحاد، حافظ کشور بُوَد/ مسیر ملّت‌ ما، مسیر رهبر بُوَد

باید که متّحد شویم سراسر/ برابر رژیم اشغالگر

هنگام پیروزی ما می‌رسد / آزادی قدس فرا می‌رسد

ما بنده خدا و حق شناسیم/ از دشمنان خود نمی‌هراسیم

پایان لحظه‌های غمگین رسید/ روز رهایی فلسطین رسید

فریاد ما مثل خروش دریاست/ مرگ بر آمریکا شعار دنیاست

ما ملّت مسلمان، در راه دین فدائیم/ برضد صهیونیست و بر ضد آمریکاییم

با پرچم ولایت، برخیز ای دلاور/ نابودی اسرائیل، حتمی است ای برادر
پاسخ:
زیبا بود ممنون
سلام
ببخشید که در مورد مطالب وبلاگتون نظر نمی دم!!!!
فقط اومدم بگم که برای مقابله با هتاکین به ساحت مقدس حضرت امام نقی(ع) و حمایت از سایت ها و وبلاگ های مذهبی، یه بمب گوگلی راه انداختم، اگه زحمتی نیست متن کامل پست زیر رو توی وبلاگتون قرار بدین، این هم ادرسش:
http://chisara.blogfa.com/post/274
روش کار هم خیلی ساده است، فقط کافیه به ادرس بالا برین و متن کامل اون پست رو بزارین توی وبلاگتون. این ساده ترین کاریه که توی فضای مجازی از دست ما بر میاد.
اجرتون با امام نقی علیه السلام
التماس دعا.
ضمنا اگه توی این طرح شرکت کردین، لطفا به سایر دوستانتون هم اطلاع رسانی کنید.
ممنون.

پاسخ:
سلام چشم
۲۶ مرداد ۹۱ ، ۲۲:۲۳ انجمن فرزانگان کویر
با سلام

اگرمی‌خواهی محال‌ترین اتفاق زندگیت رخ بدهد،..........


انجمن فرزانگان کویر

پاسخ:
سلام
وب جالبی داری
اگه به سنگر ما هم سری بزنید خوشحال میشیم
در پناه حق
یا علی
پاسخ:
چشم
راه قدس با کاهلی و تن‌آسایی و دل به جیفه‌ی بی‌مقدار دنیا بستن میانه‌ای ندارد.
راه قدس مرد جنگ می‌خواهد و مرد جنگ نیز کربلایی است و کربلایی، مرد میدان عشق است و از سختی‌ها و مشقات و سرباختن‌ها و جان‌دادن‌ها نمی‌هراسد.



شهید سید مرتضی آوینی
پاسخ:
دقیقا ک یه کم راحت طلبی رو میذاشتم کنار
۲۷ مرداد ۹۱ ، ۰۲:۳۹ ولایت رهبری
بسم رب الزهرا

سلام خدمت شما بزرگوار

مصیبت زلزله در شمال غرب کشور به تمامی هموطنان خصوصا”بازماندگان این حادثه تلخ

تسلیت و برای درگذشتگان آمرزش و برای مجروحان شفا از درگاه ایزد منان خواستاریم.

هر نظر شما دل گرمی برای زلزله زدگان و تسلیت برای بازماندگان ای فاجعه ی بزرگ هست

پس منتظر حضور گرمتون در محفل بسیجیان و رهروان شهدا

التماس دعا

یازهرا(س)
پاسخ:
سلام منم تسلیت میگم
اللهم عجــــــــل لولیــــــــک الــفـــــــــــرج
سلام عزیزم نماز و روز ه هاتون قبول خوبی سلامتی این روز های آخر ماه رمضان ما رو از دعای خیرتون بی بهره نذارین
یا علی التماس دعا
امروز با شرکت در راهپیمائی بار دیگر به جهاننیان اعلام میکنیم که آمریکا و رژیم صهیونیسمی هیچ ععدی در برابر ایران نیستن و هیچ غلطی نمی توانند بکنن
از هویداری دل فریاد خواهم زد و خواهم گفت مرگ بر آمریکا / مرگ بر اسرائیل
پاسخ:
سلام ممنون طاعات شما هم قبول مرگ بر طاغوت از هر نوعش

هر جمعه یک پیام به امید ظهور

جانانی و جان بر تو سپردیم و نمردیم
در هُرم نگاه تو فسردیم و نمردیم

نقش است به پیشانی چین‌خورده ز غیرت
ما جان به در از داغ تو بردیم و نمردیم

ابرو گره در هم زده چشمان شفق‌رنگ
دندان به لب خویش فشردیم و نمردیم

اقبال نگون‌بخت نگر کاین همه سر را
تا مرز قدم‌های تو بردیم و نمردیم

ظرف دل بی‌حوصله جوش آمد و سر رفت
خون دل جاری‌شده خوردیم و نمردیم

یک عمر نفس آمد و برگشت و به تسبیح
سنّ دل بی‌عار شمردیم و نمردیم

ما زنده به عشقیم که با عشق بمیریم
صد مرتبه از داغ تو مردیم و نمردیم

اللهم عجل لولیک الفرج
وقتی نجم الثاقب کفر خود را علنی می کند

من نجم الثاقب در این پست اخیر اعلام می دارم که کافرم

http://najmolsageb.mihanblog.com/post/81

HaQ
پاسخ:
بلـــــــــــه بذار بیام سنگسارت میکنم خودم ههههههههههه
سلام
با " خداحافظ رمضون " آپم.
منتظرتونم

در پناه حق
پاسخ:
سلام چشم
سلااااااااااااام زهراجان!!!!!!!!!!!خوبییی؟؟خیلی وقت بودکه به وبلاگت سرنزدم میدونی چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟چون منم مشهدبودم وتازه برگششتم....دلم براحرم خیلی گرفته سلاممو به امام رضا برسون.ودعاااااایادت نره...
پاسخ:
سلاااام خوبی ابجی گلم؟ فدات شم زیارتت قبول عزیزم منم دلم بد جوری گرفته بیست وپنج روز مهمون اقام بودم چه ضیافتی بود خداییش هنوز مست این ضیافتم
ما رهبری داریم محکم و استوار
ما رهبری داریم که در برابر استکبار جهانی کوتاه نمی آید و نخواهد هم امد.
ما فرزندان ایران زمین دستورات مقام رهبری رو گوش کردم و به خود بالیدم که چنین رهبری داریم.
رهبری فرزانه که فرمایشاتشون متجلی شجاعت ، استقامت و پایداری ملت است................................... امروز فریاد است .فریاد الله اکبر جانم فدای رهبر

امروز لبیک است. به نوای آقا ومقتدای مسلمین جهان

حضور ملت که عاشقانه است. حماسه حضور را معنا می کند

دنیادیدند ملت غیور ایران با سرافرازی در

ازمونی دیگر در خلق حماسه اخرین جمعه ماه رمضان با افتخار به پیروزی رسیدن

سلام ودرود بیکران خداوند سبحان بر احاد ملت شریف ،عزتمند ومقتدر ایران اسلامی که هر گاه حضور

خویش در صحنه را لازم دیده است ،چون واجب شرعی با لبیک به مقتدای خویش حضرت ایت الله

العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) بر شعارهای اصیل و لایتغیر انقلاب که همان نفی استکبار

جهانی وفریاد مرگ بر امریکا،مرگ بر اسرائیل ،ومرگ برانگلیس است تاکید کرده است.در اخرین جمعه ماه

رمضان امسال نیز بر خلاف تمامی دروغ پردازی ها،یأس افرینی وتحلیل های اندر غلط بنگاه های خبر پراکنی

غرب ،قاطبه ملت ایران از کوچک وبزرگ ، پیر وجوان ومرد و زن به خیابان ها امدندو

به همه دنیا این پیام مهم رامخابره کردندکه تا اخرین نفس وتا اخرین قطره خون پای ارمان های امام

(ره)رهبری معظم انقلاب و صد هزار شهید و جانباز و ازاده سر افزار ایستاده اند وبه این ایستادگی افتخار

می کنند و اگر هزینه ای هم در بر داشته باشد به جان می خرند.
پاسخ:
شکوه حضور مردم دوباره خواب دشمن رو اشفته کرد دم مردم با هوشمون گرررررم
۲۸ مرداد ۹۱ ، ۱۹:۵۰ انجمن فرزانگان کویر
با سلام

اگرمی‌خواهی محال‌ترین اتفاق زندگیت رخ بدهد،..........


انجمن فرزانگان کویر

سلام

ماه رمضان رفت ولی یار نیامد

آن شمع دل افروز شب تار نیامد

صد روز دگر مانده که با ناله بگوییم

ای اهل حرم

میر و علمدار نیامد.............

عید فطر مبارک
پاسخ:
سلام ممنون عید شما هم مبارک
۲۹ مرداد ۹۱ ، ۰۰:۱۷ شهیدبی پلاک
سلام-
رمضان بود٬
پرسیدند:
میخورید یا میبرید ؟
و من گرسنه با عجله پاسخ دادم : میخورم...
و چه میدانستم٬
که لذتها را میبرند و حسرتها را میخورند...!
عی دتان مبارک
پاسخ:
سلام خیلی قشنگ بود ممنون
خوش به حالت آجی. پیش امام رضا بگو راضیه خیلی دوستت داره
دلم برات تنگ شده
★ ★ دوستــان عــزیــز عیــد سعیــد فطــر بر همتــون مبــارک★ ★

عید آمدو خنده به لبان شد / با ساز دلم شادو روان شد

مستانه زدم سوی تو آهنگ / دوستانه دلم به آسمان شد
پاسخ:
ممنون عزیزم من الان برگشتم خیلی دلم برا همتون تنگ شده باور کن بد بختی نتم قطعه الان از خونه ابجیم اینا اومدم
۲۹ مرداد ۹۱ ، ۱۱:۲۴ محب اهل بیت
سسسسلام عیدتون مباررررررک
پاسخ:
سلام ممنون عید شما هم ممممبارک
پروردگارای! تو راه کفر و ایمان را به روشنایی روز مشخص
کرده ای، ولی من می دانم که اگر هدایتم نکنی به گمراهی و
ضلالت می افتم. پس ای معبود یگانه از تو می خواهم فکر و
عملم را خالص کنی و مرا لحظه ای به خودم وامگذاری.

سلام زهراخانم مرسی که سرزدید
راستی من نظرگذاشتم سوغاتیم کو؟؟؟؟
ماروهم دعاکن راستی ساعت6بروزم خوشحال میشم سربزنی
یاعلی
پاسخ:
سلام صب کن سفر نامه مو میذارم برا سوغاتی هم یه خاکی تو سر خودم میکنم دیگه
سلام زهرا جون

چه عجب خانم
از مشهد برگشتی؟ زیارت قبول

راستی عیدت مبارم امیدوارم همیشه به محکم بودنت تکیه گاهت اعتماد داشته باشی عزیزم
پاسخ:
سلام عزیزم ممنون
سلام زیارت قبول،طاعات و عبادات شما هم قبول،عیدت مبارک،خوش گذشت مشهد؟؟؟
پاسخ:
سلام ممنون جای شما خالی بود عالی بود
سلام

سایتتون خیلی زیباست و محتوای جالبی داره

من یک سایت دانلود کتاب دارم که فعلا بیش از 2000 عنوان کتاب داره و هر روز هم دارم کاملترش می کنم. خیلی خوشحال میشم با هم تبادل لینک داشته باشیم.

اگر موافقید لطفا سایت منو با عنوان «وبسایت دانلود کتاب و مقاله» لینک کنید و بهم بگین شما رو با چه عنوانی لینک کنم.

ممنون

www.ReadBook.ir

دامون
پاسخ:
سلام شما لینک شدید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی