با من حرف بزن

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند .... گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را

با من حرف بزن

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند .... گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را

سلام من یه انسان آزادم .آزاد از قید و بند احزاب گروهها ..نه ببخشید من یه اسیرم ..اسیرعشق مولام امام سید علی همه دنیا رو به شوخی میگیرم چیزی زیبا تر از عشق ندیدم. این وبلاگ وبلاگ دلدادگیست .جایی برای بیان بی قراریهای من .

يكشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۱، ۰۳:۵۲ ب.ظ

مردم ایران تحریمهای فلج کننده را فلج کردند

بسم الله الرحمن الرحیم



 درود بر شما ملت ....من نمیدونم این مردم چجوری اینهمه بابصیرتن ...چجوری با اینهمه تبلیغات با اینهمه مشکلات باز قدرت تشخیص خودشون رو از دست نمیدن .این ملت عزمش رو جزم کرده تا ایران خط شکن ظهور مولامون باقی بمونه این حدیث دلدادگی این مردمه به ارمانهای شهدا ...این حدیث یاس دشمنان ماست ... این حدیث ایران سربند واسلامیست

شهدای عزیز امروز داغی خونتان را در رگهایم احساس کردم 
امروز مردم در حالی که دل خوشی از بعضی مسئولین ودعواهاشون نداشتن به ندای رهبرشان امام سید علی عزیز پاسخ دادند  امروز همه کسانی که ذره ای شک داشتند فهمیدند که ولایت فقیه  در این کشور عاشقانه حمایت میشود ....چیزی جز عشق نمی تواند باشد ...هر کس با ولایت نباشد توسط این ملت طرد خواهد شد ..ختم کلام




*سیدعلی تنها نیست*

تاریخ شارژ ارادت ما به رهبر تا وقتی که نفس باقیست اعتبار دارد!

«همراه رهبر»



بقیه عکسها رو در ادامه مطلب ببینید جالبه






نظرات  (۱۹)

در ضمن درباره نفقه باید بگم که :
در رساله فقیه قرآنی چیزی درباره این حکم نیامده بود ولی وقتی مراجعه کردم به تفسیر ایشان این حکم رو دیدم به همین دلیل شما فکر کردید دچار ناقض شدم
بله ایشان فقط قرآن و سنت قطعیه را ملاک و حجت می دانند و خب این حکم کجاش بر خلافه نص هستش؟
پاسخ:
نه من کاری به این حکم ندارم هر چند قانون الان یه چیز دیگست اما ایشون میتونن حکم خودشون رو بدن شما هم نظرتون برا خودتون محترم من تناقض میبینم یه جا شما شرایط زمان رو برا تغییر یه حکم در نظر میگیرید ویک جا دیگه میگید من میدونم حق با شماست اما نمیشه نص دین رو عوض کرد
سلام/ضمن تبریک //مردم دراین راهپیمایی بالترین چیزی که ثابت کردند حمایت ازولایت فقیه بوده نه هیچ چیز دیگر/دولتمردان وزرا وکلای مردم درمجلس همه خوبه یاد بگیرند نمره مردم واصل ولایت فقیه ومصداق کنونی آن نهایت وبوده //درود برشما مردم که دهان خیلی ازکوته فکران را بستید /امسال عجیب بود /راهپیمایی شد که درطول عمرم ندیده بود /التماس دعا
پاسخ:
سلام ممنون بله واقعا همینطوره یعنی دهن دشمانمون اسفالت شد ههههه
سلام
این همون مردمی هستند که نوید حظورشون رو پیامبر (ع) به سلمان داد..
با ماه و گردنبند به روزم
۲۵ بهمن ۹۱ ، ۰۶:۴۰ خادم سیدالشهدا
اولین سوالی که مطرح می شود این است که چرا ما باید در این دور و زمانه، در این عصر و روزگار باز هم بپردازیم به سبک و زندگی شهدا ؟ آیا ما می خواهیم بازگشت به گذشته کنیم؟ آیا ما داریم با نگاه بسته و ارتجاعی به زندگی نگاه می کنیم؟

سلام همسنگر

با پاسخ به همین سوال بروزم

حتما تشریف بیارین

یازهرا
پاسخ:
سلام چشم
الهی

نه من آنم که ز فیض نگهت چشم بپوشم

نه تو آنی که گدا را ننوازی به نگاهی

در اگر باز نگردد نروم باز به جایی

پشت دیوار نشینم چو گدا بر سر راهی
سلام عزیزم خوبی ببخشید .کمی سرم شلوغه ...فراموش کردم .مثل همیشه ..../قربونت
پاسخ:
سلام کشتییی منو فدات شم عزیزم به خونواده سلام برسونید
سلام انشاء همیشه برای رهبر شارژبشیم لینک شدید اگه دوست داشتید لینکم کنیدممنون یاحق
پاسخ:
سلام چشم ...ممنون
کلیپی زیبا با صدای سامی یوسف
http://www.nasrtv.com/modules/video/singlefile.php?lid=7796
۲۵ بهمن ۹۱ ، ۱۳:۰۰ محمدنجاردزفولی
سلام مطلب زیبایی بود مرحبا بروز هستم با دو مطلب امیدوارم که پسند کنید بروز هستم منتظر حضور سبزتان هستم مثل همیشه
پاسخ:
سلام من هر چی می خوام برات نظر بذارم نمیشه نمیدونم چشه فقط وب تو اینجوریه قسمت نظزات برام باز نمیشه
سلام
من بالاخره امسال تونستم یه ساندیس بگیرم البته با پول خودم از سوپری که تو مسیر راهپیمایی بود.

شما هم بسه دیگه یه پست جدید بزارید بابا بهتون می خندنا میگن ذوق زده شدید .
راستی اخرش مشکل کجا بود؟
پاسخ:
سلام ونکه حساب نیست خودت رفتی خریدی .... بابا هیچی نگو این عیال ما رفته مسافرت دل دماغ نداشتم ...دیگه مجبوری بروز شدم
۲۵ بهمن ۹۱ ، ۱۴:۲۴ سلحشوران اریا
زمان حضرت سلیمان دو تا گنجشک یه گوشه ای نشسته بودند. گنجشک نر به گنجشک ماده اظهار محبت می کرد. می گفت تو محبوبه منی. تو همسر منی. دوستت دارم. عاشقتم. چرا به من کم محبتی؟ چرا محلم نمیذاری؟ فکر کردی من کم قدرت دارم تو این عالم عیال؟ من اگه بخوام می تونم با نوک منقارم تخت و تاج سلیمان رو بردارم بندازم تو دریا. باد که مسخر سلیمان بود پیام رو به گوش سلیمان رسوند. حضرت تبسمی کرد و فرمود اون گنجشک ها رو بیارید پیش من. آوردند.سلیمان به گنجشک نر گفت خوب ادعاتو اجرا کن بینم. گفت من چنین قدرتی ندارم. سلیمان گفت پس الان به همسرت گفتی؟ گفت خوب شوهر گاهی جلو همسرش کلاس میاد یه خالی ای می بنده. عاشق که ملامت نمیشه. من عاشقم. یه چی گفتم ولی یا نبی الله واقعا دوسش دارم. این به ما محل نمیذاره. حضرت به گنجشک ماده گفت اینکه به تو اظهار محبت میکنه چرا محلش نمیدی؟ گفت یا نبی الله چون دروغ میگه هم منو دوست داره هم یه گنجشک دیگه رو. مگه تو یک دل چند تا محبت جا میگیره؟ این کلام در دل جناب سلیمان چنان اثری گذاشت که تا چهل روز گریه می کرد و فقط یک دعا می کرد. می گفت:

الهی دل سلیمان رو از محبت غیر خودت خالی کن.
پاسخ:
خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی باحال بود ممنووووون
سلام
احکام در موضوعات پویا هستند نه در اصل . شما مثال بیاورید که ما در جایی خطا کردیم
مثلا درباره شطرنج مرحوم آقای خمینی اولین فقیهی بودند که جواز به حلیت دادند . چرا ؟ به عنوان اینکه شطرنج بازی فکری است در حالی که سنت قطعیه شطرنج را به طور مطلق حرام کرده است .
درباره نفقه باید گفت علت وجوب نفقه قوام بودن مرد است حال اگر علت از دست برود چه می شود؟ خوب معلوم است که معلول هم تغییر پیدا می کند .
و خب این حکمی واضح است .
مثلا درباره نشوز زن گفته اند مرد می تواند او را برای تادیب بزند در حالی که این حق برای زن هم ثابت است که اگر مرد نشوز پیدا کرد زن می تواند یا خود یا با کمک دیگری مرد را تادیب کند . چون علت تادیب نشوز است
شما اگر نکته ای مبهم در مورد یک فتاوای فقیه قرآنی دارید بگید تا توضیح دهیم
این نظریه برخلاف نص نیست بلکه با شرایط اجتماعی نه زمانی این موضوع عوض شده است ولی اصل نفقه که عوض نشده است
پاسخ:
الان حال بحث ندارم اگر عمری باقی موند اون موضوعی که تو ذهنمه مطرح میکنم از توضیحاتتون ممنونم
خانمی که دم از اعتراض با ارامش میزنی چرا منو تایید نکردی میدونی چرا جون به ضرر افکارته چون دیگه حرفی برای دفاع نمونده
پاسخ:
تاییدت نکردم چون ادب نداری تاییدت نکردم چون احساس شخصی ت رو نسبت میدی به ادما.. یه مشت تهمت نوشتی یک طرفه به قاضی رفتی معلومه تایید نمیکنم ...قبلا هم گفتم کامنتهایی که حاوی تهمت باشه تایید نمیکنم اما پاسخت برا اینکه روت زیاد نشه ...هنوز هیچی معلوم نیست و من اگر به عقب برگردم بازم همونه رایم چون یه تار موی این اقایی که گفتی شرف داره به همه اونایی که همصدا با اسرائیل شدن پرچم به اتش کشیده شده امام حسین هم باعث نشد دست از لجبازی بردارند من وقتی رای میدم مث شما به حزب رای نمیدم به اصول رای میدم به ارمانها وارزشها من وقتی رای میدم نگاه میکنم ببینم این ادم دوستاش کی هستن پول تبلیغش از کجا میاد این ادم دشمنش کیه؟ ایا این ادم حرفاش با دشمان ما یکی میشه ؟؟ من یک لحظه از انتخابم پشیمون نیستم ودر عین اینکه چون به اصول رای دادم اگر اون ادم اون اصول رو زیر پا بذاره منم دیگه ازش حمایت نخواهم کرد من با برائت جستن از بعضی عیوب ایشون به کارهای خوب وخدمات بی نظیر وزحمات شبانه روزی ایشون افتخار میکنم ......تو هم اگه انصاف رو رعایت نکنی منتظر عقوبت خدا بمون عزیزم ...
اها!
دوستا عزیز من در 3 پست پایین تر ی شعری رو نوشتم ک توسط مدیر عزیز تایید شد
ک ی مقداری الان حس میکنم توهین امیز بود لذا ار تمامی کسانی ک ناراحت شدن عذر خواهی میکنم ب خصوص از مدیر وبلاگ زهرا
پاسخ:
ممنون لازم نبود تو همون پست گفتی کافی بود
عقوبت خدا گریبان امثال تورو میگیره که فکر میکنید همه ادما باید مثل تو فکر کنن مثل تو رای بدن و مثل تو برن راهپیمایی 22 بهمن نه عزیزم شما که دم به دم حرف از اعتقاد و اصول میزنی الان دیگه بی فایده است که برایت بجویی بصیرت یعنی تشخیص به موقع یعنی همون موقع که احمدی تو مناطرات 88 تهمت زد تشخیص میدادی و دم از اصول میزدی نه الان قصه کاو نه من شیر را شنیدی!!!!قصه خدمات ایشون هم همینجوریه عزیزم برای اخرت بقیه با ذهن محدودت تصمیم نگیر چون خدا مثل تو با کسی عداوت نداره که اگه حرف حقی زد بخواد عقوبتش کنه بدبختی چون حتی جنبه شنیدن حرف حق را هم نداری لطفا اینقدر هم جانماز اب نکش که اینجا مجالی است برای..... برو خواهر که تندروهایی امثال تو نبودن مملکت ما الان اباد بود حالا اگه حرف برا گفتن داری جواب بده اینا که تهمت نیست ببینم تایید میکنی یا نه!!!
پاسخ:
شک نکن اگه منم ظلم کنم گریبانم رو میگیره منم مث تو مث بقیه ...عزیزم اگه نمیدونی بدون فعلا که اکثر مردم ایران دارن مث یکی مث من فک میکنم البته نمیگم صد در صد اما داری میبین که این مردم چه جوری بگن ما دیگه اون پدرخونده رو که میخواد خودش رو قالب این ملت کنه نمیخوایم ؟ بهش بگین بیاد یه بار دیگه کاندید بشه ببین چی میشه ایشون برانمایندگی مجلس رای نیاورد ..هه ..احمدی هیچ وقت تهمت نزد تو مناظرات هیچ وقت ..اگه اعتراضی به احمدی بکنم بهش میگم کاش اخلاق رو رعایت کرده بودی ویکمی مراعات میکردی ..همین ...اما ایشون تهمت نزد تو مناظره ببین یثنا جون من اصالتا رفسنجونیم و کارای این هزار فامیل وهم خطاش کاملا روشنه پرونده همشون کف مشت مردم رفسنجونه ...پس بی خودی نخواه چهره کسی رو تطهیر کنی ...من برااخرتت تصمیم نگرفتم فقط گفتم حواست باشه البته خودم هم همینطور .. شما جنبه حرف حق نداری عزیزم برو ببین کدوم حرفام تهمت بود کدومش اشتباه بود ...احمدی یکی خدمتکارترین مسئولان نظام ماست ورقبای ایشون با ناجوانمردی تمام هر کاری کردن تا زمینش بزنن ما که براش دعا میکنیم خدا حفظش کنه همینطور که یبرا اقای هاشمی دعا میکردیم بستگی به خودش داره بخواد تو خط انقلاب بمونه یا نه .... برچسب تندروی اگر درستم باشه شرافت داره به خیانت ...شزافت داره به اینکه خائنین اونوئر ابی اسمم رو حلوا حلوا کنن ورادیوهای بیگانه ...بگذریم یه لیوان اب بخور عصبانیتت فروکش کن عزیزم ...من تا قبل اینکه بدونم دردت چیه یه جور دیگه دربارت فک میکردم الاندست بعضیا برام رو شده برا همین صراحت لهجم ازارشون میده ...مرحمت عالی مستدااام
چه جالب اتفاقا منم رفسنجونیم ولی این پرونده هایی که میگی تو مشت مردم رفسنجونه میشه ادرسشو به منم بدی زهرا خانم از قضای روزگار منم دانشجوی کشاورزی ام ولیعصر اینا رو گفتم تا فکر نکنی بلف اومدم که رفسنجونیم راستی راستی چرا فکر میکنی هر کی میگه احمدی داره اشتباه میکنه و داره تیشه به ریشه ولایت میزنه معنیش اینه که به قول تو پدر خونده خوبه !!!! یعنی داره حمایت میکنه توی اون مناظره احمدی تنها به هاشمی تهمت نزد فرزندان اقای ناطق خود ایشون و....نمیدونم تهمت را در چی میبینی ولی تنها دغدغه من ولایته عزیزم من دارم به چشمم توی جمع دانشجویان میبینم توی جمع فامیلی میشنوم که حضرت اقا دارن تاوان اشتباهات احمدی را میدن چرا چراااااااااااا واقعا ؟نمیدونم چقذر تو شهر رفسنجون توی اجتکاعاتش رفت و امد میکنی توی جلساتش اما اگه منصفانه نکاه کنی میبینی که واقعا مردم اون فکر تو رو ندارن عزیزم با دید تو نگاه نمیکنن کاش فقط یک شب یک شب بری سقاخونه حضرت ابوالفضل نزدیک شهر بازی و چند ساعتی را اونجا بمونی و پای درد ودل بعضی ها بشینی اونوقت به عمق فاجعه پی میبری
پاسخ:
احمدی تهمت نزد اگه اقایون اجازه بررسی پرونده رو میدادن کاملا معلومه از کدوم کارشون بگم فک میکنی شرکت پسته رفسنجان ارث باباشونه چقدر پول به مردم بده کاره و نمیده فقط چند قسط پدر شهر من طلبکاره ... خیلی هستن ...چقدر زمین اقای محمد هاشمیان به زور غصب کرده باشه خوبه؟ اموال موقوفه که دست حضرات بوده برید بررسی کنید برید کارای حسین مرعشی توی سهام طلایی وبررسی کنید ببینید چه کردند اونقدر زیاده که مثنوی هفتاد من کاغذه من نمیخواستم این چیزا رو بگم تو مجبورم کردی ...تو میدونی هاشمی نوقیه ببین نوق تو بیست وچند سال نه اب شبرین داشت نه گاز این دولت هم اب شیرین اورده هم گاز برا این روستاهای پر جمعیت با اینکه احمدی تو این روستاها رای زیادی هم نیاورده بود اما خدمت رسانی این دولت به روستاها وشهرستانها بسیار عالی بوده من معتقدم اگر ما نقد میکنیم باید منصفانه باشه اینهمه کار احمدی کرده همش فحش همش ناسزا همش کارشکنی چرا اینقد ما بی انصافیم .....نه عزیزم تو جمع فامیل شما اوضاع درست کارشناسی نشده عزیزم خیلی از این حضراتی که ادعای ولایی بودن دارن انگشت کوچیکه احمدی هم نمیشن هنوز هیچی معلوم نیست چرا پیش داوری میکنید !!! اخه قصاص قبل واقعه معنی نداره ...شما غصه حضرت اقا رو میخوری؟ ایشون خودش دارن میگن این دولت از همه دولتها پر تلاشتر وپر کارتره اینهمه برکات داشته اقا ضربه نمیخوره عزیزم چون ملت پشت اقاست هر کسی بخواد روبروی رهبری وایسه این ملت طردش میکنه هر کی میخواد باشه ....من بین مردمم خودم از همین مردمم گرونی ها دلیلش فقط دولت نیست چرا متوجه نیستی شما؟ لازم نیست برم سقا خونه فدات شم همین چند روز پیش بازار بودم اوضاع بازار پسته سکست عزیزم الان بسته تا دیروز نرخش سیو پنج تومن بود ...بازار بسیار شلوغ بود وهمه سرگرم زندگی ...من خودم الان قدرت خرید م از خیلی از این مردم کمتره ...بازم تا این حد شما نق ونوق نمیکنم ....من به رئیس جمهورم افتخار میکنم فقط امیدوارم تا اخر با ولایت بمونه ...اگر جا بزنه خودم اولین نفرم که جلوش وایسم
اخه من چی بگم عزیزم از قضای روزگار من اتفاقااصالتا نوقی هستم و اقوام مادریم همه اونجا زندگی میکنن به خدا اب شور ندارن مجبورن برن از تلمبه های اب درختای پستشون با تانکر اب بیارن برا شست و رو تازه همینم سهمیه بندی شده اب شیرین را هم که یکی از اقتیون با نفوذ به نام اقای فلاح با پارتی تونست این هم برای چند نقطه توی روستا بیاره همچین میگی اب شیرین انگار لوله کشی اب توی خونه هاست شما که دم از انصاف میزنی چرا نمیگی همین اب شیرین شهر خودمون که مال کوههای بردسیر توسط پیگیر ی های اشیخ حسین هاشمیان اومد دا دانشگاه ولیعصر خودمون بالاتفاق همه چه راست و چه چپ میگن جز خدمات اوناست ویا هواپیمایی ماهان را که همین حسین مرعشی راه انداخت که الان حرف اول را میزنه خدا رحمت کنه پدربزرگ شوهرم را همیشه میگفت هاشمیا اگه خودشون میخورن به مردم هم میدن اما مخالفشونتوی شهر که نمیخوام اسم ببرم فقط خودشون میخورن ........راستی گاز هم هنوز توی خیلی از روستاها نیومده
پاسخ:
ای خداااا من چیکار کنم که شما همه چی رو سطحی میبینی استفاده بی رویه مردم از سفره های اب زیر زمینی وخشکسالی های اخیر اثر خیلی بدی رو زه اب گذاشت همیشه اب کم نیست زمان برداشت محصول پسته با کمبود دچار میشیم چون مصرف اب برای برداشت پسته چند برابر میشه اون اب شیرین همین هفته پیش من به اتفاق همسرم وخونوادم رفتیم سر قبر شهید علی محمدی اب شیرین هست خواهرم خودم شیشه اب رو پر کردم از اب سرد کن خیابون حالا ممکنه بر اثر فشار مصرف تو بعضی ساعات افت فشار داشته باشیم از چند سال پیش که بهتره که مجبور بودن هفتاد کیلومتر بندازن اب شیرین بیارن!!!!!!!خیلیییییی ناشکرین خیلییییییییییییییی...بنده خدا اینا اگه پارتیبلاز بودن که همون بیست سال پیش میکردن این کار رو که .....واما شیخ حسین خیلی لطف کردن در طول بیست سال وعلی هاشمی هم چهار سال میکنه بیس چار سال نماینده رفسنجان بودناین دو تا خدمت رو کردن خدمات احمدی تو این چند سال اعجاب اوره ههههه واقعا این کارم نمیکردن دیگه چی میخواستن بگن خدا پدر بیامرز بیا برو سیرجون ببین نمایندشون در عرض این چند ستال چه کارایی که براشهرشون نکرده هر شهری میرم از رفسنجون پیشرفتش بهتره با توجه به مس با توجه به این حجم انبوه سرمایه تو نگاه کن رفسنجون چی داره؟؟؟؟؟ بیا برو چی چی اباد فلان شهر چندین تا دانشگاه زده این جز سیاستهای کل نظامه بودجه ایه که به همه جا اختصاص دادن کاش از خدمات خود هاشمی میگفتی اونوقت میگفتم من باب شکرگذاری وانصاف الحق هاشمی خدمات شایسته ای به این مرز بوم کرد اما خاندانش گننننند زدن به معنی واقعی کلمه ...بگذریم از اتفاقات پشت پرده که توسط ایشون رقم خورده ...اره اون چیزی کهمیگی نشون بئد بختی این مردمه راضی میشن ازشون بخورن بعد دوتیکه استخونم بندازن جلوشون .....اونایی هم که میگی خودشون میخورن اسمشون رو گذاشتن اصولگرا برید پشت پرده ببینید با کیا حشر ونشر دارن اون نمادی که میگی از نزدیک زندگی خودش وخونوادش رو دیدم ...قسم میخورم چیزی جز سادگی و درستی ازش ندیدم هر چند بعضی از اعضای خونوادشون با خودشون همفکر نیستن اما به اشتباه همه اونا رو اصولگرامیدونن اما در واقع گرایش به جای دیگه دارن ......یثنا اینجا دادگاه نیست منم قاضی نیستم یه تهمتایی زدی جوابت رو دادم اگه میخوای ادامه بدی ایدی تو بذار با ایمل ادامه میدیم چون مسائل رفسنجان ربطی به پست من نداره ایمیلت رو بذار اگه میخوای ادامه بدی
فقط یه سوال دیگه میشه بگی ایا با شهید حاج علی نسبتی داری؟اخه دیدم چند باری جملاتش را استفاده کردی؟ بهت گفتم که دغدغه ام چیه میتونی بری بهرمان و محل زندگی اقواام درجه یک هاشمی را ببینی من خودم به شخصه با کارهای اطرافیان هاشمی مخالف صد در صدم مثل فایزه و... اما تو زندگی خود نماد را میبینی برو پسرش که سمت بزرگی در شهر دارد را ما باهاشون رفت و امد داریم حدودا 3 هفته پیش جشن تولدی برا دخترش گرفت که مطمینم اه خیلیا را در اورد اینقدر بریز بپاش داشتن که نگو اونوقت تو چسبیدی به پدر پیرش برو خونشون را ببین زندگی خواهراشو ببین
پاسخ:
نه من با ایشون نستی ندارم ولی شدیدا به ایشون ارادت دارم ...پسر همین اقایی که میگی هر چند معتقدم بازم از خیلی از اونوری ها سالمتره خیلی اما با این اقا همفکر نیست من از بچه های این اقا خبر دارم از زندگی هاشونم خبر دارم تازه همین اقایی که میگی با اونوریها نزدیک تره تا با پدر وبرادراش ..اگه مبینی الان سر کاره دلیلش همینه الان تو رفسنجون هیچ کدوم از مسئولین ما اصولگرای واقعی نیستن منظورم طراز اوله تو هاشمی نفوذ بسیار قوی روی تعداد زیادی از مسئولین و حتی روحانیون داره البته اکثرشون امر براشون مشتبهه ....حالا بذار از ریخت و پاش بگم ببین همه میدونن تجملات کار پسندیده ای نیست اما متاسفانه در دوره هاشمی بشدت ترویج شد بین مردم ومسئولین حالا که رفسنجونی هستی حتما از تجملات مردم این شهر تو خونه ساختن وجهاز عروس خبر داری ... من یه تجربه دارم چیزی که تو الان به نام تجملات تو اون جشن دیدی والان عادی شده من پونزده سال پیش که اکثر مردم ساده زیست بودن تو مهمونی های این افراد دیدم من با بچه هاشون همکلاسی بودم رو هوا نمیگم زنگ میزدن به سرباز نگهبان باباشون از مدرسه براشون غذا بیاره دوستاشونو مهمون میکردن تو مدرسه کلیم پز میدادن من خودم یادمه بعضی چیزایی که اونا میخوردن اونسالها هنوز نخوردم هههههههه من میخوام بگم اولا این ادمی که میگی اصلا اینوری نیست بعدم اینا هزاران بار هنوز ساده تر از اونا هستن اونا اگه مونده بودن الان یک امپراطوری تشکیل داده بودن ههههه باور کن راس میگم کار احمدی خیلیییی سخته من یه خبرایی از مجلس دارم که اصلا صلاح نیست گفتنش اما شک نکن احمدی تقصیرش از مخالفاش خیلی کمتره یه عده همه قدرتشون رو گذاشتن بندازنش تا بعد اقا رو هدف بگیرن نوک پیکان همه اقاست فشار رو احمدی خیلی خیلی خیلی زیاده من با همه وجود دلم میخواد احمدی سرباز ولایت باقی بمونه ....ان شالله ...خونشون رو دیدم زندگی نوه هاش رو دیدم بعضیاشون تازه صاحب خونه شدن بهر حال هر کدوم یه کاری دارن طبیعیه تا حدی یه زندگی داشته باشم زندگی اونا کجا زندگی شاهانه برو بچ هاشمی کجا
۲۸ بهمن ۹۱ ، ۱۰:۳۰ آزاد اندیش
http://www.aparat.com/v/Efbe4
دوست ندارم اینجا چیزی بنویسم ولی حرف زیادی برا گفتن دارم یه ایمیل واسم بفرست تا راحتتر باشیم البته با شرط رعایت کامل شونات
پاسخ:
عجب بنده کجا بفرستم خواهر شما ادرس ایمیلت رو بذار تو پایین همین اسمت تو نظرات پنهان میمونه من اینجا عمومی ادرس ایمیلمو بذارم ؟...شئوناتت تو حلقم ..مگه خانوم نیستی؟ یه چیزی نظرات حذفشون میکنم. چون مطرح کردن اون اسامی توی فضای عمومی کار درستی نیست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی