با من حرف بزن

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند .... گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را

با من حرف بزن

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند .... گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را

سلام من یه انسان آزادم .آزاد از قید و بند احزاب گروهها ..نه ببخشید من یه اسیرم ..اسیرعشق مولام امام سید علی همه دنیا رو به شوخی میگیرم چیزی زیبا تر از عشق ندیدم. این وبلاگ وبلاگ دلدادگیست .جایی برای بیان بی قراریهای من .

شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۱، ۰۷:۳۷ ب.ظ

یه سئوال؟



                             


یا محمداه! یا محمداه!

 هذا الحسین بالعراء مرمل بالدماء مقطع الاعضاء. یا محمداه! و بناتک سبایا و ذریتک مقتّله تسفی علیها الصّبا!

          

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


یه سئوال دارم از همه :

اون چه هدفیه که خدا حاضر میشه بخاطرش مادرمون زهرا ومولامون علی بخاطرش شهید  شن؟؟؟؟

اون چه هدفیه که امام حسن جیگرشون پاره پاره میشه ...وامام حسین سرشون بالای نیزه میره؟؟؟ 

یکی به من بگه که اون چه هدفیه که آدم از ناموسشم باید براش بگذره؟؟؟؟؟

اما جواب خودم:

 از کسایی که فک کردن ممنون جوابایی رو که دادین همش درسته اما میخوام یه تحلیل بگم که از خودم نیست حاصل همه منبرایی که رفتم کتابایی که خوندم  وتفکرات خودمه البته واضح برا خیلی ها بگم همه میگن آآررره معلومه دیگه گفتن نداشت  اما باید فکر کرد به این حرفا ودر لوح دل نوشت :
عزیزانم چیزی که از هر چیزی واجب تره حفظش وباید از همه چیز براش گذشت   اسلامه  اسلام چیه؟ دستورات وقوانین خدا غیر اینه؟ وقتی اسلام زیر پا گذاشته میشه یعنی حرف خدا زمین میمونه وقتی حرف خدا بخطر بیفته باید از  مال که سهله، جان که جای خود داره ،از ناموست هم بگذری ( خدایی تکبیر نداشت؟) وقتی امام حسین سرشون میره بالای نیزه ،یعنی خدا غریبه، اول مظلوم عالم خداست که با همه قدرتش بنده هاش وایمیسن تو روش هر کاری دلشون میخواد میکنن  وبازم دم نمیزنه بازم روزیشونو قطع نمیکنه امام حسین دلش میخواست برای این مظلومیت خدا بمییییییره حسین بن علی خونش رو داد واسلام زنده موند از ناموسش گذشت تا راهش ادامه پیدا کنه وهدفش پنهان نشه گریه بر حسین یعنی زنده نگه داشتن این راه واین راز ارزش اشک ریختن بر حسینه ( روحی وجانی له الفداه) وقتی تو اسلام رو با اشکات زنده نگه میداری یعنی داری از حرف خدا صیانت میکنی
عاشورا نمایشی پر شوری از بندگی بود چون دیگه راهی نمونده بود تا من وامثال من بفهمیم آآآآآآآآآآی مردم خدا غریبه آآآی مردم خدا رو بپرستید وحنجر علی اصغر امام حسین بلند ترین فریاد را زد جوری که صداش در تاریخ طنین انداز شد
 
 یا ابا عبدالله هر چیزی را پدریست و تو پدر عبودیت وبندگی خداوندی انگاه که با  اخرین رمقت گفتی :

         الهی رضا ب
قضائک و  تسلیما لامرک لا معبود سواک یا غیاث المستغیثین






نظرات  (۲۸)

سمش خودکشی نیست
فداکاریه
جان فشانیه
برای حفظ جان یکی دیگه داری این کارو میکنی
از دو نفر یکی میتونه زنده بمون. چرا این فرصتو ازش میگیری ؟
آیه ی قران میگه اگه جان کسی رو نجات بدی مثل اینه که جان همه رو نجات دادی.
حالا چی داری بگی ؟
پاسخ:
تو حق نداری باگرفتن جان خودت جان یکی دیگه رو نجات بدی مگه اینکه پای یه هدف بزرگتر وسط باشه ....توضیح بیشتر رو تو وب خودت میدم
۰۴ آذر ۹۱ ، ۲۰:۴۱ مدیر وبلاگ کانون بصیرت واحد خواهران
السلام علیک یا أباعبدالله
وعلی الارواح التی حلت بفنائک علیکم منی جمیعا
سلام الله أبدا مابقیت وبقی اللیل والنهار
ولاجعله الله آخر العهد منی لزیارتکم
السلام علی الحسین
وعلى علی بن الحسین
وعلى أولاد الحسین
وعلى أصحاب الحسین

تاسوعا و عاشورا بر عزاداران امام حسین تسلیت باد.برا ظهور آقا بسیار دعا کنید
در ضمن زهرا خانم من مثل شما اعتقاداتم قوی نیست.
من امام حسین و حضرت عباس رو اسطوره ایی میدونم که جلوی ظلم وایسادن تا به ما یاد بدن نباید با ظلم همراه بشی.
یاد بدن حقیقت چیه.
نه این که حالا با غیرت به عزادارشون نگاه میکنن یا نمیکنن.
من هیچ وقت نتونستم مثل شما مذهبی ها به حاشیه ها و شاخ و برگ دین نگاه کنم
پاسخ:
کی گفته من اعتقاداتم قویه؟؟؟؟؟ من یه خاک برسریم که دو نداره .......
میــ ـگویند امام حـ ـ ـسین(ع) همیشه یتیــــ ـمـ ـ ـان را در آغوش می گرفتند ..

به راستے

چه کسـ ـ ـی امــ ـشب یتیمان حسین را نوازشـ ــ ـ کنــ ـ ـد ؟؟



التماس دعای فرجـ ـ ـ ـ
۰۵ آذر ۹۱ ، ۱۶:۵۴ شهیدبی پلاک
اعطم الله اجورکم بمصابنا بالحسین علیه السلام و جعلنا و ایاکم من الطالبین بثاره معه ولیه الامام المهدی من آل محمد علیهم السلام
التماس دعا.
پاسخ:
ارادت
۰۵ آذر ۹۱ ، ۱۷:۳۴ بسم رب الحسین ع
بسم رب الحسین ع
با عرض تسلیت به مناسبت عاشورای حسینی ع
برای شرکت در بحث های ذیل از شما دوست گرامی دعوت می شود:

همه دخل خرج های یک هیات
http://www.azad-andishan.com/thread49822.html

من جنس ایرانی ن می خر م
http://www.azad-andishan.com/thread48142.html
نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی + محصولات چینی؟
http://www.azad-andishan.com/thread36202.html
پول درآوردن به بهانه بچه ها
http://www.azad-andishan.com/thread49830.html
تفاوت واسطه و دلال
http://www.azad-andishan.com/thread48602.html
کافی است زنان رضایت دهند
http://www.azad-andishan.com/thread42188.html
التماس دعا
یا حسین ع
۰۶ آذر ۹۱ ، ۰۶:۵۹ کلبه دوست
شاید مفهوم واقعی زندگی کردن همین باشد که آنقدر آزاد باشی که ناگزیر نباشی به کسی دروغ بگویی؛ حتی به خودت.
پاسخ:
نه معنی واقعی زندگی این نیست ............
یعنی من عاشق همین موقعیتا هستم که برم تنفس مصنوعی و ماساژ قلب و ...
هههههههههههههههههههههههههههههه
شما انگار به موقعیت خوب فکر نکردین.
شما جفتتون دارین خفه میشین. موقعیت اهدای قلب با این کاملا متفاوته. در اهدای قلب یه نفر سالمه یه نفر داره میمیره. اما اینجا هر دو دارن کشته میشن. پس آیا بهتر نیست از بین این دو نفر حداقل یک انسان زنده بمونه ؟؟؟
پاسخ:
ببین چونه نزن خودکشی تو هر شرایطی حرومه تو نمیتونی از خدا نا امید بشی وخودت حکم خدا رو عوض کنی اون جایی که قراره حکم خدا عوض شه خودش این کار رو کرده مث همون تنفس مصنوعی ....مامجبوریم اونی رو. که خدا ازمون خواسته انجام بدیم نه کاری رو که خودمون میخوایم اینو بفهههههمممم
من مثل یه ویرووس عمل میکنم نه یه میکروب.
تفاوت عمده ای که این دو مخلوق خدا با هم دارن اینه که ویروس به صورت بسیار خرکی خودشو تکثیر میکنه و حتی سلولهای دیگه رو هم تبدیل به خودش میکنه. (اینارو ماهم برام توضیح داده من بلد نیستما.)
وقتی خودم دیوونه میشم دیگرانم با خودم دیووونه میکنم.
حالا چندتا سوال چالش بر انگیز خفن دیگه هم دارم طراحی میکنم کسانی که سوالات منو دنبال کنن اونارو هم بخونن دیگه حسابی به مرز جنون میرسن سر میزارن به بیابان.
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
الان شدم مثل این دانشمند دیوانه ها که میخوان دنیا رو نابود کنن
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
دارم قهقهه میزنم

شاید این سوالاتمو بخوام روی چند نفر به صورت عملی اجرا کنم و عکس العملشون رو ببینم. مثل فیلم ارره. ههههههههههه
تازه میفهمم یارو جیکسو در فیلم ارره چی میکشیده که دیوانه شده بوده. دیدیتش که ؟؟؟
پاسخ:
نه ویروس دی ان ای خودشو تزریق میکنه تو بدن میزبان وسلول میزبان رو مجبور میکنه تا از این دی ان ای تکثیر کنه اما هر ویروسی یه انتی ویروسیم داره ..مواظب باش نابود نشی
پس اونایی که میپریدن رو مین هم خودکشی میکردن.
شهید نمیشدن
مشکل اینجاس شما تفاوت جان فشانی و فداکاری و خودکشی رو نمیتونی از هم چیز کنی.
همون چیز. چیزش یادم رفته
پاسخ:
نه خودم گفتم که هدف فرق داره اونا برا اسلام رفتن ببین اون شرایطی که تو توصیف کردی خیلی با این فرق داره ها
مطمئن باش شما آنتی ویرووس من نیستی.
ههههه
پاسخ:
من خودم ویروسم
مشکل اینجاس نمیتونی تفاوت بین جان فشانی و فداکاری رو با خودکشی از هم تشخیص بدی.
موقعیت های مختلف رو براشون یه حکم اجرا میکنی.
در ضمن خدا فقط حکم رو گفته. اما تشخیص موقعیت به عهده ی عقله.
عقل من وقتی بگه این موقعیت فداکاری و جان فشانیه و کمتر از شهادت نیست و مشمول آیه ی هرکسی یک نفرو نجات بده مثل اینه که همه رو نجات داده میشه پس درش شک نمیکنم و بلا فاصله شاهرگ گردنمو میزنم.
اگه هم خدا چیزی بهم بگه میگم حجتی رو که برام قرار داده بودی (عقل) این دستور رو به من داد.
پاسخ:
خوب باشه تو طبق عقل خودت عمل کن چی بگم ...حالا خیلی نمیخواد تخیلات خودتو جدی بگیری تا صد سال دیگه هم چنین موقعیتی پیش نمیاد برات
۰۶ آذر ۹۱ ، ۱۱:۴۶ کلبه دوست
سلام
ممنون از اظهار نظرتون ولی اگه دقت کنین نوشته ام شاید این باشد نه اینکه قطا همینه ..یعنی اگه کسی بتونه دروغ نگه زندگی خیلی زیباتر میشه ..

ما خیلی وقتا حتی به سر خودمون هم کلاه میزاریم چون اگه اینجوری نبود الان تو این وضع نبودیم (از لحاظ حیاتی که قران تعریف کرده)قبول دارین ؟؟
پاسخ:
سلام بله منظور من این بود که نمیشه ازادی مطلق داد تا کسی دروغ نگه اونوقت صداقت واقعا چه ارزش داره؟؟؟
شاید اومد
تو از کجا میدونی.
همین الان آپ کردم
۰۶ آذر ۹۱ ، ۱۲:۲۶ محمدنجاردزفولی
مهمان خیمه

امشبی حسین در خیمه اش مهمان زبنب است

صبح فردا بدنش سیصدوشصت پاره است....

***

صدقه برای سلامتی مولای غریبمون

تسلیت می گم آقا جان.یا صاحب الزمان

قبول باشد ، ماجور باشید

بروز هستم
پاسخ:
شما هم قبول باشه چشم
سلام وب جالبی داری
خوشحال میشم به ما هم سر بزنید
پاسخ:
به کدوم ادرس برادر
سوال امشبو پختم اماده ی صرفه
پاسخ:
اوکی
سلام
ایام شهادت امام حسین (ع) و یارانش رو تسلیت عرض می کنم.
برای تصحیح مسیر آب جوب کوچک چند بیل خاک کافیست ولی برای تصحیح سیل ویران کننده دیگر چند بیل خاک کافی نیست و باید خلوارها خاک ریخت تا آب به مسیر اصلی خود باز گردد و واقعه کربلا چنین بود چنان مسیر اسلام و دین منحرف شده بود که جز جریانات و احوالات کربلا نمی شد اسلام به مسیر واقعی اش برگردد و به همین خاطر نه مسلمانان بلکه بشریت مدیون امام حسین (ع) هستند.
منتظر حضورتون هستم.
یا علی
پاسخ:
سلام بسیار عالی ممنون اسفاده کردم
یامن إسمه دعاء و ذکره شفاء یا من یجعل الشفاء فیما یشاء من الأشیاء
صلّّ علی محمّد و آل محمّد

سلام
زهرا خانم لطفا بستری شدن عمو دلشاد در بیمارستان خاتم الانبیاء تهران را اطلاع رسانی کنید دهم آذر نوبت عمل دارند
التماس دعای فراوان
پاسخ:
سلام وااای جدی میگید؟ ممنون خبرم کردید حتما اقدام میکنم تو پست جدید
۰۸ آذر ۹۱ ، ۱۰:۵۸ من یک مسافرم
نظر عجیب شما رو خوندم
واقع این رو از کجا آوردین که "اول مظلوم عالم خداست" ؟!!
می دونید این عبارت چقدر کفرآمیزه و چند تا از صفات خدا رو انکار می کنه؟!
پاسخ:
خب شما میخواین از نظر فقهی یا فلسفی بحث کنید؟ من از این چیزا هیچی نمیدونم این جمله رو عامیانه گفتم میگم مگه ائئمه رو ما نمیگیم مظلومن؟ خب شما میدونید که ائئمه هم مث خود خدا توان این رو د اشتن که اونجوری که خدا میتونه با یه صاعقه بزنه همه رو نابود کنه میتونستن واین قدرت رو خدا بهشون داده بود به اذن خدا درسته؟ ولی نکردن مظلومیت رو خودشون انتخاب کردن تا در پناه این مظلومیت انسانها فرصت رشد داشته باشن خدا به ادما فرصت میده اون قادره همه ما رو نابود کنه اما نمیکنه وقتی ما این رو نمیفهمییم وقتی ما در برابر علم مطلق وقدرت مطلق حرفش رو زیر پا میذاریم عقل خودمون رو برتر میدونیم این تو ذهن من تداعی میکنه که چقد خدا مظلومه به این معنی نیست که من قدرت ةلم کردن دارم به خدا به این معنی که منعبدش نیستم واون با همه بزرگیش بازم امیدش رو به من از دست نمیده ...نمیدونم منظورم رو متوجه شدید یا نه
۰۸ آذر ۹۱ ، ۱۳:۵۱ من یک مسافرم
شما از هر نظر که می تونین، توجیه کنین این حرف عجیب و غریبتون رو!
کی گفته ائمه ما می تونستن بزنن با صاعقه همه رو نابود کنند؟!
امامان ما مظلومیت رو انتخاب نکردند، شرایط اونها رو مجبور به کوتاه اومدن می کرد،
و اگر فرصتش مهیا می شد، به هیچ وجه مظلومیت به خرج نمی دادند و برای دفاع از حق، از صلابتشون کم نمی ذاشتند، که برای علی (ع) چندین بار پیش اومد و دشمنان اسلام رو قلع و قمع کرد
تا حالا تو هیچ دعایی هم نشنیدم و ندیدم که خدا رو با عبارت مظلوم مورد خطاب قرار بدن؟! اصولا چه کسی می تونه به خدا ظلم کنه ؟!
شما نباید برای رسوندن منظورتون حالا درست یا غلط، از عباراتی استفاده کنید که مطلقا غلط هستند
پاسخ:
من که گفتم به اذن خدا اونا به اذن خدا اگه میخواستن میتونستن میشد خدا مث جنگ بدر صفوف ملائکه رو بفرسته کمکشون کنه نمیشد؟ چرا نکرد؟ البته منظور من این نیست که خدا از روی ضعف مظلومه یا ماها میتونیم بهش اسیب بزنیم چرا منظور منو نمیگیری اخه بذار یه جور دیگه بگم چرا اصلا امام حسین با یزید جنگید غیر این بود که اسلام رو نجات بده؟ خب این اسلام چیه؟ غیر از کلام ودستورات خداست؟ ایا امام حسین جانشین خدا بر روی زمین نبود؟ وقتی مردم سر جانشین خدا رو میبرن واون جسارتهای بی حد رو بدن بی جان ایشون میکنن معنیش چیه؟ خدا اجازه میده سر هدف خلقتش رو جلوی چشمش ببرن خدا با همه قدرتش حلیمانه صبر میکنه خدا میتونه اونا رو نابود کنه اما بازم امید داره یه عده شون هدایت شن مردم تو روی خدا وایمیسن هر غلطی دلشون میخواد میکنن عقل خودشون رو بخدا ترجیه میدن روزیشو میخورن بعد بهش اعتراضم میکنن دنیای خودمون رو با گناهان خودمون سیاه میکنیم بعد تقصیر رو میندازیم گردن خدا بعد خدا بازم کریمانه هوامون رو داره یه واژه ناب بگو من بذارم به جای مظلوم من شرمنده خدایی هستم که من عدالتش شک میکنم به حرفش شک میکنم اما او همچنان عاشقانه دوستم داره
۰۸ آذر ۹۱ ، ۱۶:۰۷ من یک مسافرم
خواهر من به این چیزها که شما میگین، نمیگن مظلومیت، میگن حلم، بردباری و صبر، حسابرسی به وقتش
خدا حال بعضی ها رو همون موقع که گناه می کنن می گیره، بعضی ها رو هم حواله میده بعدا
اصلا ولشون میکنه به حال خودشون
همینه که ما تو دعاهامون میگیم "خدایا آنی و کمتر از آنی ما رو به حال خودمون وانگذار"
در مورد قدرت امامان هم، مثالی که زدید ربطی به قدرت امام و پیامبر نداشت
خود خدا ملائکه رو فرستاده بود، ربطی به قدرت مثلا "پیامبر" نداشت
ضمنا امدادهای غیبی همیشه هست و می تونه باشه، لزومی هم به امام بودن نیست
تو همین جبهه های خودمون، رزمنده ها بارها از امدادهای غیبی بهره مند شده اند
ما یک مظلوم داریم به معنای کسی که بهش ظلم شده که مطمئنا در مورد خدا صدق نمی کنه
یک مظلوم مصطلح هم داریم که بین بعضی ها رایجه که به آدمهای بدبخت بیچاره و ناتوان میگن مظلوم، که این یکی دیگه اصلا در مورد خدا صدق نمیکنه
پاسخ:
من همه حرفای شما رو قبول دارم اما نمیدونم چرا شما متوجه منظور من نشدید من فک میکنم همونطور که شاد کردن وخمشکین کردن ائمه شاد کردن وخشمگین کردن خداست ظلم به ائمه هم ظلم به خداست از این جهت نمیگم که خدا ضعیفه نمیدونم چجوری منظورم رو بگم اما با همه این اوصاف من قول میدم رو حرفای شما بسیار فکر کنم واز چند نفر دیگه هم بپرسم اگر حرف من واقعا اشتباه باشه من عوضش میکن این روش منه دوس ندارم رو اشتباه خودم پا فشاری کنم از شما هم بخاطر حساسیتون نسبت به موضوع بسیار سپاسگزارم موید وپیروز باشید
۰۹ آذر ۹۱ ، ۱۵:۴۸ من یک مسافرم
ببینید یک نکته ای بنده عرض کنم
این ناراحتی و خوشحالی خدا در پی ناراحتی و خوشحالی معصومین یک موضوع مفهومیه، انتزاعیه، حقیقت که نداره
خدا که احساس نداره، که خوشحال و ناراحت بشه
ضمن اینکه حتی اگر صورت مفهومی شباهت اینها (احساس ما و خدا) رو هم بپذیریم، باز به معنی تایید شباهات اعمال و رفتار ما و خدا نیست
یعنی اعمالی که ما فاعل یا مفعول اونها هستیم، رو با چنین استدلالی (انتساب احساسی به خدا) نمیشه به خدا نسبت داد
از پاسخ های سریع و واکنش خردمندانه و صبورانه شما هم متشکرم
امیدوارم با تحقیق و پرسش از افراد مطلع به نتیجه قابل قبول تری برسید و بنده رو هم مطلع نمایید
موفق باشید
پاسخ:
خب منم منظورم دقیقا انتزاعیه من اصلا منظورم ضعف خدا نیست چشم حتما پی گیری میکنم
سلام
سئوال خوبی بود
میشه یه جوابی هم داد امام حسین با خونش اسلام معاویه ای را باطل کرد وتنها خون حسین علیه السلام میتوانست اسلام رفاه زده و وارونه معاویه را افشا کند
راستی آپم
پاسخ:
سلام ممنون چشم
با سلام
السلام علیک یا اباعبدالله الحسین (ع)
گمنام ترین سردار شهید گیلان را بشناسید.
منتظر نظرات ارزشمند شما هستیم.
موفق باشید.
یاعلی...
۱۸ آذر ۹۱ ، ۱۲:۱۵ من یک مسافرم
سلام پیگیری کردین؟
پاسخ:
یه مدت طولانی نبودم چشم پیگیری میکنم
۲۹ آذر ۹۱ ، ۱۶:۱۹ سپهر حجاب
آبجی زهرا مرسی.
پاسخ:
ممنون لطف دارید
۲۹ آذر ۹۱ ، ۱۶:۲۰ سپهر حجاب
در ماه عزا شادی یلدا حرام است
این تشخیص محضیست که تشکیک ندارد
ماهی که در آن عمه سادات اسیر است
مهمانی و شیرینی و تبریک ندارد..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی