با من حرف بزن

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند .... گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را

با من حرف بزن

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند .... گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را

سلام من یه انسان آزادم .آزاد از قید و بند احزاب گروهها ..نه ببخشید من یه اسیرم ..اسیرعشق مولام امام سید علی همه دنیا رو به شوخی میگیرم چیزی زیبا تر از عشق ندیدم. این وبلاگ وبلاگ دلدادگیست .جایی برای بیان بی قراریهای من .

سه شنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۱، ۱۱:۵۵ ب.ظ

مشکل کجاست ؟(قسمت هشتم)

بسم الله الرحمن الرحیم

بعضی از دوستان اشاره کردن اول اینکه مهمترین چیز برا نهی از منکر اینه که ما اول به جامعه زشتی این عمل رو نشون بدیم وقتی جامعه زشتی وقبح عمل رو دید خودش ازش پرهیز میکنه اما شما ببینید گناهانی که امروز زشتیش تو جامعه ریخته با اینکه همه میدونن گناهه اما انجامش میدن چون عادی شده مث بی حجابی .مث غیبت کردن ودروغ گفتن و...خب حالا  برا اینکه جامعه زشتی عمی رو بفهمه باید چیکار کنیم؟
مهمترین چیز اینه که عوارض اون گناه رو بگیم مثلا بد اخلاقی در خونواده برای اینکه این موضوع جا بیفته مردم باید بدونن که فحاشی کردن وبد اخلاقیدر خونواده باعث چه اسیبهایی میشه مث اینکه ما برای جلوگیری از مصرف مشروب علاوه بر ممنوعیت وحد زدن عوارضش رو میگیم واین خودش خیلی کمک کنندست یا بی حجابی به مکالمه زیر توجه کنید:

- اوووه چه ارایشی کردی تو...چقدر وقت گذاشتی؟
- خوشکل شدم؟
- خوشگل که خیلی الان چه حسی داری؟
-خیلی حس خوبی دارم
- برا چی ارایش میکنی موهات رو نمیپوشونی؟
- برا دل خودم
_ بعد میدونی که وقتی بیرون میری کلی مرد تو رو میبینن؟
_ خب اره که چی؟
_ خب فک میکنی اونا چه حسی پیدا میکنن؟
_ خب .... نمیدونم ...حتما خوششون میاد دیگه؟
_ خب بعدش چی؟
بعدش چه اتفاقی میفته؟

_ هیچی یه نگاهی میندازن میرن دیگه ...بعضیام گیر میدن اما من محلشون نمیدم
..میدونی که من اهل این چیزا نیستم  فقط میخوام زیبا باشم
_ خب میخوای من بگم چی میشه؟
_ بگو
_ مردایی که تو رو میبینن دو حالت دارن یا مجردن یا متاهل ...اگه مجرد باشن که  با دیدن زیبایی یکی مث تو دلشون قیلی ویلی میره فک کن هر روز چقدر دختر ای نازو  مامانی رو باید ببینن وتشنه برن لب چشمه وبرگردن اینا یا به فساد میفتن یا اگه بخوان پاک بمونن دچار افسردگی میشن راندمان کار مفید میاد پایین راندمان درس خوندن محصلین و حتی مطالعه  هم میاد پایین ...اما اگه متاهل باشن اوایل با همسر خودشون ارضا میشن اما وقتی تنوع خیلییی زیاد بشه اون مدام اون زنای بزک کرده رو با زن خودش مقایسه میکنه تو خیابون ما با بهترین حالت ولبخند و پرستیژ ظاهر میشیم وسعی میکنیم بی عیب باشیم اما تو خونه نه بنابراین خیلی زود این مرد ،دیگه با خانوم خودش راضی نمیشه و کارش به هوسبازی میرسه تازه ممکنه با زن خودش بد رفتاری هم بکنه بچه ها تو اون خونواده کلی آسیب میبینن  ...بازم بگم؟

سکوت میکنه
میدونه راست میگم اما حرفی برا گفتن نداره ..اضافه میکنم
_ ایا زیبا تر از تو هم هست؟
_ خب اره حتما هست
_ دوس داری در کنار زنی زیبا تر از خودت کنار همسرت قرار بگیری واون با نگاهش مدام ..... نمیذاره حرفم تموم شه
_ این حرفا چیه؟؟؟؟؟؟ میکشمش....

_ زشت تر تو چی هست؟
_ قطعا هست
_ اون ادم اگه شوهرش تورو دید بزنه  چکار میکنه؟ حتما میخواد بکشتش....
   دوباره سکوت

عزیز دلم حجاب یک محبته یک ایثاره ...حجاب اوج انسانیته ...اوج کمک به همنوع برای بهتر زندگی کردن  وبیشترین خیرش نصیب خود زنها میشه

بحث امر به معروف ادامه دارد.....

پی نوشت : یکی از دوستان یه سایت بهم معرفی کرد که خیلییییییییی زیبا بود حتما برید بخونید
                                                        
                                              بلوغ راهی به سوی اسمان

نظرات  (۲۵)

سلام بزرگوار
خیلی ممنونم از حضورتون
خوهش می کنم
منم ممنونم
زنده باد
لطفتون زیاد
یا مهدی
پاسخ:
سلام خواهش .....
۱۱ اسفند ۹۱ ، ۱۵:۵۲ خسرو زارعی
من که از آتش هجران تو دلسوخته ام
آتش عشق به کانون دل افروخته ام
به تمنای وصال تو ای مهر مثال
روز و شب دیده به ره دوخته ام
۱۱ اسفند ۹۱ ، ۱۶:۱۵ بروز ترین مداحی های شیراز
سلام اگه ممکنه لوگوی مداحان شیراز را در وبلاگ خود جای دهید.
متشکریم


پاسخ:
سلام چشم
من که از آتش هجران تو دلسوخته ام
آتش عشق به کانون دل افروخته ام
به تمنای وصال تو ای مهر مثال
روز و شب دیده به ره دوخته ام
نه به اون آدرس میرفتم ولی پیدامیکردم چندتااهنگ نه سخنرانی پیداکردم که به بلاگفانمیخورد.ممنون ازلطفت.
دانی که انتظار تو با ما چه می‌کند؟

توفان ببین به پهنه دریا چه می‌کند

آشفته ام چو موج به دریای زندگی

آشفتگی ببین به دل ما، چه می‌کند

یکدم بپرس این همه غم این همه بلا

در خاطر شکسته زغم ها چه می‌کند

دور از بهار روی تو بی‌برگ مانده‌ام

بی برگ و بار مانده به دنیا چه می‌کند؟

بنشین ز راه لطف دمی در کنار دل

آخر بپرس این دل تنها چه میکند

طاووس کبریایی، ای هدیه خدایی

تو دیدینی‎ترینی، ای دیدنی کجایی؟

هر دیده مست راهت، غمدیده در پناهت

خشکیده یاس عالم در حسرت جدایی

ای آسمان اول، ای سایبان آخر

ای چشم چشمه عشق، رحمی به بینوایی

آرام‎تر که من هم با کودکان بیایم

پایی نمانده دیگر، جز دست بر دعایی

سخت است بی تو بودن، سخت است بی تو ماندن

سخت است بی تو بی تو، بی یار آشنایی

آسان نمی‎توان رفت از خوان رحمت تو

بگذار تا بمانم در زیر گرد پایی

امید ناامیدان، مهدی سرت سلامت

سنگ است قلب بی تو، ننگ است بی وفایی
پاسخ:
خیلی زیبا بود ممنون
زهرا جون..بدو آپم...
پاسخ:
اوکی
زهرا خانوم خطاب من به شما نبود با اونایی که شما ازشون حرف زدید درچند خط اولی/ یعنی من این قدر فلسفی حرف زدم شما هم که الحمد لله ازفلسفه خوشتون نمیاد /بابا چرا اینقدر زود حمله می کنی/ (به قول گیلگ ها // ا م ر(دوتا فتحه راء کسره) بکته(دوتا فتحه تاء کسره) بگیر//مارو افتاده خودت بگیر
پاسخ:
هههه ای بابا من کی حمله کردم ؟ ..ببخشید شاید شما لحن نوشته های منو اینجوری خوندید شرمنده ....میدونید مبهم نوشتید فلسفی نبود ...خدا نکنه این حرفا چیه میزنید بخدا شرمندم میکنید
سلام .
« صِیانَهُ المَرأةِ أنعَمُ لِحالِها وَأدوَمُ لِجَمالها . »

امام على علیه‏السلام :

صیانت زن او را شادابتر و زیبایى ‏اش را پایدارتر مى‏کند .

[غرر الحکم : 5820 منتخب میزان الحکمة : 130]
پاسخ:
بله دقیقا همینه
سلام از اینکه با وبلاگ شما اشنا شدم خوشحال شدم
با مطلب رد پای شیطان منتظر قدوم شما هستیم


موفق باشید.
پاسخ:
سلام خواهش میکنم موفق باشید
۱۲ اسفند ۹۱ ، ۰۹:۰۰ سلحشوران اریا
در پایان زندگی از روی تعداد مدرکهایی که گرفته ایم،
میزان مالی که اندوخته ایم و کارهای بزرگی که به انجام رسانده ایم،
درباره ما داوری نخواهد شد...
بلکه از ما خواهند پرسید:
آیا گرسنه ای را سیر کرده ای،
برهنه ای را لباس پوشانده ای و بی خانه ای را پناه بخشیده ای؟
گرسنه ای، نه فقط لقمه نان، که گرسنه عشق
برهنه، نه فقط از تن پوش، که برهنه ای از عزت و احترام انسانی
و بی خانه، نه فقط از خشت و گل، که بی خانمان به سبب طرد و رانده شدن...
۱۲ اسفند ۹۱ ، ۱۰:۵۳ سلحشوران اریا
با سلام به دوست محترم و عزیز از اینکه می بینم خیلی راحت سخن میگویی و ابراز احساست را نسبت به کشور و رییس جمهور و ولایت بیان میکنی خوشحال و خرسند هستم و افتخار میکنم جوانان و بزرگان من اینقدر هوشیار و بیدار هستند که خوب و بد را تشخیص میدهند و امیدوارم دور جدید انتخابات بهترین ها را انتخاب نمایند . اوست عزیز ما نشته ایم بیرون گود میگوییم لنگش کن ولی خود در این حماسه شرکت نکرده ایم م نمی دانیم چه خبر است دوست ندارم کسی یا اشخاصی را زیر سوال ببرم و مدیریت دکتر اینگونه است ما باید ضعف ها را ببینیم و قوت ها را ببینیم تا برای اینده درست تصمیم بگیریم و بینش و ایده های مثبت داشته باشیم ولی هرچه بگوییم ما زنده ایم با ولایت
۱۲ اسفند ۹۱ ، ۱۰:۵۷ سلحشوران اریا
ﺁﻫﺴﺘﻪ
ﮔﻔﺖ: "ﺧﺪﺍﻧﮕﻬﺪﺍﺭﺕ"..

ﺩﺭ ﺭﺍ ﺑﺴﺖ ﻭ ﺭﻓﺖ...

ﺁﺩﻣﻬﺎ ﭼﻪ ﺭﺍﺣت؛ ﻣﺴﺌﻮﻟﻴﺖ ﺧﻮﺩﺷﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﮔﺮﺩﻥ ﺧﺪﺍ ﻣﻲ ﺍﻧﺪﺍﺯﻧﺪ...
پاسخ:
عجب.....واقعا
۱۲ اسفند ۹۱ ، ۱۲:۱۹ سلحشوران اریا
ترسم انروز که از قله فرود اید مرد

۳۱۳ادم نتوان پیدا کرد

۳۱۳به سر انجام ‌آیند؟

این جماعت همه بابخچه ی حمام آیند
پاسخ:
هههه جالب بود فک کنم منم بخچم اونروز تو دستم باشه

کنار قبر آماده ای نشسته و عجیب به فکر فرو رفته بود.
بنده ی خدایی روی شانه اش زد و گفت:
-"حاج احمد! این قبر برای تو خیلی کوچک است. تو با این قد بلند، توی این
قبر جا نمی گیری.به فکر یک قبر دیگر باش".
حاج احمد کریمی در جواب گفت:"من به شما قول می دهم که این قبر برای من
بزرگ هم باشد".
همیشه می گفت:"شهادت با یک تیر یا ترکش که نفع شهادت نیست، آدم باید مثل
امام حسین (علیه السلام) شهید شود تا شرمنده ی آقا نشود.من دوست دارم روز
قیامت،اگر قرار شد مرا به امام حسین (علیه السلام) معرفی کنند،قطعات بدنم
را روی پارچه ای قرار دهند و بگویند:"این احمد کریمی است".
گذشت تا این که در کربلای پنج گلوله توپ به او اصابت کرد و قطعات بدنش را
در کیسه ی کوچکی جمع کردند و در همان قبر دفنش کردند.
احمد به آرزویش رسید و شرمنده ی امام حسین (علیه السلام) نشد.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
خاطره ای از شهید احمد کریمی/ مسافران آسمانی،ص125-126
پاسخ:
خیلییییی زیبا بود واقعا ممنون
۱۲ اسفند ۹۱ ، ۱۲:۲۲ سلحشوران اریا
دیدند دشمنان که در این خطه لاف نیست
شمشیر دوستان علی در‎ ‎غلاف نیست

در این قبیله نخل تناور ، همیشه هست
مقداد هست، مالک اشتر همیشه هست

اینجا که کوفه نیست خوارج علم شوند
سلمان نمرده است ، اباذر همیشه هست

صف بسته اند اینهمه سردارها به شوق
یعنى براى پیشکشت، سر همیشه هست

روشن ترین روایت عمار میشویم
در عشق سید على همه تمار میشویم
پاسخ:
دستتنون دردنکنه بسیار عالی بود
مطالب جالبی ولی خب ای کاش فیلمسازان ما داستان نویسهای ما و... بیدار می شدند/امروز فیلم بی محتوای ارگو را ساختند گناه خودشان را موجه جلوه دادند مثل اینکه ایزانیان خیانت کردند نه سفارت آمریکا/بعد ما بیایم فقط نقد کنیم/ اکثر فیلمهای استانی ما بی محتوای هستند فرهنگ ساز نیستند مردم رو هدایت نمی کنند/سینما گران ما در دوده آخر انقلاب ازداستانهای بی محتوی استفاده می کنند و....متاسفانه اکثرا هم ادعا دارند/
پاسخ:
اری اینچنین است برادر
سلام زهرا بانو
خیلی افتخار دادین ممنون بابت لینک...
منم لینکیدم شما رو بانو
خایلی خایلی خوشحالم نمودید
در ضمن متن بیار زیبایی هم بود و دقیقا همین گفته ها رو از بی حجاب ها خواهیم شنید
برای سلامتی مولا صلوات
پاسخ:
سلام ممنون ...لطف دارید شما....
با سلام و سپاس فراوان
با نهایت احترام و افتخار جناب عالی هم لینک شدید .
د رمورد سوال : باید نظر نماییم تقریبا روشن است ولی کمی به توضیح نیازدارد
ان شاء الله یه وقت مناسب محضرتان عرض می نماییم
پاسخ:
سلام ممنون از لطفتون ...بخشید تو زحمت افتادید
اضافه کار من را .....که می دهد؟!
****
شهید آوینی رو ضایعش کردند.جنست از مال حسین نباشه به درد امام حسین نمی خوری
****
الان که همه از این موبایلا دارن.هر پایگاه 5 تا بلوتوث > 250 تا بلوتوث میشه
******
"***تهدید ها مهمه اما مهم تر از اون نادیده گرفتن فرصت هاست***"

نادیده گرفتن فرصت ها
پاسخ:
ریشه همه این سستی ها میدونی چیه؟ اینکه باورمون نمیشه تو جنگیم راحت داریم زندگی میکنیم ...وقتی اقا میگن جهاد فرهنگی جهاد اقتصادی یعنی چی؟؟؟ یعنی دیگه دو دو تا چار تا تعطیل باید از خواب و خوراکمون بزنیم در راه اسلام یه اقلیت بزرگی اینجوری بشن وضع درست میشه هااامنتها الان بشدتن کمیم خیلی کم..منظورم فعال فرهنگی
با سلام راجب بی حجابی چند چیزی میگم به ضرر طرف باشه نه طرف مقابلش 1-اون کسی که از اون خوشش میاد از خودش خوشش نمیاد از چهرش خوشش میاد وقتی از چهرش خوشش بیاد ممکنه زمانی که ازدواج کرد شوهرش یک خانم خوشکل تر از خودش ببینه بعد به اون بی مهری کنه امکان داره دیگه چهرش برای شوهرش تکراری بشه بعد امکان داره وقتی که از ریخت و قیافه افتاد یا خدایی نکرده چهرش خراشی بیدا کرد بخاطر اینکه بخاطر جهرش با اون ازدواج کرده موجب بی مهری بهش بشه یا شوهرش بهش خیانت بکنه یا ترکش کنه ایا یک زن دوست داره شوهرش بخاطر چهرش با اون ازدواج کنه یا خودش؟ ایا یک زن دوست داره شوهرش بهش خیانت کنه؟ ایا یک زن دوست داره شوهرش به جز خودش به زنی دیگه ای هم نظر داشته باشه؟ خواهر های بی حجاب لطفا کمی فکر کنید.
پاسخ:
سلامبسیااار عالی ...کاش اسمتون رو نوشته بودید
سلام دوست عزیز
عرض تشکر و قدر دانی بابت حضورتون در وبلاگ بنده
مطالب ، بسیار زیبا هستند
موفق باشید
یاعلی مدد
پاسخ:
سلام ممنون
عفت سرآمد هر خوبیست
پاسخ:
درسته
:.............
این پیام مال من نیست ولی بخونش: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر یک معجزه باش
تروخدا بفرست
پاسخ:
ههههههههههه منتظرم حضرت زینب سوسکم کنه ...این حرفا چیه ؟؟؟؟ زشته بخدا
سلام خواهر ولایی خوبید؟میشه برا اپ هاتون خبر بدید ؟با مقاله ای راجب عمل هایزیبایی از منظر اسلام اپم اومدم دعوتتون کنم
پاسخ:
سلام چشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی