با من حرف بزن

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند .... گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را

با من حرف بزن

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند .... گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را

سلام من یه انسان آزادم .آزاد از قید و بند احزاب گروهها ..نه ببخشید من یه اسیرم ..اسیرعشق مولام امام سید علی همه دنیا رو به شوخی میگیرم چیزی زیبا تر از عشق ندیدم. این وبلاگ وبلاگ دلدادگیست .جایی برای بیان بی قراریهای من .

شنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۱، ۰۱:۲۹ ب.ظ

مشکل کجاست ؟(قسمت نهم)

بسم الله الرحمن الرحیم

تو پست قبلی گفتیم زشتی های گناه واثاری که میذاره رو بگیم  ومنکر رو واقعا منکر معرفی کنیم

یه روش دیگر امر به معروف ونهی از منکر زیبا نشون دادن معروفه یعنی وقتی صداقت رو زیبایی خودش رو نشون بده دروغ رنگ میبازه منتهی بعضی از کارهای خوب رو الان دارن کاری میکنن زشت تلقی بشه مثل همین امر به معروف یعنی امر به معروف خودش از همون کارهایی هست که ما باید اثارش رو رو جامعه بیان کنیم یه بزرگواری دفه پیش یه ایه گوشزد کردن مبنی بر اینکه شما بهترین امتید چون امر به معروف میکنید .. اما تو شرایط کنونی کار به جایی رسیده که امر به معروف یک نوع ایثارگری می خواد یعنی آمر به معروف عملا مظلوم قرار میگیره واین زمینهانجام گرفتن  این واجب الهی رو فراهم کرده یعنی امر به معروف هزینه داره برا ادم حالا چه جانی وچه آبرو ...
اگه بخوایم یه  مثالدیگه  بزنیم بازم میرم سراغ حجاب چون الان یکی از معروف هایی که سعی بسیاری میشه ضروری به حساب نیاد وحتی زشت به حساب بیاد حجابه خب یک کار دیگه اینه که ما زیبایی حجاب رو بیایم بگیم وحتی دختران محجبه رو تکریم کنیم وجامعه به این  نتیجه برسه که زن با حجاب بسیار با ارزشتر وزیبا تر هست



چند عکس جالب در ادامه مطلب گذاشتم همراه یه خاطره که برا خودم اتفاق افتاد





توضیح برا صوت وب: منظور اینه که رسانه های ما هنوز نتونستن کار در خور تقدیری ارائه بدن که مفاهیم انقلاب ودین ما رو به خوبی انتقال بده به دو دلیل یکی اینکه هنرمندان ما  این مفاهیم رو هنوز به خوبی درک نکردن ودوم هنرمندان ما حرکتی جهادگونه ندارن. برای مبارزه با قدرت بزرگ رسانه ای غرب باید مخلصانه واگاهانه ومجاهدانه کار کرد




نوجوون بودم حجاب داشتم اما زیاد مراقب نبودم گاهی کمی جلوی موهام میومد بیروناون موقع درک درستی از حجاب نداشتم خونوادم خیلی مراقبم بودن خصوصا مامانم که مث گشت ارشاد مدام بهم گیر میداد :  زهراااااااااااااااااااا اون مقنعه واموندتو بکش جلووو اون موقع خیلی عصبی میشدم مدام میگفتم واقعا چه فرقی داره؟؟ این مامان چقدر سخت میگیره  اما یه روز که حواسم به مقنعه م بود وحجابم کامل بود. تو پیاده رو یه خانومی اومد جلو گفت:
_ ببخشید دختر خانوم؟    گفتم: بله گفتش شما خیلی حجابتون قشنگه برا همین ما بهتون این کتاب رو هدیه میدیم منم دیگه رفتم تو آسمون کلی هم به مامانم پز دادم دیدی این همه بهم گیر میدی ؟ این خانوم چجوری ازم تعریف کردواقعا برام شیرین بود وانروز احساس بزرگی میکردم اینکه از من بخاطر یک کار خوبم تقدیر شده بود  تازه رهگذرها هم که میدیدند این قضیه رو قطعا روشون اثر داشت.


نظرات  (۲۶)

سلام .خدا قوت . در راه خدا و ترویج ارمانهای الهی موفق باشید
پاسخ:
سلام ...ممنون وهمچنین
سلام. قالب جدیدوبلاگنون خوشگله.
مبارکه
پاسخ:
سلام ممنون لطف دارید
سلام..
قالب جدید مبارک باشه ..یه جوریه زمان میبره آدم عادت کنه به دو رو برش!!!!
در احوالات آشیخ عبدالکریم حائری میخوندم در مسجدشان پیر مردی بود محاسنش را میتراشید ..تمام مسجدی ها به انواع مختلف به او تذکر داده بودن ولی اوگوش نمیداد..
مردم آمدند پیش آقای حائری از او شکایت کردند
آقای حائری فرمود بلد نیستید امر به معروف کنید ؟؟؟بلد باشید ساکت باشید ...
هنگام نماز اقا وارد حرم شدند اون پیرمرد جلوی آقا بلند شد آقای حائری اورا بغل کردند صورت اورا بوسیدند آرام در گوشش فرمودند جای بوسه عبدالکریم حائری رو دیگه نتراش!!!!!گفت چشم!!!
ببینید مراد من این نیست که حالا ریش تراشیدن حرام یا احتیاط واجب است هرچی...هرکسی مرجع تقلید دارد..
من دو نکته مدنظرم هست
1:کسانی که بلد نیستند امر به معروف کنند سکوتشان بهتر است
2:یکی از شرایط امر به معروف احتمال تاثیر است ..گاهی شخصی نیاز دارد نهی از منکر شود ولی من میدانم اگر من نهی از منکر کنم تاثیری ندارد پس از کسی استفاده کنیم که اثر داشته باشد...

پاسخ:
سلام ...ممنون احتمالا تا بیاین عادت کنین به قالب عوضش کنم .....خیلیییییی داستان جالب وقابل تاملی بود ممنون بله درسته حق با شماست


به روزم ومنتظر دیدگاهتون
پاسخ:
چشم
سلام و ...
این وبلاگ گروهی از بچه های دانشگاه کرمانه فرصت داشتید یه سر بهش بزنید و اگه فرصت بیشتری داشتید عضوش بشید :
http://newbirth.rozblog.com
پاسخ:
سلام چشم خخیلی هم خوشحال میشم
ســــــلام.
قالب جدید و زیبات مبارک زهرا خانم .
پاسخ:
سلام عزیزم ممنون ....فدااات
۱۵ اسفند ۹۱ ، ۱۷:۳۱ شهیدبی پلاک
سلام-
قالب نومبارک...
میدونید در رابطه با ساخت فیلم و سریال برای نشان دادن واقعییت این انقلاب و ارزشهای اون چیه؟
در این کار ما باید از وسایل و افرادی استفاده کنیم که اصلاٌ با ارزشهای ما مشکل دارند...! تربیت نسلی از بازیگران که بتوانند با رعایت موازین شرعی به ایفای نقش بپردازند هم زمان زیادی میخواهد. الان چند طلبه و یا بچه های معتقد میتونیم پیدا کنیم که بخواد بیاد وارد عالم سینما بشه و نقشهایی را اجرا کنه که در ساخت اون مجبوره با نامحرمان ارتباطی نزدیک داشته باشه..؟ ایفای نقش همسر با همه ظرافت های آن را کدام یک از بچه حزب اللهی ها قبول میکنند؟(چه دحتر و چه پسر).
البته اینها دلیل کوتاهی فیلنامه نویسان نیست و دلیل کم کاری در این عرصه، اما کار سالم در حوزه سینما بسیار سخت و گاهأٰ در حد نشدن است. امیدوارم در زمینه هایی که این مشکلات وجود ندارد فعالتر بشویم... فعالیتی در حد جهاد...
پاسخ:
سلام ممنون بله یه زن مذهبی خیلی سخته مثلا نقش همسر کسی رو بازی کنه اما خیلی از این مشکلها رو میشه با همون طرفندهای سینمایی حل کرد طوری که قسمتهای عاطفی رو با هم نگیرن ...ببینید تا بحال در جهت پرورش نیرو مشکل داشتیم امیدوارم این جشنواره عمار این امر مهم رو تحقق کنه ....نه کار نشد نداره تجربه نشون داره اگه بخوایم میتونیم..از انرژی هسته ای سخت تره؟؟
سلام
نظردهی خیلی سخت شده!!!
پاسخ:
سلام ...جرا؟
سلام
قالب جدید مبارک.....
ولی یکم دلگیره!
درسته ؟
فرهنگ پرواز
پاسخ:
سلام ...نمیدونم ...حالا یه مدت باشه باز عوضش میکنم
قالب نومبارک............
پاسخ:
ممنون عزیزم
سلام
قالب جدید مبارک
ببینم این قالب رو از کجا آوردید آخه قالب قحط بود
قبلیه که بهتر بود
البته این هم قشنگه ولی خب یه جوریه
سلام
قالب جدید مبارک
ببینم این قالب رو از کجا آوردید آخه قالب قحط بود
قبلیه که بهتر بود
البته این هم قشنگه ولی خب یه جوریه
پاسخ:
سلام ...گیر نده چند وقت بمونه دوباره عوضش میکنم خسته میشم همش یه قالب باشه خب
این صوت خیلی شنیدنیه
پاسخ:
اری اینچنین است ...اما باید محرک باشخ تا یه حرکت مقدس رو شروع کنیم
۱۵ اسفند ۹۱ ، ۲۱:۴۸ من مسلمانم نه تروریست
سلام. ممنون که به وبلاگم سر زدی و نظر گذاشتی.وبلاگت خیلی خیلی خیلی خیلی جالبه.به شخصه کیف کردم از مطالبت!مخصوصا از گل دادن نیروی انتظامی به خانمهای محجبه خیلی خوشم اومد.من که تا حالاندیده بودم!!!!خوبی وبلاگم همینه دیگه...!راستی.. لینکت کردم!
موفق باشی
یا حق!!
پاسخ:
سلام ممنون ...لطف دارید شما ..من خیلی وقته شما رو لینک کردم
سلام
جریان ؟ ولش کن !
خیلی حساسی ! بذار بگم !
مگه نگفتی قبلا ها ! 4 تا تارمویت بیرون بوده ؟ پس چرا بهت گل دادند ؟
پاسخ:
سلام ...ای بابا ...من که گفتم اونروز حجابم کامل بود
عده ای پیش امام رحمه الله علیه رفتند ملاقات /جوانی بازوهاش بیرون بود امام وقتی ایشون رو دیدند رو کردند به ایشون وگفتند"من به این بازوان غبطه می خورم)/ببینید چقدر زیبا نهی ازمنکر کردند/اما بودند افرادی که گشمالی هم زدند تا مردم رو عوض کنند/
شهید دستغیب درزندان بودند برای اذیت کردنش یه فرد کمونیستی رو باهاش دریک اتاق نگهداشتند تا ایشون اذیت بشن اما بعد ازمدتی اون فر نماز خون شد چون خیلی زیبا وبه موقع وبا ارامش امر به معروف کردند/
پاسخ:
بله ...ما باید یاد بگیریم باید ایثارگر باشیم باید سختی مظلوم شدم رو بپذیریم
زندگی چون گل سرخ است پر از عطر ... پر از خار ... پر از برگ لطیف ... یادمان باشد اگر گل چیدیم عطر و برگ و گل و خار همه همسایه دیوار به دیوار هم اند...! سلام واقعاخسته نباشید عزیزم بسیار عالی
پاسخ:
ممنون عزیزم امروز خون تکونی داشتما خورد و خمیرم باور کن ...هههههه
پناهیان رو بگو زیاد به خودت فشار نیار اتفاقی نمیفته
پاسخ:
هه تو راحت باش بی خیاااااااااااااااال
سلام دوست عزیز
عرض تشکر و قدر دانی بابت حضورتون در وبلاگ بنده
مطالب ، بسیار زیبا هستند
موفق باشید
والا نمیدونم کیه اینکه داره تو وبلاگم صخن میگه هرکی هست دستش درد نکنه ولی صدای وبلاگ تو از مال من بهتره
یاعلی مدد
پاسخ:
سلام ممنون
دیودونه: "هالیوود در اندیشه استقرار فرهنگی نوین بر تمام جهان است"
http://www.nasrtv.com/modules/video/singlefile.php?lid=8042
سلام رفقا
عزیزی از دنیا رفته به خواب یکی از دوستانش اومد.رفیش ازش پرسید چه خبر؟جواب داد اینجا همه چی برعکس دنیاست ،هرچی رو که ماتوی دنیا جدی میگرفتیم اینجا شوخی بود و هرچیزی رو که شوخی میگرفتیم اینجا جدی ...
امیدوارم سرمون انقدر شلوغ نشه که یادمون بره اصل ماجرا رو...
یاعلی
پاسخ:
فدای تو بشم من تو شبنم منی؟ اگه هستی هر وقت میای خواهشا ایمیلت رو بذار تا اشتباهی نگیرم ....شبنم عزیزم روز وشب این درد درونم موج میزنه که حواسم پرت نشه ....برام دعا کن عزیزم ...خیلی محتاجم
سلام لینکم نکردیا
پاسخ:
سلام ..........
۱۷ اسفند ۹۱ ، ۱۷:۰۵ فاطمه {گل دختر}
بـﮧ گوش خــُدا برســـانید
آدَمـ ـﮧ ایـטּ حـــَوا
ســالهـــاست کـﮧ رَفتـﮧ اَســت
ایـטּ حــَواے تنهــــا را برگرداטּ پیـش خودَت
بهشتــَش را نمــے خواهــَمـ
بـﮧ جهنمــش هــَـمـ راضـے اَمـ
هــَرجــایـے باشــَد جــُز ایـטּ دُنیـــا
ایـטּ دُنیــا زیــادے بوے آدَمـ گرفتــﮧ اَســت ... تشکرازحضورتون بازم تشریف بیارین
پاسخ:
منم ممنون عزیزم
۱۹ اسفند ۹۱ ، ۱۳:۴۴ محمنجاردزفولی
سلام ودرود برشما دوست عزیز بروز هستم با 3مطلب درباره ی ازدواج در اسلام امیدوارم که مورد پسند شما واقع بشه / منتظر حضور گرمتان هستم
پاسخ:
سلام چشم
سلام دوست عزیزم از این که خدمت رسیدم خیلی خوشحالم مدتها بود توفیق نداشتم که به وبلاگ دوستان سر بزن ولی انشا الله از این به بعد سعی دارم هر روز جمعه که روز تعطیلی هست و از مشغله کاری سرم خلوت می شه به وبلاگ زیبای دوستام سر بزنم امیدوارم قبول بکنید و ارتباط بین وبلاگیمون رو رونق بدیم اگه قبول کنید سپاسگذارو قدر دان خواهم بود
پاسخ:
سلام لطف دارید شما...موافقم ...موفق باشید
سلام علیکم خواهر بسیجی وبلاگتون از بیست 20 است لطف کن به من سربزن
خدا..09398369927.LoxBlog.Com ..
پاسخ:
این چیه ادرس وبلاگه چیه؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی