با من حرف بزن

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند .... گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را

با من حرف بزن

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند .... گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را

سلام من یه انسان آزادم .آزاد از قید و بند احزاب گروهها ..نه ببخشید من یه اسیرم ..اسیرعشق مولام امام سید علی همه دنیا رو به شوخی میگیرم چیزی زیبا تر از عشق ندیدم. این وبلاگ وبلاگ دلدادگیست .جایی برای بیان بی قراریهای من .

چهارشنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۲، ۰۳:۰۸ ب.ظ

ومن برگشتم.....

سلام
ومن برگشتم دیشب رسیدم ...وکلی هم مهمون داشتم الانم ظهره ملت دارن استراحت میکنن بعد ظهر دوباره مهمون داریام شروع میشه  ...خیلی دلم میخواست تو این سفر شهید شم اما نشدم ای باباااا ما کجا شهادت کجا هر چی رفتیم از کنار این ماشینا ی عراقی رد شدیم که کنارمون بمبی چیزی منفجر شه فایده نداشت گمونم شربتایی که  بخوردمون میدادن تقلبی بود  اما جای همتون خالی بود از ضریح جدید هم هر چی بگم کم گفتم پواقعا دست اقای فرشچیان درد نکنه خیلییییییییییییییی زیبا بود  سال تحویل حرم مولا علی بودیم  یعنی حال کردیما به معنی واقعی کلمه ...بعدم رفتیم به سمت کربلااول عید شب جمعه حرم ارباب بودیم  همه چی عالییییییی بود ومن مست از این سفر تو فضا بودم الانم که ملاج افتادم بر خاک دلم بدجوری تنگههمش نگرانم دیگه نتونم برم حالا که منو دیوونه کرده نکنه دیگه رام نده نه بهتره بد بدلم راه ندم ایشالله قسمت همه بشه بازم قسمت ما هم بشه ...

برا همههههههههه  دعا کردم همه دوستان رو تا جایی که این ذهن ناتوان یاری کرد اسم بردم ودعا کردم امیدوارم قبول واقع بشه اگه امسال نور بالا زدید بدونید از دعای من بوده ها
دیگه برم که خیلی خستم  از همتون بابت نظرات ممنون  در اولین فرصت به همه شما بزرگواران سر خواهم زد وبابت تاخیرم پیشاپیش عذر میخوام ...یا حق
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۰۷
درد سر

نظرات  (۲۴)

سلام
خوبید؟خوش بحالت زهراجون
دوست خوب،ینده به روزم *توسال92ساخت وسازدارم میتونیدبیای ببینید*تشکرازحضورتو...موفق باشیدالتماس دعایاحق
پاسخ:
سلام معلوم نیست خوشبحالم باشه هااا

سلام عزیز دلوم_خوبی ؟؟زیارتات قبول
موقع سال تحویل همش داشتم بیاد نجف ضجه میزدم...
خوش بحالت
برا همههههههههه دعا کردم همه دوستان رو تا جایی که این ذهن ناتوان یاری کرد اسم بردم
یعنی منم جزء اونایی بودم که نام برده باشی؟؟
یعنی آقا منو لایق دونستن که اسمم رو بر ذهنت بگذرونن ؟
کانون ایشالا اردیبهشت میخواد 800نفر رو ببره کربلااما من نمیتونم برم
پاسخ:
سلام گمپ گلوم ....تو چقدر ناشکری مگه مشهد نبودی تو؟؟؟ امام رضا هم خیلی عالیه ...ناراحت نباش عزیزم ایشالله قسمتت میشه بری ....گاهی ادم با رفتن رشد میکنه گاهی با موندن ونرفتن مطمئن باش هیچ معلوم نیست اونی که میمونه فضیلتش بیشتر از اونی که داره میره نباشه ...عزیزووم حساب کتاب خدا با ما فرق داره
سلام.
زیارت قبول!
پاسخ:
سلام ممنون خدا قبول کنه
سلام
زیارت قبول
پاسخ:
سلام ممنون عزیزم خوبی؟ کجایی نا پیدا؟؟؟
۰۹ فروردين ۹۲ ، ۲۲:۳۶ مهرداد - بی رودروایسی
سلام

وقتی رسیدم به قسمت طلب شهداتت مردم از خنده ! توروخدا ببخش! انقدر اختلاف فکری داریم توی بعضی موارد که میدونم تو هم یه جاهایی منو ریش خند میکنی!

فقط یه سوال؟!
اگه یکی توی انفجار تروریستی کشته بشه چه قدمی در راه خدا و دین اسلام یا مرز اسلامی بر داشته که بشه بهش لقب شهید رو داد ؟؟؟
پاسخ:
سلام اون مطلب انفجار رو ن باب شوخی گفتم اون نیشخندا رو برا همین گذاشتم والا من دلم میخواد یه جور دیگه شهید شم ...ببین تو هر کاری رو که برا رضای خدا انجام بدی ودر حینش بمیری اجر شهید داری چه برسه توسط دشمنان اسلام به قتل برسی.... مثلا تو دین ما میگن زن باردار اگه بمیره یا در حین زایمان بمیره اجر شهید داره البته اینا رده های پایین هست اون شهادت در جنگ فرق دارهیه چیزی در گوشی میگم این چیزا رو با حساب کتاب خودمون چرتکه بندازیم شاید جور در نیاد اما خدا حساب کتابش فرق داره
سلام عزیز دلم زیارت قبول سال نو هم بر شما وخانواده محترم مبارک با خیر برکت باشه انشاالا ما را هم دعا کردید .انشاالله بهترین ها در این سال و همه سالهای عمرتان باشد باز هم زیارت قبول
پاسخ:
سلام نازنینم خونواده خوبن؟ سال نو شما هم پر برکت ومسعود باشه عزیزم
جااااااااااااااان؟؟؟؟؟!!!!!!!!
ببخشید از کدوم حرف من میگی ناشکرم؟؟؟!!!
اینکه موقع سال تحویل ضجه میزدم واسه نجف؟؟یعنی هر کی دلتنگ شد و از فراق مولاش زار زد ناشکره؟؟
یعنی شما نام اشک مناجاتی رو میذاری ناشکری!!!
صد البته که گاهی فضیلت موندن بیشتر از رفتن هست ،تو این شکی نیست...
اما وقتی داری اشک میریزی واسه دلتنگیت ،نمی سنجی ببینی باید برم یا نه؟!داری از فراقشون میسوزی...
موقع تصمیم گیری هست که تمام جوانب رو میسنجی...
پاسخ:
این که مدام میگی سعادت نداشتی واین چیزا تو چه میدونی بی سعادتیه ؟؟؟ مگه تو زوار امام رضا نیستی؟؟؟ تا از یه سفر موندیم نگیم ما فلانیم ما بهمانیم حتما سعادت نداریم گاهی اونی که میره محتاجتر از اونی هست که مونده الان خود من انرژیمو از زیارت میگیرم اگه نرم حتما نزول میکنم حالا یکی بنیه زیاد داره نزول نمیکنه که هیچ به واسطه همین نرفتن سوزش بیشتر میشه صعودم میکنه ...شاید تو از گروهی باشی که از نرفتنت یه طناب بسازی برا صعود ... التماس دعا
سلام
انشالله شهادت در رکاب حضرت ولی عصر قسمتتون بشه
پاسخ:
سلام ممنون از دعای زیباتون
۱۰ فروردين ۹۲ ، ۱۱:۵۲ مهرداد - بی رودروایسی
سلام

حاجخانوم!
شهادت تعریف داره و شهید هم فاکتورهایی برای ملقب شدن به این اسم
پس هروقت اون فاکتورها و معیارها شامل کسی بشه بهش میگن شهید

درضمن
خیلی از مرگها هم ارج با شهادت هستن نه اینکه شهید محسوب بشن
( قابل توجه). انقدر شهادت رو بی ارزش نکنیم
پاسخ:
سلام ای خدااااا میدونی تو رو باید در زمره عوامل کچلی بحساب اورد .... منم نوشتم اجر شهید داره حالا شما برو از اهل فن بپرس اینی که من میگم بر اساس کتابایی که خوندم الانم اصلا یادم نیست بهت ادرس بدم اگه کسی میدونه مهرداد رو راهنمایی بفرمایید .....مسئله برا خودم حل شدست حوصله بحث سر واژه ها رو ندارم
آره
ولی من درسته جز بچه های کادر هسستم ولی هیچ وقت تو کارای اجرایی نیسم
تقریبا با بچه های طراحی دکور و فضا همکاری میکنم و اگه خداقبول کنه صوت سایت و سی دی های سایت همکاری میکنم
۱۰ فروردين ۹۲ ، ۱۴:۴۰ مهرداد - بی رودروایسی

سلام

خداروشکر که یخورده از عقلت استفاده کردی و باهم یه کوچولو نظرامون شبیه شد

دیگه هم اگه قرار شد بمیری هم رده ی شهیدانی که من میشناسمشون قرار ندیا !!!
زیارت قبول
انشالاه روز قیامت شفیع همه بچه انقلابی ها باشن
پاسخ:
سلام ایشالله شفیع همه باشن ما هم مث همه
ببخشید کجا مدام گفتم بی سعادتم؟؟!!!!!!!
از کجا میدونید با جا موندن از یه سفر گفتم بی سعادتم؟؟
بعدشم اتفاقا بنده با رفتن پیشرفت می کنم ...
البته همه گاهی با رفتن ،گاهی با موندن پیشرفت می کنن که اینو خودشون تشخیص میدن!
خلاصه که خیلی بد راجع بهم قضاوت کردی زهرا خانم...
شدم آدم ناشکر و کسی که مدام میگه بی سعادتم و از هر سفری که جا میمونه میگه من بی سعادتم...
اشتباه از من بود که واسه کسی که رو من شناخت نداره ابراز دلتنگی از مولام کردم...
موفق باشی
یا زهرا
همچنین که بحث من اصلا و اصلا پیشرفت و فلسفه موندن نبود!!فقط وفقط دلتنگی بود
پاسخ:
بله احتمالا من در مورد شما دچار اشتباه شدم عزیزم ببخشید
سلام علیکم
زیارت قبول زهرا خانوم
انشالله سفرحج
انشالله سفر مشهد
انشالله سفر قم
انشالله سفر دوباره کربلا
دعامون کردید دیگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
=================
راستی با مطلب « کتاب شناسی » به روز هستم .
پاسخ:
سلام ممنون من برا همه دعا کردم امیدوارم مستجاب شه....
سلام
در سنگر دیگه ای باید انجام وظیفه کنم
اگه اشکال نداره این نظرات آخرمن رو حذف کن،یکم حالت نزاع داره...
دوست ندارم کسی فک کنه میون دو تا آبجی بهم خورده...
واقعا دوست دارم
شدیدا التماس دعا
سلام.
زیارتتان قبول
این هم یه بغل گل نذر قدم های زائر ارباب
پاسخ:
سلام اوووووووووووووه ممنون ابجی خوبم بوووووووووووووووس
سلام
زیارت قبول.
پاسخ:
سلام ممنون
۱۶ فروردين ۹۲ ، ۱۴:۴۰ خادم المهدی (عج)
سلام خواهر گرامی ممنون ازدعوتت زیارتت هم قبول موفق باشی اگه مایل به تبادل لینک بودید اطلاع بدیدبازم تشریف بیارید یاحق
پاسخ:
سلام ممنو چرا که نه من لینکتون میکنم
۱۶ فروردين ۹۲ ، ۲۳:۰۸ عشق اینجا اوج پیدا می کند ...
دل من گم شد اگر پیدا شد ...
بسپارید امانات حسین (ع)
و اگر از تپش افتاد دلم ...
ببریدش به ملاقات حسین (ع)
از خدا خواسته ام تا که غلامش بشوم ...
همه گویند محال است ولی ...
دلخوشم من به محالات حسین (ع)

بسیار زیبا بود
التماس دعا
پاسخ:
ممنون ..محتاجم
سلام
خوشحالم کربلایی شدید
پاسخ:
سلام ممنونم
زهرا خانم سلام، زیارتتون قبول ،نمیدونم چطوری بگم ،زمانی منم ایمانم با حالام فرق داشت ولی مشکلاتی پیدا کردم که هر چه دعا کردم فایده نداشت وحالا سرد شده ام وفقط نماز میخونم ورعایت حجاب وهمین واصلا اون گرما را ندارم وحالا که مطلبتون را خوندم ،دلم تنگ شد من سنم از شما زیادتره وبچه دارم وفکر میکنم اصلا دعام بالاتر از سقف خونه مون نمیره،درد دلی با یه زائر امام حسین ع بود...
پاسخ:
سلام عزیزم میدونی چرا چنین حسی داری؟؟؟ چون خالق خودت رو خوب نمیشناسی ...منتظرته ...منم مشکلات زیاد دارم والبته خیلی از چیزایی که میخوام بهم نمیدن درسته حال ادم گرفته میشه بخدا ولی دلیل داره من چند تا پست زدم که خوبه بخونی البته یکجا نخون برا چشمات ضرر داره ههههه هر وقت وقت کردی بیا بخون از قسمت اولش شروع کن این لینکشه http://kolbe-asheghi.mihanblog.com/post/category/5 اگه حرفی سئوالی درد دلی داشتی من در خدمتم خواهر خوبم در پناه خدا باشی
۲۲ فروردين ۹۲ ، ۱۴:۰۶ خــــــــــ... هشتم...ــــــــــــــط
سلام

زیارتتون قبول

منم امسال اربعین زائر ارباب بودم...
واقعا یه تیکه از بهشته...

وب خوب و زیبایی دارید
موفق باشید...

ومن الله توفیق
خط هشتم ر.پ
پاسخ:
سلام ممنون ..ایشالله بازم قسمتتون بشه
۲۴ فروردين ۹۲ ، ۲۲:۳۲ علیرضا زیبائی نژاد
سال تحویل حرم امام علی بودین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هی وای من!!!!!
پاسخ:
هی واااای الان دلم تنگشههههه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی