با من حرف بزن

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند .... گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را

با من حرف بزن

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند .... گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را

سلام من یه انسان آزادم .آزاد از قید و بند احزاب گروهها ..نه ببخشید من یه اسیرم ..اسیرعشق مولام امام سید علی همه دنیا رو به شوخی میگیرم چیزی زیبا تر از عشق ندیدم. این وبلاگ وبلاگ دلدادگیست .جایی برای بیان بی قراریهای من .

يكشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۱، ۰۹:۳۷ ق.ظ

چرادیندار باشیم ؟( قسمت اول)

  بسم الله الرحمن الرحیم
 
سلام اول در مورد چند روز غیبتم بگم خیلی خیلی از همه معذرت میخوام از کسایی که برام نظر گذاشتن ودر مدت وبلاگ با من حرف بزن رو فراموش نکردن صمیمانه متشکرم وبخاطر دیر چواب دادن معذرت میخوام در اسرع وقت به همه کسایی که برام نظر گذاشتن سر خواهم زد واما بعد ....

 به خودم نگاه میکنم هیچ کس دیگه مخاطب من نیست انگار ، بذار فک کنم که من تنها آدم گنه کار این زمینم آهای مردم بیاین شرح درد این بدبخت وامونده رو بخونید :
دوستت دارم خدا وقتی تو آسمون میبینمت وقتی از اون بالا نگاهم میکنی وبرا دست تکون می دی همه میگن چقد تو مهربونی چقد امرزنده ای چقد آسونگیری خدایا چقد روزی رسونی چه نعمتهای زیبا ومتنوعی خلق کردی برا من همه میگن تو عاشق منی راست میگن؟ همه دوست دارن خدا همه یه عالم جملات زیبا برات میگن یه عالم حرفای عاشقونه وقتی به کلمام تو میرسه همه سکوت میکنن میگن هییییس این کلام خداست  ساکت شو اما پس چرا من که این همه دوستت دارم وضعم اینه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا نمیتونم دستورات تو رو عمل کنم؟؟؟ آهاااااان خودم جواب خودم رو دادم یعنی از دهنم پرید«دستورات » میدونید دوستان من همش عاشق خداییم که که نازه قربونش میرم براش شعر میگمو... اما وقتی همین خدا شروع میکنه به دستور دادن اخمام میره تو هم خدا یا میشه اینقد تو کار من دخالت نکنی؟؟ دعوا از اینجا شروع میشه وقتی من دستورات خدا رو با منافع خودم وخواسته های خودم سازگار نمیدونم  اما چرا؟؟؟ من میخوام خودم رو اسیب شناسی کنم میخوام دستورات خدا رو بررسی کنم میخوام اینو دربیارم که واقعا این دستور متناسب با خواست من و مصلحت من هست یانه منتها نمیدونم از کجا شروع کنم میخوام شما تو بحث من شریک باشید نمیخوام تنهایی حرف بزنم در حد خودمون میشینیم حرف میزنیم از دردامون بگیم اینکه چی باعث میشه نتونیم بنده باشیم؟ بر اساس حرفای شما پستای اینده رو تنظیم میکنم واز خدا میخوام نتیجه همه پستای اینده یه چیز باشه اینکه اول من وبعد هر کسی که فک میکنه همدرده با من  یک قدم تو بندگی کردن جلو بریم منو با نظرات سازندتون یاری کنید میخوام یه کار اساسی کنم البته اساسی در توان خودم ( اگه یکی از دوستان بیاد اینو بخونه بهم میگه آخه جوجههه تو خودت چی هستی که کار اساسیت باشه) بی خیال بذار خوش باشیم آدم که نیستیم شاید توهم آدم بودن جلوی بعضی گناهان رو بگیره بگذریم، زود نظراتتون رو بگین میخوام دست به کار شم



پی نوشت : همه دوست دارن تو وبلاگشون نظر بذارن من میگم نظر نذار  جون مادرت اگه متن رو نخوندی نظر نذار من نه وبلاگ زیبایی دارم نه مطلبم جالب بود نه... متن رو بخون فک کن بعد نظر بده ودیگر هییچ


راستی تو نظر سنجی شرکت کنید

همه قسمتهای همین پست
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۹/۲۶

نظرات  (۲۵)

سلام
آها ممنونم
شما هم لینک شدید
یا مهدی
پاسخ:
سلام منم ممنونم
سلام
در مورد نظم پستها فعلا نظر خاصی ندارم .

باید فکر کنم.هههههه
پاسخ:
سلام باشه دو روز فک کن ببینم چیز بدرد بخوری در میاد یا نه؟
سلام بزرگوار... ما یا نمیایم یا میخونیم و میریم... البته این دامن گیر همه وب ها شده
ولی خداییش اگه خلاصه تر بنویسی همه یا اکثریت میخونن
و اما..
بعضی ها که حضرت رقیه.س. رو نفهمیدن و منکرش شدن
بعضی ها هم که جریان خرابه های شام رو...........
با یه غزل کوتاه در جواب اینا به زبان دل......بروزم
جواب شما به منکرای بی بی چیه؟؟؟؟؟
منتظر نظرتون هستیم
یاعلی
پاسخ:
سلام دیگه خلاصه تر از این مطلب ناقص میشه اخه چه کنم؟
سلام عزیزم من خیلی خوشحالم چون به کمک همسرم دوستان خوبی مثل شماها دارم چون قبلا که وب نداشتم همش نظرات شماها را مطالعه میکردم و از دور با شما اشنا بودم حالا توفیق بیشتر شد تا استفاده بیشراز شماها ببرم.اسم من هنگامه نجفی 1348هستم وساکن رشت دو بچه یک دختر ویک پسر..وتازهکار در وبلاگ چون خانواده استفاده میکردند نوبت به من نمی رسید ..ودوست دارم در مورد شما هم بیشتر اشنا بشم .امیل منو برات فرستادم.قربونت تی تی
۲۹ آذر ۹۱ ، ۰۷:۲۹ مهرداد-بی رودر وایسی
سلام

آقا نمیدونی با این پینوشتت چقدر موافقتم!

سیاسی مینویسی طرف میاد برات عشقولانه نظر میذاره!
و برعکس !!
پاسخ:
سلام درسته اما خودت نظرت رو دربارهاین پست نگفتی هاااا فک نکنی حواسم نی
تقریبا این جملشون هست:اگر تو بچه مذهبی برای گناه نکردن داری رو خودت فشار میاری ،جهاد با نفس می کنی باید بدونی تا الان معاشر خدا نبودی .نماز هات قضا نداره اما تو هنوز نماز نخوندی
پاسخ:
بـــــــــــــــــــــــــــــــله پس فاتحه من یکی خوندست .....البته ما چنین ادعایی نداریم معاشر خدا بودن که به این راحتیا نیست ...ای خداااااااا
سلام
ممنون

چرا چند روز پیش اومدم و قسمت اول آقا مرتضی رو خوندم
کار بسیار زیبایی است که این مطالب را در این فضا می گذارید

حق
پاسخ:
سلام بله ممنون
یادم رفت اسم بنویسم

حق
۲۹ آذر ۹۱ ، ۱۳:۴۵ فدایی گل زهرا
سلام
کربلا نرفتن سخت است...
کربلا رفتن سخت تر !

تا نرفته ای شوق رفتن داری...
تا رفتی شوقِ مُردن !

کربلا رفته ها می دانند؛
بعد از کربلا روضه ی حسین؛
حکمِ زهر دارد برای دلِ اوراق شده زائر !

آخر اینجا؛
دیگر عبّاس نیست؛
تا آرام شوی در حریم امنش......


اجرتان با آقا
التماس دعا
الان تایید برداشتی میخوای چن تا فحش بدم حالت جا بیاد؟
نه میخوای!
پاسخ:
هر کی شکل حرفیه که میزنه ههههههه
من مث یه مرد میگم که متنتو نخوندم!
فقد پی نوشتت رو خوندم!

بعله!
پاسخ:
منم مث یه شیر زن میگم به درک خلایق هر چه لااایق هههههههه
الان که چی؟دلم میخواد نظر بنویسم!
پاسخ:
اول بگو خوبی؟ چه خبرا؟ دلم برات تنگیده بود کجایی تو معلومه حسابی سرگرم درسی دوستت دارم ابجیی بوووووووووووووووووس
چقد حال میده
پاسخ:
خدا رووووووو شکررررر
دادا دنیا تموم شد رف
ا خواب بیدار شو وخی یه اب به پک و پوزت بزن توبه کن بگیر بمیر!خدا گف من فقد باقی میمونم.قرار شد چار چلنگتو بگیرم پرتت کنم لرد!
پاسخ:
نادر گرون نباش بچه کرمووووونی ... امشب از اون شباست هاااااا ....زهرا باورت نمیشه این چند روزه که من داشتم به ریش این خرافات میخندیدم یه چند نفر رو دیدم که واقعا ترسیده بودن هاااا جون عمت راس میگم باورشون شده اخر دنیاست چشام چار تا شد والاااااا
۲۹ آذر ۹۱ ، ۱۹:۳۵ شهیدبی پلاک
سلام-
مطالبی آماده کرده بودم (لبته در ذهنم) که در اینجا بنویسم، اما دیدم همون مطالب توسط یکی از دوستان (گهای بهشتی(تی تی) نوشته شده و کاملتر از اونی بود که مد نظر من بود. تکرارش رو صلاح ندونستم... اما بدونید من هر جا مطلبی بخونم ، قبل از نطر دادن - همه - نظرات را هم میخوانم.
موفق باشید.
پاسخ:
سلام بسیار عالی وممنون از وقتی که میذارید ادمایی که اهل تفکر باشن بی خودی نظر نمیدن اول دقیق میخونن بعد نظر میدن
سلام
کسی که از دین فرار میکنه داره از اصلش فرار میکنه ؛اصل وجودی خودش ؛دنیا و هزاران رنگش ؛وقتی حضرت ملک الموت که آمد ؛ای دل غافل؛دین هم چیز خوبی بود ‏!‏
پاسخ:
سلام هه نه داداش تازه میفهمیم دین از نون شبم واجبتر بود نمیدونستیم
۲۹ آذر ۹۱ ، ۲۱:۰۲ محمنجاردزفولی
بود در شام میان اسرا / طفلى از هجر پدر نوحه سرا

خردسالى به اسارت در بند / مرغ بشکسته پرى پا به کمند

کودکى دستخوش محنت و رنج / جاى بگزیده به ویرانه چو گنج

یک گل دیگر از آن گلشن عشق / رفت در خاک و خزان شد به دمشق
پاسخ:
ممنون زیبا بود
۳۰ آذر ۹۱ ، ۱۵:۰۹ خلیل صارمی نایینی «ناصر»
سلام دختر فاضل و فهیم و دوست داشتنی من.
لطف کردی به سایت خودت سر زدی و مرا شرمنده کردی .اگر دوست داشتی به صفحان جانبی برو و آلبوم ها را تماشا کن
اما یک خواهش دختر گلم. من یه روزی خاک کف پای رزمندگان و جارو کش سنگراشون بودم و کفشاشونو واکس میزدم .پس لطف کن این لفظ سردار رو بردار که من شرمنده دوستان شهیدم نباشم چون سردار واقعی اونایی بودن که رفتن.
ضمنا اشتباهی تو ادرس لینک کردن پیش آمده چون به سایت من لینک نشده و تو سایت دیگه ای میره.
به پاس قدردانی از لطف شما عزیز و بزرگوار یک رباعی به نام خودتان سرودم که به عنوان یادگار تقدیم میکنم.
لطفا زبان شعر را خدای ناکرده حمل بر جسارت و یا بی ادبی من نکنید..
زهرادل من بسته به گیسوی تو شد...کاشانه من معطر از بوی تو شد...دنیا همه بهر تو دلارام قشنگ... دریاب، دلم در خم ابروی تو شد .
همیشه در سایه عنایات ولی عصر برایت ارزوی بهترین ها را دارم.
سر فراز باشی و پایدار دختر خوبم
سلام.ببخشیددیربه دیرمیام.امتحانام شروع شده. دعاکن.خوبی؟؟خوندم متن رو.موافقم...فقط میشه یه نظربدم؟؟؟البته مبدونم به هحتمال زیادتوجه نمیکنی..پیشنهادمیکنم که سخنرانی لذت تکلیف مال آقای پناهیان روگوش بدید.هم شما.هم مخاطبای وبلاگ.توی پنج شش جلسه اول جواب همه ایناداده شده..به عنوان یه منبع خیلی کمکه..واینکه بایدروش فکرکنیم...ببخشید.راستی دلم برات تنگ شده بودا...اصلامنرویادت میادبیمعرفت؟؟؟
پاسخ:
سلام من بی معرفتم یا تو؟؟؟؟ من کجا بیام یاهوت که همیشه خاموشه اینجا هم که نمیای من کجا بیام وب هم که نداری عجب دوره زمونه ای شده هااااا ههههههه چشم گوش میدم ممنون از نظرت
۰۴ دی ۹۱ ، ۲۲:۰۲ زمزم اندیشه
با افتخار لینک شدید.
پاسخ:
ممنون
۰۴ دی ۹۱ ، ۲۲:۳۹ بیا تا برویم...
آب نیست ؟ نماز نخوان !!...

پاسخ:
بله؟؟؟
وبلاگ مفیدی دارید-موفق باشید-منتظر دیدگاهتان هم هستم
پاسخ:
ای بابا چرا ادرستون رو اشتباه نوشتید؟
سلام زهرا خانوم
خداقوت
مدتیه که افتخار نمی دین...
.
.
اما درباره ی این پستتون باید عرض کنم خدمتتون که اغلب مردم دنیا قبول دارن خالق جهان خدای یگانه ست و همین خدا جهان رو اداره و تدبیر می کنه اما وقتی به زندگی انسان عصر جدید نگاه می کنیم با مواردی روبه رو می شیم که با این پذیرش هم خوانی نداره شاید برای اینه که خیلی از ما آدما اونقدر سرگرم امور دنیوی شدیم که خدا رو فراموش کردیم و اونقدر زرق و برق و زینت دنیا و لذات هاش تو دلمون زیاد شدن که جایی برای خلوت با خدا و درک معنویت نیایش باقی نذاشته خیلی از ما ها از سینما،تلویزیون،ماهواره ،اینترنت و ... به عنوان سرگرمی و لذات دنیایی استفاده می کنیم و یکسره از خدا و آخرت غافل شدیم ...
مطمئنا یکی از دلایل این رفتارهامون برای اینه که در عین قبول داشتن خداوند ،دین و دستورات اون رو وارد متن زندگی نمی کنیم و تمایلات دنیایی رو اصل قرار می دیم....
.
.
موفق باشین
در پناه حضرت حق
پاسخ:
سلام بله درسته عزیزم
۰۶ دی ۹۱ ، ۲۰:۳۳ نسل سومی
سلام من از رمانی که تو صفحات جانبی گذاشته بودید دانلود کردم.
موفق باشید
پاسخ:
سلام ممنون امیدوارم خوشت بیاد
۱۶ دی ۹۱ ، ۰۷:۳۱ زینت زن=حفظ حجاب
سلام.
آدرس این صوت را که در وبلاگ اجرا میشود را اگه ممکنه برایم بفرستید.

پاسخ:
سلام چشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی