با من حرف بزن

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند .... گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را

با من حرف بزن

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند .... گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را

سلام من یه انسان آزادم .آزاد از قید و بند احزاب گروهها ..نه ببخشید من یه اسیرم ..اسیرعشق مولام امام سید علی همه دنیا رو به شوخی میگیرم چیزی زیبا تر از عشق ندیدم. این وبلاگ وبلاگ دلدادگیست .جایی برای بیان بی قراریهای من .

دوشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۱، ۰۴:۱۷ ب.ظ

مشکل کجاست (قسمت دوم)

بسم الله الرحمن الرحیم

عید تولد پیامبر رحمت ونمونه بی نظیر مکارم اخلاق رو به همه تبریک میگم یه سئوال : شنیدید پیامبر گفتن همه دین اسلام اخلاق نیکوست؟؟؟ یعنی چی؟ میخوام به این جمله ساعتی تفکر کنیم ببینیم این اخلاق نیکو چیه که اسلام به این گسترگی رو در بر میگیره؟؟؟ 
یا فاطمه ای بانوی پاکیها ویا امیرالمومنین امروز باید خیلی خوشحال باشید .از کرم وفضل خودتونعیدی ما رو رد کنید بیااااد
***************************************************************************
از بس یه عده میگن پستات رو کوتاه کن زدم ناقصش کردم از نظراتتون فهمیدم منظورم رو درست بیان نکردم الان یه توضیح تکمیلی میدم
 ببینید همه میدونن که زنهای ایرانی از چند قرن پیش با حیا وبا حجاب بودن ومردای ایرانی بشدت غیرتمند اما اینکه چی شد جامعه به اینجا رسید از زمانرضاخان شروع شد وقتی که با باتوم چادر رو از سر ما کشیدند وسعی کردند بی غیرتی رو با اسم تجدد گرایی و تساوی حقوق زن ومرد رواج بدن اما این یه بستر میخواد این مواردی که من گفتم شبیه یک کاتالیزور موثر عمل کرد یعنی اشتباهاتی که ریشه در سنتهای ما وبرداشت غلط عده ای از اسلام شده بود این بستر رو اماده کرد که زنها بعد از مدتی با خودشون فک کنن همچین غرب بی راه هم نمیگه هااا!!!!!! واقعا این زندگیه ما داشتیم!!!!! واینخودش عامل محرک وانگیزه ای شد تا زنها هر چه بیشتر در این مسیر پیش برن که البته هوسهای خفته بیدار شد ونیازهایی که در خونواده وسر جاش براورده نشده بود به بیرون خانواده برده شد زنی که در خانه توسط شوهرش تحویل گرفته نمیشد در اجتماع خواهان بسیار داشت والبته  همش از روی هوس ومتاسفانه زنها مردها رو باخودشون مقایسه میکنن زنها دنبال عشق وتوجه مردها هستند وفکر میکنن که همه مردها هم نگاهشون اینچنینه البته خیلی ها هم هستن اما اکثر مردهایی که این قبیل زنها رو تحویل میگیرن از عشق نیست وهوسه وزن از این موضوع غافله 
همه میدونیم زنهای ایرانی ایثارگری و نجابت رو به اوج خودش رسونده بودن اما درواقع مردها اصلا اهمیت نمیدادن وهنوز هم نمیدن مرد ارزش کار زن رو در خانه نمیدونه ومدام بهش سرکوفت میزنه تو مثلا چه میکنی؟؟؟!!! این فاجعست ای مردهایی که در بیرون خانه چشمتون مث ماهی سر میخره اینور اونور چرا از زیبایی های همسر خودتون تمجید نمیکنید؟؟؟؟ چرا از ارزش کار اون در خانه بهش نمیگید؟؟؟ ایا او انسان نیست؟؟؟؟ همه زنها میل به تبرج دارن همه ، اسلام میگه ای زن این نیاز خودت رو با همسرت مرتفع کن درسته؟ بعد خانوم به خودش میرسه اما مردش هیچ توجهی نمیکنه!!!! چرا؟ چون همه زنها زیبان ،فرشته ان ،دوس داشتنین ،به شرطی زنت نباشن!!!!! یکی به من بگه اگه یه مرد با عشق به همسرش بگه عزیزم نمیخوام موهاتو مردی غیر من ببینه نمیخوام ..میخوام زیباییهات مخصوص خودم باشه مال من باشی اون زن فقط باید بیمااار باشه تا کار دیگه ای بکنه  البته اگر از اول اینجوری پیش رفته بود کار به بیماریهای هوسرانی وتنوع طلبی نمیرسیدوزنها مطابق فطرتشون به حجاب گرایش بیشتری داشتن 

ادامه دارد.....

پینوشت: این چیزایی که میگم که به زن ظلم شده واین چیزا هیچ کدوم توجیهی برا رفتارهای زشت دختران الان نیست ...من میگم این خشونتهای بی مورد و افراطها زمینه رو مهیا میکنه که یه عده واقعا باور کنن دروغای غرب رو واین دایه رو واقعا مهربون تر از مادر ببینند قطعا زنهای ما در برهه زمان امروز اشتباهات زیادی دارن من چه کنم که شما طاقت ندارید من مطالبم رو کامل بگم بعد قضاوت کنید  بدی پست کوتاه زدن همینه مطلب ناقص میمونه بلندم بزنم میگن کچند قسمتی کن حوصله خوندن نداریم

نظرات  (۲۸)

با بررسی های صورت یافته، پایگاه اطلاع رسانی "هاشمی رفسنجانی" طی3 ماه اخیر، 748 بار از واژه "انتخابات آزاد" استفاده کرده است.(عبرت ها)
فرهنگ پرواز
پاسخ:
ههههه دمتون گرم
سلام
عید شما هم مبارک
ما خودمون محتاجیم به دعا ولی چشم.
هم دعا می کنم و هم نظر میزارم ههههههه
دیروز وقتی این پست خوندم خواستم نظر بزارم ترسیدم دعوامون بشه ولی امروز نظر می زارم حالا دعوامون هم شد شد
بله دیگه حالا هر چی کاسه کوزه هست رو سر مردای بیچاره و مظلوم بشکنید.
حیف که وقت ندارم وگرنه یه دفاع حسابی از مردا می کردم تا بفهمید دنیا دست کیه.

ولی چون وقت ندارم با حرفاتون موافقم.
پاسخ:
سلام من از دعوا نمیترسم برو با بزرگترت بیا من هستم یه تنه همتونو حریفم چی فک کردی چون چوبت افتاد خواهش میکنم برادر یه چیزی بهت میگم به نفعته گوش کنی قبل اینکه تشکیل خونواده بدی اول برو تحقیق کن هدف از ازدواج چیه؟ واینکه چه ملاکهایی مهمتره ؟وزنها چه موجوداتی هستن ( این یکی سئوال کنکور بوده خیلی مهمه )
۱۰ بهمن ۹۱ ، ۱۷:۵۵ علیرضا زیبائی نژاد
اعراف 157:
او آمده تا زنجیرهای اسارت بشر را باز کند.

میلاد پیامبر آزادی بخش (ص) و امام صادق به همتون مبارک باشه
پاسخ:
سلام شما هم مبارک باشه
سلام و درود بر مهدی باور گرامی
زیبا نوشتی
اما یه انتقاد دارم
اول متن گفتی از زمان رضا خان هست
من قبول ندارم
اون زمان باتوم می زدن ولی بازم زنان غیرتمند چادر سرشون می کردن
حتی زمان محمدرضا شاه
و حتی اوایل انقلاب و زمان 8 سال دفاع مقدس رو ببینید ، اونجا هم حیا از ذره ذره وجود پسر و دخترا و مردا و زنا می ریخت
این مسئله بد حجابی که خیلی از بی حجابی بدتره همین اخیرا به وجود اومده
تقریبا 15 سال نمیشه
ما دشمن رو با وسایلی امثال ماهواره راه دادیم داخل خونه....
و از طرفی داخل کشور اشتباهات اخلاقی بود که مردم به طرف اون ماهواره و امثالهم کشیده شدن و شد این وضع کنونی ......

با عرض تبریک به مناسبت ولادت آقا رسول الله و امام صادق(سلام الله علیهما) ، با مطلبی در همین مورد تحت عنوان (حضرت مهدی، احیاگر مکتب محمدی) و نوای دل انگیز مولودی و مدح پیامبرمان حضرت محمد(صلی الله علیه و آله) به روز هستم و منتظر قدوم شاد کننده شما
پیشاپیش خیلی ممنونم که با نظر های خود محفل شادی ما را گرم می کنید
خداوند پشت و پناه و مولا علی یارتان
یا مهدی
پاسخ:
سلام چی میگی برادر اون اوایل بله زنها مقاومت کردن اما با باتوم که تموم نشد همه چی کلی کار فرهنگی کرد غرب معلمهای ما همه بیحجاب شدن ببین اصلا اطلاعاتت درست نیست من کلا روحیه خبرنگاری دارم مادرمیه انقلابی تمام عیار بوده برید تحقیق کنید بین خانومایی که قدیم بودن بهتون میگن که حتی تو شهر کوچکی مث شهر من تعداد بی حجابها خیلی زیاد بوده که البته عادت بوده نه اعتقاد واینکه زن طبیعتش دوس داره زیبا باشه واین زیبایی مورد تمجید باشه وقتی دخترای اون جامعه میبینن غرب داره ادای یه مادر مهربون رو در میاره که من مدافع تو هستم عزیزم چرا این مردا باید بهت زور بگن اولین چیزی که تو ذهن اونا تداعی میشه چیه بنظرت؟ رفتار برادرش رفتار پدرش اگه خوب باشه رفتارشون میگه نه وبه این راحتی تسلیم غرب نمیشه اما اگه بد باشه چی؟ یه نیاز به محبت وحامی شدید در درون خودش حس میکنه ومیره به سمت این مشت اهنی در دستکش مخملی حرف من اینه اگه ما طبق اسلام عمل کنیم هیچ فرهنگ غربی یارای مقاومت در برابر ما رو نداره شک نکن
خیلی خری
پاسخ:
لطف دارید شما اما قبلا خودم به درجه خودشناسی نائل شدم لازم نبود شما زحمت بکشید هههههه
.سلام..یک نکته جالب ..
ابجد محمد میشود92
ابجد علی میشود 110
ابجد رب میشود 202
حالا یک استدلال :
نود و دو دویست و دو نشود تا صد و ده بر او نیفزایی
به خداوند نمیرسی هرگز تا ره ایندو را نپیمایی
(پیغمبر خالی انسان را به خدا نمیرساند ...پیامبر با علی انسان را خدایی میکند)
پاسخ:
خیلی جالب بود خوشمان امد
سلام.....
ببین مطالبت خوبه ..دست به نوشتنتم خیلی عالیه...رمانتم خوندم بهت تبریک میگم ولی قبول کن داری در این مورد جهت دار صحبت میکنی .حرفات یا بوی فیمینیسم میده یا اینکه تحت تاثیر جریان یا اتفاق خاصی هستی که مثلا در اون جریان زنی قربانی عدم درک شوهر شده است یا غیره ....
خانم محترم من در نظر قبلی هم گفتم ریشه بی بند وباری یک عامل خاص نیست مشکل بی بندوباری هم مختص یک زمان خاص یا بعد از رضا خان ملعون نیست خدا در قرآن به زنهای پیامبر هم هشدار میدهد در مورد بی حجابی به اصحاب حضرت هم تذکر میدهد
به نظر من شما دارید یک بحث آسیب شناسی خانوادگی را که یکی از مصادیق آسیبهای اجتماعی هست مطرح میکنید که در نتیجه مظلومیت زنها وسلطه مردها بر خانمها در ذهن تداعی میشود
البته من برای شما ونظراتتون خیلی احترام قاءلم منم در حد خودم نظر دادم ...حالا ادامه نظر دیشبم راجع به عوامل بی حیایی:
قبول کنیم که وقتی در جامعه بلوغ زود رس بوجود بیاد حیاء کم رنگ میشود چون نیاز به رابطه جنسی زمانی خودش را نشان میدهد که هنوز شرایط ازدواج نیست واین یعنی فاجعه
حالا حساب کن آتش شهوت در کسی شعله ور شود وآب هم برای خاموش کردن نیست (منظور از آب همان ازدواج است)در مقابل چیزهایی هست که آتش را بیشتر شعله ور میکند مثل تهاجم فرهنگی ..آلات ابتذال..ماهواره ..موبایل ..رعایت نکردن امور تربیتی توسط پدر و مادر در منزل ....
امام باقر فرمود اگر میخاهید بچه هایتان با حیاء شوند
احساس کمبود محبت فرزندان در منزل وجستجوی محبت در خارج از منزل
پدر دختر سه ساله را فقط پیشانی ببوسد نه لب ودهان
جلو پسر سه ساله مادر لباس عوض نکند ولباس زیر در معرض دید قرار ندهد
بستر خواب فرزند از چهار سالگی جدا شود
وخیلی از موارد که اینجا جای بحثش نیست
البته در بی حیایی فرزند عوامل دیگری هم دخیل است مثل دوست و رفیق
جو مسموم جامعه
والبته بحث لقمه حلال وحرام که این مورد اختلاف بین روانشناسان غربی و کارشناسان دینی است اونا تغدیه را دخیل نمیدانند ولی اسلام خیلی تاکید روی این مطلب دارد
ببخشید اگر طولانی شد یه مشکل که نت داره همینه نمیشه منظور را خوب رسانید اگه بخای حق مطلب را ادا کنی از حوصله مخاطب خارج است واگر کم بنویسی مخاطب فرصت سوال ندارد وبد برداشت میکند
بهر حال ببخشید التماس دعا......
پاسخ:
سلام من فییمنیست رو به اندازه یه ارزن قبول ندارم اسلام بزرگترین مدافع حقوق زنه همه حقوق زن به کمال خودش رسیده اما واقعا این حقوق توسط مردان پرداخت میشه؟؟ من میدونم الان خیلی زنها تو جامعه ما به درجه طغیان رسیدن و یکی از دلایل این طغیان رو ظلم مردان در دهه های گذشته میدونم دختری که شاهد ظلم پدر به مادرشه تصمیم میگیره از باورهای مادر پیروی نکنه با خودش میگه این مادر اگر اعتقادش به درد میخورد اینقد مورد ظلم قرار نمیگرفت من نمونه زیاد دیدم برادر از یکی دوتا به دره تو شهر من مردم یا از اینور بوم میفتم یا از اونور یا مردسالاریه یا زن سالاری گاهیم بچه سالاری من میگم باید خدا سالاری باشه منتهی این وسط اقایون زورشون زیادتره بیشتر حق زن رو پایمال میکنن ....من خیلی حرفا دارم چه کنم ممکنه سوتفاهم بشه ..اون احساسکمبود محبت در منزل رو که میگید حرف منه دیگه رفتار پدرمادر با هم اصلا خوب نیست تو جامعه ما بنظر من تقصیر اصلی با مرداست هرچند بعضی جاها هم خانوما مقصرن اما اکثریت که میبینم مردا توقع زیاد از خانوماشون دارن وقدر زن در جامعه ما دونسته نمیشه
۱۱ بهمن ۹۱ ، ۰۷:۲۸ خادم سیدالشهدا
توبه ام بپذیر این بار دگر

تا ببندم بهر توبه صد کمر



سلام بر شام همسنگر گرامی

به روز هستم با صحبت از شهید عباس محمدی

حتما تشریف بیارین
یازهرا
پاسخ:
سلام چشم
۱۱ بهمن ۹۱ ، ۱۱:۲۱ سلحشوران اریا
سالگرد پیروزی انقلاب و پیروزی اراده بر استکبار مبارک باد
اول بنام نامی حضرت دوست :که هرچه داریم از ان اوست

درودو سپاس خدا ،به روان پاک حضرت ختمی مرتنه محمد مصطفی .که وجودش طراز افرینش شد وبیانش زدودن غبار وحشت از چهره ادمی . دورود بر اخرین منجی عالم بشریت مهدی موعود (عج)نوید دهنده پیام عدالت در گسترهء گیتی .

دوردبر روان پاک منادی وحدت عصر حاضر :بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران خمینی کبیر که شعله اسلام را به جهت سوق به انقلاب مهدی (عج)متبلور ساخت واین مشعل هدایت را پس از خود به راد مرد چون خامنه ای حسینی سپرد تا همچنان پرفروغ باقی بماند
درود وسپاس به روان پاک شهداء،پیروان خط سرخ حسیینی و رهرروان پیر خمینی آنان که به چشم بصیرت دیدند وپسندیدند ودر آستان حضرت دوست پروبال گشودند و رفتند . آنان که از ایثار جان .مال .عیال وزندگی دریغ نکردن .دریا دلان عرصه دریا :شیران بیدار کوه ودشت ، عقابان تیز پرواز اسمان یلان ونام اوران ایران،همیشه نامتان زنده باد آنچنان که پیرمرید می فرماید: شهدا ذخایر عالم بقا هستند
پاسخ:
بر شما هم مبارک باشه ممنون
سلام
امیرحسین باز اومدی شر درست کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
راستی جات همایش خیلی خالی بود .
نگاه کن امیر حسین اگه بخوای اینطور بحث کنی پس باید اول بحث توحید و نبوت رو بررسی کنیم تا به قول خودت از این بی دینی دربیای !!!!!
دوم اینکه بعد از اثبات توحید و نبوت و دین به حق اسلام باید دید جای لعن و نفرین کجاست .
تو که میگی ریشه لعن و نفرین از لحاظ روانشناسی مشکل در ضعف اعصاب داره حتما یادته که برای هک وبلاگ قبلی ات چقدر به زمین و زمان فحش دادی و لعن نفرین کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لعن یک مسئله ای هست با ادله قرآنیه و سنت قطعیه و فطریه . چون لعن ظالم توسط مظلوم هیچ اشکالی نداره و البته باید لعن به حق باشه
و در باره حجاب باید گفت که اصلا حجاب امروزی ربطی به رضاخان نداره . این حجاب در دوران بعد انقلاب رو به سقوط رفت و به طور قطع حداقل80 درصد افرادی که حجاب ناقص دارند از مبانی حجاب و فوائد آن بی خبرند .
و 20 در صد باقی مانده یا اصلا مسلمان نیستند یا معاند هستند .
پاسخ:
نه برادر جریان از همون زمان کلید خورد یه فرهنگ تا جا بیفته چند دهه طول میکشه
ممنونم از دقت شما
گمون نکنم که حرف شما یا حرف من خیلی تناقضی داشت هاااااااا
که شما کلا حرف منو رد کردید
من پدر و مادرم متولد 1335 هستن و همه جوره دیدن و تعریف کردن و پدرم نظامی است
اول اینکه من بد حجابی رو از بی حجابی بدتر می دونم
در زمان قبل بی حجابی بود که هرکس می خواست چادر می پوشید و هر کس نمی خواست کلا مث غرب آزاد
دو تا بحث رو با هم قاطی نکنین
یکی بحث اخلاقی است یکی بحث خود حجاب
بحث حجاب به تنهایی مشکل ساز نمیشه که یه عده بی حجاب بیان بیرون
مثل زمان شاه و قبلش
ولی تمومه مشکلی که اخیرا به وجود اومد بحث اخلاقی اون هست که تخریب شد
وقتی جوون ها چارچوب اخلاقی دیگه نداشتن و حیا از بین رفت
حالا اون بی حجابی و بد حجابی مشکل ساز میشه
مشکلات زیادی مردم رو به اینجا رسوند
مثلا ما اصلا به کل اخلاق پیامبر و اهل بیت رو فراموش کردیم در امر به معروف
شما همین چند سال اخیر رو نگاه کنید که گشت های حجاب و یا نسبت رو راه انداختن و به شیوه افتضاحی با مردم و مخصوصا دختران برخورد می کردن
و از طرفی به قول شما غرب از پدر مهربون تر شده بود و فرهنگ سازی
خب معلومه که جوون ها به اون طرف کشیده میشن
مسئله خیلی ساده است
مهمترین وظیفه روحانیت فرهنگ سازی بین مردم هست
شما الان نگاه کنید روحانیون رو فقط چسبیدن به سیاست و کار فرهنگیشون رو گذاشتن کنار

من عقیده دارم بی حجابی قبلا هم بود ولی این مسئله عدم اخلاق که با بی حجابی قاطی شد این افتضاح اخیر رو به وجود آورد

یا مهدی
پاسخ:
من باهاتون موافقم برخوردای غیر کارشناسانه گشت ارشاد در بعضی جاها اثر عکس داد اما این قانون برا گسترده نشدن هنجار شکنی های بیمارگون لازمه بعضی ها هدفمند دارن هنجار شکنی میکنن باید ارگانی باشه جلوشون بگیره شما فک نکن اگه وضع زمان شاه ادامه پیدا میکرد به همون بی حجابی منحصر میموند اگه اون وضع میموند الان از اسلام چیزی نمونده بود ...خب دلیل حجاب همینه برادرم چون بی حجابی دیر یا زود منجر به فحشا وبه قول تو بی اخلاقی میشه برا همین واجبه دو دوتا چارتاست دیگه
۱۱ بهمن ۹۱ ، ۱۴:۱۵ ساندیس خور نظام
سلام

حاجات بهانست که ما اشک بریزیم ....
۱۱ بهمن ۹۱ ، ۱۴:۲۵ ساندیس خور نظام
سلام

حاجات بهانست که ما اشک بریزیم ....
پاسخ:
سلام....بله
۱۱ بهمن ۹۱ ، ۱۴:۵۴ سلحشوران اریا
مناجات

گمان میکنم پشت پرده سکوت لحظه هایم،دستی پنهان است که گاهی باتکانی کوچک مرا

به زمزمه عشق تو وا میدارد. تو که خدای سالهای بامن بودنی،

چه نزدیکی واما من چه دور از تو،درخیالی که به بی خیالی هم نمی ارزد.

من درنده تر از وحوش جنگل دل،چنگ و دندان فرو کرده در آرامش روح خویشم.

مددی ازتو مرا به خود خواهد آورد تا اندکی باچشم بصیرت،

مرگ تدریجی فرصت های طلایی خویش را نظاره گر باشم.

خداوندا،اگر که درخواب غفلت غنوده ام،نه به ناز ونوازش،که باسیلی کابوسی بیدارم کن

تا واپسین فرصتهای عمرم را برای باتو بودن صرف کنم

آمین یا رب العالمین
سلام
آپم
منتظر نگاه گرم شما
پاسخ:
سلام چشم
نه همین آهنگی که الان رووبته.....!!!!!!!!!اگه خاستی بدی زوددددددلطفااااااااا
پاسخ:
این اهنگ نیست قربونت مولودیه .... چشم عزیزم
۱۱ بهمن ۹۱ ، ۱۵:۵۲ انجمن فرزانگان کویر
با سلام
برای دکتر......
ناخودآگاه دفتر ایام در ذهن من ورق می خورد..........

در نظر بازی ما بیخبران حیرانند
من چنینم که نمودم دگر ایشان دانند

به امید تشکیل دولت قانون

انجمن فرزانگان کویر

۱۱ بهمن ۹۱ ، ۱۹:۳۴ شهیدبی پلاک
سلام-
راستش رو بخواهید من هنوز نتونستم هدف شما از این مطلب رو بفهمم!!! یعنی از ار طرف که وارد میشیم میبینیم نه! موضوع یه چیز دیگه است...! دفاع از حقوق زنان؟ خوب اسلام این کار رو انجام داده. پس عدم اجرای این حقوق توسط مردانه؟ خوب این هم کاریه که به این سادگی ها قابل درست شدن نیست، یعنی به یک زمان طولانی نیاز داره! نقش زنان این وسط چیه؟ خوب همه ما میدونیم که تربیت همون مردی که داره زور میگه با مادره! (یه نگاه به نقش مادر شوهر در زندگی جوونا داشته باشید...!) آیا بعضی محدودیت ها برای زنان نشانه ظلم به آنهاست؟ اجرای درست یا غلط این محدودیت ها آدم رو یاد ضرب المثل( بفرما و بشین و بتمرگ یه معنی داره اما چقدر اختلاف اثر در شنونده داره) . در هر صورت این از عوارض مختصر نویسی است..! مطلب را کامل کنید و منظورتان را روشن تر مطرح کنید تا ببینیم چی میشه..
در پناه حق باشید.
پاسخ:
سلام روشنش میکنم اگه بیست تا پستم لازم باشه میزنم تا روشن شه
لایک!
بعله همینجوریه!!!مرد به زن توجه نمیکنه و جالب اینجاست که توقع داره زن براش بشه زن اسلامی ولی خودش کارهایی انجام میده که بویی از اسلام نبردن!البته بعضی از مردا!خب زنم احتیاج به محبت داره!و رو میاره به یه مشت گرگ هوسباز!!!!
زن عاطفه میخواد لطیفه ظریفه!!!!
پاسخ:
گرگ هوسبازت تو حلقم هههههههه اکثر این گرگا بچه های خودمونن عزیزم از ماست که بر ماست مرد خوبم کم نیست عزیزم مواظب باش از اونور بوم نیفتی هااا
واقعا که دیوانه ای خوب تو شوهرت کتکت میزنه تحویلت نمیگیره چرا میگی همه مردا اینطورین ؟لابد تو خونه هم خودتو صاحب نظر میدونی گفتم عقده خود کم بینی داری میگی نه آخه تورو چه به اینکه مشکلات نسل جوان را حل کنی آبجی یا برو به شوهرت برس که کلاه سرت نزود یه بیا تو وبلاگت تبلیغات اشی مشی بگیر کوچولو
پاسخ:
شعورت در همین حده چه کنم؟؟
۱۱ بهمن ۹۱ ، ۲۱:۲۲ کبوتر حرم زهرا
دلایل بعدی
شاغل شدن مادر خانواده
دلیل بعدی
شغلهای چند گانه پدر
دلیل بعدی
شلوار لی باعث بلوغ زودرسه
دلیل بعدی
امدن موبایل و کامپیوتر و نیامدن فرهنگش
دلیل بعدی
نداشتن اطلاعات راجع به روانشناسی
دلیل بعدی
عدم مراجعه به روانشناس
دلیل بعدی
گران بودن ویزیت روانشناسان
دلیل بعدی
نداشتن روانشناس اسلامی و روانشناسی که درد دین داشته باشه
دلیل بعدی
حیای احمقانه
دلیل بعدی
ناتوانی و اموزش ندیدن در حل مشکلات زناشویی
دلیل بعدی
لقمه حرام
دلیل بعدی
همینا کافیه همه اینا مثل حلقه های زنجیر دست ب دست هم دادند ....
پاسخ:
قبول دارم حرفات رو اما اون حیای احمقانه رو نفهمیدم چیه؟؟؟
۱۱ بهمن ۹۱ ، ۲۱:۵۷ انتظارزیبا
سلام اگه کسی حدحجاب ونگاه خودشوبدونه ومردهای ماغیرت داشته باشن نه غیرت افراطی والکی وخانوممهاهم اگه خودشونوفقط مال شوهران خودشون بدونن دیگه مشکلی پیش نمیادامامتاسفانه
به روزم با "بی معرفت بی وفا"بیابخون نظربذار,قبول
پاسخ:
سلام درسته عزیزم .... اومدم با وفااااا
۱۲ بهمن ۹۱ ، ۰۰:۴۰ ܓ✿ـــــــــــ راه بیداری ـــــــــــܓ✿
باسلام خدمت شما
انتشار نهمین نشریه ♦ــــــــــــ راه بیــداری ــــــــــــ♦ با موضوعات فرهنگی،اجتماعی،سیاسی
لطفا جهت استفاده از نشریه الکترونیکی به وب ما سرزده و با ارئه انتقادات و پیشنهادات سازنده خود ما را در زمینه نشر فرهنگ اسلمی یاری دهید
با تشکر از حضور شما در وب ما
سلام
باید خدمتتوت عرص کنم حرفاتون درسته ولی بازم تکرار میکنم کلیت نداره شاید در دوره ای اززمان ودر برخی از مناطق اینطوری باشد مثلا الان در مرکز کشور تهران واطرافش واقعا زن سالاری بی داد میکند البته روایت داریم دوره آخر الزمان مردان قبلتهم النساء
ولی چیزی از اون بی بند وباری که موضوع بحثتون هست کم نشده
حالا رسیدین به حرف من که سه روز پیش گفتم ریشه مشکل اینه که دلهایمان خالی از محبت خدا شده القلب حرم الله
اگر خانه دل مسکن خدا شد اونوقت میشود خداسالاری
در کل حرفتو قبول دارم باز حمل بر ان قلت نکنی
خداییش در بعضی شهرهای مرزی ظلم به زنها را در خانواده شاهد بودم حتی در شهر های اطراف خودتون بخدا زنهای ما ودختران این طرفا اگر ما شرایط مردهای اونجا را داشته باشیم یک ساعت تحمل مان نخواهند کرد حالا خدا رحم کرده باز نعمت کشاورزی پسته ای چیزی هست وزندگی دیگه دچار مشکلات اقتصادی نیست در شهرهای که در مناطق محروم هستند که هیچییییییییی
 الان دارم حدس میزنم چی جوابم مینویسی ولی بقول خودت آدم در نت هر جوری بنویسی نمیتونی منظورتو کامل برسونی بهر حال من متوجه شدم که شما تقریبا حرفتون چیه ودر عین نا باوری میگم قبول سلمنا التماس دعا
پاسخ:
سلام ممنون از بزرگواریتون اما این موضوع خیلی جدیه ها این زن سالاری اون طرفا خیلی اسیب بزرگیه که ریشش همون چیزیه که من گفتم هر افراطی میره به سمت تفریط باید حداقل بچه مذهبیهای ما این چیزا رو رعایت کنن باید دخترا ارزوشون باشه یه بچه مسجدی یا هیاتی بیاد خواستگاریش بگن بابا اینا اند محبتن زنای اینا خیلی زندگی زیبایی دارن .....اما یه نگاهی بندازید به مذهبی ها خودتون متوجه میشید ...بد اخلاقی تو بچه مذهبی چند برابر تخریب داره جند برابر زشته باید روحانیون ما فرهنگیای ما رو بچهه مذهبی ها بیشتر کار کنن یه عده که نمونه بشن بقیه به این سمت حرکت خواهند کرد میخوام با عملمون مث اژدهای موسی سحر جادوی فرهنگ غرب رو باطل کنیم
موفق باشید.
با موضوع:
وهابی:شیعه سه مرتبه آخر نماز میگوید:جبرئیل خیانت کرد. آپم.
منتظر دیدگاههای خوبتان هستم.
جواب به آقا ! مهدی :
سلام
شما دو شخصیت بیشتر نداری یا به ظاهر مسلمانی یا واقعا مسلمانی . اگر به ظاهر مسلمان باشی که انتظاری بیش از ازت نمی ره ولی اگر واقعا مسلمان باشی و ادعای مسلمانی داشته باشی این طور حرف زدن : 1- با یک مسلمان 2- با یک فرد مومن 3- با یک خانم محترم 4- با یک فرد دلسوز 5- با یک فرد اندیشمند ، اصلا کار صحیحی نیست و واقعا جای تاسف دارد از مسلمانی تو و امثالهم که کم هم نیستید .
بعد اینکه این حرفا نشان از بی کاربودن و علاف بودن و لاابالی بودن جنابتان را می رساند که دلتان می خواهد الکی خوش باشید و خوشی هایتان را صرف عیاشی کنید و از بحث های علمی بیذارید چون می تواند حقوق خود ساخته یتان را از شما باز پس گیرد و دیگر نتوانید همسرتان یا خواهرتان را کتک بزنید و مشت و لگد نثارشان کنید و کیف ببرید و به ریش مردم به ظاهر قاه قاه بخندید .
و بچه شمایید که فکر می کنید همه مثل خودتان کوتاه نظرند و الکی خوش که با دیدن یک پفک اشی مشی ذوق مرگ می شوند .
والسلام علی اتبع الهدی
پاسخ:
سلام ممنون دفاع میکنید اما راضی نیستم در باره این ادم قضاوت کنیم شاید دچار سوتفاهم شده معللوم نیست اون رفتارایی که گفتید رو انجام بده شاید از بس همسرش رو دوس داره باورش نشه ممکنه چنین مردایی هم تو جامعه باشن
سلام مجدد
هر طوری هم که باشد نباید توهین آمیز و هتاکانه حرف می زد . می توانست یک انتقاد ساده بکند
پاسخ:
سلام بعضیا درکشون همینقده حرف منم همینه باید برا بالا بردن شعور جامعه جهاد گونه عمل کرد یعنی اگه یه جایی مظلومم شدی تحمل کنی اما جهاد رو نباید ترک کرد
۱۴ بهمن ۹۱ ، ۱۰:۴۶ من یک مسافرم
سلام
یک لطفی کنید
لینک قسمتهای قبلی و بعدی رو هم در انتهای مطلب قرار بدید تا خواننده برای پیدا کردن قبل و بعد بحث دچار مشکل نشه
مطلب خیلی مفیدی بود، به نوبه ی خودم ممنونم
پاسخ:
سلام لطف دارید ....خب مطلب قبلی رو یکمی برید پایین تر میبینید دیگه متوجه دقیق منظورتون نشدم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی