با من حرف بزن

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند .... گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را

با من حرف بزن

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند .... گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را

سلام من یه انسان آزادم .آزاد از قید و بند احزاب گروهها ..نه ببخشید من یه اسیرم ..اسیرعشق مولام امام سید علی همه دنیا رو به شوخی میگیرم چیزی زیبا تر از عشق ندیدم. این وبلاگ وبلاگ دلدادگیست .جایی برای بیان بی قراریهای من .

يكشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۱، ۰۱:۰۸ ب.ظ

چرا دیندار باشیم؟( قسمت اخر)

                                             بسم الله الرحمن الرحیم

سلام  تو قسمت قبل درباره دنیا گپ زدیم اینکه موقتیه وما رو به آرامش نمیرسونه وفقط محلیه برای آماده شدن برای آخرت امروز حالا بحث رو کاربردی میکنیم همه میدونیم که خدا یه قوانینی رو بر این دنیا حاکم کرده بعضیش ظاهریه وبعضیش پیچیده تر اون ظاهریا مث قانون جاذبه قوانین نیوتن قانون و....اما یه قوانین پیچیده تری هست که اونا رو اگه ندونیم نمیتونیم خوب زندگی کنیم که اسم قرآنیش سنت هست . چند تا مصداق میگم :
این قانونه که انفاق مال رو زیاد میکنه مال حروم روان ادم رو نابود میکنه صله رحم عمر رو زیاد میکنه و خدا تغییری در قومی ایجاد نمیکنه مگه خودشون ایجاد کنن وبخوان و.... همه این قوانین مث اون قوانین ظاهری دلیل علمی دارن منتها بشر به بعضیش رسیده وبه بعضیش نرسیده اما موضوع اینه که اگه به قانون عمل نکنیم فقط خودمون وجامعه آسیب میبینه ...دنیا با همه زیباییش تموم میشه وما میمونیم ونتیجه عملمون ....

بگذریم حالا میخوام از نشانه ها بگم همون کدهایی که باید بهش فکر کنیم ونشونه ایست برا درک این قوانین بشینیم فک کنیم من خودم بعضی چیزا رو میفهمم اما خیلی چیزا هست که یه سئوال بزرگه برام هزاران سئوال بی جواب دارم که کسی حتی حوصله گوش دادن هم نداره ...
تا حالا فک کردین سیستم ایمنی بدن آدم رو یاد چی میندازه؟ من یاد نماز میفتم نمازیکه ادم رو از فحشا دور میکنه شبیه ایمنی بدن عمل میکنه وقتی نماز میخونی خیلی از ویروسها وباکتریهای گناه قدرت تاثیر در تو نداره در حالی که خودتم متوجه نیستی ...یا تا حالا به انرژی اتمی فک کردین؟ فک میکنین آدم وقتی میبینه چی رو متوجه میشه؟ من یاد انسان میفتم هر کدوم از ما به تنهایی میتونیم یک جهان رو متحول کنیم در حالی که در برابر خلقت ذره ای بیش نیستیم در حالی که همین ذره میتونه جهانی رو زیر رو کنه پس باید قدر خودت رو بدونی تا حالا به این فک کردی چرا سر انگشتامون با هم فرق داره هر ادم یک اثر مخصوص خودش داره  شاید بگی چون شناسایی بشیم منم میگم آره خدا میخواد بگه اگر چه من میلیاردها بنده دارم اما تو برا من تکی ....مثلا سوسک رو که میبینیم یاد بعضی گناهان میفتم که ممکنه کشنده نباشه برا ادم اما مث سوسک چنش آور ومشمئز کنندست ومار وعقرب مث گناهانیست که حتی کمش ادم رو از پا در میاره مث کبروحسد ....
اگه بخوام همه روبگم مثنوی هفتاد من میشه ...خیلی چیزا هم هست که هنوز  نفهمیدم مث  اینکه زوج بودن نشونه چیه؟ چرا خدا از هر چیز جفت افرید؟ چرا خدا تولید مثل رو به این شکل قرار داد ایا وسیله ای برا امتحان ماست؟ آیا ممکنه انسان بتونه عشق خدا رو درک کنه؟ در حالی که ما همیشه نیازمندیم  واو بینیاز مطلق؟؟؟آخه یه نیازمند چطوری میتونه یک بینیاز مطلق رو درک کنه مگه اونکه بی نیاز بشیم که چنین چیزی امکان نداره ما همواره محتاج خدا هستیم ...بیخیال هرچند که این بحث را پایانی نیست اما من همینجا تمومش میکنم


همه قسمتهای همین پست از واول تا اخر



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۲۴
درد سر

نظرات  (۲۵)

سلام مومن
سایت فیس نما سربزن محل خوبی برای طرح مطالبت هست
پاسخ:
سلام مومن اگه وقتی موند حتما ثبت نام میکنم
سلام بزرگوار
خیلی زیبا نوشته اید
کاملا درسته
از تمثیل های خوبی استفاده کرده اید
ولی فقط نمی دونم چرا همه این جنگ سایبری رو ترک می کنن؟
آخه چرا بدرود؟
آدم میگه و انشالله خودشم عمل می کنه
اگه اینطوری باشه که پس بحث تبلیغ زیر سوال میره
بحث امر به معروف زیر سوال میره
ما که خوب مطلق نیسیم
اما تلاش می کنیم بهتر شیم
تا بحال نزدیک به 7 نفر از لینک هام می خواستن وبشون رو ببندن و من اینقد باهاشون حرف زدم و پشیمونشون کردم
همچنان به پای رزم بایستید
حضرت مهدی به سربازانی مثل من و شما نیاز داره .................
یا مهدی
پاسخ:
سلام ممنون بزرگوار ....کی گفت من میخوام وبمو ببندم هههههه
سلام بزرگوار

با عرض معذرت از تاخیر ، با مطلبی در مورد وداع دو ماه عاشقی و شهادت حضرت رضا ، تحت عنوان (درس عاشقی و انتظار از حضرت رضا) و نوای گرم مداحی (بسیار زیبا و دلنشین در مورد امام رضا) به روزم
ممنونم از اینکه با نظرات کارگشای خود مرا کمک می کنید.
خیلی دلم گرفته ... این دو ماه عاشقی هم تموم شد...
خداوند پشت پناهتان و علی یارتان
یا مهدی
پاسخ:
سلام ......در پناه حق باشید
سلاااااام.....

بعد چند ماه آپم......

درپناه حق و امام رضاع
http://alharam.mihanblog.com/
پاسخ:
سلااام ...
سلام.چرا مگه چی شده.منظورتون رو نفهمیدم
پاسخ:
سلام چیزینشده .....چی شده؟؟؟ همه چی ارومه ....
۲۶ دی ۹۱ ، ۱۲:۲۸ جشنواره وب نویسی با موضوع بصیرت و جوانان.
سلام

خداقوت همسنگر
امام زمان(عج) از شما راضی باشه که چنین سد محکمی جلوی دشمناش ایجاد میکنید.
16 بهمن ماه قراره بزرگترین گردهمایی وب نویسان(با موضوع بصیرت،جوانان و انقلاب) برگزار بشه.
در
راستای همین گردهمایی جشنواره وب نویسی شروع شده که روز گردهمایی از 10 وب
برتر با تندیس های برنامه و جوایزی نقدی و همچنین معنوی تقدیر میشه.
برای مطالعه قوانین و شرایط مسابقه وب نویسی میتونید به لینک زیر مراجعه کنید:

http://www.jonbesh1404.ir/page/ghavaninewebnevisi

امروز اولویت اصلی کشور مقابله با جنگ نرم است.
حضرت آیت الله خامنه ای

منتظر
پیوستن شما به این اتحاد هستیم.باشد که محکمتر و متحدتر از قبل به جنگ
اهریمنان سایبری بریم،جنگی که از نظر بزرگان امروز مهمترین مسئله است.
در ضمن وزارت ورزش و جوانان مستقیما کار نظارت بر این برنامه را بعهده دارد.
ببین خواهرم من حدود یک سال و خورده ای هست که به اینجا سر میزنم و وبلاگت را میشه گفت کامل و شایسته دیدم .
شما به نظر من نباید اینجارو ترک کنی چون در واقع صحنه مبارزه الآن برای ما همینجاست و هم چنین مکانی برای راهنمایی کسانی که نیاز به کمک دارند .
به نظر من شما تنها یک اشکال داری و اگه خواستی بهت میگم ؛ ولی وقتی میبینی آدم های زیادی به وبت برای یادگیری میان پس باید بدونی که وظیفه رو دوشته .
با این همه تنها یک چیز میتونه باعث بشه که بری و اون هم اینه : اگه میبینی اومدن به اینجا باعث عقب افتادن خودت میشه ، اونوقته که دیگه نیاز به مرخصی داری .
پاسخ:
واقعاااااااا؟؟؟؟؟؟ پس چرا قبلا نظر نمیذاشتید؟؟؟؟؟ من خیلی خیلی حقیرتر از اونیم که چیزی به کسی یاد بدم واقعا نمیدونم چی بگم ....برام دعا کنید
۲۶ دی ۹۱ ، ۱۴:۵۴ کلبه دوست
سلام
با مطلبی با عنون"درد دلم" با تغییرات جدید به روزم

منتظر حضور گرمتان هستم
پاسخ:
سلام........
۲۶ دی ۹۱ ، ۲۱:۰۱ خادم سیدالشهدا
چرا باید به «سبک زندگی» اهمیت داد؟
سلام
با موضوع جدید به روز هستم
حتما تشریف بیارین
پاسخ:
سلام......
سلام
چه وب خوشکلی
آفرین
به منم سر بزن
دوست داشتی منو بااسم فطـــــــرس لینک کن
راستی نظر یادت نره ها
منتظرم
پاسخ:
سلام ممنون حتما
۲۷ دی ۹۱ ، ۰۰:۲۲ ماه کربلا
سلام تو وبلاگم یه مطلب درمورد امدادونجات گذاشتم خیلی خوبه خوشحال میشم بخونی و نظر بدی
سلاااااااااااااااام...چییییییییییییییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/زهراتوحق نداری بری..........حق نداری..............................نهههههههههههههههههههههههههههه............خب دلم برات تنگ میشه...........باورت میشه دیشب به دل م افتاده بودکه تویه همچین کاری میکنی...اما همش میگفتم نه...زهراهمچی کاری نمیکنه...........
پاسخ:
سلاااااااااام چیییییی؟؟؟؟ من کی خواستم برممممممم ههههههههههههه
قبول نیست ... من تازه اومدم اینجا می خوای بری ؟؟!!
پاسخ:
کی خواست بره هههه
سلام علیکم
سوالی را در پست جدیدم مطرح کردم . لطف فرمایید که تشریف بیاورید و جواب دهید . ممنون
سلام
انتقاد آقای قرائتی از یک مرجع تقلید
منتظر نظراتتون هستم
التماس دعا
پاسخ:
سلام...
شیعه-وهابی: محسن بن علی
درصورت تمایل برای تبیین نگاه شیعه، وبلاگ وهابیت را لینک کنید...
سلام با مطلب جدیدی به روزیم
۲۸ دی ۹۱ ، ۱۴:۳۳ انتظارزیبا
سلام خوبید؟به روزهستم باالتماس دعاحاج امینی...قدم بذاریدوبانظرات عالیتون خوشحالم کنید..
التماس دعای فراوان
۳۰ دی ۹۱ ، ۰۱:۵۹ نجاردزفولی
سلام به روزهستم منتظرحضورسبزتان هستم
۳۰ دی ۹۱ ، ۰۷:۰۷ ابراهیم دلشاد تنیانی منتظر الظهور
سلام و خدا قوت هم صراط؟؟

طرحمون که یادت نرفته ؟؟

انشالله پابند هستید دیگه؟؟؟؟

http://313chashm.blogfa.com/
پاسخ:
انشالله
سلام بر عاشقان مهدی
نظر بنده تایید نشد؟
با مطلبی در مورد تسلیت شهادت امام حسن عسکری و ایام محسنیه ، تحت عنوان (شهادت امام عسکری و امامت مهدی) و نوای گرم مداحی در مورد شهادت آن امام معصوم به نام (شال عزا روی دوش صاحب الزمونه) به روزم
خیلی لطف می کنید که تشریف میارین و با نظر خود دلگرمم می کنید
در پناه حضرت حق و خدا قوت
یا مهدی
پاسخ:
جواب سلامت مال من نیستا مال عاشقای مهدیه
ممنون که اومدی راستی لینک شدید
پاسخ:
ارادت
در بی کران زندگی، دو چیز افسونم می‌کند:
آبی آسمان را که می‌بینم و می‌دانم که نیست
و
خدا را که نمی‌بینم و می‌دانم که هست...
پاسخ:
بسیار زیبا ممنون
۰۵ بهمن ۹۱ ، ۲۲:۳۷ علیرضا زیبائی نژاد
وبلاگت جالبه دوست عزیز
ولی متنات طولانیه
لینکت کردم که بازم بیام
موفق باشی
پاسخ:
ممنون چه کنم کوتاه تر از این متن
می پسندم زهراجون
پاسخ:
لطف میفرمایید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی