با من حرف بزن

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند .... گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را

با من حرف بزن

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند .... گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را

سلام من یه انسان آزادم .آزاد از قید و بند احزاب گروهها ..نه ببخشید من یه اسیرم ..اسیرعشق مولام امام سید علی همه دنیا رو به شوخی میگیرم چیزی زیبا تر از عشق ندیدم. این وبلاگ وبلاگ دلدادگیست .جایی برای بیان بی قراریهای من .

جمعه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۱، ۰۳:۰۵ ب.ظ

ساندیس خورهای عزیز آماده .....

بسم الله الرحمن الرحیم


برای جشن پیروزی انقلاب همیشه پر بودم از شو ونشاط تو مدرسه که بودیم با بچه ها پول میذاشتیم رو هم وسیله برا تزیین کلاس میخریدیم منم که قدم بلند تر از بقیه بود جام رو نردبون بود تا نصب کنم تزیینات رو گروه سرود راه مینداختیم گروه نمایش وااای چه خوش میگذشت وآش میپختیم تو مدرسه ....
دو تا خاطره هم از راهپیمایی رفتنم میگم :

یه بار با بچه های دانشگاه رفتیم  راهپیمایی ( خیلی باحاله بادوستان ) بعد بلند گوهای جلوی ما نمیدونم چی شد قطع شد یهو  فاصلمون با جلو زیاد بود صدای اونا به ما نمیرسید نمیشنیدیم صدای شعارهاشون رو من با بچه ها هماهنگ کردم گفتم بچه ها من شعار میدم شما تکرار کنین ..گفتن باشه چند تا شعار دادم ..بعد رسیدم به این شعار بلند فریاد زدم  ..  اسرائیل پیروز است فلسطین نابود است یه دفه دیدم همه برگشتن دارن بر وبر نگلام میکنن بچه ها پخی زدن زیر خنده زینب که خیلی شر و شور بود داد زد بچه ها بگیریدش نفوذیه بگیریدش  خلاصه آبروم رفت با این شعار دادنم

یه بارم دو روز قبل راهپیمایی تاندوم پام پاره شده بود ونمیتونستم راه برم تو عقد بودیم با حامد ...به حامد گفتم میدونی که اگه من  نرم راهپیمایی دق میکنم
.. الان باید هر چی فریاد دارم بر سر امریکا بکشم والا عقده ای میشم هاااا اونم موتورشو اتیش کرد منو نشوند ترک موتور با موتور رفتیم راهپیمایی همه پیاده میرفتن ما پشت سرشون با موتور میرفتیم  آی چه چسبید اونروز بعدم دو تا بستنی تو سرمای زمستون مث دیوونه ها زدیم تو رگ وجشنمون رو تکمیل کردیم 


امسال پر شور تر از هر سال دشمن رو نا امید میکنیم میخوام بهشون بگیم شاید بتونید با تحریماتون اذیتمون کنید اما نمیتونید بر ما پیروز بشید ما همچنان ایستاده ایم



لَن یَضُرُّوکُمْ إِلاَّ أَذًی وَإِن یُقَاتِلُوکُمْ یُوَلُّوکُمُ الأَدُبَارَ ثُمَّ لاَ یُنصَرُونَ


آنان هرگز به شما زیانی نمی رسانند جز آزاری [اندک]، و اگر با شما بجنگند به شما پشت می کنند آنگاه یاری نخواهد شد.( ایه 111 ال عمران)


راستی یادم رفت بگم این همه رفتم راهپیمایی یه بار از اون ساندیسای معروف بهمون ندادن هیشکی نمیدونه کجا ساندیس  میدن ما بریم اونجا راهپیماییمون رو برگزار کنیم؟؟


نظرات  (۲۵)

آنها که از اسارت ها رهیده اند و به عشق حق رسیده اند و در حد وظیفه زندگی می کنند .جز با امر او جز با حکم او جز با اشاره او به راهی نمی روند اما

با یک اشاره اش با سر می روند.
پاسخ:
خوشبحالشووون ................. شما چرا ادرس نمیذاری ...کشتی منوووووو
۲۱ بهمن ۹۱ ، ۱۰:۱۲ من یک مسافرم
حالا اون دفعه توجیه داشتید برای موتور سوار شدن، ولی انصافا این دفعه با موتور نیاید، اونهایی که پیاده میان فکر می کنن دارین بهشون فخر می فروشید (نیشخند)
پاسخ:
هههههه فخر فروشیم داره والاااا....... نه ایندفه با سر میرم
۲۱ بهمن ۹۱ ، ۱۰:۱۴ من یک مسافرم
این مطلبتون رو لینک کردم تو وبلاگ، ممکنه یک چند نفری از وبلاگ من به اینجا سری بزنن
پاسخ:
ممنون لطف کردید
خیلی با مزه بود
خندیدم
پاسخ:
بامزگی از خودته عزیزم
ما خاورمیانه نیستیم!
http://www.nasrtv.com/modules/video/singlefile.php?lid=7773
سلام دوست خوبم
خدا قوت
خیلی از وبلاگت خوشم اومده
بهم سر بزن
اگه دوست داشتی باهم تبادل لینک کنیم برام پیام بذار
دست حق یارتان
پاسخ:
چشم
در خیابان ها دویدم بهمن پنجاه وهفت
حنجره-ی خود را دریدم بهمن پنجاه وهفت

جام زهر ارتجاع و مذهب وامانده را
مثل شربت سرکشیدم بهمن پنجاه وهفت

شد امام امت از بهرم شهید کربلا
شاه شد شمر و یزیدم بهمن پنجاه وهفت

گر دمی غافل شدم از زنده باد و مرده باد
فحش «ساواکی» شنیدم بهمن پنجاه وهفت

ور کسی بد گفت از آخوند و شیخ و روضه خوان
من خودم بر او پریدم بهمن پنجاه وهفت

گشنه افتادم به دشت جهل مثل گوسفند
سیر در آنجا چریدم بهمن پنجاه وهفت

چه گوارا کرد از میدان فوزیه ظهور!
بهر خود نقش آفریدم بهمن پنجاه وهفت!

دیو را کردم برون، آمد فرشته از درم
روی بال-اش آرمیدم بهمن پنجاه وهفت!

در سرم سودای آزادی و استقلال بود
داد بی.بی.سی امیدم بهمن پنجاه وهفت

هیپنوتیزم کرده بود آیا خمینی؟ من چرا؛
هر دروغی باوریدم بهمن پنجاه وهفت

شاه فرمود «این صدای انقلاب ملت است»
با دوتا گوشم شنیدم بهمن پنجاه وهفت

عاقبت پاکش کنم از دامن مام وطن
انقلابی را که ریدم بهمن پنجاه وهفت!
پاسخ:
خطاب به شاعر این اثر میگم نه تو ...هر چه برزگر گوید از سوز جگر گوید ....حق داری تسلیت میگم غم اخرت باشه ... این شعرم در جواب شعرت یاد آن روزی که بهمن گل به بار آورده بود.... و آن زمستانی که با خود نوبهار آورده بود یاد باد آن دل تپیدن های مشتاقان یار .... و آن عجب نقشی که آن زیبا نگار آورده بود عشق را صد رشته جان، در لعل نوشین بسته بود... حسن راصد چشم دل، آیینه وار آورده بود از گلستان شهیدان تا به مهرآباد عشق .... موج دریای زمان، چشم انتظار آورده بود منکران گفتند با یک گل نمی گردد بهار.... لیک ما دیدیم، یک گل صد بهار آورده بود در نگاهش جلوه گل بود و با غوغای عشق .... در چن هر گوشه ای را صد هزار آورده بود اینم بگم کاش یکم تحمل مخالف داشتی مطابق شعارایی که میدید ......
برخیز، که فجر انقلاب است امروز
بیگانه صفت، خانه خراب است امروز
هر توطئه و نقشه که دشمن بکشد
از لطف خدا، نقش بر آب است امروز
فجر است و سپیده حلقه بر در زده است
روز آمده، تاج لاله بر سر زده است
با آمدن امام در کشور ما
خورشید حقیقت از افق سرزده است
«والفجر» که سوگند خدای ازلی است
روشنگر حقی است که با «آل‌علی» است
این سوره به گفته امام صادق
مشهور به سوره «حسین‌بن‌علی» است
شب رفت و سرود فجر، آهنگین است
از خون شهید، فجر ما رنگین است
این ملت قهرمان و آگاه و رشید
ثابت قدم است و قاطع و سنگین است
شب طی شد و روز روشن از راه رسید
خورشید امید شرق، از غرب دمید
عیسای زمان، راز زمین، «روح خدا»
در کالبد مرده، دمی تازه دمید
این نهضت حق، که خلق ما برپا کرد
نه شرقی‌و غربی است، نه سرخ است و نه زرد
در وسعت و عمق و شور و یک‌پارچگی
زیباتر از این نمی‌توان پیدا کرد
جان‌های جهانیان به لب آمده است
جان در پی حق، داوطلب آمده است
جمهوری اسلامی ما در این قرن
فجری است که در ظلمت شب آمده است
بر ملت تازه رَسته از دام و کمند
آن بردگی گذشته، یارب مپسند
این در که به‌روی ما گشودی از مهر
بار دگر از قهر، خدایا تو مبند

سلام مث همیشه باحال بود تبریک میگم
پاسخ:
سلام چه شعر با حالییییییی ممنون
۲۱ بهمن ۹۱ ، ۱۷:۲۸ کبوتر حرم زهرا
سلام
با مطلبی با عنوان استحاله جمعیت خطری برای شیعیان ایران
روی خطیم
نظر هم یادتون نره
یا زهرا سلام الله علیها

منم هر وقت تو مدرسه رفتم راهپیمایی
از اول تا اخرش فکرم رو جمع و جور میکردم که چه طوری فرار کنم
وقتی هم که فرار میکردیم روز بعد با شلاقهای مدیر مدرسه روبرو میشدیم
پاسخ:
سلام هههه معلومه از این بچه هایشر روزگار بودیدها
هه...
پاسخ:
بسیار خردمندانه بود ابجی جون
لطفادرمورداین مطلب آخریم نظرتوبذار
پاسخ:
حتما...
فرداهمه می آییم ..
برای دفاع از آرمان های انقلاب وامام وشهدایمان...
پاسخ:
انشالله

خدا نکنه آدمو اتمسفر بگیره اونوقت اسراییلو پیروز میکنه فلسطینو نابود
فردا خدا بخواد ماهم میرویم
اگه ساندیس دادن واسه تو هم یکی میگیرم
پاسخ:
شنیدی میگن سگ بگیره ادمو ولی جو نگیره هههههه والاااا ایول ابجی منم هواتو دارم قرررربونت
۲۱ بهمن ۹۱ ، ۱۹:۵۴ به نام خدایی که در همین نزدیکی هاست...
سلام...
مبارک باشد ایام پیروزی انقلاب...
شایعه شده چون امسال جلوی صادرات پرتغال گرفته شده قراره آب پرتغال طبیعی بدن به شرکت کنندگان در راهپیمایی...:))
دیگه تمام شد دوران ساندیس خوری...
خدا را شکر که ما به خاطر ساندیس و این چیزا مثل بعضی ها نمیریم راهپیمایی...؛)
هدف ما فقط زدن تو دهنی به دشمن است و بس...
موفق باشید...
پاسخ:
سلام واقعا؟؟؟ دمشون گرم بابا هر سال بهتر از پارسال .......
سلام.
ممنون از بازدیدتان و شعر حماسی تان.
پاسخ:
سلام خواهش ......
سلام خدمت شما
خیلی ممنونم از حضورتون
بله انشالله که همیشه قدر بدونیم و مورد رضایت حضرت باشیم
و طوری نشه که مایه شرمندگی بشیم
یا مهدی
پاسخ:
سلام ممنون موفق باشید
۲۱ بهمن ۹۱ ، ۲۲:۲۴ خلیل صارمی نایینی (ناصر)
سلام دخترم
آفرین بر شما و همت بلندتان
موفق باشی
پاسخ:
سلام استاد ممنون لطف دارید
سلام همشهری حال شما خوبه ؟
وب خوبی دارید خوشحال میشم به منم یه سر بزنید.
در روی زمین نیست چو کرمان جایی
کرمان دل عالم است و ما اهل دلیم
پاسخ:
سلااام ممنون عزیزم ...کرمان دل عالم است وما اهل دلیم
۲۲ بهمن ۹۱ ، ۰۳:۲۰ سلحشوران اریا
دردو دلی با همه ی بچه های بالا وپایین و...
بچه ها در این دهه ی فجر باید به عمق تفکر الهی انقلاب اسلامی برسیم .تفکری که هنوز غرب به آن نرسیده است وبه همین دلیل در تحلیلهایشان دچار اشتباه می شوند.
انقلاب ما بازگشت به عهد قدسی الهی وفطری بشریت است واین یعنی نقطه مقابل تفکر غربی !
بچه ها دو چیز را باید بشناسیم یکی انقلاب اسلامی ودیگری تفکر فلسفی غرب..!!
به گفته ی سید مرتضی آوینی : جنگ ما با غرب در واقع جهاد علمی است وبرای شناخت غرب باید با فلسفه آن آشنا شویم چرا که غرب با فلسفه بنیان گشته است..
بچه ها وب ما به روزه !!
درود بر روح الله.........
پاسخ:
خدا خیرت بده همینطوره واقعا رسیدن به روح تعالیم اسلام تنها راه رسیدن به اهداف وارمانهاس
۲۲ بهمن ۹۱ ، ۰۳:۲۱ سلحشوران اریا
سلام:ملت شریف ایران باز حماسه ساز این روز بزرگ خواهد شد
ای ول خاطره....خوب اومدی...خخخخخخ
پاسخ:
نوش جونت عزیزم ....اشنا نیستی اولین باره میای اینجا؟ ادرس مادرس بذار رفیق شیم خواهری...
۲۲ بهمن ۹۱ ، ۱۳:۵۷ مهرداد - بی رودروایسی
سلام
خدایی خیلی آبرو بریا !

هنوز متوجه نشدی ساندیس رو موقع انتخابات میدن نه راهپیمایی22بهمن !

(2عدد چشمک)
پاسخ:
نه برادر تو انتخابات مانتو روسری سبز و کباب و ....میدن مگه شما نگرفتی؟؟؟
امیرالمؤمنین(علیه‌السلام) فرمود: والله اگر این امت روی خاک بایستند با پای

برهنه در حالی که بر سر خود خاکستر ریخته باشند و گریه و زاری کنند و بر

کسانی که آن‌ها را گمراه کرد‌ه‌اند و راه خدا را بسته‌اند و مردم را به سوی

جهنم خوانده‌اند؛لعنت کنند باز این امت در لعن و بیزاری کم کاری کرده‌اند.

(بحار الانوار ج30 ص 126)/
سلام ب دوستان عزیز من در این پست ی کامنتی گذاشتم ک ی مقداری الان حس میکنم توهین امیز بود لذا ار تمامی کسانی ک ناراحت شدن عذر خواهی میکنم ب خصوص از مدیر وبلاگ زهرا
پاسخ:
سلام افرین امیدوارم منم به اندازه تو شجاع باشم من اون کامنت رو حذف میکنم .البته میدونی که الان اهمیتی نداره اونایی که باید میخوندن خوندن چون باید یه اثر بد بعد پشیمونی پاک بشه ممنون امیر حسین موفق باشی
زهراحامدکیههههههههههههههههه؟؟؟؟
پاسخ:
حامد همسرمه دیگه نوشتم عقد بودیم ندیدی؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی