با من حرف بزن

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند .... گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را

با من حرف بزن

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند .... گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را

سلام من یه انسان آزادم .آزاد از قید و بند احزاب گروهها ..نه ببخشید من یه اسیرم ..اسیرعشق مولام امام سید علی همه دنیا رو به شوخی میگیرم چیزی زیبا تر از عشق ندیدم. این وبلاگ وبلاگ دلدادگیست .جایی برای بیان بی قراریهای من .

چهارشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۱، ۰۵:۰۴ ب.ظ

مشکل کجاست ؟(قسمت دهم)

بسم الله الرحمن الرحیم

ضد انقلابا نخونن


این بحث مخصوص بچه مذهبی هاست ...با خودمونم هر کی که دلش برا این نظام وبرا اسلام میتپه ...مشکل بعدی عملکرد ماست ...ما درگیر زندگی شدیم ..دچار روزمرگی شدیم چند وقته امام سید علی مون میگن جهاد اقتصادی یا جهاد فرهنگی؟چرا توجه نمیکنیم؟این حرف اقا فقط  یه معنی داره،اینکه  ما در حال جنگیم ..جنگ فرهنگی وجنگ اقتصادی من یه سئوال دارم خدا وکیلی کدوممون عملکردمون به یک رزمنده شبیهه؟ ایا رزمندگان زمان جنگ اگه مث ما بخور بخواب بودن بازم ما پیروز بودیم؟ ما معنی مجاهد رو درک نکردیم یه مجاهد دنبال پول نیست دنبال تن پروری نیست یه مجاهد درد داره درد،درد،درد،وقتی درد بیاد حرکت میاد وقتی حرکت بیاد برکت میاد به سختی کار وتعداد کممون نگاه نکنید بیاین عزممون رو جزم کنیم
با تو ام فقط خود تو،ببین  کجا استعداد داری ؟ کجا علاقه داری؟ هر کدوم از ما یه گوشه کار رو بگیره یکی کلیپ میسازه یکی بلوتوث یکی نویسندست یکی میتونه کار راه انداز باشه ...یه عزم ملی میخواد یه عزم ملی برای ریشه کن کردن همه فرهنگهای غلط  .....هر کی بگرده جایگاه خودش رو پیدا کنه شک نکنید که:



                                                                                                         ما میتوانیم


پی نوشت: صوت وبلاگ منو هر کی درد دین داره گوش بده وتو رو خدا فکرررررر کنیم ...تو رو خدااا بیایم سربازی کنیم
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۲/۱۶
درد سر

نظرات  (۲۴)

بازم سلام .
کارای فرهنگی و رمان و مستند زیاده امّا کسی نیست که نشونشون بده و آشکارسازیشون رو برای این جوونا و مردم اهل علم آسون کنه.
تازه همونطوری که گفتم ، داره روز به روز آگاهی بیشتر میشه .
پاسخ:
سلام ....ببین الان مطرح کردن یه اثر کار زیادی نداره کافیه یه مطلب به دل بشینه خود مردم دست به دست میچرخوننش ....اینو ولی قبول دارم که الان اگاهی روز به روز بیشتر میشه
باسلام.
من یک وبلاگ زدم.خوشحال میشم بیاید و نظرتون رو بگید.
اگر با تبادل لینک موافق بودید خبر بدید.
موفق باشید
یا علی
پاسخ:
سلام چشم
سلام فکر نمیکنی زیادی شعار گونه است خیلی تو توهم مدینه فاضله ای
پاسخ:
سلام یه سئوال: از پیغمبرم همین سئوال میپرسی؟ از حضرت علی چی؟ از خدا چی؟ کل متن قران اون قدر ایده ال گرایانست که حرفای من چیز نیست دربرابرش ...نه ابجی جون بالاخره باید تکلیفمون رو مشخص کنیم ما یا مسلمون هستیم یا نیستیم یا منتظر اماممون هستیم یا نه؟؟
صوت وبلاگتون باز نمیشه
پاسخ:
باز میشه که نمیدونم ممکنه اون لحظه سایت مورد نظر پشتیبانی نکرده نمیدونم الان که داره میخونه
ماییم و نوای بی نوایی بسم الله اگر حریف مایی با ولایت تا شهادت
یا زهرا(س)
پاسخ:
اسمتون؟
با سلام
من یک زن محجبه هستم وخیلی به حجابم اهمیت داده ام وحتی تو اروپا هم همینطور ولی همسرم هم مذهبی هست ولی جلوی چشمشو نمیتونه بگیره حالا هروقت این زنهای بزک کرده چه تو خیابان وچه تو سریالها میبینه چشم ازشون بر نمیداره
وقتی بهش معترض میشم همیشه کتمان میکنه ومنو متهم به خیالاتی بودن میکنه واقعا خسته شدم واقعا این عدالته؟که مازنها انقدر باحجاب ومردمون راحت باشه وتازه این زمزمه های صیغه تو جامعه واینکه مرد ازاده ووووهم که جای خود اانگار کسی به فکر مانیست وباور کنید منهم زنی زیبا هستم وگاهی با خودم میگم منم برم همینطور بدحجاب بشم تا شوهرم منو هم ببینه
ولی اینطوری انگار اصلا وجود ندارم وخیلش هم راحته که من باحجابم ونجیب ودست از پا خطا نمیکنم وواقعا هم حالم بهم میخوره که خودمو برای غریبه ها به نمایش بذارم ولی با این رفتارها چه کنم و با این روح خسته
پاسخ:
سلام ....بله این ظلمیه که همنوعان ما به ما میکنن اما این موضوع رو شما باید با مشاور مطرح کنید هااا شاید همسر شما دچار هوسبازی باشه ....باید بدونی تو تنها زنی نیستی که این مشکل رو داره وتنها زنی هم نیستی که در برابر هوای نفس مقاومت میکنه ...حتی یه لحظه هم به اون چیزی که گفتی فک نکن ...بدحجابی یک ظلمه ..یک حق الناس ...اگه تو شرایط سخت بنده بنده موند هنره عزیزم والا اگه همه چی بر وفق مراد باشه که هنری نکردیم ....امیدوارم یه روز این عده از مردهای ما ارزش واقعی زن رو بفهمن ....اما تو حتما با یک مشاور مذهبی صحبت کن عزیزم
خدا رو شکر که عفو فرمودین .......



ما دورادور ارادت داریم خدمتتون .

+ ایشالله با عزم جدی مملکت رو نجات میدیم .
پاسخ:
سلام ...ممنون لطف دارید........
۱۹ اسفند ۹۱ ، ۱۲:۲۲ بگذار گمنام بمانم
سلام بر مهدی یاور و مهدی باور عزیز؟

عید امد بهاری دوباره گلها در آمدند اما 1131بهار رفت امد ولی گل من در نیامد

با طرح نوروز **مهدیاران** بروز میباشد

بی صبرانه منتظر حضورتان هستیم

با تشکر
پاسخ:
سلام ...من مهدی یاور نیستم تا اونجایی که میدونم جز سرباری چیزی نداشتم برا اقام
چه دیده ها که دوخته به در شده و نیامدی
چه عمرها ز دوری تو سر شده و نیامدی
شنیده بودم از کسی که با بهار می رسی
ببین که از بهار هم خبر شد و نیامدی
بیا ببین در این جهان امام خوب و مهربان
اسیر فتنه ی زمان بشر شد و نیامدی

سلام خدمت شما بزرگوار
از وبلاگتون دیدن کردم خیلی فضای خوبی داره
از مطالبتون هم استفاده کردم
با مطلبی تحت عنوان«معنای ارتباط با امام زمان(عج)» به روزم
خوشحالم میشم با نظرات ارزشمتندتون راهنماییم کنید
همچنین اگه خواستین با هم تبادل لینک داشته باشیم
یامهدی(عج)
چه دیده ها که دوخته به در شده و نیامدی
چه عمرها ز دوری تو سر شده و نیامدی
شنیده بودم از کسی که با بهار می رسی
ببین که از بهار هم خبر شد و نیامدی
بیا ببین در این جهان امام خوب و مهربان
اسیر فتنه ی زمان بشر شد و نیامدی

سلام خدمت شما بزرگوار
از وبلاگتون دیدن کردم خیلی فضای خوبی داره
از مطالبتون هم استفاده کردم
با مطلبی تحت عنوان«معنای ارتباط با امام زمان(عج)» به روزم
خوشحالم میشم با نظرات ارزشمتندتون راهنماییم کنید
همچنین اگه خواستین با هم تبادل لینک داشته باشیم
یامهدی(عج)
یکی از مسائلی که امروزه در جامعه اسلامی خیلی رونق گرفته است ، بحث حیله های شرعی !!!! می باشد . حیله ای شرعی در تعریف جناب آیت الله مکارم یعنی : « حفظ ظاهر قوانین شرع در حالی که روح قانون در وی نباشد ! » . حیله شرعی نوعی حقه بازی و یکی از فتاوای بسیار غلط آقایان می باشد که برخلاف کتاب الله و سنت قطعیه است . این حیله در مسائلی مانند ربا و نکاح نقش مهمی دارد . ما در کتاب « حیله ای در نکاح » به طور تخصصی به بررسی نقش حیله در امر نکاح پرداخته ایم و نظریه مشهور فقهاء را که می گویند : « عقد دختر نابالغ برای محرمیت با مادر جایزاست » به دادگاه نقد کشانده ایم و اعلام کرده ایم که این نظریه برخلاف حکم قرآن است و این عقد باطل و حرام است . این کتاب براساس فتاوای فقیه اعلم قرآنی حضرت آیت الله العظمی دکتر صادقی تهرانی قدس سره تنظیم شده است . برای خواندن و دانلود این کتاب به سایت ما بیایید .
سخنرانی دکتر عباسی با موضوع علوم اقتدار آفرین در برابر امپریالیسم علمی در دانشگاه صنعتی شریف
http://www.nasrtv.com/modules/video/singlefile.php?lid=8005
سلام
مطلب زیبایی بود

در وبلاگ به عنوان یک طلبه به حکم فقهی رایتل پرداخته ایم

اگه بیاین ممنون می شیم
پاسخ:
سلام.........
سلام بزرگوار...
شرمنده از اینکه با تاخیر فراوانی جوابتونو میدم؛اما ممنونم از حضور سبزتون....

اگر از خدا بپرسید کیستی؟ در جواب «ما» را معرفی خواهد کرد!
ما بهترین معرف خداییم، آیا اگر از ما بپرسند کیستی؟ خدا را معرفی خواهیم کرد؟
الهی ظلمت نفسیاستغفرالله ربی و اتوب الیه

التماس دعای فرج
پاسخ:
سلام خواهش ...زیاد معنی جملتون رو متوجه نشدم
سلام .
http://mostazafin.tv/
سایت مرجع خوبی می تونه باشه
حق نگهدار
پاسخ:
سلام ...بسیار عای ممنون از لینک مفیدتون
ممنون از جوابتون ولی باید زن بود وببینیم که شوهرمون جلوی چشممون به زنها نگاه میکنه وتازه مجوز شرعی هم برای خودشون دارن که چه وچه
مشاور مذهبی چکار میتونه برام بکنه ومیترسم همین مقدار قبح هم بریزه
واقعا قانون دین ما اینقدر مردهارا ازاد گذاشته؟گاهی فکر میکنم خوشبحال این مردهای راحت واون زنهای بیخیال
ایا مرد نباید جلوی خودشو بگیره ونگاه نکنه
منکه تاحالا خودمو حفظ کرده ام واونم به خاطر شوهرم بلکه به خاطر احترام به خودم ولی گاهی دلم میخواد یه گوشمالی بهش بدم وببینه منم میتونم از اینکارا بکنم وازبسکه تو دلم غصه میخورم وسواسی شدم وبه خاطر بچه هام سکوت کردم ولی ایکاش قوانین برای ماهم فکری میکرد واینکه همه اش این زنهای بد حجاب را لعن کنیم که نمیشه خوب مردها چی ؟ازهفت دولت ازادن؟
منو ببخشین انشالله که دخترای نجیب قسمتشون مردهای نجیب بشه
پاسخ:
کی چنین حرفی زده خواهر من؟؟ گناه مرد وزن خطاکار یکیه هیچ تبعیضی بین زن ومرد نیست؟؟ مرد چشم چران وزن چشم چران هر دو به یک اندازه مکافات میشن ایه قران داریم برای این موضوع !! این بهت بگم عزیزم هیچ چیز عذر برای گناهی که تو بخوای انجام بدی نیست!! فرض کن یکی مست کرد اومد زد شیشه خونه تو رو شکست تو هم باید مست کنی بری شیشه خونش رو بشکنی؟؟؟؟!!! تو میخوای خودت رو تباه کنی نافرمانی خدا رو بکنی تا همسرت رو تنبیه کنی؟؟؟!!! حرفت منطقی نیست عزیزم یه چیزیم بگم تو اگه میخوای خودت رو حفظ کنی برای خدا باشه یعنی چی برا شوهرم خودم رو حفظ کردم؟؟ من خودم اگه بخوام از حرف همسرم اطاعت کنم مثلا برا این اطاعت میکنم که خدا گفته در واقع دارم بندگی خدا رو میکنم ...اون مشاورم که گفتم نگفتم با شوهرت پاشو برو خودت برو ببین چیکار باید بکنی ...ایشالله خدا به همسرت عقلبده عزیزم تا هوس از کلش بپره ...بازم سر بزن خوشحال میشم
سلام
با عنوان « دو مطلب » در خدمت هستیم .
مطلب اول : درباره نقد نظریه حضرت آیت الله خمینی ره درباره فقه جواهری است که براساس فقه گویا نقد شده است .
مطلب دوم : درباره بلوغ دختران است که به طور تخصصی عنوان کرده ایم که در بلوغ سن خاصی شرط نیست بلکه بلوغ یک امر تکوینی می باشد و عنوان کردیم که سن حجاب کامل دختران 13سالگی است .
من به هنگام شکوفایی گلها در دشت باز بر می‌گردم
و صدا می‌زنم
«آی
باز کن پنجره را - در بگشا-
که بهاران آمد
که شکفته گل سرخ
به گلستان آمد!
باز کن پنجره را
که پرستو پر می‌شوید در چشمه نور
که قناری می‌خواند؟
می‌خواند آواز سرور؟
که:
بهاران آمد
که شکفته گل سرخ
به گلستان آمد!»
بسیار عالی مثل همیشه خسته نباشید .../
پاسخ:
سلام عزیزم خوبی؟ ممنون بوی شکوفه های بهاری میدی هااا
" با من بیا برای سپیده ی فــــــــــردا دعا کنیم " .......
تشریف بیارید .... راه فــــــــــــردا به روزه و چشم به راه نظرات گرانقدرتون .......

http://rahefarda.mihanblog.com
پاسخ:
چشم .....
سلام بزرگوار
ممنونم از حضورتون
بله درسته
انشالله که این دوربین مخفی رو درک کنیم
فقط در جوابتون اینکه فعلا در جا که هیچی داریم عقب گرد می کنیم
شما خونه داری ، درک میکنم...
منم وقتی 15 سالم بود همینطوری فکر می کردم ، الان که اومدم متن جامعه چیزای دیگری می بینم
ضمنا این فکر از سر بیرون بشه ، مدینه فاضله فقط و فقط توسط امام زمان تاسیس میشه و لا غیر...
زنده باشید
لطفتون زیاد
یا مهدی
پاسخ:
سلام پسر خوب چرا متنای منو خوب نمیخونی ؟؟ من نمیدونم حرکت کردن به سوی قله مدینه فاضله هست؟؟؟؟ کیگفته ما روز به روز داریم عقبگرد میکنیم ؟؟؟!!! من اگه خونه دارم نگاهم به اجتماع اطرافم بسیار کامل تر از شماست تو میبینی و من پیچش مو ... ببینم زمینه سازی برا ظهور چجوری میسر میشه ؟؟ شما جواب منو بده؟
موفق باشی لینکت کردم خواستی بااسم غریب قریب بلینک
پاسخ:
چشم
ای بابا من که خودم مشکلی ندارم که برم پیش مشاور
مگه من بی حجابم ویا من دارم معصیت میکنم
یکی دیگه گناه میکنه من برم پیش مشاور؟
من ناراحتم از اینکه همیشه بارسنگین گناه رو دووش زنه حالا چرا ؟
فکر کنم بیشتر فرهنگیه وگرنه اینکه ما زنها هی خودمونو میپوشونیم وهی مردها ازادتر وتا این فرهنگ هم درست نشه امثال من هم باید رنج ببرن
البته زن ناجورهم داریم که مردشون را ازار میدن وخودنمایی میکنن وشوهر شون را رنج میدن ولی تو مقایسه بازنها درهمین موقعیت زنها بیشتر اذیت میشن چون مرتب توبیخ میشن کهتو باید نجیب باشی
حالا اگه زنی برای غیر شوهرش خودنمایی کنه شوهرش هم میره زن صیغه میکنه وتو عرف هم کسی بهش ایراد نمی گیره
منهم فقط به خودم احترام میذارم وباحجابم نه برای همسرم
ممنون ودیگه مزاحمتون نمیشم
پاسخ:
خیلی خب حالا چرا میزنی ؟؟ هههه ببین ابجی گلم مشاور بری که بدونی چه رفتاری در برابر این عادت بد همسرت نشون بدی بهتره ...باید بهش کمک کنی تا این عادتش رو ترک کنه بدون اینکه خودش بفهمه ..البته اینجا تو عمومی من نمیتونم یه سری چیزا رو مطرح کنم .....ببین سمیه جان توی دین ما فرقی بین زن ومرد نیست اما قبول دارم بعضیا برای گناه زنها مجازات سخت تری در نظر میگیرند اما باید مواظب بود این مجوزی برای گناه کردن ما نمیشه عزیزم یعنی ما حق نداریم برای اینکه با این فرهنگ غلط مبارزه کنیم خودمون مرتکب گناه مشابه بشیم تا انتقام بگیریم از نظر خودمون .... هیچ خیری در حرام نیست عزیزم وما با این کار قطعا خودمون اسیب میبینیم وعقوبت الهی رو هم در پی داره همونطور که اقایون هم همینطورن شک نکن یه روز خدا حقشونو میذاره کف دستشون .....خواهش میکنم شما مراحمید
۲۱ اسفند ۹۱ ، ۱۸:۱۴ سعادت عزیزی
دوست مهربانم وب خوبی داری

www.saadat-azizi.blogfa.com
پاسخ:
سلام ممنون
۲۱ اسفند ۹۱ ، ۱۸:۴۶ خسرو زارعی
با سلام
با مطلب تفکیک دین از حکومت به روزم
منتظر نظرات شما عزیز می باشم
پاسخ:
سلام چشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی