با من حرف بزن

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند .... گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را

با من حرف بزن

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند .... گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را

سلام من یه انسان آزادم .آزاد از قید و بند احزاب گروهها ..نه ببخشید من یه اسیرم ..اسیرعشق مولام امام سید علی همه دنیا رو به شوخی میگیرم چیزی زیبا تر از عشق ندیدم. این وبلاگ وبلاگ دلدادگیست .جایی برای بیان بی قراریهای من .

شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۱، ۱۰:۵۱ ق.ظ

دستاوردهای اجلاس



سلام  چند وقته اخبار فقط داره اخبار این اجلاس غیر متعهدها رو میگه ومن گوشم

 رو فرو میبرم تو توده مردم ببینم نظرشون چیه بعضیا خوشحالن بعضیها هم که

 طبق معمول نق میزنن : ببین سرمایه مملکت رو صرف چی میکنن یا جواب این همه

هزینه رو کی میده .....

واقعا چرا بعضیا فقط جلو پاشون رو میبینن؟ اصلا توجه نمیکنن به اینکه اولا
مدعوین هزینه حضور خودشون رو در اجلاس میپردازند دوما الان مگه تمام

 تریبونهای علیه ایران جوسازی نمیکنه؟ خب اینکه صد وبیست کشور دنیا بیان واز

نزدیک با ایران وتمدن و پیشرفتهایی که تو این سالها کرده اشنا بشن خیلی غنیمته

 ما الان تحریمیم وهر کاری که بتونه روی روابط ما با بقیه کشورها تاثیر مثبت بذاره

 یعنی پیروزی در عجبم که همیشه دشمنای ما بیشتر این چیزا رو میفهمن

وتمام تلاششون رو کردند تا از شکوه این اجلاس کم کنن یا کاری کنن که مهمونای

این جلسه نیان در حالیکه همه اومدن ودیدارهای خوب ومفیدی انجام شد وحسابی روشون کم شد
وابروشون رفت امام خامنه ای یه بار دیگه روشون رو با بیانات

 شیوا شون سیاه کردند وقتی به هم جهان گفتند که خون انسانها در غرب گرانتر

 است ودر بقیه جاها ارزانتر شکنجه اگر توسط غرب انجام شود عیبی ندارد اما در بقیه دنیا زشت است در واقع این منافع غرب است که همیشه مهمه
وخیلی چیزای دیگه
در واقع صحبتای امام سید علی مصداق این ایه شد:
                    
                                 فبُهِت الذی کَفر





 




واما از کوچکترین مهمان غیر متعهد بگم ارمیتای عزیز ارمیتا سرگرم نقاشی بود و

توجهی به خبر نگارایی که داشتن ازش عکس میگرفتند ومنتظر شنیدن حرفاش

 بودن نبود بعد مامانش میکروفونش رو روشن کرد و اون این جملات کوتاه وتاثیر گذار

 رو به دو زبان فارسی وانگلیسی گفت :

این آرمیتاست ، دختر یکی از هزاران شهید ایرانی ، زنده و ایستاده‌ایم پای خون‌شان، برای ایران و برای آرمانشان؛ دستان پلیدی که خون پاک پدرم را ریختند بدانند نفرین شدگان و بدنامان تاریخ‌اند.

بعد خبرنگاران داخلی وخارجیبپا خواستند وبه شدت اونو تشویق کردند

بله این ارمیتاست کوچکترین مهمان غیر متعهد به همه زورگویان وزیاده خواهان و

کسانی که تا مرفق دستشان به خون این ملت وهمه ملتهای ازاده جهان الودست

این ارمیتاست دخترکی که فریاد مظلومیت این ملت را با کلمات صادقانه اش

در گوش جهان طنین انداز کرد

ارمیتای عزیز زود بزرگ شو راه پدر شهیدت را ادامه بده




                 راستی وبلاگ قانون زندگی یادتون نره


نظرات  (۲۷)

۱۵ شهریور ۹۱ ، ۲۱:۲۸ بهلول برای فرقان3(سیدمحمد)
سلام
برادر هزار ماشاالله! چه کشکول پری دارید ؟! ما که دستها رابالا بردیم ! ظاهرا یکی ازآن مقالات آنچنایی شما همین بود !شما ازهمان ابتدا نیز مصر به ارسال مقالاتتان برای این وآن بودید ! خب به هرحال فرصتی دست داده و پاسخهای ما مقالات شمارا رو نمایی میکند! اما یک نکته مهم!! قرانی استدلال کردن با قرآن مالی کردن مباحث که شیوه ی شماست خیلی متفاوت است این چه قرآنیست که 1400 سال شیعه براساس آن شیعه مانده وسنی هم براساس آن سنی!؟ نه برادر این راهش نیست و استلال بر آیات قرآن کریم کار شما نیست وهرگز برای من مقلد دلیل نخواهد شد تا فتاوی محکم را رها کرده وحرف شما را بپذیریم ! خیر ما استدلالمان را از شما نمیگیریم! بیهوده تلاش میکنید جناب!
درضمن عجبا که چه قیاس مع الفارقی بین رای پیامبر وامامان معصوم علیهم السلام ورای مرجع تقلید مرده انجام دادید حضرت عالم!!!؟ ایا براستی شما بین منبع وحی ومرجع مرده تفاوتی نمیبینید!؟؟ یعنی چون ما موظفیم به فرمایش معصومین علیهم السلام که رحلت کرده اند عمل کنیم موظفیم به فتوای یک مرجع مرحوم نیز عمل کنیم !؟؟! عجب استدلال سست وبی پایه ای حضرت عالم! وقتی تمام تلاش یک مجتهد ومرجع مصروف اینست که خود بتواند حکم درست را از سنت وروایت معصوم علیه السلام که همان حکم خداست استفهام و اعلام کند درحالیکه همواره درستی فهم او محل تردید است آیا آنگاه رای چنین فردی بعد ازمرگ با رای معصوم علیه السلام به یک میزان قابل اعتناست!؟ آنهم چون هردو رحلت کرده اند!؟ وای براین استدلالهای پوچ ،شرم آور و کاسبکارانه!
یعنی از نظر شما احتمال اینکه سایر مجتهدین زنده بتوانند حکم خدارا از فرمایشات وسنت معصومین علیهم السلام بعدها بهتراز آن مرحوم استخراج کنند کم است!؟ اینجاست که نیتها خود را رو مینمایند!
به قول زهرا خانم کارکرد بعضی استدلالهای شما خنداندن مردم است وتاسف برعمری که هدر رفته!

در ضمن شما اخیرا تنها وقتی به ارایه پاسخ به من مجبور شدید که من آنها را در وبلاگ "با من حرف بزن" رو کردم چرا که شما آنهارا تایید نمیکردی وصرفا بعد ازرسوایی لطفتان شامل حال ما میشد ! لذا توصیه میکنم این کامنت را خودتان قبل ازاینکه در سایر وبلاگها ببینید تاییدش کنید که منجر به رسوایی تازه نگردد!!

پاسخ:
سلام میشه خودتون رو معرفی کنید
۱۵ شهریور ۹۱ ، ۲۱:۳۷ بهلول برای زهرا
سلام آره منم میدونم که برای مردم همین ده دوازده مرجع قابل اعتنایند اما هدف زدن مبنای استدلال سستی بود که ایشان داشت ومیگفت اینهمه مرجع مخالف ولایت مطلقه فقیه هستند!!
جالبه که درجواب همین کامنت هم بعدازکلی سخن سرایی واظهار فضل نتیجه گرفتن چون فرمایش معصومین علیهم السلام بعد ازرحلتشان همچنان واجب الاطاعه است پس فتوای مرجع تقلید مرده نیز برای شیعیان ومقلدین چنین است!! من واقعا نمیدونم اینها موقع بیان دلیل چقدر ازعقل کمک میگیرند؟!
پاسخ:
مگه ایشون نمیگن نمیشه معصوم رو با غیر معصوم مقایسه کرد بهشون بگین قضیه یه بوم دو هواست چرا؟؟؟؟
یادمان باشد پیمانی که در طوفان با خدا بسته ایم
در آرامش فراموش نکنیم.

التماس دعا
پاسخ:
ممنون
کاش مثل گذشته ها نظرم برات مهم بود تا..............
یاعلی
پاسخ:
سلام شبنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چه گناهی ازم سر زده که اینجوری فک میکنی خودت میدونی خیلی مهمی توضیح کافی نمیدی خب ....
سلااام..زهرادیشب که داشتم برات نظرمیذاشتم بادخترعمه هام بودم...!!!!!!!!!!توتوجواب نوشته بودی دخترعمه هات چطورن!!چه جالبه!!نه؟؟؟الانم کناردخترعمه هام هستم.سلام میرسونن!!!!!!!!بوووووووووووس
پاسخ:
سلام ممنون عزیزم سلام بهشون برسون بووووس
۱۶ شهریور ۹۱ ، ۱۲:۰۲ وجدان بهلول
به بهلول بگین خودش خیلی اهله عمل کردنه؟!! همش شعار تو خالیه اون هیچ بویی از این حرفایی که میزنه نبرده مطمئن باشید در حد حرف چون ایشون در ابتدایی ترین روابط موندن چه برسه به تحلیل و این مسائل .....
پاسخ:
من ایشون رو نمیشناسم در ضمن عملکردش رو شما از کجا دیدی اگه میشناسیش خودت بهش بگو
۱۶ شهریور ۹۱ ، ۱۲:۳۶ وجدان بهلول
فعلا که وبلاگ شما پاتوقش شده . چطور هی از زهرا به بهلول از بهلول به زهرا نظر مخابره میکنید! اونوقت دو خط حرف منو نمیتونید بگید که نمیشناسینش !!!!
عوض شما من مدتهاست می شناسمش. قبلا بارها به شما هشدار داده بودم که حواستون به فلام آقا باشه بهلول همون شخصه کامنتای خصوصیتونو بررسی کنید.
منم یه بار گول ظاهر حرفاشو خورده بودم .
پس شما هم خوب می شناسیش.
پاسخ:
کانمنتهای خصوصی من بیشتر مال خونوادمه وانتقادهای دوستان وبلاگی ببینم شما مگه کامنت خصوصی منو میخونی؟ ههه خنده داره هاااااا البته باید بگم هیچ کس نمیونه منو از هدفم دور کنه شما نگران نباشین من دستم تو دست خدامه واون همیشه مواظبمه
۱۶ شهریور ۹۱ ، ۱۲:۵۹ وجدان بهلول
زهرا خانم شما نگران نباش آخه اگه تو وبلاگ خودش نظر بدم تایید نمیکنه کسی هم به ماهیتش پی نمیبره
پاسخ:
یادت رفت اسمتو عوض کنی جناب وجدان بالخره بهلولی یا وجدانش ای خدا هممون رو به راه راست هدایت کن
۱۶ شهریور ۹۱ ، ۱۳:۳۰ به نام خدایی که در همین نزدیکی هاست...
سلام...
آفرین بر این حافظه...
آره خب...اون قالب یکی از زیباترین قالبها به نظر خودم بود...
اما...
قالب جدید را برا این گذاشتم که حس خیلی خوبی بهم میده...
حسی...شبیه بوی نم باران...عطر پاییز...
ممنون...
موفق باشید در پناه خدا...
پاسخ:
سلام واقعا شما تنها کسی هستی که از حافظه من تعریف کردین خودم که ازش نا امیدم
۱۶ شهریور ۹۱ ، ۱۳:۵۷ محمد صفابخش
ای به زینت حجاب آراسته ،
ای به مقام عفاف بار یافته که چون فرشته ای که براریکه پاکی نشسته ای،
صولت حجابت چشمها را خاضع کرده
وسطوت حیائت دلها را رام.
بگذار بگویم تحقیر هوسهابزرگت ساخته است،
شکر خدای را که اینگونه خواسته است.

سلام
وبلاگ بسیار زیبایی دارید ممنون میشم به من هم سر بزنید
انشالله در تمام مراحل زندگی در پناه حق تعالی و درکنار امام خامنه ای و شهیدان موفق و سر افراز باشید منتظرتان هستم
با تبادل لینکم موافقم
التماس دعا
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
سلام چشم شما لینک میشید
۱۶ شهریور ۹۱ ، ۱۵:۰۹ محمد صفابخش
سلام
شما هم با افتخار لینک شدید
ممنون از حضورتان
بازم وبلاگم رو باحضورتان نورانی بفرمائید.
التماس دعا
یا زهرا
پاسخ:
سلام ممنون
سلام
متن خیلی قشنگی بود.
تا کور شود هرآنکه نتواند دید.
راستی یه کوچولو خصوصی
بعضی جاها احتمالا بدلیل تایپ سریع یه سری اشکالات املایی داشتی گفتم بهت بگم بر طرفشون کنی
خبرنگاران داخلی و خارجیبپاخواستند
دستشان تا مفرق که باید بگویی (تا مرفق)
پاسخ:
سلام ممنون بله من خیلی کم دقتم الان اصلاح میکنم
سلام
زهرا خانوم این کار شما درست نیست ها که پیام های بهلول رو بدون در نظر گرفتن جواب من به ایشان در وبلاگتان ثبت می کنید . به ایشان بگویید اگر حرفی دارد بیاید در وب من بزند نه آنکه آدرسی از خویش نگذارد و از وب شما به عنوان تریبون حرفاش استفاده کند .
===========
اولا من نگفتم قول هر مجتهد میتی جایز است . من گفتم طبق آیه فَبَشِّر، عِبادِ. الَّذِینَ یَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَیَتَّبِعُونَ أحْسَنَهُ أولئکَ الَّذِینَ هَداهُمُ اللَّهُ وَأولئکَ هُمْ أولُوْالإلْبابِ» (سوره‏ى زمر، آیات 17 و 18) «و کسانى که- بى‏چون و چرا- از پرستش و پیروى «طاغوت» دورى جستند و به‏سوى [الله‏] راه یافتند، و (از هر که و هر چه هست تنها به‏سوى او) با توبه و پوزش از گذشته‏ها راهى حق شدند، پس نوید ده بندگان مرا، آنان که سخن [حق‏] را به‏خوبى مى‏شنوند [که با کاوش و کوشش سخنان حق را به‏دل و جان مى‏پذیرند] و سپس بهترین سخن را (در راستاى بیانگرى بنیادین حق) پیروى مى‏کنند، تنها اینانند که خدایشان هدایت کرده و تنها اینانند صاحبان اندیشه و مغز» تنها از مجتهدان میتی تقلید جایز است که 1- قولشان احسن القول باشد 2- اینکه فتاوایشان برخلاف قرآن و سنت قطعیه نباشد .
ولی بهلول حرف من رو تحریف کرده و شما هم بدون اطلاع تاییدش کردی . مردم می توانند به جواب من به آقا بهلول در قسمت نظرات " رد شهادت ثالثه" را مطالعه کنند و تحریفات بهلول را نسبت به سخن من ببینند .
به هرحال من راضی نیستم اینکه نظرات جناب بهلول بدون جواب من در وبلاگتان ثبت شود چون علاوه بر یک ظلم یک تهمت هم از طرف بهلول به من است که هرچه میخواهد اینجا میگوید و تحریف می کند .
پاسخ:
سلام حرف شما کاملا صحیحه چشم دیگه تایید نمیکم منوعفو بفرمایید
در ضمن آقای بهلول اگر جرات داری حداقل آدرس ایمیل یا وبلاگی را از خودت بده . چرا همش میای وبلاگ این بنده خدا و این و آن را می کوبی ؟؟؟؟؟؟؟؟ بعد هم برای خودت نوشابه باز می کنی و خودت را پیروز میدان معرفی می کنی .
حداقل اگر مردی وبلاگ خودت را بذار تا همه بدانند کیستی و چیستی ای مجهول الهویه
=============
راستی زهرا خانم حلالم کنید اگر موقعی باعث رنجش شما شدم . بحث ، بحث علمی بود و هرکی نظرش محترم ولی همه باید پی حق باشند .
پاسخ:
من کاری به بحثای فقهی ندارم اخه دانشش رو ندارم بهر حال امیدوارم همه ما جانب تقوا رو نگه داریماقای بهلولم اگه اومدن اینجا بهشون توصیه میکنم تقوا داشته باشیم هممون هیچ کس جزز شیطان از دعوای ما خوشحال نمیشه
در ضمن آقای بهلول که این وبلاگ شده پاتوقت . همون رهبری در رساله خویش دارد که توهین و فحش به یک مرجع تقلید گناه کبیره است پس حداقل طبق حکم رهبری عمل کن . من درسته کسانی مانند آقای حسن زاده یا آقای جوادی را تا حدی زیاد قبول ندارم ولی هیچوقت به آنها نعوذبالله بی احترامی نکردم و هر وقت آقای جوادی را دیدم به ایشان احترام زیادی گذاشتم و در قم پای درسشان نشستم .پس شمایی که دم از رهبری انقلاب می زنید کمی از ایشان یاد بگیرید که حتی وقتی آیت الله منتظری ره فوت کردند برای ایشان نوشتند فقیه بزرگوار نه القابی که شما نسبت به ایشان روا می دارید و وقتی برای مرجع ما پیام تسلیت دادند نوشتند :عالم متفکر و بزرگوار مرحوم آیت‌الله آقای حاج شیخ محمد صادقی تهرانی را که عمری به تلاش علمی و قرآنی گذرانیدند و آثار فراوانی از خود به یادگار گذاشتند .
پس کمی از رهبرت بیاموز که هی دم میزنی و عکس عمل می کنی
پاسخ:
بله باید یه فرقی بین ما وکسایی که این چیزا رو قبول ندارن باشه دیگه البته اقای محمد شما هم اولا خیلی تند میرفتین الان ارومتر شدین ما هممون هم وطنیم وهممون با همه اختلافات سیاسی وفکری باید فقط به فکر ابادی این کشور باشیم و واقعا بهم کمک کنیم الان خیلی از کسایی که منتقد احمدی هستند دارن با همه قدرت کارشکنی میکنن تا مردم رو از رایشون پشیمون کنن این خیلی ناجوانمردانست
سلام.
شرمنده سرم شلوغه نمی رسم بیام و از خجالتت دربیام.
سلامتی امام خامنه ای که با یاری خدا و درایت های ایشون، ایران اسلامی عزیزمون به این اقتدار امروزی دست یافته، صلوات:
اللهم صل علی محمد و آل محمد
پاسخ:
اللهم صل علی محمد و آل محمد
۱۷ شهریور ۹۱ ، ۱۳:۴۲ بهلول برای فرقان 4
سلام
ظاهرا شما اصرار برهمان روش فرافکنی که همفکران سیاسی درعصر دوم خردادداشتنددارید یعنی گمان میکنید با اصراربر تهمت خواندن پاسخهای دیگران میتوانیدآنها را هتاک خوانده یا از پاسخ فرار کنید! اری این روش نخ نما شده دیر زمانیست که نخ نما شده! من آنمرحوم را مرجع فقیدخواندم وشمارا بی تقوی که بدلایل ذیل برآن مصرم مثل شما! پس بجای این مظلوم نمایی های تاریخ مصرف گذشته بروید وبه فکر عاقبت شبهه افکنی های روز افزونتان باشید!که به فرمایش امام جواد علیه السلام نتیجه بهانه جویی برای خداوندجز هلاکت نیست!
حال بعد ازهمه ی این مواردمطالبی راهم برای زهراخانم یادآور میشوم :
1- فردی که مظلوم نمایی هایش را تصدیق کردید هنوز رسما اعلام میکند مسئولین نظام خود شیطانند! به آخرین جوابهایش مراجعه کنید!مسئولین نظام هم مشخصند چه کسانی هستند!
2- میگوید آیت الله سید علی خامنه ای را بعنوان ولی فقیه صالح نمیداند!
3- میگوید 80 درصدقانون اساسی خلاف اسلام است لابد همان اسلامی که مرجع مرحومشان برایشان به ارث گذارده!
4- امام خمینی قدس سره را رسما بعلت محصور کردن بیت آقای منتظری با آن سابقه ی معلوم سید مهدی هاشمی مرتکب خطا واشتباه مداند! چنین کسی که امام را بخاطر کور کردن چشم فتنه محکوم به اشتباه میکند مطمئن باشید دربسیاری موارد دیگر نیز چنین افکار ی دارد هم درمورد امام راحل وهم امام حاضر!
5- مرجع فقید ایشان بنا بر نظر خودآن مرحوم وبرخی دیگر از علما کتاب پرمغزی در رد برخی افکار انحرافی دکترسروش و شیخ دکترمحمد شبستری دارند! اما شاهدیم که این شاگرد جزاشاره ای گذرا هیچ تاکیدی برافکار آن مرحوم در این کتاب نداشتند! ودرعوض شاهکار آن مرحوم را اثبات بدعت خواندن شهادت برولایت علی علیه السلام در اذان میدانند!حال همه اینها برای شماخواهر عزیز معنایی ندارد!؟
اینکه این فرد بجای پاسخ های عقلی مدام چندآیه ی قرآن کریم رادرجواب من وشما می آوردواین اواخرهنگام درماندن ازجواب مظلوم نمایی میکندبازهم برای شمامعنایی ندارد!؟
لذا من هم پاسخهای خودم رادرجایی مطرح کردم که وی شبهاتش را مطرح کرده بود یعنی وبلاگ شما ووبلاگ خودش که این مسئله جای گله ندارد! وقرار نیست هرکس نظر میدهد وبلاگی داشته یاآدرسی بدهدکه امثال وی آنجارانیز محل شبه افکنی نمایند شبهه بایددرمحل طرح آن پاسخ داده شود ونه جای دیگر! پیروز باشید
پاسخ:
سلام من به هیچ عنوان ایشون وعقاید ایشون رو تایید نکردم بزرگوار دقت بفرمایید ایشون گفتن حرفای شما رو اگه میندازم پاسخ اونو هم بندازم وویا اصلا تایید نکنم واین کاملا درسته ایشون حق داره از خودش دفاع کنه حتی اگر عقیدش رو بول نداشته باشم اگر اتهامی بهش وارد کنم اجازه دفاع بهش میدم ایشون یه اشتباه بزرگ میکنند که عقاید مرجعشون رو با امثال من مطرح میکنن چون ما که علم حدیث یا رجال یا فقه نمیدونیم از طرفی هر کدوم از ما مرجع مورد اعتماد خودمون رو داریم ایشون با حمله به بقیه مراجع گفتن اینکه انها اعلم نیستند زمینه اختلاف رو فراهم میکنند واین هم برای خودشون بده هم مرجعشون هم ما هم جامعه بهتره این بحثای بی فایده رو تموم کنید این مملکت قانون داره ومردم به این قانون رای مثبت دادن والانم بهش اعتماد دارند ومعتقدند اگر جایی از قانون مشکل دار باشه این وظیفه مجلس شورای اسلامی وشورای نگهبانه چه اقای محمد بخواد چه نخواد زندگی در ایران به صورت عادی جاریست شما هم جوش نزن اقای بهلول وبی خودی وقت خودتون رو نگیرید بجای این بحثا چطوره به یک کار مفید تر بپردازیم مث مطالعه یا .... در پناه حق باشید
۱۷ شهریور ۹۱ ، ۱۳:۴۷ نغمه وترانه
دوست عزیز این آقای بهلول با حرف های ندانستشون همه رو دیوانه کرده.
پاسخ:
حرفای بدی نمیزنن فقط کمی اتیشش تنده بهر حال ایشون هم مث ما حق حرف زدن داره
سلام علیکم
شرمنده منم به ایشان خیلی می گم حداقل بیاد وب من که یک وبلاگ فقهی هست ولی ایشان در جواب من این را گفتند :
""ضمنا بدنبال آدرسی ازمن نباشید این بحثی است که شما شروع کردید ومخاطبین حق دارند درهمانجایی که آنرا مطرح کردید پاسخ گویند حال دروبلاگ خودتان ویا هرجایی که شما آنها را طرح کرده اید ونه صرفا جایی که شما میخواهید!!!خیر پیش برادر که دراین میان آنچه بجایی نرسد فریاد است !! ""

منم از دستشون ناراحتم . بحث فقهی می کنم نقد نمی کنه و فقط توهین می کنه .
به هرحال من بهش گفتم که بیاد وبلاگ من ولی گوش نمیده و خودتون هم پیامش رو دیدید . شما هم بهتره جوابش کنید چون واقعا بی منطقه .
پاسخ:
سلام متاسفانه جوابای شما اصلا قانع کننده نیست
سلام
جواب هایی را باید خدمت بهلول عرض کنم :
1- من همه مسئولین را مدنظرم نیست بلکه عده ای هستند که متاسفانه هوس قدرت دارند که میدونم اگه نام ببرم زهرا خانم پیام را تایید نمی کند .
2- من شرایط ولی فقیه را گفتم که باید شورایی باشد . من جایگاه را توضیح دادم نه شخص نشسته بر جایگاه را . و در هیچکدام از پیام هایم به ایشان توهین نکردم و نمی کنم ( هرچند ایشان را تا حد زیادی قبول دارم)
3- هنوزم دارم می گم که تقرییا حدی زیادی از قانون اساسی مشکل دارد و باید اصلاح شود که بحثش در فقه است و در زمان خودش .
4- من آیت الله خمینی ره را مورد اشتباه می بینم چون معصوم نیست . و در زمان ایشان اطرافیان معظم له کارهایی خلف شرع کردند که متاسفانه حضرت ایشان با اینکه ناراضی بودند ولی سکوت کردند در ضمن در زمان ایشان فقط آقای منتظری نبود بلکه 12 مرجع تقلید بودند . مرحوم امام انسانی بزرگ بودند ولی دارای اشتباه که این یک چیز قابل قبول است ولی حال شما نمی خواهید از سر تعصب قبول کنید به من ربطی ندارد .
5- اول اینکه مقاله رد شهادت ثالثه نوشته بنده هست مطابق فتاوای ایشان دوم اینکه کتب معظم له در حال ویرایش هست تا برای دانلود آماده گردد . سوم اینکه کتاب نقدی بر دین پژوهی فلسفه معاصر در سایت دفتر معظم له منتشر شده و آنلاین می شود مطالعه کرد . و دیگر اینکه این وبلاگ یک هفته اس که راه اندازی شده و شما اگر میخوای بیشتر مطالب را ببینی برو وبلاگ انقلاب قرآنی که از دوستان ماست و از مقلدین مرجع ماست .
پاسخ:
سلام برادر من ان بحث جایگاه خودش رو داره مطرح کردن این مسائل اینجا جز زیان چیزی نیست این بحث فقط باید در جمع خواص مملکت مطرح بشه من به شما بارها گفتم که پیگیری این قضیه باید از طرف مجلس خبرگان باشه این طرح همون سالی که اقای هاشمی رییس مجلس خبرگان بود رد شد همواه رد میشه اینکه شما به امام خمینی که مظهر اقتدار و هوشمندی هستند خرده میگیرید هیچ چیزی از نفوذ این مرد در دل وذهن مردم کم نمیکنه من همچنان معتقدم شما چه دانسته چه ندانسته با بیان چنین مباحثی زمینه سوءاستفادهع دشمنان ما رو فراهم میکنید
در ضمن بهلول در یکی از این پیام ها ادعا کرده است که من شما را بی تقوی خواندم نه مرجع تان را .
با اینکه او در پیام هایی که در وبلاگ من ثبت شده است گفته :
1- آن مرجع مطرود از منظر امام نیز ! زنده اش هم مطرود بود ازنظر امت امام پس حال مطمئن باش تو مرده اش را نمیتوانی به ما قالب کنی! .
2- آیات الله هایی که تو از آنهادم میزنی همانهابوده اندکه صدهاسال به ولایت طاغوت وشاهان سرسپردند وگفتند انشااله حضرت حجت می آیند و خودشان همه چیزرادرست میکنند!
3- حاصل تفکرآیت الله های تو چیزی جز ادامه طاغوتها و سرگرم ماندن امثال من در فسادنبود!
4- عدالت از منظر اساتیدتو یعنی سهیم بودن درحکومتی که خونش رابایدمردم بدهندوکیفش را آیت الله تو ببرد!
5- !گفته بودم این مملکت تقوی کم دارد که همانطور که پیداست دربساط شما وآیت الله تو یافت می نشود!خدا رحمتش کند! (در اینجا بهلول مرجع عزیز ما را بی تقوی خوانده است در حالی که در پیام ثبت شده در این وبلاگ ادعا می کند که فقط مرا بی تقوی خوانده است )
======
لازم به ذکر است که همه می دانند که نظرات ارسالی به وبلاگ های میهن بلاگ قابل ویرایش نیست .
در ضمن زهرا خانم این یکی از دروغ های ایشان بوده در نزد شما ادعا می کند مرجع ما را فقید خوانده ولی در نزد ما حضرت ایشان را تهتمت می زند و توهین می کند .
پاسخ:
من به مرجع شما احترام میگذارم در حالیکه ایشون رو اعلم نمیدونم اقای بهلول هم اگر به ایشون توهین کرده باشه کار بدی کردند من به هر دوی شما میگم دیگه نظری از شما دو نفر رو در این زمینه تایید نخواهم کرد
۱۷ شهریور ۹۱ ، ۲۱:۱۳ معبر سایبری فندرسک
آرمیتا خیلی خیلی فهمیده هستا دقت کردین
پاسخ:
بله خیلی بیشتر از سنش میفهمه
۲۰ شهریور ۹۱ ، ۱۹:۱۱ شرمنده شهدا1394
سلام وقت بخیر
(تاشهادت راهی نیست )بیادشهید مسلم احمدی پناه/شهادت:13شهریور1390
عالم محضر شهداست کوچشم محرمی که این حضور را دریابد.

لطفا مارو از دعای خیر خوتون فراموش نکنیدو بیت الشهدا آمادگی همکاری با رهروان شهدا رو در فضای مجازی رادارددر صورت تمایل مارو مطلع کنید واسم بیت الشهداء را به دوستان شهدا معرفی کنید.یاحق
خیلی ببخشید زهرا خانوم!
در مورد آبروریزی ترجمه نادرست و تحریف شده سخنان آقای مرسی رو چی می فرمایید؟
یا در مورد سخنرانی بان کی مون در مورد وضعیت حقوق بشر و زندانیان سیاسی چی؟
آقای مرسی چرا با رهبری دیدار نکرد؟چرا فقط 4 ساعت ایران موند؟
وزن کشورهایی مثل "گابن" "کومور" "تیمور شرقی" در سپهر سیاسی امروز جهان چقدره؟چه کمکی میتونه به ما بکنه؟
تورو خدا شما دیگه تحت تاثیر این تبلیغات صداو سیما قرار نگیرید...
پاسخ:
منم این کار رو قبول ندارم برنامه زنده بود واین تصمیم غلطی با عجله گرفتند البته خودمم خندم گرفت اخه تو مردم ایران که مث بقیه جاها ....نستن هر چیزی رو باور کنن هههههه واما شما لطفا تحت تاثیر شانتاژخبری شبکه های غربی قرار نگیر همه انسانها چه در این کشورها چه در کشورهای توسعه یافته ارزشی برابر دارند و خودت داری میبینی حضور ارزشمند اونا چقدر غرب رو عصبانی کرد در ضمن مرسی تحت فشار شدید از طرف اونا قرار گرفته بود که اصلا شرکت نکنه چه از طرف عربستان چه از طرف غرب من خودم فک میکنم با این کارش خواسته کاری کنه تا هم حمایت ایران رو جلب کنه هم حمایت اونا رو از دست نده مهم اینه که بعد از سیو چندی سال اولین رئیس جمهوریه که تو ایران پیداش شده در ضمن تو این اجلاس کشورهای نفت خیز جهان که نبض دنبا تو دستشونه شرکت کردن نکنه توقع داری یکی مث فرانسه والمان که سر تا پاشون صهیونیزمه بیاد عدم تعهد خودشون رو به این قدرتها ابراز کنن ؟؟؟؟؟؟
بیانات آیت الله قائم مقامی درخصوص رژیم اشغالگر قدس
http://www.nasrtv.com/modules/video/singlefile.php?lid=6931
پاسخ:
بله ممنون
حیف از آرمیتا نیست که اونو بوس می کنه
این نوکر آمریکا و غرب رو
پاسخ:
چرا خداییش حیفه
آره خیلی تأثیر داشت بعدش رفتن یه اجلاس دیگه ایران رو تحریم کردم فقط برای خوشگذرونی اومده بودن
پاسخ:
تحریماشون تو حلقم هههههههههههههههههه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی