با من حرف بزن

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند .... گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را

با من حرف بزن

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند .... گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را

سلام من یه انسان آزادم .آزاد از قید و بند احزاب گروهها ..نه ببخشید من یه اسیرم ..اسیرعشق مولام امام سید علی همه دنیا رو به شوخی میگیرم چیزی زیبا تر از عشق ندیدم. این وبلاگ وبلاگ دلدادگیست .جایی برای بیان بی قراریهای من .

سه شنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۲، ۰۴:۵۸ ب.ظ

سلام اقا مرتضی




امروزبیستم فروردین سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم  مرتضی اوینی هست . یه دسنوشته ازشون میندازم البته دلم میخواست دلنوشته خودم رو خطاب  به این بزرگوار عزیزم بنویسم دیدم این نوشته خیلی با شرایط امروز تناسب داره حیفم اومد

 ( آقا سید مرتضی آوینی )

من بچه شاه عبدالعظیم هستم . اینجانب ، اکنون چهل و شش سال تمام دارم ... دارای فوق لیسانس معماری از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران هستم . تصور نکنید که من با زندگی به سبک و سیاق متظاهران به روشنفکری ناآشنا هستم . من از راه طی شده با شما حرف می زنم ... خوشبختانه زندگی مرا به راهی کشانده است که ناچار شدم رودربایستی را نخست با خودم و سپس با دیگران کنار بگذارم و عمیقا بپذیرم تظاهر به دانایی هرگز جایگزین دانایی نمی شود ، باید در جستجوی حقیقت بود . و این متاعی است که هر کسی براستی طالبش باشد ، آنرا خواهد یافت ، و در نزد خویش نیز خواهد یافت . حقیر هر چه آموختم از خارج دانشگاه است . بنده با یقین کامل می گویم که تخصص حقیقی در سایه تعهد اسلامی بدست می آید و لاغیر...   ( وااااا اقا مرتضی؟؟؟؟ از شما بعیده برادر چه بی کلاسی هاااا الان بازار تکنوکراتها دوباره داره گررررم میشه....  همین حرفا رو میزدید که تا زنده بودید انواع برچسبا رو بهتون میزدن دیگه)



پی نوشت:  یازده سال  پیش در چنین روزی پدرم به رحمت خدا رفت تا زنده بود قدرش رو ندونستم

 اما اون محبت رو بر من تمام کرد.  یادمه اواخر عمرش بود که یک روز منو محکم بغل کرد و درگوشم  گفت : زهرااا تو تجلی آرمانهای منیمن اونروز نفهمیدم چی گفت اما امروز قلبم وروحم وجسمم همه وهمه در جهت آرمانهایش قرار گرفته ... برای شادی روحش صلوااات 

نظرات  (۲۱)

۲۲ فروردين ۹۲ ، ۱۲:۱۱ خادم افتخاری هیات کربلا
زهرا که شهید گشت بی جرم و گناه

هست از غم او، سینه ی عالم پر آه

خدا کجا و سیلی خوردن

لا حول و لا قوه الا بالله

سلام

با مطلبی تحت عنوان

" چرا شیعه هستیم؟؟؟ "

در اثبات حقانیت تشیع و ولایت امیرالمومنین(ع)

و اثبات بطلان و کفر اهل تسنن

از زبان و گفتار و سنت خود اهل سنت

و طبق کتب معتبر و صحیحین علمای بزرگ اهل سنت

با پژوهشی منطقی و عالمانه "تنها از یک زاویه" بروزم

و منتظر نظرات خوب شما دوست عزیز

یاعلی
پاسخ:
سلام چشم
سلام
خدا بیامرزه پدرتون رو.
شرمنده بابت تاخیر.
التماس دعا
پاسخ:
سلام خواهش برادر خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه
سلام علیکم
آقا مرتشی اسوه ی همه هنرمندان متهد است، یادش فراموش نمی شود، و آثارش فانی نیست، چون با «باقی» بود و باقی گشته است...
پاسخ:
سلام بله همینطوره
اللهم صل علی محمد وآل محمد
سلام
خدا رحمتشون کنه اگر صلاح بود ازایشونم حرف بزنید!
صحبتهای سعید قاسمی رو خوندم البته خاطرات یکی دیگه از دوستانش رو با ایشون درحج ودرمحضر یکی ازاساتیدعرفانش!جدیدتر بود!
- یادداشت جدیدم : کشف همه حقوق مسلم یک ملت!
پاسخ:
سلام اگه شد بعدا دربارش میحرفم ممنون
سلام
وبت عالیه
امیدوارم موفق باشی
یه سر به ما بزن ..نظر یادت نره
ممنون
یا علی...
پاسخ:
سلام چشم
سلام راستش من فکر کنم توی این وبلاگ 100تا صلوت فرستادم دیگه این اواخر هم با ذکر صلوات کلیک میکردم روی وب!اما خوب این اولین بار بود ک از ته دل صلوات فرستادم اونم برای شادی روح پدر گرامیتون بود
پاسخ:
سلام ههههههههه خیلی عالیه شاید وب من با این صلواتاش عاقبت بخیرت کنه از کجا میدونی ههههه
خبر دارم که اومدی، با اینکه تو بی‌خبــــــری

دلم گواهی میده که، بازم تو پشت این دری



تو اومدی تا شب نیاد، تو اومـدی که غم بره

تو اومدی تا خیره شم، به خنده‌ت و دلم بره



تو اومدی که بی‌کسی، سر نبره حوصله‌مو

که بندازم به زیر پات، فرش سپیـــــــد دلمو



خبر داری که وقتی از راه می‌رسی چیا می‌شه؟

خبر داری پشت سرت یه شهر ردپا میــــــــشه؟



جاده بازم منتظره، کاشکی که همسفر بشی

خبر دادن بی‌خبری، خدا کنه خبـــــــــــر بشی
۲۳ فروردين ۹۲ ، ۲۳:۳۳ مهرداد - بی رودروایسی
سلام

یه پست اختصاصی گذاشتم میخام بدونن نظر خانوما چیه ! مشکلی با اون قضیه که مطرح شده ندارن ؟!
پاسخ:
سلا ....ای خدا ..بلا به دور برادر
سلام زهرا جان
نگفته بودی تو هم مثل من پدرت رو از دست داده ای.
خدایش رحمت کند و روحش شاد.
و خدا رحمت کند همه خوبان رو به خصوص پدرت را و آقا سید مرتضی و همه شهدا و صالحان.
التماس دعا خواهر خوبم
پاسخ:
سلام گفتن نداره اخه هههه خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه خصوصا پدر بزرگوارتون رو
اللهم صل علی محمد و آل محمد
من حیران گفته ها و حتی ناگفته های آسید مرتضی م..امسال فکه عجیییب حالی داشت!..جای آسید خالی!!
سلام زهرا
اسمتان زیباست زهرا..
دعامون کنیدتو این روزا..
پاسخ:
خوشششبه حالتون مارو هم یاد کردید؟
پیغمبراکرم (ص) دو فرزند پسر از بانوى اسلام خدیجه داشت : یکى «قاسم» و دیـگرى «طاهر» که او را «عبداللّه» نیز مى نامیدند، و این هر دودر مکه از دنیا رفتند، و پیغمبر اکرم (ص) فاقد فرزند پسر شد، این موضوع زبان بدخواهان قریش را گشود، و کلمه «ابتر» (یعنى بلاعقب) را براى حضرتش انتخاب کردند; فکر مى کردند با رحلت پیغمبراکرم (ص) برنامه هاى او به خاطر نداشتن فرزند ذکور تعطیل خواهد شد و خوشحال بودند.
____________________________

سلام

با نگاهی به سوره کوثر به روز هستم....

تشریف بیارین...
پاسخ:
سلام ممنون چشم
شهادت شهیده ی ولایت حضرت فاطــمه (سلام الله علیها ) را تسلیت عرض میکنیم .
به امید ظـــهور صاحـــب العـــصــر (عج)
یـــــــــــــ علی ـــــــــــــا
تمام حرفهایم را با یک جمله خلاصه میکنم
الهم صل علی محمد و آل محمد
ایام شهادت ام ابیها حضرت زهرا تسلیت... التماس دعا
پاسخ:
وهمچنین
نور را بر سوی ظلمت میبرند
شاه را سوی رعیت میبرند

ای پرستوی علی
پر مزن ز خانه ات.....

ایام شهادت حضرت صدیقه معصومه فاطمه الزهرا(س) بر ولی عصر (عج) و تمام شیعیان جهان اسلام از ازل تا ابد و همچنین شما تسلیت باد.
پاسخ:
منم تسلیت میگم
از بس که این مرد مستم می کند :)
پاسخ:
عجب ...من با جملات چمران این حال بهم دست میده اره گمونم باید اسمشون رو جزو مسکرات بنویسن
پر شده است نگاهم از آن لاله ی نورانی وقتی که پر پر شد در آن روز ظلمانی

این همه درد و رنج که می کشیم برای کیست؟ از نبود اعمال کسی که بود حقانی

کسی که هم رتبه ی فاضلان عالم بود مردی،دلیر مردی آن عالم آسمانی

در آن نگاه محزون داشت موجی از غم را در دلش پنهان بود دریایی طوفانی

تویی نسیمی که دارا بود شمیم عشق را تویی رسیده به لقاء عرفانی

مکتوب است مکتب اندیشه ات روی دلم مکتبی با نوشته های نایابی
پاسخ:
ادرست غلطه ههههههههههه ببینم بالاخره میتونی عادت کنی
۰۱ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۱:۲۸ سلحشوران اریا
اگر ایمان داشته باشیم که جاده مرگ یک طرفه است

کمتر در بیراهه ها پرسه می زدیم

مطالب خوبی دارید. خدا قوت. بعضی ها رو کامل خوندم
لینک های اولتون هم خیلی خوب و قابل استفاده بودن
پاسخ:
لطف دارید
سلام
مایل به تبادل لینک با شما هستم
وبلاگم با عنوان کامپیوتر و فناوری اطلاعات می باشد
منتظر جواب شما در وبلاگم هستم
با تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی