با من حرف بزن

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند .... گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را

با من حرف بزن

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند .... گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را

سلام من یه انسان آزادم .آزاد از قید و بند احزاب گروهها ..نه ببخشید من یه اسیرم ..اسیرعشق مولام امام سید علی همه دنیا رو به شوخی میگیرم چیزی زیبا تر از عشق ندیدم. این وبلاگ وبلاگ دلدادگیست .جایی برای بیان بی قراریهای من .

سه شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۱، ۱۰:۵۹ ق.ظ

مشکل کجاست ؟(قسمت چهارم)

بسم الله الرحمن الرحیم

اول به خانوما بگم این حرفایی که میزنم باعث نشه توقعتون بیش از حد بالا بره و تو خونه بخواین هی این احادیث وحرفا رو بکوبید تو سر شوهراتون وهمچنین دختر خانوما  ...خانومای عزیز دختر خانومای گل این چیزا رو به فرزندانتون اموزش بدید از کودکی هرچند که اموزش اصلی رفتار شما وهمسرتون هست ..
من معتقدم ریشه همه مشکلات جامعه در خونوادست همه یعنی اگه خونواده زن ومرد با هم درست رفتار کنن فرزندان متعادل تحویل جامعه میدن ..مگه همین فرزندان ما نیستن که پستهای این مملکت رو بدست میگیرن ؟ پس اگه من میگم اخلاق بد  در خونه ریشه همه فسادهاست نگید نه برا همینه که پیامبر میگن همه دین مکارم اخلاقه ....وچرا گیر دادم به اقایون چون زنها دربرابر عشق وخوش اخلاقی مردشون تن به هر کاری میدن ...چون بجز چند شهر بزرگ الان چیزی که دارم دور وبر خودم میبینم مردای جامعه ما نسبت به عاطفه زنهاشون بیتفاوتن بزرگواران عاطفه غیر از روابط جنسیه اون مشکل اطاعت زنها از مرد با عشق ورزی اقایون ورفتار صحیح نود درصد حل میشه اما من بسیار وبسیار وبسیار زنهایی دیدم که اطاعت میکنن از همسرانشون تمکین هم میکنن اما مرداشون توجه زیادی به اخلاق و عشق ورزی ندارن مردها وقتی نیازشون برطرف میشه اصلا به تفاوتهای اساسی زنشون با یه مرد  توجه نمیکنن اینقد زیادن دوستانی که با من در این رابطه حرف میزنن وخیلی هاشونم زنهای پاک وعفیف هستن این یه درده !!کجا باید گفت این چیزا رو ؟؟ وقتی زنی از نظر عاطفی تامین نشد به مرور دچار دلسردی میشه بد اخلاق میشه حتی دستورات دینش رو ظالمانه قلمداد میکنه اطاعت زن از مردی که عاشقشه مث عسل شیرینه  زنی که ابراز علاقه هر از چند گاهی مردش رو میبینه میشه کانون پر از شور عشق وبیشترین تلاش رو میکنه تا مردش راضی باشه ناراحتی مردش، قهر مردش، براش میشه کابوس !!بزرگواران زنهای ما بشدت ایثارگرن شما یه نفر برا من بیارید که از این حقش که میگه من پول شیرمو میخوام استفاده کرده باشه!!! زنها با عشق خودشون رو به اب واتیش میزنن اطاعت وخوش اخلاقی که سهله

مهمترین دلایلی که مردها دلیلی برا ابراز علاقه وخوش رفتاری نمیبینن دو چیزه یکی غرور کاذب دو عدم اموزش .اموزش عملی در خونواده  واموزش اکادمیک در دانشگاه  ما باید تو دانشگاه زنداری وشوهر داری رو بصورت واحدهای عمومی داشته باشیم چی از این واجب تر؟؟؟ هر تخصصی میخوای داشته باش مگه نمیخوای زندگی کنی؟ باید مردهای ما  خصوصیات عاطفی و روحیات زنها رو بدونن وزنها روحیات مردها رو ...فقط در این صورته که ما میتونیم فرزندانی متعادل بار بیاریم ...این روش رو مذهبی ها اجرا کنن بذارین خونواده های مذهبی ما نمونه بشن ..بذارین اون عده که فک میکنن این غربه که داره عشقبازی رو اموزش میده ببینن که عشق اصلش مال ماست عشق اگر وارد زندگیها بشه هر مشکلی رو بی رنگ میکنه  مردها بخاطر زورشون بخاطر ارادشون بخاطر منطقشون اگه از حق اسلامی زنها حمایت کنن اونوقت هر دو با هم به اوج میرسن اگر از اول این چیزا دیده میشد الان ما شاهد زیاده خواهی بی منطق بعضی از خانوما نبودیم الان راحت باطل السحر شبکه های جادویی ماهواره رو داشتیم نباید نگران انحراف اخلاقی متاهلین جامعه میبودیم عیبی نداره جلوی ضرر رو از هر جا بگیریم منفعته ...
این احادیث رو هدیه میدم به همه شما بزرگواران


امام صادق - علیه السلام - فرمود: شوهر در رابطه خود با همسرش از سه چیز بی نیاز نیست: سازگاری با او تا به این وسیله سازگاری و محبت و عشق او را به خود جلب کند و خوش خویی با او و دلبری از او با آراستن خود برای وی و فراهم آوردن امکانات آسایش او.«میزان الحکمه، ح 7876»

امام صادق - علیه السلام - فرمود: مرد برای اداره منزل و خانواده خود به سه خصلت نیاز دارد که حتی اگر در طبیعت او نباشد، (باید خود را به آنها وادارد)، آن خصلت ها عبارتند از: خوش رفتاری، گشاده دستی سنجیده و غیرت برای حفاظت از آنها.«تحف العقول، ص 322»


پیامبر اکرم - صلی الله علیه و آله - فرمود: نشستن مرد پیش زن و فرزندنش، نزد خداوند محبوب تر است از اعتکاف در این مسجد من.«تنبیه الخواطر، ج 2، ص 122» 

 تو این حدیث یه دنیا حرفه چرا؟؟؟ چرا اینقد این مسائل پیش پا افتاده مهمه دلیلش همونه که عرض کردم مردای مذهبی عزیز شما که دیندار هستید. با محبت به خونواده به بچه ها یاد میدید  عشق ورزیدن نیازی به غربی شدن نداره  تامین نیازهای عاطفی با حلال بسیار لذت بخش تر وعمیق تر از حرامه  اینجوری داریم دینداری رو در جامعه نهادینه میکنیم متوجهید ؟؟ تو رو خدا وقتی احادیث رو میخونیم به عمقش توجه بیشتری کنیم 



نظرات  (۲۲)

دستتون درد نکنه
بحث خوبیه ولی اصلا کامل نیست
هرچند این حاشیه موضوع است
امیدوارم همینطور که خودتون اول گفتین باعث نتیجه عکس نشه
شما یه تیکه از یه بحث که حرفتونم اشتباه نیست رو کشیدین بیرون و مطرح کردین
که به نظر من مشکل سازه
ازین بگذریم که شما اومدی مسئله فساد رو بیان کردی ، قبل ازدواج رو بیخیال شدین و بعد ازدواج رو فقط میگین
این مشکلات از سنین نوجوانی به وجود میاد در خونواده و در بعد ازدواج بروز پیدا می کنه
شما از وسط کار شروع کردین عملا
تازه اینم در نظر بگیریم که همه چیز این عشق و اینا نیست
مرد بیچاره داره تو این جامعه با این وضع گرانی و حقوق کار می کنه و خرجی در میاره که به کل اعصابش شبانه روز تخریب میشه
شما خودت نوشتی خانوم خونه داری ، اگه سرکار می رفتین شاید بهتر درک می کردین چی میگم
من 19 سالمه ،همه هم سن و سالام الان دنبال علافی هستن ولی از الان من کار می کنم و پول در میارم و همزمان درس می خونم که فردا روز در زندگیم یکم راحتتر باشم
شما چقدر بررسی کردین که چرا آقایون یکم سرد شدن؟
مشکلات جامعه چه بخواین چه نخواین در این روابط موثر هست
بحث یا باید کامل بیان بشه و یا نصفه نشه
ببخشیدا من فقط انتقاد می کنم
اما قصد سوء ندارم
شما هم مثل خواهرم هستی که همسن شماست و بارها از من کمک میگیره تو زندگیش
زنده باشید
یا مهدی
پاسخ:
خوبه خودتون دارید میگید خونواده بنده خدا بچه های ما دارن توسط این والدین تربیت میشن اگه الان یه عده قادر به کنترل بچه هاشون نیستن دلیلش رفتار بد پدر ومادر با هم هست اگه پدر احترام مادر رو نگه داره مادر احترام پدر رو بچه ها تا این حد گستاخ نبودن بچه سرکشی رو از اونا یاد میگیرن وقتی زن تو جامع نقش فرهنگ سازی داره اما این فرهنگ ساز اعتماد به نفسش رو از مرد میگیره خیلی اگه دقت کرده باشی اون دسته از خانومایی که الان تو جامعه ما موفق به حساب میان یا از خونواده هاشون انرزی میگیرن یا همسرانشون خیلی کم پیش میاد زنی با وجود کسانی که براش مانع تراشی کنن بتونه به موفقیت خاصی برسه ...البته بنظر من بزرگترین موفقیت یک زن تربیت یک فرزند خوبه که بدون حمایت مرد محاله ببین اقا مرتضی اگه مرد بنا رو بر محبت گذاشته باشه تو خونواده اول از همه خودش بهره مند میشه مرد که همیشه خسته نیست.هست؟ اون وقتی حال خوبه اگه زبون خوش داشته باشه شک نکن وقت ناخوشی زنش اون عشقی رو از قبل ازش گرفته تحویلش میده البته اون بحث اول منو یادتون زرفت من گفتم این بحث پیشینه تاریخ ایرانه این مشکل از مردای قدیم بیشتر اب میخوره الانمم یه عده مرها دارن از اونور بوم میفتن ....یه چیز دردناک دیگه که تو جامعه ما هست اینه که نگاه خیلی از اقایون ما به زن ابزاری شده اونا طالب زنهای بدحجابن تحویلشون میگیرن زن که عاشق تبرجه عاشق خودنماییه با این تحویل گرفتنا واقعا ارزش رو داره تو همین میبینه حس میکنه حجاب مانع توجه جنس مخالفه البته این وسط مردای مذهبی خیلی رنج خواهند برد اینا مث حلقه های زنجیرن بی حیا شدن بی غیرتی وهوا پرستی مردها به بی حجابی زنها دامن میزنه وبی حجابی زنها هم مردهای بیشتری رو به کام هوسبازی میکشونه از اونور بیتوجهی خونواده به همون بحث محبت باعث میشه جوون محبت رو جای دیگری جستجو کنه یه عده زنها که محبت کافی از همسراشون ندیدن احساس شکست میکنن و دیگه جلوی بچه هاشونو نمیگیرن میگن بذار این مث من نشه بذار جوونی کنه!!! فک کردی این حرفا رو از خودم در میارم اقا مرتضی من جامعه رو خیلی گسترده تر میبینم من علاوه بر متن جامعه از دانشگاهها چت رومها وفضای مجازی هم خبر دارم از مذهبی ها از لامذهبها ........ این رشته سر دراز دارد برادر
میبینم که مجلسو و رءیس جمهورتون هم تف سربالا شدن
پاسخ:
تکلیف ما روشنه رعنا جون اگه لازم باشه خودمون جلوشون وایمیسیم اما قبلش دعا میکنم خدا عاقبت همهمون رو ختم بخیر کنه ..... تاریخ پره از این تفهای سر بالا خواهر دشمنان علی وقاتلان حسین همه مسلمان بودن خواهر
سلام قبول دارم حرفاتو ابجی حون
پاسخ:
سلام فدااات
۱۹ بهمن ۹۱ ، ۰۰:۳۳ علیرضا زیبائی نژاد
متنهای جدید رو گذری خوندم دوست من
ببخشید که چندوقتی سرم شلوغ بود و نرسیدم که بیام و برای تک تکشون نظر بزارم
خدا بهتون توفیق بیشتر نوشتن بده ولی به نظر من جای این حرفها یه کرسی آزاد اندیشی توپه
منظورم این نیست که نباید اینجا گفته بشه
منظورم اینه که اینجا پتانسیل کافی برای به ثمر نشستن بحث رو نداره و کاش علاوه بر اینجا به گسترشش در جاهای دیگه هم فکر کنید و فکر کنیم
موفق باشید
پاسخ:
دقیقا با نظرت موافقم منتها دست ما کوتاه وخرما بر نخیل برادر ....تازه همین جا هم که این بحث رو گذاشتم بعضیا مخالفن
۱۹ بهمن ۹۱ ، ۱۰:۱۲ بچه های بالا
دردو دلی با همه ی بچه های بالا وپایین و....
بچه ها در این دهه ی فجر باید به عمق تفکر الهی انقلاب اسلامی برسیم تفکری که هنوز غرب به آن نرسیده است وبه همین دلیل در تحلیلهایشان دچار اشتباه می شوند !
انقلاب ما بازگشت به عهد قدسی و فطری بشریت است واین یعنی نقطه مقابل تفکر غربی ..
بچه ها دو چیز رو باید دقیق بشناسیم یکی بطن انقلاب اسلامی ودیگری تفکر فلسفی غرب.
به گفته ی سید ما آوینی : جنگ ما با غرب در واقع جهاد علمی است ودر این مبارزه برای شناخت غرب بایدبا فلسفه آن آشنا شویم چرا که غرب با فلسفه بنیان گشته است !
بچه ها وقت زیادی نداریم ومهمترین کار تشکیل یک جبهه متحد بین خودمونه .باید متشکلانه عمل کنیم وبا برنامه جلو بریم..
وبمون به روزه تشریف بیارید..وبلاگ ما متعلق به همه ی فرزندان معنوی امام روح الله است !
یاعلی...
پاسخ:
ما مگه جرات داریم رو حرف بچه های بالا حرف بزنیم حرفتون کاملا بجاست من خودم تو فضای نت شاهد هستم که خیلی دارن کار میکنن
سلام خواهر عزیــــــــــــــــــــــزم . :)
چقدر این قسمت چهارم زیبا بود و چقدر هم با عقاید من مطابقت داشت ؛ دست گلت درد نکنه .
جامعه ی ما یک جامعه ی اسلامی است در حالیکه اگر دقت کنیم می شود گفت در برخورد مردها با زنانشان خیلی کم دستورات زیبای اسلام اجرا می شود و همین باعث شده که خیلی هایمان فکر کنیم اسلام واقعا همین برخوردهای نادرست است .
اکثریت زنان ما با عشق زندگیشان را به پای همسرشان می ریزند ، امّا نمی توان گفت اکثریت مردان ما نیز این چنین هستند .
خب باقی حرف هایم هم همانیست که شما فرمودی .
ممنون
یا علی
پاسخ:
سلام خواهر عزیزم بله اکثر مردای ما الان خیلی دارن تو این زمینه بهتر میشن خصوصا با بحثایی که روحانیون تو مساجد میکنن ....خیلی چیزای دیگه هم هست حالا بعدا بهش خواهمم رسید
۱۹ بهمن ۹۱ ، ۲۰:۰۱ علیرضا زیبائی نژاد
همین هم خوب سنگریه
مخالف هم همیشه همه جا هست
دنیل کارنگی میگه تا وقتیکه چیزی رسماً تکذیب نشده بهش اطمینان پیدا نکن
و این تکذیب دلیل بر اصل بودن مسیره، البته نه دلیل کافی برای درست بودنش؛ ولی ما ایمان داریم که مسیرمون درسته
موفق باشی دوست من
پاسخ:
ممنون از نظر ارزشمندتون
۱۹ بهمن ۹۱ ، ۲۰:۱۷ رضا (صبر و بصیرت)
سلام علیکم
عرض تشکر و قدر دانی بابت حضور سبزتون در وبلاگ بنده
مطالبتون بسیار زیباست
نظرتون در مورد مطالب اخیر وبلاگ "صــبر و بصیــرت " چیه ؟؟
به امید ظهور آقا
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
سلام مطالبت خیلی خوبن موفق باشی
۱۹ بهمن ۹۱ ، ۲۳:۵۸ بچه های بالا
سلام همسنگر با افتخار لینک شدید..
پاسخ:
سلام شما هم لینک شدید
سلام
کاش صاحب برسد ،بنده به زنجیر کند
ماجوانان همه را در ره خود پیر کند
کاش چشم گل زهرا به دل ما افتد
با نگاهش به دل غمزده تاثیر کند
پاسخ:
کاش
سلاااااااااااااام

قهقهقهقهقهقهقهقه

میبینم رفتی رو منبر و آسیب شناسی میکنی...

خدایش رمان نویس مفسر قرآن....اووووووووووووو تا کجا؟؟؟

بقول دوستم با این اوضاع پیرزن هم نمیشه گرفت چه برسه به زن...
پس این پست شامل من مجرد آس و پاس یلاقبا نمیشه...بعد گلایه نکنی چرا نخوندمش...

میدونم دلت برام حسابی تنگیده بود
پاسخ:
اوه اوه ببین کی اینجاااست...سلام مهندس پارسال دوست امسال اشناااا کجااایی تووو بی وفا بی خبر میذاری میری ..........ببین مهندس من از هر انگشتم یه هنر میباره هیشششکی قدر منو نمیدووونه... میخوای از بقیه استعدادام برات بگم؟ نقاشی رنگ روغنم میکنم گلسازی با خمیر چینی وگل خشک شیرینی وکیک ..کیک میپزم ناخوناتم بخوری... تقلید صدا مجری گری تو جشنها نمایشنامه نویسی سرود ،بازی توی گروه نمایش مدرسه یعنی زبل خانی بودم برا خودم هاااااا در مورد ازداجم بگم خودت سخت میگیری والا موردش برات کم نیست تقصیر اون ابجیاته خیلی بی عرضن هاااا من بودم تا الان بیست تا زن برات گرفته بودم
۲۰ بهمن ۹۱ ، ۱۰:۴۸ بچه های بالا
سلام..
با مطلب(برخی می خواهند نقش حوا را بازی کنند!!) به روزم.مطلب جالبیه.حتما بخونید!
یا علی....
پاسخ:
سلام چشم حتما میام
۲۰ بهمن ۹۱ ، ۱۰:۵۶ اینجامقرلاله ها
گفتم به خرد که چیست اسباب نجات

در سختی روزگار و وقت خطرات؟؟؟

در وادی عقل و عشق گشتی زد و گفت

بر طلعت نورانی مهدی "صلوات"

***********************************
سلام
بروزم و منتظرحضورسبزتان...

یاحق
پاسخ:
سلام چشم
یه بلانسبتی یه دور از جونی...به گوش آبجی هام برسه که گفتی بی عرضه اند باور کن با یه حکله انتحاری نصف کرمان و با تو رو میفرستند هوا...!!!

تو این شرایط که پراید هم رفت جز آرزوها مگه میشه زن گرفت...
جان خودم این چند مدت سه وعده تخم مرغ خوردم...الان شبیه مرغا راه میرم...
پاسخ:
نه برو بذار کف دستشون شاید به رکگ غیرتشون بربخوره یه استینی برات بالا بزنن ههههههه تخم مرغ جزو کاملترین غذاهاست میدونی؟ چه پولدارییی توووو تخم مرغ الان غذای شاهانست ههههههه تازه اگه بتونی لامپ اتاقتم روشن کنی که جزو اقشار مرفه محسوب میشی ....مهندس ایشالله تنت سلامت باشه ناشکری نکن درست رو خوب بخون اسمت بره جزو این دانشمندان ببینم کسی میاد ترورت کنه بعد من پز بدم این دانشمند یه روزی میومد تو وب من بعد کامنتات رو نشون دوستنام میدم پز میدم هههههه کلا خیالپردازی اسونتره مگه نه؟؟؟
راستی یه تفسیرم از ماجرای مجلس و کشتی کج محمود و لاریجانی و ماجرای ریش توکلی و مرتضوی بنویس...
پاسخ:
نمیخوام الان تو این بحث وارد شم من اگه نیت واقعی احمدی رو میفهمیدم یه چیزی الان خیلی چیزا برام مبهمه خیلی چیزا رو نمیدونممیترسم اخرت خودمو بدم به باد بهتره سکوت کنم تا ببینم این اقا مشا واقعا چیکارست داش محمود واقعا چه نیتی داره از بعضی کاراش ایا لاریجانی حرفای اونروزش تو مجلس صادقانه بود؟؟؟ خیلی حرفای دیگه هم هست ....
۲۰ بهمن ۹۱ ، ۱۲:۲۹ مهرداد - بی رودروایسی

سلام خاهرجان
خدا پدرت رو بیامرزه که خودت داری میگی برای تبلیغات خودشون دانش آموزا رو مجبور میکنن که خرج جشن اینارو بدن !!!!

عزیزمن هر نظامی تشریفات خاص خودش رو داره . شاه اون مدلی بریز و بپاش داشت . جمهوری اسلامی این مدلی !
(به هرحال چیزی که مشهوده فشار بر قشر ضعیف و نداره )
تاحالا با کسانی که زیرنظر کمیته امداد هستن برخورد داشتی؟! (حتمن داشته باش تا ببینی چقدر بهشون میدن ... !!! )

( سزای کسی همه که مثل دکتر بخاد روبروی این لاشخورها قد علم کنه و جلوشون رو بگیره هم داری میبینی که ! بهش میگن که چرا وحدت رو از بین میبیری!!!؟
بذار مفت خورها ایران رو درسته ببلعن ولی شما ساکت باش تا وحدت از بین نره!!!
وحدت کی ؟!!
وحدت لاشخورها و مفتخورها !؟! )

کلاهت رو بالاتر بگیر خاهر جان
پاسخ:
کی مجبور کرد؟؟؟؟؟؟؟ من کی گفتم مجبور میکن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هر کی میخواد میاره کدوم مدلی؟؟؟؟ من اصلا تو این جشنای ساده بریز به پاش نمیبینم یعنی شکلات بریز بپاشه یه یه اش رشته ساده که تو مدرسه بدن؟؟؟؟؟؟ تا کی بی انصافیتاکی ؟؟؟؟ بله برخورد داشتم همین کمیته نتیجه انقلابه اخخخ جای پدر بزرگ من خالیه اینجا تا برات بگه وضع مردم اون زمان چی بوده اخخخخ کاش بود تا از ازدواجش برات میگفت از این که چجوری بچه هاشون رو بزرگ کردن از ده تا بچه بر اثر فقر وبیچارگی ونبود پزشک چند تاشون میمرد یکی از اشناهای ما چهارده تا بچه میاره ودوتاش فقط براش میمونه!!!!!!!! یازده تا بچش میمیرن!!!! مهرداد ناشکریم بخداااااااا بخداااا قدر نعمتهامون رو نمیذدونیم اون زمان رو ندیدیم بی حرمتی غرب رو به مردم ایران ندیدیم وحشی خوندنشون رو ندییدم من اگر از برخورد امریکاییها بازنای رفسنجونی تو مس سرچشمه رفسنجان بگم شرمت میشه ....اصلا به فکرت هم نمیرسه .... بنده خدا خود دکتر اومدنش محصول این انقلابه احمدی خودش رو یه انقلابی میدونه تو چرا بین اون وانقلاب فاصله میندازی؟؟؟؟؟؟؟؟ من بهش رای دادم چون بسیجیه شجاعه اما اون روش عمل کردن درست نیست ما باید اخلاق حرفه ای رو رعایت کنیم اگه میبینی علی غریب موند حسین تنها موند قط برای رعایت همین چیزاست اخلاق خیلی مهمه احمدی میخواد مدل رابین هودی عمل کنه نمیبشه بار کج به منزل نمیرسه اگه احمدی اینهمه اشتباهات ریز ودرشت نداشت الان یکی مث من دهنش بسته نمیشد برای دفاع ازش رهبرمون هم بیشترین حمایت ممکن رو ازش کرده ومیکنه اما نباید دست دشمناش گزک بده برا چی سازمان تامین اجتماعی رو فرستاد زیر نظر معون اولش؟؟؟ مگه نمیدونست غیر قانونیه؟؟؟؟ مگه نمیدونست اندازه موهای سرش دشمن داره ومنتظرن دوباره گیر بدن بهش؟؟؟؟ چرا بهانه جور میکنه براشون ؟؟؟؟؟ چرا نمیذاره همه چی طبق روال پیش بره؟؟؟؟ اون درست عمل کنه اگه ما ازش دفاع نکردیم اونوقت بیا حرف بزن اون توهین اخرت رو هم نادیده میگیرم
۲۰ بهمن ۹۱ ، ۱۲:۳۱ مهـــــــــــدی
استفاده کردیم
......
پاسخ:
ممنون
salam.khoobi zahra joon? kojahaii?
be maham sar bezan
پاسخ:
سلام چشم عزیزم
سلام
باید مردهای ما خصوصیات عاطفی و روحیات زنها رو بدونن وزنها روحیات مردها رو ...
قبول دارم این حرف رو و اول و آخرشم همینه ... حدیث امام صادق (ع) هم تایید میکنه این مطلبو ...
یا علی
پاسخ:
سلام ممنون
۲۰ بهمن ۹۱ ، ۱۵:۰۶ خادم عـــــلـــمـــــدار
سلام
وب واقعا جالبی دارید بدون تعارف
اگر امکان داره و موافق به تبادل لینک هستید بهم خبر بده





ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּּּּּ ּ ּ ּ ּ \____________________
ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּ ּ ּ ּ ּ ּ \¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ֹֹ\
ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּּ۞۞,ּּּ ּ ּ ּ\ تبادل لینک کنیم؟؟!! ִ \
ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ۞ּ ּ ּּ۞۞ـּ ּ ּ ּ\__________________̲̲/_̲
ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
ּּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ\
ּ ـ۞۞ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ـ۞۞ּ ּ \ּ ּ ּ ۞۞
ּ ۞۞ـּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ـ۞۞ּּ ּ \ּ ּ ּ ּ۞۞
ּ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
ּ ּ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
ֹֹֹֹ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ ¯¯¯\¯¯¯¯¯¯¯¯
ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִִִ ۞ִ۞ ִִִ ִ ִ ִ ִ ִ










پاسخ:
سلام ممنون ازتون لطف دارید چشم حتما
خیلی ممنونم از جوابیه بلند و بالاتون
بنده حرفای شما رو کامل تایید می کنم ولی به کامنت بنده ربطی نداشت
فقط یه جاش ربط داشت که اونجا رو هم تایید نمی کنم
شما میگین مرد همیشه که خسته نیست هست؟
اول اینکه منظور از خسته بود ن ، خسته جسمانی نیست
خسته روحی هست که لا این وضع زمان و مکان نمی شناسه و پدر ها و مرد ها شدیدا در این مسئله غرق هستن
من شبانه روز پدر خودمو می بینم که تو فکره
من ازش انتظاری ندارم ، همیشه هم پشتش بودم و کمک حالش
و من نمی دونم این حرف شما یعنی چی؟
خدایی نکرده مرد ها سادیسم دارن؟!!!
یعنی خسته هم نیستن ولی می خوان خونواده رو عذاب بدن؟
این چه حرفیه خواهر من
اگه آرامش باشه که مرد هم مرض نداره
یه طرفه با قاضی نرین
و مطلب دوم اینکه فقط شما که جامعه رو نمی بینید
من یه پسرم ، سرکار هم میرم و به نسبت با این افراد جامعه در ادارات و غیر ادارات و هرجایی که بگین سرو کار دارم
و خیلی اشک مرد دیدم که این دردناکه
در فضای مجازی و چت روم ها هم الحمدلله 3 سالی بیشتر بودم
می خوام بگم منم به همون اندازه جامعه رو می بینم
هروقت پای درددل رفتگر محلتون نشستید یا کارگری که سر گذر واستاده و یا حتی کارمندی که ....
ادامشو نگم
یکم از دید یه مرد هم نگاه کنید
ضمنا بحث شما یکم منحرف شده از فساد جامعه
بگذریم
عذر خواهم
خدا شاهده قصد بدی ندارم ، دشمن شما هم نیستم
شما از بنده بزرگتری و همسن خواهرمی ، فقط میگم که شمام بدونی
یا مهدی
پاسخ:
ببین اقا مرتضی تو الان خیلی جوونی ومیتونی یکی از بهترینها باشی پس این چیزایی که مینویسم با همه دقتت بخون نه یک خط در میون باشه؟ ببین پسر خوب مرد و زن دو بال باید باشن برای پرواز به سوی کمال ورسیدن به خدا ....میدونی دقیقا حرفای منو تایید کردی؟ یعنی اعتراف کردی که مردها بد اخلاقی میکنن اما میگی حق دارن چون فشار کار روشون زیاده درسته؟ ببینتو دین ما به کسی برای گناهانش حق نمیدن یعنی خدا دقیقا این سیستم دنیا رو جوری طراحی کرده که ما تربیت بشیم شما فک کردی حضرت رسول فشار روش نبوده؟؟؟؟ یا امام علی؟؟؟ یا چرا راه دوری بریم چمران همت باکری آوینی اینا با فشارهای جنگ وفشارهای اقتصادی عشقبازانی قهار بودند ...بحث اینه که ما یا میخوایم امام زمان ظهور کنه یا نمیخوایم الگه میخوایم باید اخلاقمونم به اون سمت بره باید خودمون رو بار بیاریم وخدا بارهای سنگینتر رو بر دوش مردان میذاره واگه این مرد تحمل کرد ومحبت کرد وعشق ورزید زن میشه مهمترین کانون ارامش مرد زن میشه قرار دل بی قرار مرد ببین مرتضی این حرف همیشه تو ذهنت باشه زنها وقتی عشق یه مرد رو به خودشون ببینند شک نکن برای اروم کردن وراضی کردنش هر ایثاری میکنن ..... زنها هم در خانه وحتی بیرون خونه دارن از جون مایه میذارن یه بچه بدنیا بیاری راضی میشی یه شیفت دیگه وایسی اما با یه بچه سر وکله نزنی!!! .... حالا تو فک کن اگه هر دو به خودشون حق بدن که مث سگ وگربه بر اثر خستگی به جون هم بپرن زندگی چی میشه؟؟؟ میدونی مردای ایرانی اولی که وارد زندگی میشن عاشقانه عمل میکنن اما خیلی زود که شور عشقشون خوابید ونیازشون به تعادل رسید براثر عدم اموزشهای کافی وعدم شناخت زنها فک میکنن این زن هم الان بهارامش رسیده در حالی که زنها نیازهای روحی وعاطفیشون خلی شدید تر از نیازهای جسمانیشونه اگه من این پستا رو میزنم میخوام این مطلب رو بیان کنم اگه میبینی پیامبر اون ثوابای عجیب غریب رو برای توجه کردن به زن میگه دلیلش اینه که وقتی تو یک جامعه زن تامین روحی باشه مردش رو به بهترین شکل تامین میکنه و بچه ها در این خونواده به مراتب متعادل تر خواهند شد در نتیجه خیلی از معضلات جامعه خود بخود حل میشه اصلا ...تو پسر خوبی هستی به حرفام فک کن ما باید فرهنگها غلط رو با هم از بین ببریم من در اینده در باره کارهایی که برعهده زنها هم هست مینویسم پس خیالت راحت باشه من اصلا نمیخوام یک طرفه قضاوت کنم ..امیدوارم اینبار قانع شده باشی .....در پناه حق باشی
سلام خدمت شما
بنده دیگه نیاز نمیبینم این بحث ادامه پیدا کنه
فقط یه مطلب این که من تایید نکردم مرد ها بداخلاقی می کنن، گفتم سادیسم هم ندارن
بنده خودم در بدترین شرایط همیشه اخلاقم رو حفظ می کنم
فقط اگه مشکلی هم گاهی بوجود میاد زمان اخیر خیلی زندگی از نظر اقتصادی سخت شده که بار سنگینی به دوش مرد هست که هیچ ربطی به زمان پیامبر و یا حضرت علی نداره
چون در اون زمان اگه فقر هم بود ولی اختلاف طبقاتی نبود ، پس مقایسه باطله
باز نگین که من به اهل بیت توهین کردم ، ما هم که کپی اهل بیت نیسیم ، فقط سعی می کنیم خودمون رو به اونا نزدیک کنیم
اما فقط بگم من با این جوابیه شما مخالف نیسم ، از کانون خونواده خوب گفتین، اما واقعا دیگه نا حق قضاوت کردید بعضی جاهاشو
یه نمونش : مرد رو فقط به عنوان یه شیء جنسی بررسی کردید که نیازش ارضاء شد دیگه به زن و خونواده اهمیت نمیده؟!!!
نه خواهر من ، مرد هم کمبود محبت میگیره و نیاز عاطفی از جنسی بالاتره
من از زبان یه مرد و یه زن حرف می زنم و هیچکدوم رو مقصر نمی دونم
و شما فقط از زبان یه زن
در هر صورت بحث جالبی بود
ممنونم
زنده باد
یا مهدی
پاسخ:
سلام اولا لطفا خودت رو با بقیه اقایون مقایسه نکن دوما بعد ازدواج معلوم میشه واقعا چند مرده حلاجی ..من دارم با چشم خودم میبینم برادر تو اگه از داخل زندگی مردم خبر نداری من تعداد زیادی از دوستام هر کدوم به طریقی دارن تو خودخواهی مرداشون میسوزن البته یه دو سه تاشون واقعا خوشبخت شدن در حالی که پول زیادی هم ندارن ....ببین اقا مرتضی اون خدایی که بالا سر من وتو هست ....مشکلات پیغمبر مسئولیت یک جامعه بود درد یک جامعه بی فرهنگ وزبون نفهم وهمسرانی که همشون معلوم الحالن مشکل علی چی بود مرتضی؟ اصلا درد علی رو میشه با یکی مث من یا خودت مقایسه کرد؟؟؟ شهدا رو چی میگی اونا که تو شرایط خودمون بودن وقتی از عملیات میومدن همه درداشون رو میذاشتن کنار ..اصلا خونواده جاییه که باید به ارامش رسید نه اینکه ارامش رو با عربده کشیدن سر موضوعات بی اهمیت به هم زد البته زنها هم هامروز خیلی بی تقصیر نیستن گفتم که اون پیشینه ظلمی که در قدی به زن میشد باعث شد زنها بخوان خودشون حقشون رو بگیرن ومتاسفانه یه عده از اینور بوم افتادن ...... برای ثابت کردن این موضوع که نیاز مرد بیشتر جسمانیه توجهت رو به رفتار همجنسات جلب میکنم دقت کن همه بالاتفاق دورلان نامزدی یه مجنون تمام عیارن از هدایای جورواجور بگیر تا جملات پر حرارت وعاشقانه وبعد از اینکه رفتن زیر یه سقف وبه ارامش رسیدن بین دو تا چند ماه میبینی که دیگه رفتاراشون کاملا عادی میشه دیگه اهمیتی نمیبینن ابراز علاقه کنن نه اینکه علاقه ای به همسرشون ندارن هاا میگم دیگه نیازی در وجود خودشون نمیبینن واشتباها فک میکنن خانوم هم همینجوره در حالیکه زنها همچنان نیاز عاطفی شون شاید نه به اون شدت اول اما در حد قوی وجود داره برا همین مردها بعد یه مدت حس میکنن زنشون نسبت به اونا سرد شده در حالی که نمیدونن دلیل این سردی همون براورده نشدن نیاز عاطفیه این خیلی مهمه اما معمولا توجه نمیشه ...حالا شما بعد ازدواجت متوجه عرایض من میشی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی