با من حرف بزن

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند .... گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را

با من حرف بزن

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند .... گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را

سلام من یه انسان آزادم .آزاد از قید و بند احزاب گروهها ..نه ببخشید من یه اسیرم ..اسیرعشق مولام امام سید علی همه دنیا رو به شوخی میگیرم چیزی زیبا تر از عشق ندیدم. این وبلاگ وبلاگ دلدادگیست .جایی برای بیان بی قراریهای من .

پنجشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۱، ۱۲:۴۵ ب.ظ

مجاهد فرهنگی کیه؟( قسمت دوم)

بسم الله الرحمن الرحیم

دوستان گفتن برای این پست قبلیم ایده بدم که چجوری میشه با یک دوربین ویک  رایانه یا لب تاپ تولید فرهنگی داشته باشیم ؟؟ 
اولا بدون دوربین هم میشه کارایی مث ساختن کلیپها ..کلیپی از سخنرانی های مختلف  وتصاویر تاثیر گذار و به همراه موسیقی زمینه  مث همین کلیپ« این عمار» یا ساختن انواع صوتها برای وبلاگ ها مث همین صوتهایی که رو وب خود من نصبه و من از سایت
 دل آباد میگیرم
دوما میتونید ساختن مستند رو تجربه کنید موضوع: به اطراف خودمون نگاه کنیم ببینیم فرهنگهای غلط فراووون وجود داره که برای از بین بردنش اول باید توجه مردم رو بهش جلب کرد وبعد زشتی اون فرهگ وآثار مخربش رو بیان کرد مثلا به زندگی دانشجویی نگاه کنیم ببینید چند درصد دانشجویان ما برای درس خوندن میان دانشگاه؟؟ چه عواملی باعث میشه دانشجو الافی رو به درس ترجیه بده؟؟ تاثیر فساد وفحشا روی این قضیه چیه؟؟ تاثیر خونواده ها چیه؟ میشه چندین  مستند کوتاه اما با تفکر ساخت ...یا موضوعاتی مث کار نکردن کارمندان ما تو اداره اینکه عدم پاسخگویی شون چقدر اعصاب مردم رو خراب میکنه و برای نظام گرون تموم میشه؟  یا عملکرد مهد کودکها اینکه الان دارن از برنامه های ماهواره توی مهد استفاده میکنن با رقص سر بچه ها رو گرم میکن!!! اینا در اینده چه تاثیری روی گرایش بچه ها به فرهنگ غرب داره؟؟ ..درباره خیلییییییییی مسائل که من الان بخوام بگم بیست صفحه مینویسم.پس اطاله کلام نکنم  

من در قسمت بعدی همون ادامه پست قبلی رو میذارم  یعنی مقایسه  جهاد فرهنگی با جهاد نظامی 

پینوشت: فردا شب عازم سرزمین عشق وخونم ..سرزمینی که قدمگاه فرزندان حسینه  ...میعادگاه دلهای عاشق،عازم  کربلام نائب الزیاره همه هستم شما هم دعا کنید بتونم استفاده کنم .... ممکنه بر نگردم مثلا منفجر شم 

پس این خواهر حقیرتونو حلال کنید منم قول میدم برا همه دعا کنم  اول فروردین یه پست جدید الان تنظیم کردم خودکار بروز شه شاید اخرین پست باشه شایدم برگردم تکمیلش کنم  
در پناه حق باشید
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۲/۲۴
درد سر

نظرات  (۲۶)

سلام .
زهراجان خواهشا قبل از راه افتادن پیاممو بخون و برو .
دلم برات بیسیااااار تنگ میشه .
میدونی من چقدر دوست داشتم امسال برم همونجایی که میخوای بری ؟ حالا که میری به جای منم و برای منم دعا کن عزیزم .
پاسخ:
سلام عزیزم .....منم همینطور باور کن اگه لب تاپ داشتم همتونو میبردم تو اون فضا تا از دور حس زیارت بهتون دست بده ..........ایشالله قسمت تو هم میشه عزیزم سلام تو رو هم میرسونم ...بوووووس
این پیام مال من نیست ولی بخونش: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر یک معجزه باش
تروخدا بفرست.................................................................
پاسخ:
اخه من چی بگم ؟؟؟ این کارا زشته بخدا این پیاما رو گسترش ندید
سلام
من رو فراموش نکنید .
خوش به حالتون سال نو تو کربلا .
پاسخ:
سلام حتما ...برا همه دعا میکنم...دعا کنید لیاقت داشته باشم
سلام
التماس دعا
فقط تصویر مطلبت را درست کن ؛
خوشا به حالت
کربلا ؛چه واژه ی قشنگی ؛
از شما چه پنهان ؛اکثر دوستانم یا کربلا رفتند یا در حال اعزامند ؛
میدانم ؛دارم جور گناهانم را می کشم؛

پاسخ:
سلام ممنون از تذکرت ....نه شاید دلیل دیگری داشته باشه ایشالله قسمت همه بشه
دلم برای تو پر می کشد امام غریب

غمت ز سینه شرر می کشد امام غریب

زیارت تو که فوق همه زیارت هاست

دل مرا به سفر می کشد امام غریب
جداً در حرم مطهر دعاگو هستم.
خدا نگهدار.
یاعلی مدد
پاسخ:
چشم حتما دعا گوی همه هستم اگه قابل باشم
۲۶ اسفند ۹۱ ، ۱۱:۱۸ امدادگرجوان
خدایا هیچ قلبی شب تنها نخوابه
۲۶ اسفند ۹۱ ، ۱۱:۳۳ رفاقت برای همیشه تعطیل
زندگی بافتن یک قالی است

نه همان نقش و نگاری که خودت می خواهی

نقشه را اوست که تعیین کرده ، تو در این بین فقط می بافی

نقشه را خوب ببین !

نکند آخر کار ، قالی زندگیت را نخرند !
::
::

گر چشمان تو جز در پی زیبایی نیست
دل بکن آیینه اینقدر تماشایی نیست
حاصل خیره در آیینه شدن ها آیا
دو برابر شدن غصه آدم ها نیست؟
آنکه یک عمر به شوق تو در این کوچه نشست
حال وقتی به لب پنجره می آیی نیست
خواستم با غم عشقش بنویسم شعری
گفت هر خواستنی عین توانایی نیست.
سلام.
اگه میشه سایز عکس رو یکم کوچیک تر کنید.
ممنون.
پاسخ:
سلام چشم در اولین فرصت
۲۶ اسفند ۹۱ ، ۱۹:۵۶ مهتاب منتظر
سلام خانوم ...تولد عشقمه نمخوای بیای بهم تبریک بگی؟؟؟
منتظر کامنت تبریکت هستم...ایشالله تو شادیات جبران کنم
زود بیاآجی دعوتی وبم
پاسخ:
سلام چشم
۲۶ اسفند ۹۱ ، ۲۲:۲۱ امدادگرجوان
بدو تا هک نشدی زود بیا و بخونش تند
یـــــــــــــ حسین ـــــــــــــــا
پاسخ:
چشم
حضرت مهدی(عج):شیعیان ماهنگامی به فرجام نیک وزیبای خداوندمیرسند که ازگناهانی که نهی شده انددوری کنند...
اللهم عجل فی فرجه...
التماس دعا
یاحق
پاسخ:
خدا ما رو به این مقام نائل کنه ایشالله
جایی که شما رفتین آرزوی همه ی ماست.
دعا ویژه یادتون نره!!
پاسخ:
سلام ایشالله قسمت شما هم بشه
سلام.انشالله به سلامت برگردین و با معرفت.
با غریبترین بهار به روزم
سال نو پیشاپیش مبارکتون باشه.
موفق باشید
التماس دعا
پاسخ:
سلام ممنون ..سال نو شما هم مبارک ...چشم
salam jigar
delam barat kheyli tang shode
bebakhshid age kheyli vaghte nayumadam inja
netam ghate dadasham naraft vaslesh kone
ye khabar dovome eyd miram jonob
pushapish eydet mobarak
dige bye bye chon khune khalam inam bayad beram
پاسخ:
سلام عیدت مبارک عزیزم متوجه اگه تونسته بودی پست رو بخونی متوجه میشدی من کربلام عزیزم
۲۸ اسفند ۹۱ ، ۱۷:۳۹ عباس ایمانیان بیدگلی
سلام
سالی دیگر با فرود و فرازها و شادی و غم هایش بر ما گذشت
اگر ناخواسته در این مدت حرفی زده ام که باعث ناراحتی یا غیبت شما شده از محضرتان حلالیت می طلبم و در آستانه این ایام مبارک از شما التماس دعای خیر دارم.
بنده نیز در سال جدید بهترین ها را برایتان آرزومندم.



پاسخ:
نه اختیار دارید ما جز خوبی از شما ندیدیم ...شما هم ما رو حلال کنید
سلام خدمت شما منتظر گرامی
من به روز کردم
البته تا جهاد فرهنگی رو چی در نظر بگیری
اگه فرهنگ اهل بیت باشه خوبه
اگه هرچیزی غیر از اون باشه و حتی به خودش ظاهر دین هم که بگیره بازم افتضاحه...

با آخرین مطلب سال 1391 ، تحت عنوان (نوروز و انتظار فرج) و صدای زیبا و دلنشین استاد علی فانی (به طاها به یاسین به معراج احمد) به استقبال سال نو می رویم.
خیلی ممنونم از شما که تشریف میارین و با نظرات زیباتون کمکم می کنید .
در پناه خدا و زیر سایه مولانا مهدی فاطمه
یا مهدی
۲۸ اسفند ۹۱ ، ۲۰:۱۲ ابراهیم اسفندیاری
سلام بزرگوار
با موضوع ( بهترین و بدترین ) بروزم
منتظر حضور پرمهرتان هستم
موفق باشید
یا علی
پاسخ:
سلام چشم
۲۸ اسفند ۹۱ ، ۲۰:۴۴ محمدنجاردزفولی
سلام دوست عزیز با داستانکی به نام پسرک ادامس فروش بروز هستم با افتخار دعوتید
پاسخ:
سلام چشم

قلمی خواهم ساخت از نی باغ بهشت ،

جوهر از شیشه ذات ،

کاغذ از صفحه دل ،

نور از شمع حیات ،

تا بنویسم همه جا: “روزگارت خوش باد”

پیشاپیش سال نو همراه با ظهور آقا بر شما مبارکااااااااااااا

-----------------------------

سلام بزرگوار ...

شرمنده که یه مدت نتونستم جواب این همه لطف و محبتی که به وبلاگم داشتید را جبران کنم.امیدوارم این روزهای آخر سال را به خوبی و خوشی به پایان برسانید و با انرژِی فراوان و با امید به خدا،وارد سال جدید شوید.

برا منم حتما دعا کن خواهر خوبم.

با آرزوی بهترینها برای شما بنده ی خوب خدا ...
پاسخ:
سلام خواهش منم تبریک میگم
منی که روز و شب از اشک، چاره می نوشم
دلم گرفت، از این روزهای خاموشم

فراغتی که فراق تو را زپی دارد
هزار مرتبه سنگینتر است بر دوشم

بهار می رسد از راه آن زمانی که
رسد ز کعبه انالمهدی تو بر گوشم

سیاهی دلم از تو اگرچه دورم کرد
میان روضه ولی با تو زود می جوشم

بدون روضه ببین دست های سینه زنم
گرفته زانوی غم را میان آغوشم

هزار شکر که تا چند سال عیدم را
برای مادرت از ابتدا سیه پوشم

بقیع، گریه کن روضه های مادر توست
کنار تربت زهرا مکن فراموشم

عرض سلام و احترام خدمت شما دوستدار اهلبیت(علیهم السلام)
ابتدا به خاطر مطالبتون تشکر میکنم بسیار مفید بود استفاده کردم
با مطالبی جدید تحت عنوان
1)تزکیه روح
2)تزکیه عمل
3)داستان قاصدک کربلا«قسمت چهارم»
و
.
.
.
و نوای گرم کربلایی جواد مقدم (استقبال فاطمیه) که بسیار دلنشین است ، به روزم

خیلی سپاسگزارم که با نظرات ارزشمند خود بنده را در جهت بهبود مطالب یاری و دلگرم می کنید
یا مهدی (عج)
پاسخ:
سلام ممنون حتما میام
و بر آمد بهاری دیگر
مست و زیبا و فریبا ، چون دوست
سبدی پیدا کن ،
پر کن از سوسن و سنبل که نکوست
همره باد بهاری بفرست :
پیک نوروزی و شادی بر دوست!
عیدت مبارک زهرا جان .

برای سلامتی رهبر و ظهور مولا مهدی (عج) صلوات .
پاسخ:
سلام عید تو هم مبارک فدات شم
عید است ولی بدون او غم داریم / عاشق شده ایم و عشق را کم داریم ای کاش که این عید ظهورش برسد / اینگونه هزار عید با هم داریم اللهم عجل لولیک الفرج سال نو مبارک عزیز دلم....
پاسخ:
سال نو شما هم مبارک عزییزم
سلام
صدمبارک به تو آن عیدکه فردا باشد / نـوروز نـوید وصـل دلـها بـاشـد
امـیـد که با فضل خداوند جـلـیّ / سـال فـرج مـهـدی زهـرا باشـد
سال نو پیشاپیش بر شما مبارک باد
پاسخ:
سلام سال نو شما هم مبارک
سلام آپم.
پاسخ:
سلام چشم
۲۴ فروردين ۹۲ ، ۲۲:۲۶ علیرضا زیبائی نژاد
میشه اون 20 صفحه رو بنویسید؟
پاسخ:
هاااا؟ خسته نباشید
متن و تصویر بسیار زیبایی بود
در مورد مستند عالی بود
پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی