با من حرف بزن

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند .... گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را

با من حرف بزن

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند .... گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را

سلام من یه انسان آزادم .آزاد از قید و بند احزاب گروهها ..نه ببخشید من یه اسیرم ..اسیرعشق مولام امام سید علی همه دنیا رو به شوخی میگیرم چیزی زیبا تر از عشق ندیدم. این وبلاگ وبلاگ دلدادگیست .جایی برای بیان بی قراریهای من .

يكشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۱، ۰۸:۴۰ ب.ظ

مجاهد فرهنگی کیه؟( قسمت اول)


    
بسم الله الرحمن الرحیم 

بحث قبلی رو بذارید همونجا ببندیم   .... میخوام این بحث سرباز فرهنگی رو با هم یکمی باز کنیم خب ..چیزی که الان به ذهنم میاد اینه که ببینیم سرابزی امروز با سربازی دفاع هشت ساله چه  شباهاتها وچه تفاوتهایی داره ؟؟اولین نکته که اون جنگ بیشتر به رجال مربوط میشد اما تو این جنگ خانوما  مقدمن 

خب حالا بیایم ببینیم سرباز جنگ نظامی چی لازم داره؟؟

اول- یه جثه قابل قبول یعنی بنیه جسمانیش در حدی باشه که یک تفنگ ویه سری تجهیزات رو حمل کنه یا بجنگه

دوم- وسیله جنگی میخواد تفنگ وغیره

سوم - باید اموزش نظامی ببینه 

خب برا سرباز جنگ نرمم همینه منتها یه جور دیگش

اول- باید بنیه معنوی داشته باشیم  چون وقتی میجنگی بهت تهمت میزنن.. بهت برچسب میزنن.. کارت رو ممکنه قبول نکنن ممکنه تحقیرت کنن ...اونوقت تو نباید از کوره در بری نباید جا بزنی .... پس یه قدری رو بنیه های معنویمون کار کنیم وتقوا داشته باشیم تقوا خیلیییییییییییییییییییییییی مهمه 

دوم-  جنگ نرم هم ابزار میخواد منتها ابزارهای این جنگ خیلی ارزون تره یه لپ تاب یه دوربون دیجیتال معمولی وچند تا نرم افزار ...همین  ...اگه کار بلد باشی میتونی چیزایی با این ابزار ساده بسازی که تحول ایجاد کنه

سوم- اموزش تو جنگ نرم جدای از اموزش نرم افزاری یه چیز دیگه هم میخواد که سخت تره اونم یک بینش عمیقه باید فکرت رو بسازی باید معنی دین رو بفهمی نمیشه حجاب رو نفهمی وبراش کار فرهنگی کنی..نمیشه هدف خلقت خودت رو ندونی بعد بخوای از دینداری حرف بزنی ...این کار مطالعه بالا میخواد مداومت بر قران خوندن میخواد گوش دادن سخنرانی بزرگان رو میخواد ...

شاید الان که اینها رو خوندی بگی اووووف بابا بی خیال ما ازمون ساخته نیست .....  باشه برو راحت باش عیبی نداره امام زمان ما هزار سال که ساخته هزار سال دیگه هم روش 

مقایسه های دیگری هم هست باشه برا بعد اگه تو چیزی به ذهنت میرسه بگو تا منو کمک کنی

نظرات  (۲۹)

سلام وقت بخیر خوبید؟با مطلب اسلام و زیارت اهل قبور اپم تشریف بیارید
پاسخ:
سلام چشم
باسلام
در آستانه آغاز سال نو و سفرهای راهیان نور بشنوید
دوکوهه السلام ای خانه عشق/ با صدای حاج حسین سازور
پاسخ:
سلام ....چشم
سلام!
فکر کنم منم !
درسته ؟
فرهنگ پرواز
پاسخ:
سلام کی تویی؟
سبک زندگی از زبان وحید یامین پور
http://www.nasrtv.com/modules/video/singlefile.php?lid=8017


مجاهد فرهنگی دیگه!
پاسخ:
اوووه ....بابا اعتماااد به نفسسسس
یا الله...
سلام دوست عزیز
رایتل؛و باز هم مخالفت علمای دینی
شهید سید مرتضی آوینی پاسخ میدهد
منتظر نظرهاتون هستم
............................
بترس از اون روزی که دهنمو باز کنمآآآآآ
میگم لپ تاپ و دوربین ارزونه؟؟؟؟؟؟ یا خبر نداری یا خیلی پولداری...پس واسه خرید بیایم تو محله شما...شاید مثل گوجه های سر خیابان احمدی نزاده..
...............
ضمنا خواهر من میتونم بپرسم بعدش که خریدیم بریم از کجا عکس و فیلم بگیریم؟میشه چندتا ایده هم بدی...ممنونگارت میشم...!!!
من خودم یه ایده دارم مثلا فیلم برداری از ماشین های با کلاس شهرمون....نه خدایش!!!یه مستند خوب میشه ها...از پیکان رسیدیم به سمند و پزو و پانته آ... خدایش اینم یه پیشرفته....

منتظر ایده هات هستم
پاسخ:
سلام دهنت رو وا کن ببینم چی تو چنته؟؟؟ الله اکبر.......خعیلی دلم میخواست عین خودت جواب بدم اما چه کنم الان یه مدته توبه کردم میخوام کظم غید بگیرم هههه کاش متن منو خوب خونده بودی اق مهندس اولا دهنتم وااا کنی ما بیدی نیستیم به این بادا بلرزیم ...دوما قبلا به شما عرض کرده بودم از اونایی نیستم که تا مسخرشون کنن یا حتی سرشونداد بزنن بزنم زیر گریه..اینو در جواب اون نظر خصوصیت گفتم .....سوما من لپ تاپ ودوربین رو با تجهیزات نظامی مقایسه کردم فک کن هزینه ساخت یک تانک معمولی چقدره؟؟ هزینه کردن تو جنگ نرم خیلی کم خرج تره وتلفاتی هم که نداره ....چارما تا جایی که یادمه سر کوچه احمدی نژاد سوپری داشت الان جدیئدا لوازم صوتی هم زدن؟؟؟ پنجما اگه اخر متن رو خونده باشی من نوشتم ادامه دارد یه فکری هم درباره ایده ها دارم در حد خودم ایده میدم ....شیشما جهاد یه واژه ایه که اسمش روشه باید با نداری ها بسازی باید با همین امکانات پیش بریم شما نمیتونی؟؟؟ اشکال نداره اونایی که میتونن بیان شما راحت باش
چرا زدن ریش حرامه!
بحث آزاد . . .
پاسخ:
مگه حرامه؟؟؟ هههههههههههه
سلام
به مسئله خوبی پرداختید.
مفید بود.
یازهرا(س)
شیطان که رانده گشت به جز یک خطا نکرد
خود را برای سجدهء آدم رضا نکرد
شیطان هزار مرتبه بهتر ز "بی نماز"
آن سجده بر آدم و این بر خدا نکرد
من میخوام پولداربشم بعد به ازطزیق پول کمک کنم
پاسخ:
خیلی خوبه که؟؟ پس به عنوان تهیه کننده استخدامت میکنم هههههههههههه
خدایا آنگونه بزرگم کن

و مرا در اوج پرواز ده که لیاقت بندگی کردنت را داشته باشم

آمین...

--------------------

سلام بزرگوار ... سپاس از حضورت

موفق باشی،در پناه حق.
پاسخ:
سلام ممنون
خوبه حالا جواب نمیخوای بدی که اینجور ما رو شستی...
من اصلا میدون رو خالی نکردم...وانشالله نخواهم کرد...انشالله.
این حرف از تو بعیده تو که منو خوب میشناسی جه جونوریم...
اما از کارای احساسی بدم میاد...من تو رو مسخره کردم؟؟؟
فقط انتقاد کردم کفتم ایده و راه حل بده...همین...!
من دنبال کار ریشه دارم...دنبالشم انشالله تونستم بهت میکم...
ضمنا وبلاک و متن ها و دیدکاه هات فووووق العادست...ادامه بده و لحن طنز منو بای تمسخر نذار...دیکه شوخی نمیکنم
پاسخ:
چند بار ریپید میزنی؟؟
۲۳ اسفند ۹۱ ، ۱۳:۰۱ مهرداد- بی رودروایسی
سلام

بجای اینکه به بچه هامون از صلح و دوستی حرف بزنیم و یادشون بدیم دم از جنگ نرم وجنگ سخت و ..... !

خدا رو شکر که ما فقط مدافع هستیم و توی این دفاعیات هم همیشه پیروز (شک نکن)
پاسخ:
سلام باشه ما از صلح حرف میزنیم ایا دیگران دست از جنگ برمیدارن؟؟؟ تو بگو چی بهشون بدیم تا دست از دشمنی بردارن؟؟ ایا اونا اخرش ما رو رها میکن؟؟؟
۲۳ اسفند ۹۱ ، ۱۳:۲۰ طلبه ی منتظر
سرمایه عاشقان هستی ناز است
با هیچ کسی مگو که این یک راز است
از رونق درس ندبه اش فهمیدم
که مکتب عشق جمعه ها هم باز است
اللهم عجل لولیک الفرج
التماس دعا
یازهرا
3صلوات جهت تعجیل در امر فرج
خوبه حالا جواب نمیخوای بدی که اینجور ما رو شستی...
من اصلا میدون رو خالی نکردم...وانشالله نخواهم کرد...انشالله.
این حرف از تو بعیده تو که منو خوب میشناسی جه جونوریم...
اما از کارای احساسی بدم میاد...من تو رو مسخره کردم؟؟؟
فقط انتقاد کردم کفتم ایده و راه حل بده...همین...!
من دنبال کار ریشه دارم...دنبالشم انشالله تونستم بهت میکم...
ضمنا وبلاک و متن ها و دیدکاه هات فووووق العادست...ادامه بده و لحن طنز منو بای تمسخر نذار...دیکه شوخی نمیکنم
پاسخ:
نه تو دقیقا مسخره کردی برو دوباره کامنت رو بخون گفتم جوابت رو مدل خودت نمیدم اگه جواب نمیدادم که بیشتر ضایع میشدی......منم از همین گلهدارم چرا باید کسی که مجاهده داره اینجوری مسخره کنه قضیه رو؟؟؟؟ شما اقایون کی حرف زدن یاد میگیدی هااا؟
سلام
دعوتیدبه شعری کوتاه
پاسخ:
سلام چشم
اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه
پاسخ:
الهی امین
۲۳ اسفند ۹۱ ، ۱۶:۵۵ حقایق را بیابید
به نام خدا
سلام
اشتباه تایپی هم جزیی از جنگ نرم هست؟!
جهاد آقایان مقدم نیستند بر همه واجب است
جنگ نرم انقدر هم ساده نیست من که نظرم این هست که خیلی ابعاد وسیع تری می خواهد شاید بشه گفت مجاهده ی خاموش
روی تبادل لینک فکر می کنم
پاسخ:
گفتم خانوما مقدمن شما شک دارین؟؟؟؟....بله حتما ابعادش خیلی وسیعه خوب شما چند تا از اون ابعاد رو بگید تا به بحث کمک کنید.........هههه من بدون فکر لینک میکنم
۲۳ اسفند ۹۱ ، ۱۷:۰۵ محمدنجاردزفولی
سلاک مثل همیشه زیبا بود بروز شدی خبربده /.

بروز هستم با افتخار دعوتید
پاسخ:
سلام چشم
سلام
بروز ! با عنوان مشکل مردم ما فرهنگ است....

نظر کراشناسانه فراموش نشود!
یاعلی (ع)
فرهنگ پرواز
پاسخ:
سلام ...اوکی کارشناس بیست وسی؟ یا بخش ویژه خبری؟
وبلاگ رهبرم سیدعلی توسط یک شیطان پرست ضد انقلاب هک شد

اگر کسی هکر هست و میتونه دوباره وبو برگردونه حتما نظر بده

این حمله اینترنتی توسط دشمنان جمهوری اسلامی صورت گرفته خیلی تو کارش حرفه ای

شاید احتمال داشته باشه وب منو هم هک کنه ولی اشکال نداره باید بهش درس ادب بدیم

این کار پلید و ناپسند را محکوم میکند

فقط خواهش دارم در وبلاگ رهبرم سیدعلی هیچ نظری ندید عزیزان

برای یک حمله اینترنتی همه جانبه ولایتی آماده باشد

از رفقا میخوام این پستو در وبشون کپی کنن

از تمامی رفقا خواهشمندیم نام برای محکوم کردن این کار نام وب خود را بگویید

و برای ثبت وبلاگ خود فقط به وبلاگ رسمی عشق علیه اسلام مراجعه کنن
از تمامی عزیزان ممنون...
پاسخ:
واقعا متاسفم
سلام.زهرا جون..بدو آپم...
۲۳ اسفند ۹۱ ، ۲۱:۳۰ حقایق را بیابید
به نام خدا
سلام
با نام با من حرف بزن لینک شدید
پاسخ:
سلام ممنون
ز کوی یار میآید نسیم باد نوروزی از این باد ار مدد خواهی چراغ دل برافروزی

به صحرا رو که از دامن غبار غم بیفشانی به گلزار آی کز بلبل غزل گفتن بیاموزی
سلام عزیزم خوبی چکار می کنی خسته نباشی
پاسخ:
سلام سرگرم خونه تکونیم ....البته دیگه تموم شد ولی کارای دیگه دارم این روزا خیلی کم میتونم بیام نت ....فداااااات بووووس
خدایا
میدانم که صدایم را میشنوی.....
بارها نیازم را گفته ام و میدانم که تو بهتر از من نیازم را میدانی ....
با اینکه میدانی چه خواهم گفت اما باز هم به حرف هایم گوش میسپاری .....
تنها تو میتوانی به من کمک کنی .
کمکم کن و کمکم کن تا قدر مهربانی هایت را بیش از پیش بدانم . . .

سلام بزرگوار
زیبا ست مثل همیشهسال جدید رو پیشاپیش بهتون تبریک میگیم؛انشاالله سال 1392 سال ظهور آقا(عج) باشد.....آمین...
التماس دعای فرج
پاسخ:
سلام ممنون به شما هم مبارک
سلام ای یار خوش وفا ، خوبید شما ؟
به نظر بنده هم یه چیز لازمه و اون استحکام در هدف و تفکرمونه ، یعنی با توجه به اینکه این فضای مجازی میتونه به راحتی ماهارو تحت تأثیر خوبی ها و بدی هاش قرار بده ، باید راه رو از بیراهه جدا کنیم و یه وقت پامون نلغزه و بیفتیم تو چاه . نباید بیفتیم توی حاشیه ها و بیهوده کاری ها.
پاسخ:
سلام عزیزم نگووو دارم از سختگی تلف میشم خاهر هههههه حرفات واقعا درسته ...نه تنها این فضا بلکه همه جا چنین خطری هست حتی هیاتها ومساجد ...اعوذ بالله من الشیطان الرجیم
سلام
جالبه خوبه
یه سر به ما بزن و نظر هم یادت نره
همه پستام را لطفا بخونیا
پاسخ:
سلام چشم
ابزار جنگ قسمت دوم منظورت دوربین دیجیتال معمولی هس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اخه من چیزی بنام دوربون دیجیتال معمولی نمیشناسم فک کردم منظورت دوربین...
۲۴ فروردين ۹۲ ، ۱۸:۱۹ علیرضا زیبائی نژاد
سلام زهرا خانم
بالأخره فرصت شد تا این متنتون رو بیام و بخونم
به قول آقای قرائتی مفت و مفید و مختصر بود
ممنون
ولی این حرفهایی که شما زدید خیلی کلیه و باید درباره همه چیزش صحبت کرد
اتفاقا من تصمیم دارم همین کار رو توی وبلاگم انجام بدم
برنامه م اینه که کمی درباره مبانی هنر بگم و بعدش ی کم مصداقی راجع به انواع هنر و ی کم کلی تر راجع به سینما صحبت کنم
و در آینده تغذیه ایده و فکرش رو هم کنارش داشته باشم
نمیدونم که درباره قسمت هنرش میتونید کمکم کنید یا نه ولی میدونم که حتماً برای متنهایی که به ایده پردازی و تغذیه فکری مربوط میشه میتونید کمکم کنید
پس مثل همیشه منتظر کمکمتون هستم
تازگی فرصت خوندن نظرات بقیه دوستان و متنها و... رو هم ندارم متأسفانه چون 5-6روز در هفته رو دانشگاهم و از این بابت پوزش میخوام
پیشنهادم اینه که شما هم اون تغذیه ای که میگید باید یک مجاهدفرهنگی داشته باشه رو توی وبلاگتون بهش اشاره کنید و حاصل مطالعاتتون رو به صورت خلاصه برای ما و بقیه دوستان بنویسید
سپاسگذارم
پاسخ:
سلام چشم سعی میکنم این کار رو بکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی