با من حرف بزن

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند .... گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را

با من حرف بزن

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند .... گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را

سلام من یه انسان آزادم .آزاد از قید و بند احزاب گروهها ..نه ببخشید من یه اسیرم ..اسیرعشق مولام امام سید علی همه دنیا رو به شوخی میگیرم چیزی زیبا تر از عشق ندیدم. این وبلاگ وبلاگ دلدادگیست .جایی برای بیان بی قراریهای من .

چهارشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۱، ۰۹:۴۶ ق.ظ

چرادیندار باشیم ؟( قسمت پنجم)

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
میخوام یه کات موقت به بحث تا اینجاش بدم، چون از نوع برداشتها وانتقادها حس کردم ممکنه این بحث یه آسیبهایی داشته باشه ، میخوام تو این پست تا جایی که عقلم میرسه آسیبهاشم بررسی کنم ( حالا یکی نگه تو اصلا میدونی عقل چیه جوجههه) بگذریم....ممکنه وقتی میگیم ما برای این دنیا ساخته نشدیم وباید عبودیت کنیم چند تا شبهه پیش بیاد که مثلا فقط باید ایا کورکورانه عمل کرد؟؟؟ یا دیگه فکر آباد کردن این دنیا نباشیم؟؟؟یا اگه این دنیا موقتیه چرا اینقد خدا بهش رسیده یعنی اینهمه تنوع اینهمه لذت ...فقط تنوع گیاهان وجانوران رو شما درنظر بگیرید؟ اینا برا یه زندگی موفقت زیاد نیست؟؟ا ینهمه کهکشون که هنوز بشر هنوز نشناخته چه برسه بره ببینه اصلا ؟؟؟
خب  پاسخ سئوال اول:معلومه که ما نباید کور باشیم مگه خدا عقل رو برا چی داده؟؟ اصلا پر کالری ترین عبادات همین تفکره منتها این تفکر یه مبنا داره موضوع اینه که تو در چه جهتی داری تفکر میکنی؟( ببینید این بحث من مال کسانی هست که خدا رو به عنوان علم مطلق پذیرفتن یعنی من اگه از قران براش سند بیارم قبول داره وپذیرفتن که هر چی خدا میگه درسته  اگه کسی کلا به خداشک داره من نمیتونم کمکش کنم چون نه علمش رو دارم نه صلاحیتش رو ) ما یه بار میشینیم فک میکنیم تا راه پیچوندن خدا رو پیدا کنیمیعنی بگیم چجوری میشه از زیر مثلا دستور حجاب در رفت یازیر دستور  روزه گرفتن در رفت . یه بارم نه!!می پذیریم که خدا هر چی گفته حقه منتها ما دلمون نمیخواد کدهایی که خدا بهمون داده از روش به راحتی رد شیم میریم بررسی میکنیم چرا باید ایمان داشته باشیم  چرا باید نماز بخونیم فلسفه حجاب چیه؟؟ یعنی بدونیم داریم چیکار میکنیم واثر این افعال بر کجای روح وجسم ماست

پاسخ سئوال دوم: ببینید وقتی میگیم عبودیت این خیلی گسترده میشه آباد کردن دنیا هم میشه جزوی از عبودیت مگه میشه دین خدا رو بدون کسب علم گسترش داد مگه بدون بدست آوردن پول میشه به حیات ادامه داد اما برای رفع نیازهامون باید کار کنیم ...منتها خدا برای زندگی ما برنامه داده وجدانی کاری مال اسلامه نظم مال اسلامه صداقت مال اسلامه وقت شناسی مال اسلامه دنبال علم رفتن وکارها رو محکم وبا قاعده انجام دادن همش مال دین ماست منتها میبینی ما عمل نمیکینم اون ینگه دنیا برا اباد کردن دنیاشون دارن عمل میکنن ما باید عمل کنیم واز همه این ابزار برای رسیدن به مکارم اخلاق بهره ببریم نه اینکه رسیدن به سودهای دنیایی وپول برامون بشه هدف پول وعلم وعقل وهمه اینها ابزاریست برای رسیدن به مکارم اخلاق الهی ورسیدن به شناخت خدا که هدف خلقت بود یادتونه؟
پاسخ سئوال سوم:این تنوع چند تا دلیل داره که البته حتما بیشتره من نمیدونم من تا همینجا فهمیدم یه دلیلش اینه که خدا اصلا  ذاتا خلاقه مث یه ادمی که ذاتش وقتی مهربونه کلا به همه محبت میکنه خدا هم مدلشه... کلا خلاقه ودر نتیجه هر چی خلق میکنه تنوع هم داره . یه دلیل دیگشم اینه که فکر ما بکار بیفته ،تازه وقتی این تنوع رو میبینیم راه بیفتیم دنبال خالقش پی ببریم که اینهمه نظم یه افریننده داره بالاخره در واقع میخواسته کار خودش رو راه بندازه بعدا از همینا برا نشون دادن خودش استفاده کنه یه دلیلشم اینه که یه سری کد تو این مخلوقات قرار داده به اصطلاح نشونه این بحث مال بخش شناخت دنیاست که بعدا میگم اما سربسته اینکه هر چیزی تو این دنیا یه نشونست از بعضی قواعد که تو متافیزیک حاکمه ما وقتی این ظواهر رو درک کنیم اونوقت درک عوالم بالاتر برامون راحت میشه یعنی اینا یک پیشنیاز هست برا فهم حقایق مهم تر برا همین هی تو قران میگه برید زمین رو بگردید ایات منو پیدا کنید وفکر کنید خوشش که نمیاد که ....هدف داره از این حرفا . ودلیل دیگش اینه که دل ما رو اب بندازه یعنی بگه ببین چه نعمتایی اینجا دارم میلیونها بار بهترش تو بهشت هست فقط باید صبر کنی ... خب الان مثلا اگه خدا شراب رو خلق نمیکرد بعد میگفت تو بهشت یه مایعی وجود داره چنینهو چنانه ما چی میفهمیدیم؟ مثلا میگفت باغ هست بستان هست ما متوجه میشدیم؟؟؟؟ نه اینا رو اورده تا وقتی میگه جنات وتجری من تحت الانهار ما درک کنیم چی میگه  ولی ما چیکار میکنیم ؟؟ میگیم قربون دستت خدا همین مدل دنیاییش برا ما بسه خبر نداریم بابا جان این فقط یه اشانتیونه اصلش جای دیگست میگیم نهههه من همینو میخوام عجب گیری افتاده خدا از دست ما بقران

خیلی طولانی شد بببخشید جدی این اخوندا حق دارن هااا وقتی میرن بالا منبر دیگه نمیشه بیاریشون پایین حالا خودم دارم بهش میرسم.  
  ادامه دارد ......

پینوشت: زینب جان از آن زمان که معجر رو از سر شما وفرزندان حسین کشیدند حجابم  را محکم تر نگاه میدارم ....اربعین برا ظهور امام زمان وحل مشکلات مملکت دعا کنید  صلوات

                                            لینک دانلود رمان با من حرف بزن

همه قسمتهای همین پست

نظرات  (۲۳)

۱۳ دی ۹۱ ، ۲۰:۵۲ علی فلاح
سلام.
ممنون منتظر ادامه اش هستیم.
راستی با اجازتون لینکتون کردم.
یاعلی...
پاسخ:
سلام خیلی لطف کردید چشم بزودی ادامش رو میزنم منم لینکتون میکنم
۱۳ دی ۹۱ ، ۲۲:۱۴ شهیدبی پلاک
سلام- تسلیت باد اربعین سرور وسالار شهیدان، حصرت اباعبدالله الحسین(ع) بر تمامی عاشقان خون خدا...
به امید فرج آقا و سربازیش...
دعاگوئیم و ملتمس دعا
پاسخ:
سلام ممنون واقعا محتاجم
ه یاد کربلا دل‏ها غمگین است
دلا خون گریه کن چون اربعین است
اربعین حسینی برشما تسلیت باد...
التماس دعا ...../
پاسخ:
شما؟
۱۳ دی ۹۱ ، ۲۳:۰۶ علی فلاح
راستی رمان فیلتره!!!
پاسخ:
نه رمان فیلتر نبود اون سایتی که توش بارگذاری کردم فیلتر بود ممنون گفتید منتقلش کردم به پرشین گیگ الان امادست
"سینمای امروزی"پست جدید وبلاگ ما....
خوشحال میشیم صدای قدم های شمارو هم تووبمون بشنویم...
سلام زهراجان . خوش حال میشم از وبم دیدن کنی . رمانتونو چاپ نکردید ؟
راستی با اجازه لینکت کردم .
پاسخ:
سلام عزیزم حتما میام نه پول چاپش رو نداشتم ههههههه منم لینکت میکنم عزیزم
سلام
گفتم هیجان انگیز ولی نه در اون حد(فرار از زندان)
حوصله ما طاقت این همه هیجان رو هم نداره
پاسخ:
سلام خب یه قرص قلب بنداز بالا ....ترانه درخواستی وفیلم درخواستی شما را پخش خواهیم کرد با ما همراه باشید....
راستی رمانتون دانلود نمی شه
می خواستم دانلودش کنم ببرم چاپش کنم
شما که پول چاپش رو ندارید
پاسخ:
دانلود میشه بابا الان که خوبه مشکل از خودته فک کنم .... نه زحمت نکش اقا داوود میخوام یه رمان جدید بنویسم بترکونم اون حتما چاپ میکنم ایشالله حتی اکگه بشه وام بگیرم اینکار رو میکنم
سلام.زهرا...ایول الله.خیلی خوشم اومدازسخنرانی آقای پناهیان گذاشتی تووبت...نمیدونی مال چه سخنرانیشون هس؟
پاسخ:
قربون اجی گلم برم ...راستش این مال عهد بوقه هههه فک کنم سال هشتاد وچهار یا پنج باشه
۱۴ دی ۹۱ ، ۱۴:۱۹ علی فلاح
سلام.
ممنون که سر زدین
پاسخ:
سلام خواهش
ما که تو وبلاگ لینکتون کردیم
شما هم خود دانید

http://kolbe-asheghi.mihanblog.com/

!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
من لینکتون کردم که براچی ادرس خودم رو برا خودم گذاشتی!!!!!
http://najmolsageb.blogfa.com/

ببخشین این آدرسه جددیه
۱۴ دی ۹۱ ، ۱۷:۲۰ توهم خیال من
خیلی خوب بود برای همه اونایی که هر نوع گرفتاری چه جسمی و روحی دارن دعا میکنم موفق باشی
پاسخ:
ممنون لطف دارید وممنون برادعاتون الهی امین
۱۴ دی ۹۱ ، ۲۰:۵۷ نجاردزفولی
سلام دوست عزیز بروز هستم
پاسخ:
سلام چشم
سلامممممممممممممم
پاسخ:
سلام علیکم ورحمه الله
از فراقت به جوانی همگی پیر شدیم
بی تو از وادی دنیا همگی سیر شدیم

بی خود از حادثه ی عشق تو دیوانه و مست
عاشق کوی تو گشتیم و زمین گیر شدیم

تا که وصفی ز کمان و خم ابروی تو رفت...
در پی دیدن رویت همگی تیر شدیم

از کمان خانه ی زلفت همه بالا رفتیم
در سراشیبی ابروت سرازیر شدیم

گو گدایان در این خانه بیایند که ما
از گدایی به در تو همگی میر شدیم

عاشقان همچو (( امیر)) در گرو بند تو اند...
جمله در حلقه ی تو در غل و زنجیر شدیم

یازهرا

التماس دعا

هرکس گره اى از مشکلات مؤمنى باز کند و مشکلش را برطرف نماید، خداوند متعال مشکلات دنیا و آخرت او را اصلاح مى نماید
امام حسین (ع)
هرکس گره اى از مشکلات مؤمنى باز کند و مشکلش را برطرف نماید، خداوند متعال مشکلات دنیا و آخرت او را اصلاح مى نماید
امام حسین (ع)

سلام

اگر تمایل به تبادل لینک دارین من رو با نام پرده اسرار بشناسین و اطلاع دهید.
پاسخ:
سلام چشم با کمال میل
سلام
با احترام لینک شدین
موید باشین
پاسخ:
سلام لطف دارید
به انتظار دیدنت دوباره برگ میشوم
و با عبور شبنمی غریق اشک میشوم
مرا رها مکن مگر به روز مرگ و رفتنم
بدان فقط به یاد تو درون قبر میشوم
اللهم عجل لولیک الفرج...
با مطلب 4 در مورد اخرالزمان و دجال به روز هستم
و منتظر حضور گرم شما.
یا علی..
به انتظار دیدنت دوباره برگ میشوم
و با عبور شبنمی غریق اشک میشوم
مرا رها مکن مگر به روز مرگ و رفتنم
بدان فقط به یاد تو درون قبر میشوم
اللهم عجل لولیک الفرج...
با مطلب 4 در مورد اخرالزمان و دجال به روز هستم
و منتظر حضور گرم شما.
یا علی..
۱۶ دی ۹۱ ، ۰۷:۲۶ زینت زن=حفظ حجاب
سلام.

نظر کاملا بجایی بود.
لذت بردم.

پاسخ:
سلام ممنون لطف دارید
اگر انفاقها را آشکار کنید، خوب است! و اگر آنها را مخفى ساخته و به نیازمندان بدهید، براى شما بهتر است!

ادامه را در وبلاگ دنبال کنین
منتظر حضورتون هستم
پاسخ:
چشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی