با من حرف بزن

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند .... گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را

با من حرف بزن

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند .... گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را

سلام من یه انسان آزادم .آزاد از قید و بند احزاب گروهها ..نه ببخشید من یه اسیرم ..اسیرعشق مولام امام سید علی همه دنیا رو به شوخی میگیرم چیزی زیبا تر از عشق ندیدم. این وبلاگ وبلاگ دلدادگیست .جایی برای بیان بی قراریهای من .

چهارشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۱، ۱۱:۵۰ ق.ظ

گفت وشنود

بسم الله الرحمن الرحیم


امشب شب اول قبر ایت الله خوشوقت هست هر کی میتونه نماز وحشت بخونه برا ایشون شک نکنید دستگیر خودمون میشه از رحلت ایشون بسیار ناراحت شدم روحش شاد


.......................................................................................................................................

من هدفم از زدن این پست دامن زدن به اختلافات نیست من نمیخوام کسی رو تبرئه کنم از گناهش حرفای امام سید علی رو شنیدیم  وقضاوت عادلانه و بی طرفانه ایشون رو اکثر مردم پذیرفتن اما یه نکته :
این اتفاق باعث شده  یه عده بیش از گناه رئیس جمهور ایشون رو متهم کنن. همه کارای خوب رئیس جمهور رو نادیده میگیرن  . هنوزم با وجود همه حرفای رهبرمون با شایعه انداختن و... مردم رو پشیمون کنن از رایی که دادن  این دغدغه واقعی منه

ما به ارمانهای این نظام رای دادیم نه یه شخصیت ما باید یاد بگیریم که افراد رو با یک خطا از حضیض انتفاع ساقط نکنیم اگر احمدی گناهکاره  که یک تخلف رو   که هنوز دادگاه نرفته مطرح میکنه پس چیزی که الان خیلی ها دارن  شایعه مکنن که اون قصد داره در اینده این کار کنه یا اون کار رو بکنه چیه؟؟؟ اگه جرم واقع شده در حالی که اثبات نشده قابل طرح نیست پس گناهی که هنوز مرتکب نشده چه معنی داره؟؟؟

من اون گفت وشنود رو تغییراتی دادم و در ادامه مطلب گذاشتم از همه منتقدین سپاسگزارم


راستی تبریک میگم قهرمانی ایران رو در کشتی . دست همشون درد نکنه بی خود نیست میخوان کشتی رو از المپیک حذف کنناگه زورشون میرسید اسم ایران رو از کره زمین حذف میکردن  منتها قد این حرفا نیستن  حرصشونو جای دیگه خالی میکنن
میگه : نظرت رو درباره دعوای دولت ومجلس نگفتی
میگم : نظر من اهمیتی نداره مگه من کیم؟
میگه: بهر حال تو هر دو دوره به احمدی رای دادی وهنوزم ازش حمایت میکنی یکی از اعضای این ملتی نمیشه که نظر نداشته باشی
میگم: نظر من نظر امام سید علی هست در واقع همشون  اشتباه کردند چون همه از دایره تقوا خارج شدن
میگه: اما من حق رو میدم به احمدی البته به قول تو اشتباه کرد اما اونا شروع کننده بودن همش با کارای دولت مخالفت میکنن میخوان مثلا قدرت خودشون رو به رخ بکشن ؟ یعنی چی هی قانون قانون میکنن حالا که قانون بهشون اجازه داده استیضاح کنن یا سئوال کنن باید دم به ساعت روزگار دولت رو سیاه کنن کاش حالا این سئوالات تموم نشدنیشون کارساز بود همش کار رو خراب تر میکنن
میگم:ببین نمیشه بینشون قضاوت کرد به این راحتی..  قضاوت عادلانه روامام خامنه ای  کردن  اما من  حس میکنم تو اون جریان  یه عده نمیخواستن دولت ومجلس با هم کنار بیان. شدن اتیش بیار معرکه، دیدی قبل اینکه احمدی بره به جایگاه برا دفاع چه جو سنگینی بود توهینای اونا رو به رئیس جمهور یه مملکت رو  شنیدم تو اون فایل صوتی با گوشای خودم. انگار میخواستن تحریک کنن احمدی رو تا اون افشاگری حتما انجام بشه 
میگه : احمدیم که قربونش برم همون کاری رو کرد که دشمناش میخواستن فشار روش کمه ؟؟ نمیدونم چرا خودش بهش دامن میزنه
میگم : این شخصیت احمدی نژاده از بس حرص کار کردن وخدمت داره یکمی عجولانه کار میکنه دیگرانی هستن که از شجاعت وایثارگری او که براش محبوبیت وپرستیژ اصلامهم نیست سو استفاده میکنن وافکار خودشونرو بهش القا میکنن احمدی خیلی تحت فشاره بین این همه ادمی که مدام کارشکنی میکنن به این ادما که همه کاراش رو تایید میکنن اعتماد میکنه واونا رو دوست واقعی خودش میدونه
میگه: دیدی از همه دیرتر نامه داد ؟

میگم:بله اینم از همون کارهاییه که باعث سو تفاهم میشه اما مهمتر از این اینه که به این پیامها عمل شه نه دوباره چند روزدیگه  یه بامبول دیگه درست کنن

میگه : قبل از نظر اقا نظرت چی بود ؟

میگم:باور کن نظرم همین بود اصلا من به این اتفاقات مشکوکم یعنی این دعواها از نظر من زیاد طبیعی نیست یه عده این وسط هست داره بهش دامن میزنن میان به مجلس القا میکنن که شما باید طبق قانون عمل کنید اگه تخلفی دیدید به وظیفتون عمل کنید بعد تو دولت میگن اینا فقط قصد کارشکنی دارن اینا میخوان زدو بند کنن اینا فلان بعد دولت یه کاری میکنه که تلافی کنه بعد ....خلاصه فشار هست دهانهای مزدور هست نظرات غیر کارشناسی هست اما چیزی که من دارم میبینم کسی نیت خیانت نداره  همشون فک میکنن دارن درست عمل میکنن اما تحت تاثیر هوای نفس و نظرات اون عده اشتباهاتی میکنن
کار احمدی چی بود؟ اینکه خواست به مردم بگه دلیل بعضی فشارها به دولت چیه؟ البته اشتباه کرد تو دین ما هدف وسیله رو توجیه نمیکنه هیچ وقت امامان وپیامبر وحتی خود خدا از افشاگری استفاده نکردند در طول تاریخ یک سند بیارن بگن امام دست یکی رو رو کرد همیشه اون ادم بوده که خودش مجبور میشه گندابهای وجود خودش رو فریاد بزنه وجلوی امام صف ارایی بکنه وهمه اونوقت میشناسنش

میگه : خوب اینجوری سخت میشه که اینجوری منافقین و دزدها راهی براپنهان شدن پیدامیکنن

 


م
یگم : درسته پس فک کردی آقا براچی همش میگن بصیرت ..این ادما بخاطر هوای نفسی که دارن زیادم نمیتونن خودشون رو پنهان کنن دیر یا زود  سیگنالهایی ارسال میکنن که اگه بصیر باشی فوری میگیری ومیفهمی این ادم یه چیزیش میشه همصدایی با دشمن، تطابق نداشتن عمل با حرف دنیا طلبی و تلاش بیش از حد برای بدست اوردن قدرت اطرافیان دوستان ودشمنان یک ادم نشون دهنده شخصیت اون وعقیدشه پس اگه زرنگ باشی مث روز معلومه کی به کیه
میگه: عجب 
میگم: خوشبختانه جامعه ما به  سمت بصیرت  داره پیش میره مردم ما هر کدوم تحلیل گران سیاسی هستن وخوب اوضاع رو رصد میکنن الان کار منافقان خیلییییی سخت شده فک کن الان جامعه منتظره ببینه کی به پیامی که داده زودتر خیانت میکنه شک نکن مردم به خاطی بار دیگه اعتماد نخواهند کرد کما اینکه قبلا این کار رو کردند ....نمیدونم چند بار این رو گفتم اما یه بار دیگم میگم ...مردم ما رابطه عجیبی با ولایت دارن  نه اون رو فقط به چشم یه اصل قانون ببینن به اون عشق میورزند و امام سید علی به خوبی این مردم رو میشناسه ودرد این مردم رو میدونه من بعدا یه چیزای قشنگی از تو این وقایع برا خودم در اومده که تو یه پست جدا میگم که همه بدونن این عشق الهیست

نظرات  (۲۶)

سلام
وقتی رهبر فرمود کار ایشون خلاف شرع یعنی حرام ، خلاف قانون یعنی حرام و خلاف اخلاق و مغایر حق مردم یعنی حداقل باید از مردم یه عذرخواهی و میکرد !!!!
البته من این وسط بیطرفم و بقیه هم همین حالت رو دارن.
پاسخ:
سلام بله عذر خواهی میکرد بهتر بود ....من حرفم اینه: اگه گناهی کرده باید به اندازه جرمش مجازات بشه نه بیشتر درضمن افراد خاطی دیگه هم نباید این وسط قصر در برن و دیگه اینکه نباید از این جو استفاده کنند تا به مردم القا کنن انتخاب شما اشتباه بوده (الان دارن این کار رو میکنن) نباید گناهی رو که هنوز رئیس جمهور انجام نداده بهش نسبت بدن ونباید اینهمه خدمت رو نادیده بگیرن ....ایا حرف من غیر منصفانست؟
سلام دوست عزیز
آپ هستم خوش حال میشم بهم سر یزنی.
پاسخ:
سلام چشم برادر
زهراجون بالاخره به فضل الهی آپ شدم...بدو دیگه.................
پاسخ:
اوکی الان میام عزیزم
سلام بزرگوار خیلی وقته که نیستی؟پس کجایی؟
خدا رحمتش کنه اعجوبه ای بود که از دستمون رفت......
ایام سفر به مناطق جنگی شروع شده گفتم این غزلم رو تقدیم به کاروانهای راهیان نور کنم شاید انگیزه ی تجدید بیعتمون با شهدا بیشتر بشه...
بیایید.. چون رهبر و مقتدا..
دمی رهسپار مناطق شویم
...........منتظرتم

پاسخ:
سلام من هستم شما کجایی؟...چشم حتما میام
آجی یه وب پیداکردم خیلی وضعش خرابه اگه وقت کردی یه سر بهش بزن ونظراتی که براش میذارن بخون مخصوصا پست آخرش بعد با زبان شیوات نهی از منکرش کن یا علی...
سایتش اینه fareba1368.blogfa.com
سلام سوال های خود را از
http://m-d.ir/
بخواهید اگر سوال دیگری دارید بنده درخدمتم
پاسخ:
سلام ممنون
اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم
سلام
مطالب خوبی دارید به منم سربزنید منتظر نظرتتون هستم
برای تبادل لینک هم امادم خاکیان افلاکی اسم وب هس
موفق باشی

یاعلی
http://abi021.blogfa.com
پاسخ:
سلام ممنون چشم
اگر قلب توان تفکر می داشت از تپیدن باز می ایستاد
سلام عزیزم خوبی
پاسخ:
سلام ممنون عزیزم شماخوبی؟ دوباره ادرس نذاشتی هااااا
یک کیلیپ صوتی بسیار زیبا از امام خامنه ای (من انقلابی ام)
http://rahnmod.blogfa.com/
با نظرات خود مارو یاری دهید ...
یا علی مدد....
پاسخ:
بسیار ممنون واقعا زیبا ست حتما استفاده خواهم کرد
سلام
از وبم پروانه ورنگ دیدن کن
سلام
یکی از مسائلی که امروزه در جامعه اسلامی خیلی رونق گرفته است ، بحث حیله های شرعی !!!! می باشد . حیله ی شرعی در تعریف جناب آیت الله مکارم یعنی : « حفظ ظاهر قوانین شرع در حالی که روح قانون در وی نباشد ! » . حیله شرعی نوعی حقه بازی و یکی از فتاوای بسیار غلط آقایان می باشد که برخلاف کتاب الله و سنت قطعیه است . این حیله در مسائلی مانند ربا و نکاح نقش مهمی دارد . ما در کتاب « حیله ای درنکاح » به طور تخصصی به بررسی نقش حیله در امر نکاح پرداخته ایم و نظریه مشهور فقهاء را که می گویند : « عقد دختر نابالغ برای محرمیت با مادر جایزاست » به دادگاه نقد کشانده ایم و اعلام کرده ایم که این نظریه برخلاف حکم قرآن است و این عقد باطل و حرام است . این کتاب براساس فتاوای فقیه اعلم قرآنی حضرت آیت الله العظمی دکتر صادقی تهرانی قدس سره تنظیم شده است .
برای دانلود به سایت ما بیایید
بسم الله الرحمن الرحیم
الحمدلله رب العالمین
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
سلام علیکم

-------- *♥*♥*♥* --------
-------- *♥*♥*♥* --------
-------- *♥*♥*♥* --------
-------- *♥*♥*♥* --------
------*♥*♥*♥*♥*♥*-----
-------- *♥*♥*♥* --------
----------- *♥* -----------

┐──────────────────────────────────────────────────────┌
امام زمان عجل الله تعالی فرجه فرمودند:
از خدا بترسید و تسلیم ما شوید و کارها را به ما واگذارید، بر ماست که شما را از سرچشمه، سیراب برگردانیم، چنان که بردن شما به سرچشمه از ما بود، در پى کشف آنچه از شما پوشیده شده نروید. مقصد خود را با دوستى ما بر اساس راهى که روشن است به طرف ما قرار دهید.
اکمال الدین، بحارالانوار، ج 52، ص 30
┘──────────────────────────────────────────────────────└
بیا اسامی برندگان رو آپیدم...
پاسخ:
اوکی
اگر در کشور عدالتی باشه این ماجرای مجلس حداقل باید یک محاکمه داشته باشه
برای احمدی نژاد بخاطر نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی
یا
برای فاضل لاریجانی برای اختلاص و سو استفاده از قدرت
یا
رییس قوه قضاییه برای چشم پوشی از اتهامات برادران محترم
پاسخ:
عجب خدا رو شکر ما پیشینه ای مث شما ها نداریم هاااا اولا داره به پرونده اقا فاضل رسیدگی میشه هنوزم معلوم نیست برادران لاریجانی چنین کاری کرده باشن خودت نشر اکاذیب نکن اونا بابا پولداری نیستن که با یه پرونده دهزار برگی یه سند میلیاردی بذارن درش بیارن ...شما فکر نون باش که خربزه ابه جیگر من که میدونم دردت چیه عزیزم اروم باش قربونت برم مطمئن باش از این تنور نونی برا شما در نمیاد ههههههههه
۰۶ اسفند ۹۱ ، ۱۸:۵۳ مهرداد - بی رودروایسی
سلام

رفتن به دیدار معشوق که ناراحتی نداره

ایشالا خدا همه کسانی که سنی ازشون گذشته و برای رفتن لحظه شماری میکنن زودتر اجلشون روبرسونه !

کسانی هم که مثل آقای ...با 120 سال هنوز ذوق زندگی دارن حفظشون کنه!
پاسخ:
برا ایشون ناراحت نشدم برادرجان برا خودمون ناراحتم ...نوبت شما هم میرسه مهرداد خان.... اما به کوری چشم بعضیا ایشالله عمرشون بشه دویست سال تا چشم بعضیا در بیاااااد هههههه
سلام
با مطلب نکته ایی!!! با عنوان خواهران در اینترنت و فضای مجازی دنبال چه چیزی هستند ؟بروزم!
دقیق بخوانید و با تفکر نظر بدهید!
منتظرم!
یاعلی
فرهنگ پرواز
پاسخ:
سلام خدا بدادت برسه اگه به خانوما گیر الکی داده باشی خودم حسابت رو میرسم ههههه
هرکی میادمیگه چه آهنگ قشنگی داری وا...من نه آهنگ گذاشتم نه آنگشومیشنوم!حالاچی میخونه؟
پاسخ:
واااااااااااااا یعنی چی؟ تو وبت هست ای بابا
ممنون
خوب بود
خوندمشون ،موافق بودم
پاسخ:
ممنون عزیزم
ببخشید منظورتون از امام سید علی چی بود؟ می دونید دچار شرک مخفی شدید؟
پاسخ:
الله اکبر مشرکم شدیم اینو دیگه کدوم ور دلم بذارم
سلام زهرا جانم . چند روز بود نیامده بودم ، دلتنگت شدم . خوبی ؟
راستش گفت و شنود تصحیح شدتو نخوندم امّا اگه وقت شد زودی میخونم ببینم چه نوشته ای ای بانوی نویسنده . :)*
پاسخ:
سلام عزیزم خوبی؟ قربونت برم منم با خودم میگفتم این سما کجاست نمیاد اگه نمیومدی خودم میومدم سراغت عزیزم ....منتظر نظرت هستم عزیزم بوووووس چرا ادرس نذاشتی؟ ادرس بذاری یادم میمونه بهت سر بزنم
انشالله که حضرت رقیه از حقش می گذره و دست آقای خوش وقت رو هم میگیره
هرچند صحبت های ایشون تبعات زیادی داشت
در هر صورت
خدا رحمتشون کنه
یا مهدی
هرطور صلاح می دونید
بنده همون زمان این کلیپ رو دیدم
و بزرگانی هم که ایشون رو نقد کردن
امثال آیت الله یثربی
همه رو کلیپ ها شون رو دیدم
از شما بعیده
آقای مطهری هم این حرف رو زده
ولی کتاب نوشته خودش نیست
اون فقط فیش های تحقیقش هست که بعدا چاپ میشه
که الان علیه ایشون هم این حرفا رو زدن

ولی بسیاری از بزرگان علیه آقای خوشوقت موضع گرفتن
ایشون در همون کلیپ 5 تا شبهه می ندازه
که یکیش این بوده که میگه رقیه دختر امام حسین نیست
عزاداری سنتی رو زیر سوال می بره
تاریخ رو زیر سوال می بره و ...

در هر صورت ایشون رو از مسجد اعظم قم بعد از اون ماجرا انداختن بیرون و اجازه ندادن دیگه کلاس هاش اونجا برگزار بشه

خلاصه که حرف زیاده
هر سوالی داشتید جواب گو هستم

آیت الله یثربی می گه
من نمی دونم چرا هرکسی به یه نصفه مقامی می رسه در مقام منکر شدن حقایق بر میاد
واقعا درسته
یا مهدی
اصلا صدا و سیما که لجن بازاره
از اون حرف نزن
اون که گناهش از همه بیشتره
خود خوشوقت هم هرچند حرف غلطی زده اما راضی نبود از تلوزیون پخش شه
مطمئننا پشت این قضیه داستان های سیاسی خوابیده
اختلاف نظر نه در این حد که پدر یک شخصیت بزرگ رو عوض کنی........
آیت الله یثربی هم کاملا درست فرمودن ، این یه کلیپ بود ، من نقد های دیگه هم دارم در مورد شبهه هایی که آقای خوشوقت انداختن
حتی از مراجع از مسئول مسجد اعظم قم و ...

ضمنا حالا شما می خوای بخوابی من کار ندارم
اما من ذره ای هم عقب نمی شینم
تا بحال فکر کردی چرا غدیر رو منکر میشن؟
این بحث ها از طرف اهل سنت و وهابیت بین شیعه ها می اندازن
نمی دونم تا چه حد در این مسائل هستید
اما من با دفتر دو مرجع کار می کنم
و دو تا هیئت هم داریم و عضوم
چیزی که این محرم خواستن انجام بدن ، حضرت رقیه و علی اصغر رو منکر شدن
و کتاب های زیادی هم پخش شد و نیروهای کثیفشون دست به کار شدن
اونا خیلی آروم این کار رو انجام میدن
یه دفعه نمیان منکر بشن
سیاست دارن
امثال دو تا شخصیت رو منکر می شن ، فردا روز میشه داستان غدیر
اگه بچه شیعه ای باید برات مهم باشه
نه اینکه فرق نکنه دختر امام حسین هست یا نیست

خلاصه از ما گفتن

یا مهدی
ضمنا بنده راضی نیستم شما نظر هامو تایید نمی کنی هااااااااا

هر مطلبی که گذاشته میشه باید نظرات انتقادی و هر نظری تایید و جواب داده بشه

قضاوت با بقیه

یا مهدی
سلام
خیلی خوشحال شدم از حضورت آبجی
اگه با تبادل لینک موافقی برام نظر بذار
وبت با محتواست
پاسخ:
سلام ممنون عزیزم چشم حتما
تأثیر هالیوود بر استقلال ازدست رفته فرانسه
http://www.nasrtv.com/modules/video/singlefile.php?lid=8188

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی