با من حرف بزن

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند .... گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را

با من حرف بزن

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند .... گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را

سلام من یه انسان آزادم .آزاد از قید و بند احزاب گروهها ..نه ببخشید من یه اسیرم ..اسیرعشق مولام امام سید علی همه دنیا رو به شوخی میگیرم چیزی زیبا تر از عشق ندیدم. این وبلاگ وبلاگ دلدادگیست .جایی برای بیان بی قراریهای من .

پنجشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۱، ۱۲:۴۱ ب.ظ

تو کدومی؟

سلام
دیدید اخر بعضی ایه های قران نوشته اکثرهم لا یعقلون  یا لایفقهون یا لا یشعرون

مودبانه همون خودمونه تو دوس داری جزو کدوم باشی؟ اکثریت یا اقلیت؟ جون

همشیره ابویت تا ته متن بخون
میخوام امروز از همه هیاهو کنار بکشی یه گوشه بشینی وعمیق به حرفام فک کنی فک میکنی بتونی؟

ایات اول سوره بقره رو بلدی؟ در باره کتابی که بی شک هدایت میکنه وشرط هدایت

 رو تقوا گذاشته و اولین صفتی که برا متقین اورده رو دیدی؟ الذین یومنون بالغیب
  حالا بشین فک کن ایمان به غیب یعنی ایمان به همه چیز یعنی پنج جزئ اصول

دین هر پنج اصل دین به این وابستست حالا ریز شو جزیی تر نگاه کن ایمان به

 غیب یعنی باور کنی اگه کسی گناه میکنه خدا میبینه دیگه دلت نره تو اون گناه

 یعنی باورت شه اگه اگه گناه کنیم دامن خودمون رو میگیره یعنی باور کنیم سنتهای

 خدا اتفاق میفته خجالت نمیکشی؟ اگه بانک پارسیان بگه هر سپرده رو بعد یکسال

دوبرابر میکنه همه میرن سپرده میذارن اما وقتی خدا میگه هفتصد برابر میکنه

هیشکی باور نمیکنه وقتی خدا میگه خمس وزکات مال رو افزایش میده باور

 نمیکنیم چون ما کم شدنش رو میبینیم ایمان به غیب یعنی همین یعنی در بست

حرف خدا رو قبول کنی یعنی بفهمی صله رحم روزی رو زیاد میکنه در خونتو نبندی

برا مهمون یعنی باور کنی با غیبت که میکنی سر تاپات لجن میشه من که ایمان

 به غیبم خیلی میلنگه از حالا بگم زنبور بی عسل معروف خودممالبته نا امید

نیستم ایشالله خدا کمک کنه خودم بهتر عمل کنم اما من چیکار میکنم به تو ربطی

 نداره
تو خودتو بسنج چقدر ایمان به غیب داری هرچی به دین عمل میکنی

 هرچی حسرت گناهای دیگران رو نخوری وباورت بشه اونا دارن خبط میکنن یعنی

 ایمان به غیبت به همون اندازه محکمه
از ما گفتن بود خود دانی


وبلاگ قرانی رو فراموش نکن بشین رو ایه های قران فک کن ونظرت رو بنویس

 بذار زندگیت با تفکر پیش بره نه با عادت
پس رو لینک زیر کلیک کن وتو طرح تفسیر شرکت کن



                                     وبلاگ قانون زندگی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۶/۰۲
درد سر

نظرات  (۲۷)

سلام زهراجان
ممنونم از حضور گرمت
بله اگه همه ما همیشه حواسمون باشه که یکی هست که همیشه ناظر بر اعمالمونه وهمه اعمال وافکار درست وغلطمون ازریز ودرشت ثبت میشن خیلی کمتر گناه میکردیم...
دعاکنیم که خدا درک حضور خودش رو تو دلمون هر روز پر رنگ وپررنگترکنه
پاسخ:
سلام بله درسته عزیزم انشالله
سلام....دست راستت رو سرم....نظر مجتبی تو حلقم!!!!!!!!!!!!!
خدایی چقد ذوق مرگ شدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟من خودموقتی میبینمش ذوق مرگ میشم....اینا رو ولش کن آیه هارم بزن دیگه
الذین یومنون بالغیب و یقیمون الصلاة و مما رزقناهم ینفقون.....
فک کن مجتبی بیاد تو وب من میگه خواهر خاک توسرت با این وبلاگت
پاسخ:
سلام عزیزجون خوبی خداییش خوشحال شدم اما اینو نگو وب تو هم خوبه ممنون که بالاخره یه پست منو خوندی هههههههههههههههههههههه
سلام زهرا جونم
باید باهات حرف بزنم
هم اون اتفاقارو تعریف کنم هم...نمیدونم ولی باید حرف بزنم
منتظرم هر وقتی که بگی

سیلام....
خداییش از وجناتت معلومه از خوشحالی بال دراوردی و تقققققققققققق خوردی تو سقف.....
اااااااااااااااااااااااااااا لو رفتم پستاتو نمیخونم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
سلام عزیزم ای بابا ...قربون دل خوشت برم عزییزم
۰۴ شهریور ۹۱ ، ۰۳:۱۸ همسنگر بسیجی
سلام

زهراجان یادم میره سر بزنم ببخشید. اون مورد رو هم چشم بررسی میکنم. چرا خبر ندادن؟ همکار ما با ایشون در ارتباطه.
سلام ممنون از حضورت .کمی اینروز ها سرم شلوغه در اسرع وقت مزاحم میشم
پاسخ:
سلام ممنون
مشخص شد خیلی الافی ، قبل از اینکه این تحلیلای که هیچ بویی از آونها رو نبردی بزاری خواهشا یه کمی به رفتار و گفتار مسخره خودت فکر کن نمیدونم هر کسی می خوای باش کسیکه اسم امام رضا(ع) و... رو می بره یا راجع به قران صحبت میکنه اینقدر باید بدونه که راوی این مسائل بودن رو راهی برای روابط غیر اخلاقی خودش قرار نده یا بساط بی حیایی رو جمع کن یا درست رفتار کن .از همون قران خجالت بکش
پاسخ:
پیداست بد جوری پا رو دم شما گذاشتم که اینچنین منو به باد تهمت گرفتید فکر نکن با این حرفا سنگر خودم رو رها میکنم یا منفعل میشینم یه گوشه ناخونامو میجوم من یه حامی دارم به اسم خدا اگر حرفای شما درباره من درسته خدا منو هدایت کنه واگه شما اشتباه میکنید ایشالله خدا هدایتت کنه برادرم در پناه حق باشی
منظورت از رها کردن سنگر همون گفت وشنودهای الواتانه با دیگرانه البته از پوشش خداو دین و...وارد شدن هنر بزرگیه البته حتما مورد رحمت و هدایت قرار گرفتی که این هنر نمک خوردن و نمکدان شکستن را به خوبی آموختی !!!
تا خودت نخوای هدایتی در کارنیست مطمئن باش حرفای من درسته کافیه یه کمی با خودت فکر کنی و ببینی اینایی که مجبور کردی باهات حرف بزنن به چه صورتی سرکارت میگذارن !!
متاسفم
پاسخ:
چیه اقا محمود نکنه اربابان شما در این وب دستشون رو شده باشه؟هر چی بر شدت بغض شما افزوده میشه من میفهمم دارم درست عمل میکنم فک کنم باید یه پست دیگه در مورد عالیجناب سرخپوش بزنم هههههههه من پا رو دم خیلی ها گذاشتم این رو بدون مخاطبین من اکثرا از طیف بچه های ولایی هستد از جانبازان شیمیایی وغیر شیمیایی بگیر تا رو حانیون وبچه های جبهه وجنگ من همواره مورد حمایت این عده بودم که همه انسانهای شریفی هستند من یه خانوم متاهلم واکثر کسایی که برام نظر میذارن این رو میدونن همسر من یکی از مخاطبین وب منه وهر از گاهی برام نظر میذاره یا حتی پیام میده حتی همسر من متوجه این مواردی که شما میگین نشدن شما بهتره اگه واقعا تحمل این وبلاگ رو ندارید دیگه تشریف نیارین تا با اتش ما شما هم جهنمی نشین خواهشا در نمازهای شبتون برا ما گمراهان هم دعا کنید شاید هنوز نور امیدی باشه علامه
۰۴ شهریور ۹۱ ، ۱۵:۰۰ ساراازکرمانشاه
سلام ممنونم ازلطفت من آدم نمیشم چون فرشته م خبرهم خبرسلامتی شماعزیزم .خبری نیست من آپم
پاسخ:
سلام فدات شم عزیزوم تو هر روز اپی دیگه با اون مطلبای خاک بر سریت ههههههههههههه
اوه سلام.....چطوری؟؟؟؟میگم با هم مشهد بودیم شمارتو میدادی قرار میذاشتیم همو ببینیم.....بلکه برادری چیزی داشته باشی ما بپریم....
یادم باشه باهات خوشرفتار باشم بانوی من
پاسخ:
سلام ذلیل مرده من عمرا تو رو برا داداشم بگیرم با اون خنده هات ههههههههههههههههههه
این آقا محمود یه دوش آب سرد بگیرن براشون خوبه خوبه تو وب من نیومد وگرنه منو دعوا میکرد منم که اعصاب ندارم
پاسخ:
کارش از دوش گذشته ابجی جون ظاهرا پای من رو دمشونه بقول مدرس این اقایون حیطه دمشون رو مشخص نمیکنن که هر جا پا میذاری اخشون در میاد هههههههههههههههههههههه
سلام زهرای زیبا

خوبی؟

همه ی این مسائل ریشه در ضعف ایمان داره

منکه هر چی جلوتر میرم ذهنم به گناهام مشغولتر میشه کلهم مونده تا مسلمون بشم
پاسخ:
سلام عزیزم حال من بهتر از تو نیست خواهری هدفم این بود که بگم به خدا اعتماد کنیم باور کنیم هر چی میگه راسته نه تو حرف تو عمل
حرفای این محمود خان بیشتر شبیه حمیده خانوماست تا محمود خانا! یه خاله زنک تابلو. عدم تایید این تهمت پرون ها راه بهتریه!
پاسخ:
ممنون از اینکه از من دفاع کردید این ادما تا به یه خانوم میرسن از نقاط ضعف واسیب پذیری خانومها وارد میشن اگه بتونن میترسونن تهدید میکنن یا مسائل ناموسی رو وسط میکشن تا طرف قالب تهی کنه واز میدون به در ره اما باید بدونن من از هر مردی مرد ترم از هیچ چیز وهیچ کس جز خدا نمیترسم وتنها چیزی که میتونه منو از کاری باز بداره ترس از خداست این ادم اگه واقعا بی غرض بود یه نظر مودبانه خصوصی برام میذاشت تا به ضم خودش امر به معروف کنه اما باید بدونه من وقتی شروع کردم به کاری به هول قوه الهی تا اخرش هستم ودر ضمن کلا عادت به سانسور ندارم مگر موارد خیلی خیلی نادرقضاوت با مخاطبین
این پیامی بود برای طلبه ای که ادعای درد دین دارد اما بعلت اینکه هیچ پاسخی درپی نداشت آن پیام را اینجا برایش مینویسم تابخوانندسایر دین باوران....
سلام بر آقای دردناک! خوبی اخوی!؟ هنوز در گیر اسم ورسمی که!؟ یه روز میگی والله درد دین دارم یه روز میگی طلبه ای که درد دین دارد! اما گمونم اصل قضیه اینه که درد دید داری نه دین! [متفکر]وگرنه بی سرو صدا مطالبت رو که انصافا مطالب بدی هم نیست میگفتی وخلاص! نه اینکه بیوگرافی درخشان خودت رو با اون عکس های کذایی سردر وبلاگت نصب کنی جان برادر! گمونم بااین روحیه ونیت خالصانه ای که شما داری اگه قرار بود یه روز یه مسجد هم بسازی یه تابلوی بیست متر مربعی سردر مسجدت که انشااله ضرار نباشه نصب میکردی که نصفش رو فیگور های آنچنانیت اشغال میکرد! نه !؟[شکست]بی خیال بابا کوتاه بیا که چون پرده برافتد نه تومانی ونه من ! آدرس وبلاگت هم که داد میزنه اندکی غش در معامله رو !
اصلا میدونی اخوی معتقدم که طلبه ای که درد دین نداشته باشه طلبه نیست بلکه فرصت طلبه! پس با این اسم پرمدعا دین دردی رو نباید فقط مختص خودت بدونی و باقی طلبه ها رو بی درد فرض کنی داداش مخلص!! پس اگه میخوای حرفای قشنگت به دل ها بشینه بهتره خودت رو ازقید عکس ورسم خلاص کنی جان برادر ! التماس دعا وپست ومقام همه باهم
پاسخ:
اول بگم این روش حرف زدن هیچ چیزی رو درست نمیکنه مگه این اسم چشه؟ طلبه ای که درد دین نداره زیاد داریم هاااااااا اسم نمیبرم اما خیلی زیادن اینکه ایشون چه نیتی دارن بین خودشون وخدای خودشونه البته بگم من اشنایی زیادی با ایشون ندارم حالا چی شده اینهمه از دستش شاکی هستی ؟
۰۴ شهریور ۹۱ ، ۲۱:۵۳ علیصداقتــــــــــ
سلام و خداقوت
جالبه که اصول دینمون فقط ایمان و باوره، و نیازی نیست کار شاقی بکنیم فق باید با خودمون خلوت کنیم و ببینیم جریان این جهان و جای من و شما کجاست! اونوقته که همه ی اصول دینمون حل میشن، از توصیه ها و تلنگراتون بی نهایت ممنونم، ایشالله که خدا بهتون خیر بده و ما رو هم دعا کنید و خداحافظ
پاسخ:
سلام ممنون که دقیق خوندید متن رو ما داریم درس پس میدیم حاج اقا نفرمایید
۰۴ شهریور ۹۱ ، ۲۳:۲۰ یادگار جنوب
سلام.

پاسخ:
علیک
واقعا مطالب جالبی نوشتی خیلی خوب بود البته خدا به ما رحم کنه برایمان دعا بفرمایید بخصوص تازه ازمشهد اومدید معنوی بودید ومعنوی تر شدید /ما گرفتا رتوجیهاتیم هرچن کمبودها باعث خیلی ازکارها می شود /التماس دعا
پاسخ:
تو همین فرصت کم همه زیارتم رو دود کردم ......شکلک گریم کووووووووو
من شیرازی هسسسسستم زهراااااااخانووووووووم!!!!!!!!آقای رمضانی هرازگاهی تشریف میارن کانون ما
پاسخ:
خوشبختم عزیزوم ببین من ارادت خاصی به اقا سید دارم سلام منو بهشون برسون
۰۵ شهریور ۹۱ ، ۱۵:۰۸ دختر ایرانی
هشتم شوال هشتاد و هشت سال پیش
لعنت بر دشمن علی
لعنت بر دوستان دشمن علی
بخشی از جنایات خوک هایی به نام وهابیت
بقیع.......................

پست جدید دختر ایرانی.همسنگر منتظرم
۰۵ شهریور ۹۱ ، ۱۵:۰۸ دختر ایرانی
هشتم شوال هشتاد و هشت سال پیش
لعنت بر دشمن علی
لعنت بر دوستان دشمن علی
بخشی از جنایات خوک هایی به نام وهابیت
بقیع.......................

پست جدید دختر ایرانی.همسنگر منتظرم
۰۵ شهریور ۹۱ ، ۱۵:۰۹ دختر ایرانی
در وصف ذات، صحبت ما احتیاج نیست
زیرا که در صفات خدا «احتیاج» نیست
باید به بال رفت و درآورد گیوه را
در بارگاه قرب تو پا احتیاج نیست
تو بی ‌وسیله هم بلدی معجزه کنی
دست تو را به لطف عصا احتیاج نیست
بوی طعام سفره، خودش می‌کشد مرا
تا خانه‌ی تو راهنما احتیاج نیست
خواهش نکرده اهل کرم لطف می‌کنند
این جا به التماس گدا احتیاج نیست
اصلاً پی معالجه ی این جگر مباش
"بیمار عشق را به دوا احتیاج نیست"
محشر برای رو شدن اعتبار توست
کی گفته است روز جزا احتیاج نیست؟
تو با سکوت کردن خود، جنگ می‌کنی
تیغ تو را به کرب و بلا احتیاج نیست
وقتی نداشت مادر تو سنگ قبر هم
دیگر تو را به صحن و سرا احتیاج نیست
علی اکبر لطیفیان

پاسخ:
خیلی زیبا بود ممنون
خیلی خوشمل بود زهرا خانومی نمیخوای دوباره رمان بنویسی وبلاگت یه کم زیادی سیاسی اجتماعی شده هااااااااااا به فکر ما جوونا هم باش
پاسخ:
هههههههههههه از دست شما جووونا چشم یه فکری برا تفریحات سالم شما هم خواهم کرد یعنی یه فکری کردم هااااا باید عملیش کنم بزودی
ح.ئ//.سلام...
این نظر رو پسر برادرم امیرمهدی برااات نوشته من دستشو گرفتم
پاسخ:
ای جااااااااان قربونش برم چند سالشه زهرا
2 سالشه.....جیگر عمست
پاسخ:
ای جاااااان منم یه برادر زاده دارم که مبمیرم براش میدونم چه حسی داری عزیزوم
سلام دخترم زهرا خانم ممنون از حضورت و لطفت
پیامت رو نمایش دادم امتحانت رو 20 گرفتی!!!
امدادهای غیبی از سوی خداوند متعال و اهل بیت فراوان است و مهم این است که انسان ظرف دلش پاک باشد، تا به او یقین را بدهند و وقتی به یقین رسید دیگر ایمان به غیب برایش آسان است.
مشکل از ظرف دل و قلب است که آلوده است و خداوند حکیم در ظرف ناپاک معارف ناب و مطلای خود را نمی ریزد.
یا علی
ومن الله التوفیق فی جمیع الامور
پاسخ:
سلام ممنون حاج اقا کاش همیشه شما به ما نمره میدادید هاااااااااا از بابت توضیح بسیار مفیدتون ممنون
سلام علیک
اولا بحث حجاب رو من مفصلا در مقاله حجاب و پوشش مطرح کردم ثابت کردم که حجاب : 1- امری شخصی است2- اجباری نیست .
پوشش امری اجتماعی است ولی حجاب امری شخصی است . و هیچ دلیلی برای اجباری بودن حجاب نداریم .
ایمیل خویش را بفرستید تا مقاله حجاب و پوشش را برایتان ارسال کنم .
در ضمن سن تکلیف دختران برای حجاب 9سال نیست و حدودا13سال است(طبق فتاوای فقیه قرآنی )
این که میگن تحریم عامل تورم است همش بیخوده . زمانی که3000میلیارد دزدیده شد همه گفتن3000میلیارد خیلی پول زیادیه درحالی که همین پول مبلغ یکماه یارانه مردمه . بزرگترین سرقت12000میلیارد بوده در همدان .
غرب رو ولش کن الان طوری شده که خودمون داریم برای خودمون چاه می کنیم تا خودمون رو زنده به گور کنیم .
باید بگم درسته سایت من معرفی مظلوم ترین مرجع شیعه است . تا حالا از خودتون پرسیدید چرا رئیس دولت را6ساله قم راه ندادند؟؟؟؟ چون بیشتر مراجع ازش متنفرند .
لفظ دیوانه رو من نگفتم بلکه یکی از مراجع بزرگ گفت که اسمش رو فعلا نمی برم . اگه همه مردم برن توی چاه منم باید برم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگر عدالت بود و بعد اجلاس می گرفتن مشکلی نداشت ولی چون عدالت نیست این حرفا رو زدم .
پاسخ:
سلام ایمیلم رو قبلا دادم حجاب کاملا اجتماعیه حجاب به این معنی که در قانون اومده ویه نو پوشش برای بانوان به حساب میاد لطفا سعی نکنید با بازی با کلمات مفاهیم رو دور بزنید حجاب ظاهری همون پوششی است که در قران بر زنان واجب شده تو اون سنی که شما میفرمایید که فاجعست اخوی الان بچه ها تو دبستان دوس پسر دارن؟ بعضی شون البته سن بلوغ به شدت کاهش پیدا کرده مگه شرط به سن تکلیف رسیدن بلوغ نیست؟ الان دخترا توسن دبستان به بلوغ میرسن وعادت ماهانه شون شروع میشه یعنی در اوج اجحساس قرار میگیرن شما میگین در این سن حجاب واجب نیست ؟ خیلی جالبه واین اختلاص هم که عواملش مربوط به حزب خاصی نیستوفقط یه سری انسان منفعت طلبن که همه جا هستن برادر من عوامل تورم کاملا روشنه البته من اشتباهات دولت رو رو هم کم نمیدونم عوامل تورم امروز یکیش افزایش نقدینگیست واجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها که همه میدونیم اجرای این طرح اجتناب ناپذیر بود وتحریمها که بسیاری از مواد اولیه رو به ما نمیدن قطعات الکترونیک و...پرو نمیدن ما باید گرونتر اونا رو از کشورهای دیگه تهیه کنیم اینا همه بار مالی اضافی به ملت وارد میکنه جالبه؟ شما از اینکه یه عده به جون هم افتادن میگین بعد خودتون افتادین به جون دولت؟؟؟؟ رئیس دولت هر عیبی داشته باشه تا وقتی رئیس جمهور این کشوره و حمایت رهبر پشتشه ازش باید حمایت کرد البته انتقاد سازنده ودلسوزانه کاملا با توهین وحرفای مغرضانه فرق داره
پاسداشت مردمی سه دهه مجاهدت خاموش سردار خاکی پوش نسل خاکریز سید محمد باقر زاده
http://www.nasrtv.com/modules/video/singlefile.php?lid=6961

پاسخ:
ممنون برای لینکاتون خیلی زیبان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی