با من حرف بزن

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند .... گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را

با من حرف بزن

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند .... گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را

سلام من یه انسان آزادم .آزاد از قید و بند احزاب گروهها ..نه ببخشید من یه اسیرم ..اسیرعشق مولام امام سید علی همه دنیا رو به شوخی میگیرم چیزی زیبا تر از عشق ندیدم. این وبلاگ وبلاگ دلدادگیست .جایی برای بیان بی قراریهای من .

يكشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۱، ۱۱:۲۲ ق.ظ

مشکل کجاست ؟(قسمت ششم)

بسم الله الرحمن الرحیم

یه دلیل دیگه برا اینکه جامعه به این روز افتاده اینه که یه دوره ای احکام حسابی تحقیر شدن خیلی از دستورات خدا به تمسخر گرفته شدن کسانی که عقلشون به دستورات خدا  نمیرسه از روش تمسخر استفاده میکنند تا بقیه رو از عمل بازدارند ..در واقع دیندارها مورد تمسخر واقع شدند وخرافاتی وبی عقل قلمداد شدند واینجوری القا میشه که این احکام مال 1400 سال پیشه والان ما بشر امروزیم ...حجاب رو مسخره گرفتند ودختران با حجاب ومقید برچسب امل بودن دادند یک جوان خیلی سخته در برابر همسناش تحقیر بشه ومقاومت کنه ...
یه عده حساب خدا رو از احکامش جدا میکنن یعنی چون پرستیدن جزو فطرت انسانهاست میگن خب خدا رو دوس داشته باش قربون صدقش برو حالا گاهی دعایی ونمازی اما به احکام دیگه که میرسه شروع به تشکیک میکنن. کل ایات وروایات رو زیر و رو میکنن تا یه راه برا فرار پیدا کنن تا شبهه بندازن ...خیلی دلشون میخواد اصلا جایگاه قران رو در ذهن مردم متزلزل کنند وقتی درباره قران حرف میزنن انگار دارن دربازه فال حافظ حرف میزنن!!! یعنی همونطور که عاقلانه نیست ادم تصمیمات مهم زندگیش رو بر مبنای فال حافظ بگیره ..قران هم اعتبار چندانی نداره!!!!!!!! مهم عقله !!! برا پیچوندن عقل هم که هزار تا راه بلدن ..بعد اگه جلوشون وایسی بهت میگن متعصب ..میگن در عقل رو بستی یعنی اعتماد به حرف خدا به کتاب خدا تعصب تلقی میشه . ما نباید بذاریم احکام خدا تمسخر بشه مسخره کردن یکی از مهمترین ابزار شیطانه ...جوری بچه هامون رو بار بیاریم که احساس ارزش کنند وقتی کسی در درون خودش شخصیت داشت دیگه به تایید دیگران نیاز نداره از مسخره شدن هراس نداشته باشیم از سرزنش نهراسیم واینو به فرزندان خودمون منتقل کنیم.


تو ادامه مطلب چند تا عکس گذاشتم که خودم از دیدنش خیلی ناراحت شدم این هنجار شکنی ها وتمسخر پوشش زنهای سنتی با تفکر داره صورت میگیره نمیدونم چرا مسئولین ما خوابن چرا؟؟؟؟










متاسفم برا کسایی که حدود خدا رو فدای بازیهای سیاسی میکنن  یه روز باید جواب بدید  همه ما مسئولیم  .
اما یک  هدف دشمن ما از تمسخر عصبانی کردن ماست تا بعد رفتارای تند نشون بدیم بزنیم ببنیدیم فریاد بزنیم  تا بعد شروع به مظلوم نمایی کنن بنظرشماایا غیر برخورد صحیح گشت ارشاد شخص دیگری قادر به جمع کردن بساط این نوع بی حرمتیها میشه ...اگه به عکسا دقت کنید پوشش زن سنتی به مسخره گرفته شده چادرای رنگی نوع لباس پوشیدن خانومای شهرستانی یا روستایی ..واقعا شرم اوره

نظرات  (۲۵)

جواب به حدیث آقا (5) :
امیرالمونین ع :مَنْ أَفْکَرَ فِی ذَاتِ اللَّهِ تَزَنْدَق‏
امام علی علیه السلام فرمود: هرکس‌ در ذات‌ خداوند اندیشه‌ کند، زندیق‌ می‌شود. الکافی (ط - الإسلامیة) / ج‏8 / 22 / ص18
عَنْ حَرِیزٍ قَالَ أَبُو جَعْفَرٍ ع تَکَلَّمُوا فِی کُلِّ شَیْ‏ءٍ وَ لَا تَتَکَلَّمُوا فِی ذَاتِ اللَّه‏
امام باقر علیه السلام فرمود: در باره هر چیزى سخن گوئید ولى راجع بذات خدا سخن نگوئید. الکافی (ط - الإسلامیة) / ج‏1 / 92 / ص92
عَنِ الْمُفَضَّلِ قَالَ: سَأَلْتُ أَبَا الْحَسَنِ ع عَنْ شَیْ‏ءٍ مِنَ الصِّفَةِ فَقَالَ لَا تَجَاوَزْ مَا فِی الْقُرْآنِ
مفضل گوید از حضرت ابو الحسن علیه السلام مطلبى از صفت خدا پرسیدم، فرمود: از آنچه در قرآنست تجاوز نکنید . الکافی (ط - الإسلامیة) / ج‏1 / 102 / ص : 102
قال علی ع مَنْ تَفَکَّرَ فِی ذَاتِ‏ اللَّهِ‏ أَلْحَد
امام علی علیه السلام فرمود: هرکه درذات خدافکرکند ملحدمی شود . دررالکلم / 82
لَا یُعْرَفُ‏ إِلَّا بِخَلْقِهِ‏ تَبَارَکَ وَ تَعَالَى‏
خداوند متعال جز از طریق مخلوقات خویش شناخته نمى‏شود . بحارالأنوار/ ج‏3 / 193 / باب 5


امیدوارم تعصبات را کنار بگذارید
من از شما سوال کردم و انتظارم این است که در حدّ معلومات خودتان از این مسائل سخن بگویید

انشالله بعد از اتمام کتاب « بی پرده / با آقای حسن زاده آملی » کتاب را برایتان می فرستم
در ضمن کتاب هایی را هم که گفتم بخوانید
خواسته ام در این جایگاه، یعنی جایگاه بنده فقیر ناامید،

آن است که:

گناهان گذشته ام را بیامرزی

و در باقیمانده عمرم،مرا از گناه باز داری …

جواب به حدیث آقا درباره استفتاء رهبری :
1- اولا این استفتاء را خود رهبری جواب ندادند بلکه شورای استفتاء جواب دادند و اگر ملاحظه کنید مهر دفتر هم زیر جواب هست و تا به حال تکذیبیه ای از طرف رهبری منتشر نشده است پس مطمئن باشید جواب صحیح است .
2- متاسفانه در جامعه تعصبات روی آیت الله خمینی ره زیاد است و مطمئن باشید علمای ضد فلسفه قطعا به فلسفه امام انتقاد دارند ولی خب یا جرات نمی کنند که بگویند یا اینکه خودشان هم گرفتار تعصبات هستند .
انتقاد از آیت الله خمینی در جو انقلاب ما توهین به ایشان محسوب می شود و اگر کسی به ایشان انتقاد کند همان کاری را می کنند که با امثال آیت الله شیرازی و آیت الله منتظری و آیت الله روحانی کردند .
3- آقای جوادی به مراتب بهتر از آقای حسن زاده راضی به گفتگو می شوند و حتی ایشان با آیت الله سیدان مناظره ای داشتند درباره فلسفه و عرفان که الان کتابش چاپ شده که شما می تونید از سایت آیت الله سیدان دانلود کنید و نقد به آقای جوادی هم می شود که می توانید در سایت برهان نیوز پیگری کنید . این مسائل در حوزه مشهد مقدس زیاد است .
4- فرق فقه و فلسفه این است که فقه در فروع دین است ولی فلسفه در اصول دین . کسی منکر فقاهت آیات خمینی و جوادی و حسن زاده نیست بلکه بحث سر مبانی فلسفه آنهاست نه فقه آنها . فقه آنها باید جدا بررسی شود که می شود . هرچند در مبانی فقهی آقایان بشدت اشتباه کردند و حتی آیت الله خمینی به این مسئله اعتراف کردند و اظهار ندامت . کتاب فقه گویای فقیه قرآنی را مطالعه کنید ( درسایت دفتر ایشان موجود است )
پاسخ:
ببینید قبلا هم گفتم این فضایی که میگید نقد فلسفه وفقه واین چیزا تو فضای حوزه عادیه اما تو جامعه جاش نیست مثلااینکه شما فلسفه امام رو نقد کنید یه ادم معمولی چی سر در میاره اصلا جای این مباحث تو حوزست برادران من (هم شما هم حدیث اقا) ما دشمنانی داریم که تا مرغدونی های ما رو رصد میکنه فضای جامعه واین نقادی ها رو که جای خود داره بله شما درست میگید این فضا باید ایجاد بشه که ما متوجه شیم اگر یک قسمت از اندیشه کسی رو نقد میکنیم اولا معلونم نیست این نقد وارد باشه واین قابل بحثه دوما به این معنیی نیست که همه افکار اونفرد مورد نقد قرار میگیره واصلا این نیست که ما شخصیت کسی رو هدف بگیریم البته به نقاد ونوع بیانش هم خیلی بستگی داره که چنین حسی رو در شنونده ایجاد کنه اما چاره این موضوع میدونی چیه؟ همون کرسی های ازاد اندیشی که اقا در همین صوت وبلاگ من میفرمایند ما باید نقد رو از فضاهای علمی اغاز کنیم جوونای ما باید بشینن دور هم در یک فضای دور از جنجال افکار هم رو به چالش بکشن وسعی کنن منطقی به همدیگه پاسخ بدن ممکنه این کار طول بکشه اما این حالت مطلوبترین وکم خسارت ترین راه هست
۰۱ اسفند ۹۱ ، ۱۷:۲۳ درمدار انتظار
سلام با مطلبی تحت عنوان ***وبا زهم اختلاف ***به روز هستم ومنتظر نظرات ارزشمند جنابعالی در وبلاگ خودم می باشم حضور شما برای بنده باعث افتخار است
یا علی مدد
سید احمد هاشمی
۰۱ اسفند ۹۱ ، ۱۷:۲۳ درمدار انتظار
سلام با مطلبی تحت عنوان ***وبا زهم اختلاف ***به روز هستم ومنتظر نظرات ارزشمند جنابعالی در وبلاگ خودم می باشم حضور شما برای بنده باعث افتخار است
یا علی مدد
سید احمد هاشمی
پاسخ:
سلام چشم
۰۱ اسفند ۹۱ ، ۱۷:۲۹ محمدنجاردزفولی
میلاد یازدهمین حجت خداوند، پیام آور آیینه و روشنی، بر رهروان صدیقش مبارک باد!


دعوت هستید بروز هستم
پاسخ:
به شما هم مبارک ..چشم
یا رب! گناه اهل جهان را به ما ببخش
ما را سپس به رحمت بى منتها ببخش
هرچند ما نه ایم سزاوار رحمتت
ما را بدان چه نیست سزاوار ما ببخش
گفتى که مستجاب کنم گر دعا کنى
توفیق هم عطا کن و حال دعا ببخش
بگذر از آن گناه که سدّ ره دعاست
هم بر دعاى ما اثرى برملا ببخش
قصد از دعا، اجابت امر است، ورنه من
خود کیستم که با تو بگویم خطا ببخش
ما را شبى به باغ پر از نرگس فلک
یعنى: بدین کواکب نرگس نما، ببخش
تا بشکفد به گلشن دل ها گل امید
ما را به فیض لطف نسیم صبا ببخش
ما را امید عفو تو مغرور کرد و بس
گر شد خطا، بدین سخن بى ریا ببخش
این اولین گذشت تو نبود ز جرم ما
بخشیده اى چنان که به ما بارها ببخش
تا همچو دیگران به نوایى مگر رسیم
ما را به سوز سینه هر بینوا ببخش
دل هاى ما که تیره شد از زنگ معصیت
یا رب! به نور معرفت خود، صفا ببخش
دور ار ز کاروان سعادت فتاده ایم
ما را به رهروان طریق وفا ببخش
آلوده از نخست نبودیم کامدیم
ما را به حسن سابقه، روز جزا ببخش
پاسخ:
خدا یا به حرفای تیتی گوش کن ببخش دیگهههه
سلام عزیزم اینو شنیدی چوب خدا صدا ندارد اگر بزند دوا ندارد به هر حال چوب خدا رو خواهند خورد
پاسخ:
سلام بله عزیزم منتها سکوت دربرار این کارا دامن خودمون رو میگیره اینم چوبی خواهد بود بی صدا که بچه های ما رو به ناهنجاری میکشنوه باید هوشیار بود وعاقلانه برخورد کرد
اینجا دو تا بحث هست
یکی موضوع پوشش و حجاب
دیگری فرار یا گرایش به دین

اولی:
اینها به دین و پوشش و ... اعتقاد ندارند یا افرادی گمراهند یا بی اطلاعند یا نادان یا به دین اسلام نیستند در هر صورت به نظر من خیلی خوب است که اینها با افراد دیندار از نظر پوشش و ظاهر متفاوتند خوب نیست که پوشش شما به عنوان یک مومنه با پوشش غیر مومنات و غیر مسلمانان یکی باشد.

دومی:
به گفته دوستان و چیزهایی که در جامعه میبینیم فرار دین و لجبازی با دینداری بیشتر از گذشته شده و باز به نظر من دلایل زیر دخیلند
1- اعمال فشار گروهای خاص و برخوردهای بد و تحقیر امیز
2- فساد بعضی(بسیاری) از مذهبی نما ها و انجام اعمال خلاف قانون و شرع در پناه و استفاده از دین و مذهب
3- عدم عدم برخورد با مسئولین خطاکار یا فاسد و ایجاد سرخوردگی درجوانان
4- عدم ایجاد حق انتخاب برای پوشش
سلام خدمت شما
البته مشکل مدرنیته و دین گرایی از زمان رنسانس پیش اومد
که در قرون وسطی ، کلیسا در غرب قدرت داشت و علم رو مثل فساد می دونست
و بعد از انقلاب علمی رنسانس دیگر کلیسا از میان برداشته شد و گوشه گیر شد
و این شد که باز دانشمندان(برخی از اونها) دین رو بسیار بد و مانع پیشرفت می دونستن که این از کارکرد بد کلیسا بود
و همین تفکر کم کم در کل دنیا رواج داده شد و متاسفانه الان در ایران هم بسیاری چنان در علم غرق شدن و فکر می کنن که علم اون ها رو ارضاء می کنه و از روح خودشون و کمال روح که با دین به دست میاد باز موندن و کم کم دارن به این حقیقت می رسن

اما فکر کنم یکم از بحث خودتون پرت شدین
هرچند اینم بسیار مرتبطه
متاسفانه اینم به قول شما از کارکرد بد خانواده ها و روحانیون هست که الان ماشالله چنان غرق سیاست شدن که دیگه از فرهنگ سازی که وظیفه اصلیشونه باز موندن....


خیلی ممنونم از حضورتون
انشالله
بله درسته ، هر گناه ما مثل یک سیلی می مونه برای حضرت !!!!!
زنده باد
لطفتون زیاد
یا مهدی
پاسخ:
سلام بله حرفاتون درسته اما اینکه اینمطلب اهمیتش چقدره حتما من وشما با هم اختلاف سلیقه داریم چون منبا نگاه خودم الاندقیقا دارم همون مشکل رو بررسی میکنم بنظرم این نوع اندیشه ها پایه های فکری رو متزلزل میکنه خصوصا رو جوون خیلی اثر داره
سلام
خوشحالم خوشتون اومده
پاسخ:
سلام خواهش برادر
۰۲ اسفند ۹۱ ، ۱۰:۲۹ محمدنجاردزفولی
بروز هستم با بیوگرافی از سردار شهید یدالله صبور فرمانده رزمی لشکر 7ولی عصر(عج)
پاسخ:
چشم
سلام
دیروز نمیدونم چرا فارسی نمیشد
پاسخ:
سلام جدی؟
خوشاروزی که دل رادلبری بود
غزل خوان نگاه آخری بود
خوشاآن روزهادرخط اروند
هوای روضه های مادری بود
و اهل آسمان بودیم آن روز
که قدری بی نشان بودیم آن روز
و نای دل نوای نینوا داشت
و باصاحب زمان بودیم آن روز
و کاش آن روزگاران گم نمیشد
هوای خوب باران گم نمیشد
صفای جبهه ها میماند ای کاش
صدای پای یاران گم نمیشد
پاسخ:
ای خداااا
یک جواب کوتاه به زهرا خانم :
درست است که این جور مسائل باید در مکان های علمی مطرح شود ولی متاسفانه این از بی تدبیری آقایان است . زیرا کتب آقای حسن زاده که این مطالب در آن هست به فارسی ترجمه شده و در دسترس عموم قرار دارد و حتی کتب ابن عربی که مشکلات اعتقادی و اخلاقی دارد را هم به فارسی ترجمه کردند و به اسم عرفان ناب به جوانان و عموم عرضه می کنند و به همین دلیل ما مجبوریم در عموم بحث کنیم و شما اگر حجم وبلاگ های فلسفی و عرفانی را در نظر بگیرید این حرف را نمی زنید چون بحث های فلسفی دیگر از حوزه خارج شده است .
دیگر اینکه این سخنان را می توانید در کتب آقای حسن زاده ببینید نه آنکه بگویید « ببینید من اصلااین چیزی که شما درباره اقای حسن زاده میگید در کلام ونوشته هاشون نمیبینم » شما اول برو نگاه کن بعد رد کن خواهرمحترم .
در ضمن من مگه توهین کردم؟؟؟؟؟؟؟ من فقط نقد کردم و با منبع هم نقد کردم شما اگر در نوشته ی من توهین دیدید بگید اصلاح کنم
===========
نگاه کنید بحث های فلسفی در جامعه زیاد است مخصوصا در بین افراد مذهبی و دانشجویان . بحث فلسفی مثل بحث سیاسی نیست . آقایان بحث های فلسفی رو آزاد گذاشتند و عمومی شده مانند بحث های فلسفی آقای دینانی در شبکه4 و .... .
پس خواهشا نگید که خصوصی بحث کنید چون این بحث دیگه عمومی شده از قصور آقایان ! ولی اگر نمیخواید توی وبلاگتان بحث شود حرف دیگری است
پاسخ:
این حرفا چیه ..شما دارید تهمت میزینید کدوم بحث علمی الان من بیام بگم مرجع شما کتاباش حرومه وباعث انحراف میشه درسته؟؟؟؟ من نه فقیهم نه فیلسوف به چه استنادی شما نقد میکنید همینجوری رو هوا دارید اتهام وارد میکنید عجباااا بعدم من به خودم مربوطه اگه بخوام از بحثای اقای حسن زاده بهره ببرم میرم کتاباشم میخونم این نوع بحث کردن شما اصلا نه علمیه نه مستند من هنوز چیزی مبنی بر اون اتهامی که شما میزنید ندیدم شما فقط اتهام وارد میکنید بعد میگید برا روشن شدنش برید کتابای این اقا رو بخون !!!!!! جل الخالق برو توبه کن اقا سید محمد در ضمن حدیث اقا میگن براتون ایمیل میزنند چرا جواب ایمیلاشون رو نمیدید؟ این بحثم تموم کنید از این به بعد نظری رو در این زمینه تایید نخواهم کرد وتا فردا همه این نظرات رو حذف میکنم بنده خدا اقای حسن زاده روحشم خبر نداره بیاد از خودش دفاع کنه ....
خطاب به سید محمد/// اولا من کی باشم که جوابی برای تفکرات بلند مرتبه علمایی چون علامه حسن زاده را تبیین نمایم وفقط می توانیم ازآموخته هایی که ازشاگردانشان فراگرفته ام بیان نمایم که با حضور آن بزرگان حرفی به من نمی رسد/
2-منتظر کتابیتان هستم البته نه مانند آن نقدی که برای آقای حسن زاده نوشته بودید که فقط یک استفتاء بود وآن هم به توسط یه فقیه/وهیچگونه استدلالی درآن نبود جز یه استفتاء/ به بند 16 دوبار نگاه کنید ببینید که آیا این نقد است /آیا شما همه را اینگونه نقد می کنید/آیا نقد یعنی مخفی شدن پشت استفتاء یه فقیه/
3-جوابهایی خود علامه به شاگردانش درخصوص وحدت وجود ومانند آن داده اند گویا وقت نکردید مطالعه کنید ویا شاید موافق با فقیه قرآنی شما نباشد/درهر صورت می توانید مطالعه کنید
4-سوالاتتان را می توانید ازسایتهایی که مریدانشان یا وبلاگهایی دراین زمینه دارندبپرسید مطمینم جوابتان را اگر طالبش باشید بدست خواهید آورد/هیچیک ازشاکردان علامه تا کنون درخصوص برای اهلش نشده که جوابی ندهند حتی آخرین بحث وجنجالی ترین آنها که درخصوص آقای صمدی آمل هست می توانید دانلود کرده وگوش فرا دهید/
5-شما را چه شده است که به راحتی برولایت فقیه امام مهر ابطال می زنید درحالی که می دانید امروزه درجهان همه می دانند افتخاراتی که نصیب ایران شده است ازابتدای انقلاب اسلامی تاکنون همه وهمه به خاطر ولایت فقیه است نه آنگونه که به (قول شما) فقیه قرآنیتان معتقد هست/که دراستفتاء بند چهار آورده اید/
6-برادر من /ازاول هم گفتم من اصلا قصدمباحثه با شما را ندارم زیرا تفکرات سیاسی چنان شما را جهت داده که خیلی ازمباحث وبلاکتان بوی آن را می دهد/که اگر بخواهم نام ببرم ممکن است جز ضرر برای اتحاد اسلامی چیزی به همراه نداشته باشد برای همین ایمیلم را برایتان می فرستم تا راحت تر وبدور ازچشم عده ای تازه کار بتوانیم بهتر قلم فرسایی کنیم /حتما ایمل بفرستید ووبلاگ این بنده خدارا اشغال نکنیم هرچند یه با قبلا به ما تذکر داده بود /البته قبلا هم ایمیل دادم ولی خبری ازشما نشد/
maya_1348@yahoo.com متشکرم/
خطاب به سید محمد//خوب بود بعضی ازفقه ها ومریدانشان قبل ازاینکه حکم ارتداد فردی را صادر کنند وبه راحتی بر حرام بودن قضیه ای بپردازند برعلوم دیگر آشنایی می یافتند /کدام حرامی کدام ارتدادی کدام انحرافی باعث می شود که آن فرد گناهی حتی کوچک را درملع عام ازخود بروز ندهد/وهمه می دانیم که فکر عامل حرکت است /
امروزه متاسفانه بعضی ها با حرام خواندن مباحث عده ای قصد دارند تا سربرجک را مورد حمله قرار بدهند حالا شدبانام قرآن یاحدیث وروایات/
کجا دیده اید که حتی یکی ازمریدان شاخص عرفا دست به تهمت وافتراء و...بر دیگران ببندند وچقدر می توان یافت افرادی که خودشان را پیرو فقه می دانند یا فقیه درتهمت وافتراء و....هیچ ابایی ندارند تو خود مفصل بخوان ازاین مجمل/کاربزرگان را باید به بزرگان واداشت کارعرفای اسلامی را به عرفای اسلامی عارف می بیند تو نمیبینی ردش نکن برو شاید دیدی/علامه طباطبایی دید با اعتقاد به همان فلسفه دید که خیلی ها روش کردند امام دید/قاضی عارف نامی دید ازراهی دیگر/آیت الله شاه ابادی دید ازراهی دیگر /وهیچیک بردیگری نتاختند/ روحشان شاد/الهی ازعمرم بکاه وبر عمر عرفای اسلامی بخصوص حضرت علامه ذوالفنون بیافزا/
پاسخ:
بابا این ادما من نمیدونم از دین چی فهمیدن برادر !!!!! بحث کردن با این ادما غیر اینکه به ادمای شریف تهمت زنی کنن نتیجه ای نداره این روششونه هدف نشر دین نیست انگار هدف چیز دیگریست
کاش اونهایی که سنگ منتطری رو به سینه می زنند یه نگاهی به رنج نامه سید احمد می کردند/
کاش اونهایی که به قول خودشان به کدیور لقب دکتر وحجه السلام می دهند یه نگاهی میکردند حالا کجاست وچه کاری دارد میکند واینقدر بزرگ منش بودندلااقل نمی گفتند مرحوم خمینی یا اقای خامنه ای/
کاش اونهایی که به فقیه قرآنی معتقد بودند که لفظ خوبیه الحق /یه نقدی برجملاتش می نوشتند که معتقد بود کل الحوزات العلمیه الاسلامیه ملعونه الله .. راستی چه توجیهی می توان بر این جمله داشت؟؟؟؟؟ حتما ما قادر به درک آن نیستیم ونمی فهمیم یا نه اگه بعضیا بگن اخ میشه/
کاش ما هم اشنایی داشتیم می شدیم آنچه که دیگران نخوانده شدند /ونخوانده مدرک گرفتند به سفارش دوستان/
سلام.


تشنه طوفان
زندگی
کابوس
آسمان
برگ های سپید دفتر من
میگون
شعر غم انگیز
اشک شوق
آیینه شکسته
نوای بینوایی
آخرین جوابیه ( برای زهرا خانم ) :
1- من تمامی مطالب آقای حسن زاده را با ذکر سند گفتم و سعی کردم جملاتی رو بیارم که قابل فهم باشه . مثلا همین بحث وحدت وجود آقای حسن زاده با سوره ای مانند توحید و.... مخالفه .
2- من به آقای حسن زاده تهمتی نزدم بلکه نقد کردم و باز هم میگم شما اگر می توانید یک مورد توهین مرا بیاورید .
3- چیزی که مخالف کتاب الله و سنت قطعیه باشد مردود است خواهرم حال طرف مقابل فرصت جواب داشته باشد یا نداشته باشد باید نقد شود . این مسئله بارها در این انقلاب افتاده است نمونه اش برخوردهایی که با دکتر سروش شد . چون آقای سروش انحراف عقیدتی داشت مطالبش باید حذف میشد و الان کتاب های ایشان جزء کتب ضاله حساب می شود .
3- کتب ضاله در اسلام مشخص است . هرکتابی که به عقیده اصیل اسلامی صدمه بزند جزء کتب ضاله محسوب می شود و این مسئله را خیلی از علماء تایید کردند نمونه اش اجماع برحرمت نگهداری و نشر کتبی که قائل به قدم عالم می باشند که صاحب جواهر تایید کرده است . کتاب های آقای حسن زاده آملی از این مسائل قدم عالم و وحدت وجود پر است و قطعا جزء کتب ضاله است .
4- من دلایل مستند را درباره نظریات آقای حسن زاده در همین وبلاگ دادم کمی در بایگانی نظرات جستجو کنید خواهید دید .
5- و در آخر هم ناسزا گویی ها کردید که از شخصیت شما بدور است و اینجاست که تعصبات خشک حوزه ای خودی نشان می دهد ........
بقیه مباحث در ایمیل دنبال می شود انشالله
سلام منم تبرین میگم این پیروزی رو امیدوارم ایران همیشه پیروز باشه زهرا جان یه سری به ما هم بزن خوش حال میشم
پاسخ:
سلام چشم
۰۶ اسفند ۹۱ ، ۱۶:۲۲ محسن آقایی میبدی
سلام . اومدم بگم از وبتون خوشم اومده ....
موافقی بیشتر با هم آشنا بشویم ؟؟؟/
منتظرتم .......................
adabyat133.blogfa.com
پاسخ:
سلام خیلی ممنون حتما
۰۸ اسفند ۹۱ ، ۲۰:۱۶ محمنجاردزفولی
سلام لینک زیبایی زدید و تحسین بر انگیز هست فقط میتونم بگم مرحبا زنده باشی بروز هستم منتظر حضور گرمتان هستم
پاسخ:
سلام کدوم لینک زیبا؟
۱۸ اسفند ۹۱ ، ۲۲:۰۹ پشت هیچستان
لشکریان شیطان...

عکس ها مربوط به پارک آب و آتشه تهرانه، همون روزی که از طریق فیس بوک اونجا جمع شده بودند...
پاسخ:
بله درسته
سخنرانی آیت الله مصباح یزدی
http://www.nasrtv.com/modules/video/singlefile.php?lid=8199

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی