با من حرف بزن

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند .... گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را

با من حرف بزن

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند .... گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را

سلام من یه انسان آزادم .آزاد از قید و بند احزاب گروهها ..نه ببخشید من یه اسیرم ..اسیرعشق مولام امام سید علی همه دنیا رو به شوخی میگیرم چیزی زیبا تر از عشق ندیدم. این وبلاگ وبلاگ دلدادگیست .جایی برای بیان بی قراریهای من .

شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۱، ۱۱:۴۶ ق.ظ

سلام مجدد

بسم الله الرحمن الرحیم


همه دارن امروز روتبریک میگن تبریکم داره ...اما من دلم بد جوری گرفته بگم بهشون اقاجون اغاز اسارتت مبارک؟!!! یا اقاجون اغاز دیده نشدنت مبارک اغاز روزایی که حتی شیعیانت به فکرت نیستن اغاز روزایی که تو در بند گناهان من وامثال من اشک ریختی وبه جای من توبه کردی ومن .....فقط یه چیز رو میخوام از ته دل بگم اقاجون دلم میخوام این روز رو وقتی که ظهور کردی همه با هم جشن بگیریم روزی که دل تو هم شاد باشه یک شادی واقعی


**********************************************************************


نظرات پست قبلی رو که مرور میکردیم دیدم خیلی ها چه عمومی چه خصوصی میگن نباید بری!!! ای بابا چرا حرف تو دهن من میذارید من کی گفتم دارم میرم یادم نمیاد لطفا چشماتونو به چشم پزشک نشون بدینمیگین نه؟؟؟ خب برید پست پایینی رو ببینید اگه حرفی از رفتن بود ....



از نظرات همه شما بزرگواران بهره بردم با یه بزرگواری هم مشورت کردم که خیلی خوب راهنماییم کرد تصمیم گرفتم ادامه بدم ... از همتون ممنون که به به این وبلاگ لطف داشتید امیدوارم قابل باشم

گفت وشنود
میگه: شنیدم اون ادمی که کلی سنگش روبه سینه میزدی کم کم داره تقش درمیاد !!!!!
میگم: خوبه داری میگی کم کم اون موقعی که ازش حمایت کردیم بسیار آدم پاکی بود و بسیار عملکرد روشنی داشت  بعدم هنوز هیچی معلوم نیست مث آدمایی حرف نزن که از صمیم قلب دلشون میخواد زمین خوردن یکی رو ببینن تا بگن دیدی ما راست گفتیم؟؟!!!! تازه اگه نگیم خودشون تو این زمین خوردن بسیار نقش دارن
میگه: اها پس یعنی بصیرت اینکه بشینیم دست رو دست بذاریم تا هر غلطی دلشون میخواد بکنن ؟؟؟
میگم: ای بابا من کی اینو گفتم میگم تهمت نزن اما غافلم نباش آماده باش وذهنها رو آماده کن تا اگه ریزشی بعدی بازم از بین ارزشی ها بود مردم جا نخورن
میگه: دقیقا باید چه کار کرد؟؟؟ ادم گیج میشه تو این اوضاع اخه
میگم: دقیقا امام سید علی گفتن چکار کنیم اولا باید تقوا داشته باشیم یعنی همین جور رو هوا شایعه نکنیم « مییییگن فلانی در آینده میخواد بره قاطی فتنه گرا  یا میخواد جلو رهبری وایسه یا.....» آب به آسیاب دشمن نریزیم دوما  غافلم هم نباشیم که اگه یهو این اتفاق افتناد ندونیم چیکار کنیم ببین اقامون چجور با کیاست عمل میکنن... ایشون دیالوگهای دشمن  وسناریوی دشمن رو بیان میکنن اما به شخص خاصی اشاره نمیکنن میگن دشمن داره چنین حرفایی رو القا میکنه بعد تو میبینی یه عده دارن این حرفا رو میزنن متوجه میشی این ادم داره حرفای دشمن تو رو میزنه رادیو بیگانه همونی رو میگه که این ادم خب شصتت خبر دار میشه یا این ادم فریب خوردست  یا از دشمنه .... بهر حال باید خودمون رو اماده کنیم هر اتفاقی بیفته سنت خدا عوض نمیشه عزیزم
میگه: یعنی چی اونوقت؟؟؟؟
میگم: یعنی هدایت فقط وفقط مخصوص متقینه اول سوره بقره اومده میدونی که؟؟؟ اگه از ته دل بخوای و ایمان خودت رو حفظ کنی خدا راه درست رو نشونت میده همینطور که تا الان خیلی ها راه درست رو میرن و باهر فتنه ای فقط ابدیده تر ومحکم تر میشن  عزیزم قراره بعد این ماجراها ما فقط به خدا نزدیک تر شده باشیم  البته من دلم خیلی روشنه چون کشورمون رهبر مدیر ومدبری مثل امام سید علی داره  اینجوری هر وقت متوجه قضایا نشم نگاه میکنم بببینم ایشون چی میگن من بهشون اعتماد کامل دارم
میگه: خدا کنه همه چی به خیر بگذره من که خیلی نگرانم  خیلیییییییی
میگم : توکلت به خدا باشه اگه اونجوری که گفتم عمل کنیم هیچ اتفاقی نمیفته فقط شاهد یه عده ریزشی ورویشی جدید خواهیم بود صوت وبلاگ منو گوش کن ببین رهبر یعنی چی؟

خدایا به برکت صلوات بر محمد وال محمد هدایت رو شامل حال همه ما ومسئولین ما قرار بده تا شرمنده مولامون نشیم


از حالا بگم فاش میگویم واز گفته خود دلشادم بنده ادا اطوارای روشنفکری نیستم و از هر دوجهان ازادم اگه بخواین تو نظراتتون از مسئول خاصی اسم ببرید وچیزی که پشت پردست به نظر میاد یا هرچی رو بهش نسبت بدید تایید نخوام کردحالا مال هر طیف فکری میخواین باشین چه اینوری چه اونوری  پس از حالا گفتم که شرمنتون نشم بعد نمیخوام اخرت خودم رو برا دنیای دیگران خراب کنم

نظرات  (۲۳)

۰۲ بهمن ۹۱ ، ۱۴:۱۰ کبوتر حرم زهرا
نوروز یکی از سنتهای بزرگ ایرانی است و همواره نزد ایرانیان

و حتی مردم دیگر کشورها از اداب و رسوم والایی برخوردار بوده است

ولی امسال ایام نوروز با فاطمیه تلاقی دارد

شما میتوانید با ثبت سایت یا وبلاگ خود در این سایت اعلام دارید

ارزشها و سنتهای اسلامی هم برای شما اهمیت دارد

و در ایام نوروز حرمت فاطمیه و حضرت زهرا را نگه میدارید
www.fatemeye92.ir
پاسخ:
چشم حتما
۰۲ بهمن ۹۱ ، ۱۶:۰۲ محمدنجاردزفولی
سلام به شما دوست عزیز وهمسنگر گرامی بروز هستم ...
۰۲ بهمن ۹۱ ، ۱۶:۵۵ مظلومین شیمیایی ایران
سلام زهرای ما در چه حاله وصال ما نگرانه !!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
سلام خوبید؟ من کلی کار سرم ریخته فرصت نت اومدنم این روزا کمه ...چرا خودش نیومد پس؟؟
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درباره خرافات نهم ربیع‌الاول می‌فرمایند: بعضی‌ها به نام شاد کردن دل فاطمه زهرا(س)، این روزها و در این دوران کاری می‌کنند که انقلاب را که محصول مجاهدت فاطمه زهراست، در دنیا لنگ کنند.

روز نهم ربیع‌الاول نزد شیعیان جایگاه خاصی دارد، چرا که این روز را یکی از اعیاد مهم تلقی کرده و به خاطر سالروز آغاز امامت امام زمان(عج) به شادی می‌پردازند.

بروزم و منتظر حضور گرمتون
پاسخ:
مثلا چه خرافاتی؟ خبر ندارم.......بعدم شمانه اسم گذاشتید نه ادرس من الان کجا بیام؟؟؟؟
۰۲ بهمن ۹۱ ، ۲۱:۳۱ شهیدبی پلاک
سلام-
اللهم عجل لولیک الفرج...
آغاز امامت و ولایت حضرت جحه ابن الجسن العسکری بر تمامی مردم آزادیخواه جهان مبارک باد.
پاسخ:
سلام بر شما هم مبارک
سلام خدمت شما همراه همیشگی.
امیدوارم حالتون خوب باشه.
با پست ظلم بر حقوق زنان در اسلام به روزم.
منتظرم تا تشریف بیارین.
یا علی.
پاسخ:
سلام چشم
سلام حرفتون درست این مسائل رو نباید به پای اسلام گذاشت این کوتاهی ما تو مسائل هست.
امیدوارم کمی بیدار بشیم.
پاسخ:
سلام بله
گفتم کلید قفل شهادت شکسته است یا اندر این زمانه در باغ بسته است؛ خندید و

گفت:ساده نباش ای قفس پرست- در بسته نیست بال و پر شما شکسته است...

در انتظار فرج
یا مهدی
۰۴ بهمن ۹۱ ، ۰۹:۳۰ آی شلوغ - دانشجوی سیاسی دانشگاه تبریز
با سلام
تحلیل جالب زیر را در آی شلوغ بخوانید.
عبور جبهه پایداری از آیه الله مصباح یزدی ، واقعیت یا شیطنت سایت رجانیوز
پاسخ:
سلام بنظرم قدری سختگیرانه به قضیه نگاه کردید قطعا اگر این دو بزرگوار در یک جلسه بخوان نظراتشون رو بیان کنن حرفاشون یکی میشه اینکه هر کدوم جداگانه از الفاظ دیگری استفاده کنند طبیعیه ...بعد که با هم همفکری کنند قطعا به تفاهم می رسند چون هر دو با تقوا هستند و ملاک پذیرش حق همینه حالا ببین میتونی بین چار نفر ادم کاردرستی که مونده برامون اختلاف بندازی؟؟؟ دلیل این پست چیه الان؟؟ میشه دقیقا بدونم؟
۰۴ بهمن ۹۱ ، ۱۰:۳۷ جنبش مرصوص
سلام
عبادات قبول حق
چه متن پر تنوعی بود
زیبا بود
مخصوصا قطعه آخرش
به روزیم وقت کردید تشریف بیارید
پاسخ:
سلام ممنون چشم
خدایا یک مرگ بدهکارم و هزار آرزو طلبکار


خسته ام....

یا طلبم را بده یا طلبت رو بگیر!!!!!!
وب خوبی داری خوشحال میشم به منم سربزنی یاعلی...
پاسخ:
ممنون
سلام.خوبی؟
منم خوبم :)
به روزم
پاسخ:
سلام ممنون عزیزم چشم
۰۴ بهمن ۹۱ ، ۱۵:۱۷ عاشق کوهستان
باسلام و عرض ادب

زنده باشید

امیدوارم فرصت کنم بیام خدمتتون
مطالب ارزشمنئتون رو بخونم و با هم
گفتگو کنیم
پاسخ:
باشه منتظرم
۰۴ بهمن ۹۱ ، ۱۶:۰۵ مهرداد-بی رودروایسی
سلام

خدایی عجب خاهری هستیا !!!!!
میدونی چندوقته بحث نکردیم!!!!

اول اینه یه موضوعی بذار درموردش بشه بحث کنیم!
دوم هم اینکه کوتاهتر بنویس حوصله خوندنش باشه!
پاسخ:
سلام هههههه میدونی من الان یاد گرفتم چجوری بنویسم که نشه از توش حرف دراورد مومن باید زیرک باشه اگه بخوای بحث کنی میام وبت رو میریزم به همه هاااااا
سلام بر دل دادگان مهدی فاطمه

ضمن تبریک ایام شادی اهل بیت ،با مطلبی تحت عنوان (عید الزهراء و تاجگذاری مهدی فاطمه) و نوای گرم مولودی بسیار زیبا در مورد مدح حضرت امیرالمومنین علی بن ابی طالب درخدمتم
ممنونم که با نظرات سازنده خود مرا یاری می کنید
علی یار و خدا نگهدارتان باشد
یا مهدی
پاسخ:
سلام چشم میام
بعضی ازآدما ازروز اول بایه افرادی مخالفت می کنند درحالیکه هنوز چیزی معلوم نشده بودوچون خوششون نمی امد بدوبیراه می گفتندبعدها که بصورت اتفاقی به مرادشون میرسن هی می خوان بگن دیدید حرف ما درست بود شما سنگ فلانی رو به سینه می زدید اشتباه می کردید /درحالیکه همه ما می دونیم اونها هرگز غیب نمی دونن بلکه براساس هوای نفس مخالف بودن اون موقع هایی که رهبری خودشون چراغ سبزی نشون دادن این آقایون مخالف بودن اون مواقعی که همه دشمنان ایران دشمنش بودند این اقایون مخالف بودند حالا چون اعوجاجی درکارشون بوجود اومده برای اینکه روشنگری بکنند بازم سنگ خودشونو به سینه می زنند وهی می گن دیدید حرف ما درست بود /درحالیکه مومن باید زیرک باشه درهرلحظه متناسب با همان وقت گام برداره حرف بزنه قبول کنه یا رد کنه /من قبلا افرادی رو قبول داشتم ولی حالا چون اعمالشون تغییر کرده مخالفشونم واین منطق یه مسلمان حقیقیه/بنی صدر ازاول رای بالایی آورد همه ماها قبولش داشتیم ولی بعد ازمدتی منحرف شد امام فرمودن گرگها دورش رو گرفتند خب حالا ردش می کنیم /فکرش رو بکنید افرادی ازهمون اول بنی صدر رو قبول نداشتند ولی مگه میزان رای ملت نبود بیشترین رای رو مگه دراون زمان نیاوردمگه مورد تایید نبود/درتهران زنی کاندیدا شد مردم تهران بهش رای دادند چون خوب بود ولی منحرف شد همه تکذیبش کردند درتاریخ پر هست ازاین نوع کارها وتایید وردها پس خواهش می کنم ازاونهایی که خودشون رو غیب گو می دونند می خوام یه مقداری فکر کنند/ المومن کیس مومن زیرکه درهرزمان متناسب همون وقت عمل می کنه وهردوتا کارش کاملا درسته ودرنزد خداوند مقرب خواهد شد انشا ء الله/
پاسخ:
خب با حرفاتون موافقم اما هنوز معلوم نیست این ریزشها دامن چه کسانی رو میگیره من این یادداشت رو ننوشتم تا خودم یا امثال خودم رو تبرئه کنم من فقط میخواستم بگم هر اتفاقی که بیفته ما پشت ولایت فقیه ایستادیم و امکان داره واقعا دشمنان نظام جوری تبلیغات راه انداخته باشند که فضا جوری بنظر بیاد که یه عده در حال ریزش هستند ممکنه بخوان کاری کنن که ما تحت تاثیر این تبلیغات خودمون زود قضاوت کنیم وفاتحه این انسانهای شریف رو بخونیم پس باید قضاوت عجولانه نکرد بزودی همه چیز معلوم میشه
سلام
وبلاگ خوبی بود .چی بگم ؟؟؟؟؟
اینقدر میدونم قصه عاقبت بخیری خیلی مهمه!!!!!!خیلی ها بودند به کجا ها که نرسیدند ولی کافر مردند
شیطان 6 هزار سال عبادت کرد ولی ....
بلعم ابن باعورا مستجاب الدعوه بود ولی..........
برصیصای عابد.....شیخ صنعان........شریح قاضی.....
اینا که بابا از اولش هم چیزی نبودند
به منم سر بزن آبجی خوشحال میشم
یا علی..........
پاسخ:
یه چیزی بگم ؟ در مورد کسی قضاوت نکنیم خیلی بهتره میترسم خودمونم به همون درد مبتلا شیم
۰۵ بهمن ۹۱ ، ۰۹:۱۲ آی شلوغ دانشجوی شیاسی دانشگاه تبریز
ممنون از حسن ظن و نگاه موشکافانه شما در آی شلوغ
در مورد سختگیری کمی حق باشماست. اما اشتباه کوچک از بزرگان دیگر کوچک نیست. وانگهی تعارض فرمایش دکتر آقا تهرانی با فرمایش علامه مصباح محتوایی و معنایی هست نه لفظی (دقت فرمایید )
در اینکه این دو بزرگوار با تقوا الگو هستند و اگر با هم بنشینند حرفها یکی می شود شکی نیست اما سیاست خیلی پیچیده است باید خیلی دقیق بود و آینده هم نشان خواهد داد که نباید اینگونه تعارضاتی بین همگرایان وجود داشته باشد .
دلیل درج این پست هم یه جورایی پیش آگاهی دادن و تذکر دقیق بودن و بصیرت بوده نه خدای نکرده القای اختلاف.
و شکر خدا دیدید که رجا هم به اشتباه خودش پی بده و اصلاح لازم رو کرده .
پاسخ:
درسته اما در این زمان باید این نوعنقدها اول با خود این اقایون در میون گذاشته بشه نباید دست دشمنانمون گزک بدیم تا از اون ناحیه نفوذ کنن وشروع به اختلاف انداختن کنن ممکنه همین حرفا رو بیارن تو رسانه هاشون گندش کنن ویا حتی اینجوری تبلیغ کنن که بابا این ادما هم خودشون با خودشون مشکل دارن دیگه..... متوجهید؟ رسانه ای کردن این چیزا زمان مناسب خودش رو میطلبه که بنظرم الان نیست
سلام وممنون از حظورتان
انکه انسان راجع به کسی قضاوت نکند والا خودش مبتلا میشود نمیدونم یعنی چی ؟؟؟؟؟روایت داریم گناهکار وخطاکار را به گناهی که معترف است سرزنش نکنید !!!!!!والا مبتلا میشوید
حالا شما بین این روایت و اتفاقاتی که شاهدش هستیم سنخیت میبینید ؟؟؟؟
من معتقدم که اگر واقعا ملاک رهبری باشد وفرمایشاتشان فصل الخطاب باشد وماها هم پا جای پای ایشان بگذاریم اصلا کسی پایش را از گلیمش درازتر نمیکند
اصلا کسی از حمایتی وموقعیتی سوءاستفاده نمیکند .....
چون نزدیک انتخابات هست حرفتون رو قبول دارم نمیشه زیاد انگشت بطرف کسی گرفت ولی حرفم اینه شاخص گم شده وقتی هم شاخص گم شد یه عده ای جلو میزنند واشتباه میروند یا عده ای عقب میمانند و گم میشوند
من هم دانشگاه تدریس میکنم هم حوزه ..جایی جلسه ای سیاسی بود مطالعه میکردم واسه سخنرانی به چیز خیلی جالبی بر خوردم ....
نامه امام علی به مالک اشتر نخعی پیوست حکم فرمانداری مصر ......وای که دلم میخاست تمام مسولین بودند میشنیدند امیر المومنین چقدر زیبا فرمودند به مالک یک جمله اش این بود (مالک رفتی مصر مردم دورت جمع شدند جو گیر نشوی حرفی بزنی کاری کنی که روزی پشیمان خواهی شد منم پشیمان کنی.....)
امیدوارم در مورد من قضاوت خاصی نکنید ولی هر جایی سکوت به معنای حفظ آبروی مومن نیست
حالا خوبه بگیم :اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا

ولی وب خوبی داری لینکت میکنم موفق باشی
التماس دعا...
پاسخ:
سلام اره من دقیقا به همین روایت فک کردم ودقیقا دارم میبینم که اشتباهاتی که یه عده در حق بقیه کردن الان دارن در حق خودشون میکنن یه عده دیگه چیزی که عوض داره گله نداره.....شاخص گم نشده اما یه عده چشماشون ضعیف شده نمیبینن .... با اون که میگید سکوت به معنی حفظ ابرو نیست باید بگم ببینید اینقدر گمانه زنی ها وحرفای ضد ونقیض زیاد شده که ادم شک میکنه کدوم راسته کدوم غلط من احتمال میدم یه عده عملا با حرف و حدیثای مختلف میخوان کاری کنن که این ریزش حتما صورت بگیره تا بعد یه نتیجه گیریهای مورد نظر خودشون رو از این قضیه بکنن بنابراین من ترجیح میدم سکوت کنم تا اب به اسیابشون نریزم البته دستگاهای امنیتی واطلاعاتی وظیفه دیگری دارن من یه ادم عادیم وظیفم همین قدره موافقید؟ در ضمن این ادرسی که گذاشتید درسته؟
سلام.زیبا بود.
پاسخ:
سلام ممنون
سلام
ببخشید به نظر من ریشه تمام مشکلات زمانی هست که انسانهای غیر متخصص جو تخصص میگیردشون
ااخه خواهر من تو رشته ات چیه؟شغلتم که خانه داریه؟
تریپ مشاور و کارشناس برداشتی واسه همه خط و رسم میکشی ؟بخدا قصدی ندارم ولی میبینم از جواب دادن بعضی شبهات وسوالات عاجزی ضربه شما ذبه دین خیلی بیشتر هست .
پاسخ:
سلام من اینجا ننوشتم پاسخگویی به شبهات دینی نوشتم؟؟؟ من جواب هر سئوالی رو ندونم میگم از عهده من خارجه مگه شما همه چیز رو میدونی؟؟؟ من به همه میگم اگر من جواب سئوالی رو ندونم دلیل نیست جواب نداره دلیلش اینه که من نمیدونم اما خیلی چیزا رو هم میدونم ومیتونم کمک کننده باشم این به خود مخاطب بستگی داره وانصافش حالا اقای مهدی بگو ببینم بنظر تو من از پس کدوم سئوالا بخوبی بر نیومدم که اینجوری میگی؟؟ اینم بدون بعضی ها هدفشون سئوال پرسیدن برا جواب نیست اگه خود خدا هم بیاد جواب بده قانع نمیشن یه چیز دیگه می دونی من اینجا چه چیزای مفیدی از مخاطبینم یاد گرفتم؟؟؟ برو پستای اول منو بخون خودت تفاوت رو حس میکنی .... فقط دیکته ننوشتست که غلط نداره اینم بدون تو اولین کسی هستی که اینو میگی ها چند وقت پیش وب رو بستم که کلا برم اینقد دوستان ازم خواستن ادامه بدم که پشیمون شدم البته گفتن نداره هاااااا شما به بزرگواری خودت م ار ببخش برااادر
جدی میخاستی بری؟کاربرا نذاشتن؟ای وای چه فاجعه ای اونوقت نگفتی ملت چکار کنند با این همه سوال بدون جواب .به نظر من دچار یک کم خودبینی هستی وخیلی دوست داری دیگران را راهنمایی کنی یه وقت به زندگیت لطمه نخوره همش تک نت افتادی خانم وکتر 
پاسخ:
اره واقعا ....خب اگه فکر ملت رو کرده بودم که چنین تصمیم عجولانه ای نگرفته بودم فکر جووونایی که ممکنه بخاطر نبودن این وب کارشون به اعتیاد بکشه ههههه ببین اقاهه روانشناس خوبیم نیستی عقده خود کم بینی مال کسیه که خودش رو دست کم میگیره من عقده ندارم آزار دارم ههههه انقد لذت میبرم حال یکی مث تو رو بگیرم ههههه در ضمن فک کنم کرمونی باشی اخه نوشتی تک نت این اصطلاح تک مال ماست واینکه تو مسائل خونوادگی مردم دخالت نکن خوبیت نداره ....ببین تو چرا خودتو معرفی نمیکنی؟؟ میترسی؟؟؟ یا خجالت میکشی؟؟ خعیلی زشته یه مرد از یه زن بترسه هااااا اگه راست میگی وجودشو داری ادرس بذار خدمت برسیم .... در ضمن من خانم مهندسم نه خانم دکتر
۱۰ بهمن ۹۱ ، ۱۰:۱۳ مظلومین شیمیایی ایران
سلام ابجی این روزها گم رنگی نکنه عیالوار شدی هرجا هستی ارادت ما را بپذیر یه جورایی دلمان برایت تنگ شده بود وباعث شد با این بهانه میلاد نور را تبریک ودهه پرفروغ فجر را به شما ومردم خونگرم کرمان تبریک گویم .
پاسخ:
سلام سردار ببخشید کوتاهی این حقیر رو واقعا گرفتارم ....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی