با من حرف بزن

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند .... گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را

با من حرف بزن

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند .... گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را

سلام من یه انسان آزادم .آزاد از قید و بند احزاب گروهها ..نه ببخشید من یه اسیرم ..اسیرعشق مولام امام سید علی همه دنیا رو به شوخی میگیرم چیزی زیبا تر از عشق ندیدم. این وبلاگ وبلاگ دلدادگیست .جایی برای بیان بی قراریهای من .

شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۱، ۰۵:۵۵ ق.ظ

مراحل ایجاد گشت ارشاد بصورت امروز

 سلام همینطور که در قسمت قبل گفتم بعد از اجباری شدن حجاب عده ای اعتراض کردند وعده ای دیگه از مردم هم خواستند جلوی اون عده دیگه رو بگیرند واقدام متقابل کردند واین وسط گروهی عناصر معلوم الحال هم از اب گل الود ماهی گرفتند وجو رو یه تشنج کشوندند عده ای از روی نادانی به بی حجابها متعرض شدند وعده ای هم مغرضانه وبرای تخریب مذهبی ها اقدامات بدی کردند برای همین امام گفتند برخورد با بدحجاب باید توسط حکومت باشه وبر همه حرام است دخالت کنند  حکم امام در روز سیزده تیر به این شرح است:


بسم اللَّه الرحمن الرحیم
ممکن است تعرض به زنها در خیابان و کوچه و بازار، از ناحیه منحرفین و مخالفین انقلاب باشد. از این جهت، کسى حق تعرض ندارد و این گونه دخالتها براى مسلمانها حرام است، و باید پلیس و کمیته‏ها از این گونه جریانات جلوگیرى کنند. 
روح اللَّه الموسوی الخمینى‏
بعد از اون با وجود مخالفتهای روحانیون با اعمال رفتارهای خودسرانه عده ای تندروی میکردند و برخوردهای تند داشتند که این اصلا درست نیست یکی از کسانی که برخورد خیلی سختی با بدحجابها داشت اکبر گنجی بود که اون موقع به اصطلاح پاسدار بود اما الان توی لندن .....بگذریم منظورم اینه که هرجا افراطی باشه بدنبالش تفریطی هم هست  

قانون مجازات اسلامی بعد از همه این فراز و نشیب‌ها و در آبان‎ماه 1362 در شرایطی به تصویب رسید که پیش از آن، زنان عملا در عرصه عمومی محجبه شده بودند

روزهای آخر تیر 1363 تظاهرات متعددی در نقاط مختلف تهران علیه بدحجابی برگزار شد که در بعضی نقاط به درگیری با زنان بدحجاب و حمله به بوتیک‌های فروش لباس‌های نامناسب انجامید. وزارت کشور از اعطای مجوز برای این تظاهرات خودداری کرده بود، اما مانع حضور مردم نشد و تنها در محل‌های درگیری افرادی را دستگیر کرد. تظاهر‎کنندگان از عملکرد گشت‌های ارشاد به‎شدت ناراضی و خواستار برخورد جدی‎تر با بدحجابان بودند؛ در حالی که سرپرست دایره امر به معروف و نهی از منکر، هدایت و ارشاد را وظیفه اصلی نیروهای خود می‌دانست. برای فهم بهتر رفتار معترضین باید به یاد آورد که سال‎های میانی دهه 60 اوج جنگ تحمیلی بود و اغلب خانواده‌های انقلابی و مذهبی داغدار شهیدی یا چشم‎انتظار عزیزی بودند و تحمل نداشتند که ارزش‎های‎شان از سوی پایتخت‎نشینان به سخره گرفته شود.
تیرماه 1364: اخطار به اهل فساد و فحشا و منکرات که در صورت ادامه اعمال، از کلیه منافع و مصالح از جمله استخدام در ادارات و مراکز دولتی محروم می‌شوند.

اردیبهشت 1365: تهدید به برخورد قانونی با بدحجابی و فروشندگان لباس‌های مبتذل و ضداخلاقی و پس از مدتی اعتراف به معطل ماندن طرح مبارزه با بوتیک‌ها به‎دلیل فقدان قانون مناسب.

اردیبهشت 1366: معرفی طرح جدید مبارزه با بدحجابی از سوی وزیر کشور که مانع استفاده این افراد از کلیه امکانات دولتی و عمومی می‌شود.

بهمن 1366: اعلام طرح جایگزینی و مبارزه ریشه‌ای با باندهای فساد و منکرات.

فروردین 1368: تقاضای شورای‌عالی قضایی برای برخورد فعال نیروی اجرایی و انتظامی با بدحجابی.

آذر 1368: اعلام برخورد قاطع دادگاه‌ها با بدحجابی از سوی رییس قوه قضاییه.

اردیبهشت 1369: اعلام جزییات طرح مبارزه با منکرات و بدحجابی.

خرداد 1370: خبر اجرای طرح مبارزه با بدحجابی و نظارت بر اماکن عمومی.

تیر 1371: تهدید کسانی که مقید به حدود الهی و انقلابی نیستند، از سوی رییس‎جمهور وقت.

دی 1372: اعلام این‌که سیاست دولت در مورد بدحجابی بر هدایت افراد استوار است.

خرداد 1375: اعلام خبر اجرای طرح مبارزه با بدحجابی در تهران از سوی وزیر کشور. نگاهی کوتاه به موضع‎گیری‌های مسئولین در مقابل بدحجابی نشان می‌دهد راهکارهای اجرا شده کمکی به حل مسئله نکرده‎اند.
در آخرین ماه‌های ریاست‎جمهوری سیدمحمد خاتمی در سال 1384، طرح گسترش حجاب و عفاف که از ابتدای دهه 70 در دستور کار شورای‌عالی انقلاب فرهنگی قرار داشت، به تصویب رسید که راهبردها و راهکارهای اجرایی هرکدام از دستگاه‌ها در آن مشخص شده بود؛ اما این مصوبه در دولت بعدی نیز اجرایی نشد. نگرانی از این وضعیت فرهنگی جامعه در این دوره در کلام و نوشته‌های طیف مذهبی و انقلابی نمایان بود
تبلیغات انتخاباتی ریاست‎جمهوری نهم، با موضوع برخورد با بدحجابی گره محکمی خورد و بیشتر کاندیداها شاید برای کسب رأی بیشتر، برخورد با بدحجابی را بی‎اهمیت نشان می‌دادند و آن را از اولویت‌های خود عنوان نمی‌کردند. طرفداران حجت‎الاسلام هاشمی رفسنجانی تحت حمایت ستاد انتخاباتی‎اش این‎طور نشان می‌دادند که بی‎حجابی مطلوب آن‎هاست و دختران بدحجاب، شمال شهر تهران و برخی شهرستان‌ها را با رقص و پایکوبی پر کردند و دکتر احمدی‎نژاد هم در برنامه گفت‎و‎‎گوی ویژه خبری قبل از انتخابات گفت که مو و مانتوی دختران مسئله دولت نیست.

اما با تغییر دولت و بر سر کار آمدن دولتی با شعارهای انقلابی موسوم به اصول‎گرا، تغییر رویه در بحث مبارزه با بدحجابی محتمل به‎نظر می‎رسید.

اردیبهشت 1385: کلیات، و دی‎ماه همان سال طرح اصلاح شده ساماندهی مد و لباس در مجلس و شورای نگهبان به تصویب رسید که یک طرح زیربنایی در مبارزه با بدحجابی محسوب می‌شد و وظیفه کلیه دستگاه‌های دولتی در آن مشخص بود. به این ترتیب، طرحی بر انبوه طرح‌های گذشته افزوده شد که تا این لحظه هنوز عملی نشده است.

تیر 1385: مراجع عظام، آیت‎الله گلپایگانی، مکارم و فاضل از کم‎توجهی مسئولین دولتی نسبت به مسائل دینی و فرهنگی به خصوص حجاب، ابراز نگرانی کردند.

اردیبهشت 1386: گشت‌های ارشاد دوباره شروع به کار کرد اما برخوردها ملایم و محدود به تذکر لسانی بود.

سال 1387: برخوردهای جدی‎تری با زنان بدحجاب که از سوی فرمانده نیروی انتظامی تهران، مانکن‌های متحرک نامیده می‌شدند، صورت گرفت. این برخوردها بعضا منجر به کشمکش زنان با نیروهای انتظامی شد. فیلم‌های تهیه شده از این وقایع در مقیاس وسیع منتشر شد و انتقادات فراوانی را متوجه نیروی انتظامی کرد؛ در حالی‎که همزمان بازخوردهای مثبتی از سوی جمعی از مردم نیز دریافت می‌شد.
ودر سالهای بعد دوباره برخوردها کم کمتر شد وتا امروز این سردرگمی ادامه داره چیزی که کاملا واضحه اینه که اگر چه برخورد با بدحجاب از طریق پلیس ممکنه حجاب رو به بدحجاب نقبولونه اما جامعه از اسیبهای دیگری که یکیش ترویج بدحجابیست ایمن میشه و دیگه اینکه برخورد پلیس با بدحجاب باید در کمال ارامش وادب ومتانت باشه که کما این سالهای اخیر اکثر برخوردها اینچنین بوده مگه اینکه خود اون بدحجاب دست به خشونت بزنه وسعی بر مظلوم نمایی وجلب توجه کنه که اکثر دختران ما اینچنین نیستد 
در ادامه چند عکس درمورد برخورد پلیس با بدحجابان میذارم ببینید در این عکسها خشونت میبینید ؟؟؟؟

لینکهای مفید:

http://www.masontube.ir/1391/03/01/post-2118

http://www.tikpix.org/show.php?ID=1263



http://www.sedaghatnews.ir/Pages/News-2931.html



http://www.zibaweb.com/hejab.htm

عکسای ادامه مطلب رو از دست ندید

تمام قسمتهای این پست از اول تا اخر








عکسهای  جدید مبارزه با بدحجابی (گشت ارشاد)عکسهای  جدید مبارزه با بدحجابی (گشت ارشاد)عکسهای  جدید مبارزه با بدحجابی (گشت ارشاد)عکسهای  جدید مبارزه با بدحجابی (گشت ارشاد)
عکسای زیادی بود همین فک کنم کافی باشه بهر حال خواهران وبرادران نیروی انتظامی طبق قانون دارن انجام وظیفه میکنن البته بجز اون عده که رفتارهای زشت نشون دادن که البته بیشتر در سالهای اول انقلاب بود امروز اکثرا با سعه صدر برخورد میکنند واصلا انصاف نیست اینچنین عده ای اونا رو مورد سرزنش وحتی فحاشی قرار بدن  
البته باید بگم تعداد زیادی از امران به معروف هم هستند که توسط اراذل ویا....مورد تعرض قرار میگیرند که رسانه ها هیچ وقت روی اونا شانتاژ خبری نمیکنن واین عده بسیار مظلوم میمونن

من یه قسمت دیگه که احتمالا قسمت پایانی باشه در باره حجاب مینویسم که اون نتیجه همه این بحثاث ودر اون قسمت احتمالا دل  خواهرای بدحجابم یکمی خنک میشه این بحث رو پی گیری کنید

نظرات  (۲۳)

۰۸ آبان ۹۱ ، ۱۸:۰۵ رفاقت برای همیشه تعطیل

دلیل شما برای ازدواج چیست؟
برای ازدواج کردن دلایل بسیاری وجود دارد، اما برای ازدواج نکردن دلیل آوردن اغلب سخت و مشکل است. دلایلی هست که فرد به خاطر آنها ازدواج می کند، ولی همان دلایل می تواند ازدواج را با مشکلات و تضادهای قابل توجهی رویاروی کند.
با سلام
با عرض پوزش خدمت دوستان عزیز به خاطر این که این مدت نتونستم بهتون سر بزنم ،انشالله که روز خوشی داشته باشید
من با این موضوع جدید اپم تشریف بیارید خوشحال میشم
با تشکر
رفاقت برای همیشه تعطیل
پاسخ:
من دلیلی نداشتم ههههههههه
۰۸ آبان ۹۱ ، ۲۰:۵۲ محمدنجاردزفولی

حضرت علی (ع)



در سحرگاهان نوای عاشقی سر داده است

سر به دامان خدایش در سحر بنهاده است

در سحر گاهان شمیم یار را احساس کرد

یادی از یاس نبی و چرخش دستاس کرد

در سحرگان تمنای وصال یار داشت

دست در نگذاشت اما شیر حق اصرار داشت

در سحر گاهان کتاب عشق را تفسیر کرد

آیت حق را هویدا از سر تدبیر کرد

در صحرگاهان چو طایر در کف صیاد بود

خود علی آگاه بود و بی گمان او شاد بود

درصحرگاهان روان شد تا بجا آرد نماز

رو به سوی کعبه جانان خدای چاره ساز

در صحر گاهان کدامین بنده حی جلی

مرحمت بر قاتلش کرده به گیتی جز علی

در صحرگاهان به جای بستر پاک نبی

خفته در محراب خون از بهر دادار جلی

در صحر گاهان قرار از عالم هستی ربود

تا نوای فزت و رب کعبه را در دم سرود



شعر :محمدنجاردزفولی
پاسخ:
بسیار عالی موفق باشید
سلام
ممنون از حضور شما....
یک سوال دارم از شما !!!
فردا 9 آبان چه روزی است؟
به وبلاگم بیا!
منتظرم ها!!!!
فرهنگ پرواز
پاسخ:
سلام چشم
۰۹ آبان ۹۱ ، ۰۳:۰۵ بدحجاب(نیوشا حسینی)
تفکیک قائل بشیم میخوای القا کنی خواسته مردم بوده نمیگی اونایی که سال 63 تظاهرات کردن از طرف کیا فرماندهی میشدن؟؟؟الان جامعه ما روشنفکرتر شده ضمنا تا زمانی که رفراندام نگذاشتین هیچی معلوم نیست
پاسخ:
عزیز دلم تو چه بخوای وچه نخوای چه قبول کنی وچه نکنی این مردم دلداه اسلامن حجاب جزوی از فرامین خداست چیزی که برای مردم مهمه اینه که دوباره شاهد برهنگی وعریانی زنین در جامعه نباشن من شمال شهر تهران یا بعضی نقاط خاص ایران رو نمیگم اما میهن ما هفتاد میلیون جمعیت داره وقتی مردم در دوران اقای خاتمی نتیجه عملکرد این جور مسئولین رو دیدین که باعث افسار گسیختگی یه عده از زنان ومردان شد به کسی رای دادن که گفتمانش اسلام و ارزشها بود وبا وجود مشکلات فراوان اقتصادی وبا توجه که میدونستند قراره احمدی نژاد یارانه ها رو هدفمند کنه بازم بهش رای دادن بازم دوباره تومجلس جدید تو ترکیب جدید تو همون تهران گفتمان اصلاح طلبی که حرف بارزش برای جذب جوونا ازادیه رای نیاورد فردی مثل کواکبیان رای نیاورد!!!! این یعنی چی؟؟؟ اگه مردم دغدغه اجباری بودن حجاب رو داشتن مطمئن باش اوضاع جور دیگه ای پیش میرفت موضوع اینه که شما فقط خودت وامثال خودت رو مردم میدونی اون دها میلیونی که به احمدی نژاد رای دادن مردم نیستن؟؟؟؟؟؟ رفراندوم وقتی معنی پیدا میکنه که علائم بارزی از دلسردی مردم واعتراضات شدید و..... بوجود بیاد مردم دارن زندگی میکنن اگه اوضاع اقتصادیمون روبراه بشه هیشکی اصلا فکرشم نمیکنه که حجاب اجباری باشه یا نباشه چون همین حد که هر کی میخواد یه روسری بندازه سرش با مانتو بیاد یکی هم باچادر ازادی لازم برا اونا رو تامین میکنه خیلی از مانتویی ها تو خونه هم برا نامحرم بازم همون حجاب رو دارن یعنی به همین حجابی که دارن پایبندن وگیر قانون نیستن پس چرا چنین دغدغه ای باشه عزیزم تو چه بخوای چه نخوای در اقلیتی اگه نپذیری خودت اذیت میشی چه اهمیتی داره حجاب اجبازری باشه یا نباشه برا تو مهم اینه که خدا ازت میخواد با حجاب باشی واکثر مردم هم پذیرفتن وقانون هم اینو تایین کرده وشما مجبوری تمکین کنی همه مجبوریم از قانون پیروی کنیم ما این کار رو چندین سال پیش در زمان خاتمی کردیم عزیزم اون زمان ما در اقلیت بودیم ومظلومانه لاین رای اکثریت رو پذیرفتیم نتیجه این شد که مردم در دوره های بعد کاندیدای مورد نظر ما رو انتخاب کردن وشما نمیذرید واین عدم پذیرش فقط خودتون رو به نابودی میکشونه چون مردم سفت وسخت پای این حکومت وایسادن اگه اینجوری نبود تو همون سال 88 کار تموم شده بود مردم ما اگه بخوان یه رژِیمی نباشه باتوم وزندان که سهله توپ وتانک هم جلودارشون نیست عزیزم
سلام به ابجی زهرا مومن
خوبی؟ صلوات یادت نره
پاسخ:
سلام چه عجب از این ورا راه گم کردین
۰۹ آبان ۹۱ ، ۱۰:۴۱ چشم به راهان منتظرالظهور
سلام دوست گرانقدرم
نام شما در این طرح درج شد فقط این طرح به این صورت هست که انشالله پر عزم و اراده و مصمم برای ظهور آقا هم خودمون رو و هم دنیامون رو آماده کنیم
فکر میکنم دیگه روزمرگی بس باشه...
یه خورده به خودمون سخت بگیریم و واقعا و مصمم فکر چاره ای برای این بلاتکلیفی کنیم...
به خدا ما همین حالا تو عذاب خدا قرار گرفتیم که امام زمانمون رو به خاطر اعمال بدمون ازمون گرفتن...
خدا و ائمه مون منتظر ما هستن تا به خودمون بیایم و حواسمونو به امام زمانمون که به خاطر ما تو تبعیده جمع کنیم...
مجوز ورود به این گروه نماز شب خوندنه ...اونم بی وقفه و متوالی فقط به خاطر خودسازی و دل نازنین امام زمانمون..
میدونم سخته اما بعد چند وقت خیلی آسون میشه و اصطلاحا اتوماتیک وار بیدارمیشیم...میشه 8 رکعت نافله ی شب رو همون قبل خواب خوند و 3 رکعت شفع و وتر رو قبل از اذان صبح...
اینجوری هم آسونتره هم گفته شده که نماز شب خوندن هرچی به صبح نزدیک تر باشه ثوابش بیشتره...
میدونم که خودتون از همه ی اینها اطلاع دارید منو ببخشید...
تو این طرح میخوایم سعی کنیم پر عزم و اراده ترک محرمات وحتی مکروهات کنیم
به خدا ما که یه قدم برداریم خدا 10 قدم به سمت ما میاد و برکاتش رو هروز تو زندگیمون بیشترو بیشتر میشه دید
و خدا چنان حلاوت و شیرینی عبادتش رو به ما میچشونه که قابل توصیف نیست
اگر دلتنگ آقا هستی و دیدار هرچه زودترش را میخواهی بسم الله...
التماس دعا
پاسخ:
سلام ممنون سعی خودمو میکنم
سلام با موضوع حجاب وگشت ارشاد به روزم منتظر نظر قشنگت هستم
زور بیا
پاسخ:
سلام چشم
سلام علیکم
زهرا خانم چرا نظر من رو درباره بیان میرزای شیرازی تایید نکردید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
==============
نگاه کنید میرزای شیرازی در آن زمان مرجعیت مطلقه داشت و اکثر مردم از مقلدین این بزرگوار بودند به همین دلیل فتاوای ایشان نفوذ پیدا کرد . شما اگر تاریخ مرجعیت نجف را مطالعه کنید می بینید که حدود120سال بعد از میرزاشیرازی و بعد از رحلت آیت الله بروجردی مرجعیت مطلقه ( ظاهراً) به آیت الله حکیم می رسد ولی همه می دانند که بعد از رحلت آیت الله بروجردی مرجعیت از حالت مطلقه خارج شد . با اینکه مرجعیت مطلقه ظاهرا دست آیت الله حکیم بود ولی هر از گاهی دعواهایی بین مقلدین آیات عظام حکیم و عبدالهادی شیرازی و خوئی پیش می آمد . شما اگر فقه شیعه را نگاه کنید کمتر فقهایی هستند که ولایت مطلقه را که آیت الله خمینی مطرح کرد تایید کرده باشند . از جمله آیت الله گلپایگانی و آیت الله خوانساری و آیت الله شریعتمداری و آیت الله منتظری و آیت الله خاقانی و آیت الله شیرازی و آیت الله روحانی و آیت الله اراکی و آیت الله قمی و آیت الله خوئی و آیت الله صادقی تهرانی از جمله مراجع بزرگ آن زمان بودند که به مخالفت از این نظریه پرداختند ( برای بحث ولایت فقیه رجوع شود به جزوه حکومت صالحان ) . وقتی جایگاه کسی مردود باشد بالطبع حکمش هم مردود است . امام راحل ولایت مطلقه نداشتند که این حکم را بدهند . فرق است بین میرزای شیرازی و آیت الله خمینی . میرزا مرجعیت مطلقه ( منظور تعداد مقلدین ) داشت و آقای خمینی ولایت غیر مطلقه که اگر بحث را دنبال کنید در آخر به این نتیجه می رسید که هیچ کدام از این بزرگواران ولایت بر فقها و مقلدین آنان نداشتند .
سلام
ازحرفات خیلی خوشم اومد...
منطقی صحبت میکنی...
پاسخ:
سلام لطف دارید ممنون
سلام
ولادت با سعادت امام هادی را به شما تبریک عرض میکنم
حضرت می فرمایند:مَنِ اتَّقَى اللّهَ یُتَّقى، وَ مَنْ أَطاعَ اللّهَ یُطاعُ، وَ مَنْ أَطاعَ الْخالِقَ لَمْ یُبالِ سَخَطَ الَمخْلُوقینَ. وَ مَنْ أَسْخَطَ الْخالِقَ فَلْیَیْقَنَ أَنْ یَحِلَّ بِهِ سَخَطُ الَْمخْلُوقینَ: هر کس از خدا بترسد، مردم از او بترسند، و هر که خدا را اطاعت کند، از او اطاعت کنند، و هر که مطیع آفریدگار باشد، باکى از خشم آفریدگان ندارد، و هر که خالق را به خشم آورد، باید یقین کند که به خشم مخلوق دچار مى شود
پاسخ:
سلام بسیار سپاسگذارم
تخریب‌ها بخاطر احتمال کاندیداتوری مشایی است
پاسخ:
بله در واقع همیشه پای این مشایی در میان است .... خدا بخیر بگذرونه این دوره رو
سلام
رسیدن به قرب الی الله همت فراوان و عشق به لقا’ الله را می طلبد‘ در این مسیر اطاعت از ولایت از مهمترین مسائل و نشانه پاکی درون و حلال زادگی است.
جلد 7 بهارالانوار باب طیب الولاده
یا حق
یا علی
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
سلام دعا کنید بتونم شما که ابرو دارید دعا کنید برامون
سلام دوست عزیز

به روزم و منتظر حضور گرم شما
پاسخ:
سلام درس میخونی مدل نظر گذاشتنم سنگین رنگین شده ....افرین ادامه بده تو میتونی من میدونم
۱۰ آبان ۹۱ ، ۱۳:۳۶ خادم الشهدا ع-م
سلام ما شمارولینک کردیم لطفا شما هم ما رو لینک کنید.
پاسخ:
سلام ای بابا من کم کم دیگه شماها رو اشتباه میگیرم اخه همتون مینویسد خادم الشهدا ادم قاطی میکنه .... چشم لینکتون میکنم موفق باشید
۱۰ آبان ۹۱ ، ۲۰:۱۱ ساراازکرمانشاه
سلام خوبی عزیزم -من اینقدربااین گشت هابرخوردداشتم وتذکرخوردم -بیشتربرای موزیک بلندماشین وبزن وبرقص بارفقاوخلاصه جریان داشتیمان-
پاسخ:
سلام پس بذار زنگ بزنم بگم جناب سروان اینجا یه مورد منکراتی اومده خودشم خیلی قشنگ داره اعتراف میکنه ....واااه چه خوشالی تو ههههه
خورشید چراغکی ز رخسار علیست / مه نقطه کوچکی ز پرگار علیست
هرکس که فرستد به محمد صلوات / همسایه دیوار به دیوار علیست
عید غدیر مبارک.

سلام آآآآآآآآآآپپپپپپپپپپممممممم
التماس دعا
پاسخ:
اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم
سلام
ایمان دارای مراتب و درجاتی است، در بعضی روایات درجات ایمان را ده درجه بیان فرمودند، برای رسیدن به درجات بالای ایمان باید با اطاعت از قرآن و اهل بیت و ترک محرمات و انجام واجبات پله پله ایمان را طی کرده و به بالاترین درجه ایمان برسیم.
ایام ولادت امام هادی و عید غدیر مبارک
یا حق
یا علی
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
سلام دعا کنید بتونیم خودمون رو از شر شیطون حفظ کنیم
سلام علیکم
عید ولادت امام هادی و غدیر خم و جانشینی ولایت امام معصوم علیهم السلام مبارک
مجددا ایام ولادت امام هادی و عید غدیر مبارک
یا حق
یا علی
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
سلام سردااار اعیاد بر شما هم مبارک امیوارم خدا عمر با عزت وبا برکت بهتون بده
زندگى آنقدر ابدى نیست که هر زمان بتوان؛ مهربان بودن را به فردا انداخت

سلام و خدا قوت
وبلاگ خوبی دارین.بهتون تبریک میگم
اگه دوست داشتین به وب ما هم سر بزنید
یا علی
پاسخ:
اره واقعا زندگی فرصت کوتاهیست که جدی نمیگیریم
۱۱ آبان ۹۱ ، ۱۳:۰۵ ساراازکرمانشاه
سلام عزیزم-سوالت سخته نمیدونم چی بگم -باورکن جوابی به ذهنم نمیرسه -سوالتوواضح ترمیگی
پاسخ:
سلام باشه میام بیشتر توضیح میدم عزیزوووم
حجاب زوری به هیچ وجه ارزش نداره ..... و اگه هم قراره کسی به حجاب کس دیگه ای گیر بده این کار وظیفه پلیس نیست ....
کار خیلی زشتیه که با این افراد به شکل زننده ای برخورد بشه ....
پاسخ:
نگو هیچ ارزشی نداره من زبونم فک کنم یه دو متری مو دراورد ببینید رعایت حجاب تو جامعه برکاتی برای کل جامعه داره که حتی اگه یه عده کجبور باشن این برکات خواه ناخواه جاری میشه اما ممکنه برای اون ادم ارزش نداشته باشه برا بقیه که مفید خواهد بود برای توسعه حجاب همه پارامترها در شرایط کنونی لازمه حتی قانون اجبار میدونی اگه این اقا پلیسه نبود الان یه عده با تاپ شلوارک میومدن بیرون وشما هم جرات نداشتی بگی بالا چشمت ابروهه من اون نظرتون رو فعلا تایید نکردم چون تو پست قبلی کلی سر این موضوع با یه عده حرف زدم دوباره تنمیخوام باب این موضوع باز شه اما اگه اصرار داری تایید میکنم
ه نظرم آیه 41 سوره مبارکه حجّ دلیل خوبی برای حقّ اجبار حکومت نسبت به حجاب یا مسائل دیگری از این دست باشه. این آیه از جمله ادلّه برای مشروعیّت حکومت اسلامی است."الذین ان مکّنّاهم فی الارض اقاموا الصلاة و امروا بالمعروف و نهوا عن المنکر"در توصیف حکومت صالحان است که اگر در زمین ما به آنان تمکّن و قدرت و سیطره بدهیم برنامه آنان این است که نماز را برپا می دارند و "امر به معروف و نهی از منکر" می کنند. خوب است که دوستان منتقد " دقّتی در واژه "امر" بنماید. نمی فرماید که خواهش کند و التماس بلکه امر کند و دستوری برخورد کند. قطعا این دوستان عزیز قائل به معروف بودن حجاب هست . حجابی که عرف متشرّعه می گوید حجاب ، البته نه حجاب برتر که چادر است. خوب اگر حکومت ،بدحجابی ها و بی حجابی ها را مشاهده کرد حقّ برخورد ندارد. این که از وظائف حکومت صالحان است که نسبت به دیگران و افراد جامعه بی تفاوت نباشند و آنها را به معروف امر کنند و ساز و کار مناسب را در جهت امر به معروف طراحی و اجرا کنند. حالا ممکن است ماموری بد برخورد کند یا اشتباهی از او سر بزند این دلیل نمی شود که اصل کار را زیر سوال ببریم و در مشروع بودن آن خدشه کنیم.
پاسخ:
خیلی خیلی نظر جالب وپر محتوایی بود مممنونم ازتون
بسم رب الحسین(ع)

نه خواب بود نه رویا....فقط کابوس...

یا شاید خواب صحرا و اشک و آب و آه و تشنگی .... فقط تشنگی...

خواب کسی را دیدم که با ناکسی جنگید و با لشکری از جنس تاریکی و....

سلام .... زیباست وبتون...

عنوان مطلب: خواب پریشان

کاری به تقویم شمسی و هجری و میلادی ندارم...

به تقویم دل من تمام روزها عاشوراست....پس دیر شروع کرده ام...

وقت داشتید ، بیاید و ببینید و بخونید و تعبیر کنید این خواب رو....

منتظرم....التماس دعای فرج.
پاسخ:
کاش امثال خوابت تعبیر نشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی