با من حرف بزن

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند .... گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را

با من حرف بزن

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند .... گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را

سلام من یه انسان آزادم .آزاد از قید و بند احزاب گروهها ..نه ببخشید من یه اسیرم ..اسیرعشق مولام امام سید علی همه دنیا رو به شوخی میگیرم چیزی زیبا تر از عشق ندیدم. این وبلاگ وبلاگ دلدادگیست .جایی برای بیان بی قراریهای من .

پنجشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۱، ۱۱:۳۸ ق.ظ

بدحجاب ضد دین یا ضد انقلاب نیست

این روزا حال غریبی دارم مولا...... بارها فکر کردم به کدهایی که خدا در تولد ومرگ وبه ولایت رسیدنتان قرار داده اینکه چگونه خدا از بدو تولد خانه خودش را مهد شما کرده و اینکه به ولایت رسیدنتان در بازگشت از خانه خدا بوده واینکه محل عروجتان هم  در خانه حق
وهر بار یک نتیجه گرفتم مولایم با جان دلم دور سرت میگردم وطوافت میکنم که
 علی
ٌمع الحق والحق ُمع العلی 

                         الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة امیرالمومنین علی بن ابی طالب

                             عید همتون مبارک
 امروز خیلی خیلی پیامبرو حضرت زهرا خوشحالن یادتون باشه کم نخواین ازشون تا تنور گرمه نونو دربیارین

 

***********************************************************************************
امروز میخوام یه نتیجه گیری از مجموع این چند پست بکنم اینکه عزیزانم چه بخواهیم چه نخواهیم خداوند حجاب رو به ما واجب کرده وحجاب یه پدیده اجتماعیه ورعایت کردن یا نکردن اون روی همه جامعه اثر میذاره پس همه جامعه حق داره روی این قضیه حساس باشه ومیخواستم نظر امام سید علی رو در باره خانومای بد حجاب بدونید این صحبتای زیر بیانات ایشون تو همین ماه اخیره بخونید:

«بعضى از همینهائى که در استقبالِ امروز بودند و شما - هم جناب آقاى مهمان‌نواز، هم بقیه‌ى آقایان - الان در این تریبون از آنها تعریف کردید، خانمهائى بودند که در عرف معمولى به آنها میگویند «خانمبدحجاب»؛ اشک هم از چشمش دارد میریزد. حالا چه کار کنیم؟ ردش کنید؟ مصلحت است؟ حق است؟ نه، دل، متعلق به این جبهه است؛ جان، دلباخته‌ى به این اهداف و آرمانهاست. او یک نقصى دارد. مگر من نقص ندارم؟ نقص او ظاهر است، نقصهاى این حقیر باطن است؛ نمى‌بینند. «گفتا شیخا هر آنچه گوئى هستم / آیا تو چنان که مینمائى هستى؟».

ما هم یک نقص داریم، او هم یک نقص دارد. با این نگاه و با این روحیه برخورد کنید. البته انسان نهى از منکر هم میکند؛ نهى از منکر با زبان خوش، نه با ایجاد نفرت»
الان میخوام مخاطبین این پست رو از هم جدا کنم

فقط مذهبی ها بخوانند:

اگه ما خودمون رو مرید امام سید علی عزیز میدونیم باید وباید وباید به حرفای ایشون پایبند باشیم ما نباید خودمون رو بی گناه وبد حجابها وبقیه کسانی که ظاهر دین رو رعایت نمیکنن جنایت کار بدونیم ما نباید اونا رو تحقیر کنیم دین اومده تا کرامت انسانها رعایت بشه خدا همه بند هاش رو دوس داره من وتو هم گناهکاریم  ممکنه گناه من در ظاهرم نباشه پس اگه یه دله دزد دیدید نگیریدش زیر مشت ولگد یا بهش فحش ندید تکلیف دزد با قانون روشنه اون باید طبق قانون مجازات بشه نه طبق دلبخواه ما اگه یه جوون رو دیدی که خدای نکرده مست بود نگریردش زیر مشت ولگد تو رو خدا با تقوا باشید در باره ادم مست هم قانون داریم وحدش باید طبق شرع جاری بشه تو دل خودمون، خودمون رو تقدیس نکنیم واحساس برتری نکنیم معلوم نیست اگه من وتو در شرایط اون زندگی کرده بودیم بازم همینجوری میموندیم خواهش میکنم از ته دل با تقوا باشیم نه فقط در ظاهر
فقط بد حجابها بخوانند :
عزیزانم منم مثل تو گناهکارم میخوام بدونی با بی حجابی از حکومت یا من وامثال من سرپیچی نمیکنی باید بدونی با این کار در برابر  پروردگار خودت می ایستی  من و تو هر دو گناهکاریم من در برابر پروردگارم زانو میزنم وازش میخوام از غلطایی کردم بگذره اما تا حالا فک کردی گناهایی مث بدحجابی حق الناس به حساب میاد؟؟؟ تو اگه توبه کنی وبرگردی اثر گناه خودت رو چه میکنی؟ ممکنه مردی به خاطر تو به گناه افتاده باشه ممکنه زنی بخاطر تو توجه همسرش رو از دست داده باشه ممکنه دختر با حجابی  با دیدن زیبایی تو خواسته شبیه تو بشه واونم حجابش رو کنار بذاره وهزار شاید دیگه پس منطقی باش وبه خدای خودت اعتماد کن ومطمئن باش خداوند جز خیر ما نمیخواد حجاب هم روح تو رو از وسوسه های زیاد که در دراز مدت افسردگی میاره نجات میده وهم باعث میشه همه راحت به زندگیشون برسن ومسائل جنسی وشهوانی میره توی خونواده وقتی زن بدحجابی نباشه جوون مجبور میشه زود ازدواج کنه وحتی بعد از ازدواج هم فقط به همسر خودش قناعت کنه بچه ها در خونواده هاشون پرورش پیدا میکنند وخیلی برکات دیگه داره اگه مهم نبود حجاب مطمئن باش دشمنان ما به صرافت نمیفتادن تا چادر رو از سر زن ایرانی بکشن
مسئولین فرهنگی بخونن:
فک نکنید با کار راحت وعادی میتونید در برابر هجمه های دشمن ایستادگی کنید مهمترین کار به دوش شما عزیزانه اگه شما کارتون رو جهاد گونه انجام بدین دیگه اصلا به گشت ارشاد نیازی نداریم شما باید نیروهای متهد وهنرمند پرورش بدید نمیشه با فیم سفارشی به کسی که اصلا نمیدونه حجاب چیه یه اثری بسازید که نتیجش بشه ترغیب جوون به حجاب از کوزه همان تراود که دروست فقط کسی میتونه یک داستان خوب بنویسه که خودش از صمیم قلب اعتقاد داشته باشه وهنر لازم هم بهش اموزش داده بشه پس دست بجنبونید وقت تنگه
گشت ارشادیا بخونن :
عزیزانم اگه فک کردید با توهین وتحقیر یا زدن کاری درست میشه باید بگم سخت در اشتباهید باید تحمل داشته باشید با ارامش ومتانت فقط تذکر زبانی بدید اون سخت گیری ها مال کسایی هست که مطمئن هستید دارن پول میگیرتن تا هنجار شکنی کنن که همونم باید مطابق قانون باشه یادتون باشه اون لباسی که تنتونه مقدسه واگه شما تقوا داشته باشید شک نکنید که مردم مث همیشه ازتون حمایت خواهند کرد مردم بهترین قاضی هستند

امیدوارم تونسته باشم از پس بحث براومده باشم این روزا حالم خوش نیست چه ابرو داری پیش خدا چه نداری برام دعا کن



تمام قسمتهای این پست از اول تا اخر


نظرات  (۳۰)

سلام
الفاظت درسته ولی فکر غلطه!!!
اینقدر از این چرت و پرت ها گفتن سرتون داره منفجر میشه
دخترم راه خودتو برو تو رو چه به سیاست!!!
چند وقت دیگه مینویسی شخصیت مورد علاقم اول امام محمود احمدی نزاد اینجا هر کی رهبر میشه امام هم میشه
پاسخ:
سلام همینطوری یلخی نگو ...بگوی کحای فکرم غلطه ...فکر درست چیه؟؟؟ بعدم من دارم راه خودمو میرم از ادمایی که از روی باورهای دیگرون باورهاشون رو میشازن خوشم نمیاد من همه افکار رو بررسی میکنم همه حرفا رو گوش میدم ویک ملاک مشخص برا سنجیدن دارم اونم معصومین وقرانه هر چقدر فاصله بود من میفهمم این ادم چه جوریه ....من احمدی نزاد رو معصوم نمیدونم اما الان وقت تفرقه انداختن وجنجال نیست بعدا مگه قراره احمدی بشه رهبر ما .....نمیدونم چرا برا بعضیا سخته این لفظ امام رو بکار ببرن این اسون نیست مگر برای خاضعین
۱۵ آبان ۹۱ ، ۰۹:۵۸ پاینده باد ایران
سلام
مشکل از این چیزی که شما نوشتید عمیق تر هستش.
وقتی خود مسوولین ما دوگانگی را ترویج کرده و همه چیز رو از دید سیاست و منافع حزبی و جناحی می بینند ،پس دیگر نمی توان آن را ساده دید و تحلیل کرد.
وقتی در ایام انتخابات و راهپیمایی ها با بوق و کرنا اصطلاحا بی حجاب ها و بد حجاب ها با آرایش های آنچنانی به نمایش در می آیند و به محض پایان چنین مراسم هایی گشت های ارشاد مشابه همان بانوان را حتی با پوشش و آرایش هایی متعادل تر دستگیر می کند ،بر این دوگانگی و سیاسی بازی چه نامی می توان نهاد؟
هموطن عزیزم،همه ما درد وطن و مردم داریم ولی وقتی فرهنگمان تابعی از سیاست های جناحی می شود،مساله را باید به صورت دیگری تحلیل کرد.
وقتی بسیاری از مدعیان دینداری در برابر چنین سیاست هایی که نمونه های بسیاری از آن در صدا و سیمای کشور به نمایش در می آید و با سکوت خود آن را تایید می کنند ،به نظر من نمی توان دم از حق الناس و حق الله در چنین موردی زد.
سخن در این مورد بسیار است و در فرصت مناسب تر بازهم خدمت می رسم.
پیروز و سربلند باشید
پاسخ:
سلام با بخشی از حرفات موافقم اما درمورد پخش تصاویر بدحجاب در موقع انتخابات باید بگم هیچ کدوم قصد تایید بدحجابی رو ندارن این دلیلش اینه که میخوان بگن این عده ای که بدحجابها رو ضد نظام میدونن بفهمن که مشکل این ادما با نظام نیست مشکلشون همونیه که امام سید علی گفت بخشیش عادته بخشیش جهله بخشیش ضعف ایمانه و.... باید این موضوع اسیبشناسی بشه اگه تو راهپیمایی ا انتخبات نشون میدن همه میدونن در تایید بدحجابی نیست بلکه میخوان بگن همه مردم با هر ذهن وفرهنگی نظام رو قبول دارن خب باید کار فرهنگی بشه باید از خود دولت شروع بشه وحتی اون بحثای جناحی رو هم که گفتید مطرحه
سلام
با یه مطلب جدید به عنوان آیا مجلس احساسات مردم را در جهت اختلاف به کار گرفته و به کشور خیانت کرده است؟؟
به روز هستم
http://marderah.blogfa.com/
پاسخ:
سلام اوکی مرسی جنجااااال
سلام
با سبک زندگی سکولاری
به روز هستم
پاسخ:
سلام چشم
۱۵ آبان ۹۱ ، ۱۶:۱۵ حسنا حیدری
سلام.بسیار زیبا و با لحن خوب نشتین.ممنون.با اجازه لینک شدین قابل دونستین لینک کنین.التماس دعا
پاسخ:
سلام ممنون ابجی گلم چشم حتما میلینکمت
۱۵ آبان ۹۱ ، ۱۷:۲۷ سایه خانوم
سلام وب جالبی دارید.....به موقع میام نظر متفکرانه میدم.....
باتبادل لینک موافقی؟؟؟
پاسخ:
سلام خدا خیرت بده خدا از نظر دادن کمتون نکنه ههههههه موافقم الان لینکت میکنم
هرگاه بتوانیم از نیروی تخیل به همان اندازه استفاده کنیم که از نیروی بصری استفاده می کنیم هر کاری انجام پذیر است
پاسخ:
چی بگم والا
۱۶ آبان ۹۱ ، ۰۰:۴۷ درمدار انتظار
سلام با مطلبی تحت عنوان درد نامه 2 به روز هستم ومنتظر نظرات ارزشمند جنابعالی پیرامون این موضوع در وبلاگم
نظرات شما برای حقیر مایه ی مباحات می باشد
با تشکر
سید احمد هاشمی
پاسخ:
سلام لطف دارید شما تو رو خدا این حرفا رو نزنین مگه من کیم اینجوری میگین!!!!!
.....نمیدونم چرا برا بعضیا سخته این لفظ امام رو بکار ببرن این اسون نیست مگر برای خاضعین
------------------------------
سلام
برای ما سخت نیست بکار بردن لفظ "امام"!
ولی کجا برای کی بکار بردن سخته دخترم کلاهت رو قاضی کن زندگی نامه رهبر رو بخون البته از نوع حقیقیش نه از نوع که وقتی به دنیا اومد: "یاعلی" گفت !!!!
بعد میفهمی یه شخصی مثل هزاران شخص دیگه تو مملکت از نوع سیاسیش!
که الان به قدرت و رهبری رسیده من سئوال اینه آیا هر کس رهبر بشه معصوم و امام میشه امام به معنای حقیقی ؟؟؟ یا کلا شماها واقعا فکر می کنید رهبر ایران رو صاحب الزمان تعیین میکنه !!!
پاسخ:
سلام خیلی خیلی حرف بجایی بود شما فک کردید محبت ایشون با سرم رفته تو وجود من؟؟؟؟ یا اینکه احتمالا از ژنوم بابام بهم رسیده؟؟ نه !!! من یه زمانی بشدت طرفدار تفکرات مخالف ایشون بودم با همین حرارتی که الان طرف ایشونم پدر من یه روز از دست من خون به دل بود میگفت نمیدونم کجای کار اشتباه کردم تو این شدی ههههه بحث سر این بود من نمیخواستم عقیدم رو از هیچ کس بگیرم حتی پدرم هنوزم همینجورم من وارد دانشگاه که شدم کیلومترها از خونوادم دور شدم ومث یه خبرنگار همه جا سرک میکشیدم از هیچی نمیترسیدم تو تمام تریبونهای ازاد شرکت میکردم تو تمام جلسات که اخرش به تشنج میکشید چند بار نردیک بود بشدت اسیب ببینم اما اینقد چشم سفید بودم که تا ته قیه رو در نمیاوردم دست نمیکشیدم خلاصه من تو اوج در گیری این افکار راه خودم رو پیدا کردم واین فقط لطف خدا بود من تناقضهای زیادی توی کارای اصلاحطلبان واصولگرایان دیدم اما یه چیزی منو حیرت زده میکنه این امام سید علی عزیزم همیشه بدترین تبلیغات علیهش میشد انجمنی ها عکسش رو جلو چشم خودم پاره میکردن بهش بدترین فحشا رو میدادن تا این برو بچ بسیج رو تحریک کنن یه دعوا راه بندازن یادمه یکی لاز این پسرا که قویتر بود از نظر روحی با اشک تو چشاش به بقیه میگفت بچه ها تحمل کنین تو روخدا تخمل کنین من یادمه مشتای گره شده اون پسرا رو وبی پروایی وبی ادبی اون گروه تند روی انجمنی رو اما اخرش جو رو به تشنج میکشوندن واخر سر میگفتن گروه فشار اومده اوووووف چه تبلیغاتی بچه بسیجیا میومدن تو تریبون ازاد حرف بزنن هووووشون میکردن تا صداشوننو کسی نشنوه بعدم میومدن میگفتن ما ازادی بیان نداریم!!!!!! راست راست تو دانشگاه میرفتن من اولش طرف اونا بودم یکیشون گفت زهرا خانوم حیف شمکا نیست با چادر میاین!!!!!!! ههههههه کار فرهنگی میکردن چه جوووور هههههه تو رو خدا برا من شر وبر سرهم نکنین رهبر هیچ وقت سعی نکرد از خودش دفاع کنه هیچ وقت البته هوادارانش خیلی سعی میکردن بعضیاشونم کارا رو خراب میکردن این عزتی که الان امام سید علی عزیزم داره از خداست اخوی من نمیگم امام زمان مستقیم ایشون رو نصب کرده هر کی بگه نادونی کرده اما مطمئنم اگه کمکهای امام زمان نبود همون سال 78 کار این بزرگوار تموم بود در حالی که الان امام سید علی عزیزم قدرتمند ترین مرد جهان اسلامه از نظر نفوذ کلام وبزودی در دنیا .....
چو شهر علم نبی گشت در علی بشود

بدا به حال هر آن کس که بر علی بشود

غدیر صحنه ی اوج ولایت است ببین

پیمبر آمده از هر نظر علی بشود

خدا شود به خداوند اگر که یک پله

از این که هست علی بیشتر علی بشود

چه محشری شده بر پا به روی بار شتر

حساب کن که نبی ضرب در علی بشود

در این معادله اصلا درست هم این است

خبر رسان که نبی شد خبر علی بشود
..........
سلام عید غدیر با تاخیر مبارک باشه. بخش دوم پرسش های امام خامنه ای را در وبلاگم گذاشته ام. تشریف بیاورید و پاسخ خود را زینت بخش مطلبم نمایید.
پاسخ:
سلام ممنون الان میام
۱۶ آبان ۹۱ ، ۰۹:۳۹ محمدنجاردزفولی
سلام وبلاگ متنوعی داری امیدوارم که در زندگی شخصی هم موفق باشید منتظر حضورسبزتان هستم برادر کوچک شما از جنوب خوزستان شهر مقاومت و پایداری دزفول
پاسخ:
سلام امیدوارم دعاتون مستجاب شه ممنون حتما میام
۱۶ آبان ۹۱ ، ۱۲:۱۵ محمدنجاردزفولی
سلام ممنون که به وبلاگ خودت امدی ونظر گذاشتی دوست عزیز ما دوست داشتی میتونیم تبادل لینک کنیم
پاسخ:
سلام خواهش چرا که نه حتما لینکتون میکنم
به نظرم آیه 41 سوره مبارکه حجّ دلیل خوبی برای حقّ اجبار حکومت نسبت به حجاب یا مسائل دیگری از این دست باشه. این آیه از جمله ادلّه برای مشروعیّت حکومت اسلامی است."الذین ان مکّنّاهم فی الارض اقاموا الصلاة و امروا بالمعروف و نهوا عن المنکر"در توصیف حکومت صالحان است که اگر در زمین ما به آنان تمکّن و قدرت و سیطره بدهیم برنامه آنان این است که نماز را برپا می دارند و "امر به معروف و نهی از منکر" می کنند. خوب است که دوستان منتقد " دقّتی در واژه "امر" بنماید. نمی فرماید که خواهش کند و التماس بلکه امر کند و دستوری برخورد کند. قطعا این دوستان عزیز قائل به معروف بودن حجاب هست . حجابی که عرف متشرّعه می گوید حجاب ، البته نه حجاب برتر که چادر است. خوب اگر حکومت ،بدحجابی ها و بی حجابی ها را مشاهده کرد حقّ برخورد ندارد. این که از وظائف حکومت صالحان است که نسبت به دیگران و افراد جامعه بی تفاوت نباشند و آنها را به معروف امر کنند و ساز و کار مناسب را در جهت امر به معروف طراحی و اجرا کنند. حالا ممکن است ماموری بد برخورد کند یا اشتباهی از او سر بزند این دلیل نمی شود که اصل کار را زیر سوال ببریم و در مشروع بودن آن خدشه کنیم.
پاسخ:
بسیار عااااااالی بود بزرگوار خیلی لطف کردید امیدوارم همیشه نظرات مفیدتون رو بنویسید حتما کمک کننده خواهد بود
سلام زهرا جان منمزهرام ولی با نام پاییز تو وبم مطلب می زنم یک ساعتی می شه مطالب وبتو به خصوص نظراتتو می خونم بهت تبریک میگم به خاطر زاویه دیدت
دوست دارم لینکم کنی منم لینکت کردم به وبم سربزن امیدوارم بتونیم دوستانخوبی برای هم باشیم
پاسخ:
سلااام زهرا خانوم گل خیلی از اشناییت خوشحالم عزیزم لطف داری منم لینکت میکنم امیدوارم دوستتای خوبی باشیم
سلام
با افتخار و با اجازه لینکیدیمتان
پاسخ:
سلام لطف نمودید
۱۶ آبان ۹۱ ، ۱۴:۵۶ مظلومین شیمیایی ایران
سلام دختر گلم با اخلاص من منتظر نظرت در خصوص مظلومین شیمیایی هستم .
پاسخ:
سلام سردار خوبید؟؟ لطفا صفات خودتون رو به دیگران نسبت ندین
سلام با یک سوال عجیب و سخت به روز شدم!
.
شاید جواب شما گره گشاترین باشد!
پاسخ:
سلام یا مشکل گشا چی شده.....
سلام موفق و موید باشذ ما لینکتون کردیم
پاسخ:
سلام ممنون منم لینکتون میکنم
امام به معنای کلمه بخودی خود نمیتونه تقدس ایجاد کنه...بوده اند کسانیکه به سبب مقام علمی و مرتبه والای شخصیتی و دینی امام خوانده شده و معصوم و مقدس هم نبوده اند..مثلا امام غزالی،امام فخر رازی،امام موسی صدر و ...
نمیدونم چرا بعضی ها نسبت به این کلمه حساسیت بی جا نشون میدن!
پاسخ:
ممنون از لطفتون دقیقا منم همینو میگم چرا به امام موسی میشه گفت امام اما به امام سید علی نمیشه در حالی که هر دوی این بزرگواران هدایت یه جامعه رو به عهده دارند ....گفتم انها لکبیرة الا الی الخاشعین
زهرا جان اگرشد یه مطلبیم در مورد شهرهای جنگ زده بنویس به خصوص شهر ما که تو جنگ موشک باران شد (الف دز فول )من اهل دزفولم شهری در شمال خوزستان توی جنگ هشت ساله خیلی شهید دادیم خیلی ها خانوادگی زیر آوار ماندند گلزار شهدای شهرم چندین چند قسمت داره
یک قسمتش مر بوط به حملات موشکی بعضی جاها 7تا8مزار کنار هم قرار داره که همه یه خانواده بودن که با هم به شهادت رسیدند
در حق شهر ما خیلی ظلم شده خیلیا دزفول را نمی شناسند خیلی ها از عمق فداکاری مردمم اطلاعی ندارن مردم من چند سال سرگردون وجنگ زده تو شهرهای مختلف بودند
کمتر کسی تو شهرم پیدا می شه که جز خانواده ی شهدا نباشه ...
پاسخ:
عههههههه چه جالب تو دزفولی هستی ؟؟؟ من یه بار شب عاشورا دزفول بودم خیلی خوشم اومد از عزاداری مردم شهرتون ساعت دوازده شب مث سر شب عزاداری میکردن زیارت سبزه قبا هم رفتیم خلاصه کلی حال کردیم شب بسیار خاطره انگیزی بود چشم عزیزم تو خودت اگه لینک مفیدی در این زمینه داری بهم بده یه مطلب بزنم اما بنای وبلاگ من بر مسائل فرهنگیه از این کارا تا حالا نکردم شاید نتونم مفید کار کنم
دانشگاه که شدم کیلومترها از خونوادم دور شدم ومث یه خبرنگار همه جا سرک میکشیدم از هیچی نمیترسیدم تو تمام تریبونهای ازاد شرکت میکردم تو تمام جلسات که اخرش به تشنج میکشید چند بار نردیک بود بشدت اسیب ببینم اما اینقد چشم سفید بودم که تا ته قیه رو در نمیاوردم دست نمیکشیدم خلاصه من تو اوج در گیری این افکار راه خودم رو پیدا کردم واین فقط لطف خدا بود من تناقضهای زیادی توی کارای اصلاحطلبان واصولگرایان دیدم اما یه چیزی منو حیرت زده میکنه این امام سید علی عزیزم همیشه بدترین تبلیغات علیهش میشد انجمنی ها عکسش رو جلو چشم خودم پاره میکردن بهش بدترین فحشا رو میدادن تا این برو بچ بسیج رو تحریک کنن یه دعوا راه بندازن یادمه یکی لاز این پسرا که قویتر بود از نظر روحی با اشک تو چشاش به بقیه میگفت بچه ها تحمل کنین تو روخدا تخمل کنین من یادمه مشتای گره شده اون پسرا رو وبی پروایی وبی ادبی اون گروه تند روی انجمنی رو اما اخرش جو رو به تشنج میکشوندن واخر سر میگفتن گروه فشار اومده اوووووف چه تبلیغاتی بچه بسیجیا میومدن تو تریبون ازاد حرف بزنن هووووشون میکردن تا صداشوننو کسی نشنوه بعدم میومدن میگفتن ما ازادی بیان نداریم!!!!!! راست راست تو دانشگاه میرفتن من اولش طرف اونا بودم یکیشون گفت زهرا خانوم حیف شمکا نیست با چادر میاین!!!!!!! ههههههه کار فرهنگی میکردن چه جوووور هههههه تو رو خدا برا من شر وبر سرهم نکنین رهبر هیچ وقت سعی نکرد از خودش دفاع کنه هیچ وقت البته هوادارانش خیلی سعی میکردن بعضیاشونم کارا رو خراب میکردن این عزتی که الان امام سید علی عزیزم داره از خداست اخوی من نمیگم امام زمان مستقیم ایشون رو نصب کرده هر کی بگه نادونی کرده اما مطمئنم اگه کمکهای امام زمان نبود همون سال 78 کار این بزرگوار تموم بود در حالی که الان امام سید علی عزیزم قدرتمند ترین مرد جهان اسلامه از نظر نفوذ کلام وبزودی در دنیا .....
پاسخ:
الان این یعنی چی؟؟؟ دیدی به سلیقه بقیه احرام نمیذارین!!!!! همین شکلکا این گفته های منو ثابت میکنه نمیدونم کی یاد میگیریم مخالف خودمون رو تحمل کنیم
با تموم وجود بهت افتخار میکنم . دسته بندیت عالی بود انشاالله همیشه زیر سایه امام زمان عجل الله باشی و مادام العمر مرید قاعدنا الخامنه ای . قربانت مامانت
پاسخ:
ای جااااااانم ممنون مامان گلم فداااات شم بوووووووووووووووووس
سلام
"سبکبالان سرزمینم" - عکس تاثیر گذار از سردار شهید محمود سرشاد جانشین گردان میثم لشکر قدس گیلان
منتظر نظرات ارزشمند شما هستیم.
موفق باشید.
یاعلی...
این حرفای قشنگ خیلی تازگی داره دوست عزیز!
ببخشید یه سوال واسم پیش اومده، پس چرا دهه شصت با این بدحجابهای عزیز! که بندگان خدا فقط همین یه عیب ظاهری کوچیک رو داشتن با تیغ موکت بری و تیز بر و پنجه بوکس برخورد می کردین؟
اون موقع بدحجابی خطرناکتر بود؟امروز خطرش کمتر شده؟شما تغییر کردید؟چه جوریه!!!؟
پاسخ:
من دهه شصت برادرم دوره خردسالیمو میگذروندم منو با اونا جمع نزن بابام و...که انقلابی بودن هرگز چنین غلطایی نکردن یکی از کسانی که پونس تو پیشونی بدحجابا میکرده میدونی کیه؟؟؟ اکبر گنجی برو سابقشو دربیار ببین کجاست الان ببین من با ادمای متعصب خشک نفهم کار ندارم مومن واقعی به دستور دینش باید عمل کنه این معیارت باشه برا شناخت ادمها هر چی یه ادم بیشتر شبیه دستورات دینه این ادم مومن تره من میگم نباید برا بد عمل کردن یه عده زیر اب خود فعل رو زد فهمیدنش زیاد سخت نیست باید درست عمل کرد به قانون نه بر اساس سلیقه شخصی مجری
چند وقتى است که مشکل بدحجابى و ارائه ى فرهنگ هاى غلط در دانشگاه ها دغدغه ى بسیج این دانشگاه ها شده است. اگر قاطعیت را ملازمه ى کارمان کنیم، مطرود خواهیم شد. پیشنهاد حضرتعالى چیست ؟
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
جواب حضرت امام خامنه ای (حفظه الله) ؛
قاطعیت یعنى چه؟ یعنى برخورد فیزیکى و جسمانى؟ اینکه درست نیست و ما اصلاً این را توصیه نمیکنیم؛ اما گفتن و تذکر دادن، خوب است. چه اشکال دارد با اخلاقِ خوب تذکر بدهند. دیروز حدیثى را براى جمعى مىیخواندم که آمر به معروف و ناهى از منکر باید خودش به آنچه دارد امر و نهى میکند، هم عالم باشد و هم عامل. «رفیق لمن یأمر و رفیق لمن ینهى»؛ با رفق و مدارا امر و نهى کند. امر و نهى، یعنى دستور دادن؛ بکن، نکن؛ غیر از تمنا کردن است؛ اما همین را با رفق، مدارا و محبت - نه با خشونت - انجام دهد. به نظرم اینطورى باید عمل شود.

جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان دانشگاه شهید بهشتى (اردیبهشت ۱۳۸۲)
پاسخ:
بنظر من اگه یه تعداد کم این کار رو بکنن اره اما اگه همه ما خودمون رو ملزم به امر به معروف کنیم ودرست این کار رو انجام بدیم یعنی فقط تذکر زبانی اونم با لطافت باشه بعد یه مدت جامعه کم کم اصلاح میشه یه جوون اگه یه بار یا دوبار گفته بشه بهش شاید مقاومت کنه اما اگه درطول روز ده ها نفر بهش بگن مجبوره تسلیم شه
۲۴ آبان ۹۱ ، ۱۰:۰۴ محمدنجاردزفولی
سلام دوست گرامی به روز هستم نظرفراموش نشه لطفا

مرالینک کن لطفا
پاسخ:
سلام چشم من خیلی وقته لینکتون کردم
۲۵ آبان ۹۱ ، ۰۱:۱۹ م. خواهنده/ آزاد سابق
سلام دوستم
هم اصالت در اومدیم که
تازه خوندم کجایی هستی!
البته من بازار مشترکم و ورامین هم بزرگ شدم! فک کن به کل ایران مرتبطم: تهران خودش و شهریار و ورامین، همدان، کرمان!!
--
بماند.
مطلبت عالی بود. تو این زمینه ها منم چیزایی نوشته بودم اما خیلی خوب کار کردی خدا قوت
--
راستی دلم برات تنگ شده بود
پاسخ:
سلام چه جالب ...ممنون عزیزم لطف داری ...الان میام
فوق العاده بود.
فقط میتونم همین رو بگم.
از نظراتی که سعی میکنه اکثر جوانب رو در نظر بگیره خیلی لذت میبرم.
واقعا هنر زیبایی هست که ادم بتونه خودش رو جایه دیگران بزاره و با نگاه های متفات فکر و تامل کنه.
و زیباتر از اون اینکه بتونه به زبان های مختلف صحبت خودش رو بگه تا هر کس با سبک خودش مطلب رو درک کنه.
واقعا عالی بود
براتون بهترن هارو ارزو دارم
در پناه حق
پاسخ:
خیلی لطف دارید ممنون از لطفتون
۲۹ آذر ۹۱ ، ۲۱:۳۲ خلیل صارمی نایینی «ناصر»
سلام و هزار آفرین دخترم
از طریق وبلاگ همرزم خوبم آقا دلشاد با وبلاگت آشنا شدم .ما همه به داشتن دخترانی مثل شما افتخار میکنیم و این شاید تنها تسکین ماست که هنوز زینب های این مرز و بوم زنده اند و رسالت عاشورائیان را تمام خواهند کرد.
با مثنوی آتش پنهان منتظر حضور پر برکت شما هستم
http://bargesabz14.mihanblog.com/post/category/2
جانباز شیمیایی دفاع مقدس
خلیل صارمی نایینی ( ناصر )
پاسخ:
سلام سردااار خیلی لطف دارید واقعا ممنون تشریف اوردین من خودم رو لایق تمجیدهای شما نمیدونم
۰۶ دی ۹۱ ، ۲۱:۳۷ عشق خیالی(حرف ناگفته)
من موافق اینم که باید حجاب رعایت شود اما با زور مخالفم...هیچوقت خشونت راه حل خوبی نبوده است..تاریخ این را ثابت کرده...و فرق نمی کند حجاب باشد یا چیزی دیگر...چیزی که الان مهمه بحث حجاب و پوشیدن چادر نیس...ای کاش یکی رو میذاشتم ازم فیلم بگیره و نشونتون میدادم که چگونه به خواهرم و دخترهای نزدیک فامیلمون توصیه میکنم که باحجاب باشن ولی هیچ وقت دست روی اونا بلند نکردم به زور وادارشان نکردم سرشون داد نزدم جلوی همه تحقیرشون نکردم...مسله قابل بحث پوشیدن و نپوشیدن چادر نیس...مسله ی که من نمیتونم مثل خیلی ها ساکت بنشینم و بی تفاوت باشم اینه که آیا با زور کار درست میشه؟؟؟من حتی دخترهای رو میشناسم از سر لجبازی با اینگونه برخورد نیروی انتضامی و بسیج و گشت ارشاد حجاب خودشون رو رعایت نمیکنن...
پاسخ:
بببینید تذکر زبانی زور نیست بحث خیلی ظریفه این امر به معروف باید درست انجام بشه طبق شرایطش بحث اینه که یه عده این کار رو از رو عقده گشایی انجام میدن با بغض نه با دلسوزی نه با منطق نه با مهربانی نمیشه گفت نباید امر به معروف باشه چون یه عده دارن بد عمل میکنن باید گفت باید رفتار این عده اصلاح بشه البته این نپذیرفتن از طرف بد حجابها هم دلایل دیگری هم داره یه مدت کار کردن یه عده سر این قضیه که جا بندازن امر به معروف یعنی فضولی تو کار دیگران واین اصلا صحیح نیست امر به معروف واجبه وتو جامعه اسلامی چیزی به نام به من چه وبه تو چه نداریم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی