با من حرف بزن

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند .... گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را

با من حرف بزن

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند .... گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را

سلام من یه انسان آزادم .آزاد از قید و بند احزاب گروهها ..نه ببخشید من یه اسیرم ..اسیرعشق مولام امام سید علی همه دنیا رو به شوخی میگیرم چیزی زیبا تر از عشق ندیدم. این وبلاگ وبلاگ دلدادگیست .جایی برای بیان بی قراریهای من .

پنجشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۱، ۰۳:۲۴ ب.ظ

یکسال گذشت...

بسم الله الرحمن الرحیم 

یه سال از اولین روزی که وب رو زدم گذشت  اون روزا انگیزه زیادی نداشتم بعد تصمیم گرفتم رمانم رو اینجا بزنم وبعد کم کم نظرات و انتقادات و...باعث جلو رفتنم شد ...نمیخوام امروز جشن تولد بگیرم میدونید که اهل این قرتی بازیا نیستم اما میخوام چند چیز رو بگید چون برام جالبه 

یکی اینکه اولین بار چجوری با این وب اشنا شدید؟؟ ....بنظرتون چه نکاتی رو رعایت کنم وب بهتری میشه؟؟.....از  کدوم موضوعات وب راضی تر هستید سیاسی فرهنگی، اجتماعی، شهدا ،رمان، طنز....



هر انتقادی، گله ای، پیشنهادی دارید بگید خجالت نکشید 

در ضمن از همه عزیزانی که با حضور همیشگیشون باعث دلگرمی این خواهر حقیر میشن بسیار بسیار سپاسگزارم اسم نمیارم میترسم یکی از قلم بیفته کدورت پیش میاد 

حقیر سراپا تقصیر 
زهرای کوچک
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۲۶
درد سر

نظرات  (۲۹)

درسته که آدم باید بشتر عمل کنه تا حرف بزنه ولی خیلی اوقات هم میشه که باید بتونه درست حرف بزنه تابقیه رو هم بتونه قانع بکنه مثلا توی امربه معروف ونهی از منکر.
پاسخ:
بله درسته حق با توهه عزیزم اما اثر بخشترین امر به معروف انجام همون معروف به شکل صحیح هست والبته بیان شیوا وهنرممندانه بسیار تاثیر گذاره ...ممنون عزیزم
یکی از وظایفی اصلی که خدا بر عهده زبان گذاشته انجام امر به معرف ونهی ازمنکره که اگه آدم قدرت بیان خوبی نداشته باشه نمیتونه این وظیفه اش رو انجام بده که منم نمیتونم
پاسخ:
نه بیانت بدک نیست اون نظر پست پایینی خیلی خوبه یکی از چسزایی که خیلی اثر داره رو بیان یکی اطلاعاته باید کتاب بخونی ادم کنجکاوی باشی از نقد شدن نترسی وشجاع باشی منطقی باشی از بحث کردن نترسی روزنامه بخونی سایتا رو بخونی اخبار ببینی کم کم خودت میشی یه ادم نکته دان وخودت میتونی راهکار ارائه بدی بیشترش اکتسابیه
سلام
تبریک میگم بابت یه ساله شدن وبتون ...
مقام رهبری فرمودند امروز عرصه جهاد ..جهاد فرهنگی است...
در دنیایی که چندین هزار شبکه ماهواره ای و میلیونها وبلاگ مشغولند تا ضربه ای بزنند به دین اسلام و مقدسات ما و افکار نسل جوان ما ...مسلما حضور بزرگوارانی چون شما در فضای مجازی بسیار مثمر ثمر خواهد بود
این جدای این است که فعالیت شما مقدس است و لبخند صاحب و نائب را به همراه دارد ان شالله...
من مدت زیادی نیست با وب شما آشنا شدم ولی در توانایی شما و موفقیت شما در این عرصه فرهنگی شک ندارم
برای شما آرزوی موفقیت روز افزون میکنم ....
التماس دعا...
پاسخ:
سلام ممنون بزرگوار امیدوارم لایق این چیزایی که گفتید باشم ....من خودم رو واقعا لایق نمیدونم اما نقدای شما وپیشنهاداتتون واقعا روی کارم اثر میذاره
سلام
به به مبارکه
انشاءالله وبت صد ساله بشه
یادم نیست چه جوری با وبتون آشنا شدم .مگه مهمه؟
بقیه سوالها هم به من ربطی نداره .
در ضمن ساندیس ساندیسه اینقدر ما رو ضایع نکنید.
پاسخ:
سلام ....بنده خدا نفرین نکن دیگه من اینهمه نمیخوام تو این دنیای خراب شده بمونم ...چرا ربط نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نخیرم اون ساندیسی که اونوریا میگن مفته برادر چرا نمیگیری تو مطلبو باید مفت باشه اگه گیر بدی به جرم نشر اکاذیب دستگیر میشی هااا
سلام
غیر از تو مرا دلبر و دلدار نباشد
دل نیست هر آندل که ترا یار نباشد
شادم که غم هجر توگردیده نصیبم
بهتر ز غم هجر تو غمخوار نباشد
التماس دعا
یازهرا
پاسخ:
یا زهرا
۲۸ بهمن ۹۱ ، ۰۷:۳۷ سلحشوران اریا
گنجشکی محزون با خدای خود شکوه کرد که :
پروردگارا صبحگاهان طوفانی فرستادی که آشیانم را به زیر افکند. من با تو چه کرده بودم و کدام گوشه سلطنتت را تنگ کرده بودم که مستوجب چنین عقوبتی شدم ؟
خدای فرمود:
ماری بزرگ در کمین تو و جوجه هایت بود در حالیکه تو در خواب خوش بودی . بادی در راه بود فرستادمش تا لانه ات را به آرامی واژگون کند تا از نیستی برهی !
«چه بسا چیزی را خوش نداشته باشید حال آنکه خیر شما در آن است» بقرة آیه 216
۲۸ بهمن ۹۱ ، ۰۷:۳۷ سلحشوران اریا
سال روز وبتان مبارک انشالله در همه مراحل زندگی موفق و موید باشید
پاسخ:
ممنون
سلام.من مطالب تون را مطالعه کردم .فوق العاده است.شما خیلی زیبا می نویسی.استفاده کردم.موفق باشید.
پاسخ:
سلام ممنون
سلام
مبارکه بودنتون، ولی طولانی می نویسید، خسته میشه آدم از خوندنش، یا رغبت نمیکنه بخونه
به نظرم چند وقت یکبار جمع بندی کنید و قسمت ها رو کنار هم توی یه پی دی اف بذارید حداقل با فراغت شاید بشه خوند.
درمورد نبودن هم بله نداریم و باید گیر بدیم، شما نفست از جای گرم درمیاد دیگه، غصه ندار که!
پاسخ:
سلام باید یه فکری بکنم برا بلندی متنام چشم ...اما کلا مردم بی حوصله ای هستیما
۲۸ بهمن ۹۱ ، ۱۱:۴۲ آزاد اندیش
http://www.aparat.com/v/Efbe4
چه کسی تهدید واقعی برای صلح جهانی است؟
http://www.nasrtv.com/modules/video/singlefile.php?lid=7898
سلام دوست عزیز و بزرگوار
امیدوارم حالتون خوب باشه و ما رو از دعای خیرتون محروم نکنید.
وبلاگ بسیار زیبا و پر محتوایی دارید.
امیدوارم شهدا همیشه کمکتون کنند.

با مطلبی با عنوان(شفاعت و پارتی بازی) منتظر حضور و نظر گرمتون هستم.

شما با افتخار لینک شدید(شماره583)
اگر لایق دونستید ما رو با نام خادم الشهدا(کربلایی مصطفی برقبانی)لینک کنید.
اللهم عجل لولیک الفرج

ایشالله شهید شی
شهادت بنده ی حقیر
التماس دعا
پاسخ:
سلام خیلی ممنون واقعا ...گمونم قبلا لینکتون کردم خیلی وقته...از دعای بیار بسیار زیباتون ممنون یعنی میشه یه روز منم شهید شم....
والا یادم نیست اینجا رو از کجا پیدا کردیم ولی پیدا کردیم
من از بیشترین چیزی که لذت بردم خاطرات شهدایی بود که از "نیمه پنهان" ها می نوشتید
حق
پاسخ:
ممنون ازتون
سلام
مبارک باشه
من از همه قسمت های وبت خوشم میاد اما اجتماعی و شهداش رو بیشتر دوست دارم
پاسخ:
سلام ممنون عزیزم
سلام
یک ساله شدن رو تبریک میگم
امیدوارم در راه تبلیغ اسلام موفق باشید
و در هر زمینه ای قرآن را ملاک و محک اصلی بدانید همانگونه که بنیان گذارجمهوری اسلامی حضرت آیت الله خمینی ره این مسئله را می فرمودند و از غفلت خویش در راه قرآن اظهار ندامت می کردند
منبع : صحیفه نور٫ج20٫ص20
پاسخ:
سلام ممنون ازتون بله ان شالله ...فک کن امام که که اینو بگن یکی مث من چه خاک برسریم
۲۸ بهمن ۹۱ ، ۱۷:۴۶ محمدنجاردزفولی
با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما دوست عزیز بروز هستم مطالب زیبایی زدید مثل همیشه موفق باشید منتظر حضور سبزتان هستم در وبلاگ خودتان نوای محرم 91 دوستانی که وبلاگ ما را ندارند دوست داشتند ما راهم لینک کنند ما مشکلی نداریم با دیده منت پذیرا هستیم

پاسخ:
سلام ...چشم
سلام
وبلاگتون رو گفتم صد ساله بشه نه خودتون
برا خودتون صد سال کمه .
خب اگه ناراحتید منم دعا می کنم هر چه زودتر شهید بشید خوبه ؟

باشه بابا قبول شما درست می گویید فرق داره ولی فرقش اونی نیست که شما گفتی.
پاسخ:
سلام عجب مگه این وب بی منم میتونه صد ساله شه؟ یه چی میگی ها !!! خدا از برادری کمت نکنه عجب دعایی کردی از امروز رفتی لیست سفید من .....فرقشو شما بفرمایید
۲۸ بهمن ۹۱ ، ۱۹:۳۶ مهرداد - بی رودروایسی
سلام
اینسری قبل از اینکه دعای جوشن کبیر راه بندازی بیزحمت تشریف بیار یه مشاوره از بی رودروایسی بگیر!

مطمئن باش سوره بقرت تبدیل میشه به اخلاص !
پاسخ:
سلام ...زیاد روتو زیاد کنی خودم فاتحه واخلاصت رو با هم میخونم هاااا
درود و صد سلام بر مهدی باور گرامی

با عرض پوزش از تاخیر ، با مطلبی جذاب تحت عنوان ( فقط گناهکاران بخوانند ! ) و نوای دل نشین مداحی و مناجات در مورد حضرت مهدی (این معز العلیاء) که بسیار زیباست ، آپ هستم
پیشاپیش از اینکه تشریف میارین و با نظرات خود مایه دلگرمی بنده را فراهم می کنید سپاسگزارم
حق نگهدارتان و علی یارتان
یا مهدی
پاسخ:
سلام چشم
سلام خدمت شما
بسیار عالی
مبارکه

من اکثرا نظرات لینک هام رو چک می کنم و بعضی نظرات رو دعوت می کنم ، احتمالا با وب شما هم همینجور آشنا شدم

از موضوعات مذهبی خوشم میاد مخصوص اهل بیت ؛ البته بین اینایی که نوشتین نیس

انتقاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!
می ترسم حقیقتش
بهتره ازین مبحث بگذریم

زنده باشید
یا مهدی
پاسخ:
سلام از چی میترسی...لنگه کفش ندارم هااااا
حالا از بحث انتقادپذیری شما که بگذریم

چشمام داغون شد
3 بار از بالا تا پایین یکی یکی لینک های شما رو بررسی کردم

لینک بنده رو حذف کردید
یا از اول لینک نفرمودید
و یا من ترجیح می دهم بگویم مشکل از نت و بلاگفاست

البته به احتمال خیلی زیاد خطای چشم بنده بوده......
یا مهدی
پاسخ:
چرابگذریم؟؟؟؟ ببین اینکه من در دفاع از عقیدم جواب شما رو بدم دلیلبه عدم انتقاد پذیری نیست ....ادم اگه رو حرف اشتباه خودش وایسه یا از کوره در ره انتقاد پذیر نیست ..... در مورد لینکت خودمم نگاه کردم الان نبود مطمئنم حذفت نکردم شاید یادم رفته لینکت کنم بذار به حساب حواس پرتی ببخشید....لینکت کردم الان
سلااااااااااااااااااااااااام
با تاخیر:
تولد تولد تولدت مبارک
مبارک مبارک تولدت مباررررررررررررک
البته تولد وبت
از کیکش چیزی مونده به مام بدی؟؟؟
سوال اولت که خودت بهتر میدونی عشقم باعث شد بشناسمت
مطالبت هم که عالیه جیگر
ایشالله صدساله شی همراهه وبت
پاسخ:
سلام عزیزم فدااااات تو رو که میدونم عزیزم چجوری پات اینجا باز شد ....اصلا ببین کیکی در کار بوده هههههه ممنون عزیزم اما صد سال زندگی تو این دنیا شکنجه اوره هااااا نمیشه یه تجدید نظری بفرمایید
سلام بیا وبم چیزای جالبی گذاشتم
منتظرتم
۲۹ بهمن ۹۱ ، ۰۸:۵۷ نجاردزفولی
Ba zaban dezfouli gofte shode.goyesh ziba va bi nazerist
پاسخ:
چه جالب ممنون
سلام زهرا جان ممنون که بهم سر زدی
من این مت نو ننوشته بودم
واز تکثیر و کپی این البوم خود داری کنید.
پاسخ:
سلام ممنون
سلام
ما هستـی خویش به ولــی می بازیم
عشقی که به عشق ازلــی می بازیم
این بار امانـــــت که خـــــــدا داد به ما
جانی است که بر سیدعلی می بازیم
پاسخ:
سلااام ...ممنووون
البته که لینکم کرده بودید .......
بنده هم برای همین گفتم انتقاد پذیری !!!!!!!

یا مهدی
پاسخ:
پس این علامتای تعجب چین؟؟
موفق باشید
منتظر حضورتون هستم
پاسخ:
ادرستون اشتباهه
سلام و صلوات ابجی
من که خوب یادمه از کی این وبلاگ درست شد و چیجوری .خدا روشکر
پاسخ:
سلام بله شما که سرورید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی