با من حرف بزن

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند .... گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را

با من حرف بزن

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند .... گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را

سلام من یه انسان آزادم .آزاد از قید و بند احزاب گروهها ..نه ببخشید من یه اسیرم ..اسیرعشق مولام امام سید علی همه دنیا رو به شوخی میگیرم چیزی زیبا تر از عشق ندیدم. این وبلاگ وبلاگ دلدادگیست .جایی برای بیان بی قراریهای من .

شنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۲، ۱۱:۳۱ ق.ظ

رسوایی


سلام 
امروز حالی دگرگون دارم  امروز در وجود خودم رسوا شدم ....فیلم رسوایی رو دیدی؟ کاش حاج یوسفها اونقدر زیاد میشدند که دیگه جایی برا حاج شریف ها نمیموند ...کاش مردم دین رو از حاج یوسفها یاد میگرفتند وحاج شریفها هیچگاه مظهر دینداری گرفته نمیشدند تا بعد یکی مث افسانه بشه بازیچه...من کاری با افسانه ها ندارم ....رسوایی فیلمیه برای امثال من برای همه کسایی که دنبال خدان دنبال حقند دنبال دینند اگه میخوای دیندار باشی باید مدل حاج یوسف باشی از مرز های ساختگی جامعه بگذری هیچ خط قرمزی جز حدود خدا مانعت نشه از هیچ چیز جز خدا نترسی هر چه داری در طبق اخلاص بگذاری اونی که عزت میده خداست اونکه ذلیل میکنه خداست اونکه روزی میده خداست اونکه  هدایت میکنه خداست ومن وتو فقط باید به وظیفمون عمل کنیم همین وبسسسس.
رسوایی داستان رسوا شدن حاج شریفهاست که همه جا هستند ودارن با ظاهر دیندار ریشه دیانت رو میزنن 
رسوایی داستان دلباختگی حاج یوسفها ست به خدای خود است داستان مردانی که دین رو با همه وجود چشیدند 
رسوایی داستان عبور از خطهایی قرمز ساختگی شیطان است عبور از همه ترسها و توکل بر خالق یکتاست
رسوایی رو ببینید ....درست ببینید


تو ادامه مطلب نامه الناز شاکر دوست به مسعود ده نمکی رو میذارم اگه نخوندید بخونید قابل تامله

«برادر ده‌نمکی

 

سلام علیکم

 

نیامدن امروزم را خدای ناکرده نگذارید به پای بی معرفتی و پشتیبانی نکردن از فیلمم ، من نقش افسانه را در این فیلم بازی که نه بلکه زندگی کردم، نقشی که بخشی از آن در وجودم تا ابد جاوید خواهد ماند و تنها دلخوشی امروز من بیدار شدن دلهای دل‌مرده افسانه‌های امروز مملکتم ایران است؛ دلهای شکسته و قربانی شده بازی‌های لعنتی سیاسی.

 

دلیل ایفای الناز شاکردوست در این نقش شنیدن آه همان دختری بود که بعد از گران شدن قیمت نان از خدا قهرش گرفت و از صف راست خارج شد و چند قدم دورتر سوار مرکب فحشا شد و بقیه که هنوز در صف ایستاده بودند دخترک را بدنام خواندند و کسی نپرسید که جواب خانه بی نان چه می‌شود؟

 

ساختن فیلم «رسوایی» همان رسالت آشتی دادن افسانه‌های شهر ما با خدای یگانه و بی همتاست خوشا به‌حال کسانی که در این مهم سهمی دارند اما دلیل عدم حضور امروز این است که بعد از یک دهه تلاش و نادیده گرفته شدن تلاش دوران بازیگری‌ام امروز خسته تر از آن هستم که در جمعی حضور یابم که تیزی قلم‌هایشان همیشه زخمی‌ام کرده ؛ عذر مرا بپذیرید.»

نظرات  (۲۵)

از زهرا به سمانه

سلام
ببین من نمیدونم اتهاماتی که میزنی به اون شخص درسته یا نه اما فرض کنیم درست باشه این چی رو ثابت میکنه؟؟؟ ببین موضوع فیلمای اقای ده نمکی دقیقا همینه که ادما ممکنه در جوانی مرتکب اشتباهاتی بشن اما نباید وقتی تغییر کردند واصلاح شدند وروش خودشون رو تغیییر دادن باز هم ما با بی رحمی بگیم نههههه تو همونی هستی که فلااان اینجوری همه ما نباید زندگی کنیم وهیچ حرف حقی رو از هیچ کس هم نباید بپذیریم چون همه ما در زندگی اشتباهاتی داشتیم راه توبه بازه وخدا همه گناهان رو میبخشه اونایی که حسین رو یاری نکردند بخشید اون که جای خود داره خواهرم ...اما میگن میزان حال فعلی افراده اگه این ادم الان چنین رفتاری داشته باشه حرف شما صحیح اما چرا دلت میخواد ابروی یه ادمی که از رفتارش معلومه از این گذشته عبور کرده وداره اون اندیشه رو اصلاح میکنه وسعی در جبران داره رو ببری ؟؟؟ ریختن ابروی مومن خیلی گناه بزرگیه برو خدا رو شکر کن من اون تیکه رو برداشتم خودتم دیگه این حرفا رو جایی نگو بسپرش به خدا خدا اگه ادمی نفاق داشته باشه خودش بلده رسواش کنه وظیفه ما چیز دیگریست عزیزم
بعضی به نفهمی می نازند درحالی که درنفهمی افتخاری نیست/
نفهم چون مرده ای ماند متحرک/
پاسخ:
اری اینچنین است برادر
خوشبختانه من فرصت نکردم این فیلم رو ببینم!
با پست" من یک دخترم"به روزم
پاسخ:
ظاهر بین نباش خواهر خوبم ...چشم
از زهرا به سمانه

سلام عزیزم من تو درباره وبلاگ سنم رو نوشتم خواهری برو بخون ...من اطلاعاتی واقعا درمورد این چیپزی که میگید ندارم البته اون روزنامه مورد نظر رو هر از چند گاهی میخوندم من سن سیاسی شدن من به طور نسبتا جدی از سال 79 هست وطبیعیه زیاد در جریان بعضی چیزا نباشم بذار از این بحث بگذریم .....در مورد این جملتون:
،آره شاید تو راست بگی وهر آدمی ممکنه توبه کنه واونش به ما ربطی نداره ولی اینکه تو فیلمهاش از بدترین هنرپیشه های مانکنی استفاده میکنه وچادر مظلوم را سر این مانکنهای اونچنانی میکنه که به ما ربط داره...
ببین عزیزم یکی از مشکلات ما همینه که ما واقعا چند تا خانوم با حجاب بین بازیگرای زن داریم؟؟؟ اصلا داریم؟؟/ ایا اینایی که هستن به این روونی بازی میکنن؟؟؟ ایا ما چون بازیگر با حجاب نداریم پس کلا این نقشا رو حذف کنیم؟؟؟ نه عزیز ما مجبوریم ...واینکه الان نقش یه خانوم اینجوری با این تیپ رو میشه داد به یه خانوم با حجاب بازی کنه؟؟؟ والا خود من که استعداد بازیگری هم دارم و در نوجوونی بازی هم میکردم تو تئاترهای مدرسه هرگز حاضر نیستم این مدل لباس ب
وشم حتی برا بازی پس چنین نقشی رو باید به کی داد؟؟؟ ببینید منطقی باشید خواهشا ما برای اینکه یه سری مفاهیم رو انتقال بدیم باید فضای منطقی ایجاد کنیم.. ایا میشه نقش یه زن بد حجاب باشه بعد حجابشم خوب باشه ارایشم نداشته باشه نمیشه که!!! اما بنظر من این خانوم تو این فیلم حجابش از مانکنهای خیابونای تهرون وشیراز هزار بار بهتر بود مگه اونکه ما بگیم اصلا شما فیلم نساز ..برید ببینید دارن چی میسازن اگه فیلم گشت ارشاد بسازن وهمه مذهبی ها رو از دم ببرن زیر سئوال وهمه غیر مذهبی ها هر چی باشن بهتر به شمار بیان شما اعتراض نمیکنی اما الان که مجبوریم برا انتقال بعضی مفاهیم از این راه استفاده کنیم اعتراض میکنید ...خیلی بده خیلیییی
شما اگه پیشنهادی برا حل این مشکل دارید بفرمایید
سمانه جان؟
سینمای ایران سالهاست دست یه گروه خاصه بعد از جنگ که کشور فرصت نفس کشیدن پیدا کرد وزارت ارشاد دست خاتمی بود بعد هم که خود خامتی شد رئیس جمهور ومهجرانی که حتما میدونی الان لندنه وچه میکنه!!! شد وزیر فرهنگ این مملکت در این مدت 16 سال به مرور زمینه رو برای بی حجابی مجدد زنان اماده کردند وفقط خدا میدونه چه ضربه هایی به دیانت زده الان که یه کارگردان پیدا شده داره جوری مفاهیم رو بیان میکنه که مردم استقبال میکنن وبلده مردم رو پای حرف خودش بنشونه نباید با کوته نگری این چراغ رو خاموش کنیم من ترجیه میدم از اقای ده نمکی حمایت کنم ودر کنارش اگه ایرادی بنظرم بیاد بگم و این کار رو هم میکنم من الان تو وب ایشون چندین خط نوشتم و نظرات خودم رو به ایشون میگم مطمئنم خیلی ها این کار رو میکنن انشالله خدا از هممون راضی باشه
نه زهرا جان
منظور منو اشتباهی فهمیدی
من به اینکه موضوع فیلم چیه کار ندارم
به مسئله حجاب کار دارم
با دیدن عکس الناز شاکردوست
با خودم گفتم و نوشتم که "خوشبختانه این فیلمو ندیدم."
پاسخ:
منم گفتم پیش داوری نکن اول فیلم رو ببین بعد لفظ خوشبختانه رو به کار ببر هرچند موضوع این فیلم بنظر من حجاب نیست به نظر من تو این فیلم ما مذهبی ها نمونه خوبی پیدا میکنیم مث حاج یوسفها باید اینگونه باشیم اگه میخوایم با بی حجابی وانواع فساد دیگه مبارزه کنیم منم از حجاب افسانه وامثال اون ناراحتم اما راه درست کردن خودمونه والبته اگه درست بشیم کار کردنمون اثرش چندین برابر میشه
به نظر من هر فیلمی با هر موضوعی که باشه باید توش حجاب و عقیده های اسلامی رعایت بشه.
فرض کنیم یه فیلم بخواد حجاب رو ترویج کنه و با بی حجابی مبارزه کنه...
قاعدتا باید کسی که میخواد نقش بی حجابو بازی کنه بی حجاب باشه تو نقشش...اینو قبول دارم..اما اینو نمیفهمم که چرا بازیگرا از بی حجابی خودشون مایه میذارن!!!!
پاسخ:
الان برای اینکه نشون بده این خانوم بی حجابه وباید چه کار کنه؟ نمیشه که مثلا یه خانوم چادری با حجاب کامل نشون بدن بعد بگن فرض کنید این خانوم با حجابه هههه این گناه بی حجابی هنرپیشه ها تقصیر بد بخت ده نمکی که نیست این حاصل خیلی عوامل گسترده ایست اما منم یه جایی به اقای دهنمکی انتقاد داشتم اما کلیت فیلم خیلیییی خوب بود وحجاب این خانوم خیلیییییییی بهتر از بد حجابای واقعی با تیپهای مانکنی هست این به پای اونا محجبه محسوب میشه بابا
خواهر من کاری با آقای ده نمکی ندارم که!
نمیگم هم که چادر بپوشن و بگن فرض کنید ایشون بی حجابه!!!!!حرف من اینه که چرا تو تلوزیون میشه بدون گناه بی حجابی رو نشون داد اما تو سینما نه؟ تو تلوزیون میان و از موهای مصنوعی و امثال اون استفاده میکنن اما تو سینما چی؟ از بی حجابی بازیگر مایه میذارن...آبجی شما فکر کردین چرا بعضی فیلم سینمایی ها رو تو تلوزیون نشون نمیدن؟ چون وقتش زیاده؟چون کارگردانش بده؟ چون کارگردانش خوبه؟!نه چون بی حجابی توش خیییییییییلی زیاده...
بخاطر همین چیزاست که چند ماهه فیلم سینمایی نمیبینم.
بنده با آقای ده نمکی مشکل ندارم
چندتا از کاراشون پسندم بوده.
به هر حال اگه طوری حرف زدم که اشتباها بهتون برخورده عذر میخوام.
بی حجابی ترویج غربه...
"کاش آدمها غربی نمیشدند
غربی ها آدم میشدند"
پاسخ:
باید دید مخاطب اخر این فیلم به چه نتیجه ای میرسه که بی حجابی در این فیلم تایید شده یا تقبیح ایا بد حجاب تو این فیلم تایید شده ؟ یا سعی شده یکی ازدلایل بدحجابی عنوان بشه ....البته اینکه از کلاه گیس در این فیلم استفاده شده یا نه رو شما مطمئن که نیستید هستید؟ .....نه عزیزم من ناراحت برا چی بشم داریم با هم حرف میزنیم وهر دو یک عقیده داریم منتها اختلاف سلیقه همیشه هست این فیلم رو خیلی از روحانیون و علما دیدن اینکه کلا یک فیلم اینچنینی رو ندیده بخاطر یک عکس رد کنیم یکمی بنظرم قضاوت عجولانست.. ویه چیز دیگه اگه این فیلم ذره ای بوی غربی شدن یا تایید این فرهنگ توش به استشمام میرسید قطعا من خودم از معترضین بودم حالا شما فیلم رو ببین بعد نظرت رو به من بگو
سلام
این بحث برام جالب تر بود و می خوام اینجا نظر بذارم ... از اینجا برام جالب شد که با دو نفر که سمانه و ریحانه بود داشتید مباحثه می کردید ... بعد اسم شیراز رو هم آورده بودید به عنوان شهر بد حجاب ... الان یاد اون زمانی افتادم که بهم گفتید وقتی اومده بودیم شیراز من حواس شوهرمو پرت می کردم تا اینا رو نبینه و چشم و گوشش باز نشه!!!
منم این فیلمو دیدم و جالب بود و شخصیت اکبر عبدی خیلی رو من تاثیر گذاشت که هنوز دارم تو بعضی امور مثل اون عمل می کنم... ولی در مورد حجاب نه حرف شما رو قبول دارم و نه حرف اون دو نفر رو ... ببینید نگاه کردن اون نامحرم برا من حرومه حالا چه بخواد منو آدم کنه و چه منحرف...
اما من اینو پرسیدم ... من تو سایت موج ما یه زمانی از بی حجابی در آرامگاه حافظ نوشتم و مدیر سایت می خواست عکس هایی رو زیر متن من بذاره که خیلی زننده بود و واقعا نمی دونم در موردش چی بگم ولی من نذاشتم و دوستم بهشون گفت من راضی نیستم این کارو بکنن و گفتم این عکسا خودش مبلغ بی حجابیه و دیگه متن من نه تنها روشون تاثیر نمیداره بلکه منحرفم میشن .. این فیلم منو منحرف نکرد چون نخواستم با دید مانکن بهش نگاه کنم ولی می دونم رو دوستم تاثیر گذاشت و این اساساً خلاف شرعه ... من خودم الان با اینکه ترم آخر کارشناسی برق هستم دارم کارگردانی رو هم یاد می گیرم و سالهاست تو این حرفه ایم ...
ادامه تو یه نظر دیگه
پاسخ:
سلام بله شیراز که اومده بودیم با همسرم کر کر خنده بود البته من خیلییییی ناراحت میشدم اون تیپها رو میدیدم ازصمیم قلب اما همسرم که ناراحتی منو میدید مسخره بازی در میاورد وسعی میکرد این ناراحتی رو کاهش بده حالا نمیگم چی میگفت بد اموزی داره هههههه جواب این حرفتون رو تو همون نظر بالایی میدم
اگه من قرار بود جای آقای دهنمکی می بودم ظاهر و لباس الناز شاکردوست رو طوری انتخاب می کردم که از این کمی با حجاب تر باشه و به مخاطب می فهموندم که این شخصیت یه کم باحجاب هنوز برا حاجی یوسف ها بی حجابه چه برسه به همین مانکن هایی که تو شیرازه و امروز من و دوستم هرجا نگاه می کردیم عین جن یکیشون ظاهر میشد...
بعدشم اینکه بارها من کلوز آپ و لانگ شات هایی رو از شاکردوست می دیدم که اصلاً الزامی به فیلمبرداری به این نحو نداشت ... یا مثلا بارها از نوک پا تا سر اون رو می گرفت که اصلا لزومی نداشت ... به هر حال درسته که باید واقعیت ها نشون داد ولی هستند کسانی که کمی حجابشون از این بهتره و از این کارها می کنند ... مگه من قرار نیست این فیلم رو بینم ؟ برا من دیدن اینگونه تصاویر خوب نیست ... البته این فیلم طوری ساخته شده بود که نهایتاً با اون پایان خوبش تاثیر بی حجابیش رو که ممکن بود رو افراد بذاره کمرنگ کرد ولی من یه سوال دارم اگه قرار باشه آخرت و موقع حسابرسی به اعمال , بازی کردن تو این نقش رو تو دوتا ظرف خوب و بد قرار بدیم شما میذارید تو کدوم یکی؟ تو ظرف اعمال خوب یا بد؟
سرتون رو درد اوردم
یا علی
پاسخ:
بله قطعا انتقادات مفید وسودمند وانتقال این نظرات به ایشون در بهتر شدن و مفید شدن اثار ایشون اثر داره شما متن منو بخونید من این فیلم رو از زاویه حجاب تایید نکردم من تو متنم نوشتم این فیلم مخاطبش امثال ماست من وشما وهمه کسانی که دغدغه دینداری دارند اما ریحانه وسمانه در حالی که اصلا فیلم رو ندیدند میگن ما به این دلایل اصلا نمیخوایم این فیلم رو ببینیم !!! خب اگه نمیبینید انتقاد معنی نداره سمانه داره شخصیت فیلم ساز رو به چالش میکشه !!!! اینکه این ادم در گذشته چه تفکری داشته یا چجوری بوده چه ربطی به اثار الان داره؟؟؟!!! هر ادمی میتونه تغییر کنه ...من خودم تو وب ایشون نظرم رو در مورد حجاب تو این فیلم گفتم اینکه توقع من برای بهتر شدن حجاب در افسانه بعد از ابن ماجرا حاصل نشد ....چیزی که تو این فیلم فوق العاده بود حاج یوسف بود واین واقعیت که افرادی مث حاج شریف دارن زنان رو به این راه میکشن دینداری این ادما حال بهم زنه شاید هر کسی جز دهنمکی این موارد رو به تصویر می کشید مشکلات عدیده تری برمیخورد چون همه میدونن این ادم با انقلاب مشکل نداره و حامی انقلابه این فیلم رو مغرضانه قلمداد نمیکنن و نکته دیگه ای که در فیلمای ایشون هست اینه که ایشون نمونه های غلط رو که نشون میده نمونه های مثبت وایده ال رو هم که هست نشون میده ونگاهش به جامعه امیدوار کننده هست شما برید سخنان رهبرمون رو بین بچه های فیلم عمار ویا جمع هنرمندان مطالعه کنید ببینید تا حد زیادی تطابق داره من از نقدای شما عزیزان استقبال میکنم وپیشنهادم اینه که همتون برید وحرفاتون رو به خود ایشون بگید تا حداقل ایشون نظر مخاطب خودش رو ببینه وبلاگ ایشون تو لینک دوستان من هست ....اما یه چیزی شما اگه واقعا حس میکنی ممکنه دیدن این چیزا برات خوب نباشه نباید ببینی حالا فرقی نداره مجوز داشته باشه یا نه شما موظفی طبق شناختی که از خودت داری عمل کنی
سلام
زیارت قبول.
اگر مایل بودید ما را هم لینک کنید.
پاسخ:
سلام چشم
سمانه جان شما مطمئنی متن منو خوندی عزیزم؟ من کجا دهنمکی رو چراغ معرفی کردم؟؟؟ من تو متن بالا از حاج یوسف گفتم که شخصیت بسیاااار فرزانه ای در این فیلم داره وحتما برای من چراغ راه هست شما فیلم رو ببین حداقل بعد ببین من اگه بد میگم بگو بد میگی....اطلاع داشتن از وزیر مملکت وفیلمای ساخته شده واتفاقات دور بر زیاد دور از ذهن نیست اما من 15 سال پیش واقعا اقای ده نمکی گمنام رو باید میشناختم؟؟؟ایشون مدیر یک هفته نامه بوده همین !!! من چیز زیادی از ایشون نمیدونستم باور کنید..در مورد اثار حاتمی کیا گفتید اما واقعا حجاب در فیلمهای ایشون قابل قبوله؟؟؟ اقای حاتمی کیا گاهی تو فیلماش با بعضی رفتارها و پوششها از نظر من هنجار شکنی هم کرده مث فیلم از کرخه تا راین حجاب خواهر اون جانباز رو مگه ندیدی؟؟ وفیلم روبان قرمز و... وفیلم موج مردهکه اصلا از نظر محتوا مشکل داشت....ولی با این حال من به ایشون احترام قائلم وفیلماشون رو میبینم ....در مورد استفاده از بازیگر شما یه پیشنهاد بده ببینم چه کسی بین بازیگران میشناسید که مناسب این نقش باشه ودر عین حال وضع حجاب خوبی هم داشته باشه وبه قول شما نازل نباشه .....
در مورد این بخش از حرفاتون:
واما سخنی با شما دارم ومن شما را به عنوان زائر امام حسین ع دریافتم ولی متاسفانه دوبار به بنده اهانت کردین ،یکبار اینکه دارم تهمت وتخریب میکنم این آقا را در حالیکه اینطور نبوده است ودرآخرین کامنتتون به طور غیرمستقیم بنده را به کوته فکری متهم میکنید واین خیلی زشته برای زائر امام حسین ع وشما خانم تحصیلکرده ای هستین واین ادبیات ازشما بعیده چون خودم هم سالها در دانشگاه بودم وتعجب ازشما با نوع سخنتون ؟و سن بنده از شما زیادتر است وخیلی مسائل را دیده ام و این مدت هم که اومدم به وبتون به خاطر آقا امام حسین ع بوده است ولی واقعا از این نوع بیانتون ناراحت شده ام که شاید ناشی ازین است که خیلی خودتون را حق میبینید واولین درس اسلام تواضع است خانم محترم واینکه فکر نکنید همه کوته فکر هستند وفقط شما عاقلین وان شاالله که همه ما را خداوند به راه راست هدایت نماید
خدا نگهدارتون
بنده از صمیم قلب میگم معذرت میخوام اگه چنین حسی بهتون دست داده حلالم کنید اما من هنوز قائل به اینم که ما نباید گذشته دیگران رو چماق کنیم وبزنیم تو سرشون میزان حال فعلی افراد است هر کدوم از ما ممکنه اشتباهاتی داشته باشیم ایا این خلاف مفاهیم دین ماست؟
بهر حال ازتون ممنون در پناه خدا باشید
پاسخ:
این نظر رو در جواب کامنت خصوصی سمانه گذاشتم
سلام-
تا امروز که فیلم را ندیده بودم از هر گونه اظهار نطری خودداری کردم تا خدایی ناکرده تعریف یا انتقاد بی جایی نکرده باشم.

من در این فیلم رسوایی را دیدم.... رسوایی من، رسوایی تو، رسوایی ما در برابر خدایمان...! چه رسوایی از این بالاتر که میبینم من برای خدایم، دینم،‌مردمم تلاش نکردم و از خودم خرج نکردم؟ اینکه فقط به دنبال این بوده ام تا ببینم دیگران برای من چکار میکنند، بی توجه به اینکه من برای دیگران چکار کردم...! اینکه دائم منتطر این بودم که مسئولین، صدا و سیما و همه و همه تمام همتشان را برای من! بکار بندند و من خودم هیچ حرکتی برای آدم شدن خود نکردم...
همیشه میگوئیم چرا این کار را کردند،‌چرا چپ رفتند، چرا راست آمدند، چرا...چرا.... ولی یکبار نگاه نکردم به خودم که چه کارها که نکردم برای خودم و دیگران...
من رسوایی خودم را در برابر خدای خودم دیدم و کم کاری های خودم را...
من د راین فیلم مرد عمل بودن را دیدم و اخلاص کار برای خدا را ... من " کل عزة لله جمیعا" را دیدم... یا حق - تا بعد
پاسخ:
سلام ای رحمت خدا بر شما ... خدا رو شکر که شم امتوجه منظور واقعی فیلم شدید البته من بازم از بعضی اشکالات فیلم نمیگذریم اما در کل به شدت خوب بود این فیلم
با اجازه تون این مباحث را خوندم ،حالا اگه خودت خیلی از این فیلم بهره بردی وبرات خوب بود چه اصراری داری دیگرون این فیلمو ببینن ،مخصوصا آقایون،اون آقا میگه شاید با این فیلم به گناه بیفتم وتو بازم اصرار میکنی به دیدن؟آخه این خانمه تو فیلم با اون لباس قرمز وکفش قرمز!!!تو دیگه نمیخواد باعث گناه بشی،این بابا میتونست این خانومه فیلمو یه کم رقیق تر درست میکرد
پاسخ:
ای بابا من بهش گفتم که برو جواب اون نظر رو ببین من در ادامش نوشتم اگه فک میکنی به گناه بیفتی نبین ...بیبین این دیگه تشخیصش با خودمونه شاید یه ادمی فیلم اوینی رو ببینه به گناه بیفته نباید ببینه خب این دیگه تشخیصش با خودمونه...الان میدونی چی فهمیدم؟؟ اینکه عجب کلام با نفوذی دارم ههههههههه واقعا اینکه من بگم برید فیلم رو ببینید اینهمه نگرانی داره؟؟
اینکه شما حلالیت خواسته اید ان شاالله حلال خدا باشین
ولی اینکه این فیلم که با اون هنر مندش !!!ومیخواهد از راه غلط به راه درست برسد را قبول ندارم وهمینطور این چرخشهای این آقا را نمیشود به راحتی ازش گذشت واصلا هم بحث چماق کردن گذشته این شخص نیست ،بلکه عمل فعلی امثال این آقا هم ملاک است که نکته ای که برایم مهم است رواج نوع بیان جاهل مآ بانه در بین مردم بخصوص جوانان است که خودش به تنهایی فاجعه ای است برای ادبیات غنی این دیار که البته دراین کار فقط ایشان تنها نیستند بلکه فیلمهای سطح پایین دیگری هم وجود دارد که باعث لطمه اساسی به گویش زیبا وادبیات غنی فارسی بشودوشما این را در فیلم حاتمی کیا ویا آقای کمال تبریزی وامثالهم نمبینید وحتی نوع رفتار هنرپیشه ها وبیانشون بر فرهنگ مردم تاثیر گذار است
به هر حال همیشه موفق باشین وباز هم به زیارت آقا امام حسین ع بروید وما را هم فراموش نکنین
واقعا این مدت هم زیاد سخن گفتم ،کاری که خیلی دوست ندارم وشما راهم به خدا میسپارم، ان شاالله دیگر مزاحم نخواهم بود
پاسخ:
عجب نه عزیزم این نوع گویش به قول شما جاهلی از قبل از خلقت این اقا بوده و رواج هم داشته عزیزم ..خب باشه شما فیلم رو نبین اما من از صمیم قلب برای اقای دهنمکی ارزوی موفقیت میکنم چون کارش واقعا زیبا وموثر بود البته بی اشکال هم نبود ونقد سر جاشه ...در ضمن ادما ومتفاوتن روشاشون متفاوته تبریزی تبریزیه حاتمی حاتمیه دهنمکی دهنمکی ....شما سلیقت نیست نبین عزیزم در پناه حق باشی بازم ممنون از حضورتون
سلام
همه حرفاتون رو قبول دارم ...
دیدن فیلم برا من مشکلی ایجاد نمی کنه و لی من کلی می گم و همه رو میبینم ...
به هر حال خوب بود ... من از یک زاویه دیگه فیلمو دیدم و باعث شد تا اثرات مثبت زیادی روم داشته بشه ...
یا زهرا
پاسخ:
سلام منم ممنونم بهر حال
ببین فیلم چه طوری ه که تو ایام فاطمیه سینمای قم این فیلمو پخش میکرد را تعطیل کردن ومثل اینکه دیگه هم نذارن این فیلم اکران بشه
حالا توبشو سخنگو ی این فیلم ؟؟؟،تو نفوذ کلام نداری ولی تشویق به دیدن مخصوصا برای آقایان این خانمه با اون لباساش و اطوارش کار خوبیه؟اینو برا ی خودت گفتم
گه همه باید با اطوار اینجور خانمها اصلاح بشند؟این دیگه چه جور اصلاحیه!؟؟
پاسخ:
من الان توصیه میکنیم اقایون به طور کلی از خونه بیرون نیان چون تو اجتماع ما الان بدحجابانی به مراااااتب بدتر دیده میشه ....اما مذهبی های عزیز خداوکیلی این فیلم رو ببینید من عاشق حاج یوسف شدم کاش میتونستم مثل اون باشم .....چرا وقتی ادم یه گوشه رو با انگشت نشون میده شما نگاتون میفته به نوک ناخن ادم واقعا چرا؟؟؟؟
تو مثل اینکه یک خانمی ها!!!
آخه دید تو کجا ویک مرد کجا؟
بعدش تو از منظر مثلا عرفانی عاشق حاج یوسف شده ای ولی از یه مردهم همین توقع را داری
وحالا مگه این بدحجابا خوبن که تو جامعه پر شده وهیچ پسری دیگه دوست نداره زن بگیره وتازه مردای زن دار هم شدن چشم چران
تازه نمیخواد ژست روشنفکری بگیری که این چیزا برات اهمیت نداره که از وبت معلومه خیلی هم برات مهمه
پس نمیخواد تبلیغ این زنها را با این فیلم بکنی ،مشکلات خانواده ها از این بی بندوباری ها کم نیست
دخترای خوب هم دارند به اینها کشیده میشن
پاسخ:
ای دردت به جونم چرا منظور منو چپکی میگیری عزیزم ...من غلط کنم تبلیغ این دختر رو بکنم منظور من دقیقا همونچیزی هست که تو پست نوشتم من کاری به اون دختر ندارم مخاطب فیلم رو هم خودم وامثال خودم دونستم هر کی به گناه میفته نباید ببینه ....البته اگه کسی با این فیلم به گناه بیفته معنیش اینه که اصلا بیرونم نره به نفعشه چون الان پره از اینا تو خیابون
ادامه....
بعدش مگه تو میری آقایون را دعوت میکنی که برین این خانمهای بدحجاب تو خیابون را تماشا کنین؟
اونجا مربوط به خودشونه ،نه اینطور که تو از فیلم تعریف وتمجید میکنی واونوقت به تو مربوط میشه
عزتت زیاد
پاسخ:
من بگم غلط کردم شما راحت میشین؟؟؟؟ ههههه
سلام
کانون فرهنگی رهپویان وصال شیراز که زیر نظر حجت الاسلام سید محمد انجوی نژاد هست امشب داشت بلیت سینما شیراز رو نیم بها برا دیدن فیلم رسوایی میفروخت تا همه ی بچه مذهبیا نگاه کنن ... خواهر و برادر ...ولی با این شرایط و تعداد چند هزار نفری که من امشب دیدم و تو مراسم بودن فک نکنم یک سانس جواب بده ...
به هر حال نظر سید دیدن فیلم بوده ...
پاسخ:
سلام عجب اندیشه های منو اقا سید خیلی جاها شبیه همه دقت کردی؟؟؟
آخه اینم شد دلیل فساد؟؟برای نان؟ انقدر زن ودختر تواین شهر هست که نان ندارن ولی شرف دارن ومیرن کارگری ولی شرافتشونو نمیفروشن،خودم خیلی هاشونو سراغ دارم، با کم میسازن ولی پاکدامن هستن ،نامه این خانم هم از اون حرفهاست
خیلی از این دخترایی که فساد میکنند اتفاقا از رفاه وراحتی ان وگرنه اینهمه خرج آرایش را ازکجا میارن؟
این ده نمکی هم خواسته این جور زنها را تطهیر کنه
خوشبحالشون هم خوشگذرانی میکنند وهم بهرنفعشون فیلم میسازند
پاسخ:
با حرفت اولت کاملا موافقم در واقع هیچ بهانه ای برای فساد قابل قبول نیست خیلی از دختر ها خودشون رو توجیه میکنن اما واقعا گاهی انسانهای ضعیف برای این چیزا به فساد میفتن من چیزی که در این فیلم دیدم این بود که امثال حاج شریفها به سهولت نگاه مردم رو به دین بد میکنن خواهشا منصف باش من تمام قد از این فیلم دفاع نمیکنم اما از این زاویه که میگم بسیار فیلم خوبیه ...نامه الناز رو برا این گذاشتم که برام جالب بود این ادم اینقدر شهامت رو داشته که دربرابر بقیه همکاراش بگه من تحت تاثیر این اندیشه قرار گرفتم وعوض شدن قسمتی از ذهنیت این خانوم نشون میده این فیلم میتونه این فاصله ای که بعضی دینداران نفهم ایجاد کردن تا حد مرتفع کنه ....تو هم مواظب اخرت باش عزیزم
تا آدمهای ساده دلی وخوش قلبی مثل تو هستن،نه الی خانم ونه نمکی نباید نگرانی به خودشون راه بدهند
من مواظب آخرتم هًستم که اینارا نوشتم ودفاع ازن ودخترای نجیب این دیار کردم که با چنگ ودندون از شرافتشون مراقبت میکنن ولی تو بهتره بیشتر مراقب باشی با عکس این بانوی فرهیخته!!!!وبا اون نامه ی کذایی که فقط برا ٌخودش نوشته ،کجای این نامه بویی از عوض شدن ذهنیتش را میده،ایشون ناراحته که چرا جایزه بهش ندادن واونوقت تو یه جور دیگه تفسیرش میکنی؟
کاش این کارگردان میرفت وفیلم از دخترایی میساخت که علیرغم فقر تحصیل میکنند وپاکدامن هستن وسوژه تا دلت بخواد هست ،فقط یه اشکال داره اونهم اینکه امثال الی تواین فیلمها بازی نمیکنن وبعدش فروش زیاد هم نمیکنه
زندگی ابوموسی اشعری را بخون به دردت میخوره
پاسخ:
من ساده نیستم خیلی ساده ای که اینطور فک میکنی هههههه ادمی که به ادما سوظن داره در حالی که چیزی ثابت نشده مومن نیست ...اگه من دینم رو از رسول خدا گرفتم اگه من دینم رو از علی گرفتم اونا مث تو فک نمیکردند ..اگه میخواستم مث تو سوءظن داشته باشم الان بهت میگفتم نکنه دمت به حاج شریفها وصله که اینجوری این فیلم داغ گذاشته رو دلت؟؟؟ نه عزیزم ایشالله که فقط دردت حجاب این دخترست ....در مورد فروش فیلم هم باید بگم خیلی سادست عزیزم برو بقیه فیلمای الناز خانوم ودوستانش رو نگاه کن ببین کدومشون فروشش به یه میلیارد رسیده هه سر خودت گول نمال تازه غیر من علما هم تایید کردن خیلی از روحانیون این فیلم رو دیدند ...عصر این سطحی نگریها گذشته همه ما بر این باوریم میشد فیلم بهتر از این ساخته شه تا این اشکالات رو هم نداشته باشه اما دیدنش بسیار مثبت هست
تو میگی بامن حرف بزن؟؟
وانقدر بی ادبی؟
معلومه کسی که کعبه آمالش باشه نمکی از این بیشتر رشد نکرده، اول برو کمی عفت کلام یاد بگیر بعد بیا وبلاگ بزن وبزرگتر از خودت حرف بزن
از حرف زدنت معلومه که اونیکه دلش ناراحته واز کلام زشت استفاده میکنی تویی
وحتما برات منافعی داره که اینطور هتاکی میکنی
مثلا تو خانمی ومثل جاهلها حرف میزنی
واز اونطرف ادای آدمهای روشنفکر را در میاری
خوب اینهم مدل جدید روشنفکر و شعبونیه مخلوطه
اینجا هم مال خودت واون مانکنهای سطح پایینی که ازشون طرفداری میکنی
حیف از دختران باشرافت ومومن این دیار
پاسخ:
قضاوت با مخاطبین عزیزان نظرات این خانم رو بخونید جوابهای منم بخونید ببینید کی بی ادبه!!!!ادمی که اسم ادما رو به شکل بد صدا میزنه عزیزم درد دین نداره شما اگه درد دین داشتی درد بی حجابی داشتی انتقادت رو جایی مطرح میکردی که در بهبود سینمای ایران اثر داشته باشه بارها حرفای خودت رو تکرار کردی واصلا به جوابهای من توجه نکردی دوستان عزیز نظرات این خانم رو بخونید از تولین نظر فقط یک حرف رو داره تکرار میکنه واصلا توجهی به جواب من نداره نسبت به این فیلمساز اساعه ادب میکنه وسعی در تخریب فیلم واین ادم داره با این حال من میگم ایشون ایشالله واقعا مغرض نباشه ...شما داری به من میگی ساده ام منم میگم اگه میخواستم سوظن داشته باشم میتونستم با اون لحن جواب شما رو بدم درسته؟؟؟ این چیزایی هم که به من نسبت دادی بمونه بین من ، تو وخدای ما
سلام وب جالبی دارید
اگه تمایل دارید خبر بدید برای تبادل لینک
یا علی
پاسخ:
سلام چشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی